כתבים לגלגו

התמונות שהביכו את פוטין: מי הם העומדים מאחורי הנשיא?

שוב שחקנים נתפסו כ'חיילים' שעומדים מאחורי נשיא רוסיה. הפעם זה היה תורה של שחקנית שהייתה בעבר גם מלחית בלב ים לצדו של פוטין (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: צילום מסך, אתר הקרמלין)

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוב נתפס כשמאחוריו שחקנית, אחרי כמה פעמים שכבר בעבר גולשים ברוסיה זיהו כי חלק מהדמויות שעומדות מאחורי הנשיא הרוסי הם בעצם שחקנים.

כך למשל נראית חיילת שעמדה אתמול (מוצ"ש) מאחורי נשיא רוסיה פוטין לרגל תחילת השנה האזרחית החדשה, מה שהביא כמה עיתונאים ואנשי תקשורת מחתרתיים ברוסיה לפרסם תיעוד של אחת החיילות שעמדו בסמוך לנשיא הרוסי - כשמסתבר ששימשה בשלל תפקידים בזמן שנשיא רוסיה נזקק לתפאורה.

בעקבות כך פורסמו תיעודים של אותה שחקנית בשלל תפקידים - בין היתר כחיילת שמקבלת אות מנשיא רוסיה, מלחית בלב ים ועוד.

קלריסה וורד, כתבת רשת CNN זלזלה, זאת אחרי פרסום התמונות וכתבה כי "מרתק. מי היא? האם היא מאבטחת? שחקנית? יש עוד כמה פרצופים שמופיעים בשתי התמונות מימין".

"הנאומים והתפוארה של נשיא רוסיה פוטין פיקטיביים בערך כמו שער הרובל", לגלג איש תקשורת אוקראיני בתגובה לתמונות שעוררו סערה.

אתמול פנה אל העם הרוסי נשיא אוקראינה זלנסקי ואמר כי "המנהיג שלכם רוצה להראות שיש לו את החיילים מאחוריו, אבל הוא מתחבא. הוא מסתתר מאחורי החיילים, הטילים, בתי המגורים שלו, הארמונות."

"הוא מתחבא מאחוריך, שורף את המדינה שלך, את העתיד שלך. אף אחד לא יסלח על הטרור. אף אחד בעולם לא יסלח. אוקראינה לא תסלח." הוסיפו.

  • בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר