ישראל אחראית?

איראן חשפה: "מפעל הנשק הותקף בידי מל"טים מתאבדים"

האיראנים חשפו תיעוד שלדבריהם נראים בו שרידי רחפנים מתאבדים ששימשו למתקפה אמש על מה שהם מכנים "מפעל תחמושת" בעיר איספאהן (חדשות בעולם)

(צילום: תקשורת איראנית)

האיראנים חשפו הערב (ראשון), תיעוד שלדבריהם נראים בו שרידי רחפנים מתאבדים ששימשו למתקפה אמש על מה שהם מכנים "מפעל תחמושת" באיספאהן. האיראנים טוענים כי המתקפה נכשלה וכי מלבד כמה חורים קטנים בגג לא נגרם נזק נוסף והפעילות במקום נמשכת כרגיל.

האיראנים הפעם לא מיהרו כהרגלם להאשים את ישראל במתקפה, אבל על פי מקורות אמריקאים שצוטטו ב"וול סטריט ג'ורנל", ישראל עומדת מאחורי המתקפה. האמריקאים מצדם הבהירו כי הם לא קשורים לפעולה כלל בניגוד לשמועות שפורסמו בסעודיה לפיה חיל האוויר האמריקני גם לקח חלק בפעולה.

לפי משרד ההגנה האיראני, התקיפה באיספהאן אירעה אמש ב-23:30 לפי השעון המקומי, באמצעות שלושה רחפנים שלטענת האיראנים יירטו אחד מהם באופן מיידי, השני התקלקל והתרסק על הגג לאחר ששובש באופן אלקטרוני ואילו השלישי נתפס בידי האיראנים.

המתחם המדובר כבר הותקף בעבר באמצעות רחפנים ולטענת האיראנים ההגנות החדשות שהותקנו בו מנעו נזק גדול יותר.

על פי הדיווח של ה"ניו יורק טיימס", המתקן הותקף באמצעות מל"טים מתאבדים בעלי ארבעה מדחפים. ישראל ביצעה בעבר על פי התקשורת העולמית, תקיפות של מתקנים איראנים באמצעות מל"טים כאלה.

שר החוץ של איראן, אמיר עבדוללהיאן, התייחס לתקיפה ואמר: "מה שקרה אתמול באיספהאן הוא חלק מניסיונותיהם של אויבי איראן לערער את ביטחון המדינה, וכוחות ההגנה האיראניים עצרו את הניסיון הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר