כיכר השבת

יומן • פרק 5

ההלם שלי כשיצאתי מהמלונית / טובי שטרן

למה בסוף חגגה טובי שטרן יום הולדת במלונית? מהי הסיבה שפינו אותה תוך 10 דקות וההלם שהיא קיבלה כשהיא חזרה לעיר האהובה עליה - בני ברק • יומן קורונה מהמלונית (מאמע)

63
טובי שטרן | כיכר השבת | כ"ט בתשרי | 17.10.20
טובי שטרן
טובי שטרן (צילום: באדיבות המצלם)

זרקו אותנו מהמלונית. לא פינו אותנו, זרקו אותנו. כמו בסיפורים על עם ישראל שיצא ממצרים בחיפזון והבצק של המצות לא הספיק לתפוח. אז בול ככה.

בשעה 3 קיבלתי טלפון מהרופא שלי, שאמר שמכתב שחרור עבורנו נשלח לחמ"ל המלון. ואמרו לי שזה לוקח יום עד יומיים לפינוי.

עד כאן הכל טוב ויפה. הבעיה שהחמ"ל שמורכב משני חיילים צעירים ומבולבלים.. לא ממש משתלט ומבין את הדינמיקה של משפחות עם ילדים ואיך אמורים לנהל מלון עם מאות משפחות.

שמח במלונית

בשעה 17:20, קיבלתי טלפון מקידומת 02 ועל הקו בחור עם קול של מתבגר שעדיין מתחלף והוא אומר שקוראים לו אושרי, והוא מהחמ"ל. והאוטובוס הגיע ושאני אבוא לכניסה למלון כי הוא יוצא עוד 10 דקות.

מה 10 דקות? איזה 10 דקות? איך אורזים שבוע וחצי ב10 דקות? אז פתחתי את הדלת והקמתי צעקה לנשים שהיו בסוף המסדרון.

תעזרוווווו לייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!

והן הבינו. כי אתמול עשו את זה לארליך. ואז עשו את זה לפרידמן. והם רצו עם התיקים וכולם עזרו להם עם השקיות והמזוודות.

מה חשבת לעצמך חייל צעיר שבטח התגייס במחזור אוגוסט? ראיתם פעם בן אדם רק לכיוון הגייט שניה לפני שסוגרים את שער העלייה למטוס? אז ככה.

החחים במלונית • צפו

כל מה שנקרה לפני נכנס לאשפתון או מזוודה. רצנו לכיוון המעלית, אני חושבת שהייתי נראית כמו אחת מהפליטים באזור הגדר בגבול ישראל - מצרים.

באזור המעלית פגשתי עוד ילדים והבטחתי לכל אחד ממתק לכל מי שעוזר לנו לסחוב שקית לכיוון היציאה. רק מלדמיין את המחזה שהיה אפשר לצחוק שבוע.

חבורת פליטי מלחמה רצים עם שקיות בין עגלות.

מקבלים משחקים

היום הולדת במלונית

תודה על היומולדת קראתי לעבר נשים! החמודות האלה!!! אתמול מישהי אמרה שהיא יודעת שיש לי יומולדת, אז הן הזמינו פיצה מטלזסטון וממתקים ועשו לי מסיבת הפתעה. כל כך שמחתי!

מסיבת היום הולדת

כל אחת הביאה חפץ קטן ואמרה איך הוא קשור אליי. היה כיף. אחוות נשים חולות. הודיתי להן מקרב ליבי. בכניסה חיכה לנו אוטובוס ישן ממוגן ירי עם חלונות כהים. אולי כמיגון נגד הקורונה למי שחייב להכנס לבידוד.

דחפנו הכל לתא המטען וטיפסנו לאוטובוס עם עוד משפחות. זה היה מהיר ומלחיץ. כמובן התחלתי לקלל בליבי את כל האנשים האלה שהולכים בלי מסיכות, כי הכל בגללם.

במוצאי ראש השנה הגבאי של בית הכנסת התקשר ואמר שהיו 3 מאומתים בקפסולה של הילד. הם התחילו להרגיש רע ביום השני של ראש השנה. או שכן או שלא. אני לא יודעת בדיוק מה היה שם.

בדרך דיברתי עם אמא שלי והיא אמרה שאני אתכונן לראות אנשים ברחוב ללא מסכות. חשבתי שהיא מדמיינת או מגזימה.

האוטובוס קרטע לביתר ומשם לקרית ספר ופלט משפחות חסינות קורונה ל-3 חודשים. משם הוא המשיך לבני ברק העיר האהובה עליי בעולם. החממה שלי.

אני לא רואה טוב? יש לי הזיות? אני כבר שעתיים וחצי על האוטובוס הזה אולי בגלל זה? מהחלון אני רואה יצורים על 2 מתהלכים ברחוב השומר ללא מסיכות!!!

הם לא שמעו שיש קורונה בעולם? מה הסיפור איתם? חבל שלא שאלתי אותם אולי הם היו מסכימים להתחלף איתי בטעם ובריח. אולי לא דחוף להם טעם וריח והם אוהבים להשתעל שיעול כואב.

דין רודף

אני אשים לזה סוף! הבטחתי לעצמי. אם המשטרה לא משתלטת אני אשתלט. בגלל האנשים האלה הבן שלי משתעל וחלש כמו סמרוט.

בגללם, אני לא נהנית מהאוכל כבר שבועיים ואני משתעלת וסובלת ועוד מרעין בישין. דין רודף יש להם אמרתי בקול מדי גבוה. והזוג שישבו לפני הסתובבו אחורה לראות מי זאת שככה חורצת גורלות של אנשים.

החדר אוכל

מהיום! מהיום אני אתחיל להרביץ לנשים ברחוב, כל מי שתלך בלי מסיכה תקבל טפיחה חזקה על השכם שלא משתמעת לשתי פנים. ואני אגיד לה שאני לא מוחלת לה.

כי אם חלילה משהו יקרה למישהו מבוגר מהמשפחה שלי אני מסוגלת לקחת סכין ואז ישימו אותי בנווה תרצה. אנשים חצופים.

בעצם אני יכולה להרביץ רק לנשים ומה עם הגברים? אז דמיינתי שאני אלך עם מקל של מטאטא ואם אני אראה מישהו בלי מסיכה אני ארדוף אחריו ואנופף במקל.

ואז הסירטונים ירוצו בווטצאפ על אחת מבני ברק שחטפה קריזה והחליטה לעשות סדר בעיר. ובסוף כל הילדים ירוצו אחרי ברחובות ויקראו לי המשוגעת ואני אצטרך לעבור דירה לעיר אחרת.

סוכה

אין מצב.

האוטובוס נכנס לרחוב החלוצים לשכונה הקטנה והאהובה שלי. האחות הקטנה והביישנית של בני ברק. יש לי רעיון! רעיון גאוני!

אני פשוט אקח שאל. שאל כזה כמו של נשות הטאליבן, שמכסה את כל הפנים ואז אני אוכל לעמוד ברחוב ואף אחד לא יזהה אותי גם ככה. ואני אקח רמקול ואצרח את נשמתי בקולי קולות לעבר אלה שהולכים בלי המסיכה -

לא מחול!
לא מחול!
לא מחול!

תוכן שאסור לפספס
63 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
62
חבל שככה את כותבת! חוצמזה אם תשימי את המסיכה על כל הפנים כמו שאמורים להשים גם לא יזהו אותך תראי כמו טאליבן. וחוצזה לא שאני הולכת עם שאל או משהו, אבל את לא חושבת שאת פוגעת בנשים שכן בחרו ללכת ככה אולי לפי הוראת רבניהם? זה כמו שאני יגיד שאת נראית עם הפאה כמו נוצריה, נכון שזה לא נעים??? ככה מרגישות מלא
שירי21.10.20
61
אולי כדאי לנסות לאמץ את המחשבה, שאולי גם לאלה המהלכים על שתיים ללא מסכות, אולי יש להם פטור, אולי רק הבריאו.... והם פטורים בדיוק כמוך. בכל מקרה לדעת המדינה למעלה ממחציתה נדבקה.... וכן גם יכול להיות שהם לא ממש שמים על המסכה...
ירושלמים18.10.20
60
לטובי היקרה! קראתי בהנאה מרובה את כל הטורים שלך ומאוד נהניתי יש לך כישרון גדול ונראה לי גם שגם מבוזבז..חוץ מזה רציתי לומר לך שאת יפה מאוד ושתזכי בקרוב להתחתן הפעם במזל טוב ובלי חרטות (כמו שאמא שלי אומרת) ד"ש לישי החמוד שנראה לי ילד טוב מאוד למרות שלא ראיתי אותו שתהיה לך הרבה נחת ממנו כל טוב
שיר18.10.20

הצגת כל התגובות

59
כל הכבוד על השיתוף! ועל הכתיבה היפה! אני מקווה שזה ישפיע במשהו על מי שצריך... תותחית!
ד. 18.10.20
58
חבל שאת מפרסמת לאנשים שלא מבינים עניין. נהנינו ב"ישנן" ולא ראית תגובות מפגרות כמו פה.
יהודיה17.10.20
57
חונקת🤣🤣🤣
רחלי28.04.21
56
אז בואי נסכם. את כותבת יפה מלאה חוש הומור וחבל שהרבה מגיבי/ות לא מבינים אבל ככה זה. את גם נראית טוב ומגיע לך שידוך טוב [לא ממש חרדי כבר אמרתי אלא אם כן ההתעוררות מהסיום של בנך תמשך]. לגבי מסכות אז כך. ברחוב ככלל אין הדבקה ומסוכנות אלא אם כן תתקלי במשוגע שיעשה אפצ'י בכל כוחו. נכון שבבני ברק היו הרבה
ש.18.10.20
55
אני כל כך מזדהה איתך.... וכן אני לא חליתי בקורונה ובע"ה גם לא יחלה אבל כן צריך באמת להרביץ מטפאורית לאנשים שלא שמים מסכה.. אני בכלל לא מבין מה הבעיה לשים מסכה??? כאילו מה אנחנו אנשים חרדים שומרים שבת וכו אז איפה ונשמרתם??? אני רק רואה אנשים שהיה להם קורונה וב"ה תגידי תודה לה' שמה שהיה לך זה רק ריח
יאיר18.10.20
54
חרדים התרגלו רק לקחת .יש לה עוד טענות עלוקה.
ספי18.10.20
53
יש להגביל כניסת גברים לנישה הנשית הזו . את כל ההפרעות שלהם הם זורקים כאן. את טובי כותבת מקסים. בוחרת בהומור מתוק להמתקת הגלולה. שאפו!!
יעל22.10.20
52
אההה ועוד משהו..... לפני שאת מכה בבניברק ת לכי תכי את האנשים בתל אביב שמה כמעט אף אחדד לא מקפיד אני עדה לכך.. לכי תמגרי את כל הנוער הפרוע שלהם וכל התוכניות ריאליטי המפגרות האלה שאף אחד שם לא מקפיד על ההנחיות.... תגידי לי את שפויה? את לא רואה מה קורה בארץ?
cf18.10.20
51
את לא צריכה להכות אנשים ברחוב בשביל להיקרא משוגעת.... הכתבה שלך בלי רמה בכלל פשוט אישה משועממת שמחפשת תשומת לב מסכנה.....
חוי18.10.20
50
עכשיו אני מבינה למה לפי ההלכה אישה לא אמורה להיות בעלת שררה
חנה18.10.20
49
צודקת מאה אחוז! אי אפשר לסבול את ההפקרות הזו. כל הגדולים בכל הדורות הורו לשמוע להוראות המדינה והרפואה בזמן מגיפה. הזלזול הזה הוא בלתי נתפס. רואים שאנשים נדבקים, מתים ולא עושה להם כלום... חברה תבדקו את עצמכם ותפסיקו להיות חסידים שוטים. יש מגיפה וחייבים לעשות הכל לשמור על הבריאות שלכם ושל אחרים! כולל
מיכי18.10.20
48
כל הכבוד לך - קול של שפיות! אנשים לא מבינים מה משמעות המילה, אולי רוצים שבני ברק תגיע חו"ח למצב של איטליה וניו יורק עם 5000 נפטרים ביום? ה' ישמור. אם אנשים לא ישתדלו וישימו מסכה על הפנים, שזה אמנם לא נעים אבל פשוט מאוד ולא כ"כ נורא, המצב יילך ויחמיר. תודה לך שאת מביאה את זה לתשומת לב כולם. ובלי קשר,
חילוני מתחזק18.10.20
47
הלם כשחזרת לבני ברק חחחח למה מאיפה באת ??? מחוף הים בתל אביב שמה היה יותר טוב
ארי17.10.20
46
בס"ד בר"ה כפיים צדיקה יצרת עוד קטרוג על בני ברק בטח את מרוצה יש לי כל כך הרבה זכות ללמד על אנשים שאני רואה ללא מסיכה, אולי הם גם כבר עברו קורונה למשל זה אחת הדוגמאות? חבל שאתר חרדי מביא קטרוגים על הציבור. צריך לאחד ולא לפלג.
כפיים 17.10.20
45
מי שאין לו אמונה שכל מה שקורה לו זה מאת השם ומאשים אחרים במה שעובר עליו .... איפה אהבת חינם ???? יצר הרע מתלבש במצוות ואתם מקשיבים ומעודדים את זה?! אם בא לכם עוד שואה חס ושלום אז זה מובן אבל אם לא אז כחו את עצמכם בידיים ותפסיקו עם השנאה הזו!!! לאשים אנשים זה קל! לקחת אחריות זה קשה!
ר17.10.20
44
הדס, מ-58, הקורונה עשתה אותך קצת כבדה. קצת הומור.... חיסון מעולה
מיכל22.10.20
43
עדיין לא הוכח שזה מדבק. איך נבדק הרבי מקארלין ועוד מאות של איעצאו מהבית כבר חצי שנה,ומאידך מאות שהסתובבו רגיל וטילפו בידיהם בחולי קורונה נבדקו ויצאו שלילי. אלא הכל מתנת שמים, וכפי שהבין הגוי מארה"ב. וחבל שיהודיה לא מבינה זאת. מה שברור שאלו שכולאים את ילדיהם בבידוד, הורסים את נפשם של ילדיהם, משברים נ
ציפ]י18.10.20
42
וחוץ מזה, מי שלא מעניין אותו שלא יקרא! לא חייבו אף אחד לקרוא. הביקורת שלך לגמרי במקומה והלוואי שיהיו כאלה שיסכימו לפתוח את המח הפעם (לשם שינוי) ולהקשיב במקום לשלוח תגובות של קשקוש...
מיכי18.10.20
41
מה השטויות האלה לא מעניין אף אחד
מיכאלה18.10.20
40
לכל המקטרים והמתלוננים, ומשגיחי הכשרות. אתר MAME נועד לנשים. לא לגברים. זה שהאתר נותן אופציה להיכנס ולראות זאת שאלה אחרת. טובי לא רווקה, ולא נשואה, היא גרושה כבר עשר שנים, אפשר לחפש שידוך... מי שטיפש לחשוב שטובי תרדוף עם סכין בבני ברק, טיפש, או חסר מוח, אפשר להביע רגשות של בן אדם, וזוהי דרך כתיבתה,
יוסי18.10.20
39
תכתבי קודם בלי שגיאות. כותבים מה שנקרה בדרכי. לא מה שנקרא בדרכי. ואחכ תמצאי חיים. אין קשר בין המשפטים שאת כותבת. מסכנה
קנקערית מצויה17.10.20
38
חמוד, אל תתפלאי אם הרבה מאלה שפרגנו בכתבות הקודמות יתחילו עכשיו לקלל כאן, כי הם חושבים שקורונה זה שפעת עם יחסי ציבור או משהו כזה. תדעי שלפחות את שייכת לזן השפוי של האנשים שמתנהגים כמו שצריך ושמורים על בריאותם ועל בריאות הסובבים אותם.
תותחית17.10.20
37
נו שוין.. ומה אני אמורה לעשות עם המידע הזה? ואגב, מה זה הביטויי אלימות בסוף הכתבה? מה נסגר??
הדס18.10.20
36
שמעתי שמסכות עוזרות 85% ואם זה שמדבר איתי גם עם מסכה אז זה עוזר 95% שלא נדבקים מציאות בחדר ניתוח הרופא מנתח 8 שעות ביום עם מסיכה וכו.
אדל18.10.20
35
Ok
קורונה 17.10.20
34
למה אני אמור לראות בכותרת ראשית את האשה הזו?!!!?!? ואת מי זה מענייין מה שקרה לה בגלל שיש לה עינייים ירוקות!?!?!?!?
דוד17.10.20
33
מעניין את סבתא שלי סיפורי האלף לילה ולילה שלך !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.......17.10.20
32
נהנת מכל רגע עם כל החסידות והנייצעס ...בהתחלה קיטרת בלי סוף
יוסי17.10.20
31
יפה
אילה18.10.20
30
חנקתתת רק שאלה של בורה: למה הזמנתם פיצה אם אין לכם טעם וריח?
חיה18.10.20
29
כפרה, לא אחזתי שאת נשואה עד שכתבת על הבן שלך... חבל שנשים שקוראות לעצמן חרדיות לא אוהבות להראות שהן נשואות...
שירי17.10.20
28
מהמהמת
ריבקה18.10.20
27
יפה מאוד
יפה18.10.20
26
אין לך אמונה! אף אחד לא אשם שהיה לך קורונה. ה' מנהל את העולם ועוד מעט את תביישי עם השטוית שלך להרביץ שכולם יבינו שמסכה לא עוזר, מי ששומר מקבל את זה. ותלמדי זכות על האנשים אולי כבר היה להם קורונה ועוד קשה להם לנשום?
חני17.10.20
25
אחת התכניות הלא מוצלחות!! קודם כל אישה!! שמחטיאה את הרבים בזה שמראים את התמונה שלה... אז לפני שאת בה ל ם מה קורונה תהי בהלם מההתנהגות שלך!! אישה נשואה- אשת איש... כל מילה מיותרת!! בושה!!
כותבת17.10.20
24
אני מזדהה עם תחושותייך!זה מקומם מעצבן ואפילו מרתיח! לראות אנשים שבציניות ובאדישות מזלזלים כך בכוונה! ואין ספק שיקבלו על כך את הדין! אך מכאן ועד לדבר במונחים של סכין (ה ישמור)ואלימות?!?!מה זה הצורה הזו?!?! מדוע ניתנת במה לדיבורים מזעזעים כאלו?!?!לא אנושי!לא יהודי!וודאי לא חינוכי! אני לא מצליח להבין א
מישהו17.10.20
23
מסכה זה קשקוש. הכל מריבונו של עולם.גם טראמפ מבין את זה.היו איתי במלונית מלא שהמסכה לא ירדה מהאף, והיו רק בסביבה של מסכות ונדבקו!!
בוגר קורנה17.10.20
22
חחחחח חנקת אותי מצחוק את מתוקההההה
שפרה17.10.20
21
מה יצא לך בזה
מלי18.10.20
20
היזהרו מלשון הרע !!!
אנונימי17.10.20
19
ובאלי להוסיף משהו ——- לא. את לא יפה!!! אישה שמראה את עצמה —- היא מכוערת! אז לזו שכתבה ״מילא היית מכוערת ״ לא צדקה....
כותבת17.10.20
18
צודקת ביותר הלוואי שלי היה אומץ
תהילה17.10.20
17
נתראה השמחות . סוף.
יללא ביי 17.10.20
16
היה זוועה רמת הניקיון 0 אוכל 0 הכל היה אפס לקבל נייר טאולט תרד לקבלה תתן מספר חדר תקבל סליל מגבות להחליף פעם בשבוע יום רבעי לקבל אוכל בקמצנות . מנת קרב בוקר צהריים וערב . תעמוד אחד אחד נותן מספר חדר תקבל מנת קרב . סכום מפלסטיק אחד אחד שולחנות מלוכלכים כל הזמן . . יחס מכפיר
פטריק17.10.20
15
חזקקק אני נקרעת מצחוק בכל פעם מחדש:) את אלופה וכותבת מקסים!! רק אל תגידי לי שזה היומן האחרון:( חייבים מזה עוד והמוןןן
אביטל17.10.20
14
אגב לידיעתך, המסכות אינן עוזרות!!! מה שהוכח שכן עוזר זה הריחוק החברתי, ולהתפלל תחת כיפת השמים, תראו למשל את הרב עזרא צולק שנפטר, הוא נדבק בבית הכנסת כשכולם היו עם מסכות, ואין ספור דוגמאות, חס וחלילה אני לא מזלזל, אני רק רוצה להביא לתשומת לבך שמסכה לא בהחלט עוזרת (הייתי אומר לא עוזר בכלל), *ריחוק כן*
אלי מושקו17.10.20
13
תודה לך ששיתפת
ליאורה 17.10.20
12
אבל בתור אישה אני לא היתי שמה תמונה שלי מרוחה ככה באתר חרדי... מילא היית מכוערת😉
מחילה17.10.20
11
לטיפש שלא חושב שמסכות עוזרות.. ובכן.. הם עוזרות בעיקר לא להדביק, ופחות לא להידבק.. אז כן.. יש לאלו שלא הולכים איתם, דין רודף... וסתם שתדע. אתה לא יכול להביא ראיות מסיפור בודד.. ובמיוחד לא ממקומות סגורים, שיש בהם אנשים שלא שמים מסכות ואז הווירוס מסתובב בחלל האוויר. כך זה בב"ב (ואני בני ברקי..) שהרבה
אפי17.10.20
10
מזדהה בכל מילה ,לעם ישראל אין אחדות ובמיוחד לחרדים וזה כל כך כואב ,יכולנו כבר לשכוח מה זה קורונה ,בידוד ,רק תשמיעו לרבנים וכולם ישימו מסכות , בתור מי שהייתה חולה וילדתי במחלקת קורונה ,כל החופשת לידה שלי עברה בבידוד או בסגר ועכשיו שוב סגר ולמרות הכל אנחנו שומרים לבישת מסכות ,חודש בלי ריח ,בעלי כבר 3
ליאורה 17.10.20
9
אישה מוזרה ומבולבלת לגמרי.
אני17.10.20
8
בא לי לבוא איתך להרביץ לאנשים ברחוב. לא בגלל המסיכה. רק בשביל להוציא עליהם עצבים... חחח...
אודיה17.10.20
גדולללל בטח היא לא נזהרה ומאשימה אחרים יה מסכנה זה חלק מהתופעות לוואי של הקורונה....
הדס18.10.20
7
חחחחחחחח חושבת שאת צדיקה עוד יומיים בבני ברק תביני שאת צריכה להתנסח מחדש מה שבטוח שמסכה לא תהיה עלייך בכזו התלהבות כמו שאת מתארת לדעתי תשכחי ממנה כשקצת תצאי מהזיות הקורונה שלך
מסכה שמסכה17.10.20
6
נכון, זה לא מוצדק לכתוב כך אבל כבר גדולי הרבנים אמרו שמי שלא נזהר ומדביק אחרים - נחשב בשמים רוצח. וחס ושלום שאף אחד מישראל לא יגיע למצב שלה ולתחושות שלה, גם הנפשיות וגם הגופניות. ואהבת לרעך כמוך! ונכון, הכל מאת ד' אבל צריך להשתדל. וזה מזכיר לי את הסיפור המפורסם עם הח''ח ועם רב העיירה , שבסוף שאל אות
ירושלים17.10.20
5
צחקתי שעה... ואני , כאחת שעברה קורונה, מבינה כל מילה... הלכתי בגאולה בירושלים ואנשים הסתובבו ככה בלי מסיכה בחופשיות, אפילו מסיכה על הסנטר לא הייתה... באתי לאחת מהנשים שראיתי והיו בלי מסיכה והערתי לה, היא דפקה לי כזה מבט מזלזל והלכה... זה באמת מזעזע...
שיראל17.10.20
4
ייייייצדיקה
פנוביז'17.10.20
3
יפה לך 52 על המושגים..
עדנה18.10.20
2
וואלה הוצאת לי את החשק למלונית (מי שהולך עכשיו בלי מסיכה ולא יוריד בגלל מישהי שרצה אחריו ברחוב)
אברומלה18.10.20
1
ישר כח על הסיפורים תודה רבה
חדיד17.10.20
אולי גם יעניין אותך
משפחה

האחות הצעירה לאחיותיה: "שרותי השמרטפות נסגרו"

טובה אור | 06.02.24

הולך ומתקרב

סבתא, כך תבחרי לנכדים מתנת חנוכת מושלמת 

טובה אור | 03.12.23

אימהות וילדים בשגרת מלחמה

העצמה עם הרבנית ימימה מזרחי: כך תתמודדי בעת מלחמה

כיכר השבת | 22.11.23

חירום, שגרה ומה שביניהם

בשיא המלחמה - כך ניתן לשמור על שגרה שפויה ולהחזיק מעמד

חיים דיין | 02.11.23

בימי לחץ וגם בשגרה

כיצד אימא יכולה להפוך את ביתה לאי של שלווה?

טובה אור | 24.10.23
ש

עוברים את הקיץ בלי דאגות

כך תקבלו הלוואה מהירה עד 250,000 ש"ח לכל מטרה

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

אמא משתפת: 

כיצד משפיעה המלחמה על ילדים מיוחדים וכיצד נעזור להם?

טובה אור | 18.10.23

"שמע אשמע צעקתו"

"החגים בצל האלמנות"- ראיון חושפני עם שתי נשים גיבורות  

טובה אור | 27.09.23

טיפים ליוצאים לר"ה

חסר סיר, המרק נשפך והעוף נמעך: היציאה לא חייבת להיראות כך!   

טובה אור | 14.09.23

בלגן לא כאן

מיומנה של חמות: האם אצל הסבתא הכל מותר?

טובה אור | 04.09.23
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

... במשפחות הכי טובות

איך ניתן לחזק את הקשר בין בני המשפחה?

טובה אור | 22.08.23

"בזעת אפך..."

האם צריך להתענות במקום העבודה? קראו עדות  עם מסר חשוב

טובה אור | 07.08.23

מחוץ לקופסא

מה לעשות עם הילדים בחופש? טיפים חינוכיים ויצירתיים

ארי טננבוים | 06.08.23

ראיון מטלטל

איך נראה החופש אצל ילד עם צרכים מיוחדים וכיצד מתמודדים ההורים?

טובה אור | 03.08.23
ש

יותר קל ממה שאתם חושבים

איפה עוד תקבלו 52 שקל לשעה?

כיכר בשיתוף מטרופולין | מקודם

מתחם ציבורי

גרים בדירת "סלח לי"? הכתבה הזאת בשבילכם! פרק 3

טובה אור | 01.08.23

לעבוד מהבית?

אימא, איך את מתמודדת עם השילוב הקטלני של חופש ועבודה?

טובה אור | 01.08.23

חופש= 'גאנק- פוד'

8 טיפים לעידוד תזונה בריאה בחופש הגדול

טובה אור | 30.07.23

"סדרו אותי"

 טיפים יעילים לארגון הכביסות החל מהמיון הראשוני ועד לארגון הסופי בארון 

טובה אור | 30.07.23
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

טור חשוב לבין הזמנים

"אמא, אבא - מ-ש-ע-מ-ם לי" | הילדים משגעים אתכם בחופש? • זה הפתרון

חיים דיין | 20.07.23

חווים קשיים בנישואים? תקראו!

אחרי 15 שנה הוא החליט להתגרש: "היא לא נקייה ומעולם לא החמיאה לי" | כך זה נפתר

מרדכי רוט | 20.04.23

בצרה? אל תתייאשו

אשתו נכנסה לדיכאון וליד עץ האשכוליות הוא הבין: "זו לא יוכבד - זה אני"

מרדכי רוט | 23.03.23