כיכר השבת

רוצה להיות רעבה אבל מרוצה?

קרה משהו בשנים האחרונות מה שלא היה פעם. פעם נשים ובעיקר בחורות הקפידו להראות טוב ולהראות טוב זה להיות רזות, "בנותיך כזוויות מחוטבות" כך דוד המלך מתאר את בנות ישראל הנראות טוב, זווית משהו מחוטב לא מסה של שומן מכל הכיוונים. אך בשלוש ארבע שנים האחרונות רואים יותר ויותר נשים ובחורות פשוט שמנות, מה קרה?

41
ג. הלוי | כיכר השבת | כ"ג באלול | 14.09.17
לפני..
לפני.. (צילום: שאטרסטוק)

תמיד שהיו אומרים אמריקאי זו הייתה מילה נרדפת לאדם שמן הניזון בפיצות המבורגר וקולה, לאחרונה כמו בכל אופנה, אמריקה הגיעה לישראל, אתה רואה סביבך יותר מדי שמנים ושמנות, וכבר פשה הבושה, נראה כאילו יש תחרות סמויה במשקל כבד.

בלי סוף מדברים על דיאטות זה עסק שמגלגל מיליונים, ובעיקר מלגלג על השמנים. מאחר ולרזות לא תלוי בתפריט, מכון הרזיה, או קפסולות, אלא בשינוי משמעותי בחשיבה. לעשות סוויצ' במוח.

להבין ש:

לעשות דיאטה זה לא "לעשות הליכות" כל ערב, הן אמנם הולכות ערב ערב אך לשומן זה לא מזיז, כי ההליכות האלה רק פותחות את התיאבון, ושהן מגיעות הביתה הן מאוד רעבות לאחר המאמץ הספורטיבי ואז אוכלות כפליים על חשבון השתיים וחצי קלוריות ששרפו בהליכה.

לעשות דיאטה זה לא לבשל אוכל דיאטטי, וגם לא לקנות מיני קפסולות, ותרכיזים מיוחדים לדיאטה. כל סוגי המזון המרזה עולים הרבה כסף, הבעיה העיקרית שבישול אוכל דיאטטי לא טעים לא משביע וגורם לשבירה מורלית תוך ימים מספר ומהר מאוד חוזרים לצ'יפס והפיצות.

לעשות דיאטה זה לא להביא לעבודה קערה בגודל גיגית מלאה חסה גזר וכרוב. לאכול קרקרים דלי קלוריות, הירקות גם הם רק מעוררים את התיאבון וגורמים להיות הרבה יותר רעבים. אותן אלה שתמיד בדיאטה מעולם לא תראי אותן אוכלות הרבה, ההפיך, הן ניזונות רק מחסה ושותות רק דיאט אז מניין מסת השומן העוטפת אותן?

כמו שהצפרים מתות בסתר, כך השמנים אוכלים בסתר, במשך היום הן באמת בדיאטה, איך שהן מגיעות בערב הביתה, הן פותחות את המקרר ואוכלות את תכולתו יחד עם הברגים. והולכות לישון כאשר בבטנן כמות אוכל שכל קלוריה בה שווה כפול, (בערב כל קלוריה כפולה) והמשקל בבוקר בהתאם.

צריך שינוי במח להבין שלהיות שמן זה רע מכל בחינה

ראשית, מדוע שאדם נורמטיבי יסחב עשרות קילו של שומן על גופו? מדוע לאכל כמויות שהגוף לא צריך, מה אתם מכונת מגרסה? למה לאכול שלוש צלחות אם אפשר לאכול צלחת אחת, תגידו אנחנו עדיין רעבים, לא נכון, תנו למוח עשרים דקות ותחושת השובע תשתלט על המח. לאכול הרבה כי האכול טעים? זה שטות, ילדותיות, הטעים הזה הוא עניין של דקות ותו לא ומול זה עומד הרבה רווח בלהיות רזה.

"ונשמרתם לנפשותיכם מאוד מאוד" להיות שמן זה להיות עם פרמטרים רפואיים לא טובים, כולסטרול, לחץ דם, בעיות מעיים, צרבות, בעיות נשימה ומה לא? אז מניין ההיתר להיות שמן, האם מותר לאדם להזיק את עצמו בידיו?

"בל תשחית" - כאשר אוכלים כמות אוכל שהגוף לא צריך הוא יוצר שומנים מיותרים מזיקים, אפשר לחסוך מאות שקלים בחודש באי רכישת אוכל מיותר שכדאי להותירו על המדף בחנות ובכסף שנחסך תקנו לכן ביגוד הנעלה איפור- הכול. למה אוכל?

אומרים שהשמנת יתר היא רצון של האדם לפצות את עצמו על חסר מסוים, בדידות עצבות, אכזבה ותסכול. אך נזכור שהשומן לא מפצה אלא גורם חסר נוסף, סוג של מכה על מכה, בשביל מה?

שווה להיות רזה!

לרזה יש יותר בטחון עצמי, מרגיש טוב עם עצמו, רואים שהוא לא מכור לאוכל, ולא רודף אחרי תאוות, מרגיש ספורטיבי עולה מדרגות ולא מתנשף כמו קיטור.

רזה זה יפה, את מרגישה יפה, כל מה שתלבישי תיראי טוב, קונה בגדים בקלות. שמנות שמתלבשות, הבגדים רק מתלבשים על השומן אז יש לנו שומן מלובש, הבגדים רק נותנים נופך. גם עם שמנה תרכוש את הבגדים הכי יוקרתיים בעולם, היא עדיין....

איך נהיים רזים?

קודם כל סור מרע, צריך להוריד את העשרות קילו המיותרים, ולכך צריך כוח רצון, ההחלטה שלך מול חתיכת עוגה, גלידה או סטייק טוב. תחושת רעב למול רצון והחלטה מי גובר על מי? הרצון השכלי למול התאווה לאכול הרבה. רצוי לא להתעסק עם אוכל ולא לחשוב עליו כל היום בהתחלה יהיה קשה, אבל מהר מאוד לא תבינו מה ההתלהבות והכפייתיות מאוכל.

צריך לדעת שדיאטה זה ללכת לישון רעב, אם אתם שבעים בערב, סימן שלא עשיתם היום דיאטה ומחר המשקל יראה בהתאם.

אנשים פוחדים מלהיות רעבים, להיות רעב זה לא מחלה. אומנם קצת לא נעים אבל התגברות על תאוות האכילה היא התגברות כמו כל התגברות, עבודה על המידות כמו התגברות על כל מידה ותאווה אחרת, ואין סיבה שלא נתגבר, נותן תחושה נהדרת.

יש רגעי משבר בעיקר אחר הצהרים ובערב את רעבה ואין לך כוח, את אומרת "נמאס לי מכל הדיאטות האלה, אני רעבה ועכשיו אני אוכלת". אכלת חמש דקות, את שבעה ומרגע זה יש לך נקיפות מצפון, תחושה לא טובה מרגישה סמרטוט עם עצמך השובע לא נותן שמחה.

אילו לא היית אוכלת ונותרת רעבה, היית קמה בבוקר עולה על המשקל ומגלה חצי קילו פחות. אין תחושה יותר טובה מזו להתחיל את היום, תחושה נהדרת שמלווה אותך לא חמש דקות אלא כל הזמן.

הרעב זו תחושה פיזית ממשית, במיוחד בתחילת הדיאטה, אפשר להכהות אותה בשמיעת מוזיקה אהובה, אמבט מרענן, שיחה עם חברה, בעצם אפשר לעשות כל מה שאת אוהבת ועושה לך טוב חוץ מלאכול!

עשה טוב... את עושה דיאטה אמיתית אם תוסיפי לזה גם הליכה מהירה או עליה במדרגות מהירה זה וודאי יעזור לך לשרוף את הקלוריות המיותרות אבל בתנאי שאת באה הביתה את לא אוכלת כלום. אחרת חבל על הסבל של כל היום...

אין לתאר את תחושת השמחה והעונג כאשר המשקל מראה שרזית זה נותן הרגשה טובה כל היום ולמחרת עוד רבע קילו ומחרתיים פחות חצי קילו וכך יורדים במשך שבועות. שעושים דיאטה אמיתית בסוף קשה אפילו להפסיק ולאכול רגיל.

אחרי שהגעת למשקל הרצוי, תתחילי לאכול נורמלי לא אוכל דיאטטי אוכל רגיל טעים שאת אוהבת אבל בכמויות נורמליות סבירות אולי בהתחלה יתחשק לך עוד מנה, עוד פרוסה קומי מהשולחן. מהר מאוד תגלי שאת שבעה גם ממנה אחת סבירה. עובדה.

ולזכור! לעולם לא עושים דיאטה בשבת, בשבת אוכלים כל מה שרוצים וכמה שרוצים, באורח פלא הקלוריות שמעלים בשבת מתפוגגות בדיאטה של יום א'. וברגעי משבר במשך השבוע שמאוד רעבים לזכור שעוד מעט שבת ואז תאכלו כל מה שתרצו.

אז קדימה מרגע זה, לא ממחר בבוקר!

הכל מאהבה ג. הלוי

ג. הלוי מחברם של רבי המכר הנודעים: השידוך, כפרה בכפור, נשק סודי, הסמינר, היהלום, המרגל, שרביט קסמים, מדרון חלקלק (חדש), סדרת יוני גאוני (3 כרכים), סדרת חבורת צופן (9 כרכים), זינוק לאחור, דינה ילדה מיוחדת (2 כרכים), חותן איש האלוקים ועוד.

תוכן שאסור לפספס
41 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
41
הכתבה חדה אומנם אבל נכונה מה לעשות צריך להודות באמת אנחנו השמנות אוהבות לאכל, ואלה ששמנות מדברים אחרים לא עלהם מדברים
תפארת13.11.17
40
אבל אם כבר דברתם על איזון כל אדם צריך איזון האנורקסית להשמין והשמנות לרזות כל אחת (שיש לה מודעות עצמית )יודעת באיזה מקום היא עומדת ומשם להתקדם לא צריך ישר לשלול ...
ממש לא אנורקסית08.10.17
39
מי שלא רוצה שלא תקרא וחוץ מזה מי ששמנה רק מחפשת תירוצים ולא מקשיבה למי שאכפת ממנה
יעל03.10.17

הצגת כל התגובות

38
את יפה כשאת רזה? תלכי לישון רעבה... תגידו מאיפה הבאתם את הכתבה הזאת ? משנות החמישים? ו..פעם נשים הקפידו להיראות טוב...לא, תקשיבו... כנראה שאנחנו הנשים כבר לא עושות את המוטל עלינו...אנחנו כבר לא מקפידות להיראות טוב...
מי24.09.17
37
אז בדיוק בגלל אנשים מטומטמים כמוך נהייתי אנורקסית. חשבתי שארגיש טוב יותר עם עצמי. ההיפך. הרגשתי רע כל כך. וגם כששקלתי 50 על גובה 1.6 הרגשתי שמנה והייתי חסרת ביטחון עצמי. הכתבה הזאת ככ שטותית מלאת מיתוסים שאבד עליהם הכלח. אני הייתי רעבה אך הדחקתי את הרעב. אומנם רזיתי אבל זה פגע הבריאות שלי. כי לחיות
שטויות23.09.17
36
זה שאתה חרדי לא אומר שאתה גם צריך להיות לגמרי סתום. תלמד לכתוב בעברית. אולי לפני, כן תצמיח מוח - כי גיבוב השטויות שכתבת כאן הוא אחד הטקסטים הכי אידיוטים שראיתי ברשת. טיפש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל20.09.17
35
כתיבה מסוכנת, בחוסר ידע מוחלט, אין שום סינון למי שיכול להעלות פה חומרים? מדובר בדיני נפשות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נטלי19.09.17
34
ולמה זה העסק של הכותבת, שהחליטה שרזה זה יפה. אולי שתלך להסתכל קצת במראה, שתקשוט את עצמה תחילה ושתתעסק בענייניה במקום לנסות לייעץ שטויות לאחרים.
אחת19.09.17
33
ההשמנה נובעת מעצות גרועות שנתנו דיאטנים בחמישים שנה האחרונות, בדיוק מהסוג שניתנים בכתבה. פעם, לפני מאה שנה, לפני שנות החמישים, הסבירו לאנשים ונשים שרצו לרזות, להמנע מסוכרים ומעמילנים. אלה היו ידועים כמאכלים משמינים. משנות החמישים הרפואה הלכה שולל אחרי מחקר אחד מעוות, והחלה לטעון שיש להמנע מאכילת שו
אלי19.09.17
32
כתבה מדהימה, באמת. מפליאה ברדידותה, מדהימה בטיפשותה, ג. הלוי? עם הספרים המשעממים חסרי הפואנטה? באמת הכל מאהבה, אבל אתה פשוט מטומטם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חני19.09.17
31
כתבה מזיקה מאד במיוחד ולאנשים עם הפרעות אכילה בפרט!!! אף אחד לא אוהב לקבל מצורת דיבור פוגענית ומתנשאת... לא היה מזיק להביע את המסר בצורה מעודנת יותר. ולא יזיק לא לחרוץ עובדות שיש אלף ואחד סיבות לכל השמנה...
sara05.11.17
30
ראשית כל, כשקראתי את הכתבה (כש, לא ש..) הרגשתי שרמת הכתיבה היא של ילד/ה בכיתה ג׳. אם כך הדבר, אני לא חושבת שצריך לכעוס (במקרה הזה ה-ש כן מתאים). במידה ומדובר בכתיבה של אדם מבוגר יותר, אז אני יכולה לומר שרמת הכתיבה מבישה מה שמצביע באופן ישיר גם על התוכן. שנית כל, כנראה שנגמרו הנושאים החשובים שניתן ל
משועשעת23.09.17
29
מקולל תהיה לנצח על שדחפת נפש בת ישראל כשרה בת 17 לתהום. אני כותבת מכתב התאבדות ומשאירה להורים. קצתי ב125 ק"ג השומן שלי. מקווה שתסבול בשבעת מדורי גיהנום ונתראה שם... רוחי תענה את נפשך לנצח, הלוואי והשם יגמול לך כפי שמגיע לך וינקום את דמי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת שלא חיה אחרי תגובה זו20.09.17
28
אני חולקת עלייך, הכתבה מרתקת, ואפשר ללמוד ממנה איך להפחית במשקל. חן חן לג. הלוי, המשיכי בכתבות מעניינות ומרתקות.
דפנה19.09.17
27
אחד הדברים היותר מגעילים ומחללי שם שמים שראיתי בחיי. וכלכך הרבה שטויות ושמנופוביה. לידיעתך, אפשר בקלות להיות שמן ובריא. לידיעתך, הפרעת אכילה הורגת. כן כן, גם נשים וגם גברים. מתים מזה. הלואי שיש פה איזהשהו מבוגר אחראי שיוריד את הכתבה שכתובה ברשעות צרופה לבני האדם, ובחוסר הבנה מוחלט. (נשלח באמצעות כ
אלרגיה19.09.17
26
אין ספק שמדובר באוסף של שטויות שנכתבו ע"י איש/ה טיפש/ה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי משה הלוי19.09.17
25
כמובן שהשמנה זה מלידה כמובן שהשמנה זה מנחת כמובן שהשמנה זה גנטיקה מטבולוזית אבל יש כמה מקרים בודדים שזה מאכילת יתר. אפשר לעשות דייאטה ולהיות שבעים בזה השמנות מומחיות... אבל מי שעשה דייאטה ובאמת הרזה, יודעת שבדייאטה אמתית - רעבים זמנית הכל באהבה
ג.19.09.17
24
ג. הלוי צודקת בהחלט!! אנרקוסיה לא קשורה לכאן כלל אנרקוסיה היא בעיה נפשית של לאנשים רזים החושבים עצמם לשמנים ומרזים שלא לצורך. אך הכתבה מדברת על שמנים עם עודפי שומן של עשרים שלושים וחמישים קילו שכדי להרזות עלהם להיות קצת רעבים אחרת הם לא ירזו!!! אין דאייטה ללא תחושת רעב תשכחו מזה. חבר'ה קצת הבנת
תגובה על תגובה17.09.17
23
קל לקרא אבל קשה מאוד לבצע... ובכל זאת אנסה!
א.14.09.17
22
תוכן מיושן מתנשא מזלזל ובוטה. תורידו מיד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבורה18.10.17
21
ח'ברה תפסיקו עם התגובות ההיסטריות שלכם, מה בסך הכל אומר ג. הלוי, במקום להשמין ולהשמין, הוא נותן דרך איך להוריד את המשקל, הרי ידוע הדבר שמרוב שומן יכולים לבוא מחלות רבות. אף אחד לא אומר להיות אנורקסי
דיצה20.09.17
20
אני לא מבינה למה להיות שמן זה לא בסדר אבל לתת לגיטימציה לאידאל הרזון הזה ולהערצת הגוף זה בסדר .הגוף שלנו אמור לשרת אותנו ולא להפך . וככה, ממש ככה מפתחים הפרעות אכילה . לאט לאט....אז מה אם יש יותר נשים שמנות היום ??? זה אומר שיש פחות נשים שנכנעות לאידאל היופי והרזון של היום . ולחשוב שנשים באמת קוראות
ללא שם19.09.17
19
פשוט מפנה לשם. היא אמרה הכל באופן מדויק. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבורה19.09.17
18
האם לכותב יש איזשהי השכלה בתחום? נראה שלא. העצות כאן לא מבוססות כלל ושנאת השמנים ובמיוחד השמנות מביישת את הכותב ומסוכנת לקורא. מצער גם לגלות שאידאל היופי המערבי על כל בעיותיו ונזקיו חדר גם למגזר החרדי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.09.17
17
איך כותבים על במה ציבורית דיבורים כאלה? חסרות נשים שמנות שעושות כל מאמץ, אוכלות כמו ציפורים ועדיין מתמודדות עם עודף משקל מסיבות כאלה ואחרות, והכי מקומם אני מצטטת: לרזה יש יותר ביטחון עצמי" (באמת? ביטחון עצמי תלוי בגורמים חיצוניים, לא התקדמנו מגיל 12?) - וגם אם ישנם כאלה הסובלות מדימוי עצמי נמוך בהקש
שירה17.09.17
16
כתבה שמנוסחת בצורה עילגת, חסרת רסן וחסרת בושה..גם טיפת אינטלגנציה אני לא רואה כאן לצערי. הכתבת צריכה להתבייש בצורה שבה היא משתלחת באנשים שמנים כאילו שמן זה מילה נרדפת לזללן..שמעת על בעיות בחילוף חומרים? סכרת?השמנה בעקבות אמצעי מניעה? תרופות? גנטיקה? לא הכול מסתכם באוכל! אבל אצלך אני מבינה שכן..לא מפ
בחורה רזה19.10.17
15
הכתבה מסוכנת מאוד וראוי שתרד ומהר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל19.09.17
14
שירה על תעלבי לא התכוונו אליך צאי מהשוק שיהיה לך שנה טובה ומדושנת עונג...
דינה18.09.17
13
פעם שמנות היו נחשבות יותר אגב!!!בעצם מיותר להגיב על כתבה רדודה כזו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כמה בולשיטטטטט18.10.17
12
מאוד נכון, צריך לקרא את זה כמה פעמים ולהפנים
רבקה14.09.17
11
הטיפים שניתנו כאן אינן נכונים וקיצוניים, אשר יגרמו לעלייה מופרזת לאחריהם שוב. אכן, חשוב לשמור על משקל תקין עבור שמירה על הבריאות, אך הטיפים שניתנו כאן הינם חוסר בריאות מובהק. הדרך הנכונה לשם כך הנה בדרך מאוזנת יש דרכים רבות ומוכרות לרדת ולשמור על המשקל, ומי שרוצה לעשות זאת חכם שילך להתייעץ עם דיאטני
110.10.17
10
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה18.10.17
9
אין דבר כזה להשאר רעבה מי שכתב את זה לא יודע כלום מהחיים שלו אפשר להיות שבעים ולהרזות!!!! הכל בראש מי שיודע לאכול נכון לא נישאר רעב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהב19.09.17
8
ג. הלוי אין עליך!!!
יעלה14.09.17
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.10.17
6
כששותים מים זה ממלא את התשוקה של הרעב. 2 ליטר לפחות ליום, משפר מאוד גם את עור הפנים. לדעתי לא כדאי להגיע למצב של הרעבה, כי אז כשאוכלים זה בלי שליטה. אם יש מלאי של ירקות זמינים לנישנוש - אפשר לחטוף אחד מידי פעם כשחייבים.
כבר שנים בדיאטה15.09.17
5
שמע את האמת ממי שאמרה... הכותבת לא התכוונה להרעבה חלילה אלא להורדה בכמות האוכל שמותירה אותך רעב, אם תאכל לחמניה במקום חמש לחמניות נשאר רעב מה לעשות רק כך מרזים מנסיון!!!
ש.פ13.10.17
4
חסרת טעם לחלוטין! ממש לא מעודדת ולא נותת מוטיבציה וודאי גם לא רפואית! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כתבה זוועתית19.10.17
3
על אנורקסיה שמעת? ככה מרגישים רעבים כל היום. מומלץ בקור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ח16.09.17
2
רב הדברים שאמרת נכונים אבל שטויות אסור להיות רעבים ... צריך לדעת לאכל במידה כמויות קטנות מאכלים בריאים נורמאליים לא לאכל ולהיות רעב פוגע בגוף ממש ...חלי ממן מוכיחה את זה ממליצה בחום..
שטויות....15.09.17
1
הכתבה ממש מעודדת אנורקסיות עם כל הדיבורים של להישאר רעבה. אסור לעשות את זה! כל דבר צריך איזון!
יסכה17.09.17
אולי גם יעניין אותך
בית

10 טיפים לעיצוב ארונות מטבח פונקציונליים ומסוגננים

טובה אור | 06.02.24

השפיעו על הפנים

כך תעצבו חדר ילדים מענג ויצירתי בקלי קלות

טובה אור | 29.01.24

'לא תעמוד על דם רעיך'

"לאף אישה לא מגיע להיות עצובה" • ריאיון עם קצינת החקירות מבני ברק

ארי טננבוים | 11.01.24

לדירת "סלח לי"

די לצפיפות: פתרונות אחסון חכמים לחללים קטנים

טובה אור | 11.01.24

טור מלחמה

עד שלא תרגישי את זרועם של ה'בלתי מעורבים', לא תשתקי?

אתי קצבורג | 25.12.23
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

ארגון וסדר

איה הגמד המקפל?- מדריך  לקיפול כביסה מהיר

טובה אור | 19.12.23

טיפים לארגון הבית בחורף

כיצד תתמודדו עם פלישת המעילים והמטריות למרחב בבית?

טובה אור | 06.12.23

האמא המופלאה

עשרת התפקידים המובילים שרק אמא יודעת לבצע בבית

טובה אור | 05.12.23

קשיי החסד

"אתם יוצאים לשבת? אפשר את הדירה?"

טובה אור | 05.12.23
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

עונת הקטניות

טיפ לארגון ארונות המטבח בחורף • צפו

ורד כהן | 29.11.23

מדריך להורים

כך תשמרו על בית נקי ומסודר לצד ילדים שמחים

טובה אור | 23.11.23

המדריך לסדר

טיפים לארגון ארון הבגדים במהלך עונות מעבר

טובה אור | 15.11.23

מטלות במטבח

טיפים מובילים לניקוי סירים: היפרדו משאריות מזון עקשניים

טובה אור | 07.11.23
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

"אני טובעת"

למה הילדים לא עוזרים? הם לא רואים את הבלגן??

טובה אור | 06.11.23

לכל ה'באלעבוסטעס'

טיפים לשמירה על הלובן של החולצות הלבנות

טובה אור | 05.11.23

10 טיפים לשנה החדשה

איך נוכל לאזן בין עבודה, משפחה ורווחה אישית?

טובה אור | 13.09.23

מצוקת הדיור

גרים בדירת "סלח לי"? | פרק 4 - "סולם יעקב"

טובה אור | 08.08.23
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

בלגן לא כאן!

תריסר טיפים לארגון הבית בחופשת הקיץ

טובה אור | 02.08.23

מתחם ציבורי

גרים בדירת "סלח לי"? הכתבה הזאת בשבילכם! פרק 3

טובה אור | 01.08.23

פרפקציוניזם

רוצה להיות מרוצה גם אם לא הכל מושלם? ערכי שינוי בשלושה צעדים

טובה אור | 31.07.23