כיכר השבת

שאלה נפיצה

תורה עם עבודה? הרב חיים הורביץ ושוקי סלומון ב'שובר מסך'

בתוכנית 'שובר מסך', בהגשת שוקי סלומון והרב חיים הורביץ. יעסקו השבוע: בנושא הנפיץ של חרדים עובדים ומדוע הם צריכים להיחשב כסוג ב'. על הקלידים: אריק דביר. צפו (חרדים)

109
כיכר השבת | ח' באדר | 20.02.21
סלומון והרב הורביץ (צילום: אולפן כיכר)

כמדי מוצאי שבת, תתפרסם ב'כיכר השבת', האתר החרדי הגדול בעולם - סדרה בשם - 'שובר מסך' - בהגשת שוקי סלומון והרב חיים הורביץ.

התוכנית תעלה במסגרת "מוצ"ש LIVE', שתשדר את התוכניות והאהובות מדי מוצאי שבת - בשידור חי, החל מהשעה 20:30.

והשבוע: שוקי סלומון העלה שאלה שמציקה להרבה אנשים: האם אלו שעובדים במגזר החרדי הם סוג ב? הרי לאורך הדורות אנשים היו עובדים, אז למה בדור הנוכחי, אנחנו לא נחשבים למרות שאני משתדל ללמוד?

הרב חיים הורביץ: מה שאתה אומר זה סוג של היתממות, לא מסתכלים עליך סוג ב' כי אתה עובד. אני חושב שזה תלוי מי הבן אדם, הכל תלוי בסוג הבית שמגדלים.

הרב חיים הורביץ: אך אדם שעובד ומנהל אורח חיים תורני לא מסתכלים עליו סוג ב', ישנה תופעה חדשה של בתים מודרניים, שיש להם אורח חיים שונה מהציבור החרדי. רוצים לדעת איך הויכוח הסתיים?

צפו בתוכנית המלאה

תוכן שאסור לפספס
109 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
81
אמר לך את האמת בפרצוף שוקי
א24.02.21
80
שוקי היקר הרב כ"כ צודק!!! אני אישית מכיר המון! המון! חרדים עובדים שבתיהם בתי חרדיים ויושבים בספסל הלמודים עם ילדים של אברכים אבל ההבדל נעוץ בהגדרה- אתה כמו שאתה ומשפחתך נראים כמובן שלא מתאימים לחנו חרדי אבל השאלה היא אם אתה חרדי עובד או עובד חרדי
מני21.02.21
79
צודק הרב לגמרי הגיע הזמן שציבור העובדים ישכיל לנהל חיים תורניים, זה שלא יכול או קשה לו ללמוד יום שלם לא אומר שאמור להיות חשוף לכל העולם החילוני. אם חלש בלימוד התורה שיהיה יותר חזק בניהול חיים תורניים ובשמרנות ואז יוכיח תוכו כברו.
יוסי21.02.21

הצגת כל התגובות

78
הרב חיים הורביץ גאון בהבנה איך לענות תשובה הכי אמיתית ונכונה ולא לפגוע. והאמת ששוקי הבעיה שלך זה לא שאתה עובד,אלא כל סגנון הלבוש,השיער,המשקפים,הדיב לא שיכת לכולל חזון איש..................... נהנתי מהערות שלך "כל מילה בסלע"אצלך-ישר כח!!!!!!!!!! התוכנית מושלמתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
רוזנברג21.02.21
77
זה ענק וזה משתבח כל שבוע אתם גאוניים
זליג כהן20.02.21
76
למה לא אמרתם שאתם רק מדברים על הליטאים, שידוע שאצל החסידים אין התופעה המבוזה הזו, שמי שעובד הוא סוג ב'. ואגב, אני חושב ששוקי בהחלט צודק, לכה"פ אצל הפלג הירושלמי, ומהם זה התפשט לכלל הציבור הליטאים, שהרי עד לפני כמה שנים הם היו "מנחילי ההשקופע הקדושה" לכל הציבור הליטאי דרך היתד.
חסיד20.02.21
75
הטענה הזאת לא נכונה אצל הציבור החסידי
ח.ב01.03.21
74
השאלה יפה אבל התשובה ברורה אברך גם שיוצא זה בשביל שיהיה לו כח לחזור ללמוד ויש שלומדים בשביל להיות שייכים אבל זה לא המטרה מה שבטוח שכל אחד מקריב בשביל הדרך שלו אחד מוותר על רווחה כלכלית והנאות שהעולם מציע ואחד מקריב את הדברים שהזכרתם בכל אופן אני באופן אישי מעריך מאוד כל אחד וזה לא קשור בכלל מה הוא
יוסף21.02.21
73
חבורת שקרנים! כן, אני מהנדס ומעולם לא חוויתי אפליה וילדי לומדים/למדו במקומות הטובים ביותר. לפני שאתה מאשים, כדאי שתעיף מבט איך אתה וילדיך נראים. מתנצל שלא קלטתי את שם המראין, אבל, אם אפס דרך הארץ בו חונן - לא אשמח אם ילדיו ילמדו עם ילדי......
מהנדס חרדי21.02.21
גם אבא שלי רואה חשבון ולמדתי בסמינר הסניף לא שאני מחבבת תסמינר הזה אבל אין שום קשר למה אבא עוסק לבין מה ששוקי טוען אבא שלי עם יראת שמיים, איש אמת וצדיק אז הוא עובד לפרנסתו..נו שויין..... אל תקשקשו שטויות
איילת22.02.21
72
אריק דביר שאל על רבי יוחנן הסנדלר, מדובר על דור שכולם צדיקים. בדור שלנו לא שייך מה שכתוב 'כל תורה שאין עמה מלאכה'. ובדור שלנו חייבים להתרחק מהרחוב החילוני. ולגבי השאלה שבאמריקה יותר עובדים, התשובה היא שבארץ מחמירים יותר, בגלל שהקימו מדינה חילונית, והמטרה של הכוללים היא להתרחק מהחיים החילונים בארץ.
שתי תשובות לר' אריק דביר היקר21.02.21
71
ענה לו טוב הרב כל מילה זהב יש באמת שני הבדלים בין חרדי מודרני לחרדי עובד זה דבר פשוט וברור יש גם אנשים שעובדים כי קשה להם לשבת לא קשור אם יש פרנסה או לא אבל הם לא מודרנים
ללא שם21.02.21
70
שוקי יפה. למדת לכבד ולתת לשני לדבר.
חולצה לבנה21.02.21
69
שוקי תן לרב לדבר!!!!
ל20.02.21
68
מסתכלים עליכם סוג ב כי החרדים האמיתיים יודעים שאתם זיוף ומתביישים בכם. אין בכם שום דבר חרדי, אתם נזכרים בחרדיות שלכם רק לפני הגיוס לצה"ל.
חרדי20.02.21
67
אין על אריק דביר!!!! אתה בנאדם טוב מאוד! יש לך המון שכל ! יישר כח ענקקקקקקקקקק
אני23.02.21
66
שלום שוקי אוהבים אותך נשמח אם תוכל לדבר בפעם הבאה על הנושא 'האם מי שלא מצביע ג' הוא חרדי'
יחזקאל21.02.21
נושא יפה אבל אל תישכחו את שס חמודים שלי ג אולי מיצג את החרדים אבל שס לא פחות
"מזמור לתודה.."09.04.21
הוא לא!! מינימום להקשיב לגדולי ישראל!! למה רק בבחירות האמונת חכמים נעלמת?????
חיים ישראל21.02.21
תשאל את הרב שוקי הוא לא רב הוא חמודי אבל לא בשביל לעצב את הדור
מוגלי22.02.21
65
אין על אריק דביר נשמההה של בנאדם וגם שוקי תותחחח אוהבים אותכם תמשיכו אתם אלופים!!! ותודה רבה לכבוד הרב!!
ללא שם21.02.21
64
סלומון אלוףףףףףףף הרב הורביץ גדול הדור כמה סבלנות
הרב אמסלם21.02.21
63
שוקי לא סותם את הפה לכמה שניות רצופות. תן להרב הורוביץ לענות. אם התוכנית היא רק להשמיע את דעותיך,אז יש לך פלטפורמות אחרות. ואם כ"כ כואב לך אז תבדוק בציציותיך! חוץ מזה אוהבים ת'עשיה שלך, תמשיך לעשות חיל!
יהודי חרדי21.02.21
62
הציבור הליטאי המציא את זה עם השפעה גם על הציבור הספרדי שמי שעובד הוא סוג ב ולכן יש תלמודי תורה שמקבלים רק בני אברכים שוקי סלומון אכן צודק אבל הציבור החסידי וחלק מהספרדי מקבלים את התפיסה של חרדי עובד ולומד
א21.02.21
61
אוויצ שוקי כואב.. אבל הרב צודק!! חלאס לקרוא לך חרדי..
הדר20.02.21
60
שוקי למדת להקשיב אתה בדרך הנכונה עכשיו אפשר להגיד על הרב הורוויץ אלוף עולם
ללא שם20.02.21
59
אני מסכים עם שוקי כי תכ'לס מי שלא מסתכלים עליו בתור סוג ב' זה רק מי שעובד בעבודה מכובדת או שהוא מליונר שתורם כסף למוסדות חרדים אבל מי שעובד בעבודה לא כל כך מכובדת כגון מתקן מזגנים או אינצטלטור וכד' אז עליו כן מסתכלים בתור סוג ב'
ביתר ירושלים21.02.21
58
שוקי זה המראיין שהדור החדש שלנו צריך, שנון, זורם , כייפי, חייכן תמשיך להצליח עדיך לגדולות
הראש ישיבע21.02.21
ממש ממש לא.
ה הוא המלך21.02.21
לא אוהבת את הדעות שלו.... דור שלם שכולם חושבים כמוהו ואבדנו..........
טוהר22.02.21
57
הכל מיותר! הכי חשוב: ר ק ב י ב י!!!!!!!!!!!
ירמי סלייטר21.02.21
???????????????????????
יעל22.02.21
56
אהובים משבוע לשבוע משתפר זה תכנית שהיא אייקון אצלינו בישיבה
חברונר21.02.21
ה יעזור לך אם זה מה שמעניין אותכם בישיבה
"מזמור לתודה.."09.04.21
חחח יעני חברונר אחד שבא ללכלך על הישיבה קנאי קטן
אני22.02.21
55
אין ספק שאתם מעלים נושאים טעונים ומעניינים. אך לצערי רמת השיח נמוכה מים המלח, ונראית גיבבובי מילים וחצאי טענות ללא כל מסקנה. אני מציע שתכבדו את הצופים ותחשבו לפחות 2 דקות לפני שאתם מדברים. תסדרו קודם כל לעצמכם את האג'נדה ואת הטיעונים התומכים בה ורק כשזה ברור לכם והצלחתם לשכנע לפחות את עצמכם בצדקת הד
מורה נבוכים21.02.21
54
למה התוכנית כזו קצרה?? למה?? הייתי מאריכה את הזמן ומגדילה את הפנאל משתתפים. תחשבו על זה...
קצר מאודד!!!21.02.21
53
שני ליצנים אתם נראים ושרים כמו פארודיה על הציבור החרדי.בעצם זה מה שאתם. וזה למה יש כל כך הרבה צביעות אצל החרדים.
שימי20.02.21
למי אתה אומר ליצנים?
א22.02.21
52
אז למה לא תלך עם לבן?
בן אדם20.02.21
כי לא באלו...
זופניק17.06.21
51
יפה !
בת שבע 20.02.21
50
אין עליכםםםםםם שרופה על התוכניתתתתתת אבל בואו הפעם שוקי צדק....... מי שעובד ברור שמסתכלים עליו .............. זה שאבא של בת מסוויימת לא הכי מיוחסת ואבא שלה לא ראש ישיבה ... זה מפחית הרבה ,חלילה לא אצלי! אבל בסמירים "הטובים" והגדולים
אנונימית23.02.21
49
יוחנן הסנדלר היה שקוע כל כולו בתורה,שוקי סלמון שקוע במה יהיה הסרטון טיק טוק הבא שלו....נו באמת זה מביך שאחד כמהו מקבל במה בכלל
החלילן21.02.21
צודק מאד זה מה שחשבתי
אקונה מטטה22.02.21
חחחח גדול מי שכתב את זה............😂😂😂
חסוי28.02.21
מלוכלכים זבל שכולכם!!!
מקקנאים???? תקנאו!!!! אין מה להגיד, שוקי04.03.21
48
הדברים של הרב הורביץ היו ממש ברורים ונכונים... מה את לא מבין שוקי??! אתה לא חייב בכוח לא להסכים כדי לתת משמעות לתוכנית "שובר מסך"!!! (אגב לחפץ חיים היה מכולת וזה לא גרם לו לעשות בלוריתת..זה ההבדל!)
ללא שם21.02.21
חח צודק ;)
שויימר22.02.21
47
הרב כ"כ צודק כל מילה פנינה, ממש לא קשור לאנשים עובדים, פשוט שוקי וכל הסגנון הזה מנהלים יותר אורח חיים שקרוב לחילונים מאשר לדתיים..........
מישהו20.02.21
:( לא יודע אם חילונים אבל מה שבטוח זה לא קרוב ל"חרדים"
מיששו22.02.21
46
אריק לא להתערב!!!!!!!!!
זה עושה רעש באולפן20.02.21
45
שוקי היקר! אתה מנסה להכניס לעולם החרדי המון דברים שכאילו זה בסדר.. ולכן אתה מעלה נושא ולא נותן לענות לך תשובות וכך כביכול אתה מרגיש בסדר שאמרת מה שאתה רוצה וזהווו. ועכשיו אתה מדבר שטויייייוווווווווות אפחד לא חושב מה שאתה אומר!! אולי יש בודדים שחושבים כאלה דברים ומי הם שתחשוב שכולם חושבים כך.
אני23.02.21
44
הרב חיים הורביץ כל כך צודק ברור שאדם שיוצא לעבוד ולא משנה את אורך החיים שלו לא מסתכלים עליו כסוג ב' אבל לצעירנו בודדים הם האנשים שנשארים באורך החיים החרדי אחרי שיצאו לעבוד כתוצאה מהשפעת הסביבה בעבודה . אבל אלו שכן נשארים בלבושם ובסגנון אורח החיים שלהם שולחים תילדים למוסדות טובים וכולי לא נקראים ס
שלי21.02.21
43
הדייט!!! סתום את הפה שלך ותן לרב לדבר יש לו המון דברים חכמים לומר ואתה לא נותן לו לדבר
עצבנית עליך...21.02.21
42
אדון דביר היקר. מה יששכר וזבולון? מי קבע שאתה יששכר ואני זבולון? או מי קבע שאתה זבולון ואני יששכר?דיברתי איתי בכלל? במה אתה חרדי בכלל?
חרדי20.02.21
41
גרוע כל כך אני לא מבין למה הרב הורביץ נגרר למקומות טיפשיים כאלה שוקי סלומון כזה גרוע בלשחק!! למה לעשות את עצמך??
מוישי20.02.21
40
מכיר מלא שעובדים אבל הם משפחות תורניות והכל ומקבלים אותם למוסדות בתור סוג א .בינינו כל המתבכיינים הם אנשים שלא כל כך מקיימים אורח חיים תורני חרדי אז לא לבלבל תשכל חוץ מזה שברור שאברכים הם ראוים להערכה ברמה גבוהה יותר.. ואני בתור עובד אומר את זה
גד24.02.21
39
אין עליכם בעולם מציפים את הבעיות של הדור בחן נדיר עוד יבינו את הגודל שלך יום אחד שוקי
צביה21.02.21
100%!!!
איתך!!04.03.21
38
אולי יעשו יותר ארוך.... וקצת פחות צעקות.. חחח שבוע טוב
.21.02.21
37
טוב אתה די מודרני הבנות שלך לומדות באולפנה רק לפי האינסטגרם של הגדולה אפשר להבין אתה נחשב חרדי מודרני מאד מאד מאד
ללא שם21.02.21
באמת באולפנה? אז מה הקשר באמת שנותנים לו במה דבילים
עוצר22.02.21
מה רע באולפנה ???
ישראלית גאה25.04.21
מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד מאוד
איילת09.04.21
36
לשוקי למה אתה נקטר על דבר שאתה בחרת? אתה בחרת איך להתלבש. אתה בחרת לשלוח את הילדים שלך למוסדות בהם הם לומדים. והרי לגבי הסטיגמות מי שרוצה להשתיך למקום מסוים צרי לעמוד "בסטיגמות" של המקום לא אפשרי להשתייך למקום אם אתה לא פועל "בסטיגמות" שלו. יש הרבה דברים שמבחינה הלכתית בסדר אבל זה "סטיגמה אריק דביר
בן אדם23.02.21
35
מסתכלים על הקוצים שלך כסוג ב' כולל המשקפיים שמתחלפות כל שבוע וזה שאתה סוג ב' זה לא נורא וזה שאתה יודע שיש בעיה להיות סוג ב' ועדיין רוצה להילחם בתג של סוגים זה אומר שאתה רוצה לאכול את העוגה וגם להשאירה שלימה רוצה חיים קלים וכיפיים וגם לקבל שישי כל שבוע
שמויגר21.02.21
34
שוקי אתה מלךךךךךךךךך!!!!!! אתה מעלה נושאים מאוווד חשובים שמציקים גמלי אישית אבל זה לא מספיק שמונה דקות..........בכל אופן תוכנית פצצה וכל הכבוד שהקשבת לאלא שרשמו שאתה לא נותן לרב לדבר..אז עכשיו אין לכם על מה להעיר אלא להודות לו וזהווו! שוקי תותחחח אוהבים אותךךךך מאודד וגם את הרב חיים החשוב ואריק האהו
היי זה אני כאן..21.02.21
100%!!!!!!
אני איתך!! הרב, שוקי ואריק תותחים!!!!04.03.21
33
ישר כח הרב!!!!!!!!!!
חן20.02.21
32
יופי של תוכנית, ניכר כי המנחה לקח את ההערות ונתן הפעם לרב לדבר. כמו כן היה כיף לשמוע את אריק משתתף ולא רק מזמר. יישר כוח, תמשיכו להביא נושאים מעניינים. ואולי כדאי קצת לתת יותר זמן לדיון ארוך ומעמיק יותר
יוסי20.02.21
31
ועוד משהוו הפעם נתת לרב לדבר יותר מפעם אחרת אבל גם קשה לך לשמוע
אני23.02.21
30
שוקי שוקי. אני מה"קטגוריה" של "סוג ב'" כמו שאתה מגדיר אותה, אבל אי אני באמת "סוג א א" אני מסכים כל מילה עם הרב!! אני גם חי את זה, ויודע על מה אתה מדבר, אבל הרב צודק. כל עוד "הנוסח" בבית דומה לזה של "לומדים" אין בעיה הבעיה היא שאני מחזיק טלפון אם גישה (לצרכי פרנסה ועם מסנן) וגם נוסע לחופשה בחו"ל בקי
אוי שוקי21.02.21
29
1
הי אני ראשון 20.02.21
28
מביך. במה אתם חרדים בכלל? הרי אנחנו יודעים איך נראה היומיום שלכם, איך ילדיכם נראים ובאילה מסגרות הם
גבשניק20.02.21
27
זה יפה שהם מעיזים לדבר על נושאים שמורים שכאלה !
בת שבע 20.02.21
26
אפשר להבין מדוע התוכנית קצרה כל כך? לא מספיקים ללבן את הדברים וכאן זה נגמר ממש לא כיף ככה
מירבוש21.02.21
25
אני ראשון. אגב, לפני שאתם לוחצים 'פליי' וצופים בסרטון, בירכתם כבר ברכת המזון? אם לא אז רוצות 3 דקות לברך ברכת המזון ורק אז תפעילו את הסרטון.
ראשון.20.02.21
24
די לחפש אשמים שוקי יקר, תסתכל על עצמך במראה ותקח תמונה של ר' יוחנן הנפח-הסנדלר אם תמצא דמיון חיצוני אז השאלה שלך תהיה במקום, אבל מי שמקטלג זה אתה בעצמך את עצמך, איך? התספורת הכיפה הקטנה, הגזרה של המכנס(השחור ואז....) המשקפים, הנעליים וכו' או שתשלים עם מי שאתה או שתשנה את החיצוניות שלך ואז תשתפר הרגש
...20.02.21
23
שוקי חושב שאם קוראים לתכנית "שובר מסך" הוא צריך לצעוק ולהתווכח קצת כבוד לרב.....
כבודניק20.02.21
זה כל התוכנית
"מזמור לתודה.."09.04.21
22
אווו איזה ויכיוחים ברור ששוקי צודק!! ההסתכלות החנוקה של כולם צריכים ללמוד בכולל היא לא רלוונטית לימינו אם היו דואגים שכל חרדי יצא מהישיבה עם מקצוע ביד היום הציבור החרדי היה קצת פחות עני... וחבל שב2020 עדיין מסתכלים על חברה עובדים בעין מתנשאת.. לדעתי החרדי העובד נעלה מהאברך המתנשא והאגואיסט שלומד כל
חרדי מודרני20.02.21
21
שוקי לגמרי צודק!!!!!!
ישראלית גאה25.04.21
20
תנו לכל אחד לדבר בניפרד , מרוב צעקות לא מבינים היטב.
בקשה22.02.21
19
אריק התותח! יש לך ראייה אמתית!!
חחחח22.02.21
18
סורי אבל יש ממש מעט מעט סמינרים וכאלא שלא מקבלים בגלל שההורים עובדים
שרה22.02.21
17
התוכנית מעלה נושאים חשובים ומעניינים! אבל- אם הביאו את הרב ,שיתנו לו לדבר!!!! זה לא לעניין שמביאים רב לתוכנית, ולא נותנים לא להשלים משפט!! חוץ מזה נהנים מהתכנית!!
יאיר22.02.21
16
תקשיבו הזמרים היום נסחפו הם צריכים לדעת את מקומם בציבור החרדי אם כל הכבוד והערכה בציבור החרדי הבני תורה הם סוג א' בלי שם פיקפוק בעינין לא מזלזלת אבל הם צריכים לדעת את מקומם בציבור!!!!! והיום זה נהיה מזעזע שהאברכים והבני תורה מרגישים נחותים יותר זה לא צריך להיות ככה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טל22.02.21
15
אפשר להבין מה הסיפור אם כל הכבוד והערכה לזמרים מה הם רוצים שנגיד שהם מעורכים בעינינו כמו הבני תורה זה הבעיה של כל הזמרים היום אוחזים מעצמם יותר ממה שהם בפרוש הם נקראים סוג ב' בלי שום פקפוק בעינין בציבור החרדי הבני תורה הם סוג א'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טל22.02.21
חזק!!
איילת09.04.21
אהבתי😉
ךלחמףחם22.02.21
14
אני בצד של הרב הורביץ
עומר שדה22.02.21
דש
"מזמור לתודה.."09.04.21
13
הרב צודק! אהבתי את אריק הצדיק. מי ששם לב הוא בא לדבר אך לא נתנו לו מספיק במה. אחד כמו אבא שלו שעובד אך שומר על אורח חיים חרדי אין לו שום בעיה
חרדי גאה21.02.21
נכון מסכימה איתך! לא נתנו לאריק לדבר(תכלס התוכנית אמורה רק להיות של שוקי והרב הורוויץ אבל זה קשה שיש לך מה לענות ולא נותנים לך להגיד את זה....)
ש.ש21.02.21
12
שלישיה מנצחת הכי טובים בכיכר השבת ביי פאר
משה גאון21.02.21
11
משובח ביותר תמשיכו אתם עושים את זה הכי טוב
שרה ירושלים21.02.21
10
הרב חיים והרב שוקי אנחנו מבקשים שוקי נהיה כבר מזמן רב
אשת חבר21.02.21
9
נראה לי שהתחלנו להבין את הקונספט של התכנית, זה בעיקר בעיות שיש לנו בציבור ופשוט מציפים אותם בחן עם סלומון שהוא הכי מתאים לזה אם היה מגיש את זה מישהו יוצר תורני או רציני הוא היה מסיים את הקריירה שלו ולשוקי יש פריווילגיה שיכול להגיש את זה בלי שיתרגזו והוא עושה את זה הכי טוב שיכול להיות
איש תקשורת21.02.21
נכון!!!!
מצדיעה!04.03.21
8
חחח שוקי הזה חוננק מחכה לתכית כל שבוע היה 💣💥
שירה ד21.02.21
7
ברור שמי שיותר מודרני נחשב פחות בציבור החרדי האמיתי!! כי הוא הולך ומתקרב לצד של החילונים ופחות של החרדים
איילת09.04.21
6
שוקי צודק הרב
ללא שם23.02.21
5
בחיי כל התכנית הזו בשביל שהגולשים יסכימו עם זה ששוקי ואריק חרדים ואל תשחקו אותה אתם יודעים שאתם סוג ב ולא רק בגלל איזה חולצה כחולה אוווקיי?
יעךחטעןטאעםטאםפ22.02.21
4
ההסבר של "אשריכם" באופן שיותר מתאים: לא "אשריכם תלמידי חכמים שדברי תורה חביבין עליכם ביותר" - דהיינו שאתם נהנים מהרבה דברים, ואילו התורה היא ההנאה הכי גדולה שלכם מתוך כל הנאות העולם שלכם. אלא - "אשריכם תלמידי חכמים שדברי תורה חביבין עליכם ביותר" - עליכם היא חביבה ביותר, מפני שאתם עוסקים בה כל היום,
H22.02.21
3
השקפה פסולה!!!!!!!!!!!!!!! במה מתבטא החרדיות שלהם בזה שהם למדו בישיבות לפני שנים ומדברים בלשון הקודש אני צריכה להבין!!!!!!!!!!!הם צריכים להיות מודעים למקומם בציבור החרדי!וצריך לדעת להפריד !!!
טל22.02.21
2
אפשר לעשות תוכנית בהנחית יואלי דיקמן?
ככ22.02.21
אמןןןןןןןן
"מזמור לתודה.."09.04.21
1
אריק דביר קצת יותר שפוי נראה שיש לו נשמה מקווה בכולופן
אני22.02.21
אולי גם יעניין אותך
שובר מסך

תרבות ההסתרה החרדית, היא טובה? • צפו

כיכר השבת | 05.02.22

'שובר מסך' | כל מוצ"ש

מדוע יש מצוות שאנחנו מקפידים עליהן יותר ואחרות פחות? צפו

כיכר השבת | 29.01.22

'שובר מסך' | כל מוצ"ש

מותר להעיף בחור מהישיבה? • צפו בוויכוח

כיכר השבת | 22.01.22

'שובר מסך' | צפו

איך נגן על ילדינו מ'פגיעה רעה'? פאנל חשוב

כיכר השבת | 15.01.22

'שובר מסך' | כל מוצ"ש

יש טעם בנסיעה לקברי צדיקים בחו"ל • צפו

כיכר השבת | 08.01.22
ש

אביב הגיע ואיתו ההוצאות:

 קבלו הלוואה שתחסוך לכם זמן וכסף עם תנאים מעולים!

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

'שובר מסך' | כל מוצ"ש

מי שחי בפאר וראוותנות, הוא לא חרדי? צפו

כיכר השבת | 01.01.22

ויכוח סוער באולפן

מה הבעיה בערבי שירה? • צפו ב'שובר מסך'

כיכר השבת | 25.12.21

'שובר מסך' | כל מוצ"ש

מי צריך את "מונופול הכשרות" של הרבנות?

כיכר השבת | 18.12.21

'שובר מסך' | כל מוצ"ש

גזירת החד פעמי היא מוצדקת? צפו בעימות

כיכר השבת | 11.12.21
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

כל מוצ"ש | צפו

שובר מסך: מדוע חרדים שונאים את האחר?

כיכר השבת | 04.12.21

טוֹב לִי תוֹרַת פִּיךָ

'שובר מסך': מדוע חרדים נגד אקדמיה? צפו

כיכר השבת | 27.11.21

התוכנית האהובה חוזרת

'שובר מסך' עונה 2: מיהי 'אשת אברך'? צפו

כיכר השבת | 20.11.21

הקונפליקט החרדי

מותר להלשין למשטרה? • צפו ב'שובר מסך'

כיכר השבת | 24.04.21
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

סלומון והרב הורביץ • צפו

שובר מסך: למה חרדים לא חוגגים עצמאות?

כיכר השבת | 17.04.21

סלומון עצבני • צפו

'שובר מסך': מי מינה אותך להיות 'מעוירר'?

כיכר השבת | 10.04.21

'נוער מתמודד' • מיוחד

מותר לזרוק ילד מהבית? • צפו ב'שובר מסך'

כיכר השבת | 28.03.21

שאלה נפיצה

יש גזענות בציבור החרדי? • צפו בשובר מסך

כיכר השבת | 20.03.21
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

הרב הורוביץ וסלומון דנים

בחור צריך לדרוש דירה? • צפו ב'שובר מסך'

כיכר השבת | 13.03.21

הרב הורוביץ משיב

לימוד בישיבות: שוקי סלומון שובר מסך • צפו

כיכר השבת | 06.03.21

"הפיכה מוגברת"

שובר מסך: האם יש שנאה לאנשים שמחים?

כיכר השבת | 27.02.21