טיסה מעצבנת

לאחר 16 שעות הנוסעים שבו לאותו המקום

טיסת אייר ניו זילנד נסעה במשך 8 שעות כ-7,000 קילומטר, ביצעה פניית פרסה וחזרה בחזרה לנמל התעופה שממנו המריאה, כ-16 שעות לאחר ההמראה. כל הפרטים (תיירות)

(צילום: שאטרסטוק)

טיסות של כמה שעות בודדות יכולות להיות נחמדות, אך אם אתם לא יושבים במחלקה הראשונה - לאחר כמה שעות תספרו את השעות ותצפו שהטיסה תסתיים. אך הסיוט שעבר על נוסעי טיסת אייר ניו זילנד NZ2 ביום חמישי האחרון, כנראה מתעלה מעל לכל תרחישי האימה שהכרנו עד היום.

המטוס המריא מאוקלנד לעבר ניו ניו יורק ביום חמישי בטיסה שנועדה לקחת כ-15 שעות, אולם כ-8 שעות לאחר ההמראה קיבלו הטייסים הודעה כי טרמינל 1 בשדה התעופה קנדי נסגר לטיסות נכנסות, תוך שבוטלה נחיתתם הצפויה של כ-135 טיסות שהיו אמורות לנחות בשדה.

נוסעי המטוס שנדהמו לגלות כי לאחר שעות הטיסה הרבות הם מוחזרים בחזרה לשדה התעופה באוקלנד, והם לא היו מרוצים מהחלטת החברה להחזיר את המטוס בחזרה במקום לנחות בשדה תעופה קרוב. לטענתם, הם אפילו לא עודכנו בסיבוב הפרסה של הנוסעים במטוס, כשהם קלטו את פניית הפרסה מהמסכים שלפניהם שהראו על שינוי מהמסלול המתוכנן.

לעומת זאת חברת התעופה טוענת כי הם לא יכלו לנחות בשדה תעופה אחר, משום שלא היו להם צוותים מספקים שיכלו לחזור עם המטוס בחזרה לאחר שינוי התוכנית, ושכל סטייה מהמסלול הצפוי היה גורם לשיבוש טיסות נוספות של החברה, וייפגע בלקוחות אחרים שטיסותיהם יתעכבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר