ברגע האחרון:

מקומות אחרונים נותרו בהגרלה הגדולה של דירה בירושלים

ימים ספורים נותרו עד ההגרלה על דירה עם נוף להר הבית של קרן 'עם ישראל חי', שתוגרל בין התורמים לסיוע לחקלאים שומרי שמיטה שקנו כרטיס. אם היססתם והתמהמהתם עד עכשיו זה עדיין לא מאוחר, הצטרפו כעת ותהיו עם הזדמנות שווה לזכות בפרס הגדול (הגרלה)

כיכר בשיתוף | מקודם |
שמואל סקט, יהודי יליד ניו יורק שמבקש לסייע ולעזור לכל יהודי שאפשר ככל שביכולתו (צילום: שאטרסטוק | יח"צ)

ההצלחה עצומה, הביקוש גואה והסיכוי שווה לכל אחד ואחת. הגרלת הדירה הגדולה מגיעה וגם אם התמהמהתם עד עכשיו, עדיין יש לכם הזדמנות להצטרף ברגע האחרון ולגרוף את כל הקופה. תמורת סכום של מאות שקלים בודדים תוכלו להיכנס לרשימה האיכותית של תורמי קרן 'עם ישראל חי', שיכולים לזכות בדירה יוקרתית עם נוף להר הבית בירושלים, בהגרלה שתיערך בתאריך כ"ו טבת 30.12.

קרן 'עם ישראל חי' לקחה על עצמה בשנים האחרונות לקדם ולחזק את עם ישראל ואת החברה הישראלית. השנה חקלאים בעוטף עזה, בגבול הלבנון, רמת הגולן ובשומרון היו בין אלו שזכו לסיוע מהקרן. הנוכחות של חקלאים באזורי הספר היא למען ערכי הציונות ושמירת האדמה של ארץ ישראל. 'קרן עם ישראל חי' התגייסה לסייע להם בעשייתם הברוכה.

דגש מיוחד הושם על סיוע כלכלי לחקלאים שמבקשים לשמור את מצוות השמיטה. בתרומה שלכם שתבוא לידי ביטוי בהשתתפות בהגרלה תוכלו גם אתם לקחת חלק ישיר בחיזוקה של שמירת השמיטה בארץ הקודש.

את הקרן מנהל שמואל סקט, יהודי יליד ניו יורק שמבקש לסייע ולעזור לכל יהודי שאפשר ככל שביכולתו. לאחר שראה ברכה בעסקיו החליט סקט שהגיע הזמן והעת לפעול ולעשות למען אחרים ולהעניק לעם ישראל. סקט הקים את 'קרן עם ישראל חי' בדיוק למטרה זאת. בשנים האחרונות מוביל סקט את ההגרלה השנתית שנועדה לדרבן ולעודד את האנשים לתרום את כספם לטובת מטרה חשובה.

"אני גאה וזאת זכות לעזור לחקלאים", אומר סקט, "אני שמח על כל שקל שאני משקיע בסיוע ועזרה ליהודים טובים, כאשר השנה אלו חקלאים השומרים שמיטה. זה דורש מאמץ והשקעה רבים אבל זה שווה את השמחה של החקלאים שמקבלים את התמיכה ושל אותו אדם יקר שיזכה לקבל דירה או סכום כסף משמעותי בתמורה לתרומה החשובה שתרם. אני משמש פה רק שליח לאנשים יקרים ומיוחדים שעושים ופועלים למען עם ישראל וארץ ישראל".

הדירה שממוקמת מול חומות העיר העתיקה, אטרקטיבית מאוד והביאה יהודים מכל הגילאים והמקומות לקחת חלק בהגרלות הקודמות. עד כה זכו בהגרלה שלושה וניתן ללמוד עליהם באתר הקרן. למי שמתלבט באתר של קרן 'עם ישראל חי' יש גם שורה של שאלות ותשובות שנשאלו לאורך ההגרלות הקודמות ובקרן עשו את כל המאמצים על מנת לענות עליהם ולוודא שהתורמים המשתתפים יוכלו לקבל מענה לכל הספקות והכוונה לכל הנדרש.

בשורה התחתונה, אתם יכולים לזכות בדירה שתעלה לכם אך ורק 600 שקלים, כאשר עכשיו אף הסיכויים גדלים עם מבצע של 1+1. על כל כרטיס שתקנו תקבלו כרטיס נוסף שמכפיל את הסיכויים. כל שנדרש מכם זה לעשות פעולה פשוטה אחת. אתם רק צריכים להיכנס לאתר, לתרום לטובת החקלאים ולקבל את כרטיס ההגרלה. אם לא מתאימה לכם דירה בירושלים או שיש לכם כבר אחת תוכלו לקבל במקום הדירה פרס כספי על סך 500,000 דולר. ההגרלה נעשית בשקיפות מלאה ובמידה ואתם הזוכים המאושרים אתם תקבלו שיחת טלפון שתעדכן אתכם על הזכייה.

אז מספיק להסס והזדרזו להירשם ולרכוש כרטיס אחד או יותר. הזדמנות כזאת יש פעם בשנה והרווח הוא אדיר. ימים בודדים נותרו עד להגרלה ב תאריך כ"ו טבת 30.12. אם אתם רוצים לקחת חלק עכשיו זה הזמן לעשות מעשה. הירשמו להגרלה וזכות גדולה תירשם על שמכם, ברוחני ובגשמי.

נכנסים להגרלה כאן 1+1 על כל כרטיס >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר