רצח לייבי > שלב המשפט

סנגורו של אהרן: "הוא שומע קולות"; הייקינד: "לא משנה"

סנגורו של לוי אהרן החשוד ברצח לייבי קלצקי: "אהרן שומע קולות כבר הרבה זמן. הוא מנסה להסיח את דעתו באמצעות מוזיקה רעשנית" ● ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג ניחם היום את המשפחה: "אין הרבה מה לומר, יש דברים שאלוקים עושה ואני לפעמים לא מבין" ● דב הייקינד: "מצבו הנפשי לא משנה" (תפוצות)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
לוי אהרן בהארכת מעצר, היום

ראש עיריית ניו-יורק מייקל בלומברג ניחם היום (שלישי) את משפחת קלצקי משכונת בורו-פארק, היושבת 'שבעה' על לייבי בן ה-9 שנרצח לפני שבוע באסון שמטלטל את הקהילות החרדיות בניו-יורק. בלומברג הגיע מלווה במפכ"ל המשטרה ריי קלי ובצמרת המשטרה הניו-יורקית.

"ניחמנו את המשפחה והאמת שאין לנו כל-כך הרבה מה להגיד", אמר בלומברג לעיתונאים בפנים חמורות סבר, רגעים לאחר שיצא מבית המשפחה. "יש דברים שאלוקים עושה ואני לפעמים לא מבין", הוסיף בלומברג בכאב.

גם היום הגיעו חוקרי המשטרה לזירת הרצח בבורו-פארק - ביתו של לוי אהרן החשוד ברצח לייבי. הם אספו עוד ממצאים והמשיכו לסרוק את השטח בניסיון למצוא עוד ראיות. "החקירה ממשיכה להתקדם", עדכן המפכ"ל קליי. "כל ראיה תועבר לתובע המחוזי".

סנגורו של אהרן בילה איתו היום שעתיים וחצי במכון פסיכיאטרי. לדבריו, מצבו לא יציב נפשית. "הוא שומע קולות כבר הרבה זמן ומנסה להסיח את דעתו באמצעות מוזיקה רעשנית". בימים הקרובים יחליט בית-המשפט האם אהרן אכן כשיר לעמוד לדין.

דב הייקינד, חבר עיריית ניו-יורק, לא מתרשם מדברי עורך-הדין. "מצבו הנפשי לא משנה, העובדות של המקרה ברורות", הוא אמר לעיתונאים שהתגודדו בפתח הבית. "הרבה אנשים אומרים שהוא נראה קצת מוזר, אבל זה לא אומר שאנחנו יכולים לחשוב שהוא יחנוק ילד בן תשע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר