סקר חדש שהתפרסם

מכה אחר מכה: הנשיא ביידן מאבד תמיכה במפלגתו; אל תרוץ

נשיא ארה"ב ביידן ממשיך לספוג מכות, לאחר הפשיטות שהיו על ביתו, כעת מגיע סקר חדש שבוצע בקרב חברי המפלגה הדמוקרטית ולפיו עולה, כי רובם היה מעדיף שיפרוש (חדשות בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
נשיא ארה"ב ביידן (צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, מתעקש לרוץ לכהונה שנייה וזאת על אף גילו המבוגר (80) ואיבוד התמיכה מבית, סקר חדש שהתפרסם אתמול (שני) בארה"ב מעלה, כי גם בקרב חברי מפלגתו, הוא מאבד אמון.

על פי סקר שבוצע על ידי AP, בקרב חברי המפלגה הדמוקרטית, רוב המצביעים סבורים שעליו לפרוש ולא להתמודד שוב לנשיאות ארצות הברית.

על פי התוצאות, רק 37% מקרב חברי מפלגתו סבורים שעליו להתמודד שוב, ירידה ניכרות מלפני חצי שנה, אז רצו בו יותר מחמישים אחוזים.

42 אחוזים מקרב החברים מרוצים מתפקודו של ביידן כנשיא, ואילו רק 22 אחוזים מבעלי זכות הצבעה - סבורים שעליו להתמודד שוב. על פי הדיווח, רוב המצביעים הדמוקרטים שסבורים שביידן צריך לפרוש - הם צעירים, בקרב המבוגרים יותר (מגיל 45 ומעלה), יש לביידן אחוזי תמיכה מעט גבוהים יותר.

כזכור לפני מספר שבועות דווח על מבוכה נוספת לנשיא ארצות הברית ביידן, כאשר אחרי 16 שעות של חיפושים קדחתניים בביתו הפרטי של הנשיא האמריקני, אותרו שישה מסמכים נוספים בניגוד לחוק.

כמו שאר המסמכים שאותרו, ששת המסמכים שנמצאו בביתו הם מסמכים שנערכו בתקופתו כסגן הנשיא אובמה לפני כשש שנים.

בעקבות האירועים, רבים מזכירים לביידן כי בעקבות מקרה דומה שארע עם הנשיא טראמפ, ביידן טען כי מדובר ב"אירוע חמור", אך כעת מתברר כי הוא עצמו עבר על אותה העבירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר