כיכר השבת

יהודיה עם ערבי? תשאירו אותה בכפר

מעולם לא השתכנעתי שמה שעומד מאחורי כל המבצעים הנועזים זה הצלת נפשות. הילדים הללו קרוב לוודאי לא ילמדו בפוניבז´ (דעה)

202
הרב יצחק בלומנטל | כיכר השבת | כ"ח באב | 18.08.09
חילוץ מכפר ערבי.
חילוץ מכפר ערבי. (פלאש 90)

לפעמים כדאי לעצור שניה, ולנסות לחשוב שוב אם דברים שנראים - במחשבה ראשונה - כל כך פשוטים, הם באמת כאלו. אני מדבר על הצלת/חטיפת בנות ישראל שהלכו, מיוזמתן ומבחירה אישית, התידדו להן עם צעירים ערבים, ועברו לגור ביחד. לפעמים גם התחתנו.

למה יש כאלו שחושבים שצריך להציל אותן, אני יודע. אבל שום נימוק עוד לא הצליח לשכנע אותי. ומעבר לכך, מעולם לא השתכנעתי שמה שעומד מאחורי כל המבצעים הנועזים זה הצלת נפשות. תחושת בטן מקננת בי, שהחטיפות האלו - ברובן - לא באו אלא לתת לחוטפים תחושת "אני מהקומנדו".

מה רע שאותה אחת תתחתן עם ערבי? הרי זה לא בחורה כשרה ממרכז בני ברק, שאם רק נחזיר אותה הביתה מיד תתנהג כיאות. לא ולא. הבחורות הללו לא שומרות מצוות כלל וכלל, לצערנו. וכמו חילולי השבת שלהם, והמאכלות האסורות, שאנו רואים ובוכים ואין לאל ידינו להושיע, כך גם החתונה עם הערבי, ושאר האיסורים שבכפר.

אז מה? להציל את הילדים, אם וכאשר יהיו, כי הם הרי יהודים? הצחקתם אותי. לקיים מצוות הם בין כה וכה לא יקיימו. אם תוציאו אותה מהכפר, הילדים הללו קרוב לוודאי לא ילמדו בפוניבז´. ממש לא. הם יהיו חילונים, כמו כל חילוני בארץ, ואולי אפילו מהגרועים שבהם, כך לפי הרקע שממנו הם באים. אז לא עדיף שישארו בכפר ולא ידעו בכלל שהם יהודים?

להציל אותה ממוות? זו סתם גזענות. לא כל ערבי הוא רוצח. יש ערבים טובים בעולם. תתפלאו. אם כל בחורה שהיתה מתחתנת עם ערבי היתה מתה, הכביש המוביל למשולש היה כולו נחל דם. נחל איתן.

ובכלל, אם נוציא אותן מהכפר, אנחנו רק מביאים את הצרות אלינו הביתה. אותן בחורות, מהדיוטא התחתונה, בדרך כלל יביאו אלינו רק צרות ופשע. ולפעמים הן בכלל לא רוצות לחזור, וטוב להם אצל הערבי.

אז תעשו טובה, אתם ביד לאחים, ותשאירו את הבחורות הללו בכפר, תאכל כל אחת את מה שבישלה לעצמה, ולא תאביס אותנו במרורים. ובפרט, שלפעמים זה מסוכן. לפעמים זה עלול לעלות ביוקר. יותר ממה שאנו מוכנים לשלם.

המאמר מביע את דעתו של הכותב בלבד.

תוכן שאסור לפספס
202 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
174
אתה רק מאשר ל”חילונים הגרועים“ כמה שהדתיים ואתה בפרט גרועים הרבה יותר , זה לא משנה אם הנערה שומרת תורה ומצוות היא יהודייה לכל דבר ! הצדיקים שאתה מתאר כ”קומנדו” הם שליחי השם ועושים עבודת קודש!!! אני שומרת את הכתבה ומבטיחה שתגובתי תישמע ברבים!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לכותב הכתבה01.04.16
173
מר בלומנטל היקר אין לי אלא להמליץ לך על טיפול פסיכולוגי
אריה23.08.11
172
להתחיל אפילו.
חרדית15.05.11

הצגת כל התגובות

171
"כל המתחבר לטמא טמא, אמר רבי אלעזר לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב אלא מפני שהוא מינו" (תלמוד בבלי)
יהודי08.06.10
170
רק עורך מטורלל נותן לכתבה כזו לעלות
ראובן21.02.10
169
מאשימים אותך בגזענות לשמה ועל זה תקבל 200 בכלא עם ערבים מחבלים- ישראל אף על פי שחטא ישראל הוא אם הבנות האלו לא קיבלו הדרכה נכונה והיום הן מצטערות על מה שקרה אז מצילים אותן ולא יעלה על הדעת שאחד מתוך המחנה שלנו יגיע עם דיעות משוללות כל יסוד שנובעות מגזענות לשמה ויטיף מוסר לאחר אתה בעצמך מדבר בביה"
int719.01.10
168
זה נועד לעורר, אותו הדבר כל הכתבות של בלומנטל והדומים לו כאן באתר
אברהם 06.12.09
167
חזור בך מדברי ההבל ורואים שאין לך ערבות הדדית ואני מציע שתיקח את הבנות הללו לביתך ותלמד אותם יהדות כי ברוב המקרים אלו תינוקות שנשבו
דוד ביטון10.11.09
166
אל תפרסמו דברי הבל של הבלומנטל הזה! זו לא הפעם הראשונה! יש לו בעיה לאדם הזה!!!
יהודי101.11.09
165
יהודי יקר! אל תשכח כי "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם ומלואו" ומן הסתם היו לה הרהורי תשובה "ואהבת לרעך כמוך" החכמה היא לא לאהוב את קהילת פונביץ ודומייה שהם כמוך אלא דווקא את השונים ממך וזוהי העבודה היותר קשה מתפלל בשבילך שתזכה לראות את האור והטוב שבכל יהודי באשר הוא כי הוא חלק אלוק מ
יהודי מהדרום18.09.09
164
אני מקווה שהקב"ה יסלח לך על המילים המזעזעות שכתבת ואולי גם החלשת אותם(יד לאחים) רק שאלה האם עדיף שהילדים האלה ישארו שם ויכולים גם לעשות פיגועים בעתיד מיכיון שאנים יודעים על מוצאם היהודי ועוד שלא תהיה להם שום סיכוי לחזרה בתשובה ויתפללו במסגדים ויתבוללו בין הגויים ועוד שברוב ככל המקרים הנשים שהולכ
אליעזר וייס29.08.09
163
"יצחק בלומנטל" , בושה וחרפה, אתה עוכר ישראל, צריך לבדוק את יהדותך, את השורשים שלך, אני כאדם שמכיר מקרוב מאוד את פעילות "יד לאחים" אני רואה עד כמה פעילות זה הינה חיונית לכלל ישראל, בת ישראל היא בת ישראל ללא הבדל גזע, לכל בת ישראל אתה צריך להתייחס כאחותך, או כבתך, הנך אדם ללא רגש, האם משום שלא מצא חן
משה 24.08.09
162
אני חושב שצריך לבדוק את הבלומנטל הזה אם הוא יהודי דחוף מי שיכול יבדוק את שורשיו אני מאמין שימצא פגם בשושלת שלו 99%
יהודי עם לב20.08.09
161
הבן אדם אין לא שמץ של רחמים כתבות נאצה מעוררות ריב ומדון [ ראה כתבה על גוש קטיף וכד'] מסתתר מאחורי ההלכה לפי איך שהוא מבין אם זאת ההלכה שלך אני לא רוצה חלק איתך
ירושלמי18.08.09
160
כתבה אנוכית ודוחה.
חושב18.08.09
159
ה' אומר כי לא ידח ממנו נידח ואתה אומר???????
h cr18.08.09
158
אני לא מבין איך דעה כזו אטומה מתפרסמת באתר חרדי ? אולי גדעון לוי מעיתון הארץ פרץ לאתר והשחיל את הדעות ההזויות שלו ????
SOSDAVID18.08.09
157
לא משנה איפה הוא ילמד העיקר שיהיה בחיק היהדות
קובי18.08.09
156
הכותב חולה נפש
המום!18.08.09
155
יש כאלה שמתנגדות ומפעילים עליהן כוח פסיכולוגי, להציל את המשפחות החרדיות שסובלות מילדיהם (ולא חסר) זה מה שגם צריך לעשות. אני שמעתי ויודע מקרוב על כמה סיפורים בגילה י-ם, משפחה שהבת שלהם יצאה עם ערבי,פנו ליד לאחים כמה וכמה פעמים, הן בעניני להכניס את הבנות לבית ספר טוב , או לשלם מורים פרטיים, או ייעוץ,
חכם18.08.09
154
אליבא דהכותב יהודי הוא מי שלומד בפוניבז'. עד כדי כך סטה הכותב מרוח התורה, שהוא כבר לא מבין מה זה יהודי ומה זו הצלת נפשות. יהודים בכל העולם נאבקים בהתבוללות, ומנסים להציל יהודים מנישואי תערובת, אע"פ שהם לא ילמדו בפוניבז'. מצוות "הוכח תוכיח" היא לאפרושי מאיסורא אפילו מאיסור אחד. אלא שצר עולמו של ה
שעיה אייזנברג18.08.09
153
אני בוש וניכלם ממאמרו של הכותב , הרי זו הלכה פסוקה שמחללים שבת על ספק יהודי , מניין לקח לו הכותב יצחק בלומנטל את התואר של "הרב" אולי הוא קנה לעצמו את התואר אך זו בושה לכתוב כאלו דברים אף אם יש בהם קצת מן האמת
י.זיידמן04.03.12
152
כל עוד לא מדובר בבת של בלונטל הרי זה לא בחזקת נושא הדורש התערבות מר בלומנטל אם הציבור לא יקום על רגליו מי במעשים ומי בדיבורים ומי בתרומה איש לפי יכולתו הנגע יהיה בכל בית וחלילה יתקיים הפסוק על שונאי ישראל אין בית אשר אין בו מת
עמי25.07.11
151
בתור בחור מבית חרדי אני מקבל בחילה לקרוא את מה שאתה כותב איך נותנים לך במה באתר אני לא מבין אין חיובי תורה.הצלת נפשות.חסד.וכו למישהו שלא שומר מצוות מי מלמד אותך את התורה הזה אני מקווה שהרבנים שלך לא חושבים ככה ואם כן אוי לנו מיום הדין
מוזיס ציון15.02.10
גם מי שהולכת עם ערבי מעורר בחילה ותפסיקו לקשקש בתירוץ שהיא מרקע סוציואקונמי נמוך ישנם גם כאלה שרוצות ומחפשות ערבים מרצון ואפילו לא מתביישות בזה והם חרדיות טובות תפסיקו לשנן את המושג הידוע אלו בנות מרקע קשה או רוסיות וחילוניות זה לא נכון היו גם כאלה טובות מרקע טוב בלי בעיות כלכליות והם העדיפו להכי
גם המעשה מזעזע05.08.10
150
איך אתה מעז לדבק על בני ובנות ישראל במה חטאה זאת היא שנולדה בבית לא שומר תורה ומצוות הדם שלה פחות אדום הנשמה שלה פחות קדושה????
דוד19.01.10
149
כל מילה פנינה, אני חושב שאם ישאלו כל בן אדם נורמלי מן היישוב הוא לא יבין איך יד לאחים לוקחים אחריות בשביל קצת כסף, ונותנים מושגים לדור הצעיר על הדברים הנוראיים האלו!!! משמן חשבתי שביישובנו לא ניתן להם לחלק את עלוניהם הפרובוקטיביים!!! נמאס לנו שבשביל לעשות קצת כסף מוכנים למכור את כל העקרונות!
מנחם03.12.09
148
ראשית נקדים כי אין עולם התורה מוחזק רק בישיבת פוניב'ז המהוללה ששם הולכים מכות ה' ירחם או זורקים סטנדרים אלא אדרבה וכי הכותב העלוב יודע מי יחזור בתשובה ויהפוך להיות רבי עקיבא רק בגיל 40?! טוב אז לא נניח להם להיות ערבים ולהרוג עוד משפחה יהודית מהצלה...די כבר להשקפות כל כך מעוותות,הקשפות עולם רעועות וח
אביעד14.11.09
147
אני בטוח שהכותב לא התכוון או שרשם זאת בעת שיכרות ואם לא אז בטוח שהוא לא שייך לעם היהודי ....כי יהודים הם רחמנים בני רחמנים ....(כנראה הוריו היו מהמתבוללים בגרמניה או באירופה המוקדמת שכל מה שהוא תאר בכתבה עבר על משפחתו באופן אישי) חבל שאיני יכול להרחיב בנושא אבל צריך להבין שלא כל האנשים שעלו מאירופה
yosef cohen02.11.09
146
קראתי את דברי "הרב בלומנטל" (שאני בספק לתגית רב שמוצמדת לשמו) על ערך לימוד התורה כנראה מרוב שהעצמת את ערך לימוד התורה שכחת שיש עוד ערכים בעולמנו. כנראה שתורה לא קראת בעיון.... אוי לתלמידים שספונים באוהלה של תורה אם דברים אלו יוצאים מפיהם . כנראה שצדקתי בתגובתי בדברי הרב שם "שכל תורה שאין עמה מלאכ
דוד13.10.09
145
קשה מנשוא היה לקרוא את מה שכתבת אתה שקוע בתוך שחצנות הנודפת כמעט מכל מילה שלך בכתבה ובמיוחד לא הצלחתי להבין למה אתה כל כך בטוח שלא יקיימו מצוות והרי מאות אלפי יהודים (בעלי תשובה) שבטח היית אומר אליהם "אלה כבר לא ילמדו בפונוביץ " היום שוקדים באוהלה של תורה ...מזעזע לחשוב שיש מי שחושב כך .
משה14.09.09
144
הכותב כתבה זאת הוא רשע שברשעים, שצריך לבדוק את יהדותו, איך אתה מוכן להשאיר את אחיותנו שמה, רשע!!! אתה צריך לעשות תשובה מהר! אם תמצא יהלום שהתלכלך קצת תזרוק אותו??לא נכון?! אז את אחיותנו אתה מוכן??? עכשיו זה הבירור האחרון של הקב"ה וכדאי לכם אחיי היקרים לעשות תשובה במהירות כי הרכבת התחילה לסוע!!!
יצחק בן שרה21.08.09
143
בהלכות ירושה -מדאורייתא גם אם הבן הקטן הוא אוהב וצציק והגדול רשע ונבזה עדיין הירושה הולכת לבן הגדול .....מדאורייתא! ומדוע? ועונים הפרשנים שמשום שאתה לא יודע מה יצא מזרעו בעתיד לכן אין לך רשות לעשות את תפקידו של יחודע תעלומות ולהחליט כמו כן ישארל אעפ' שחטא ישראל הוא שנאתך שנאת חינם היא אני ממש מתבייש
משה בןשימול20.08.09
142
גם הייתי כותב כך? פעם הגיע יהודי 'מתנגד' אל הרבי מליובאוויטש והעיז להרים קולו: היתכן? חב"ד מחזיים בתשובה ומניחים תפילין ל'חילונים'? הרבי אמר לו שכל יהודי הוא בן של הקב"ה וכל אח צריך להרגיש כלפיו כבן. ברבות הימים, בתו של אותו יהודי התקלקלה ועמדה להתחתן עם גוי, ומי שהציל אותה מטמיעה היה שליח של ה
מענדל18.08.09
141
מהמאמרים שלו רעועה לגמרי
יהודי18.08.09
140
2 נקודות שהכתב לא חשב עליהן- 1- מה יקרה כשיהיו מוחות יהודיים שיעבדו בשביל החמאס ל''ע. 2- חלק גדול לאחר שמשתחררות ע''י יד לאחים מתקרבות מאד לדת ! [או בגלל שהן כבר מבינות לאן לקח אותן פיתויי עולם הזה, או בגלל שפיתחו רגש חם ל'יד-לאחים' שהציל אותן]
סובל מברקת 18.08.09
139
הרי גם ככה היהודים בזמן השואה התבוללו ולא שמרו מצוות והיום רוב ניצולי השואה כופרים גדולים אז מה אתה אומר עכשיו איש קטן וטיפש שכמותך
יעל20.09.12
138
שגם אתה נפלת בפח הרייטיג , ובמקום לכתוב דברי טעם אתה כותב לרייטיג התגובות. לכן אני סולח לך ומתעלם מהדברים שכתבת בקשיחות כה רבה, במקום להיות מצ'ואיסט בשקל , תהיה גבר - גומל חסדים - ביישן ו- רחמן , זאת מידתם של יהודים.
יהודי03.08.11
137
לכתבה כזאת לעלות
אובייקטיבי03.08.11
136
איך אפשר להצמיד לשוטה הכותב את הדברים אלו תואר של 'רב' בושתי וגם נכלמתי על אדם שמעדיף שיחיו ילדים יהודים בתור גויים וישתמדו רק כדי לא להפריע ל'רב' המחוייט הרי הם לא ילמדו בפונוביז ולכן עדיף שישתמדו ....שוטה גמור
דביר11.01.10
135
טוב עשה שבסתיר את פניו עם דיבורי הבל כאלו יש מקום רב להסתיר את תמונתו
רון03.11.09
134
איום ונורא . יש המון סיפורים על נשים כאלו שעשו תשובה. אבל נראה שאנשים שעושים תשובה לא ראויים בעינך עצוב מאוד. השם יעזור ויציל אותנו משנאת אחים
שרה22.10.09
133
אין לך טיפת בושה.
דוד26.08.09
132
לדעתי הכתבה הזו נכתבה בגלל שהוא חרדי. חרדי טיפש שכל עולמו הוא העולם הבא שלו שאין לו טיפה הבנה באהבת ישראל וכלל ישראל אם נסתכל על הטענות שלנו הם די צודקות ביחס לתפיסה החרדית שהרי צא ולמד מה היה היחס שלה לציונות שחבריה היו חילוניים...
ליאל20.08.09
131
אני התנדבתי פעם ביד לאחים על פרויקט שקשור למסיון כך שאין לי שום קשר לנושא של הטמיעה. משאני כן יכול לספר לך . שלא מוצאים בחורה שהתחתנה עם ערבי לפני שהיא פונה אליהם. ובדרך כלל כשהיא פונה זה אחרי מכות רצח ושעשו אותה שפחה ורק אז היא פונה ליד לאחים ומקבלת עזרה. והן לא מגיעות לגור באזורים שלנו רק במקו
יעקב18.08.09
130
תיתביש לך על כתבה זו איפה הציווי להציל יהודי שבצרה לא שאתה צריך חהציל את הבנות האלה אתה חיב לפי הדיבור שלך אתה לא נישמע יהודי כדאי שתיבדוק את זה אם אתה מעז לדבר כך גועל נפש איזה חשבון שמיים מחכה לך איך אתה מעז לדבר כך אין דבר כזה חזרה בתשובה????? ואם הבחורה הבינה שהיא עשתה טעות תשאיר אותה ליסבול ולל
הדסה 18.08.09
129
מטקבקים פה ???? ..................
-18.08.09
128
נכון שדבר אחד הוא לאכול את הדייסה אך דבר אחר הוא לרחם על יהודי לאחר שנפל. כמו שזה הדבר הכי לא בסדר לקחת חובות בלי פורפורציה לחתונת הילדים או להיכנס לעסק כושל רק בגלל שבמקווה שמעת שזה עסק טוב וכסף מהיר אך מצד שני מצוה להציל את הטיפש שלקח את החובות...
יו יו18.08.09
127
ומה ילמד בפונוביז' לזרוק לבנים על גדולי ישראל
יעקב18.08.09
126
האם יש להציל מומר ? למיטב ידיעתי לא ! למרות שיש להציל אדם שמכר את עצמו לעכו"ם , אך לא אדם שממיר את דתו. אני לא תלמיד חכם, אך כך זכור לי מהשו"ע
משתדל18.08.09
125
כתבה מזעזעת.................. בלומנטל הנכבד.. אתה יהודי בכלל? אני ממש לא בטוח!!! איך אתה מעיז להוציא דברים כאילו מהפה????
אני18.08.09
124
אינזרע' אינזר'ע ושוב אינזרע' על 'ערבות' שמענו? גם נפגעי תאונות דרכים וכו' רובם לא למדו בפוניבז....
דוד18.08.09
123
איפה כל המציל נפש אחת מישראל איפה ביישנים רחמנים גומלי חסדים איפה אהבת ישראל כתבה שיש בה עורלות לב ואכזריות גם להבדיל גויים אכזריים ישצא גדולי ישראל בושה וחרפה!!
ש18.08.09
122
הרב שלום לפעמים נהנתי לקרוא את דעותיך ודרך אגב אף פעם לא הגבתי אבל כיוון שקראתי את מאמרך ואני קצת מכיר את הנושא רציתי להבהיר לך כמה נקודות א. יש בנות שנישאו לערבים כשהיו במצב נפשי קשה ולא כאן המקום לפרט אני לא מאחל לך ולא לשונאי להיות במצבים כאלו ולכן כשהם מתבגרות הם צריכות עזרה ומתחרטות על מעשיהן
יהודי שפוי01.09.12
121
בושה וחרפה. רבות מהן חוזרות בתשובה, וגם אם לא הן יהודיות וצריך לעזור לכל יהודי שצריך עזרה
חיה03.08.11
120
"ולפעמים הן בכלל לא רוצות לחזור, וטוב להם אצל הערבי."!!!
חיימ'קע08.02.10
119
אתה בכלל רב ? לפי מה שכתבת לא ניכר עלייך כבעל חוכמה יתרה...רח"ל.
שמואל26.12.09
118
כיהודים מאמינים אל לנו לחשבן אם זאת שמחלצים או ילדיה ילכו בדרך הישר אלו חשבונות שמים, ואנו את שלנו חייבים לעשות... מספיק שאחד ילמד כמו שאמרת ב"פוניבז" וההמשכיות שלו והכל היה שווה....
יהודה22.10.09
117
האם הכותב באמת מאמין בדבריו או שהעלה אותם רק כדי ליצור פרובוקציות???
עצבן23.09.09
116
מזדהה עם כל מילה ואפילו אוסיף הסבר משלי לתופעה הנבזית ששמה בלומנטל: הזוהר מספר לנו שבימי המשיח ישלוט הערב רב בישראל : אלו יהיו השופטים, השליטים וכל בעלי הכוח שבמדינה ואפילו.... תלמידי חכמים...לא ייאמן: כלומר טוען הזוהר שיהיו חרדים שכל חזותם חרדית-מתפללים במנין-שומרים שבת, ואפילו לומדים תורה אבל
ל-10125.08.09
115
יישר כוח גדול חיזקתני אחי! דברים כדורבנות! נהניתי! מקווה שגם את בלומנטל (שיחזור מדרכו הרעה ויתנצל בפני הקוראים)
יוריק23.08.09
114
אני מורה יהודיה דתית לאומית ורציתי לעבוד בביה"ס דתי לאומי, והמנהלת שאלה אותי ,אם אני שמה כיסוי ראש מלא והיכן למדתי בתיכון ? , אם זה חילוני יהודי, היא לא מעוניינת שאעבוד, הגזענות אצל הדתיים מחליאה , הם גאוותנים וסוציומאטים, שיהיה ראש חודש אלול מצויין לכל היהודים באשר הם
טלי20.08.09
113
beikvot akatava azot ani mafsik likro et atar kikar ashabat titbayshu lachem
davif18.08.09
112
כל האנטישמיים הגדולים היו בני תערובת או יהודים שהתנצרו.כותב הברית החדשה וזאת מעט מאוד יודעים הוא שאול מטרטוס בן לחייל רומאי ואימא יהודיה.אם הייתם קוראים וטוב שתקראו למען תכירו את האוייב היתם רועדים מכעס מעשין נחתמו בדם בגלות ולא אותו אחד שקוראים אותו ישוע יצא לי להיכנס לשיחה עם ערביים בתקופת עופרת י
אברהם יוסף18.08.09
111
יש נתונים ויש הכל אתה פשוט לא יודע מהחיים שלך כלום האם אתה תורם לקופת העיר ??? אם כן: איך אתה תורם ראית נתונים ??? ואם לא: אז אתה רשע מרושע
מזועזע מפונביז'18.08.09
110
לא מוצאים יהודיה מהכפר אם היא לא מבקשת ובדרך כלל שהיא מגיעה למצב שהיא מיתחננת שיוציאו אותה אז היא כניראה בסכנת נפשותוזה כמו פדיון שבויים לכל דבר וכנירא שעדיין לא הגעת לסוגיה של לא תעמוד על דם רעך ופעם הבאה תיבדוק לפני שאתה כותב
פעיל לשעבר18.08.09
109
בתנאי שהם באמת פועלים ולא מספרים לנו סיפורים, כי לנו אין דרך לבדוק את האמת. עד עכשיו ממה שבדקתי, כל הצילומים שהם מפרסמים זה מאותם משפחות תמונות שחוזרות על עצמם, כנסו לאתר שלהם ותווכחו עצמכם. ולגבי השו"ע שוב זה נכון, אבל הם מוציאים מאות אלפים שקלים על פרסום בכל הערוצים בכל העיתונים ובכל האצרים
ישראל 18.08.09
108
כל הקמפיין של "אחמד בן שרה" נועד להזרים כספים ליד לאחים שאיבד ממזמן את הצידוק לקיומו כמציל מהמסיון שכבר לא קיים מזה עידן ועידנים. אז מה עושים? עושים ישיבת עבודה ועולים על רעיון גאוני "בוא נתלבש על נושא היהודיות שנשואות לערבים" פונים למשרד פרסום משקיעים מאות אלפים ומקבלים מליונים בחזרה ע"י תרומות של
יצחקי18.08.09
תגיד לי אתה לא מתבייש לדבר בכזאת רוח? אתה פעם אחת בחיים שלך חשבת על להציל יהודי או יהודיה בצורה שכזו? אני מכיר את אותו פעיל מיד לאחים שמופיע בתמונה באופן אישי, הייתי גם בבית שלו והתארחתי אצלו בשבת, הוא אדם זהב, והוא מחפש לעזור ליהודים יותר מכל דבר אחר. אני מאחל לך שלא תגיע למצב כזה שבו תהיה לך בת ש
אריאל21.09.16
107
מי נתן לכם רשות להעלות מאמר כפרני כזה? ומה עם להציל יהודיה מנישואי תערובת?
טוביה18.08.09
106
כואב לו שעוזרים ליהודיות?!....מה הקטע שלו
נועה15.04.12
105
אתה גזען ואין לך טיפת אהבת ישראל
חרדה04.08.11
104
לאן הגעת מר בלומנטל???? בשביל טוקבקים נזעמים אתה מוכן לכתוב שטויות כאלה.... תתבייש לך!!!
אובייקטיבי03.08.11
103
הבנות סובלות
זלמן28.01.10
102
אז אולי כאלה שנפלו בשבי גם נשאיר אותם שם כי הם בישלו את הדייסה הזו לעצמם??? הבעלים שלהם מכים אותן מכות רצח! אל תיתמם! צא מהסרט שאתה חי בו!!! בנות ישראל מתפתות ללכת לכפרים ערבים כי יש להם צרות - אפשר לטפל בזה! ועדיף שתהיה חילוניה מאשר עם ילדים גויים עם פוטנציאל לרצוח!
ר,10.12.09
101
אם אינה חפיצה לעזוב בודאי אין מצוה להוציאה, כי מחר היא תחזור לבדה!!! ומה הועילו חכמים בפדיון שבויים??? אבל אם ביקשה עזרה, ודאי מצוה לעזור לה לצאת, והוא משל לנהג שנסע כמו מטורף על 240 קמ"ש והתהפך רח"ל ונפצע, האם לא מצוה להצילו כי הוא הכניס עצמו לפלונטר???
משה18.11.09
100
אין לך מושג מה זה יהודי ולכן אתה חושב ככה אין לך מושג מה זה מצווה אחת של יהודי ולכן אתה כותב ככה תתבייש לך לפי דעתי המצב שלך הרבה יותר גרוע מאותם ילדים כי הם באחרויותו האישית של הקב"ה כי הם לא אשמים בטעות של אמא שלהם אבל אתה למדת בישיבה ואתה לא יודע דעת תורה עיין ברמב"ם "עשה מצווה אחת הרי הכריע את ה
יוצמח פורקנה14.10.09
99
לא בחינן הוא מסתתר בזהות לא ידועה
טיפש23.09.09
98
המאמר העלוב והמטופש הנ"ל לא שווה אפילו תגובה..
ציפור הנפש04.09.09
97
במקרה הגעתי לאתר הזה ונדהמתי לשנאה שמבעבעת אצלך לחילונים. מי שמך להחליט שאתה יותר טוב ממני?? במידה ..( צונזר. דברי כפירה) מצבי יהיה יותר טוב. אני לא מסכים איתך אחי, אבל אני לא חושב שאני יותר טוב ממך.
כהן20.08.09
96
לא יאמן שמי שכתב זאת הינו אדם ירא שמיים, לא יאמן שהיה כותב את אותם מילים לו היה מדובר בבתו או אחותו חלילה, לא יאמן שהוא חשב לפני שכתב.............. רח"ל!!! לא יאמן שאתה זוכר שאנו קודם יום הדין ערב ר"ח אלול. לא יאמן שפירסמו עמדתו באתר חרדי.
חלי18.08.09
95
שזה לא נקרא 'פדיון שבויים' כי בעייתם......... כתוב 'המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים'.......... מה אכפת לי מ'אחמד בן שרה'.........אמא שלו אשמה....... אח''כ מיתפלאים למה הרבה ערבים שונאים אותנו........ אם אנחנו מטיפים בתלמודי תורה שצריך לשנוא ערבים ותורמים בשביל ארגון שעוזר כביכול לצעירות ש
ניו-יורק-נתניה18.08.09
94
אבל בחב"ד עוד יעשו מהם יהודים בעלי צורה. אחר כך באור שמח ינסו לגנוב אותם...
לעלעבר18.08.09
93
אינני יודע אם הכותב הנכבד צודק. אני כן יודע שכדתיים אנו מצווים על חשיבה מושכלת וצריך לבחון את טענותיו בצורה עניינית, ולא לתת לרגש להוביל אותנו בניגוד לשכל במישור ההלכתי יתכן שישנה עדיפות לבת יהודיה להיות נשואה לגוי מאשר להיות נשואה ליהודי שלא שומר על טהרת המשפחה מאחר וזה איסור כרת. במישור הפרקטי
איציק18.08.09
92
אתר שרוצה להקרות חרדי צריך להביא את דעת התורה. בשביל מיגון דעות יש עיתונים חילונים ואם כל גדולי התורה אמרו שצריך לתרום להם כנראה שהם חושבים שכן צריך לעשות מה שהם עושים, ומי אתה שתביע דעה חלופית או כפי שאתה מגדיר את זה "מגובנת". ואם בשביל הנאורות של הכתב או של המצדדים איתו בכתב גרמתם לאדם אחד לא לתרו
א18.08.09
91
עצם העלאת כתבה זו מעלה תמיהה רבה על האתר, כי הגם שזה לא הכתבה הטפשית והמקוממת הראשונה, אולם בכתבות אחרות הכותבים משתדלים לתבל בכמה סממנים אינטליגנטיים, כדי שלא ייחשבו כתגרנים בשוק מחנה יהודה, וכאן גם זה חסר. ולעצם הדברים, הכתבה הזו היא ראי של החשיבה הליטאית המעוותת, אשר אין הכותב וחכמים ממנו ששתו מ
זאב בודד18.08.09
90
דעה חזקה בניגוד לזרם התקשורתי שיד לאחים מוביל ע"מ לגייס כספים. תותח אתה תותח
יוסי18.08.09
89
אחמד בן שרה אף פעם לא נישמע לי טוב. על מה מבזבזים את הכח והכסף על כאלה שחפרו לעצמם בור בכח כנגד החברה והמשפחה
משה18.08.09
88
למה צריך להתפלל לרפואתם של חילונים? הרי אם יבריאו, לא ילמדו בפוניבז'. למה צריך לתמוך בעניים? הרי אם הם ימותו, לא יקרה שום דבר, שכן לא מדובר בחברותא של בלומנטל, אלא סתם בעמך ישראל. וכהנה וכהנה. בלומנטל, לא יודע איפה למדת, אבל על "ואהבת לרעך כמוך" בוודאי שלא שמעת. אגב, נאמר על היהודים שהם רחמנים ב
שי17.04.11
87
בן אדם מגעיל רע לב לא שווה בכלל התייחסות
ללחח17.02.10
86
שכח הכותב את האמרה שכל המציל נפש מישראל כאילו הציל עולם מלא. רבי עקיבא ע"ה עד גיל 40 שנא תלמידי חכמים ולא למד תורה וראה מה יצא ממנו? רבי שמעון בר יוחאי ורבי מאיר בעל הנס ועוד חכמים שהפיצו את התורה וסודותיה לכל עם ישראל. חלק מהילדים האלה שהצילו הם דווקא עושים תשובה והם יהודים לכל דבר. י
א. לוי17.01.10
85
אדיוט עים נטיה לטימטום
פסיכיטר מומחה30.11.09
84
תתביש לך
8ךםר11.11.09
83
כשזה ההפך ממה שהתורה אומרת במפורש, המאמר הזה נראה יותר כמו כתבה של אחד שחושב יותר מדי עצמאי, וההגיגים עלו לו לראש. לא יודעת למה הוא מתעקש לכנות את עצמו 'חרדי', אולי הכוונה: חרד לכבוד עצמו...
טל02.11.09
82
בושה לכותב הרי כולנו אחים ואם אנו נציל אותה אולי בעזרת זה תזכה לחזור בתשובה איך עולה על דעתך לרשום דברים כאלה מבישים ומביישים את יהדותינו עצם היותה יהודיה ולא משנה מה איתה מגיע לסייע להם
הדס05.10.09
81
בתגובה לכתבתך על המאמר, השאלה היא מה הייתה עושה אילו אותה יהודיה היתה קרובה שלך? גם היית אומר כך? על תדון את חבריך עד למקומו, אי אפשר לדעת איך אותה נערה הגיע למצב בו היא נימצאת. וכל יהודי או יהודיה יכולים לחזור בם. הרי הקדוש ברוך רוצה בחזרה בתשובה של בניו.
מרים מזרחי14.09.09
80
הייתי ממליץ על הכותב מה שכתב בעצמו על נשים, יש נשים שדעתם קלות ויש נשים שאין להם דעת בכלל וכנראה שיש גברים... כל בחור ישיבה שרגיל להפעיל את הראש יראה שהדברים נכתבו ללא מחשבה יתירה . To doubt everything and to believe everything are tow equally convenient solution both dispense with the need for t
חיים19.08.09
79
יתכן שצודק כותב המאמר, ייתכן שלא, איני נכנס לויכוח, למרות שיש לי דעה, אך החשוב ביותר הוא ש'דעת בעלי בתים הפך מדעת תורה' וזה רואים פה במפורש, הנסיון של הכותב להביא דעה הלכתית מנותקת רגשות אינה חכמה, בפרט באתר הפתוח לכלל הציבור, ביניהם נשים ושאר ירקות שלא התנסו בלימוד דעתני והגיוני נטו ללא רגשות חיצונ
אלי18.08.09
78
השקפתך נובעת מבורות ורשעות המשמשות בעירבוביה עם היית לומד חסידות היית יודע שכל יהודי הוא חלק אלוק ממעל.
יוסי18.08.09
77
מנוול,לרגע חשבתי שאני באיזה אתר תועבה,שקראתי את דבריי הבלע האלו,אני לא מאחל לך למחרבן שורות אלו שח"ו ביתו או מישהי מקרובי משפחתו היו אלו שיצרכו חילוץ מאיזה ישוב ערבי,נראה אותו מדבר אז.ישראל ע"פ שחטא ישראל הוא,ולא אתה מי שתחליט מי כן ישמור מצות ומי לא.ותאמין לי עדיף שאותם ילדים ילמדו בתיכון חילוני,מא
יוסי18.08.09
76
שכתוב בעיתון, ויד לאחים לא מספקים נתונים, אלא רק סיפורים קנויים מראש, אתה לא רואה שבכל העיתונות החרדית כל שבוע זה אותם כתבות?! ולקופת העיר אני תורם כי אני מכיר משפחות נזקקות שנתמכות על ידם. ד"א ההוכחה הכי גדולה שאני צודק, זה הזינוק המטורף של הארגון על סיפור המוות של הקדוש שכנראה התאבד לפי החק
יוסי18.08.09
75
יד-לאחים עוסקים במלאכת קודש, ואתה מחלל אותה. אותה נערה מבני ברק, שאותה היית מציל - למדה מגיל אפס איך להיות יהודיה (בלי כמובן להפחית ממעלותיהן של נשים אלו), אבל אותה שנתפתתה - לא זכתה לכך. והביא אותה לחיק היהדות, לאחר ההצלה - זו ההצלה האמיתית, וזה גם נעשה. בין השורות אני קורא התנשאות ובוז למי שלא ג
כלומון18.08.09
74
מה הייתה אומר אילו זו הייתה ביתך מדוע אתה חושה שהקב"ה אוהב אותך יותר מרשר אותה אהי הילדה שלו בדיוק אותו דבר
רבינוביץ16.08.12
73
שלום וברכה. קודם כל העניין של החילוץ זה בושה שאתה אומר שהם לא עושים את זה לשם שמיים כי אם רק היית יודע את הסיכונים שיש בעניין, אני במקרה יודע ממש מקרוב.... היית מדבר אחרת ונותן להם צל"ש. עם ישראל הם בנים של הקב"ה, ילד שפרש מדרך התורה אבא שלו תמיד יאהב אותו ויצפה ליום שישוב מדרכו הרעה ומציאות שהרבה ח
משה05.07.11
72
ממש נביא הכסלות צועקת מיאתה בכלל שתדון כך יהודים נראה אותך אם היית נולד לזוג הורים מסוממים, רבות מהניצולות חזרו בתשובה והקימו בתים כשרים לעם ישראל! אתה מוציא עצמך מכלל ישראל!!!
דוד06.04.10
71
הרב יצחק בלומנטל "הרב" חח הצחקת אותי עם התואר הזה כנראה שיש לך עוד הרבה ללמוד על מוסר מידות ואהבת לרעך כמוך כול יהודי הוא יהודי באשר הוא וצריך לקרב אותו ליהדות כמה שיותר וזה מה שהשם מצפה מאדם דתי ועוד רב לעשות לקרב אתה שונע לא לרחק לא להגיד לא איכפת לי לקרב!!! במקומך הייתי עם כול הכבוד עושה שינון לש
אבישי24.01.10
70
אני המומה מהקרירות שלך! זה מרגיש כאילו אתה חי בבועה שלך ולגמרי לא אכפת לך מהאחים שלך, לך ב"ה טרחו להסביר מזה יהדות תורה ומצוות אבל מה עם האחים שלך שלא טעמו את זה? וחינכו אותם על עקרונות שטחיים ולא ברורים, מה גם שרובן הגיעו לזה בגלל הרקע המשפחתי הרעוע שחיו בו, ויש עוד סיבות רבות לדון אותן לכף זכות,
רחלי05.11.09
69
מזל שזה רק דעתו וכבר אמרו חז"ל הפוכה דעת תורה מדעת בעה"ב .ודו"ק.
ירושלמי22.10.09
68
השאלה היא לאן יד לאחים שולחת את היהודיות שחיות עם ערבים לאחר הוצאתן משם. אם הן מועברות ישר לכת הידועה של היהודים למען ממ"ש כי אז הספק הוא מה עדיף? אמונה ברבי מחב"ד כ"אמצעי המחבר" את החסיד להקב"ה מהוה עבודה זרה ממש, ועל פניו נראה שזה יותר גרוע מלהאמין שמוחמד היה נביא. אבל להמשיך להתפלל להקב"ה. זאת
יהודי למען יהדו25.08.09
67
במאמר שכתבת על הפאה, חשבתי שיש לך טיפת שכל. אמנם לא כתבת הכל נכון, אני אישית הייתי מתמצת את המאמר של הרב פולק יותר בחכמה, אבל לפחות כתבת דברי טעם. יש צורך גדול לענות לאותם עסקני פאה למיניהם, שלא בוחלים בשקרים ובבדותות כדי לכפות את דעתם על כולם. אבל במאמר הזה - הוכחת שאתה אדם בזוי ועלוב נפש, שמוכן
יעקב24.08.09
66
כמה שהדעה מוזרה ומקוממת, צריך לתת את הראש על הדברים, ויש בהם גם דברים צודקים.
שמש19.08.09
65
איך לא רעדו ידיך בכתיבת דברי הנאצה האלו? הבן, יהודים הם אינם רק אנשיך, וחבריך מפונוביז', ולא הם "יהודים" וכל השאר, כן - גם אוכלי שפנים אינם יהודים, בניו של הקב"ה. השקפתך היא ליטאית, ולמרבה הצער יש כאן עוד כאלו שמחזיקים בה. היא מעוררת בי סלידה. "הן יביאו צרות ופשע", ולא ילמדו בפונוביז', וכמוב ש
יהודי18.08.09
64
באמת מוגזם לכל הדעות. אבל מאיפה הבאת את זה מצילים את הילדות בשביל שילדיהן ילמדו בפונוביז' המעטירה???
ט18.08.09
63
מה עבר עליך קמת על רגל שמאל היום ??? הכתבה הזאתי טיפשית לחלוטין תסלח לי אבל זה ממש לא מתאים לאתר חרדי לכתוב ככה מה עם כל האיסורים שכתב הטוקבקיסט מס' 26
רובי18.08.09
62
שמאלני או ערבי
פאטמה ליפשיץ18.08.09
61
אם לא נפעל בצורה תיקשורתית ,מיהן נוכל לגייס כספים,עכשיו הסיפור כבר מכניס לי מיליונים
שולם בר18.08.09
60
אני חושב שמותר לו לחשוב אחרת, ואם לא מתאים לך צא מהאתר, הגיע הזמן שגם במגזר שלנו, יישמעו מגוון רחב של דעות, במיוחד שלא הכל פה הוא עניין הלכתי, יש פה היבטים מוסריים כלכלים ועוד ועוד אז זכותו של הכותב להביע את געתו. ככר השבת יישר כח, אל תבהלו מהטוקביקיסטים מטעם
יוסי18.08.09
59
שבלומנטל הוא אדם שמראש שכרו אותו ולא איכפת לו למכור נשמתו לשטן ולגרוף תגובות כנגדו באתר, וכל זאת בכדי להרויח כסף על חשבון טמטום הציבור והחדרת דעות משובשות למחוסרי הדעת. ולכם עבירה גדולה מאד שאתם מכניסים את דברי השיגעון הללו, ומסתבר שעשיתם כן על מנת שבעוד כמה שעות תקבלו תגובה מלב לאחים, ואו אז, תהיה
יוסף זונדל18.08.09
58
כל המגיבים כאן פשוט לא מבינים. אין יצור כזה יצחק בלומנטל, מדובר בפרובוקציה של כיכר השבת, הטוקבקים הם הלחם והחמאה של האתר מכיון שנתוני גלישה גבוהים וריבוי טוקבקים מאפשרים לאתר לגבות סכומים גבוהים יותר על פרסומות, מכיון שיותר ויותר אנשים צופים בפרסומות הללו, לכן הם המציאו יצור וירטואלי שנקרא יצחק בלומ
חסידישער29.11.11
57
אתה יודע כמה חרדיות יש שכן נפלו בפח הזה?? וגם אם הם לא חרדיות ולא גרות בבני ברק.. והילדים שלהם לא ילמדו בפונוביץ' לא צריץ להציל אותן? הן לא יהודיות?? רק אלה שהילדים שלהם ילמדו בפונוביץ' ניקראות יהודיות?? אני לא יודעת מי אתה.. אבל באמת כדאי שכיכר השבת יפסיק לפרסם את הדעות שלך.. כי את הדעות שלך עדיף
שרה26.10.10
56
כותב טור דעה . רק למען יראו את השוני והקיצוני .. קו חילוני חולני ןמסוכן ..
אורי10.02.10
55
טוב עשה שבסתיר את פניו עם דיבורי הבל כאלו יש מקום רב להסתיר את תמונתו
רון03.11.09
54
הם יכולים לפעול רק אם היהודי רוצה לעזוב, והרעבים מונעים ממנו לצאת, אבל אם ההורים רוצים שהיא תחזור הביתה, והיא רוצה להישאר שם, אין מה לעשות, היא מבוגרת, ודעת ההורים אינו יכול להכריח טותה לעשות נגד רצונה, ומי שמתחרט על הדייסה שבישלה לעצמה, ומקשת הצלה, אותה יד לאחים מושיט יד להציל, לא תמיד ניתן להציל,
אחמד22.09.09
53
יהודי יקר, ממה אתה נינון, משמועות? או שהנך מכיר מקרוב את ארגון יד לאחים? או משטיפת נח? איך הגעת לזה שארגון יד לאחים הינו ארגון חבדי? אני מזמין אותך למשרדי יד לאחים כדי לראות מקרוב מי הם פעילי יד לאחים, מי הם גדולי התורה שתומכים ביד לאחים, לאחמ"כ אני ישמח לקבל ממך חוות דעת, בת בבת כשאתה מבקר במשרדי
משה26.08.09
52
תעיפו את הכתב המעצבן הזה, המאמרים באתר שלכם מקוממים .למה אתם מעסיקים עמי הארץ כאלה שמדברים שטויות ולא יודעים בין ימינם לשמאלם ורק מוסיפים שנאה . עם כתבים כאלה אני מעדיף את וואלה. shloalex@gmail.com
אלכס23.08.09
51
בלומנטל, ברצוני ללמד עליך זכות כי לא חשבת לפני שכתבת ואולי כן, אך התעוררה בך חרטה, אם כך ראה להתנצל!!!!!!!!!!
צילה18.08.09
50
כדי שאם אני אבחין בו בזירת תאונת דרכים אדע לדלג עליו.
ישראל ערבים?18.08.09
49
יישר כוח כתבת דברים נכונים ביותר.ראו מה קורה למי שמנסים לחלץ משם את אותן נשים,בסוף מוצאים אותם מתים באיזה חורבה והכל בישביל מה?כדי שבמקום להנשא לערהי בכפר היא תינסה לחילוני בארץ?הרי גם הרמבם כתב וכך מובא בגמרא שכל מי שפורש מדרכי ציבור מורידים ולא מעלים וגם על הצד שלא מורידים ודאי שלא מעלים א"כ אין ש
יוסף18.08.09
48
בעת שליחת הטוקבק, צצה לנגד עיני ההודעה הבאה: "תגובתך תאושר לפרסום לאחר הבדיקה על ידי מנהל האתר" . מנהל אתר יקר, ומה עם צוות הכותבים שלך? תוכן דבריהם לא ראוי לבדיקה? הרי אחוזי הצפיה של הכתבה גבוהים מן הסתם מאלו של הטוקבקים, הלא כן? נקודה למחשבה.
חן18.08.09
47
האמת היא בדיוק , אבל בדיוק להפך. התגובות הבודדות בעד כנראה נכתבו על ידי קומץ אנשים. מי לכל הרוחות יכול לתמוך בעמדה המזעזעת הזו?
צבי18.08.09
46
לכותב ה"רגיש"! אני מחכה שזה יקרא לבת שלך ונראה מה תגיד.
חיים18.08.09
45
אנימקווה שממחר לא יחרימו אותך או את אתרך מפרסומים כלכלים של הארגון, ואפי' דאני לא חושב שזה קשור לקעום מצוות, אלא לבזבוז של עשרות אלפי שקלים על כל אחת מאלה מכספי ציבור, וחלקם חוזרות לכפרים, וחלקם הולכות לערבים אחרים, וזה בדוק בכל מקרה יישר כח! אבל בכל מקרה אתה אמיץ, והדעה שלך חשוב ביותר ש
שלמה18.08.09
44
למדתי בטכניון בחיפה. אמי ממוצא איטלקי אבי צרפתי לא למדתי בפונביז ולא גרתי בבני ברק. לגבי כותב השורות אני לא יהודי...... איפה הרחמנות של היהודים ילדים רכים חוטפים מכות והתעלליות ואין מי שיושיעהם. מה איכפת לך מה יהי איתם עוד עשרים שנה אם אפשר להצילם מהגהנום בהם הם חיים כעת חייבים להציחם בשנייה הקרוב
רועי18.08.09
43
מחשבה מעמיקה והרבה הרבה אומץ בכתבה. אני מצדיע לך מר בלומנטל
מוישי18.08.09
42
כיכר השבת! או שתורידו את הכתב הזה שכותב מה בא לו עם שכל של נחליאלי, או שתודיעו חגיגית שאין אדם כזה בלומנטל ושהוא פיקציה למשוך רייטינג. אבל שתדעו שיש דין ויש דיין, לכתוב דברים כאלה זה ממש אסור.
דוד 18.08.09
41
בלומנטל תחדל מהשטויות שלך! הבנו שאתה חסר לב וחסר דעת אין צורך להוכיח זאת שוב ושוב! כדאי באמת שתבדוק ביהדותך אולי אתה לא שייך.. הרי "ישראל רחמנים בני רחמנים"
יהלי22.09.11
40
לא הייתי מבזבז עליך רכבת מזרחה, הייתי נותן לך לחפור
יןצלר22.12.10
39
לא להאמין אנשים מוסרים נפשם למען עם ישראל
חרד"ל25.01.10
38
אתם מגיבים מהבטן ולא מהראש. גם אני חשבתי בתחילה כמוכם עד שהפעלתי את ההגיון וראיתי שיש אמת בדבר. ובכל מקרה זו שאלה לגדולי הדור ולא לנו לדעת מי צודק.
דור200020.12.09
37
ואין עליה דין מומר, מכיוון שהיא לא עשתה את זה מדעתה( גם אני לא יודע מה דין מומר, אך זה, זה לא דין מומר), ובכלל בלומנטל התכוון ההיפך (יעני שנבין עד כמה התדרדרנו)
אברהם06.12.09
36
חזור בך מדברי ההבל ורואים שאין לך ערבות הדדית ואני מציע שתיקח את הבנות הללו לביתך ותלמד אותם יהדות כי ברוב המקרים אלו תינוקות שנשבו
דוד ביטון10.11.09
35
מה זה? הוא דתי בכלל??? כל הכתבות שלו מזעזעות בצורה לא נורמאלית תפסיקו לעלות כתבות שלווו
רבקה29.10.09
34
אקשן בחינם לשם כך האתר הזה נוצר...בושה! את אתר "כיכר השבת" הכרתי רק השבוע. חבר סיפר לי שיש אתר חדשות חדש יחסית (חרדי) ושכדאי שאעיף מבט, אם כבר לקרוא חדשות, עדיף לקרוא אותם בכיכר השבת ולא בידיעות או מעריב.אז נכנסתי לאתר וקראתי לא מעט כתבות שפורסמו באתר. אכן אתר נהדר חשבתי לעצמי. סוף סוף! בלי פרסומ
יהודי08.09.09
33
כותב וציבור יקר. אתם כנראה לא יודעים את היקף הבעיה של בנות ישראל הנפגשות עם גויים תושבי הארץ מכל הדתות ובכל המקומות. נוצרו כבר גם בעיות של התערבות משפחות להצלת הבנות גם בנשק חם. אז אם יש אנשים אשר מוכנים לקריב מזמנם כספם ורצונם למען הצלת בנות ישראל משמד ולו גם אם הן עשו זאת בידיעה ברורה אך מוכנות לח
איש21.08.09
32
לפי דעתך המעוותת, לי ולבניי (הלומדים בישיבות קדושות!!!!!!!!!!) לא היה את הזכות שנצא משם... תודה לאל שלא אתה הוא היושב על כיסא הכבוד ולא אתה הוא הממליץ "טוב" על ישראל. זלגו עניי דמעות בקוראי את הכתבה, לא על עצמי (על עצמי ועל עברי אני מורידה ים של דמעות...), אך דמעות אלו היו עליך מר פלומנטל. (פרסם את
רחל בת ישראל18.08.09
31
ערבי שמספר שגר עם ערביה ועם נערה מקרית ספר שמעתי אולי נכון אולי לא......................
מנוי המודיע 18.08.09
30
ליכתוב כזות כתבה הרי בדרך כלל הם גדלו בחברה אומללה ללא חינוך יהודי כלל וביכלל מי יכול לדעת מה יצה מימי וכי ההורים שלך ידעו שתצה כזה אדם רע
חיים18.08.09
29
לפי ההיגיון שלך כל מי שעובר על חוק מחוקי התורה צריך לנדות אותו, אין חטרה ואין כפרה. תסתכל על עצמך ותחשוב טוב טוב על כמה חוקי תורה אתה עברת?? למשל הוצאת לשון הרע, גזל , ועוד?? תחשוב טוב ותבין שאין בן אדם מושלם. אפילו רבנים גדולים צריכים את יום כיפור כדי לכפר על מעשיהם. כל אחד והמידה שלו. יש לסלוח
לא מבין18.08.09
28
פיך הכשילך, אכן רק בוגר אותה ישיבה, יכול להביע דעה מזעזעת שכזו,
טראכט18.08.09
27
גבורה, את כל הדברים הבאמת חשובים הצבא או המשטרה עושים. הפעילים שלכם מגיעים מקסימום לכפר קאסם, מקומות שממש לא מסוכנים. את ההילה שאתם מייצרים סביבכם, אני חושב שזו המצאה של התקשורת החרדית שלנו, כי חייבים אתוס. קיצור לא לנפח דברים קטנים, עם כל הכבוד לפעילות שלכם. רק חבל שמרחוק זה נראה כאילו
חיים18.08.09
26
כל יום אתה כותב דברים הפוכים, אני לא יודע למה מחזיקים אותך במערכת: http://www.ki
???18.08.09
25
בושה וחרפה לא הגענו, שיהודי ידבר כך? אין זאת כי אם שהכתב הוא פשוט לא חרדי, אולי חילוני מחופש לחרדי, אבל בתוך לבו אין לו אמונה בכלל.
יוסף איידלמן18.08.09
24
מר בלומנטל האם אתה יודע ששם נמצאות גם בנות אשכנזיות... ודי למבין .
ירון17.07.11
23
"מה רע שאותה אחת תתחתן עם ערבי? הרי זה לא בחורה כשרה ממרכז בני ברק, שאם רק נחזיר אותה הביתה מיד תתנהג כיאות. לא ולא. הבחורות הללו לא שומרות מצוות כלל וכלל, לצערנו. וכמו חילולי השבת שלהם, והמאכלות האסורות, שאנו רואים ובוכים ואין לאל ידינו להושיע, כך גם החתונה עם הערבי, ושאר האיסורים שבכפר." בלומטל
דוד 22.12.09
22
איך היית מגיב אילו היה מדובר חלילה באחותך או קרובתך מאחר ואני חלק מהארגון המציל כל בת בישראל נקודה ואכפת לי מכל אחת מהן אמשיך במסירות נפש להצילן ואכן כן מדובר בלהציל הן מגיעות לשם במתיקות שפתיים וזועקות לעזרה כאשר הן מוכות
המסייע07.11.09
21
זקוק להצלה וחילוץ לא פחות מהבנות בכפרים הערביים
פונוביצ'ר לשעבר18.10.09
20
הרי אין לנו מספיק כח לעזור לדברים מינימלים כמו שמירה על גדרי צניעות, כמו מלחמה בפרחחים שמקלקלים בחורי חמד, וכמו סתם לעזור לאברכים שכורעים תחת הנטל היום יומי. וכו' וכו'. ו-ב-פ-ר-ט שמתרימים כסף מאברכים דלפונים ליד לאחים וכי מה האם זה חשוב מלתת לילדים שלו אוכל או ביגוד נורמלי?
א01.10.09
19
צריך לצאת בקריאה לבחורות שלנו לא לצאת אם ערבים וללמד אותן מה מותר ומה אסור אז כן להציל אותן ואת ילדיהן כמה שיותר מהר ותצאו בהסברות בבתי הספר החילוניים על הסכנות ביציאה עם ערבים וגם לתלות כרזות ברחוב תתעוררו תתעוררו בנות ישראל לא חסר יהודים טובים צריך רק לדעת היכן לחפש
רות13.09.09
18
במציאות הם עושים יותר מ500 חילוצים בשנה אבל מצדי שישארו בכפר אני לא ממשיך כי זה מקום חרדי....
אני יודע20.08.09
17
התייעצת עם הרב מפונוביץ קודם שכתבת את הכתבה??????.
רחל18.08.09
16
תתבייש לך הם עושים עבודת קודש ואתה מזלזל
חגי18.08.09
15
גועל נפש של כתבה..
הגיוני18.08.09
14
תברר ותיראה שרוב רובן חזרו ביתשובה גמורה וחלקן חזרו למסורת בילבד אבל שוב חזרו נכון שעצם המעשה שעשו רק הן אשמות גדולות אבל מקובלנו שצריך לרחם ולעזור גם כשלא מגיעה לאותה בחורה אגב אם היא רוצה להמשיך בחיי חופש למרות שאני מכיר אישית הרבה סיפורים של יד לאחים ולא שמעתי לבינתים דברים כאלה אז יש בהמת סיב
יוסי18.08.09
13
בהתחלה שהם יצאו עם הערבי המשפחה והחברים אמרו לה התחננו בשבילה עזבי אותו היום את מלכה מחר את שפחה והיא מתעקשת אני מאוהבת בו זה קצת מרגיז שבגללה עכשיו יד לאחים צריכים לסכן את עצמם בשבילה
דני18.08.09
12
אני יוכל לספר על בנות ישראל שיד לאחים מציל וגם מה שאומר לא כלערבי רוצח זה נכון אבל הדרך שלהם שבחורה צריכה לשרת אותם
משה18.08.09
11
דעה מכובדת אם כי אינני מסכים עימה לחלוטין, אבל היציאה מהמונליטיות המחשבתית שיד לאחים משליטה כאן בכח הכסף ןהפרסום, קצת מעצבנת. ודעה שונה חשובה ומכובדת, ואני שמח שהיא קיבלה ביטוי באתר מכבוד.
אברמי כהן18.08.09
10
יש נקודה שאני מסכים איתך, אבל כשיהודי בצרה, אנחנו חייבים לעזור !!!!
שלום18.08.09
9
ולא למטומטם הבור ועם הארץ הזה שקורא לעצמו חרדי. אני לא מבינה, לא אמור להיות קו אדום מסוים לאתר חרדי? עלק "דעתו בלבד". על סמך המילים האלה אתם יכולים לפרסם כל דעה הזויה שתעלה על לב אי מי מהשוליים הרחבים של מחנינו? תתביש לך. אלף פעמים. זה לא דעה, זה כפירה. זה רוע. זה ההיפך המוחלט מהערבות ההדד
חן18.08.09
8
בהחלט שזו רק דעתו של הכותב. בלבד.
מערכתי 18.08.09
7
גם אז היית כותב את הטור ההזוי הזה? איפה קצת אהבת ישראל? איפה קצת "ערבים זה לזה"? רק מי שהוא חרדי הוא יהודי? בושה וחרפה שמעלים כזה מאמר באתר יהודי ויישר כח לאנשי יד לאחים שמקריבים את עצמם למען השני
משה18.08.09
6
אני מאחל לך שכל הבנות שלך ילכו לכפרים (בעצם זה מאד הגיוני עם אבא טיפש שכמותך) ויד לאחים יצילו אותן
אחד לא כמוך18.08.09
5
אולי ברוב חוכמתכם תלכו ותנסו להציל את כל הנפשות של הבנות האלה שסרחו - כעת לפני שהן הולכות לכפרים הערבים. ראו דוגמא שני בנות שהשתתפו ברצח האחרון בליל שבת . האם הפעילות של הקומנדו של ליפשיץ מעניין אותם בכלל? האם הן כבר לא מעוניינות ללכת לגלגוליה? בדקו זאת ותראו שחלום חייהם הוא לא הבחור החרדי הפייטר -
לכל המתנגדים18.08.09
4
תחזרו לעבודה שלכם במשרדי יד לאחים, זכותו להביע עמדה שונה. הכי מפחיד זה העובדה שהטוקבקטיסטים מטעם מנסים לסתום לו ת'פה בהתלהמות. יצחק אל תבהל, הרוב איתך. המיעוט המתלהם או עובד בארגון הנ"ל או לא מכיר את המציאות והנתונים. שמישהו יבקש מיד לאחים נתונים על הפעילות שלהם כמו שמציג כל ארגון מקצועי,
חיים18.08.09
3
ב"ה שאנו הולכים לאור פסקי השו"ע ולא ע"פ (תסלח לי) 'דעת תחתון' המזעזעת שלך: א. חיינו מתנהלים ע"פ שו"ע, ובנוגע לפדיון שבויים לא מצינו את התנאים שמותר להציל רק בתנאי שתשמור תומ"צ לאחר מכן, וכן מותר להציל רק בתנאי שהשבויה נשבתה בכח. ב. גם אם אותם ילדים לא ילמדו בפונוביז' כדבריך, האם עצם העברתם ב
י.ש.י18.08.09
2
איזו בורות . כואב הלב . "למה לשחרר יהודיה מכפר ערבי?" אתה שואל . אני לא מאמין שכך מדבר יהודי חרדי. הרבי שלנו הורה לנו לאהוב כל יהודי . הקטע הכי קשה בציווי הזה הוא כשזה שזה מגיע לאותם יהודים אומללים מהסוג שלך. אנחנו מצפים מאדם שלומד תורה לחשוב אחרת , להתבטא אחרת.
חבדניק18.08.09
1
וגם לדעתי לא נכונה. כיוון שרוב הפעמים הליווי של 'יד לאחים' הוא כל כך רצוף וחם, עד שהם הבנות חוזרות בתשובה מאליהן... וילדיהן ילמדו בעז"ה במוסדות חרדיים, אולי לא בפוניב'ז... אבל בחב"ד... או בש"ס...
ח18.08.09
אולי גם יעניין אותך
אקטואלי

בניסן עתידין ליגאל - חודש הגאולה לאור החסידות

הרב אשר פרקש | 11.04.24

שיעור מיוחד לשבת

איך מתקדמים בחיים בלי לחץ של תחרות עם הסביבה?

הרב יואב אקריש | 11.04.24

תרופה בפרשת השבוע

המגיד: להקיא את הלכלוך ואת הרפש שצפים בתוכנו

הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון | 10.04.24

שידור חוזר

אל תבגוד באבא! • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 09.04.24

שיעור מיוחד

כך משפיע אוכל לא כשר על המוח והלב שלנו

הרב אשר פרקש | 04.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

שיעור לשבת

הבשורות קשות מנשוא. איך אפשר להמשיך מכאן? | מטלטל

הרב יואב אקריש | 04.04.24

המגיד הנודע

גם אתם מטאטאים את החולשות והבעיות? - גישה מיוחדת לטיפול

הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון | 03.04.24

שיעורמיוחד

פרה. זה לא רק שם השבת, אלא גם שלב בחיים שלנו

הרב אשר פרקש | 28.03.24

שיעור לשבת

איך אפשר להתמקד בחצי כוס המלאה כשהחצי הריק מכאיב?

הרב יואב אקריש | 28.03.24
ש

עולם ההטבות

סמסונג חדש שיגרום לך לחייך וגם יחסוך לך כסף

כיכר בשיתוף מרכניל | מקודם

המגיד הנודע

תשובות על השאלות הללו יכולות לשנות את חייכם | צפו

הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון | 27.03.24

שיעור מיוחד לפורים

עד דלא ידע: באמת לשכוח מי היה המן ומיהו מרדכי?

הרב אשר פרקש | 21.03.24

השיעור השבועי

עוצמות פנימיות: כך תקבלו את עצמכם בכל מצב

הרב יואב אקריש | 21.03.24

המגיד בשיעור לפורים

מחפשים תשובות לצרות בחיים? צפו

הרב יוסף יצחק ג'ייקובסון | 20.03.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

שידור חוזר

אל תהיה עני • שיעורו של הרב יגאל כהן

כיכר השבת | 19.03.24

שידור חוזר

פרשת ויקרא | שיעורו השבועי של הרב שי פרי • צפו

כיכר השבת | 19.03.24

מתכוננים עם המשפיע

הכנה מדהימה לפורים: דמויות המגילה - ואנחנו | צפו

הרב אשר פרקש | 14.03.24

שיעור מיוחד

יש לך לפעמים תחושה שהכל תקוע בחיים? צפה בזה

הרב יואב אקריש | 14.03.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם