לשבור את המורל האוקראיני

ברוסיה תכננו: הוצאות פומביות להורג אחרי הכיבוש

פקיד מודיעין אירופי טוען כי ממידע שהיגע לידו, רוסיה תכננה לאחר כיבושה של אוקראינה לבצע הוצאות להורג פומביות • תכנון: מעצר של מנהיגי המחאה ברוסיה והורדת מורל (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ל' באדר א' תשפ"ב | 03.03.22
(צילום: shutterstock)

גורם מודיעין אירופאי סיפר לעיתונאית האתר 'בלומברג' כי קיימת תכנית פדרלית ברוסיה כשמטרתה לשבור את המורל הגבוה של אזרחי אוקראינה ולהביא אותם ללחוץ על השלטון להכנע.

על פי האסטרטגיה הרוסית, לאחר כיבושה של קייב, יבצע המשטר הרוסי הוצאות להרוג של מנהיגים, בכירים ומארגני מחאות נגד רוסיה, זאת כדי להביא כאמור לירידת המורל.

עוד על פי הדיווח ב'בלומברג', ברוסיה מבינים את התמיכה הגדולה באוקראינה להמשך הלחימה מול רוסיה ולהמשך ההגנה - מה שהביא אותם להגות את התכנית הזו.

צבא אוקראינה מסר הערב כי הוא מעריך שהחיילים הבלרוסים כבר קיבלו פקודה לחצות את הגבול ולהיכנס לתוך אוקראינה מה שיכניס באופן רשמי את בלארוס גם לרשימת הסנקציות העולמית.

בתוך כך, נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי אמר במהלך מסיבת עיתונאים היום (חמישי) כי אם רוסיה תצליח לכבוש את אוקראינה "רוסיה ופוטין יגיעו עד לחומות ברלין".

שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, אמר מוקדם יותר היום כי "האמריקאים מכתיבים לגרמנים מה טוב יותר עבור ביטחונם. ארצות הברית מנסה לכפות על אירופה ועלינו את ההשקפה שלהם."

עוד אמר כי "בדיוק כמו שלאמריקנים יש עכשיו שאיפה לשלוט באירופה, כך הייתה שאיפה דומה גם לנפוליאון ולאדולף היטלר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר