"גוש אנרגיה מתה"

טראמפ ובלומברג בחילופי עלבונות בטוויטר

הנשיא האמריקאי וראש עיריית ניו יורק לשעבר - המעוניין להתמודד מולו לנשיאות - החליפו בטוויטר חילופי עלבונות קשים סביב מירוצו של האחרון בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

עימות חריף בין הנשיא האמריקאי, דונלד טראמפ לבין המיליארדר מייקל בלומברג שמנסה להתמודד כמועמד המפלגה הדמוקרטית בבחירות לנשיאות המתקרבות.

טראמפ שמכנה את בלומברג בציוציו בטוויטר "מיני מייק" כתב כי בלומברג הוא "5.4 אינץ' של מסה אנרגטית מתה. שלא רוצה להיות על הבמה עם הפוליטיקאים המקצועיים האלה. בלי קופסאות בבקשה. הוא שונא את ברני המשוגע ויכול, עם מספיק כסף, אולי לעצור אותו. האנשים של ברני ישתגעו!".

בלומברג שנעלב מהשתלחויותיו החוזרות והנשנות של טראמפ הגיב בטוויטר וכתב: "אנו מכירים הרבה אנשים משותפים בניו יורק. מאחורי גבך הם צוחקים עליך וקוראים לך ליצן נובח מהקרנבל. הם יודעים שירשת הון והכנסת אותו לעסקאות מטופשות וחסרות יכולת".

"יש לי את הרקורד ואת המשאבים להביס אותך וכך אעשה", סיים בלומברג הזועם.

הציוצים

בלומברג שהחליט מאוחר מידי על כניסתו למירוץ, ייאלץ לוותר על ארבעת המדינות הראשונות בהן מתקיימת ההצבעה במפלגה הדמוקרטית והוא ייכנס בפועל למירוץ רק ב"סופר טיוסדיי" בו מצביעים ב-15 מדינות בתחילת חודש מרץ.

טראמפ אמר בעבר כמה פעמים כי הוא מעדיף להתמודד מול ראש עיריית ניו יורק לשעבר מאשר מול סנדרס. טראמפ הסביר כי תומכיו של סנדרס משוגעים והם ייאבקו חזק יותר כדי להביס אותו.

בינתיים בסקרים הארציים בלומברג צובר אט אט תאוצה והוא ניצב במקום השלישי מבחינת אחוז התמיכה בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר