דיווחים במצרים: "מובארק במצב של מוות קליני"

דיווח במצרים: נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק נמצא במצב של מוות קליני. מובארק לקה אתמול בשבץ מוחי ובהתקף לב. הועבר לבית-חולים צבאי. בחודש האחרון גזר בית המשפט במצרים על הנשיא לשעבר עונש של מאסר עולם. השופט בחר לגזור על מובארק מאסר עולם בעקבות מעורבותו בהרג האזרחים בזמן ההפיכה במצרים. העובדה שלא קיבל עונש מוות, הרתיחה את הרחוב הקהירי

מובארק בבית המשפט (צילום: פלאש 90)

נשיא מצרים לשעבר חוסני מובארק נמצא במצב של מוות מוחי - כך מדווחים במצרים. לפי הדיווח, מובארק לקה אתמול בשבץ מוחי ובהתקף לב.

בסכונת הידיעות הרשמית של מצרים מדווחים שהנשיא לשעבר מת מוות קליני בעת שהגיע לבית חולים צבאי, אחרי שהועבר מבית המאסר שבו הוא כלוא.

באחרונה דווח כי הנשיא שרוי בתרדמת מלאה. בניו של מובארק ביקשו לבקר את אביהם בכלא, וניתן להם אישור.

דובר משרד הפנים המצרי אמר: "בריאותו של מובארק מידרדרת מאז פסק הדין, מובארק עם לחץ דם גבוה, בעיות נשימה, וקצב לב לא סדיר".

בחודש האחרון גזר בית המשפט במצרים על הנשיא לשעבר עונש של מאסר עולם.

השופט בחר לגזור על מובארק מאסר עולם בעקבות מעורבותו בהרג האזרחים בזמן ההפיכה במצרים. העובדה שלא קיבל עונש מוות, הרתיחה את הרחוב הקהירי והביאה להפגנות ענק בכיכר התחריר.

דקות לאחר שנגזר דינו, לקה הנשיא בליבו בזמן שנלקח מאולם בית המשפט לבית הכלא. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי באגף טיפול נמרץ בכלא "טורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר