שינויים בקרוב

בכניסה לאירופה - תצטרכו להציג אישור

החל מ-2021 יכנס לתוקף החוקים ב'אמנת שנגן', וישראלים שירצו להיכנס לאירופה יהיו חייבים להוציא אישור דרך האינטרנט, האישור כנראה יהיה בתוקף ל-3 שנים (תיירות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
ביקורת דרכונים, אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

החל מעוד שנתיים, ישראלים שירצו להיכנס למדינות אירופה, יצטרכו להצטייד עוד לפני היציאה מישראל, ב'אישור כניסה' לאחת ממדינות אירופה. את האישור תוכלו להוציא דרך האינטרנט בתהליך קצר, והוא יעלה לכם 8 דולר, ככל הנראה, האישור יהיה תקף לפחות ל-3 שנים.

כבר כמה שנים, שמחירי הטיסות ליעדים באירופה נמצאים ברצפה. ואכן, ישראלים מסתערים על אתרי טיסות, ומזמינים טיסות הרבה יותר מבעבר.

בשנת 2021, עומד להיכנס לתוקף "אמנת שנגן", הסכם שנחתם בין המדינות האירופאיות על הנהגת מדיניות הגירה וביקורת גבולות מתואמת. על האמנה חתומות 29 מדינות (כל מדינות האיחוד האירופי מלבד אירלנד ובריטניה, בתוספת איסלנד, ליכטנשטיין, נורווגיה ושווייץ, שאינן חברות באיחוד). מבין המדינות החתומות רק 3 לא מיישמות את האמנה, ובהמשך גם הם מתכוונות ליישם את האמנה. בין המדינות המיישמות את האמנה הוסרה ביקורת הגבולות והונהגה ויזה אחידה

בסוף שבוע שעבר פורסם, כי ישראלים וגם אמריקאים שירצו לבקר ביבשת אירופה, יהיו מחויבים להוציא אישור ביטחוני, כאשר ההערכות מדברות כי לפחות 90% יקבלו את האישור באופן מיידי, במידה ולא יהיה עליהם חשד שהם מתכוונים להגר לאירופה, ובנוסף לתגבר את האבטחה במדינות השייכות לאיחוד האירופאי.

יש לציין, כי האישור הוא לא ויזה בהגדרתו, אלא סה"כ אישור פורמלי שמאשר את הכניסה למדינה, כשבין המדינות שנצטרך בוודאות את האישור הנ"ל נמצאות: פולין, גרמניה, צרפת, איטליה וספרד. האישור יהיה תקף ל-3 שנים. וההערכות מדברות שישראלים לא יצטרכו אישור נוסף, מלבד האישור האינטרנטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר