חשד: הצעיר היהודי במוסקבה נהרג מירי של השוטרים

בערב שבת נרצח במוסקבה צעיר יהודי, יעקב מאנאשערשווילי, בן 26, המשתייך לקהילה היהודית הגרוזינית במוסקבה, לאחר שנקלע לקטטה בין שתי קבוצות של צעירים קווקזים לא יהודים. כעת נבדק החשד שיעקב נהרג מכדור שנורה או נפלט מאקדח של שוטר שהוזעק לזירת ההתגוששות. הלוויתו נערכה אתמול בהשתפות מאות ורבה הראשי של רוסיה הגר"ב לאזאר

חזקי שטרן | כיכר השבת |
יעקב מאנאשערשווילי ז"ל (צילום: כיכר השבת)

בערב שבת נרצח במוסקבה צעיר יהודי, יעקב מאנאשערשווילי, בן 26, המשתייך לקהילה היהודית הגרוזינית במוסקבה, לאחר שנקלע לקטטה בין שתי קבוצות של צעירים קווקזים לא יהודים.

בתחילה העריכו במוסקבה כי יעקב נרצח על-ידי שתי הקבוצות שהתקוטטו, לאחר שהתערב וניסה להרגיע את המריבה, כשאז הוציאו עליו את זעמם ואחד מהם ירה בו מטווח קצר.

אך בשעות הערב אתמול, חלה תפנית בחקירה, לאחר שעל-פי החשד שנבדק כעת, יעקב נרצח בשל כדור שנורה או נפלט מאקדחו של שוטר שהוזעק לזירת המהומה.

מיד לאחר שנורה, נמלטו הקווקזים מהמקום ולמשטרה לא היה קצה חוט בפרשה, מלבד מספר הרכב של הצעירים שנמלטו מהזירה.

המפקד הראשי של משטרת מוסקבה מר קולוקולצעב מסר לראשי הקהילה היהודית, כי לא מדובר באירוע על רקע אנטישמי, והוא באופן אישי מטפל בתיק הזה, כשהוא מאמין שבימים הקרובים יעלו על עקבות הרוצחים.

הנרצח, יעקב בן מרדכי מאנאשערשווילי, בן 26, משתייך למשפחה גרוזינית מסורתית שאף שימש כמדריך בבית חב"ד בשכונת חמובניקי במוסקבה, בקרבת מגורי משפחת הנרצח.

ההלוויה התקיימה אתמול (ראשון), מבית הספר היהודי 'ליפמן', שם למד בנערותו, לעבר בית החיים 'סאלטיקובקה', בהשתתפות רבה של רוסיה הגר"ב לאזאר ומאות משתתפים.

מסע ההלוויה, אתמול (צילום: כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר