בצל ניסיון ההפיכה

"אני מלך גרמניה" - טוען האיש שלא מכיר בגרמניה כמדינה

בגרמניה, מסתובב לו חופשי אדם המכנה את עצמו כ"מלך גרמניה". הוא לא מכיר בריבונות השלטון הגרמני הדמוקרטי, שינה את שמו כיאה למלך ואף הנפיק "דרכונים", "שטרות" ו"מטבעות" | ציקי ברנדוין בעקבות המלך בלי המלוכה (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
ה"מלך" בארמון שנרכש מכספי מאמיניו (צילום: Königreich Deutschland)

בתרחיש שנראה כמעט דמיוני, לפני קצת יותר מחודש, צוותי משטרה גדולים בגרמניה פתחו במבצע מעצרים של עשרות בני אדם. החשד: ניסיון ביצוע הפיכה נגד המשטר הדמוקרטי בגרמניה. בקנוניה היה מעורב גם בן למשפחת מלוכה גרמנית מהעבר, שנעצר.

>> למגזין המלא - כנסו <<

על פי הדיווחים, אותו בן מלוכה היה אמור להפוך לרודן המושל על גרמניה במקומו של הקנצלר אולף שולץ שנבחר בבחירות דמוקרטיות.

ההפיכה דוכאה ונכנסה לעמודי ההיסטוריה של גרמניה שאחרי מלחמת העולם השנייה. ובכל זאת - עדיין מסתובב חופשי אדם הכמנה את עצמו כ"מלך גרמניה".

ה"מלך" הוא אדם תימהוני יחסית בשם פיטר פיצק. הוא לא מכיר בריבונות השלטון הגרמני הדמוקרטי והוא מייחל ליום שבו יצליח להפוך למלכה הבלתי מעורער של גרמניה. קנצלר - אאוט, קינג - אין.

מלכים רבים שינו את שמם האמיתי כשהפכו למלכים. אחרי הכל, לא הייתם סומכים על מלך בשם שמוליק. פיטר פיצק החליט גם כן שהוא משנה את שמו.

פיטר החליט, שכיאה למלך גם לו מגיע שם - ויקרא שמו פיטר הראשון. שם מקורי ממש. כבר חלף כמעט עשור מאז שינה את שמו כשהמליך את עצמו בפני כמה ממאמיניו, שיש הטוענים כי בכלל מדובר במעין כת.

"המדינה הזו היא הרסנית וחולה", אמר המלך פיטר הראשון בריאיון לאחרונה לרשת BBC. יחד עם זאת, ה"מלך" טוען כי הוא מתנגד לכל פעילות אלימה ושהוא מקווה כי כל אזרחי גרמניה יבינו שעדיף להם אותו כמלך על פני השיטה הדמוקרטית במדינה אותה הגדיר לא אחת כ"מזויפת".

עוד אמר על גרמניה: "אין לי שום עניין להיות חלק מהמערכת הפשיסטית והשטנית הזאת".

בהמשך התייחס לכך שבעבר ניסה להגיע אל הפוליטיקה אך נכשל וטען: "אנשים מושחתים ופושעים משגשגים במערכת הגרמנית. בעלי לב ישר, שרוצים לשנות את העולם לטובה, לטובת הכלל-אין סיכוי".

פיצ'ק, או אם תרצו 'המלך' טוען כי יש לו קהל מאמינים של אלפי אנשים, לפחות 5,000. בעזרתם, קונה טירות עתיקות ואדמות אותן הוא מכנה כשטחי הממלכה.

גם אולפן לצורך העברת מסרים ל'נתינים' (צילום: K&ouml;nigreich Deutschland)

פיטר נעצר על ידי הרשויות בגרמניה פעמים רבות - זאת אחרי שבין היתר נהג ללא רישיון נהיגה אחרי שהנפיק לעצמו רישיון ב"מדינה" שהקים - וכן אחרי שהקים חברות ביטוח ומספרי רכב של ה'מדינה'.

מאמיניו של המלך פיטר לא מוכנים לשלם מיסים לגרמניה, וגם מסרבים לשלוח אותם לחינוך ממלכתי - דבר המנוגד לחוק הגרמני.

המדינה אותה הקים לפני יותר מעשור הספיקה לפתח שורה דברים וצעדים שגורמים לרשויות בגרמניה לעקוב במשך שנים מקרוב אחר הפעולות של הקבוצה.

המלך עצמו מתעקש כמעט בכל ריאיון שצפינו בו בעת הכנת הכתבה: "אל תקרא לי המלך. קרא לי פיטר". ממש צנוע. שלא ידאג, לא חושב שאדם רציני היה מכנה אותו המלך.

המטבעות של 'ממלכת גרמניה' (צילום: K&ouml;nigreich Deutschland)

לצד הקמת 'ממלכת גרמניה', הנפיק "דרכונים", "שטרות" ו"מטבעות". לטענתו, לאורך השנה האחרונה הכפיל את מספר מאמיניו.

לאורך מגיפת הקורונה גייס מאמינים חדשים רבים אחרים, זאת בין היתר בצל התפשטות מכחישי המגיפה ומתנגדי החיסונים.

בנוסף, אנשיו של המלך פיטר נחשבים לאנשי ימין קיצוני, כשחלקם אף מפגינים שכם אל שכם עם אנטישמיים וקיצוניים אחרים.

בין נאומיו של אותו ה"מלך" ניתן למצוא נאום בו הוא חוזר ואומר כי "חיסול הרפובליקה הפדרלית של גרמניה יכול לקרות באותה מהירות כמו חיסול גרמניה המזרחית אז".

האם לגרמניה יש סיבה לחשוש מהאיש? ימים יגידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר