כיכר השבת

דעה בווידאו

מתנצל, אבל הסגר מוצדק // ישי כהן

המשטרה הוכיחה אמש שמה שמותר לחילונים - אסור לחרדים. אם תרצו, עוד סיבה למה החרדים מאבדים אמון במערכת. אבל, לא בגלל זה נפר את ההנחיות - ולכן, הסגר מוצדק! (טור)

119
ישי כהן | כיכר השבת | כ' בתמוז | 12.07.20
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

מתנצל, אבל הסגר מוצדק.

כן, אני יודע שזו לא דעה פופולרית בימים אלה, אבל עובדתית - זו האמת!

אבל לפני כן, המשטרה הוכיחה אמש שמה שמותר לחילונים - אסור לחרדים. בזמן שאלפים צפצפו על הנחיות משרד הבריאות בתל אביב, בירושלים - המשטרה השתמשה ביד קשה נגד החרדים ו"יד קשה" זו הגדרה עדינה מאוד. אחד התיעודים הקשים שצילם חיים גולדברג, כבר הועברו לבדיקת מח"ש.

אם תרצו, עוד סיבה למה החרדים מאבדים אמון במערכת, בזמן בו האמון קריטי כל כך.

ועכשיו, הסגר.

כן, הסגר מוצדק!

אני יודע שישר כולם מזדעקים - למה בתל אביב אין סגר? למה רק על החרדים? איפה ואיפה וכו'. שאלות טובות ומובנות, רק שאלו שאלות שנובעות מהרגש המזדעק, ופחות שאלות שמתבססות על העבודות.

מה העובדות? בשכונה בה ישנה תחלואה גבוהה, בשכונה בה לא מקפידים על הוראות משרד הבריאות - צריך להטיל סגר, גם אם מדובר בסגר שנועד להרתיע ולעורר את התושבים.

לא ייתכן ששכונה חסידית תסבול מתחלואה גבוהה, ובמקביל נקבל תמונות של עשרות אנשים, ללא מסכות ובלי שמירת מרחק - בתוך בית מדרש סגור, באותה שכונה. זו סכנת חיים אמיתית!

אם סגר זה מה שיועיל לשינוי אורח החיים, אם הסגר יועיל להפנמת המצב המסוכן - אז שיהיה סגר.

בבריאות לא משחקים, "ונשמרתם" אינה המלצה אלא ציווי!

תפנימו, את הנגיף לא מנצחים עם התבכיינות על אפליה. נכון, יש תלונות, האמון אבד - ולא החרדים אשמים בכך, אבל בגלל זה נסתכן? רק בגלל "אפליה" נסכן את חיי ילדינו? לצערנו, זה בדיוק מה שקורה בחלק מהמקומות, רואים את זה במספרי החולים והיקף ההדבקות - וזו הסיבה שהסגר, בחלק מהשכונות, כה נצרך.

זה הזמן וזו הבמה לפנות שוב אל משרד הבריאות ולדרוש את פרסום הקריטריונים להטל סגר, בצורה שקופה וברורה - ולו כדי להחזיר במעט את אמון הציבור החרדי, שהתרסק ואבד.

ולסיום. עוד רגע יקפצו הטוקבקיסטים ויתקפו שאני מדבר נגד אדמו"ר זה או אדמו"ר אחר. אז לא, חלילה. לא ראיתי הוראה מפורשת של אף אדמו"ר ללכת בכוונה בלי מסכות או להידבק ביודעין בנגיף. בנתיים, כל הרבנים הורו בנחרצות - ההיפך. אז טלו מסיכה, שמרו על ההנחיות ותמנעו את הסגר הבא...

תוכן שאסור לפספס
119 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
101
דעה--60 שניות לא צודק בגלל שהחרדים פשוט הולכים יותר להיבדק אז יש יותר תחלואה אם החילונים היו הולכים גם כן בהמוניהם אז מצב התחלואה שם היה הרבה יותר גבוה צריכים להסתכל על מספר החולים לפי אחוז הנבדקים ולא לפי סתם ככה המספרים לא אומרים כלום....
חיים 12.07.20
100
אני גרה ברוממה ויודעת שאתה לאגר בה!!!!!!!!(לפי הצורה שאתה מדבר....) שמרנו ועדין על כול הכללים בהיסטריה,לא מזלזלת, מבינה תצורך בסגר כי אני רואה שכנים שלא שומרים. אבל,יש דרך לעשות סגר-וזה לא דרך ואם קיבלו סגר שנעשה בצורה פוגענית אז אני נגדו לחלוטין!!!!! אי אפשר לדרוש מאיתנו להסכים לסגר שנעשה ככה. ולא
יהודית13.07.20
תקשיבי את לא שמה לב אבל את מדברת נטו מתוך רגש ותחושת 'אפליה'.... תעצרי רגע וחישבי על כל הדברים שהוא אמר ותביני טוב מאוד שהוא צודק בכל מילה!!!!!!!
אילה13.07.20
99
האם הכתוב הנכבד גר ברוממה? האם הוא סובל מסגר למרות שהוא חף מפשע? האם הוא פעם נענש על השטויות של השכנים שלו? האם הכותב לא נלחם כל הזמן נגד "הכללות" וסטיגמות? אז בבקשה אין צורך לאזן את האמת שאתה מניח בפרצוף של מקבלי ההחלטות המושחתים והשקרנים. אל תבוז לאחיך שסובלים במצור ובמצוק, וגם לא תצטרך להתנצל...
אל תדון את חברך12.07.20

הצגת כל התגובות

98
לך תאכל חומוס עם זיתים
דרעי אפרים12.07.20
97
די להסתה נגד הממשלה והמשטרה אם עושים סגר האשם היחדי זה מי שלו שמר על ההנ חיות הסגר זה נטו למנוע תחלוה מתים וכו אם אתם רוצים תעשו הפגנה נגד מי שלו שמר על ההנחיות
יונתן12.07.20
96
חרטטן בגרוש. כולם יודעים שבבית שמש השכונות הנגועות באמת לא בסגר, רק השכונות בהם היו אנשים טובים שנבדקו בהמוניהם. כעיתונאי נדרש ממך לא רק לחרטט אלא גם לעשות תחקיר בסיסי עם נתונים שכל תינוק יודע. אחר כך נסכים לשמוע את הגיגיך.
הידען12.07.20
95
תסכימו איתי על דבר אחד: מי שלא שומר את ההנחיות, אין לו שום זכות בעולם להתלונן על סגר. שמתם לב איפה הפגינו הכי חזק אתמול? חסידי בעלז בירושלים, והעצניקים בבית שמש. שתי קבוצות שמכחישות את הקורונה, וגם את מי שמת ממנה... חברה, בבקשה, קצת הגינות לא תזיק לכם!!!
שמואל12.07.20
אתה גר בבית שמש? מקשקש בלי לדעת. גועל נפש. בוא ותראה אם מה שכתבת יש להם כיסוי?
תושב הקריה12.07.20
94
חצי קלאצ צודק
בן12.07.20
93
אם סגר היה עוזר נניח אבל ראינו שסגר רק מעלה את מס' החולים באחוזים גבוהים וגורם לציבור להיות ממורמר אז למה זה כדאי סגר מצמיד את כולם חזק אחד לשני . מה שצריך זה להפריד את האנשים ולא להצמיד אותם ולהדביק בכוח
יום ראשון12.07.20
92
דברי שטות בכל הארץ רק החרדים עם פינצטה עושים סגרים בשכונות אתה מושפע וחבל
יעקב12.07.20
91
כל מילה!!! תפסיקו לצעוק אנטישמיות, קודם תשמרו על הכללים, ותפסיקו לזלזל בהם. בגללכם אני בסגר עוד לפפני הסגר בשכונה. כן! אני מפחד להידבק, הזלזול בבית כנסת פה בשכונה, נורא!! וכנ"ל ברחובות ובחנויות.
מנחם13.07.20
90
מתפלל לחורבן המדינה
יהודה12.07.20
89
רק תסביר מה מועיל הסגר? אין דרכים לטפל בבעיות? סגר לא מועיל כלום רק ההיפך.... תחשוב לפני שאתה כותב שטויות. אכן צריך לטפל בבעיות אבל סגר אינו טיפול.
ישי12.07.20
88
ישי, המשכורת שלך ממשיכה לזרום, תעשה "וי" ותירק עלינו. למה לא?. קוראים לזה ניתוק.
י.ע.12.07.20
87
לא הסברת מה חיובי בסגר
213.07.20
86
כתבה מנותקת מציאות, אתה משמיץ את חסידות בעלזא המפוארת בכל קנה מידה אולי יש לך טינה מסויימת כלפיהם אבל לא זה הדבר הרי הסגרים כל הסגרים שהיו כאן מאז פרוץ הקורונה היו על ערים חרדיות בני ברק ביתר וכו' ושכונות חרדיות (מכל העיר אשדוד סגרו "רק" 3 רובעים וכולם של הציבור החרדי) כולם ללא יוצא מן הכלל מדובר בז
מנחם 12.07.20
נכון מאוד! חזקו ואמצו!
יהודה13.07.20
זו האמת
יוסי אלי12.07.20
85
שיעשו לכם סגר בכיכר נראה אותכם הכל שטויות נדבקים מהכמות בתוך בית וביה"ס וכד' לא עוזר ברחוב וביציאה לסגור
שלמה12.07.20
84
ישי כהן, תתנצל שוב. מנין הסמכות שלך להטיף לציבור ? מנין ההתיימרות לדעת יותר טוב מכולם ? ועוד יותר מרגיז התגובות הראשונות המלאכותיות, שנועדו ליצור אווירה בעד הטור הפוגע והמשמיץ הזה.
רואה חשבון12.07.20
מחכים להתנצלות!!!!
שירה12.07.20
83
איתך במליון אחוז
אוהב אמת12.07.20
82
קודם כל אתה כנראה לא איבדת את המשכורת שלך לכן אתה לעולם לא תבין את אלה שלא רוצים להיבדק כעת לעובדות את הסגר שמים איפה שיש הרבה חולים זאת אומרת שהם כן הלכו להיבדק בשכונות שלא נבדקו לא שמו סגר עובדה. שנית סגר זה לא פתרון !!! אתה יכול לצעוק את זה כמה שאתה רוצה זה לא יעזור אין צורך להתייפייף פתרון זה
מאיר 12.07.20
81
צודק במליון אחוז החסידות שם באזור מרגישים שיעשו ככל העולה על רוחם טוב מאד להראות לאנשים כאלו. שיש גבול עד כמה תוכלו לעשות מה שבא לכם.
קנאי12.07.20
80
מעניין כשאריה דרעי ישב בכלא הוא גם הפסיק לגנוב או שהוא לא לומד מזה גם זה נתון מעניין תבדוק גם את זה
משה 12.07.20
79
את אותו סגר מוצדק שיעשו גם בערים חילוניות עם תחלואה באחוזים.. בנתיים מעניין שבארבעה חודשים כל הפעמים זה רק על חרדים אפילו בקרית מלאכי זה על שכונות חרדיות.
ב12.07.20
78
תותח עלל
נעלם12.07.20
77
את החרדים, מה המזוכיסטיות הזו?
תמיד אתה מאשים 12.07.20
76
לא צודק ולא נעליים! סתם צדקן שרוקד מה יפית לפני הפריץ, וצריך שהכל יהיה פוליטיקלי קורקט
מוישה12.07.20
חזק וברוך
אני12.07.20
75
הסגר הוא תוצאה של בדיקות, הציבור הכללי פחות נבדקים, זה הכל. שנינו לעצמכם ולאחרים: לא נבדקים - לא נסגרים!!!
חוסר הבנה בסיסית12.07.20
74
הכל טוב ויפה, רק שבשכונה בה יש תחלואה גבוהה צריך להכריח את החולים להתפנות למלוניות ולא שישהו בקרב הציבור (עם ובלי הפרת ההנחיות) וידביקו את בני משפחתם ומשם את כלל הציבור. אכן יש לאכוף את ההנחיות, אבל לא ראיתי אף ניידת מגיעה לבית המדרש של בעלז לאכוף את ההנחיות, כאשר ידוע שהאדמור וחסידיו מצפצפים עליהן,
אבי 12.07.20
73
ישי אל תדאג גם לך יתנו זריקה של ננו ציפ
שמעון כהן 12.07.20
72
לצערי בלי להעליב החסידים לא שומרים ומזלזלים. וזה גורם לתחלואה, נקודה. אם זאת דעה כזאת זה לגיטמציה למעשים הנפשעים של המשטרה ושוטריה. צריך לדבר נטו על האלימות המשטרתית, זה הנקודה הכי חשוב ולא להסיט לשום נקודה אחרת. המשטרה לא בסדר.
יהיה טוב12.07.20
71
ישי, צריך להיות אפס כדי להוציא כתבה כזו כשלאנשים שלנו אין לחם כפשוטו וכשאנחנו חוטפים אגרופים על היותם חרדים. אבל כנראה שאם החכי"ם של ש"ס נעלמו ולא יורדים לערים הסגורות כמו ביום בחירות, אז כתב החצר יכול לכתוב שטויות.
י.ל.12.07.20
70
ממש מוצדק!!! תפסיק להתיפיף אם זה היה אצלך היית מזמר אחרת. אין טיפת היגיון בסגר ואין בזה שום הצדקה, בגלל 400 נדבקים לסגור 70000 בבית זו שערוריה !! מה גם שזה לא עוזר כלום. מה לדעתך עם רעננה, דימונה,ת"א, שמה לא צריך סגר ? אולי צריך לסגור אותך כדי שלא תדבק מהם.
שלמה ביתר13.07.20
69
סגר זה תוצאה זה לא סיבה,תוצאה שלא נבדקים גורמת לדעת קהל שיודע בדיוק באיזה שכונה ירושלמית הולכים ללא מסכות,וללא כללים,למה הם משתתוללים עכשיו בהפגנות,מה???? אתם פולשים לנו,כיבדנו אותם בפסח וגם אחרי אף אחד לא רדף אחריהם,רק דברו עליהם,כמה אפשר הם גרמו את זה לעצמם,צריך לומר את זה,עולם שלישי אין קורונה,עכ
מלכה12.07.20
68
תוצאה אחת ויחידה יש לסגר, והיא: "מדגרת קורונה". ודי לחכימא.
מוישה זוכמיר12.07.20
67
מפוצצים אותנו מכות , לוקחים לאנשים את הפרנסה כתוצאה מהסגר מכתימים את שמינו , ואתה מוצא עכשיו זמן להצדיק את מה שפרופסורים אומרים שממש לא עוזר וזה רק מדגרה ??????? לא מתאים בכלל - לפחות לא עכשיו !!!!!!
ןןןןןןן12.07.20
66
תודה רבה!!!!!!!!!!!!! תודה גם על האמת שאמרתם אתמול במהדורת חצות בחדשות הסקופים!
תודה רבה!!12.07.20
65
אמר האיש שיש לו תעודת עיתונאי בכיס, מצידו שכולם יהיו בסגר וידביקו אחד את השני וישי החמוד יסתובב חופשי כשהוא מנופף בתעודת עיתונאי.
ביתרי12.07.20
64
ישי כהן אתה גר אולי בהר נוף? דרעי נלחם כמו אריה שהר נוף לא תהיה בסגר. למה?! הסגר מוצדק. לבוא משכונה שאין עליה סגר, (כשנלחמו עליה) ולהגיד לאחרים שהסגר עליהם מוצדק. זה גועל נפש.
אריה דרעי12.07.20
63
שאפו ענק ישי הנה דוגמא לאדם הראוי לשבת בממשלה לא נרתע ואומר את האמתת בפני כל הצופים וגם בעדינות עם חן. כל הכבוד האם יש לכם (בעלז) תשובה להתנהלות החסרת אחריות מה התשובה לחב לאחריני????????
ירדן12.07.20
62
תפסיק עם הדברים ..שמצוצים לא יודע מאפוה..לפני שאתה אומר דברים אלו לך ותחנך את האחים שלך...לקום לתפילה בזמן..ולא ללכת כאילו להתפלל ...בשעה מאוחרת..תלמד אותם דרך ארץ..לקום בזמן בעיקר בשבת ולא ללכת בשעה עשר או יותר.. הבנת...וקצת..תתחיל..לשבת בשקט..ולא..לחרטט סתם שטויות..תרגע...
יצחקי13.07.20
אולי תתן דו"ח מורכב על אחים שלו מה בדיוק צריך לשפר? רק כדי שנהיה תכליתיים ...
מה עוד לשפר?13.07.20
61
מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו אתם אמרתם בהתחלה שהם צודקים והחנפנות עולה לנו ביוקר תמשיכו לפחד מהקורנה ולא לפחד מלכלך על יהודים יראי שמים ששומעים לרבותיהם
אלי12.07.20
60
מה יפיתניק!!! מה לנו להלין על השוטרים, כשהם מקבלים כזו לגיטמציה. בושה!!!
ק12.07.20
59
מסכימה מאוד,אם היו עושים סדר מוקדם יותר,אולי לא הייתי חולה עכשיו מהלקוחות היקרים שלנו בחנות מזון ,אולי המשפחה שלי היתה בריאה? הכל מן השמיים ,אבל להתנהג בזהירות יתרה עדיין מאוד חסר לציבור חרדי ,כל אחד הולך איך שנוח לו ,איך שנמאס לו או לא להלביש מסיכה, ואילו שמקפידים הם לא יכולים לחסות את הרוב.
לי12.07.20
58
ובמילים מפורשות יותר: אייכלר תוקף ובצדק את התנהגות המשטרה ואת אפליית ציבורים במדינה אבל מר אייכלר היכן היית כשציבור גדול מאוד בסביבת מגוריך ובסיבבתך הקרובה נמנע במכוון מחבישת מסיכה? הרי אם כולם היו חובשים מסיכה ונזהרים בעוד הזהרות שהרופאים הזהירו היינו היום במקום הרבה יותר טוב בלי כל האפליות למיניהם
יוסי12.07.20
57
הסגר הוא תוצאה של אחוז מסויים של אנשים שההתנהגות שלהם פוגעת בכולם. הנוסחא פשוטה: שמירה על הנחיות+הגבלות=בריאות וכלכלה זילזול בהנחיות+חופש מהגבלות=קטסטרופה
ערבות הדדית12.07.20
56
צודק אבל לא צודק רק בית מדרש אחד לא שומר על ההנחיות וזה בעלז וזה אומר אחד שגר בסורצקין ורורה שכול עשרות בתי כנסת בשכונה נשמרים ונזהרים ורק שם לא, סגר לא יעזור אין אכיפה בתוך השכונה ואין פנוי חולים לכן המצב לא ישתפר עד שהאדמור כבוד רוממתו יחליט לרחם על תושבי השכונה ודרוש מחסידו שישמורו, ומעל להכול יש
בן12.07.20
55
למי שחושב שסגר כן יעיל(לא ברור איך יש עוד כאלו) בנ"א מבוגר בן 80 בא לסופר כשאין סגר: עומד בתור עם עוד 2 איש כשיש סגר: עומד בתור עם עוד 20 איש אז איך אפשר להגיד פה "ונשמרתם" הסגר גורם לציבור להידבק בכח ולהדביק בכח
בינימין12.07.20
54
אנחנו ליטאיים גרים בשכונת רוממה. מקפידים מההתחלה על כל ההנחיות - לא יוצאים בלי מסיכה. יש עדיין מניין בחצר... ויש לנו עשרות שכנים שגם מקפידים. למה עלינו לסבול מהסגר?
רחל12.07.20
כתוב. טוב לצדיק טוב לשכנו
זלמן12.07.20
ואיך מתנהגים השכנים שלכם חסידי בעלזא? את זה את לא מספרת...
שאול12.07.20
זה מה שכולם אומרים אבל בסוף רואים את התוצאות
אנונימי12.07.20
53
תותח עלללל
נעלם12.07.20
52
ישי לכלכת. גם אני חרדי שלא למד אזרחות, וזה מצוין, אז נשאיר בצד כמה כללים בססיים בדמקורטיה שאמורה להנחות את דרכה של המדינה. אבל גם ביהדות שכולנו מכרים יש כלל ש"איש בחטאו וכו' " ולכן, לעשות סגר בשביל הרתעה למיעוט על כמה מאות, ועל הדרך להעניש עשרות אלפים חפים משפע. זה עביירנות! יש מספיק דרכים להגיע ל
דני12.07.20
51
עוד חמור מברבר, הסגר לא מוצדק ובבקשה אל תתן חרב ביד שונאינו ומבקשי רעתינו
אא12.07.20
50
מה אתה אומר, אדון כהן!
אילה12.07.20
49
צודק ב100% במקום להתעסק בבעיות שלנו כל היום מתעסקים בבעיות של המשטרה
ישי12.07.20
48
אני הייתי בפסח בשכונה בה היה סגר. בכל קופה בסופר עמדו בתור 20 איש במקום 3-4 בתקופה רגילה. תחשבו שוב מה ימנע תחלואה נוספת?
סגררר12.07.20
47
אזרחים סגורים עם קשיי פרנסה אין להם זמן להתעסק בפוליטיקה. את החרדים הכי קל לסגור, כי החכי"ם שלהם הולכים עם נתניהו ולא עושים בעיות. מקסימום מוחים
סגר טוב לנתניהו12.07.20
חכו חכו עד שבסקרים הם יראו את המנדטים שלהם צונחים כי לחרדים נמאס! אנחנו החל מהיום מפסיקים להיות חוותמת גומי. הם לא יבקשו את הקולות שלנו בשביל לדעת למחות על דוכנים הם צריכים לעשות פעולות ואם לא יעשו.. זה יעלה להם בכסאות...
מאוכזב12.07.20
46
ישי, אני ממש מסכים עם רוב הדברים שלך. אבל, יחד עם זאת, יש לי ביקורת על הממשלה ובמיוחד על דרעי שלא מפנים את הנדבקים למלוניות. דרעי צריך לחזור לתפקיד של אחראי קורונה לציבור החרדי ולפנות את הנשאים
מוישי12.07.20
45
אדוני אני שומרת חוק וסדר וגרה בביתר עילית 25 שנים יפות וטובות ובטח שומרת על מצוות התורה!!! אך לא ייתכן שכל תושבי ביתר יהיו בסגר ובעונש קולקטבי!!!! זה לא הפיתרון מצטערת הסגר גורם לי להרגיש אזרחית סוג ב ו מושפלת בלי שום סיבה!!!!!!!!! החרדים לא מפיצים את הנגיף אך הסגר והענשה הכללית שלנו כעיר נותנת לחי
יוספה12.07.20
44
הסרטון הוא 2 דקות ולא דקה...
ירדן12.07.20
הדבר היחיד הנכון כאן.....
vfh12.07.20
43
צודק בכל מילה
דניאל12.07.20
42
ירדת מהפסים צריך לשים אותך בהסגר ואולי תבין שצריך להפסיק להציג תמונות לא צנועות ואם אתה לא מבין אז מצבך גרוע פי כמה ממה שחשבתי
יואב 13.07.20
מה????????? מה התכוונת לומר??????????.. תסביר אוקי!!!!
רוחמה הגיזעית16.07.20
41
צודק בכל מילה!!! ואם היו מתייעצים איתי הייתי ממליץ לעשות את הסגר קהילתי!!! כל מקום שיראו שלא מצייתים יסגרו להם בתי כנסת, ת"ת, ישיבות וכו' ונראה אותם...
חסיד!!!12.07.20
40
ישי צודק כל מילה בסלע
יעל12.07.20
39
קל לך לדבר כשאנו בסגר אנחנו תושבי ביתר שמרנו על הנחיות בגל הראשון המדינה התעצלה מלטפל בחולים ולכן נימאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא לנו
תושב ביתר12.07.20
38
צודק 1000%. מה שכותבים בעיתונות החרדית חסר בהם הרבה הרבה מן האמת. אין החי יכול להכחיש את החי פה בביתר עילית רוב הציבור עד לפני שבועיים בערך לא הלכו עם מסכות. גם אם כואב לראש העיר להודות באמת. התראיין ולא אמר את 100% האמת המציאות הפוכה יש גם תיעודים שהוא ישב בחנוכת הבית לבית המדרש של זוויל יש תמונות
יוסי תושב ביתר עילית 12.07.20
37
בתקופה זו, כאשר גורמים פוליטיים עושים שימוש ציני בתקשורת החרדית כדי להצדיק את המדיניות הפושעת שלהם, אתה כאיש תקשורת חרדי לא אמור להצטרף אליהם.
רואה חשבון12.07.20
צודק. אבל הוא בטח גוייס לדברר את זה, ראה את הפוליטיקאים מש"ס ו-ג' שגם רק מברברים עצמם לדעת ועובדים עלינו כאילו עושים משהו.
איש12.07.20
אני אוהב מתינות ולא התלהמות, אבל אתה מגזים! עת לכל דבר! הפעם - אי אפשר להתרכך, זה נותן לגיטימציה לשנאה, חבל! האם אתה חושש מהם? עוד יותר חבל!
חסוי12.07.20
36
האמת שהמסכה לא מועילה והראיה בעולם כולו אין חיוב במסכה בחוץ רק בחנויות 2 לפי הארגון הבריאות העולמית אמרו שאי סימפטום לא מדבק בכלל סך הכל עושים סגר על האנשים על אולי זה אבסורד ממש אני לא מבין איך אתה אומר את זה להרוג אנשים לשים לחץ זה כל הסיפור וזה מה שהם רעשים להשתלט לא יותר כאילו עכשיו מדינת ישרא
איזה שטות כנראה משלמים לך להגיד את זה 12.07.20
35
שאלה: מדוע משרד הבריאות לא מאשר לפרסם את נתוני התחלואה המדויקים בכל אחת מהשכונות בירושלים? אספר לכם מדוע: יש שכונות בירושלים עם כמה מאות חולים והשכונה כמובן לא בסגר. לעומת זאת בעלזא כן בסגר למרות שיש בה רק 120 נדבקים אזכיר לכם שע"פ משרד הבריאות בירושלים יש כרגע 2620 נדבקים. רובם לא באזורים חרדים.
אריאל12.07.20
34
ואת שה תמים עולת השבת הקדושה , אשם לפיד אשם ליברמן אשם רון קובי אשם נתניהון בגד בכור מחצבתו אשם ישראל ק"ץ שמיים פתוחים לא נעל נתב"ג ימצא חן בעיני הגויים אשם אחמד טיבי ואריה אלדד אשמים ליטא ובית הגר"ח ומכלוף שלך נס העמים זכאי צדיק בן תורה גמילות חסד ומצוות קרנות עמותות ותלושי מזון עניי עירך קודמים.
כולם אשמים12.07.20
33
צודק, ויש לך רוב מוחלט שמסכימים איתך
צופה מהצד12.07.20
32
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!
יוסי12.07.20
31
מסכים עם כל מילה חזק ואמץ
Shlomi 2013.07.20
30
תשמעו מה יש לרב אמנון יצחק על הקורונה
דני12.07.20
29
בינתיים האדמור שאתה וכולכם יודעים מצפצפים עליכם מכאן עד להודעה הישנה ועושים טיש ומתפללים רגיל עושים צחוק מכל הרעש איך הוא אמר לחסידיו תבחשו פחות בחדשות
שמערל12.07.20
28
לא מסכימה איתך בכלל
מיכל12.07.20
27
להעניש את המיעוט הקולני בציבור החרדי - לזהות אותו נקודתית ולהתמקד בו. באותו ציבור חצוף שהזולת לא מעניין אותו. רוב הציבור החרדי מקפיד על ההנחיות, בגלל שהוא ציבור הגון ומתחשב בזולת.
ביתרי12.07.20
26
ישי כהן - אני מת לדעת כמה כסף אתה והאתר הזה שאתה מנהל מקבל מההון - שלטון...מת לדעת!!!! אתה והכתבים המושחטים שלך עובדים שעות נוספות בכדי לרמות אותנו למה לענוד טלאי צהוב. ולהאמין ב''מגיפה'' שלא קיימת.
אהרון12.07.20
הרגשה שלי גם!!
משה12.07.20
25
אני לא אשמה ששכונות מסביבי לא שומרים את ההנחיות, כל השכונה שלי שומרת ועוד איך, למה לא מפרידים בין השכונה החסידית שאתה אומר שלא שומרת לבין השכונה שלי? למה הסגר בכלל עוזרת? עכשיו מהשכונות הפגועות כולם יבואו לשכונה שלי כי מותר להם בתוך האזור הסגור וידביקו אותנו? הסגר אינו מוצדק אם משאירים את החולים להמ
rs12.07.20
24
הבעיה שלסגר צריך להיות גם "קום ועשה" פינוי למלוניות אי אפשר לסגור ולצפות שכמו קסם התחלואה תרד?!
אחד12.07.20
23
ישי תעשה טובה ותכתוב במפורש על האפלייה נגד החרדים, וכך שחייבים שמח"ש תהיה נפרדת מן המשטרה! ומדוע אתם לא כותבים שעצרו את הבחור שהשוטרים הרביצו לו והיום שוקלים להאריך את מעצרו בטענה שהוא תקף שוטר!? בזמן שהוא ביקש שהושטר ישים מסכה! זה רישעות הזויה!!!!
מנדל12.07.20
22
וואלה צודק
מוטקה12.07.20
21
וואווו פשוט קצר וקולע!! אמיתי, דוגרי ומשכנע!!! יש ת'אלו הבוכים על סגר מה יש לבכות ולהתלונן? תבינו זה נטו לטובתכם!!! אני אומנם גרה באשקלון ולא היה לנו סגר ב"ה לא כי זו לא עיר חרדית אלא כי שומרים על חוקים!!! נסו לדבר מתוך היגיון וחשיבה! כל מילה שמר ישי כהן אמר אני בפה מלא מצדיעה!!! חזק ואמץ!
אילה13.07.20
20
הכי עצוב שאתה כותב 'זו האמת'. כאילו אתה בעלים על האמת. ובכלל, כל ילד מבין שאתה מדבר שטויות.
לוי12.07.20
19
חוצפה תתחילו לעזור לחדים ולא לבוא נגדנו אנחנו עושים הכל לשמור על ההנחיות .
איציק12.07.20
18
נכון שצריך לשמור על ההנחיות. אבל מה עם הר חומה לדוגמא ששם המספרים מבהילים??
מושיק12.07.20
17
הסגר יועיל להפנמת המצב ? ? ? מתי זה חינוך ציבורי ופגיעה בעשרות אלפי חפים מפשע הוא עילה ליצירת סגר ??
אדון סוציולוג12.07.20
16
הדברים פשוטים ישי המלך...
יהושע 12.07.20
15
השאלה אם יש איפה ואיפה, ולא אם הסגר מוצדק..... שזה שאתה מיותרת.
אבא 12.07.20
לא נכון. האם יש למישהו הסבר מקצועי ולא סמנטי איך סגר עוזר? עד היום לא זכיתי לשמוע
משה14.07.20
14
חשבתי שאתה יותר חכם. משפטים טפשים. תחזור בך ותפסיק לקבל תקציבים ממשרד הבריאות
מנחם12.07.20
13
יש עדיין אנשים שפויים
צודק בכל מילה12.07.20
12
מסכים איתך לגמרי. תושב ביתר עילית
'החרד לדבר ה'12.07.20
11
מי אתה בכלל?
שרון12.07.20
10
בתור ראשלצית ,ובת לשוטר לשעבר . ובתור חרדית . סגר לא מוצדק . צריך לטפל ,להוציא למלונות חולים . ולתת לשאר האוכלוסיה לנהל שגרת ת חיים נורמלית נורמטיבית . עד כמה שניתן . אין שום הצדקה בגלל 400 חולים לסגור עיר שלימה . ולהרוס חיי משפחה ,פרנסה ,וכו' .
בדכ מסיכמה עם דבריך, הפעם לא !12.07.20
9
חרדי חנפןןןן. שלא מתבסס על שום נתון כי עם יש בתל אביב מאה חולים וברוממה מאה חולים פה זה עשר משפחות ושם זה מאה משפחות . רק שזה לא מעניין לא אותך ולא את חבריך . כי רמת החנפנות לעריצי השלטון החולינים העבירה אותכם על דעתכם גוועעלל נפש יותר לא פותח שום דעה שלך לנצח בעזרת השם
יעקב 12.07.20
8
טעות חמורה שכונה לא מדבקת!!! מדבק חתונה, מדבק מקום עבודה, מדבר בית ספר!!! ומה אם אין לי ילדים במוסדות ואני עובד במקום אחר מגיע לי להפסיד את הפרנסה שלי???
אזרח12.07.20
7
ישי צודק גם אם זה לא פופולרי מה נעשה עם המשטרה ....???? רק אתם שם בתקשורת יכולים לדאוג לנו
שלמה12.07.20
6
ככה מדבר בנאדם שלא נפגעה לו המשכורת, ולא נגעה לו באצבע החרדה לפרנסתו!!!! במה מוצדק שרחוב שמגר המכיל עשרות עסקים סגורים על סוגר ובריח בגלל 4 חולים ברחוב????? במה מוצדק סגר על שכונה שלימה בבית שמש שנשמעת להנחיות ... וההפליה זועקת לשמיים!!! בעוד ברעננה ההמלצה של משרד הבריאות להגדיל את מספר הבדיקות ובבי
עצמאית12.07.20
מסכים עם כל מילה ! ישי כהן, לפי מה שאתה אומר בכתבה, זה נראה כאילו אתה מנותק מהמציאות !!!!!! תבדוק שוב את הנתונים המדויקים בשכונות ותראה כמה אתה לא צודק !!!!
חרדי12.07.20
5
מניסיון העבר בכל מקום שבו היה סגר מספר החולים גדל פי 5 תוך שבוע. סגר = הדבקה המונית. אז הם מדברים על ונשמרתם חובה עלינו לבקש מיידית לבטל את הסגר. מי שלבש מסיכה לפני הסגר ימשיך ללבוש גם אחרי הסגר וכן להיפך.סגר לא יעזור לגרום אפילו לא לעוד אחד ללבוש מסיכה. סגר זה לא רק כמה נדבקים חדשים יש. אלא כמה נשי
סגר12.07.20
4
לדעת קבוצות גדולות - זה רק שפעת שיקבלו סגר בהבנה בינתיים הולכים לאשפוז לפי הצורך
'חזרו לשיגרה'12.07.20
3
צודק בגדול אותי לא מעניין מה קורה בתל אביב מקסימום פחות קולות ליש עתיד אבל בשכונה שלי אני רוצה ליסוע רגוע באוטובוס וללכת רגוע לסופר בלא איזה מחבל עם נשק ביולוגי בפנים בלבוש חרדי שיהיה ברור מי שלא עוטה מסכה בעזרת ה' יעבור טיגון בגיהנום יחד עם החבר שלו סאדאם חוסיין שניהם מפיצים נשק ביולוגי
ג'פרי12.07.20
2
נכון מה שאתה אומר אבל... במקום לעשות סגר שרק עושה בימים אלה בלאגן שיפנו את כל החולים למלוניות ואז ירד התחלואה!!!!!!!!!!!!!!!!!
דודו12.07.20
1
100 אחוז צודק!!! אין כמוך! האם שזה שהחילונים מחללים שבת אומר שגם אנו נחלל? על אותו משקל: זה שלהם אין סגר - לא אומר שאנו גם לא צריכים!
יעקב12.07.20
אולי גם יעניין אותך
דעה בדקה

"הפקירו אותנו"; ישי כהן באולפן 'חדשות 12'

יאיר טוקר | 12.08.21

קורונה, חרדים ותקשורת

ישי כהן באולפן 'חדשות 12': "כמה צביעות?"

יאיר טוקר | 22.07.21

אין לכם זכות

עזבו את חגי תשרי והטיסות לאומן // ישי כהן

ישי כהן | 20.07.21

גזירות תשפ"א

ממשלת שנאה; בנט - די לשקר! // ישי כהן

ישי כהן | 07.07.21

להגיע לאמת

זעקת הנרמסים מחייבת 'חקירה ממלכתית'

ישי כהן | 04.05.21
ש

נכנסים למצב טיסה

מחיר הטיסה לניו יורק יורד? אל על במחירים מפתיעים

כיכר בשיתוף אל על | מקודם

דעה

חברי כנסת חרדים, סמוטריץ' צודק // ישי כהן

ישי כהן | 20.04.21

דעה

חילונים, אל תאמינו לגדעון סער // ישי כהן

ישי כהן | 08.03.21

דעה

בני גנץ ימכור את נשמתו לשטן // ישי כהן

יש כהן | 15.02.21

גאה להיות חרדי

מהנדסים תודעה אנטי חרדית // ישי כהן 

ישי כהן | 31.01.21
ש

תעשו לעצמכם טובה ותכנסו

יותר זול ממחיר למשתכן - הכירו את ההזדמנות הנדל"נית

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

דעה בווידאו

תפסיקו להשחיר אותנו, נמאסתם// ישי כהן

ישי כהן | 26.01.21

טור דעה • צפו

התפרצות הנגיף: גם אנחנו אשמים / ישי כהן

ישי כהן | 18.01.21

טור בווידאו

'הדחת' הראשל"צ; דיקטטורה משפטית // ישי כהן

ישי כהן | 27.10.20

דעה בווידאו

"מרד"? זו המדינה שביקשה מאיתנו למרוד

ישי כהן | 19.10.20
ש

ללא הלוואות או גמ"חים!

האפליקציה שתשאיר אתכם בסוף כל חודש עם יתרה בעו"ש

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

דעה בדקה

קורונה, ההפרות במגזר וצביעות התקשורת

ישי כהן | 12.10.20

אדום לגמזו

גמזו, אנחנו לא שפני ניסיונות שלך // ישי כהן

ישי כהן | 06.09.20

דעה בווידאו

רוני גמזו נכשל במלחמה, הוא צריך להתפטר

ישי כהן | 03.09.20

גיבור על מאמינים

רוני גמזו. גם אם תלגלג, אומן זו לא מסיבה

ישי כהן | 23.08.20
ש

חובה בכל בית

"יצאנו בנס בריאים ושלמים": סוד הקמיע של ר' ישעיה מקרסטיר

כיכר בשיתוף, ברכת ישעיה | מקודם

דעה בוידאו

כשהליכודניק הבין מה שהחרדי לא // ישי כהן

ישי כהן | 17.08.20

דעה בווידאו

חרדים - התפכחו; בנימין נתניהו רומס אותנו

ישי כהן | 09.08.20

טור דעה

זה הזמן ל'מרד חרדי' במשרד הבריאות • צפו

ישי כהן | 02.08.20