רעידת האדמה בטורקיה

אחרי 170 שעות: בת 40 חולצה בחיים; ניסיונות לחלץ לכודים נוספים

יותר מ-170 שעות שכבה סיבל קאיה, אשה בת 40 תושבת מחוז גזיאנטפ שבדרום טורקיה, מתחת להריסות ביתה - ושרדה. הבוקר היא חולצה בחיים והועברה לטיפול בבית חולים. מאמצים קדחתניים לאתר ניצולים חיים נוספים (בעולם, חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
מרוץ נגד הזמן (צילום: shutterstock)

כוחות החילוץ בטורקיה הצליחו שוב לנצח במירוץ נגד הזמן: אישה בת 40 חולצה בחיים לאחר יותר מ-170 שעות מתחת להריסות בנין הדירות בו התגוררה.

לפי הדיווח באתר CNN TURK, הקשר עם סיבל קאיה חודש אמש בשעות הערב, והבוקר (שני) הצליחו לחלצה בחיים. אמש חולץ גבר לאחר ששהה מתחת להריסות כ-160 שעות.

בעיר קרמנמרש הצליחו יחידות החילוץ המיוחדות ליצור קשר עם 3 לכודים נוספים, אשה עם אמה ותינוקה וכעת נעשים מאמצים כבירים לחלצם בחיים.

בנתיים, מספר ההרוגים הרשמי באסון הגיע ל-36 אלף. 31,643 הרוגים בטורקיה ויותר מ-4,300 בסוריה. ההערכה היא שמאות אם לא אלפים עדיין קבורים בהריסות.

בתוך כך, הולכים ומתרבים הדיווחים ברשתות התקשורת וברשתות החברתיות על מעשי ביזה, חלקם אלימים, מצד עבריינים המנצלים את ההרס והבלבול על מנת לבזוז מכל הבא ליד. חנויות רבות נפרצו ונבזזו. חלק ממעשי השוד והביזה באים דווקא מצד פליטים חסרי כל המנסים להביא מזון לפיהם בכל דרך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר