כיכר השבת

לאחר המתקפות הרבות

מכתב תמיכה בר' אמנון יצחק: "יצאו נגדו בחרב"

לאחר מכתבים רבים נגד הרב אמנון יצחק, 'כח להשפיע' זוכה לרגעי נחת: הרב אברהם שלמה ליבוביץ מפרסם מכתב תמיכה מיוחד ברב אמנון יצחק, ומבקר את החלטת ש"ס לצאת נגדו ללא לנסות לשמוע את טענותיו. "יצאו נגדך בחרב ובחנית". בכיר בש"ס: הגר"ע הורה לא לדבר אתו עד שיסגור את המפלגה (חרדים)

624
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ג בטבת | 05.01.13
הרב אמנון יצחק
הרב אמנון יצחק (צילום: פלאש 90)

אחרי כחודש של מתקפה קשה מגדולי הרבנים הספרדים כנגד הרב אמנון יצחק, זוכה הרב יצחק לרגע של נחת ולחיזוק מהגאון הרב אברהם שלמה ליבוביץ שמגולל לטענתו את הסיפור מתחילתו ועד סופו. במקביל, הגאון רבי חיים קנייבסקי עבר גם הוא על המכתב.

'כיכר השבת' מגיש את המכתב המלא כלשונו:

"לכבוד ידידי הרה"ג רבי אמנון יצחק שליט"א לא אוכל לשתוק שנאמר: "לא תעמוד על דם רעך".

במילים "האמת והשלום אהבו" פותח הרב לייבוביץ את מכתבו.

"האמת"- מפורסם לכל כמה היתה אהבה וחיבה בינך לבין מרן הגאון הגדול רבי יהודה שפירא זצ"ל שכתלמידו לא זזה ידך מידו ובאחד המכתבים (כסלו תש"ס) כינה אותך "אחד מגדול הדור" כשהצטרף למכתב זה בחתימת יד קדשו מרן רבן של ישראל הגר"ח קנייבסקי שליט"א ואף באזני שמעתי מס' פעמים שבדק כל הטוענים נגדך ולא מצא שמץ פסול, אלא זך וטהור.
לאחר פטירתו בקשני מרן רבן של כל בני הגולה הגרי"ש אלישיב זצ"ל שאראה לחברך לחכמי בני ברק ואף נקט בשם אחד מן החכמים".

הרב ליבוביץ ממשיך: "מרן של כל בני הגולה ראש הישיבה הרב שטינמן שליט"א הסכים ובקשני שאהיה השליח להעביר השאלות והתשובות ואכן אחד מן הדברים הנפלאים שיצאו מחיבור זה הוא המאות הרבות של לומדי התורה בחברותא ובמדרשיות ובישיבות וגם עם הנשים שנוצרו בתוך תקופה קצרה בחיבור עם ארגון 'אחינו' שלא קיים כדבר הזה בכל ההרצאות של כל מחזירי התשובה וארגוני הקירוב ועוד ועוד כיוצא בזה".

"ואכן לפני כשנה כשעלה נידון הבחירות נתבקשתי לשאול על ידך את מרן ראש הישיבה שליט"א כיון ששונאי השם הרימו ראש ולפי הסקרים בנו של "אותו האיש" שהזיק כל כך בכנסת שהשתתף בה יוכל בנו להזיק ח"ו כדרכו.."

"לכן בדקת בחברת הסקרים 'מכון שריד' שרותי מחקר והדרכה, מה תוכל לעשות כדי להציל אפילו יהודי אחד. כי כידוע מפי כל הפוסקים שכל המצביע לשונאי השם הריהו שותף לחילול השם הנורא וכו' ולבך הטהור לא נתן ולא נותן אם אפשר להציל את בני אברהם יצחק ויעקב עם הקודש, תשובת מרן ראש הישיבה שליט"א היתה: "אם יש ביכולתך בסייעתא דשמיא להציל אפילו נפש אחת הריהו כאילו קיים עולם מלא - ואם יש כח מצוה להציל" ולפי חברת הסקרים הנ"ל שאמרתי למרן שליט"א טענו שיש ביכולתך להשפיע על מאות אלפים מינמום 8-9 מנדטים, אם לא יפריעו".

"לפני כשלשה חדשים כשעלה נושא הבחירות שוב נכנסתי שוב למרן ראש הישיבה שליט"א (ואומר לך סוד) שאני בחדרו של מרן בקשתי שכיון שיש כזו הצלחה בהרצאות ובשיעורי התורה שיורה לך לא להכנס לפוליטיקה אך מרן לא הסכים לומר מילה בענין רק אמר לי תאמר לו: שאני, לא מסכים. דהיינו; איני נותן הסכמות, אבל אתה יכול לעשות כפי רצונך (כידוע מרן אינו מתערב כלל חוץ מדגל התורה אגודת ישראל)".

"ולאחר תשובה זו חשבת הרבה כי ההחלטה לא קלה ולבסוף החלטת; "אם יש כח להציל מצילין ואפילו שיתכן וילחמו נגדי, השאלה שלי מה הקב"ה מבקש ממני".

ביקורת על ש"ס

הרב ליבוביץ ממשיך במכתבו ועובר לבקר את ש"ס שיצאה נגד הרב אמנון יצחק: "השלום"- ואכן היה ניתן להבין שגדולי החכמים ואנשי תנועת ש"ס יתיישבו וידונו ביחד עימך איך לא יהיה נזק לש"ס כי את זה בודאי אינך רוצה אך לצערי תפסו את "שגגת לשונך" ובמקום להתיישב ולשאול ולדון יצאו נגדך בחרב ובחנית".

"ביום א' האחרון נכנסתי למרן ראש הישיבה שליט"א וספרתי על חילול השם הנורא שיכול לצאת ואף על פי שמרן שליט"א אינו מתערב בבחירות כאמור לעיל בקשני לומר לך לא לדבר נגד ש"ס ולא נגד הרבנים ח"ו אלא "תתמקד במצע מפלגתך" ובסוף בקשני תעשה שלום".

"מיד נכנסתי לכולל של הגאון הגדול הרב בעדני שליט"א וספרתי לו את הדברים ובקשתי להכנס למרן הראשון לציון הגאון הגדול הרב עובדיה יוסף שליט"א או להפגש עם חברי ש"ס ואכן הסכים ואמר לי להתקשר אליו עוד באותו ערב אך לצערי עד רגע ערב שבת קדש פרשת שמות לא הסכימו אנשי ש"ס ואלי ישי אמר "קודם כל יש לבטל את מפלגתך"

"אכן עדין לא מאוחר ידידי ואני אנסה שוב ושוב כמו שנאמר: "בקש שלום ורדפהו" עד שאתה ממעך את חבל המחלוקת כמבואר ב'חפץ חיים' 'שמירת הלשון'".

"ולצערי היום שמעתי מאנשי התקשורת סילוף כל הדברים הנ"ל ואני ממשיך להתפלל לשם ולהשתדל בכל יכולתי שיקוים בנו הפסוק: "ויהי בישרון מלך... יחד שבטי ישראל", ממני ידידך, עבד המלך אברהם שלמה ליבוביץ מודיעין עילית ת"ו"

עד כאן לשון המכתב המיוחד שנשלח על ידי הרב ליבוביץ לרב אמנון יצחק.

בכיר בש"ס מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "לא מדובר בהוראה של שר כזה או אחר, זה הוראה של מרן פוסק הדור הרב עובדיה יוסף, לא לדבר או להיפגש אתו עד שהוא יסגור את המפלגה".

תוכן שאסור לפספס
624 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
192
מה התוצאה צאו ובידקו כל מי שדיבר נגד הרב אמנון יצחק שליט"א נפגע בצורה כזו או אחרת או שלא קיים בכלל בעולמנו כבר! ותראו את שס בדיוק כמו שהרב אמנון אמר שיקרה לה קורה היא תתרסק עד עפר עוד קצת ותראו . מי שפוגע בצדיק משלם אוההווו משלם! תעשו תשובה ומהר כל מי שדיבר כנגד הרב אמנון שליט"א כמו שהכתיר אותו רבו
אמת03.05.18
191
בס"ד כל דבריו של הרב אמנון יצחק אמת. אנחנו ש"ס לשעבר וכעת בוחרים ברב אמנון יצחק. תפסיקו להשמיץ אותו.
לינויוש07.01.13
190
הדרך שבה ש''ס מגיבה לרב אמנון היו צריכים לשתוק וזהו! דבר שני הרב אמנון אמר היום שאם הוא ישתמתש ב''נשק יום הדין'' שלו בש''ס יצטערו מאוד!! אני מקווה שזה לא יגיע לשם כי הרב אמנון לא פרייאר בכלל!!
אני06.01.13

הצגת כל התגובות

189
מסכן אמנון מחפס הסכמות מליבו-ביץ' מה לא עושים בשביל לשרוד, נוברים באשפה!!! ואתה אמנון מתי תלמד גם לשתוק, עם כל תגובה שלך אתה שוקע בצואה רותחת יותר ויותר הסרחת את המדינה. תלמידך לשעבר שנגעל בך.
גוטמן06.01.13
אוי ואבוי לך מר גוטמן. איך אתה מוכר את עולמך ככה בהבל פיך עם לחיצות על מקלדת. אתה מדבר על גדולים בצורה כזאת??? לך תלמד עברית. "מחפש" כותבים ב-ש'. תעשה תשובה.
אור06.01.13
188
לא אוכלים כשרות שנויה במחלוקת לא אוכלים בד״צ בית יוסף
חיים05.01.13
187
גדולי הדור האחרים חושבים עליו באמת.כל הכבוד לאיש השלום הרב בעדני. איש צנוע ואוהב שלום.עדין נפש ואצילי.תנו לו להשכין שלום בשקט.זה אפשרי,אם העסקנים לא יבנו חומות שוא.
צפנת.05.01.13
186
גדולים,ואת זה אמרתי פה פעמים רבות.יש קלי דעת שמהמרים על העוה"ב שלהם.ויש גם "לאו " אחד והוא שאסור להחזיק במחלוקת. לרב אמנון יצחק יש נס מצולם.הוא פקד עקרות,ריפא אדם שהיה קטוע רגל, והרגל פשוט התארכה והתארכה,מעל הטבע.דבר שלא נשמע מבריאת העולם.וכל אלו,מצולמים.וזה צלבד המהפיכה העצומה שעשה בעם.כמה כאלה אתם
י.כהן.05.01.13
185
בושה וחרפה .
ARIEL05.01.13
184
כל אלו שכותבים ואומרים מרן מרן: א. אתם מוצאים שבת בר"ת כדבריו? ב. נשותיכם מכסות רק בכיסוי ולא פאה? ג. אתם לומדים סדר קבוע של ב"י בהלכה כדבריו? ד. אתם לא מטלטלים כשיש עירוב כדבריו? ה. אתם שולחים רק למעיין החינוך ולא לשום מוסד אחר? ו. ציציותיכם בפנים כדבריו? הרשימה עוד ארוכה יכלה הזמן והמה לא יכלו. אז
כח05.01.13
183
אשכנזים שגם הם זה לא בטוח שהולכים ותומכים איתו אבל לא הביא שום רב ספרדי ואפילו לו תמני. זה מאד מעניין....
בני05.01.13
182
לא יודעת כבר מה לומר... פשוט עדיף לבחור ש"ס בשקט!!!!!! כי כך מרן אמר.. זה האינטרס היחיד!!!!!!!!!!!!
לאה כהן05.01.13
סתומה כמוך...
-05.01.13
181
יגאל רווח שאל השבוע את הרב עובדיה על הקללה של הרב אמנון ואמר לו שזו קללה לכל דבר ועליה נאמר שחוזרת על ראש המקלל!!!!!
מוטי05.01.13
אני בוחר ברב אמנון.אבל דירבאלק רשעים שום מילה על הרב עובדיה.ואתה את הקישקושים שלך תשמור לעצמך.נראה לך שהרב עובדיה יגיד דבר כזה על הרב אמנון?טיפש
גולן05.01.13
הרב יעקב ששון אמר למרדכי לביא, כי כאשר נשאל מרן על הקללות, ענה מרן: "לו ולא" ב א' וב ו'הקללה לא תבוא על המקולל, אלא תבוא לו למקלל
SENDER05.01.13
קללה לו תבוא - לו ב- ו' ולא ב-א' !!!! חזק ביותר !!!!
ARIEL05.01.13
אתם מבינים לאיזה מצב הגענו את מי מכניסים ואת מי לא זה מאפיה ולא מרן
דוד05.01.13
אמנון מחרף ומגדף את מרן ואת מפעלי מרן בראש כל חוצות, ואחרי כל מעשי הנבלה שלו הוא מיתמם ושואל, "למה לא מכניסים אותי למרן?" הבנתם? האיש חי בחלל אחר. אם הוא היה מעז לעשות רבע מהדברים הללו לרב מחוג אחר, הוא לא היה משלים את יומו.
נעשה ונשמע05.01.13
הוא לא ישר חירף לידיעתך כבר ארבע שנים לפחות לא נותנים לו!
דוד05.01.13
תראו לי הסרטה שכך אמר מרן
mister bel05.01.13
לא ניכנס אליו ,מרן לא מכניס רשעים אליו
דוד05.01.13
אמןןןן,,,
מורדכי05.01.13
180
וכמובן שזה ללא אינטרס ועוד עם הסכמה של הרב חיים קנייבסקי שאין אחד שיכול לומר היום שאין לו רוח הקודש וגדלות בתורה.
איש אמת 05.01.13
179
השקריםבגלל שקרים של שס
לא צבוע05.01.13
178
אפי׳ אם אתה מקבל התנגדות, אף רוח שאינה מצויה נגדך חזק ואמץ ! כך היא דרכה של בונים, כולם יוצאים נגדם, זה המכיר של כל מי שפועל אף למען האמת !
שלמה05.01.13
177
הוא לא תלמיד חכם ולא עצום. ותפסיקו להלך עלינו אימים תלמיד חכם אמיתי לא מתנהג כמו "הרב" ליצן שלך אמנון יצחק. וכ"ש אם מדובר בתלמיד חכם עצום. ת"ח לא נמדד בחוש הומור מיוחד ויכולות להצחיק.ולא בוויכוחים עם חילונים.ולא בשליפת תשובות משרוול על כל שאלה..ולא בקצת ידיעות באגדה ומדרשים סיפורים ובדיחות.ולא ב
.05.01.13
176
מה לך להתעסק במחלוקת של עסקנים גדולים ? בסוף , גם אליך מועצת העסקנים יתפור תיק !
חסיד דן סגל05.01.13
175
הרב אמנון יצחק כל העם איתך וה' בראש הצבע פ"ז פתק זוכה
חסידת הרב05.01.13
אלע'ק פתק זוכה..חחחחחחח..... זה פתק מפסיד!!!! כי לא מצייטים את מר"ן פוסק הדור!!!!
מתן05.01.13
174
יבחר רק מי שהקב"ה יחליט! מה זה הדבר הזה, לדבר לשון הרע תפסיקו
יהודיה05.01.13
173
מתי תבינו שהרב אמנון יצחק זה ''פנחס בן אלעזר'' של הדור . מצביאים ''כח להשפיע''
אביב05.01.13
172
אסור לצאת נגד מרן !!!!!!!!
דוד05.01.13
171
כולנו אוהבים את מורנו הרב אמנון יצחק. מצביעים כח להשפיע. סוף סוף האמת יצאה לאור
אבישי אברהם05.01.13
170
השפה של הפוליטיקה באה לבלבל, אל תתבלבלו
ירוחם07.01.13
169
"הרב יצחק פנגר בכה בשידור: התנצלתי, אבל לא רצו לקבל" מסתבר שלתקוף אנשים בלי לשמוע מה יש להם להגיד זה חרב פיפיות.
רפי06.01.13
168
500 תגובות לכתבה !!!!! וזה המקום לומר: שאף אחד לא ישבור אותנו ואנחנו רק עם מר"ן ונצביע ב"ה רק לש"ס. לאתר: בבקשה תעלו לי את התגובות אני רוצה שיהיה 500 ת' בכתבה. זה יהיה חזקקק. יששששששש העלתם לי. תודה רבה.
צוריאל06.01.13
אתה צודק בכל מילה: אף אחד לא ישבור אותנו ואנחנו רק עם מר"ן ונצביע ב"ה רק לש"ס.
אביעד06.01.13
167
ה 5 בוחרים של "כוח להפריע"!!!!!! חבל על הזמן. ש"ס עולה. אני אפילו לא יכול לכתוב ש'כח להפריע' יורדת כי אין לה לאן לרדת אין לה רבע מנדט!!!!
אבישי06.01.13
166
ל ולהצביע ש"ס
תמר05.01.13
165
בשיעור במוצאי שבת,
גיל05.01.13
164
הרב עובדיה לא תומך בו הרב שטיינמן לא תומך בו והרב אוירבך לא תומך בו והוא בעצמו לא תומך (לא מצביע כח להשפיע) בעצמו ומפלגתו אז מי יתמוך בו? אמסלם? לפיד? אנשים שלא יודעים לגלות ענווה ולהכופף קצת למרות גדול הדור הרב עובדיה.
רק ש"ס05.01.13
אין לך שטות יותר מעניינת?
שני05.01.13
163
כמה שאלות לר' אמנון יצחק: 1. לטענתך, פתחת את המפלגה כדי לקחת קולות ממפלגות חילוניות, להגדיל את כח התורה, ולהוות תגובת מחץ ליאיר לפיד וחבריו. אם כדבריך, מדוע כל השבועיים האחרונים פנית לכל כלי התשקורת והטמבלביזיות שהחרמת אותם בעבר, ורק תקפת את הרב משה יוסף ורעייתו יהודית, ואת מפלגת שס. ולא שמענו ממך
דוד חכם05.01.13
בס"ד . אשיבך דבר דבר לעניות דעתי הדלה מזרע ישראל לשאלותיך הספקניות. שאלה ותשובה א) המפלגה כדי לקחת קולות ממפלגות חילוניות, להגדיל את כח התורה? א) כמו שאמרנו לא קולות של ש"ס,לכן המחלוקת(חילוק)בינינו לבן החוששים,(מסרתי נפשי)שלא יוציאו לעז משלנו לקח,אלא מן השאר כפי רצונו י
יע05.01.13
אין לך מושג איזה גהינום מחכה לך...! סתם צחקתי, לא באמת כואב לי עליך תאכל מה שאתה מבשל
שני05.01.13
162
הייתה מגיעה הגאולה אבל חוץ מלעשות כסף ולהשתמש בשמו הם לא עושים כלום לצערי אין יראת שמים שם חוץ מלמרן ואין לנו חס ושלום מילה על מרן עם ישראל אוהב אותו רק לא את העסקנים שמנצלים את שמו לדברים קשים ביותר.
אחד שיודע הרבה05.01.13
בהרצאה,הוא אוהב בצע
שי05.01.13
161
לפי כל התגובות זה נראה שהוא משלם טוב. אני גם רוצה!! אמנון, סדר לי עבודה!!!
מובטל05.01.13
אבל יש עתיד עם "כח להשפיע"1!!!
שמעון05.01.13
160
כח להשפיע!
mister bel05.01.13
159
הוא הקים את המפלגה רק עבור מי שהיה מצביע למפלגות חילוניות....
אין כמו הרב אמנ05.01.13
158
כמה שאלות לר' אמנון יצחק: 1. לטענתך, פתחת את המפלגה כדי לקחת קולות ממפלגות חילוניות, להגדיל את כח התורה, ולהוות תגובת מחץ ליאיר לפיד וחבריו. אם כדבריך, מדוע כל השבועיים האחרונים פנית לכל כלי התשקורת והטמבלביזיות שהחרמת אותם בעבר, ורק תקפת את הרב משה יוסף ורעייתו יהודית, ואת מפלגת שס. ולא שמענו ממך מ
תלמיד מרן05.01.13
בס"ד . אשיבך דבר דבר לעניות דעתי הדלה מזרע ישראל שאלה ותשובה א) המפלגה כדי לקחת קולות ממפלגות חילוניות, להגדיל את כח התורה? א) כמו שאמרנו לא קולות של ש"ס,לכן המחלוקת(חילוק)בינינו לבן החוששים,(מסרתי נפשי)שלא יוציאו לעז משלנו לקח,אלא מן השאר כפי רצונו יתברך להציל.זה לא נ
לחי06.01.13
157
עושים ש״ס לרב אמנון ומה האמת היה עושה על המפלגה הזאת קריעה בלי לשבת שבעה עליהם.
כוח להשפיע05.01.13
הוא יודע מעולה!!!!! הוא ממש לא צריך אותך כמתווך.. מי שנמצא עמוק אצל מרן יודע את האמת!!! עד כמה מרן מדיר שינה בעקבות הבחירות הקרובות!!! ונלחם למען האחדות הגדולה בש"ס!!!! בבקשה.......
לאה כהן05.01.13
הרב עובדיה! היית אלו? שמעת משהו בקולו? או שאת מאמינה למכתבים המזויפים!
mister bel05.01.13
156
אמנון טוען השכם והערב שהגראי"ל שטיינמן אמר לו : "יש מצווה להציל", אך גם לפי המכתב שהוציא הרב ליבוביץ לאחר הלחץ המאסיבי שהפעיל אמנון נגדו, משמע שאמנון לקח משפט שנאמר לו בהקשר אחר והלביש אותו לעניין הבחירות. ואדרבא, כאשר שאל הרב ליבוביץ את הרב שטיינמן אודות ריצתו של אמנון לכנסת, אמר לו הגראי"ל: "אני ל
מסיר המסכות05.01.13
תחזור לכיתה א'!
שמידל05.01.13
"מסיר המסכות" קרא את המכתב עד הסוף, והציטוט מסוף המכתב שאותו "שכח" אמנון לקרוא. גם לפי הרב ליבוביץ, אמר הרב שטיינמן לאמנון: "אני לא מסכים" וכל זה בהנחה שמאמינים לרב ליבוביץ.
נעשה ונשמע05.01.13
בפועל,יש עליו ספק? כמה רבנים אתה מכיר שעשו כ"כ הרבה נסים? כ"כ הרבה למען ישראל ע"י זה שהפקיר את משפחתו יום יום בכל העולם רק כדי לקרב עוד יהודי אחד? ולך יש עוד פה לדבר...תתייבש לך...
מגלן.05.01.13
האמת מעולם לא הייתה נר לרגליו
נעשה ונשמע05.01.13
הרב אומנם אמר לו "שאם יש כח מצווה להציל" ובכך קיבל את הסכמתו. אך וודאי הוא שהרב שטיינמן לא יצהיר שהוא תומך ועומד מאחוריי "כח להשפיע", שכן, יש לו מפלגה משלו. תעשה תשובה.
אני בעצמי05.01.13
155
הוא ילד שחושב שמנהמייד אחרי הבחירות אני רוצה לראות את הטמבל הזה בוכה חחח אליהו :-)ל את העולם.
מני05.01.13
עם ישראל זה לא רק ש׳ס
שי05.01.13
154
אדון אמנון תשמע חד וחלק - הרב עובדיה לא חייב לקבל אותך לא לראות אותך ולא לפגוש אותך ואת אמסלם , וגם הבן שלו משה ויהודית לא חייבים להכניס אותכםלבית הרב, פשוט כי לא חייבים לכם דבר!!!! אבל אתם אמנון ואמסלם כן חייבים לכבד את מרן ולקבל דעת תורה גם שזה לא נוח לכם...ופה נכשלתם בגאווה חוצפה וכו' ואנחנו יודע
.05.01.13
153
רק אח"כ תנסו להתקיף.שתי גדולי תורה שאין לנו זכות עירור אחריהם!!!!
היינואח05.01.13
יש את מרן הראשון לציון פוסק הדור חכם עובדיה שליט"א ויי ש את הרב אמנון .
ארי05.01.13
152
אבל מאחר ואתה לא מגרד אלא חצי אחוז בקושי על כן אבקשך להסיר את הרשימה.
אמנון05.01.13
151
נראה לי שהמכתב הזה הכנה ורקע למה שייקרה בימים הקרובים, הרב אמנון יסביר את דבריו ויבקש בליחה ממרן או שיגיד שהוא מעריץ את מרן ולא הייתה לו כוונה לפגוע בו חלילה. מנגד הוא יצהיר על סגירת מפלגתו או לחלופין שרק אלו שהתכוונו להצביע למפלגות חילוניות יצביעו עבורו. והאמת והשלום אהבו - ובא לציון גואל
דן05.01.13
הרב אמנון הסכים עם הרב בעדני על זה שיורה שרק חילונים יצביעו לו ואח"כ הוא יכנס לרב עובדיה אבל אלי ישי לא הסתפק בזה ורצה סגירת המפלגה
דוד05.01.13
תחלום על זה
mister bel05.01.13
150
עובדיה יוסף שליט"א , אסור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אם יש לרב יצחק טענות נכונות, הקמת מפלגה בצורה כזו היא פגיעה במרן שליט"א, ועל זה מוחים !!!!!
אסור!!!05.01.13
מה הפגיעה בלי לצעוק בסדר?
mister bel05.01.13
149
לרב אמנון יצחקק!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא עושה את רצון קונו
רק רק רק05.01.13
148
כן כן כן בקרוב מאוד לא תהיה עוד מפלגה בשם ש''ס,אלא הכוח להשפיע,יהי רצון שה' יברך את המאור הגדול רבי אמנון יצחק שהשיב רבים מאוד מעוון,אי אפשר לתאר כמה עזבו בזכותו את דרך הרע,והחלו לעשות טוב,הרב אמנון יצחק הי''ו תמיד הוא אם ה' וה' איתו,וכל דבר שיש לו מתנגדים זה אומר שה' איתו,כל דבר שיש איתו בעיות זה ס
עם ישראל06.01.13
147
ניהיה להם סיסמה: "אנחנו אוהבים את מר"ן אבל......." ישקרנים מי שאוהב את מר"ן באמתתתת!!! אז הוא גם מצייט למה שמר"ן אומר אוקי. הם בכוונה משתמשים בשם של מר"ן כדי למשוך אנשים!!! מר"ן פסק רק ש"ססס!!
אליה06.01.13
146
״מי-האיש, החפץ חיים...
א05.01.13
חבל שלא עשיתה העתק הדבק לפסוק הזה ואז גם היה לך את כל הפסוק וגם זה היה עם ניקוד. פעם הבאה לא צרכים לעבוד קשה כל דבר העתק הדבק. החיים הטובים. ככה: "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..." אוקי??
חדד.06.01.13
145
אוהבים את משה מצביעים קורח! אמנון יצחק משיח שקרינו! אין מה להוסיף על מילותיו של מרן שליט"א: אורו ארור אמנון יצחק. כי לא באו וכו'. חבל עליך.
יוני לימוני05.01.13
הוא אמור לבא על חמור...
הגולש05.01.13
144
בס״ד חחחח שיסגור את המפלגה עלק,,, למה ממש הרב אמנון צריך לשאול מישהו אם להקים מפלגה או לא, כל אחד יעשה מה שהוא רוצה מה זה הביריונות הזאת של שס איכס הם מראים שהם ממש לא לשם שמיים ככה בני תורה לא מתנהגים חבל שהם לא שומעים בקול מרן
חזב״ש05.01.13
143
מצע של כח להרתיע בהנהגת האייטולה אייפון יצחק .... לחם בשקל ? בארה׳ב לדוגמה לחם זה 3.5 דולר באנגליה זה 2 שטרלינג כ13 שח באירופה 4 אירו ברוב מדינות העולם זה 10 שח יש מחסור גדול בעולם של חיטה מאז שהסינים התחילו לאכול לחם אין מצב שאפשר לימכור לחם בשקל ביטוח בריאות ב20 שח ? בוא נעשה חשבון קטנטן בשביל ל
mosh05.01.13
142
ובסוף ש" תעלה ותצליח בענקקקקקקק!!!!
קוראל05.01.13
141
צריך לעשות להם תיקון בע"ה.
כח להשפיע05.01.13
140
ביתר ושס ינצחו בענק יאלה ביתר מי שמתחיל עם מרן שיזהר
ביתריסט05.01.13
139
לייבוביץ כותב: "בקשני לומר לך לא לדבר נגד ש"ס ולא נגד הרבנים ח"ו". ואמנון ממשיך לדבר נגד שס, ורק נגד שס. חולה כבוד, רשע מרושע...
אמיתי05.01.13
וחוץ מזה הא בהא תליא, הרב שטיינמן ביקש שיעשו שלום, ואם הוא אוסר עליו לדבר אז למה צריך שיעשו שלום
רוזנשטיין05.01.13
לאמנון יצחק רע כרישעתו
.05.01.13
"מסיר המסכות" קרא את המכתב עד הסוף, והציטוט מסוף המכתב שאותו "שכח" אמנון לקרוא. גם לפי הרב ליבוביץ, אמר הרב שטיינמן לאמנון: "אני לא מסכים" וכל זה בהנחה שמאמינים לרב ליבוביץ.
נעשה ונשמע05.01.13
תברר טוב טוב את הנושא
mister bel05.01.13
138
הר' עובדיה יוסף שליט"א פסק להצביע רק למפלגת ש"ס. אז מה יש להתווכח כל הזמן????? אז מצבעים רק לש"ס. (כי כך פסק ר' עובדיה.)
תמים דעות.05.01.13
שילך כמו בובה של ש"ס שמתחבאים אחרי מרן. והרב אמנון לא מתחבא אחרי הרב שטיינמן והרב קנייבסקי. אלא הולך בזכות עצמו.
כח להשפיע 05.01.13
137
לכל חובבי דרעי. ויש מספיק סיבות טובות. כל עוד לא קראתם את הביוגרפיה שלו ולא הייתם בעמקי הפוליטיקה בשנים 90-98 אל תנסו לשכתב את ההיסטוריה. ללא דרעי לא היה לרבין ממשלה. ק"ו לא מנדט לחיסול יהודה ושומרון. האיש (שאני מאוד מעריך מבחינת מקצועיותו) עשה הכל שאוסלו יתקדם למקומות הכי הזויים. לאיש אין בעיה ש
אלעדי05.01.13
..לבית הקדוש של ש"ס.." הבית של ש"ס זה ש"ס!!!!!!!!
אמיר05.01.13
מכוון ל"אמיר". נגד התגובה של "אלעדי"!!!!
אמיתי05.01.13
136
לאחר שראיתי ששוואקי הצליח למלא את היכל נוקיה ואת קיסריה למרות ההתקפות של הרב אמנון אני שמח שהוא נלחם במרן ובשס זה יגרום רק ליותר מנדטים!!! חחח במה שהוא נלחם לא הולך לו
יהודי מפוכח05.01.13
135
והכחסוכל של ש׳ס שהיו מצביעם להם גם שם והרב אמנון דואג שזה יישאר במגזר החרדי להזיק זה לא יכול בטוח
מרכז05.01.13
134
סוף סוף משהוא יגלה את הסירחון של שס
הלי05.01.13
133
אמן ואמן
חסידת הרב05.01.13
132
האמת תנצח!
mister bel05.01.13
131
תודה רבוש"ע
היינואח05.01.13
130
לבחור רק באמנון לויייייייייי - הפנים האמיתיוית.
ליבוביץ05.01.13
129
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חמור גרם05.01.13
128
מתחילים לראות את האמת אני לא מאמין שאתם מסכימים לפרסם אותה
דוד05.01.13
127
מרן ה"איילת השחר" הורה לחכם שלום לפרסם בשמו שאינו תומך בר' אמנון וגונדא דיליה
נחש משקפיים05.01.13
126
משל למה הדבר דומה? להשוות את אמנון יצחק לרמב"ם............ מי זה הליבוביץ הזה שיוציא מפיו בכלל את שמו של מרן??
נסחפתם רבותי...06.01.13
ככה לזלזל בחכמים. אני לא מקנאה בך!!! חזרה בתשובה מהרה.
יהודיה06.01.13
מרן סוגר שיעור תורה לרבים.ומצער ציבור גדול,למעלה ממאה איש כל יום.זה מרן,אתמהה
צעירי07.01.13
125
בדוקקקקק...ק.ק......קקקק
ערן06.01.13
124
אז תוקפים את הרב אמנון יצחק והתימנים. אבל זה לא יעזור להם, התימנים לא יוותרו. הם יהודים חזקים ואיתנים בדעתם! שאפילו יבואו כל האיומים שבעולם, לא יצליחו להזיז אותם מן האמת!!! אשריהם ואשרי חלקם! לכן היו להם צדיקי אמת קדושי עליון שאין באף עדה כמו הרב שרעבי והרב סינואני והרש"ש הקדוש
מעריץ תימנים06.01.13
123
די נמעס - גדול הדור אמר ש"ס אז אני זורק את השכל ומצביע ש"ס
מאיר05.01.13
רק כח להשפיע!!
עובד ה'06.01.13
122
ס"מ בעל הבית התהפך עם כסאו! ועוד ועוד חברים יאלה נמאס מהליצן התימני שיצא לנו מהווריד ושיתרסק על סלעי המציאות ומשיים יבוא על עונשו כקורח ועדתו.שר"י
חיים05.01.13
121
אני מכיר טובה לרב אמנון שהשפיע עלי בתשובה! אבל מה הקשר שלא לשמוע בקול מר"ן הרב עובדיה?? אני באמת זוכר לו טובה, אבל לא השתגעתי!! ותודה לאריה דרעי על הכול!! אתה 10!!!!!!!!!!!!!
משה05.01.13
משה חמודי, לא יפה לשקר... אתה שסניק מצוי ושקרן. אם היית חוזר בתשובה של הרב אמנון לא היית כפוי טובה. וכן השתגעת. לדבר על הרב אמנון= להיות משוגע.
נתי05.01.13
כל הפוסל במומו פוסל
אברך ןתיק06.01.13
120
וטענתם שאין לו תמיכה מהרב שטיינמן. ועכשיו כשנאמן ביתו, השליח בכבודו ובעצמו מספר את האמת בשער בת רבים לא נראה לכם שההגינות מחייבת התנצלות?
טליה05.01.13
119
מה הכפת בכלל לטוקבקסטים (של"כוח להפריע") מהמפלגה בכלל לא מעניין אותם כמה יהיה להם מעניין אותם שאחרי הבכירות הם יעופו לבית שלהם עם ימב'ה כסף וסלא'מת. הם אפילו לא ישאלו בכמה "כוח להפריע" זכה!!!! רקקקק כסףףףףףףףף........
קוראל05.01.13
על ראש הגנב בוער הכובע !! רק שתדע שכולנו בהתנדבות מלאה ובאהבה גדולה לרבנו אמנון יצחק שליט"א!!! כח להשפיע אמרנו???
ליאור05.01.13
118
רק ש"ס חזקה!!!!!!!!!!!!!!!
jhj05.01.13
117
כי כח להשפיע לא עוברת את אחוז החסימה, וגם אם תעבור רק מחלישה את כח התורה. בכלל, אני מבין שהרב אמנון לא נגד שס, ורק מי שחושב לבחור במפלגות חילוניות, אז הוא רוצה שיבחרו בו...
דני05.01.13
116
ולכן מי שמקרב את עצמו ואת עם ישראל לתורה ולקדושה הכי הרבה בו נבחר וכרגע לצערם של אנשי שס זה הרב אמנון יצחק שליטא ותכניסו את זה פעם אחת ולתמיד טוב טוב לראש עמוק בפנים !
עומרי05.01.13
115
כל הרבנים שאתה מביא הרב שטיינמן, הרב חיים קנייבסקי, הרב ליבוביץ, כבודם במקומם מונח. אבל אנחנו ספרדים גאים, שומעים בקול רבותינו הספרדים...
ספרדי טהור05.01.13
כבודם במקומם מונח ממש יוצא מבין מילותיך שינאה!!!! שונא תורה שונא את עם ישראל מגעיל ודוחה!!! דעת תורה היא חשובה גם היא מאירופה!!!! ב. הרב שך זצ"ל הוא זה שהסכים להקמת ש"ס!!!! לא חייב ממקרוקו
שסניקעס05.01.13
114
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי05.01.13
113
ובצדק כולם יוצאים להחזיר לו כגמולו, אוי לרשע כי גמולו ישוב בראשו.
שי05.01.13
112
זה שייך למנהיגי הדור נא להפריע !
תימני שוחר טוב.05.01.13
111
בושה וחרפה.
גיא05.01.13
110
למה מר"ן לא מתייחס לרב אמנון בשיעורים במוצ"ש ? מוזר ביותר ...
חיים05.01.13
109
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ב05.01.13
הרב משה לא עם הרב אמנון ועד היום היה שלום מכיוון שרבע שעה של הרב אמנון עם הרב עובדיה ונגמר הסיפור הזה מזמן
דוד05.01.13
108
מי זה הרב הזה ??????? מרן הרב עובדיה שליט"א כועס עליו !!!!!!!!!!!
חבל מאד05.01.13
מה יש לכם ילדים קטנים בואו נראה אם כח להשפיע לא תעבור את אחוז החסימה כמו שאתם אומרים
שימרכזני05.01.13
107
מרן ואומר שמרן טוב בהלכות שלו אבל לא כשזה מגיע לפוליטקה, וחוץ מזה שהוא לא יעבור את אחוז החסימה ולכן הוא סתם גונב קולות למפלגות החרדיות....
ישראל05.01.13
106
אני מקווה שיהיה שלום. למה אחרי שראיתי את הרב אמנון עם אמנון לוי, הרב אמנון ניגב איתו את הרצפה. הלוואי ויהיה שלום. בין כך ובין כך אנחנו שומעים אך ורק למרן פאר הדור והדרו !
מאור בטאשוילי05.01.13
לעשות תשובה על ביזיונו של גדול מזכי הרבים, אשר הרב שטיינמן אמר עליו "אדם שהקב"ה מסייעו" ומר"ן הרב עובדיה אמר עליו "בורא נפשות רבות". אני פשוט זוכר את השם שלך ואת דבריך פחות או יותר. מציע לכולם לא לאבד את העולם הבא שלהם, כשהם מבזים ת"ח גדולים בהסתמכם על סילופיי דברים של התקשורת. ועינינו רואות טוב מאו
vico05.01.13
לחזור בך ולבקש את מחילתו של מרן פאר הדור והדרו... אתה זוכר את השם שלי ?????? אתה זוכר שהרב אמנון אמר גם בהרצאות שלו וגם בטלויזיה שמכתיבים למרן 'יהודית ומשה' ... זה משהו שלא סילפו זה הוא אמר בקול ברמה בשידור חי ! !! !
מאור בטאשוילי05.01.13
איך אתה מעז לומר שדיברתי נגד גדול הדור! תעשה תשובה ומהר, כי אנחנו בניגוד אליכם לא ביזינו ת"ח! הרב אמנון מציג את האמת כפי שהיא, לא נוח לכם, שנו על האף. מחרחרי ריב שכמותכם.
vico05.01.13
105
שלא יצביע "כח להשפיע" כי זה רק יזיק לו (לר' אמנון בעולם הזה ובבא), כך אמר אחד מגדולי ישראל בשאלה לאדם שיש לו הכרת הטוב למי שהרב אמנון החזיר אותו בתשובה!!!
המצפה לישועה05.01.13
חלק מאנשי ש"ס מנסים לשסות כל מי שלא חושב כמותם וחבל... אנחנו בוחרים רק במי שאנחנו שמאמינים והוא הרב הגאון אמנון יצחק הי"ו.
אור05.01.13
ואף אחד לא בוחן כליות ולב אם הוא יצליח להציל או לא זה רק ה׳ יודע מבחינתו הוא חייב לנסות
שי05.01.13
104
מי שמקים מפלגה חרדית נוספת הוא גורם לריב ומחלוקת לחינם. זה לא מוסיף שום דבר ולא נותן כלל כח להציל יהודים. זה רק עושה חילול ה' וגורם להרחיקם מהיהדות יותר. אשירך הרב אמנון שאתה מחזיר רבבות בתשובה. כל מפלגה שמקימים מחלישה יותר את כח הפוליטי של הגוש החרדי. ואוי ואבוי לכל מי שתומך ומצביע למפלגת הפילוג ו
אייל שקד05.01.13
בכל כתבה תראו אותו מגיב לטובתו,,,
חיים05.01.13
103
ד'עת ר'בו ע'מו י'שר כוחו!! אנחנו איתך אריה גיבור!
ירוחם07.01.13
ש"ס מחוקה אצלי
ריקי וירוחם07.01.13
102
אם אצלם היה קם אחד כמו אמנון יצחק ומבזה את גדול הדור הם היו נלחמים בו עד חרמה .ש"ס לעומתם נחשבת הרבה יותר מתונה בתגובותיה
הסתה ותו לא06.01.13
101
יך להכיר טובה לאמנון יצחק, אז תתרמו לו. אבל בגלל שהוא עזר לכם אתם צריכים ללכת נגד דעת תורה????????
אליהו05.01.13
100
אקטואליה בפרשה! "ויקם מלך חדש על מצרים אשר לא ידע את יוסף" ויקם מלך חדש (השם של המלך ("פרעה") בגימטריה בדיוק של מנהיג מפלגת קורח להשפיע, (355) אשר לא ידע את מרן ר' עובדיה יוסף ולא מכיר לו טובה על זה שלקח את כל החוזרים בתשובה שהרב אמנון לקח והדליק אצלם ניצוץ של יהדות אמנם, אך את עיקר העבודה עשו מר
משה05.01.13
99
אמנון מחרף ומגדף את מרן ואת מפעלי מרן בראש כל חוצות, ואחרי כל מעשי הנבלה שלו הוא מיתמם ושואל, "למה לא מכניסים אותי למרן?" הבנתם? האיש חי בחלל אחר. אם הוא היה מעז לעשות רבע מהדברים הללו לרב מחוג אחר, הוא לא היה משלים את יומו.
יוסי05.01.13
98
כדי שהענוה לא תתחלף בעניבה...וב"ה שהרב יצחק לא עונד עניבת חנק.תפסיקו לצאת נגדו שלא תאבדו את העוה"ב שלכם.אני עצמי לא מצביע כבר כלל לאף אחד.לא רוצתה להיות שותף במחלוקת.לא רוצה להבלע בתוך הארץ,ה"ארציות" של כל הבחירות האלו.לשה"ר והוצאת דיבה,קנאה,שנאה,ותחרות.
י.כהן.05.01.13
97
ומה קרה?
האמת יצאה לאור05.01.13
96
הטעו אותנו, תמחל תמחל ואל תקפיד!!!!!
שסניקעס05.01.13
95
זאת עובדה
יתדניק05.01.13
94
לא מאהבת אמנון אלא משנאת ש"ס
חכם05.01.13
93
אז מצבעים רק לש"ס!!!!!
גלי05.01.13
92
מעניין שכל המכתבים שבעד הרב אמנון הם אמיתים וכל המכתבים שנגדו הוא אומר שהם מזויפים חומר למחשבה.....
שפוי ומפוכח05.01.13
91
אמנון יצחק הקים מפלגה במיוחד להכאיב לרב עובדיה בבטן הרכה,ועושה רעש גדול רק בגלל שהוא רוצה לפגוש את הרב עובדיה. והוא סבור שאולי בשיטה הזו יצליח לגרום לרב עובדיה להזמין אותו אליו לפגישה,בדומה לתרגיל שעשה אריה דרעי שרצה לחזור לש"ס, תראו כמה הרבה סרטונים שלו שהוא מזכיר שם כמה פעמים שהוא רצה להיכנס לרב ע
.05.01.13
90
שסניקים וכח להשפיע וכל שער הממפלגות.אין עלינו האומות מקנאות בנו אשריך ר' אמנון שמביא גאולה לעולם
היינואח05.01.13
89
ליבוביץ מול הרב שלום כהן??? אני מאמין יותר לרב שלום כהן.
אברהם05.01.13
איך אתה מאמין??? כנראה שאתה מאמין רק לסיפורים שאתה רוצה להאמין להם , אבל זאת בחירה שלך ושתהיה לנו בריא.
איש אמת 05.01.13
הרב שלום כהן הוציא מהרב שטיינמן הודאה שהוא תומך רק בג' אבל לא הכחשה שהוא אמר לרב אמנון יצחק שמצווה להציל ולכן מה שהרב ליבבוץ אומר זה אמת לאמיתה שהרב שטיינמן נתן אישור להרב אמנון יצחק להקים מפלגה
איציק05.01.13
88
ויאמן העם - ויאמן אותיות אמנון והאות י רומזת יצחק בדקדוק שורש המילה אמת הוא אמן וכן שורש המילה אמונה הוא אמת העם מאמין ברב אמנון יצחק
שסניק גאה05.01.13
87
שום דבר!!!!
רוני05.01.13
86
פשוט בזיון!‏,לא יאומן מדבר על אדם מלא אגו בתור גדול הדור???‏,על שפל שבזה קודשים ומשחק אותה כבשה תמימה,נבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רמי05.01.13
85
מ: 500 תגובות????????
שניר06.01.13
84
כל הערב רב שמלכלכים את הרב אמנון יצחק הצדיק - השם יפיל אותכם! לא תקבלו לא שלטון ולא כסף אלה גהינום!!! לא תצליחו לסנוור את העם!
julia06.01.13
83
הם בשלהם, לא מתלכלכים כמוכם. יש להם כבוד לרב אמנון יצחק שכל אנשי שס ביחד לא יגיעו לזכויות שיש לו. מסתבר שלספרדים של שס יש המון מה ללמוד מהאשכנזים. שס מתנהגים בצורה מלכלכת וגועלית, שלא מוסיפה להם כבוד...
יהודי05.01.13
82
הזאת לסגור מפלגה כול אדם כאן יכול לעשות מה שהוא רוצה ואין לכם מונופול על שום דבר למה אתם לא אומרים לביבי לסגור את הליכוד? אתם אומרים לרב אמנון לסגור את המפלגה למה? כי הוא רוצה להביא עוד כול להגדיל תורה אבל אתם תמכרו את התורה בשביל כיסאות בכנסת הכוח של הדתיים לא ממש מעניין אותכם להחזיר עטרה ליושנה על
דקל05.01.13
לכל הדברים הנלוזים שקיימים בש"ס!! רק כח להשפיע בראשות הרב אמנון יצחק, אמן!!!! הוא איש של אמת, והאמת איתו !! ולא יעזרו כל השקרים והסילופים שמנסים לייחס לו. ש"ס=כסא +כסא+כסא !!
אור05.01.13
אני גם יצביע כח להשפיע מכור לרב אמנון. אתם תראו שלא יכניסו תגובתי כי אני תומך ברב אמנון ‏ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד05.01.13
81
אנחנו החלטנו לעבור לכח להשפיע כולנו , כולנו ויותר מכך הקנו שיעור ביפו ואנחנו הולכים להילחם מלחמת חורמה בש"ס לא ברב עובדיה לא חלילה בתורה רק בשסניקי"ם הללו שניבלו וניצלו את כיתרה של תורה אנחנו הולכים בית בית ערב ערב אנחנו אוספים חתימות
טמיר05.01.13
טוב,! אז ל צריך תמניה { שאומרת עלק שהיא לא תמניה } בש"ס!! פחות ג"חנון!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מצפן06.01.13
80
ולא משנה מה תגידו ומה תאמרו ומה ת-כ-ת-ב-ו!!!! ש"ס פשוט מנצחתתת!!!! ולא משנה באיזה צבע תיהיה התגובה שלי (ירוק/אדום) ש"ס תנצח.
אורי05.01.13
79
מי הם ? ומה אכפת לנו מה הם חושבים ?
שי05.01.13
78
המכתבמיכאל מכתב הזה לא משנה את העובדה שיש לציית למר״ן
מיכאל05.01.13
77
אשריך ר' אמנון התברר שדבריך אמת1 אוי לרודפיך
בנימין05.01.13
76
הפרעת אישיות נרקיסיסטית היא הפרעת אישיות שמאפייניה העיקריים הם עיסוק מוגזם של הסובל ממנה בעצמו וביכולותיו, והיעדר יכולת לאמפתיה. מאפיינים ביחס לעצמם, אנשים הסובלים מהפרעת אישיות נרקיסיסטית הם בעלי הערכה עצמית גבוהה ושאפתנות חסרת גבולות. הם מרגישים כאישיות חשובה וראויה להערצה, ולרוב מפריזים בתיאור ה
תקראו בהרחבה 05.01.13
סובל הפרעת אישיות נרקיסיס בעצמך!!!רק כח להשפפיע
תנעמי לירז05.01.13
75
ככה כתוב "מיד נכנסתי לכולל של הגאון הגדול הרב בעדני שליט"א וספרתי לו את הדברים ובקשתי להכנס למרן הראשון לציון הגאון הגדול הרב עובדיה יוסף שליט"א או להפגש עם חברי ש"ס ואכן הסכים ואמר לי להתקשר אליו עוד באותו ערב אך לצערי עד רגע ערב שבת קדש פרשת שמות לא הסכימו אנשי ש"ס ואלי ישי אמר "קודם כל יש לבטל את
יהודי05.01.13
כל הזמן ואנשים לא קולטים
שלומי05.01.13
74
להשפיע!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...... ... .. .. .... .. . . . .!!!!!! !!!!!!!!!!!! ! ! ! !!
צוריאל05.01.13
73
אין בעיה, שהר ליבוביץ ועוד אשכנזיים יצביעו לר' אמנון ואנו נלך לפי הוראת רבנו מרן מאור הגולה בדורנו פוסק הדור הרב עובדיה יוסף שליט"א ונצביע ש"ס!!!
אסי05.01.13
ולך ולכמותך אין מספיק זכויות, כדי שתוכל להתחבר לתנועה קדושה זו כמו כח להשפיע
ספרדי05.01.13
72
כולנו רק ש"ס!!!
בן05.01.13
71
כי הרי הוא צעק כל הזמן הרב שטיינמן הורה לי ובמכתב רואים שהרב שטיינמן אומר אינני מסכים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א05.01.13
הרב אמנון יצחק אמר שהרב שטיימן אמר לו שאם יש כח מצווה להציל. הרב אמנון יצחק איש אמת וכל השקרים שאנשים כתבו עליו יתבררו כי השם עוזר לו. רק כח להשפיע, אמן!!!
אורנה05.01.13
70
מציע כל בעלי הלשון הרע והארס לבקש את מחילתו של גדול מזכי הרבים. וניפגש ביום הבחירות אי"ה.
vico05.01.13
69
ויש לבחור בו,הוא צדיק אמיתי,כולו למען ה'.כולנו בוחרים ברב הגאון הצדיק ר' אמנון יצחק הי''ו שליט''א
חסיד06.01.13
68
לכל הטוקבקסטים הנ"ל תנאי העבודה: לכל מי שהתגובה שלו בצבע 'אדום' לא מקבל את המשכורת. ולכל מי שבצבי 'ירוק' יקבל 10 ש"ח. חותם: ראש הפעילים!
ראש הפעילים.06.01.13
67
אקטואליה בפרשה! "ויקם מלך חדש על מצרים אשר לא ידע את יוסף" ויקם מלך חדש (השם של המלך ("פרעה") בגימטריה בדיוק של מנהיג מפלגת קורח להשפיע, (355) אשר לא ידע את מרן ר' עובדיה יוסף ולא מכיר לו טובה על זה שלקח את כל החוזרים בתשובה שהרב אמנון לקח והדליק אצלם ניצוץ של יהדות אמנם, אך את עיקר העבודה עשו מר
יוסי05.01.13
מרן סוגר שיעור תורה לרבים.ומצער ציבור גדול,למעלה ממאה איש כל יום.זה מרן,אתמהה
צעירי07.01.13
66
לאור.וכבודו של מרן במקומו נשאר.אלא שאני לא מקנא בעסקנים שמסביבו שהם שמסיתים ומדיחים נגד הרב יצחק רק בגלל קנאה לשמה,והחשש שיגרוף קולות מש"ס.ואני שואל,איפה האמונה שלכם בבורא עולם?
י.כהן.05.01.13
65
כל גדולי הדור יצאו נגד ערבי השירה, ורוב מצביעי ש"ס מצפצפים כל גדולי ספרד יצאו נגד פיאה נכרית רוב מצביעי ש"ס מצפצפים כל גדולי הדור יצאו נגד האינטרנט הטרף רוב מצביעי ש"ס מחזיקים אינטרנט גדולי הדור הספרדים אמרו להכניס את הילדים למוסדות ספרדיים רוב מצביעי ש"ס מצפצפים אז בבקשה מי שלא עומד בקירטיונים
קובי05.01.13
תומכים באמנון הרשע
מאיר05.01.13
64
הרב שטטינמן + הרב קנייבסקי מול הרב עובדיה יוסף.
כח להשפיע 05.01.13
מכבדים את מרן מצביעים פז
mister bel05.01.13
63
מה איכפת להם? הם רוצים עוד מנדטים שישמעו לרבנים שלהם, ולא למרן שליט"א. אנחנו רק עם חכמי ספרד...
שסניק05.01.13
קודם שאנחנו לא נהרוס לעצמנו ואח"כ נדבר על מי שרוצה להרוס אותנו. עיין ערך ישיבות בני חברי כנסת משס. עיין ערך היכן לומדים נכדי מרן וכדו'
שסניק05.01.13
62
רק מר"ן יורנו מה לעשות ומה להצביע (מר"ן כבר פסק). ורק למר"ן אנחנו נשמע!!!
אפיק05.01.13
61
אריה דרעי הביתה אל תהרוס לנו את המפלגה.
בעילום שם05.01.13
למה מי אתה!!!!!!! דרעי הוא זה שבונה את המפלגה. אין על דרעי בעולם!!!!!!!
אוראל05.01.13
60
הרב אמנון יצחק צודק וניכרת אמת בדברו
משה05.01.13
59
ליבוביץ תמים לא מכיר את הטריקים והשטיקים של אמנון יצחק
.05.01.13
58
בס"ד כל הכבוד. ברוך ה' יש בארץ ירא שמיים אמיתי ש"לא עומד על דם רעהו". וכל הכבוד שהביאו לכאן את המכתב במלואו.
מסודי05.01.13
57
כל הרבנים יצאו וחתמו נגדו...
ב.מ.מ05.01.13
56
שלום בין שתי המפלגות ולהלחם ביחד כנגד מי שרוצה לצאת נגד לומדי התורה
דתי05.01.13
55
לא שומעים לדעת תורה עושים מה שרוצים כדי שמרן שליטא יצטער ויזיל דימעה יוצאים נגד שס דור רע ומגעיל ואכזרי. לא רוצים שלום בציבור החרדי. רק להקים עוד ועוד מפלגות פירורים עד שלא ישאר משונאיהם של ישראל כלום. יאללה מי רוצה עוד לתמוך בפילוג ובמחלוקת שיצטרף לכח להרשיע. עושים חילול ה'. ובזכות "קרח להרשיע" יגי
אייל שקד05.01.13
נחזיר את העטרה ליושנה. נצביע כח להשפיע !!!
אבישי אברהם05.01.13
מי שלא שומע זה מי שלא אומר את האמת למרן וכשהוא מבקש להפגש עם הרב אמנון אומרים לו שהרב אמנון לא מסכים זה בושה וחרפה!
דוד05.01.13
54
אמנון יצחק פגע במרן רבינו מאור ישראל שליט"א בגללו הוא עבר אירוע מוחי. ואין לו מחילות מי שלא מצביע ש"ס הולך נגד מרן רבינו שליט"א
משה13.01.13
53
כמה מסוכנת המחלוקת רח"ל, אנחנו לא זזים מלציית את מר"ן הרב עובדיה
אימי06.01.13
52
כואב הלב על הרב עובדיה יוסף שהעסקנים משקרים גם אותו ומצנזרים את האמת מפניו.
שלמה06.01.13
51
כאות מחאה בכבודו של מרן הגר״ע יוסף שליטא מצביעים לאיש האמת הרב אמנון יצחק שליטא די לתמימות חברים האמת ת נ צ ח
יהושוע05.01.13
50
קולי היוצא מתוך עומקי לבי צועק שהרב אמסלם הוא תקוותינו, שהעולם החרדי החשוב שלנו יקח בחשבון חובת עבודה להתפרנס לכל בן אדם, שבני התורה החשובים יפסיקו לפשוט יד כיון שאין זה כבוד התורה. ושנקים מסגרת צבא המתאימה לכל בן תורה לשרת את ארצנו ולא נטיל עול זה רק החילונים. ואז נקדש את השם !
ישי05.01.13
49
מי זה הרב לייבוביץ מי מכיר אותו בכלל
רוני05.01.13
48
מי שתמיד בוחר שס ימשיך לבחור שס. הוא פונה רק למצביעים למפלגות חילוניות.
שסניק05.01.13
47
אני בספק גדול שמרן הורה דבר כזה!!!
אילן05.01.13
46
אינני מבין מה יש להתבלבל. ומה ההשוואה המוזרה הזו בין מרן רבינו עובדיה יוסף שליט"א לר' אמנון יצחק?! מרן שליט"א הינו גדול הדור, ששנים רבות לא היה רב גדול בתורה כמותו. לעומתו, ר' אמנון יצחק אינו גדול הדור, ואף לא רב, ולא תלמיד חכם. הוא מרצה דגול, עם זכויות רבות שהשיב רבים מעוון. מעתה, האם יש עדיין ספק
יהודי טוב05.01.13
45
דרעי איים שירוץ לבד ואנשי החצר נבהלו. לא הלך לו מספיק טוב בעסקים , אז הוא חוזר לפוליטיקה. הוא אכן תמך ואיפשר את הטרגדיה של אוסלו . אבל הבעיה העיקרית היא שהוא פוליטיקאי מגעיל ומושחת מהסוג של אולמרט, רמון, הירשזון וכדו'. אם ש"ס נותנת למושחת שכזה לרוץ בראשה. זה אומר הכל על היושרה של המפלגה הזו.
מרכז05.01.13
44
דרעי היחיד שטוב לעם ישראל. אי אפשר לצאת נגד מר"ן!!!!!!!!
אליאב05.01.13
43
אמנון שילם לו100,000$ בשביל התמיכה!!!!בדוק
משה05.01.13
להתפרסם? בושה וחרפה
שלומי05.01.13
42
לכל הגמורים שבינכם תתחילו לדבר בכבוד על רבנים זה פשוט מזעזע איך אתם מתבטאים אין לכם אחוז ממה שיש להם חבורת טיפשים
נופר05.01.13
41
המרצה החצוף והיהיר הזה חושב את עצמו לאחד מהרבנים החשובים בדור בגלל שגרם לכמה מאות חילונים ללבוש כיפה וציצית ושכמה עשרות חזרו בתשובה דרכו, (ועוד יש לו חוצפה לרמות ולהגיד בכל במה שהחזיר מיליון חילונים בתשובה) אדם כזה שעוסק יומם ולילה בליכלוך בכל דרך אפשרית בכלי התקשורת השונים על רבנים ואנשים שונים,יומ
.05.01.13
40
זה נאמר על אמנון יצחק
.05.01.13
39
למען התורה וארץ ישראל .
שבוע טוב05.01.13
38
לשיטתך הרב שטיינמן שיקר שהוא אמר שאין לו שום קשר ולא תמך בכח להשפיע כמה כסף אמנון שילם לך כדי להוציא לעז על הרב שטיינמן???
אריק05.01.13
אני מכיר אותו, הוא אוהב שלום, לא שהוא עם אמנון יצחק, אמנון יצחק שה' יחזיר אותו בתשובה שלימה, הוא לא רב הוא פוליטיקאי.
אוריע05.01.13
הוא אף פעם לא אמר את זה, זו המצאה שסניקית מובהקת
בוזגלו05.01.13
37
מי שמדבר, ועושה דברים נגד רצון מרן, זה פשוט חוצפה!!! ומפלגת ״כוח להפריע״ לא מגיע לה כלום!!! כי כל האנשים שבתוך המפלגה והחברים שבמפלגה מדברים, ולא שומעים למרן!!!!
שרוף על מרן05.01.13
מה אתה רוצה ממני??
שי05.01.13
36
ידוע שהכל בש"ס זה רק! כסףףףף ולאו דווקה ללומדי התורה.. אם מש"ס יוצא אחד כמו אמסלם שרוצה לגייס אותנו זה סימן.. הרב עובדיה גדול הדור וזה לא קשור! דרעי ישי אטיאס ... חפשו תחברים שלכם אני יהודי ספרדי שומר מצוות ומזמן אתם מחוקים אצלי ואצל עוד הרבה וגם אם נשמע במו אוזני שהרב ע' אומר לא להצביע... במקום חיל
יהודה07.01.13
35
כדי שהיה 500 תגובות לכתבה!!!! מצבעים רק ש"ס. שומעים רק למר"ן.
צוריאל06.01.13
34
יושנה - רק ש"ס ורק מרן
מתיתיהו05.01.13
33
רב שטיינמן
אלי05.01.13
32
ספרדים
מכלוף05.01.13
31
בסוף הכל יתבהר וכבוד הרב אמנון יצחק יעלה ויצליח..!!
aviv05.01.13
30
אין ויכוח בעינין.
ARIEL05.01.13
29
פעם היינו ש'ס היום רק כח להשפיע!
גיא 05.01.13
28
והורידו לי אותם וקרעו ומעכו..למה?? לקח לי המון זמן לתלות!!!
למה??05.01.13
27
מפלגת ש"ס הקימה רשת תלמודי תורה, בהם מתחנכים עשרות אלפי ילדים ממשפחות חילוניות ומסורתיות. כמו כן, ש"ס הקימה את "אל המעיין" בהם לומדים עשרות אלפי אנשים נשים וטף, עם מדרשיות בצפון הארץ לחוזרות בתשובה. וגם הם מנעו חוקים אנטי דתיים, ועוד. זו הסיבה שראוי להצביע להם. האנשים שממורמרים משס אלו אנשים שחיפשו
יהודי טוב05.01.13
26
סוף סוף האמת יציאה לאור ומבית ר` אמנון פרסמו (במכתב שפורסם בכתבה) שהגאון הרב שטיימנן אמר בפירוש שהוא לא מסכים אבל אחרים פירשו את זה כפי שהם רוצים וניסו לפרש הפוך
האמת יצאה לאור05.01.13
דהיינו אני נותן מכתב תמיכה רק בג'
יענקי05.01.13
25
עושים לך. כול מי שעיניו בראשו לא יגרר אחרי אוהדי ש״ס ולא ינבל את פיו ישמור על הקודש והקדוש ברוך הוא יהיה עימו תנו להם לשקר לנבל את הפה להוציא חרמות מה שהם רוצים השם הולך עם הקדושה הצדק והטהרה.
בקדושה05.01.13
24
שניהם טובים
יענקי05.01.13
אההה...סליחה, לא באה לנו עכשיו לשמוע את "הצרות" המשפחתיות שלך.!!!!!! תודה!!
יאיר05.01.13
שכנע אותה לפז
mister bel05.01.13
23
אני תלמיד מושבע של ר' אמנון היקר!! לרב יש אייפון, גם לי! הרב גולש באינטרנט, גם אני! הרב מתראיין ורואה טמלביזיה, גם אני! הרב משחק סנוקר וטניס ומתלהב... גם אני! הרב אמר שלא יצביע כח להשפיע, גם אני! הרב מזלזל ברבנים וגדולי הדור גם אני מזלזל בגדול מחזירי התשובה! הרב תובע אנשים בערכאות של ג
.05.01.13
22
הרב ליבוביץ??? מי שמע עליו? ועוד מה שהוא אומר במפורש מראה שהרב שטיינמן לא הסכים שיקימו מפלגת כח להשפיע. ודי כבר נמאס!!!!!!!! התבשיל הזה כבר מסריח לגמרי. תפסיקו להעלות אותו לכותרות.
צנעני05.01.13
תשובת מרן ראש הישיבה שליט"א היתה: "אם יש ביכולתך בסייעתא דשמיא להציל אפילו נפש אחת הריהו כאילו קיים עולם מלא - ואם יש כח מצוה להציל"
vico05.01.13
21
מישהו מוכר כי עם כל הכבוד לליבוביץ הזה אף אחד מגולי האתר אינו מכירו, וודאי שאין דברי הביקורת שלו דוחים את דבריהם של מרן הרב עובדיה וחכם שלום והרב בעדני והרב מאיה והרב צדקה והרב אברג'ל והרב מאמן והרב אלבז והרב תופיק ועוד רבים מחכמי ישראל עליך אשר קבעו שקדחת תבשילך ואינך ירא שמים וכל מטרתך להרמת כבודך
אברהם05.01.13
20
למר"ןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
דני05.01.13
19
שבוע טוב ומבורך לכולם מקווה שעכשיו תבינו מי זה הרב שליטא ( חילוני עם אייפון שאוהב את הרב)
בן יעקוב05.01.13
18
לכל אזרח במדינה יש זכות להגיש מועמדות לכנסת. ואדרבה אם יש כח לעזור לכלל העם במצע חברתי,יבורכו מפי עליון.
יעקב06.01.13
17
זה משהו איתכם המרוקאים. כל דבר אצלכם זה באלימות. גם הרבנים שלכם קיבלו כיסא לרבנות בפרוטקציות. כי הם לא שולטים ברזי התורה. אתם ברברים.נשגב מבינתכם להבין הרבה דברים. בקיצור אין הרבה מה להסביר לכם כי לא תבינו... רק חבל שאתם עושים חילול ה". בבא סאלי לא יעזור לכם למעלה
יוחאי05.01.13
16
הרב עובדיה לא תומך בו הרב שטיינמן לא תומך בו והרב אוירבך לא תומך בו והוא בעצמו לא תומך (לא מצביע כח להשפיע) בעצמו ומפלגתו אז מי יתמוך בו? אמסלם? לפיד? אנשים שלא יודעים לגלות ענווה ולהכופף קצת למרות גדול הדור הרב עובדיה.
יוסי05.01.13
15
ש"ס וכח להשפיע צריכים לרוץ ביחד
א סוכן סמוי05.01.13
14
הוא אמר לרב מחפוד שהוא ירצח אותו אם הוא יצא נגדו..
אחד שיודע05.01.13
13
המחלוקות שלכם? עד מתי תרננו אחרי צדיקים? עד מתי תכניסו ראשיכים בין הרים ובין סלעים?
טסה רכבת החטא.05.01.13
12
להקים מפלגה. הרב שטיינמן אמר שלא מתערב...
יוסי05.01.13
11
תראו איזה פיתולי לשון: "לכן בדקת בחברת הסקרים 'מכון שריד' שרותי מחקר והדרכה, מה תוכל לעשות כדי להציל אפילו יהודי אחד... תשובת מרן ראש הישיבה שליט"א היתה: "אם יש ביכולתך בסייעתא דשמיא להציל אפילו נפש אחת הריהו כאילו קיים עולם מלא - ואם יש כח מצוה להציל". אבל הוא כותב מפורש שהרב שטיינמן לא נותן הסכמה
תלמיד חכם05.01.13
ממה שהוא אמר אתה צריך הסבר מי זה לפיד? יש למעיין החינוך גננות אשכנזיות שיכולות להסביר לך מצויין
שס05.01.13
10
אין שום בעיה שיפתח מפלגה !!!!! הבעיה היא כשהוא מזלזל ברבנים ותוקף אותם !!!! השאלה היא "מה ראה קורח לשטות זו" ? התשובה היא מידה כנגד מידה !!! הוא עשה את המוות לרב פנגר על פליטת פה סיתמית שלו עכשיו אלוקים גרם לו להרגיש מזה !!!!!!!
יוסי05.01.13
אינו הופך אותו לאמת. כעת, שהאמת נתגלתה כולנו מעכשיו "כח להשפיע"
יודל05.01.13
9
האמת שעברייני שס ניסו להעלים מאיתנו.הגיע הזמן לתמוך במפלגה שהאמת נר לרגלה בהנהגתו של הרב אמנון יצחק
מני מ.05.01.13
שקיבל כסף מאמנון
גאי לרר05.01.13
8
אשריך כבוד הרב אמנון אוהבים אותך.
קובי05.01.13
7
לכבוד הרב אמנון יצחק... בעצם למה אני קורא לך 'רב'? הרי אתה לא נושא באף משרה רבנית כלשהי, לא בית כנסת, לא שכונה, אפילו לא עברת את המבחנים של הרבנות הראשית. וכי כל אחד שמחליט על עצמו שהוא רב, אכן נהיה כזה? לא פלא שרק חילונים קוראים לך בתואר הנ"ל, כי בבני ברק אני מניח שלא תוכל למכור את זה, אבל נניח לז
.05.01.13
ובכל זאת הערה לדעתך הרב קנייבסקי והרב שטיינמן וכל הראשי ישיבות והאדמורים לא רבנים מכיון שלא עברו את ה"רבנות" ואם זה השם שלך באמת אז תדע שאצל ספרדים לא מדברים ככה...
דוד05.01.13
קודם שאמנון יצחק יגיע לחצי מהרמה התורנית והיראת שמים של הרבנים שהזכרתה ואח"כ נשקול לתת לו תואר "רב" הבנתה דוד?????
.05.01.13
6
מצד אחד עומד ענק בתורה. רב ישיש בן 93 גאון עולם. פוסק אדיר. גדול הדור. צדיק ועניו וכו' ומצד שני לעומתו ניצב מרצה בן 59 בעל שיגעון גדלות יהיר ושחצן מחזיר בתשובה בעבר... מחלק ציציות וכיפות וכו' (בעבר,כי בשנים אחרונות עסוק הנ"ל בחיכוכים אין סופיים עם זמרים ורבנים. ומשפטים שונים ומשונים. ובתככים ומז
.05.01.13
5
אשריך שנתפסתה על דברי תורה לא צריכים רבנים שיצדיקו מה שאתה עושה אשריך כל העם איתך עלה והצלח
היהודי 05.01.13
4
אלי ישי אני מקווה מאוד שאתה לא זה שמונע את השלום כי אני אהבתי ועדיין אוהב אותך
שי05.01.13
3
למי זה טוב?????????????????
avi105.01.13
למה הוא לא סוגר את המפלגה ??????? רק לעשות רע, נגד התורה!!
אוהב השם05.01.13
יש מקום לכל השסניקים
מעשיהו06.01.13
2
"שגגת לשונך" זאת אומרת שנפל בלשונו בודאי... ו"שאנשי תנועת ש"ס יתיישבו וידונו ביחד עימך איך לא יהיה נזק לש"ס כי את זה בודאי אינך רוצה אך לצערי תפסו את "שגגת לשונך" ובמקום להתיישב ולשאול ולדון יצאו נגדך בחרב ובחנית" ר' אמנון חזור בך וקנה עולמך בשעה אחת!!!
המבקר05.01.13
זה אומר כאילו שגגת לשונך שתופסים כל פיפס שהוא אומר ומעוותים
דוד05.01.13
לא מקנא בך.
vico05.01.13
1
הרב שטיינמן לא הסכים שהוא יקים מפלגה והרב אמנון אמר שהרב שטיינמן נתן לו הסכמה. זה מכתב תמיכה??? מכאן רואים שהוא לא היה צריך לפתוח מפלגה וכמובן לא לפגוע בביתו של מרן. בושה וחרפה לעם ישראל!!
יואב05.01.13
"תשובת מרן ראש הישיבה שליט"א היתה: "אם יש ביכולתך בסייעתא דשמיא להציל אפילו נפש אחת הריהו כאילו קיים עולם מלא - ואם יש כח מצוה להציל" וודאי שהרב שטינמן לא יגיד להצביע ל "כח להשפיע", הרי יש לו מפלגה משלו. אתם עושים צחוק מעצמכם.
vico05.01.13
איפה לא הסכים?????????? הרב אמנון אמר ואומר תמיד שהרב שטיינמן תומך רק בג' רק שהוא אמר לו אם יש כוח מצווה להציל מה לא מובן פה
דוד05.01.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"כל מה שיאמר לך בעל הבית - עשה" | הליצנים הוסיפו "חוץ מצא"?

ישראל שפירא | 13:52

הדרך לחיים טובים

מהפרשה אנו למדים: האם יש מושג של "חיה ותן לחיות? | צפו

כיכר השבת | 10:45

הלחצים שהופעלו ולמי יש סיכוי?

סערה בקהילה החרדית בשוויץ: התקבלה החלטה לערוך שוב בחירות לרבנות העיר | סיקור

חיים רוזנבוים | 10:26

הטור השבועי

מותר כבר לבכות? // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

"המקום שורץ עמלקים"

הפוסק נגד העלייה לקבר יהושע בן נון: "מסכנים חיי חיילים"

ישי כהן | 09:25
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

פרשת השבוע | צפו

האם כל יהודי יכול להיות קדוש, או שרק יהודים רמי מעלה?

כיכר השבת | 07:25
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד מפעים | צפו

הגר"ד לנדו הדריך את המחנכים איך לטפל בבחורים מתמודדים

חנני ברייטקופף | 08.05.24
ש

קוד מנצח: 

הזדמנות של פעם בחיים: כך תצטרף להייטק ביחידות העילית

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

התיעוד המלא של הפגישה | צפו

הגר"ד לנדו לשגריר ארה"ב שבא לביתו: "העם היהודי הכי מיוחד. יש לנו הכרת הטוב גדולה"

חנני ברייטקופף | 08.05.24

על ספריו 'ילקוט יוסף'

העתירות נדחו: הראשון לציון הגר"י יוסף - חתן פרס ישראל

ישי כהן | 08.05.24

היסטוריה ואקטואליה

האם רבי עקיבא היה "נושא כליו" של בר כוכבא?

ישראל שפירא | 08.05.24

"שותף לגנץ"

משבר חוק הגיוס | החרדים זועמים על יואב גלנט ומאשימים

ישי כהן | 08.05.24
ש

"בני חיי ומזוני"

בריאות? זיווג? זש"ק? פרנסה? זה מה שיושיע אתכם השנה

כיכר בשיתוף ברכת ישעיה | מקודם

לקיים בנו חכמי ישראל

זקן המועצת הגר"מ מאיה אושפז; עבר הלילה ניתוח חירום

ישי כהן | 08.05.24