במהלך הפסגה

ג'ייסון גרינבלט מציג: תפילת שחרית בבחריין

שליחו של דונלד טראמפ למזרח התיכון, פרסם את תמונתו עטור תפילין בבית הכנסת של בחריין, וסיפר "אני מתפלל על משפחתי שאני מתגעגע אליה עמוקות ועל השלום" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חשבון הטוויטר של גרינבלט)

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של הנשיא דונלד טראמפ למזרח התיכון הנמצא בימים אלו בבחריין, בה מתקיימת הפסגה האמריקנית בניסיון להגיע לפתרון כלכלי בסוגיא הישראלית פלסטינית פרסם הבוקר בחשבון הטוויטר שלו תמונה בתפילין מבית הכנסת בבחריין.

"הזדמנות מיוחדת להתפלל הבוקר במניין בבית הכנסת בבחריין. דרך נהדרת להתחיל את היום. נשאלתי על מה אני מתפלל ועניתי על שני דברים: משפחתי, שאני מתגעגע אליהם עמוקות וכמובן על שלום. זו דוגמא של העתיד שנוכל לבנות יחד", כתב גרינבלט.

יחסי היהודים והמוסלמים בבחריין נחשבים טובים ובחריין היא המדינה היחידה בחצי האי ערב שבה יש קהילה יהודית של ממש, עם בית כנסת ובית קברות. בעבר, יהודי בחריין ושאר אזרחי הממלכה היו מנועים מלבקר בישראל. בסוף שנת 2017 הכריז מלך בחריין על ביטול איסור הנסיעה של אזרחי המדינה לישראל.

בעבר חיו במדינה המוסלמית מאות יהודים, אך מאז הקמת מדינת ישראל והפרעות שהיו בעקבות כך, נמלטו רוב יהודי בחריין ממנה בעיקר לאנגליה ובשנת 2006 נספרו בה 36 יהודים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר