דרמה משפחתית

כשאלקין נפגש עם פוטין, אחיו ברח מחרקיב

זאב אלקין, שלו קילומטארז' בשיחות עם פוטין, העריך שפלישה תתקיים, אולם בני משפחתו סירבו לשמוע • כשהשר הישראלי ליווה את בנט לקרמלין, אחיו נמלט מהעיר המופגזת (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
טלטלה משפחתית. אלקין (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בזמן שזאב אלקין, שר הבינוי והשיכון, עשה את דרכו למוסקבה, יחד עם ראש הממשלה נפתלי בנט, למפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בבוקר יום השבת האחרונה - משפחתו במזרח אוקראינה נמלטה מההפגזות. כך לפי פרסום של שלום ירושלמי הבוקר (שני) ב'זמן ישראל'.

משפחתו של אלקין, שהתגוררה בעיר חארקיב, שמאז פרוץ המלחמה נתונה תחת הפגזות כבידות, החליטה בבוקר יום השבת האחרונה לעזוב את העיר למקום מבטחים. באותה שעה נפגש בן משפחתם עם האחראי על ההפגזות.

לפי הדיווח של ירושלמי, אלקין עוד לפני שפרצה המלחמה היה מהנחרצים בדעה שפוטין יפלוש אוקראינה. הוא ניסה לשכנע את אחיו בחרקוב שימצא מקום מבטחים, אולם האח סירב.

על אשר שוחח בנט ואלקין, שלו קילומטראז' ארוך שנים בקרמלין, עם הנשיא פוטין, מסרב אלקין לספר.

לפי הדיווחים, בנט שוחח עם פוטין על מצבם של הישראלים והקהילות היהודיות כתוצאה מהלחימה הרוסית נגד אוקראינה. בישראל הדגישו כי 'הבית הלבן' עודכן מראש על הפגישה, והממשל ברך על המהלך.

בלשכת רה"מ ציינו כי בנט היה מתואם גרמניה וצרפת, תוך שיח שוטף עם אוקראינה. כמו כן, על פי לשכת רה"מ, בנט שוחח עם נשיא אוקראינה, וולודומיר זלנסקי, לאחר פגישתו עם נשיא רוסיה פוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר