הפרטים נחשפים

סוכנים "מתחילים" נבחרו: כך נכשלה איראן בנקמה בישראלים

בערוץ המזוהה עם האופוזיציה האיראנית נחשפו פרטים על מי שעמדו מאחורי ניסיונות הנקמה בישראלים על אדמת טורקיה, ועל הסיבות שהובילו לכישלון הצורה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
דגל איראן (צילום: shutterstock)

בתחקיר מיוחד של ערוץ "איראן אינטרנשיונל", שפורסם בסוף השבוע, נחשף מי היו הבכירים באיראן שעמדו מאחורי ניסיונות החיסול והנקמה בישראלים על אדמת טורקיה בחודשים האחרונים.

כזכור, בחודשים האחרונים עלתה רמת המתיחות הביטחונית לישראלים בטורקיה, ואזהרות מסע חמורות אף יצאו כנגד הנסיעה אל המדינה הגובלת באיראן, זאת לאחר ששורה של בכירים באיראן חוסלו בדרכים מסתוריות ובמשמרות המהפכה תכננו להוציא לפועל שורה של פיגועי נקמה בישראל. חלק מניסיונות הנקמה הללו, שלא צלחו, פורסמו.

כעת, מתברר, כי מי שפיקד על המבצע היה ג'וואד גפארי, עד לפני כשנה מפקח כוח קודס של משמרות המהפכה בסוריה, שזכה לכינוי "הקצב מחלב". בערוץ האיראני נחשף כי כישלונו של גפארי לנקום בישראל עורר נגדו זעם נרחב.

גורם נוסף שהוזכר בערוץ כמי שאחראי לניסיונות הפגיעה בישראלים הוא רוח-אללה באזגנדי, הנמנה עם אנשי ארגון המודיעין של משמרות המהפכה. לפי גורמים שצוטטו בערוץ הכישלון שלו בנקמה נבע מכך שבחר סוכנים מתחילים וחסרי ניסיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר