בעל הבית השתגע

לא צחקנו: אילון מאסק התבדח על הממשל בדמות חייל נאצי

ימים ספורים אחרי שהשלים את רכישת הרשת החברתית 'טוויטר', אילון מאסק ממשיך לעורר פרובוקציות זולות - אלא שהפעם הוא הגזים במיוחד • התגובות הקשות ברשת לא איחרו לבוא (בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הפרופיל של מאסק בטוויטר (צילום: שאטרסטוק)

המיליארדר אילון מאסק, ממשיך למתג את עצמו כאיש עסקים ממולח וכפרובוקטור לא קטן. אבל יכול להיות שאחרי הכל גם מאסק עבר את הגבול?

מספר ימים לאחר שרכש את טוויטר ופיטר חלק נכבד מעובדיה, צעד שגרר שלל תגובות זועמות, ממשיך מאסק במסורת המפוארת שלו - לצייץ כל דבר העולה על רוחו, ללא שום מעצור.

אתמול (שני) צייץ מאסק תמונת 'מם' בה נראה חייל נאצי כשעל גבו כלוב עם יונים, ולצד זה הטקסט: "איך הזמנים השתנו". לאחר מכן צייץ הודעת המשך וכתב: "חזרה לתקופה בה ציפורים היו אמיתיות", כרפרנס לתיאוריה הסאטירית בה כביכול משתמש הממשל בציפורים בתור רחפני ריגול ומגן 'חופש הביטוי' שהוא מציע ע"י קניית טוויטר שסמלה ובכן... ציפור.

הציוץ המסעיר של מאסק (טוויטר)

בימים האחרונים, צייץ מאסק כמה פעמים על תמיכתו במפלגה הרפובליקנית ומי שכנראה יעמוד בראשה, דונלד טראמפ. חיבור שני הציוצים גרר שלל תגובות כשבניהם בלט מי שכתב: "רגע. אילון תמך ברפובליקנים ושיתף תמונה של חייל נאצי? אז הוא בדיוק מה שחשבנו שהוא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר