תלמידו המובהק | צפו

לאחר שקיבל התקף לב: רה"י הרב ישראל מאיר דרוק עלה לקבר מרן הגר"ח זצוק"ל

תלמידו ומקורבו של מרן שר התורה זצוק"ל, חטף התקף לב - עם צאת השבת. בחסדי שמיים, היום הוא שוחרר מבית החולים ומיד עלה לקברו של מרן זצוק"ל והלך לנחם • תיעוד (ישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב דרוק על הקבר, היום (צילום: ללא קרדיט)

תלמידו המובהק ומקורבו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי זצ"ל, יבל"א הגאון רבי ישראל מאיר דרוק - ראש ישיבת תפארת ישראל, קיבל אירוע לבבי עם צאת השבת, היום (רביעי) הוא שוחרר ונסע לבני ברק.

ראש הישיבה קיבל כאמור התקף לב, לאחר שקיבל טלפון, כי עליו לומר את התהילים בעת הלוויה, ראש הישיבה פונה בנט"ן לבית החולים, שם הפנו אותו הרופאים לצנתור בהול.

היום, ראש הישיבה השתחרר מבית החולים הדסה עין כרם, ומיד לאחר השחרור - מכיוון שלא זכה להשתתף בלווה, נסע לבית החיים "שומרי שבת", בבני ברק, שם פרץ בבכי במשך דקות ארוכות.

לאחר הניחום, עלה ראש הישיבה לנחם את בני משפחת קנייבסקי ושוחח איתם במשך דקות ארוכות על גדולותו של אביהם - וניחמם.

יצוין, כי מהערב ראש הישיבה צפוי למסור סדרת הספדים על רבו המובהק, כדלהלן: הערב - ב-19:00 ישיבת 'באר התלמוד' וב-20:30 ביה"כ 'חזון איש' - רמת שלמה. ביום חמישי: 12:15 היכל הישה"ק ברחוב ריינס 16; 18:00 ישיבת 'יגדיל תורה' - גבעת משה; 19:00 ישיבת 'מאור התורה'.

במוצאי השבת, ימסור ראש הישיבה הספד במודיעין עילית בשעה 21:30 וביום ראשון; 19:00 אור ישראל וב-21:30 ביה"כ חניכי הישיבות - נווה יעקב.

יצוין עוד, כי ראש הישיבה נחשב במשך שנים רבות כמקורבו של מרן הגר"ח קנייבסקי, ואף בכל ביקור בעיר ירושלים, מרן שר התורה היה עולה לביתו של ראש הישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר