אומרים תודה על שנה נפלאה

מאחלים לכם: "להרגיש טעם יהודי אמיתי"

בסיומה של שנת פעילות מוצלחת בישראל, מבקשים ב"קדם" להודות לעשרות אלפי המשפחות בישראל שהצטרפו למאות אלפי צרכני "קדם" בעולם היהודי ונהנו מידי שבת בשלחן השבת "להרגיש טעם יהודי" עם מגוון מיצי הענבים של "קדם" (חדשות)

קדם חברת המזון הכשר הגדולה בעולם הפועלת על פני כל נקודה בגלובוס בה ישנם צרכנים של מזון כשר, מסכמת בסיפוק רב שנת פעילות ענפה בישראל שאת אחד משיאיו מרגישים בחברה לקראת חגי תשרי הבעל"ט.

החיבור האולטימטיבי בין אווירת הקידוש בחג ובשבת קודש לבין הימצאותו של בקבוק מיץ הענבים של קדם על שלחן החג והשבת הפך כבר מזמן לחיבור הטבעי ביותר בקרב מיליוני צרכניה הנאמנים של קדם, החיבור בין רגעי השמחה המשפחתיים והציבוריים לבין מיץ הענבים של קדם הפך כבר מזמן למראה הטבעי בכל שבת, בכל מועד ובכל שמחה.

מוטי הרצוג האיש שמוביל את מהפיכת המזון הכשר בעולם היהודי אומר, "לא מדובר בעוד פריט בשלחן החג והשבת או בשולחנות השמחה, מדובר בחלק מההווי היהודי והמשפחתי בכל הזדמנות של שבת, חג ושמחה. קדם חוגגת עם המשפחה היהודית בכל מקום בעולם ומעניקה בדיוק במינון הנכון את ההוויה והחוויה היהודית של "להרגיש טעם יהודי".

ארבעה טעמים של טעם יהודי אחד!

כשאנחנו מבקשים לקבל סקירה מעט מורחבת יותר על מגוון מוצרי החברה, נראה כי בקדם ימצא כל צרכן וכל משפחה את מיץ הענבים המתאים עבורו, קדם משווקת היום בישראל ארבעה מותגים של בקבוקי מיץ ענבים. הקונקורד, המותג המוכר והאהוב שכולנו מכירים, קונקורד "לייט" מופחת הקלוריות, בנוסף ישנו את מיץ הענבים הבהיר "הצהוב" בעל טעם מעודן ביותר, לאלו המעדיפים משקה בעל טעם עוצמתי אך בצבע בהיר ובטעם מעודן יותר והמותג החדשני של מיץ הענבים המוגז לחובבי השתיה המוגזת ולאלה שמעוניינים לקדש על מיץ ענבים מהודר אך בעל מרקם תוסס וחדשני.

לקראת חגי תשרי, עם סיומה של שנת פעילות מוצלחת בישראל תחת השפה הפרסומית שהולכת ותופסת תאוצה "קדם - להרגיש טעם יהודי", אומרים בקדם, "הצרכן הישראלי היה רגיל במשך עשרות שנים למגוון מיצי ענבים ישראליים, תהליך ההיכרות שלו עם מיץ הענבים האמריקאי של "קדם" ועם מגוון מיצי הענבים האיכותיים והייחודיים ש"קדם" מציעה לו, היה תהליך מאתגר, אך בסופה של שנת פעילות, כשבכל רשתות השיווק ובמכולות השכונתיות ניתן כבר למצוא את מיץ הענבים של "קדם", אנחנו יכולים לומר כי המהלך הוכתר הצלחה ועשרות אלפי משפחות ברחבי ישראל בחרו במיץ הענבים של קדם כמיץ הענבים עליו הם מעדיפים לעשות קידוש מידי שבת".

בקדם מבקשים לציין כי כיום שההפצה נעשית בידי חברת טמפו, הנוכחות שלנו הינה בפריסה ארצית, צוותי השיווק של קדם ביצעו את מחקרי העומק שלהם בישראל "אנחנו יודעים לומר כי המהלך הנוכחי הוא רק תחילתה של דרך ארוכה, הצרכן הישראלי קיבל את מקומו המכובד והראוי בשרשרת הבינלאומית של קדם שמביאה ומאפשרת למיליוני צרכניה – להרגיש את הטעם היהודי מידי שבת, מועד וחג, אנו שמחים כי הצרכן הישראלי משיב לנו בנאמנות למותג".

בקדם מבקשים לאחל ללקוחות ולכל בית ישראל, שנה טובה ומבורכת, שנה בה נרגיש טעם יהודי!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר