כיכר השבת

אחד על אחד • צפו

אמהות, קריירה ו"ח"כית חרדית"; רבקה רביץ בריאיון מיוחד

העבודה לצד חמיה הרב אברהם רביץ ז"ל; ההיכרות עם ראובן ריבלין ותפקיד ראש הסגל של הנשיא; כריעת הברך של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן והרצון לכהן כחברת כנסת • רבקה רביץ בריאיון אישי (חדשות)

72
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ה בתמוז | 05.07.21
(צילום: לייבלה ון פראך)

לפני 23 שנים חוקקה הכנסת את החוק האוסר על חבר כנסת להעסיק קרוב משפחה, מה שהותיר את רבקה רביץ, כלתו של יו"ר 'דגל התורה' דאז, הרב אברהם רביץ זצ"ל, ללא עבודה. בעקבת כך, ביקש ממנה ח"כ ראובן ריבלין לשמש כיועצת שלו ומאז היא הפכה לאשה החזקה בלשכת ריבלין. כבר בגיל 22 היא שימשה כראש מטה השר, בהמשך, כראש סגל נשיא המדינה, תפקיד אותו היא מסיימת בימים אלו, ופניה - לעתיד.

בריאיון מיוחד לתוכנית 'אחד על אחד עם ישי כהן', מדברת רביץ על הימים הראשונים בכנסת, העבודה לצד חמיה, ההיכרות עם ראובן ריבלין, הדרך המשותפת, הביקורת שספגה, הרצון לשמש כחברת כנסת ב'יהדות התורה' והמפגש המרגש עם נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, שכרע ברך בפניה. צפו בריאיון המלא.

קטעים מהריאיון

הפרידה מהתפקיד: "אלו רגעים מעוררי מחשבה, 23 שנה שאני עובדת עם ראובן ריבלין, 7 שנים האחרונות כנשיא המדינה, הייתה לי זכות גדולה להיות בנקודות מדהימות ומרגשות. ונכון, זה מסתיים השבוע".

עם הנשיא היוצא והנשיא הנכנס (מארק ניימן, לע"מ)

העבודה לצד חמיה הרב אברהם רביץ ז"ל: "הייתי אמורה להיות מורה, כבר נבחרתי להיות מורה, ואז באותו הקיץ נבחר חמי להיות יו"ר ועדת הכספים והעוזר שלו עזב אותו והוא שאל אותי אם אני מעוניינת ואמרתי שלא. הוא שאל כמה אני משתכרת ואמרתי בערך 700 שקלים והוא אמר לי שבכנסת מרוויחים יותר מפי 4, ואמרתי שלא רוצה ובכל אופן הלכתי על זה ומאז התגלגלתי מתפקיד לתפקיד".

זיכרונות מהרב רביץ: "חמי היה איש אמיתי, איש של אמת, לא פחד מאף אחד, הלך עם מה שהאמין בו עד הסוף. זה דבר שלקחתי איתי לכל החיים".

רבקה רביץ בשיחה עם ישי כהן

תחילת העבודה אצל ח"כ ראובן ריבלין: "זה היה באמת מסע שהתחיל באמת כחבר כנסת. והוא היה חבר בוועדת הכספים שאותה ניהל חמי, הוא העסיק את הבת שלו כעוזרת והוא חיפש עוזרת אחרת ואני הייתי פנויה, די מהר הוא נבחר להיות שר, הייתי ראש לשכת השר הצעירה בארץ, בגיל 22. בהמשך הוא נבחר ליו"ר הכנסת".

הנשיא ראובן ריבלין: "ריבלין הוא איש משפחה חם מאוד, אוהב מאוד את הנכדים שלו. דואג להם לשיעורי בית, עכשיו הוא הכין את הנכד שלו להפטרה של בר המצווה. הוא שומר שבת בפרהסיה, הוא איש מאוד נחמד".

רבקה רביץ בחצר בית הנשיא (יונתן זינדל, פלאש 90)

הרגעים שלקחה מהנשיא: "הרבה רגעים, בעיקר כנראה שהוא קם והחליט לנאום את נאום השבטים, שהוא רצה להציג מראה בפניה של החברה הישראלית ומשם הכל היסטוריה, כל הפעולות שלו היו סביב הנאום הזה".

הטענות שריבלין היה 'נשיא פוליטי': "זה נכפה עליו, הוא לא היה רוצה להיות נשיא פוליטי, הפיצו עליו כל מיני דברים שהתבררו כלא נכונים. החשש של נתניהו לא היה מוצדק. בסוף הוא נתן לנתניהו (את המנדט. י-כ). זה לא מתכתב עם המציאות".

ריבלין, הרפורמים והביקורת החרדית: "תמיד ביקורת יש, זה נכון שיש דברים שכשאתה כאן לא רואים משם, זה נכון. אבל עדיין לעומת נשיאים אחרים - הוא לא נתן שום לגיטימציה עודפת לרפורמים".

ריבלין, הרצוג ובני הזוג רביץ

רגעים של חרטה: "הייתה איזו חרטה על האמירה 'בני עמי בחרו בטרור', הוא בעצמו אמר , זה נכון שהדברים הוצאו מהקשרם, אבל היה לו כאב איך שהדברים הוצגו. לי כחרדית זה היה ממש קשה, באותה תקופה הייתי צריכה לעבור מהקניות במכולת לאינטרנט, להסתובב במכולת בביתר זה לא היה נעים".

כשהנשיא ביידן כרע ברך: "נכנסנו לחדר, סוג של סלון, אומרים לנו 'עוד רגע הנשיא מגיע ויפתח את הדלת', ואז הנשיא נכנס. הוא היה כל כך נחמד, ממש לבבי. והנשיא ריבלין הציג אותי, הוא אמר שאני חרדית ואני באה מקהילה מאוד חרדית בישראל,, הוא אמר לו 'לא תאמין כמה ילדים יש לה? 12". ביידן התרגש, אמר את חייבת לראות את אמא שלי.. אני חייב לכרוע ברך לפני אמא ל-12 ילדים', והוא פשוט כרע ברך, זה מאוד הפתיע, אפילו הביך, זה היה מאוד מרגש".

הנשיא ביידן כורע ברך (חיים צח, לע"מ)

קריירה לצד גידול 12 ילדים: "גם בעלי הוא לא אדם מובטל, הוא מכהן כראש רשות מקומית - בטח בשנה האחרונה, שנת הקורונה. אני חושבת שכל אחת צריכה לעשות את החשבון שלה עם עצמה, מה טוב לה. בהחלט לא לכולן טוב גם משהר מלאה וגם לגדל משפחה.

סערת ההתבטאות על הרצון לכהן כחברת כנסת

בריאיון ל'ידיעות אחרונות' אמרת שהיית רוצה להיות הח"כית הראשונה ב'יהדות התורה', למה?

"אסביר לך למה. אני שמחה שיש לי את ההזדמנות להסביר למה התכוונתי, ב'ידיעות' לצערי לא הובנתי מספיק טוב. אמרתי שאני לא אהיה בחיים ח"כית בפלטפורמה לא חרדית, לא אעשה בחיים שום דבר שהוא נגד מועצת חכמי התורה או מועצת גדולי התורה, או רב כל שהוא או אפילו נגד חברי הכנסת שלנו.

"ועל כן אם אני לא אעשה בחיים דבר כזה, האופוצייה היחידה שלי להגיע למקום ההשפעה שנאי מאוד מאמינה בו היא על ידי להיות ח"כית ב'יהדות התורה', כרגע זה לא הפרק, יום אחד אולי יקרה משהו והם יצטרכו..".

בכירי הח"כים החרדים בשמחה משפחתית של משפחת רביץ

"ואם יום אחד הם יחשבו שצריך - הם ימצאו את הדרך ויכול להיות שיום אחד הם יהיו מחויבים, אני לא יודעת. אמרתי שאם יום אחד תהיה איזו חובה או צורך - אני חושבת שזה המקום הנכון להשפיע ממנו, אני חושבת שיש לי ניסיון.

עבדת בכנסת, השאלה שנשאלת - האם יש לאשה מקום בכנסת, האם זה מקום שאשה חרדית יכולה להתנהל בו?

"כרגע הרבנים חושבים שלא, אני לא מניחה בצד את הנושא הרבני. אני חרדית וכחרדית זה אחד הדברים שהכי מגדירים אם הוא חרדי או לא - זה עד כמה הוא נשמע לרבותיו.

לא מעט פמיניסטיות במגזר עשו שימוש באמירה שלך

"בדיוק בגלל זה אני קמת ואמרתי 'אני לא שם'. יכולתי להיות חברת כנסת בכמה וכמה מפלגות חילוניות, יכולתי להיות חברה בכל אחת העמותות האלו שמתריסות אבל אני לא שם, אני לא אתריס, אני רוצה לפעול מבפנים".

במסוק עם הנשיא ריבלין
תוכן שאסור לפספס
72 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
באמת מדהים אותי איך היא מצליחה לשמור על מראה חרדי אני במקומה -לא הייתי מצליחה
נאווה 07.07.21
50
גאים בך ,אכן ראויה לכל הערכה והערצה. תבורכי מפי עליון , אשת חיל אמיתית , צנועה וישרה. יודעת מה למעלה ממנה בכל המובנים. מקבלת דעת תורה, אמיצה וצדיקה. ירבו כמותך. אכן לא סתם הגעת למלכות.
ס06.07.21
לאיזה מלכות בדיוק הגיעה??? רביצים כהרגלם חיים בסרט
לאיזה מלכות????11.07.21
49
לבלבל במח לבחורים לא לצאת לעבוד ביטול תיירה פריצות וכו. ולנשים מותר ? חד בפה וחד בלב? איפה רבני יתד המטיפים מוסר נונונו. איפה המשגייייכככיייםם איפה הראשי ישיבש. תראו איזה זילות בהלכה מתראיינת עם בגד אדום. פפפווועעע
ללא שם06.07.21

הצגת כל התגובות

48
שולחן ערוך מפורש אסור לאישה לעמוד בין שני גברים או לשבת
משה06.07.21
שקר. לא כתוב לעמוד,ולא כתוב לשבת. כתוב "לעבור". תלמד לדייק.
אברהם06.07.21
47
הסבירה מצוין את מה שאמרה. שיהיה לך בהצלחה בדרכך
שרה06.07.21
46
סתם ג'ובניקית
סתם05.07.21
45
אישיות מעריכה מאד מקדשת שם שמיים
חני לאופר09.07.21
44
כל כבודה בת מלך פנימה. הרמב"ם פוסק שמותר לאשה לצאת מהבית פעם בחודש. מאיפה ההיתר להיות קרייריסטית ועוד בתחום כזה בעייתי???
שמעון06.07.21
בזמנינו זה לא כ"כ מדויק, בזמנינו הנשים הן המפרנסות או עוזרות בפרנסה או יוצאות לסידורים ולקניות וכד' - כך שהן נאלצות לצאת מביתם בתדירות גבוהה. לגבי קריירה בתחום בעייתי זאת שאלה קשה לגדולי הדור שלא בטוח שיתירו אותה...
אלעד07.07.21
43
זיבלין ימח שמו אקבר גנב. התשקורת הצבועה הסמולנית מאתרגת אותו. מכר דירתו כדי לגרד 18 א. שח לשכר דירה ע.ח מיסים שלנו. רק שימו לב איך הם משפילים הקינג ביבי הצ.רצ.יל של עם ישראל לצאת מבלפור. תשקורת צבועה אנטישמית
ללא שם06.07.21
לפני שאתה מעיר למישהו כל שהוא תלמד כתיב וכתב
יוסי07.07.21
42
ראיון מוצלח, מכבד. מתחברת לכל מילה של רבקה רביץ. אשת חיל מי ימצא
חלי06.07.21
41
גאים בשגרירה החרדית ברחבי העולם בהצלחה!!!!!!!!!!!!
חיים ג07.07.21
היא שגרירה?
רם07.07.21
40
כל הכבוד והערכה והערצה לרבקה רביץ. אשה נהדרת ומעוררת השראה. גם צנועה וחסודה וגם חכמה וכריזמטית
בנימין .ת06.07.21
מה צנוע בה? כל היום רצה לתקשורת
ביבי11.07.21
39
גברת רביץ הנכבדה , ראויה להערצה שלא שינתה את לבושה , אך בואו נעשה סדר בדברים , ילדת 12 ילדים בלי עין הרע אך לא גידלת אותם , בחירה שלך בקריירה וזו זכותך המלאה אך את לא סמל ולא דוגמא לאמא מסורה .
גיילי06.07.21
סך הכל אישה מוזנחת וחסרת טעם ההיפך מצניעות
יודפת11.07.21
38
נשים יכולות לתרום לחברה הכללית והחרדית בפרט. ודוקא מהמקום שהן מגיעות. כל עוד זה לא נוגע בצד ההלכתי והפסיקה ההלכתית, אין שום בעיה. לא צריך לפחד מיזה. תרומתן יכולה להיות לעיתים גדולה יותר ממה שחושבים. מה ההבדל בין רופאה חרדית וחברת כנסת?? עלי והצליחי!!
שושי06.07.21
37
גם חרדית וגם מצליחה וקרייריסטית כל כבודה פנימה ? איך מסתדר? התבלבלתי
גלי06.07.21
36
חכי''ת אשה ? הציבור החרדי מתקדם ימים יגידו......
גילה06.07.21
35
אין ספק שחייבים לראות יותר ויותר נשים חרדיות בתפקידי מפתח!! והלואי עוד נשמע על עוד נשים, גם כאלה שלא היה להם חם יו"ר ועדת הכספים... חייבים לתת הזדמנות להתחיל בכחות עצמו ולא להישען על פרוטיקציות..
ספי 06.07.21
להיות מזכירה זה לא תפקיד מפתח. היא רק מייחצנית את עצמה על כלום
יכ11.07.21
34
לאן כל החתירה שלה? למה היא מחפשת את הפירסום הזה? משהו לא ברור...
אני06.07.21
33
אם דעתם של גדו''י חשובה לה לא הייתה יוצאת בהצהרה כ''כ מנוגדת להשקפת עולמם רק כדי ''לתפוס מקום'' בפרשנות שגויה לפסוק ''שלח לחמך על פני המים'' הרי ברור שאין דעתם של גדו''י נוחה מכך שאשה חרדית מצהירה כי ביום שיתאפשר היא ששה לעבוד בכנסת ולנאום שם נאומים........
ף07.07.21
32
סגידה עצמית בלתי תיאמן
ירושלים06.07.21
31
אין להלל אשה רעה זו. לירוק עליה זו מצוה. זה כבוד התורה. זה כבוד הצניעות. זה יראת שמים אמיתית
ללא שם06.07.21
כבוד המגיבה, את כולך מלאה בקנאה
מוני06.07.21
צודק רק קנאה
א06.07.21
30
לפי מה שאני מכירה, אסור ללבוש בגד בצבע אדום , למה ללבוש את זה ?
לובשת אדום06.07.21
29
אני מבקש סליחה מגברת רביץ הנכבדה על תגובות שיש בהם אבק לשון הרע - ואולי חמור מכך... אני מקבל על עצמי בלי נדר לא להתבקבק יותר בתקווה שאת סולחת לי אם פגעתי בתגובות ראויות ופוגעניות אם תוכלי לומר בפה מלא שאת סולחת מדרכי התקשורת לקחת משפט או שתים ולעשות כותרות שיעוררו עניין אצל הצרכנים בסופו של דבר המט
אב הרחמים05.07.21
28
מעניין אם הייתה חרדית ספרדיה או מודרנית או אחת שלא ממשפחה פוליטית על כזו אמירה היו יוצאים נגדה.
דניאל06.07.21
27
אברהם 19 החמור. אם לעבור אסור אז קל וחומר לשבת. בוא הנה תחזור לכיתה א. דרך אגב אברהם גימטריה חמר
ללא שם06.07.21
ואברהם עם וו בהתחלה ממש גימטריה חמור. 19 בגימטריה יט. אגב בגימטריה וו.
יצחק06.07.21
26
צדקת.. אשריה ויהי רצון שתמשיך לקדש שמו ברבים. כמו כולם אני ממש כעסתי על הכתבה בידיעות אלא ש... כמובן עיתונאים ... אשרייך צדקת אסתר המלכה של הדור. (בקשר ללבישת הז'קט האדום צריך לברר הלכתית או שזה בעצם ורוד :) )
tkh06.07.21
25
התחמקות אלגנטית : מי גידל את הילדים ? מי דאג לניהול הבית? מי בישל כיבס וניקה את הבית?
שושנה05.07.21
ב''ה משפחת רביץ התברכה בהמון בנות!! אז יש מי שעזר, שמר, טיפל וגם, לא בושה לקחת עזרה חיצונית. מנקה, מגהצת וכד'
יעל06.07.21
ילדים מגדלים ילדים, היא תמיד אמרה שבבית היא מלכה לא עושה כלום ב"ה ילדים משרתים
אביגיל11.07.21
24
מי בכלל רוצה להיות בכנסת ערב רב .אי אפשר שלא להיות מושפע מהמקום הרמבם כותב שאדם נמשך אחר סביבתו למה להיכנס לכזה מקום ?
ל07.07.21
23
לאה 22 הנשים החרדיות הם כבר מורדות בזה שלא שומעות לרבנים בכללי צניעות. מכאן ועד לכנסת לא נשאר הרבה.
ללא שם06.07.21
22
כל הכבוד לרבקה רביץ!!!!. אשה צנועה וחכמה, שעושה המווווון קידוש ה'. ברור שכל התגובות נגדה זה של אנשים שלא מכירים אותה.
לאה ברודי06.07.21
21
חיה בסרט !!!! שתלך עם ריבלין שלה לפנסיה ותשחרר אותנו
יוסי06.07.21
20
מדהימה
איציק05.07.21
19
חחחח בקצב הזה אם ביידן היה רואה את המשפחות החרדיות בשכונות החרדיות היה בכלל הולך על ארבע לכבוד ריבוי הילדים.
יהל07.07.21
18
אין שום הבדל בין העסקנים החרדים או החילונים. כולם נהנתנים כולם מקדמים את קרובי משפחותיהם. כולם פרוטקציונרים ...כוווווולם !!!!
תבינו06.07.21
17
מרפרוף בתגובות שנשלחו, שמתי לב שכל הבנים פה נגדה והנשים דווקא בעדה. נמאס שכה לא נותנים לאשה להתקדם!!
לאה06.07.21
אני בן ואני בעדה
דוד06.07.21
16
לא הבנתי למה הליטוואקס שותקים. הם האנטי ציונים האגרסבים ביןתר. חובה לנדות אשה זו. היא מזיקה לחינוך.
ללא שם06.07.21
15
פשש מרשים.
חיים05.07.21
14
בלי נקיפות מצפון, בלי בושה, הגב' משמשת עלה תאנה לריבלין, שלא התבייש להוציא מפיו את השקר המסית, המכפיש, המחלל שם שמיים 'בני עמי בחרו בטרור'. כמה עלוב להתפתל ש"הוא לא התכוון, הדברים הוצאו מהקשרם אז הוא לא צריך להתנצל"... ככה??? כ"כ בזול להכניס להיסטוריה משפט נוראי כזה עליי, עליך??? בלי להדהד התנצלות,
עלה תאנה לרבלין06.07.21
13
אשה יראת שמיים ומוכשרת, שהעבודה לא גרמה לה לאבד קוצו של יוד. ללמוד ממך
תותחית06.07.21
12
העיקר שהיא חרדיה עם יראת שמים כמו סבא ר' אברהם רביץ זצ"ל
דודי רביץ06.07.21
חחחח חרדית כמו סבא שלה... זה דווקא נכון
יודפת קראוס11.07.21
11
אישה מרשימה
מנחם05.07.21
10
לא רגילה להגיב אבל הפעם חייבת ראיון מדהים!!! אישה מעוררת השראה
אסתי06.07.21
9
קצת התבלבלת
יוסף05.07.21
8
לא יקום ולא יהיה לעולם מי שיודע ההלכה שכל כבודה בת מלך פנימה מפני הצניעות ועוד לעולם אישה לא תהיה חברת כנסת התורה לא משתנה לעולם ולא מגיע תודה על מה שלא הצתרפת למפלגה חילונית איזה מחשבה יש בזה
דוד05.07.21
תגובה מיושנת מעצבן שכל הזמן מנסים להוריד את הנשים, ושלא יגדלו בקריירה שלהן. תתעוררו לפני שיהיה מאוחר וד"ל
שירה06.07.21
מה את מבלבלת? התורה הזאת לא תהיה מוחלפת! אם את תבחרי ההפך ממנה זה בגלל שאת לא עמדת בפיתוי ובחרת בעולם הזה. זה הכל. אין לנו הרשות לשנות את התורה.
רם07.07.21
7
האם לדעתך בנות הסמינר צריכות כל אחת לחפש פוליטיקאי חרדי ואפי' חילוניולבקש לההפך לעוזרת/דוברת/רלשי"ת שלו? אולי כדאי כבר בזמן הלימודים בסמינר לפתוח מגמה שכזו ובוודאי ירצו שתתרמי מנסיונך ותדרכי אותן. מה דעתך זה היעוד של בנות ישראל? כל עוד לא לקחת את עצמך להוות דוגמא אישית להשראה ושאיפות להפוך מוסכמות
שאלה לגב' רביץ?05.07.21
6
אישה גדולה מהחיים מקדשת שם שמיים אשרייך
מעריכה מאד 09.07.21
5
רבקה אישה חרדית ראויה להערכה, היא בן החרדיות היחידות שלא מתביישות ביהדותן למרות שנמצאות בתפקיד מפתח, אותי מתסכל לראות כאלו שקוראות לעצמן חרדיות ומסתובבות עם פאות שרחוקות מלהיות כשרות, רבקה, ב"ה אמא ל 12 ילדים, הופעה מכובדת וצנועה, רק לא ברור לי למה ג'קט אדום.. אגב, היא אכן מורה בסמינר מעלות,
ירושלמית06.07.21
4
נראית כמו מורה בסמינר התנהגות מכובדת
מירה06.07.21
3
מי התיר לך בגד אדום. אפשר לדעת. בסמינר אסרו לנו.
שושנה06.07.21
2
רק בחברה שלנו זה שאת הכלה של..מסדר לך גו'ב לכל החיים..עשתה טעות גדולה שיצאה באמירה בעיתית על שילוב נשים..כל אמירה אחרת נשמעת כמו גלגול עיניים
לאה05.07.21
1
רבקה רביץ היא לא חרדית האולטימטיבית לדעתי היא עושה שגיאה לא יהיה בחיים מושג של אשה חרדית במפלגה חרדית ( אני מנסה להבין לאן היא חותרת ועדיין לא מצליח לצערי
איתמר קירשבוים05.07.21
היא התכונה שיום יבוא ויקום חוק פנמיסטי המחייה יצוג נשי בכל מפלגה בכנסת , לרבות את המפלגות החרדיות. היום הזה נראה לך רחוק מלבוא ?......לי ממש לא!!
צדוק06.07.21
כן אבל אפשר לשים אשה במקום 120 אין אפשרות לחוק לשים נשים במקום ריאלי )למרות החשש שמירב מיכאלי תמצא פיתרון(
r06.07.21
היא אישה הכי חרדית שיש היא גרה בעיר שלי טלז סטון ואני מכירה אותה מצויןןן
מישהוא 05.07.21
גם לפני מאה ועשר שנים היו משוכנעים שלא יהיה בחיים מושג של בית ספר חרדי לבנות.
רפאל05.07.21
אולי גם יעניין אותך
אחד על אחד

ניר ברקת: "זהו יום של חשבון נפש; החרדים יודעים לכבד"

ישי כהן | 04.05.22

הרצח, השכול והרצון באחדות

הגן על בנו בגופו ונרצח | האח בריאיון דומע

ישי כהן | 03.05.22

יורה לכל הכיוונים • צפו

אלי אבידר: הרוטציה לא מעניינת את בנט

ישי כהן | 20.04.22

אחרי ההדחה מגל"צ

"אני לא ביביסט": ברדוגו מדבר בריאיון סוער • צפו

ישי כהן | 19.04.22

הממשלה והרפורמה

הממשלה והרפורמה בסלולר הכשר: שר התקשורת באולפן

ישי כהן | 18.04.22
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

מדבר על הכל

ח"כ משה גפני יורה לכל הכיוונים בריאיון חג מיוחד

ישי כהן | 17.04.22

מדבר על הכל • צפו

גנץ בריאיון: צר לי שאין ייצוג חרדי בממשלה

ישי כהן | 16.04.22

ריאיון לוחמני • צפו

הגר"ד לאו: "לא חושש מהדחה, לא פוגע בי"

ישי כהן | 22.01.22

מי הוא חרדי?!

הרב מוטקה בלוי בריאיון סוער במיוחד • צפו

ישי כהן | 06.12.21
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

תקציב, חרדים ומדינה

ח"כ משה גפני בראיון לוחמני לישי כהן • צפו

ישי כהן | 02.11.21

צפו

פרויקטור הקורונה מסכם גל רביעי בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.10.21

סיפורה של הפוליטיקה הישראלית

תם עידן נתניהו? עמית סגל בריאיון מרתק

ישי כהן | 18.10.21

באולפן 'כיכר'

נתניהו, בנט והחרדים? העיתונאי בן כספית בריאיון

ישי כהן | 12.10.21
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

שמונה שנים להסתלקותו

הגעגועים למרן; הרבנית יהודית יוסף בריאיון

ישי כהן | 04.10.21

"טובים השניים"

יהודה שוקרון ואלעד כהן בריאיון חג משעשע

ישי כהן | 25.09.21

הריאיון המלא

נשיא המדינה בריאיון מיוחד לישי כהן • צפו

ישי כהן | 23.09.21

ישראל הראשונה נגד השנייה

על ההגמוניה: אבישי בן חיים בריאיון • צפו

ישי כהן | 23.09.21
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

ההחרמה, הגזירות ו'הבוס'

שר החוץ יאיר לפיד בריאיון בלעדי לישי כהן

ישי כהן | 22.09.21

באולפן 'כיכר השבת'

רה"מ לשעבר אהוד ברק בריאיון מיוחד • צפו

ישי כהן | 22.09.21

בני גנץ בריאיון חג

שר הביטחון גנץ מדבר על הכל בריאיון מיוחד

ישי כהן | 21.09.21