המשפחה מאשימה

"איתן מאסון הרכבל שואל איפה אבא ואמא"

יותר משבוע לאחר האסון באיטליה בו קרון הרכבל קרס, דודו של איתן ששרד, שאיבד אח, גיסה, סבא וסבתא, מספר בריאיון על השיקום של אחינו ומאשים את מפעילי האתר (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
משפחת בירן (צילום: מתוך פייסבוק, Eva Fernández)

אחרי האסון הקשה באיטליה בו נהרגו חמישה ישראלים מאותה משפחה, גיא פלג, דודו של הילד איתן שהצליח לשרוד את האסון, סיפר בריאיון ב'חדשות 132 על הימים שאחרי האסון.

פלג תקף בריאיון את מנהלי האתר ואמר: "לא היה מדובר בטעות אנוש או בתקלה של אחד למיליון. זה פשוט היה נפשע, ומבחינתי בני המשפחה שלי פשוט נרצחו. אין דרך אחרת לתאר את זה, זה כאב אדיר שבן אדם רגיל לא יכול להכיל, באותו רגע ששמעתי את זה נפלתי אחורה".

גיא פלג סיפר על הנס שאחיינו הצליח לשרוד את ההתרסקות ואמר כי "ברכת הגומל אפילו לא יכולה לתאר את הנס שהיה פה. איתן שרד כמעט בלי פגע".

דודו של איתן התייחס למצבו של איתן היום, ואמר כי "נכון לעכשיו, הוא פקח את עיניו והוא אוכל לבד, אך לגמרי שכח את תאונת הרכבל". הסביר. "היו הרבה חששות לגבי נזקים בלתי הפיכים. כרגע, לא רואים פגיעות במוח או בעמוד שדרה. הוא ילד מאוד חכם, ורגוע. הוא גם לא בוכה, ואנחנו לא מבינים אם זה חלק מהטראומה".

פלג סיפר כי איתן עדיין לא יודע מה עלה בגורל הוריו "אנו צריכים להיות זהירים מאוד בתשובותינו. אנו אומרים לו 'אימא כרגע ישנה', ו-'אימא כרגע לא יכולה לבוא'".

על תהליך השיקום שצפוי לעבור אמר שמדובר ב"תהליך מאוד ארוך. הדבר הכי חשוב בעצם לילד זה שהוא יהיה מוקף בכמה שיותר אנשים שאוהבים אותו ורוצים אותו, ובאמת להרגיש שהוא פשוט נחנק מאהבה".

בסיום הריאיון, ביקש מהציבור שיתפלל לרפואתו של איתן. "הדבר היחיד שכרגע אנחנו באמת רוצים, המשפחה, זה קצת שקט. חשוב להמשיך ולהתפלל למען איתן הקטן".

כזכור, לפני יותר משבוע, נהרגו בקריסת קרון רכבל בטורינו שבאיטליה עמית בירן, בן 30, ורעייתו טל פלג-בירן, בת 26, התגוררו בפאביה שבצפון איטליה, נהרגו באסון יחד עם בנם תום, בן השנתיים. גם הסבא והסבתא, יצחק וברברה כהן נהרגו באסון, ואיתן, בנם של טל ועמית הצליח לשרוד והוא מאושפז היום בבית חולים באיטליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר