צפו בתיעוד

חמוש כיוון אקדח לסגנית הנשיא; מעצור מנע את מותה

במהלך הפגנת תמיכה בכריסטינה פרננדז דה קירשנר שעלולה להיכנס לכלא לעשור באשמת שחיתות, הצמיד גבר חמוש אקדח לראשה - אך חייה ניצלו בזכות מעצור האקדח • "אירוע חמור" (בעולם)

(צילום: על פי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

דרמה לילית בארגנטינה: גבר חמוש כיוון אקדח לעבר נשיאת ארגנטינה לשעבר וסגנית הנשיא בהווה, כריסטינה פרננדס דה קירשנר, בפתח ביתה שבבואנוס איירס. האיש נעצר.

בתיעוד מהתקרית ניתן לראות את אותו אדם מקרב את אקדחו לראשה כשהיא מוקפת באנשים, אך לא יורה. ההערכה היא כי ניסיון הירי נכשל בגלל מעצור באקדח.

הנשיא אלברטו פרננדז אמר בהצהרה שמסר בתגובה לאירוע כי "אדם כיוון נשק לראשה ולחץ על ההדק. כריסטינה עדיין בחיים כי מסיבה כלשהי שעוד לא התבררה, האקדח לא ירה".

לדבריו, האקדח היה טעון בחמישה כדורים. "זה האירוע החמור ביותר שהתמודדנו איתו מאז שארגנטינה הפכה לדמוקרטיה".

מוקדם יותר השבוע התפרסם כי פרקליטות ארגנטינה ביקשה עונש של 12 שנה מאסר בפועל והטלת קלון נגד סגנית הנשיאה כריסטינה פרננדז דה קירשנר בשל חשד לשחיתות כאשר כיהנה כמנהיגת המדינה.

התובע האשים את האישה החזקה במדינה כי היא "ראשת ארגון פשע", בעקבות שורה של מעשי מרמה סביב מכרזים ציבוריים שבו זכה מקורב לנשיאה לשעבר באופן שיטתי.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר