כיכר השבת

מודה לראשונה

סגן השר פרוש: צריך למנות חרדי כמנהל "המחוז החרדי" במשרד החינוך

בפעם הראשונה מודה סגן שר החינוך, מול המצלמות, כי הדרישה למנות דווקא אדם חרדי כמנהל "המחוז החרדי" במשרד החינוך עליו הוא מופקד - חשובה וחיונית. צפו (חרדים)

10
ישי כהן | כיכר השבת | ט"ז באלול | 27.08.18
(באדיבות המצלם)

סגן שר החינוך מאיר פרוש מצהיר היום (שני) לראשונה, כי יש למנות אדם חרדי לתפקיד הבכיר של מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, זאת לאחר עזיבתו של המנהל הקודם איציק זהבי.

במהלך כנס היערכות לשנת הלימודים של המחוז החרדי, שהתקיים במלון רמדה בירושלים, נאם סגן השר פרוש ועמד על הצורך במינוי חרדי למחוז זה, לטובת 440 אלף התלמידים החרדיים שבמחוז הגדול ביותר במדינה.

"היום המחוז החרדי מתנהל בסדר, כי יש לנו שר חינוך שאכפת לו", שיבח פרוש את שר החינוך נפתלי בנט, "אך אנו צריכים לדעת שיגיע היום ואני, המנכ"ל וגם השר, לא נהיה תמיד במשרד החינוך, לכן 440 אלף התלמידים החרדים שבמחוז הגדול ביותר במדינה, זכאים וחייב שיהיה להם מנהל מחוז חרדי, שיבחר בצורה שקופה ומקצועית".

לדברי פרוש, מנהל חרדי "יהיה עירני לכל הרגישויות. כך זה מקובל בכל המגזרים, הדרוזי, הבדואי ועוד, וכך צריך להיות במחוז החרדי".

יצוין, כי פרוש התבטא מספר פעמים כי מעולם לא התערב ומעולם לא דיבר על מינוי של אדם כזה או אחר, ובלשכתו מציינים כי "כעת הוא בטוח שאפשר למצוא חרדי, איש מקצוע מתוך המערכת, ללא התערבות פוליטית".

תוכן שאסור לפספס
10 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
8
עדיף שיהיה חילוני מאשר מישהו שמשתייך לשלומי אמונים למשפחת פרוש, משפחת פרוש רוצה להמשיך אם הקומבינות שלו במשרד החינוך ולהעלים עוד מאות מליוני שקלים מקופת הציבור לטובת קופת המשפחה הירושלמית. שיביאו חרדי משס, דגל התורה, או מאגודת ישראל. העיקר לא משלומי אמונים.
URI27.08.18
7
מכל הקומבינות של מנהלי מוסדות החינוך אשר פוגעות בסופו של יום בצוות ההוראה ובתלמידים, ושמר פרוש שומר להם על השמנת.
איש חינוך27.08.18
6
אסור שזה יקרה גם ככה זה נורא והיום חרדי יהיה שם וכל האפליות הקומבינות ירוצו צריך דווקא חילוני ולא בתם חילוני אפילו שמאלני שיראה וידריך
יוני27.08.18

הצגת כל התגובות

5
גם כך הציבור סובל מהמפקחים ה"חרדים" ויעיד כל מי שפנה אי פעם בתלונה למפקח המוסד. המפקחים החרדים עושים ככל העולה על רוחם, ודורסים ברגל גסה את הוראות משרד החינוך. אז עכשיו שימנו מפקח חרדי. ה' ישמור ויציל!!!
משה27.08.18
4
איך אתם לא מפרסמים שבסמינר דרכי חנה באלעד לא פתח את שנת הלימודים, בגלל שפרוש הכניס ישיבה בקראוונים של הסמינר, יש כעת כעס עצום על פרוש בעניין הזה. לעת עתה לא נראה זמן נורמלי ודאי לא לפני החגים, שתיפתח השנה, כדרכו של פרוש וזה הסיבה העיקרית שהוא מוחלף. מסכסך בין הקהילות, אז עכשיו הורי תלמידי הסמינר כו
יוסי27.08.18
3
בצפת יש את המועמד החרדי לראשות העיר אליעזר לזר, שאתה מאיר עם כל סיעת שלומי אמונים עובדים לילות כימים כדי לטרפד את המועמד החרדי, אתה מריץ את גלבך כמועמד קש בצפת, אך ורק כדי שיעלה ראש עיר חילוני בעיר, בושה!!! לא מעניין אותך מתושבי צפת, מעניין אותך אך ורק את העסקים המפוקפקים שאתה וחיים שלום קעניג ו
שמעון27.08.18
2
תשאלו את הגננות, המורים מה הם חושבים.
המיליארדים27.08.18
1
הנציגים החרדים ומנהלי הת"ת והסמינרים הפושעים. רק רישום אזורי.
.יהודי27.08.18
אולי גם יעניין אותך