תיעוד בוער

פרעות בפוניבז': שריפה מכוונת בחדר האוכל וב'בית הרב'

על פי התיעודים המגיעים מישיבת פוניבז' בבני ברק, בשבוע האחרון בחורים מ'המחבלים' חוללו פרעות ושרפו את 'בית הרב' וכן את חדר האוכל של הישיבה, באישון ליל • צפו בתיעוד הבוער (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
שריפת בית הרב (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

שני אירועים מזעזעים אירעו בשבוע האחרון בישיבת פוניבז' בבני ברק: תלמידים מ'פלג המחבלים' שרפו וחיללו את 'בית הרב', ואמש (מוצ"ש) אף שרפו את חדר האוכל של הישיבה.

המקרה של שריפת החדר הסמוך להיכל הישיבה, ששימש את גאב"ד פוניבז', מרן הגאון רבי יוסף שלמה כהנמן זצוק"ל, והוונדליזם שנערך בתוכו, אירע לפני מספר ימים.

בחורי ישיבת פוניבז' מספרים כעת ל'כיכר השבת', את שהתחולל במקום: "ארבעה פורעים, רעולי פנים, עלו באישון לילה לדירה, והחלו לנתץ את המקום בגרזנים, תוך התזת זכוכיות לכל הכיוונים ועקירת דלתות".

שוטרים שהגיעו למקום מיד לאחר ההתרחשות, החלו לבחון את הזירה, ומצאו סימני דם, השייך ככל הנראה לאחד הפורעים, שנפצע מאחת הזכוכיות שניתץ בדירה ,וכן טלפון נייד של אחד הבחורים.

"האירוע החמור התרחש באמצע מבצע 'שומר החומות' - ולא קיבל כותרות, מסיבות מובנות", מוסיף עד ראייה.

כיבוי השריפה בחדר האוכל

לדברי כמה מהבחורים, "ככל הנראה אותם תלמידים פורעים רצו להגיע בכל מחיר לכותרות, ולכן הלילה ערכו הצתה נוספת, בחדר האוכל".

זה קרה בשעות לפנות בוקר, כאשר בחורים הבעירו את חדר האוכל החדש, המשמש את תלמידי שיעור א'. כוחות כיבוי הגיעו למקום במהירות, והצליחו בנס לעצור את השריפה בגשר לחדר האוכל, לפני שכל המקום עלה בלהבות.

זהו אירוע חמור, שלא היה כמותו בישיבה; ונדליזם לשם ונדליזם והוצאת תסכול. אלו בחורים המשתייכים ככל הנראה לצד שהפסיד בבית המשפט ('פלג המחבלים'. ח"ב), שכעת פורקים את תסכולם בשבירת כל הכללים הבסיסיים", אומרים בישיבה בזעזוע.

צפו בווידאו

השריפה בחדר אוכל
השריפה בחדר אוכל
השריפה בחדר אוכל
השריפה בחדר אוכל
השריפה בחדר אוכל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר