ממדי האסון מתבהרים

שוטרים ריססו גז: מניין ההרוגים מזנק ל-174, מאות פצועים

פרטי האסון באיצטדיון באינדונזיה מתחילים להתבהר, ועל פי הרשויות במדינה מניין ההרוגים עלה ל-174, בעקבות מותם של כמה פצועים (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: 27א)

אסון קשה באינדונזיה: שעות אחרי שהתברר כי מעל 100 בני אדם נהרגו כתוצאה מבהלה באיצטדיון במדינה, הרשויות אומרות כי מניין ההרוגים מזנק ל-174, זאת לאחר שמספר פצועים באורח אנוש מתו מפצעיהם.

לדברי המשטרה המקומית, אוהדים התפרעו והתעמתו עם אוהדי הקבוצה השנייה וכתגובה השוטרים ירו גז מדמיע לעבר הקהל, מה שהוביל לבהלה ומנוסה של אלפי האוהדים שרמסו האחד את השני וכתוצאה מכך עשרות נהרגו.

נשיא אינדונזיה הורה לעצור את כלל המשחקים בעקבות האסון הקשה, ובמשטרה אומרים כי היה מדובר באנרכיה ומשם התדרדר המצב.

זאינדין אמאלי, שר הספורט של אינדונזיה, אמר הלילה כי הרשויות יחקרו את האירוע ויבצעו הערכה מחדש של הבטיחות במגרשי הספורט ובין היתר ישקלו לאסור על הקהל להגיע למגרשים. נשיא אינדונזיה הורה לעצור את כל משחקי הכדורגל במדינה, עד לסיום חקירה האסון.

המשטרה עדכנה כי למעלה מ-300 אוהדים פונו לבתי החולים אך רובם נהרגו בדרכם. יצוין כי על פי הוראות הפדרציה הבינלאומית לכדורגל - חל איסור על שימוש בנשק או גז במהלך משחקים.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר