"פצצת הציקלון"

ארצות הברית קפואה: עשרות נהרגו, אלפי טיסות בוטלו ומאות אלפים ללא חשמל

קרח על הכבישים הביא לתאונות דרכים קשות • 'פצצת הציקלון', אחת מסופות החורף הקשות בארה"ב בעשרות השנים האחרונות מכות את רוב המדינות • אתמול מיליונים נותקו מרשת החשמל, כשהיום מדווח על מאות אלפים ללא חשמל (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |

סופת 'פצצת הציקלון' שהגיעה אל ארצות הברית ביום חמישי האחרון ממשיכה להכות את המעצמה החזקה בעולם, כשמאות אלפים נותקו מרשת החשמל אחרי שהרשויות הצליחו לחבר ביממה האחרונה מאות אלפים.

במהלך השבת דיווחו רשויות חשמל במדינות שונות בארצות הברית על ניתוקים מרשת החשמל שהסתכמו בשני מיליון מנותקים.

הקור גרם בנוסף גם ל-27 הרוגים באופן רשמי, כשבארצות הברית מציינים כי מספר ההרוגים עשוי לעלות וייתכן והוא כבר גבוה יותר.

ספקיות אנרגיה בארצות הברית קוראות לאזרחים להשתדל לצרוך כמה שפחות חשמל בכדי לא להביא לקריסות וניתוקים. ספקיות האנרגיה מעריכות כי כ-700 אלף בני אדם עדיין מנותקים מרשת החשמל.

הסופה בוויומינג (שאטרסטוק)

עיקר החיבורים המחודשים בוצעו באיזור קרוליינה הצפונית והדרומית, מה שהוריד בשעות האחרונות באופן משמעותי את מניין המנותקים מרשת החשמל.

במדינה דווח גם על תאונות דרכים רבות בשל הקרח הנמצא על הכבישים, כשאחת מהן הביאה לשני רוכבי אופנוע הרוגים בתאונת דרכים בה היו מעורבים עשרות כלי רכב במדינת אוהיו.

בעיריית באפולו הודיעו כי חל איסור על כלי רכב פרטיים בשלב זה לנסוע על הכבישים, זאת בשל הימצאות שכבות קרח מחליקות על הכבישים.

במדינה מעריכים כי עד יום חמישי אמורה הסופה להסתיים בכל המדינה, כשסופה יתחיל להראות באיזור יום שלישי הקרוב.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר