כיכר השבת

פוסק הדור במתקפה

הרב עובדיה: מי שבוחר 'הבית היהודי' כופר בתורה

מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף במתקפה חריפה נגד נפתלי בנט ומפלגת הבית היהודי. מדברי הגר"ע יוסף: "קוראים אותם 'הבית היהודי', זה לא בית של יהודים, זה בית של גויים, הם רוצים לעקור את התורה, לעשות נישואים אזרחיים, אסור לבחור בהם, אלה דתיים אלה? מי שבוחר בהם הוא כופר בתורה" (חדשות, חרדים)

432
ישי כהן | כיכר השבת | ח' בשבט | 19.01.13
מרן הגר"ע יוסף, הערב (צילום: יעקב כהן-מטה ההסברה)

מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף במתקפה חסרת תקדים וחריפה נגד מפלגת 'הבית היהודי' שבראשות נפתלי בנט: "זה מפלגה של גויים, מי שבוחר בהם כופר בתורה".

בשיעורו השבועי אמר הרב עובדיה יוסף על מפלגתו של נפתלי בנט: "יש אנשים חושבים אותם שהם דתיים, מפד"ל, קוראים אותם מפד"ל, מי אלה האנשים קוראים אותם 'הבית היהודי', זה לא בית של יהודים".

"זה בית של גויים" אמר הגר"ע על מפלגת בנט, "הם רוצים לעקור את התורה, לעשות נישואים אזרחיים, לעשות תחבורה ציבורית בשבת, אלה דתיים אלה? אסור לקרוא אותם דתיים, אסור לבחור בהם, מי שבוחר בהם הוא כופר בתורה".

בהמשך השיעור חזר מרן הגר"ע יוסף לתקוף את רשימת 'הבית היהודי' ואמר: "כולם רשעים, שונאי תורה, שונאי מצוות, רוצים לעשות תחבורה ציבורית בשבת, חוטא ומחטיא, רוצים לעשות תערובות. יהודי שרוצה להתחתן לא יתנו לו הרבנות, הם (הבית היהודי) רוצים שמשרד הדתות הוא יחתן אותם, יעשו נישואים אזרחים, זה שמעתם? איך טועים בהם שהם דתיים? בתוכם יש חברי הכנסת שלהם אנשים כופרים בעיקר, חילוניים לגמרי, איך ללכת איתם? לתת יד לזה?" אמר הרב יוסף.

"כל אדם ואדם עתיד לתת דין וחשבון להקב"ה, ישאלו אותו ביום הדין איך בחרת באנשים הרשעים האלה, בכופרים האלה בשביל לעקור את היהדות בעם ישראל, איך עשית דבר כזה?, הוא בוש ונכלם מוריד את הראש שלו למטה, מי שבוחר בהם, אותו דבר כמו מי שבוחר בחילונים". אמר הגר"ע יוסף.

עוד אמר פוסק הדור: "אני פונה מעומק ליבי לכל אדם שהוא ירא שמיים, שהוא מאמין בהקב"ה, מאמין בתורה הקדושה, כל הספרדים כמעט כולם ככה, כולם מאמינים בהקב"ה, אני פונה אליהם בכל לשון של חיבה, בניי ידידיי חביביי אל תתנו יד בפורקי עול, תעשו כל יכולתם לחזק את התורה, על ידי בחירתכם בתנועה שלנו".

"כל אלה שטועים מסכנים, מבולבלים, שומעים שאומרים שאלה מפד"ל, מה-זה מפד"ל? "פתי מאמין לכל דבר".

"בגלל שיש לו כיפה קטנה על ראשו כמו העיניים שלו ועושה את עצמו שהוא דתי, זה דתי?, אומרים יבחרו בו בגלל שהוא דתי, הוא מפד"ל?, הוא לא מפד"ל - פתי מאמין לכל דבר, כל אדם ואדם ירא שמיים יפחד מהקב"ה, הוא אמור לתת את הדין, לא ישאלו אותו מאיזה מפלגה אתה, הם קוראים עצמם 'הבית היהודי', בית יהודי?, אנחנו (ש"ס) הבית היהודי, יש לנו מזוזה - מועצת חכמי התורה". אמר הגר"ע יוסף.

נפתלי בנט יו"ר הבית היהודי הגיב הערב לדברים הקשים ואמר: "חברים, אני רוחש כבוד גדול והערכה עמוקה לרב עובדיה יוסף כתלמיד חכם וכגדול פוסקי ההלכה בימינו. מטרתנו אינה חלילה לעקור את התורה, אלא להיפך: להביא לעם ישראל את פניה היפות של היהדות והמסורת. להיות גשר בין דתיים לחילוניים, בין ספרדים לאשכנזים".

"מיליוני ישראלים אשר עושים קידוש בערב שבת, אך לאו דווקא חובשים כיפה, מחפשים יהדות אוהבת, יהדות מסבירת פנים. ביקרתי במרוקו (טיול שחרור שלי) יחד עם חברי, סא"ל עמנואל מורנו ז"ל, וביקרנו ברבאט, בפס, במקנס, במרקש ועוד. יהדות ספרד ומרוקו היא יהדות מתונה, יהדות ציונית, יהדות שמחברת בין תורה לעבודה בארץ. הרמב"ם לא התנתק מחיי המעשה. הוא היה רופא ופילוסוף. וכך כל רבני ישראל לדורותינו: רבי יוחנן היה סנדלר, ורש"י היה יינן. כולם. חצי מרשימת הבית היהודי הם מיהדות ספרד: הרב אלי בן דהאן, זבולון כלפא, שולי מועלם, יוני שטבון, הרב נסימי ועוד".

"בימים אלו אנחנו מותקפים על ידי כל המפלגות: ציפי לבני, יאיר לפיד, הליכוד, ועכשיו גם ש"ס. כנראה שאנחנו בדרך הנכונה" אמר נפתלי בנט.

כזכור, המתקפה של מרן הגר"ע יוסף מגיעה לאחר שבשבוע שעבר נחשפו ועורו סערה דבריה של איילת שקד, מועמדת המפלגה בעד נישואים אזרחיים: ”יש לי חברה שמתחנת בהוואי מפני שהיא יהודייה ובן זוגה לא - אביו יהודי ואמו התגיירה בגיור רפורמי“, צוטטה שקד באתר 'כיפה', ”אנחנו רוצים לאפשר נישואין אזרחיים גם למקרים כאלה" אמרה שקד.

עוד אמרה שקד באירוע, כי בכוונת מפלגתה לקדם מהפך ברבנות הראשית שלטענתה נשלטת כיום בידיים חרדיות בלבד: ”רבנים ציונים דתיים לא יכולים להתקדם שם. זה עניין של כוח פוליטי בלבד ולכן בהסכם הקואליציוני אנחנו נתעקש על שינוי מהותי ברבנות, לרבות במערך הגיור“.

בנוסף לזאת, ידרשו בבית היהודי גם להעביר לידייהם את מערך הגיור, זאת בכדי לקדם גיור מזורז של אלפים: ”נדרוש לעמוד בראש מערך הגיור ולפעול למען תהליכי גיור מזורזים כהלכה. גם על פי ההלכה אפשר לגייר באופן מהיר יותר ונוח יותר, בהתאם להלכה“.

תוכן שאסור לפספס
432 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
127
איילת שקד החילונית לא תכתיב מדיניות במפלגה דתית. אני לא יודע איך הוציאו את זה מהרב עובדיה אבל למפלגה שבה תיקים פליליים יותר פופולריים מתיקים בממשלה אני לעולם לא אצביע. למרות הכל, יש לי בית.
Harui19.01.13
ואתה נתת יד לדבר שהצבעת לה
מה חשבת20.01.13
126
של לפחות שני מנדטים אחרי המתקפה של מרן הצודקת
משי19.01.13
125
ש"ס הם היחידים שמבזים את מרן שליט"א
איש אמת19.01.13

הצגת כל התגובות

124
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ביום שלישי שמים שס בקלפייייייי19.01.13
123
יום יבוא וכולם יבינו מי זה בנט מי זה ליברמן לפיד! מרן צדק!!!!!
ללא שם14.11.21
122
מדברי הגר"ע אם נאמרו- וטוענים שאם אכן הדברים נאמרו-בודאות ישנם אנשים רעים וחטאים שכפרתם-די קשה מנשוא שמטעים ומוציאים דיבתם רעה של צדיקים ואוהבי תורת ישראל וארץ ישראל! ואחד מהם הוא הרה"ג הדיים אליהו בן דהן שהיה גם עוזרו האישי של הרשל"צ מרן הרב מרדכי אליהו.. ושס ועוזריהם זקוקים לחזרה בתשובה דחוףףףףףףף
הביעו תדהמה 21.01.13
121
אתם כבר לא אחים שלי, לא רוצה חלק בכם, לא תורם לכם למוסדות, לא רוצה קשר אתכם, מבחינתי החרדים השסניקים ועדתם גמרו אצלי אין לכם מושג כמה מרמור יש בקרב ציבור דתי ספרדי לאומי כיפה סרוגה, שתמך רבות בישיבות חרדיות ותמך ברב עובדיה, ועכשיו זהו ! פגעתם באוכלוסייה שהכי תרמה לכם
מאיר21.01.13
פגומים באמונת חכמים ומלאים בניאוף....
אשר בנציון21.01.13
במקום להקשיב לאיש שנראה שמבין קצת, הולך ראש בקיר..
yy02.04.13
זו לא דרכה של תורה . יש בציבור הדתי לאומי אנשים יקרים מאוד . אוהבי תורה ולומדיה . סליחה בכוד הרב , אולי אתה צריך להתעדכן!!!
שסניקית לשעבר 21.01.13
120
של המשחקים אותה קדושים
די להפרד ומשול21.01.13
חזור בך!!!פן יהיה מאוחר!
אשר בנציון21.01.13
119
מי שתומך בנישואים אזרחים אן לו רשות לבקש קולות אפילו מציבור מסורתי
דניאל 20.01.13
118
בס"ד כנראה שהגיע הזמן למלחמת גוג ומגוג דתיים נגד דתיים מדוע בנט ועוד כמה כאלה מהמפלגות הדתיות יוצאים נגד ש"ס וש"ס נגדם מדוע שלא יצאו נגד המפלגות האחרות איזו בושה וכלימה ליהדות אני רק מקווה שבסופו של דבר מלך המשיח הוא זה שינהיג אותנו.
נוות בית 20.01.13
הוא הגיב בנועם להשתלחות חסרת הרסן מש"ס.
ניר21.01.13
117
http://www.inn.co.il/New
ירא שמיים20.01.13
116
מי שלא ילחם למען התורה ולומדיה יתן את הדין על זה אין אמצע או שאתה שומע לקול חכמים גדולי דור או שלא
הבירור האחרון 20.01.13
115
כאילו דרעי "צדיק" הבן אדם הרג לפחות אלף אנשים עם מפלגתו באוסלו ובנט הוא יהודי שלא הרג אף יהודי ואפילו על העיקרון הוא לא משמיץ אף מפלגה למרות שכולם משמיצים אותו אז יאללה ש"ס על תעבדו על הרב מי זה בנט כי יש לו רשימה של רבנים שתומכים בו ומראים לו את דרכו נ.ב.ש"ס "הצדיקים והלומדי תורה והולכים לפי מרן"
בנט20.01.13
אוסלו א': דרעי מתנגד וזועק בכנסת נגד!!! (רשום בתמלילי הכנסת). רבין עוקף את דרעי, מתחנן לגר"ע יוסף שיתמוך והוא מסרב. ש"ס נמנעת (למרות שהיא בממשלה). ואף אם תתנגד, לא יעזור, אוסלו יעבור! (61 מול 50 !!! מה יעזרו 6 של שס?). אוסלו ב': ש"ס נגד!!! התנתקות (הימין): ש"ס ודרעי עצמו - נגד!!! מפד"ל הנאמנת לארצנ
עובדות תמימות 20.01.13
אוסלו א': דרעי מתנגד וזועק בכנסת נגד!!! (רשום בתמלילי הכנסת). רבין עוקף את דרעי, מתחנן לגר"ע יוסף שיתמוך והוא מסרב. ש"ס נמנעת (למרות שהיא בממשלה). ואף אם תתנגד, לא יעזור, אוסלו יעבור! (61 מול 50 !!! מה יעזרו 6 של שס?). אוסלו ב': ש"ס נגד!!! התנתקות (הימין): ש"ס ודרעי עצמו - נגד!!! מפד"ל הנאמנת לארצנ
עובדות תמימות מ20.01.13
אם הייתה יוצאת היה מיד בחירות ולא היה נחתם אוסלו הארור ולא היו מתים 1500 קדושים ששום צדיק בעולם לא מגיע לדרגתם אלא אם כן הוא מת כמוהם על קידוש הי אך שס נשארה ונתנה לרכבת אוסלו לדהור... והסוף ידוע... 1600 נרצחים!!!
פלוני20.01.13
114
שמעתי היום שמישהו נכנס השבוע לארגון שופר וביקש לקבל ברכה מהרב אמנון יצחק המזכירה אמרה לו שהם מצטערים , אבל עד הבחירות הרב מחלק רק קללות,,,,,, ודי למבין
.19.01.13
113
על אמנון יצחק !!! http://www.youtube.com
מאור בטאשוילי19.01.13
112
השם ישמרהו
מאור19.01.13
דק כשמתחשק דברי מרן קדושים
יצחק בן נתן20.01.13
יש האוסרים ויש מתירים ואין פה שום דבר שהוא נגד מרן שליטא! חסידי מר'ן ושומעי לקחו צריכים לציית וודאי למר'ן! המוהרא'ש מספיק גדול (ולא צריך את ההסכמה שלך...) כדי לפסוק כפי דעתו הקדושה!
ירחמיאל20.01.13
111
למועצת העסקנים יש מלאי של מכתבים מוכנים וחתומים מוכנים לשיגור בפקס לכל מי שמפריע לש"ס ! גם עליך יכולים לתפור תיק , כמו שעשו לרב יצחק, לרב אמסלם ועוד ראו הוזהרת !!
מועצת העסקנים19.01.13
110
הם מה שנקרא "דתיים לייט" זה שיש רבנים של הציבור הדתי לאומי שתומכים בהם זה רק מחוסר ברירה כדי לדאוג לתקציבים למוסדות שלהם אבל איך הרבנים יסבירו את תמיכת הבית היהודי בנישואים אזרחיים? ואיך יסבירו את חוסר התנגדותם לתחבורה ציבורית בשבת?
יוחנן19.01.13
אזרחיים - פסולי חיתון שחיים ביחד זה איסור ואין שום משמעות לזה שיהיה להם 'נישואין אזרחיים' לכן מצד ההלכה אין שום סיבה להתנגד לזה.
דודו20.01.13
יש הרבה השלכות, למשל להתחתן עם גויה איסור תורה הוא דרך חתנות, ואפילו שגם אם יגורו ביחד יכול ליהיות בלי נשואים אותו איסור הגושפנקא של החוק יביא להעצמה של התופעה כי אנשים רוצים התחייבות רצינית
אברהם20.01.13
109
אותו ורק הבית היהודי לא תוקף אף אחד
דוד19.01.13
108
עד עכשיו בזבזתם את הכח בתקיפות שווא על מי שבכלל לא הזיק לתורה בכלל. עכשיו ש"ס והרב עובדיה בלחץ אחרי שהוא מבין שהתמונה קשה הרבה יותר ממה שהוא חשב. הרוב הימני בכלל לא דתי , ביבי יצרף לקואליציה את לפיד ושלי יחימוביץ ובנט , ש"ס תהיה באמת בתור מזוזה שלא יכולה לעשות כלום , ללא תמיכה גדולה מבחוץ של ג' , כ
כח להשפיע 19.01.13
107
ברוך השם הבית היהודי לא תוקף אף אחד, גם לא את שס ובטח שלא את הגאון הרב עובדיה שליט"א. אפילו פורסמו תגובות מספר פעמים מהבית היהודי בנוסח של אחוה ורצון לשיתוף פעולה בממשלה עם שס.
זהר19.01.13
רק שס
חיים19.01.13
106
פוסק הדור זצ״ל, יהדות אוהבת הם קוראים לזה יהדות מסבירה פנים, איזה יהדות של חוקים שאתה ממציא אותם מר בנט?? תוריד את הכיפה מהראש לפחות אל תהתל בעם.
גל31.10.13
105
ולכן ברור שכל מילה שמוציא מיפיו הקדוש נשקלת ונימדדת היטב היזהרו בלשונכם
אביעזר20.01.13
נו טוב, אם הכל מחושב אצלו אז אין דרך אחרת להגדיר אותו חוץ מרשע מרושע. בושה וחרפה, ככה רב מדבר? בשכונה לא מדברים ככה אפילו.
גיא21.01.13
104
אני לא מדבר חס וחלילה על הרב עובדיה , כי אני לא יודע מה מאכילים אותו ואני דן אותו לכף זכות ! לא הוא אשם ! אבל אני כן מדבר על הסובבים אותו כולל אלה שנקראים "רבנים" ויוצרים פילוג בעם - (ללא שמות וחס וחלילה לא כולם) התורה בישראל היא לא רק "שולחן ערוך" יבש של הלכות בשר וחלב , יש גם תורה של אהבת ישראל ,
יוסף הצדיק20.01.13
עובדות תמימות מנפצות שקר מפלצתי!!! אוסלו א': דרעי מתנגד וזועק בכנסת נגד!!! (רשום בתמלילי הכנסת). רבין עוקף את דרעי, מתחנן לגר"ע יוסף שיתמוך והוא מסרב. ש"ס נמנעת (למרות שהיא בממשלה). ואף אם תתנגד, לא יעזור, אוסלו יעבור! (61 מול 50 !!! מה יעזרו 6 של שס?). אוסלו ב': ש"ס נגד!!! התנתקות (הימין): ש"ס ודרע
צדיק20.01.13
עובדות תמימות מנפצות שקר מפלצתי!!! אוסלו א': דרעי מתנגד וזועק בכנסת נגד!!! (רשום בתמלילי הכנסת). רבין עוקף את דרעי, מתחנן לגר"ע יוסף שיתמוך והוא מסרב. ש"ס נמנעת (למרות שהיא בממשלה). ואף אם תתנגד, לא יעזור, אוסלו יעבור! (61 מול 50 !!! מה יעזרו 6 של שס?). אוסלו ב': ש"ס נגד!!! התנתקות (הימין): ש"ס ודרע
אהבת ישראל20.01.13
אם אתה מציג עובדות אז תדייק אוסלו א שס נמנעה ובלעדי המפלגות אין רוב כלומר אין רוב יהודי ושס שותפים לעבירה והניסיון שלך לטייח רק ממשיך את הקו של במקום לחזור בתשובה על שנאת החינם שיצרתם אתם ממשיכים לרוץ כמו מטורפים אחרי מנדטים בשם רב גדול בישראל שבכלל לא יודע כמה אתם חוטאים
למה ללסלף מציאו20.01.13
103
הרב עובדיה עם כל הכבוד הוא טועה התבטאות כזאת לא תטיב לש"ס בעז"ה אלא להיפך לשלוט על הפה זה תמיד משתלם חבל שאת הגדולי תורה נתחיל להעריך כמו פרופסור ללימודי יהדות ולא כמו צדיקים אמיתיים שמרבים שלום בעולם ולא להפך. אני אישית בזכות הרב עובדיה מצביע לבנט
יוסי20.01.13
אלה למען התורה בלבד
אהרן20.01.13
102
http://www.kipa.co.il/no
שי20.01.13
התגובה שלי למאמר בכיפה: הייתם צריכים להגיד שפסולי חיתון כוונתה הייתה גוי עם גויה (זה שהיא חילונית ולא יודעת שההלכה מתכוונת לממזר או כהן עם גרושה הייתם צריכים להדגיש) וזה הנישואים האזרחים שהיא מסכימה. גם במקרה שהיא סיפרה על חברתה מדובר במקרה שהילדים יהודים ע"פ ההלכה, כי גוי עם יהודיה הילדים יהודים. ל
מצביע בנט20.01.13
101
משמעות דיברי הגר"ע יוסף שליט"א: הגר' שמואל אליהו שליט"א מצביע הבית היהודי.. הגר' שלמה אבינר שליט''א מצביע הבית היהודי הגר' זלמן מלמד שליט''א מצביע הבית היהודי... הגר' אליקים לבנון מצביע הבית היהודי ועוד הרבה רבנים... כולם כופרים???? לפי דעתי אנשי ש"ס - עשו ביזיון לתורה וחילול ה' גדול וקרע בעם ישראל
פלוני20.01.13
100
מה לעשות מפחדים מאיבוד מנדטים אני מצביע ליבת היהודי רק כי נמאס מהעסקנות
דוד12320.01.13
99
אני שסניק מאז הקמת ש"ס, אבל השרים אטיאס וישי כשלו כישלון חרוץ. בחירות אלה הן הזדמנות אחרונה, לראות את שרי ש"ס לוחמים על דיור, קרקע לבניה ויוקר המחיה. אם לא יושגו ש"ס תמחק בבחירות הבאות. שבוע טוב.
עמרם ד.19.01.13
אנשים חלאות אנשים עלובי נפש חסרי מצפון והלוואי שלא יקבלו אפילו מנדט אחד הם לא עשו כלום ולא מגיע להם חלקם ישבו בכלא ש''ס זאת מפלגה שלא ראוייה בכלל להנהיג אף אחד!!! רק כח להשפיע הכי אמיתי הכי טוב והכי כדיי !!!!!!!!
c.kff20.01.13
98
נו זה הבית היהודי שהם קוראים לעצמם מי יצביע לחילוניה שמה יהיה לי עבירות על הראש שלי כל הצעת חוק שלה שלא לפי התורה זה עוון על מי שהצביע עבורה קחו בחשבון
יוני19.01.13
97
אנשי בנט מתייפייפים! הם שונאי חרדים! מרן אמת ותורתו אמת! תקראו את הראיונות שלהם לעיתונים החילוניים! הם לא רוצים יהדות! הם רוצים לקחת את התורה לידיהם. אוי ואבוי למי שיתפתה אחריהם!!
רק לא בנט!19.01.13
96
זה חשוב מאוד!!! 355 + 358 = 713 אמנון יצחק + משיח = תשובה
דוד19.01.13
פרשת בא פרק י"ב. {כח} וַיֵּלְכוּ וַיַּעֲשׂוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל כַּאֲשֶׁר צִוָּה יְהוָה אֶת מֹשֶׁה (מרן שליט"א– ש"ס) וְאַהֲרֹן (ג' הרב שטיינמן) כֵּן עָשׂוּ: {כט} וַיְהִי בַּחֲצִי הַלַּיְלָה וַיהוָה הִכָּה כָל (ר"ת: כח להשפיע) בְּכוֹר בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבְּכֹר פַּרְעֹה (גימטרי'ה אמנון יצחק 355 )ה
הלמדן19.01.13
מה שיקרה בסוף שהוא יצא קירח מיכל הכיוונים, לכנסת הוא לא יכנס, כנראה שאין לו סיכוי לחצי מנדט, כל הכספים הרבים שהשקיע על הקמת המפלגה "כח להפריע" הלכו לאיבוד! למרן הרב עובדיה סיכוי קלוש ביותר שיוכל להכנס, הסבירות היא שמרן יסרב לראות אותו לנצח...(שכדי להפגש עם מרן הנ"ל הקים מפלגה והפך את כל המדינה וכו')
.19.01.13
תשובה פחות אמנון יצחק תגיע למשיח
מגיב20.01.13
ופרק פז-בתהילים מזמור לבני קורח-זה הרמז שאמנון ועדתו זה בני קורח!!!
דוד19.01.13
95
ראיתי את צער של הרב עובדיה יוסף שליט''א אני עובד לשס לשמח את הרב. ומחר יהיה בשורות טובות לשססססססססססססססססס 18 מנדטים
הרב בגימוף21.01.13
94
מה זה השטויות האלה "פסק שצריך להצביע ש"ס", מישהו שם התערער, אני לא יודע אם אלו עוזריו של הרב יוסף או השבץ אבל זה בולשיט אחד גדול, אתה לא יכול לפסוק למי להצביע, זה פשוט נוגד כל מציאות, אה, ולהצביע לאגודה? זה מה? והרבנים של אגודה אולי יפסקו שאסור להצביע ש"ס? מה אז תגידו? ומה שקרה בעמנואל, אתם זוכרים?
ד"ל/מזרוחניק21.01.13
יש לך אינטרס..... רק חבל על הפה המזוהם שלך שמדבר על רב קדוש וטהור פי מליון ממלוכלך כמוך! לא יעזור לך ש''ס בדמם של עמ''י ולא בדמם של כופרים כמוך!!!
יחזקאל דהן21.01.13
93
מרן הרב עובדיה שליט"א הגיע לא אחת לישיבת מרכז הרב, אולי ספינת הדגל של ה"בית היהודי". ודיבר בשבח המקום. אינני מאמין שהרב היה מגיע לישיבה של כופרים.
גדי20.01.13
92
אז תבינו עם מי יש לכם עסק
חיים20.01.13
חבל שאתה לא לומד גמרא על אלו שנשארים בגיהנם ולא עולים. " אם היה בעל תשובה אל יאמר לו זכור מעשך הראשונים" בבא מציעא נט. בהצלחה בתנורים
יאיר20.01.13
91
אני רוצה אחדות, אם שס כאלו פלגנים ויורדים לרמות שפלות ולכלוכים נוראיים כנגד כל מי שבסך הכל הקים מפלגה שטיפה אולי לוקחת להם מנדטים כאילו אין דמוקרטיה , ישר הם מתקיפים בצורה ארסית נגד הרב אמנון יצחק, נגד אמסלם ועכשיו נגד בנט, בעבר זה היה עובד אבל הציבור היו םהוא יותר מתחוכם ופחות מתלהם מהעבר. בנט מ
מאירקה20.01.13
90
הרב עובדיה גדול הדור למה הוא מתערב בפוליטיקה????? כך הוא מנועה מרבים את תורתו
יוני אומן20.01.13
89
צריכים כל הדתיים לעשות חשבון נפש ולישאול את עצמם מה זאת עשה לי אלוקים ולשנות המון אנשים שמה לאנשים ירא שמים
אברהם 20.01.13
88
כולם מצביעים רק שס
שסניקים20.01.13
87
דברי מרן אינם אמת? הרי שקד ובנט אמרו את הדברים הללו ואין חולק על זה, נו ומי שאומר כך הוא יהודי? נא לענות לענין ובלי אמוציות ועצבים מה שנכון נכון. תראו את תגובה 5 זה בן אדם לענין מודה שהוא כופר ובוחר בנט אבל לא לשחק אותה צדיקים ולבחור בנט. תודה רבה.
אברהם19.01.13
לנישאים אזרחיים תגרור הפסד תקציב שלנם. אני משאיר לך לנחש האם הם יוותרו על התקציב.
דודו20.01.13
דתי לאומי אוהב את הרב עובדיה וזהו. בעניין לאומי, הוא מצביע לבית היהודי. בעניין ציוני, הוא מצביע לבית היהודי. בעניין מסירת ארץ ישראל, הוא בורח מש"ס.
אלון20.01.13
להצביע שס כפי שידוע זהו הברור האחרון ויותר לא יהיו בחירות בע"ה ומי שלא הצביע נכון איך אורים אכל אותה אבל לנצח!!!
המוכיח20.01.13
86
גאה להיות כופר
יאיר19.01.13
מסכן לא קטן.
קובי19.01.13
באותו רגע שכתבתה את זה???? מההההההה????????? טיפש, חולה, סתום, מפגר וווכופרררררר!!!!!!!!!!
שילת20.01.13
85
בהצלחה גדולה לבית היהודי
יהודה20.01.13
84
כי לא שמעתי עדין את הכמיהה של החרדים לביאת משיח צדיקינו כי הם מתביישים... אם יהיו בחירות תקראו טוב טוב, כל מפלגה שפועלת באמת ובתמים ללא שלון הרע למען עם ישראל תעלה! וכל מפלגה שפעלה לפילוג (אל תשכחו את הכל התחיל עם קדימה שעזבה את ממשלת האחדות) תרד מכוחה , או תעלם!!! זה כולל גם את החרדים לעצמם ולא לא
בת ישראל20.01.13
83
וכעת הוא חי בשינה לא פשוט קפידא של הרב
ספר שמש20.01.13
82
הרב זצ"ל הורה בכבר להצביעמפד"ל שהיא כיום חלק מהבית היהודי מהכופרים
לוי20.01.13
אליהו זצ"ל הרב נפטר כמה שנים לפני שהוקם הבית היהודי, וסביר להניח שאם הרב היה חי הוא היה אומר לבחור בבן ארי, כי הרב היה מאד נחרץ בנוגע לא"י ולתורה, ולא היה אוהב את הפשרנות הזאת
אני20.01.13
הרב אליהו אמר להצביע האיחוד הלאומי שהלכו לפי דעת הרבנים אבל בהסכם האיחוד בין הב"ה לא"ה נכתב שלא יתיעצו עם הרבנים
אוראל חיים20.01.13
81
ותגובתם מכובדת.
דוד20.01.13
80
אני מעתיק לך 3 תשובות שאסף כתב (האחראי על הדף של נפתלי) בשם נפתלי בנט בנושא הגיור וההלכה... א. נפתלי בנט: "הבית היהודי ואיילת שקד תומכים בגיורים ע"פ ההלכה היהודית בלבד. יחד עם זה אנחנו מאמינים שגיור צריך להיות בצורה מכילה ומקבלת וכך כל היחס של מוסד הרבנות". אסף ב. נפתלי בנט: "אנחנו בעד גיור כהלכה
אלון20.01.13
79
השאר יצביעו למי שנראה להם הכי מתאים לקדם את התורה והיהדות בעם ישראל מתוך מתיקות נועם והארת פנים באהבה ולא בכפייה. כי דרכיה דרכי נועם...! הרי הרב עובדיה שליט"א אינו הרב של כל עמ"י ( כמה אשכנזים הרב עובדיה אינו רבם? וכמה ספרדים שהלכו אחרי הרב מרדכי אליהו זצ"ל וכו'...)הבית היהודי לא לוקח שום מנדטים מתל
דתיה לאומית20.01.13
78
מרן ושאר הרבנים שאיתו היו אומרים אלא כולם כוח להשפיע.
גיבעתים19.01.13
77
אוהב מאוד את מרן אבל יש יועצים שמחפשים להכפיש את בנט, אם הרב ישב איתו ויראה שמדובר פה בהזדמנות נדירה וחשובה לעם ישראל. מצביע בנט
יעקב19.01.13
76
איך אפשר לבחור משהו אחר????????????
צימי19.01.13
75
כן, אנו שומרים על כבודו של הרב עובדיה ומצביעים הבית היהודי.
מיכאל19.01.13
74
חחחחחחחחחחחחחחח
אלו רבנים???19.01.13
73
שכל יום בוכים על עם ישראל, שעמלים בתורה כל חייהם, שמוסרים נפשם על עם ישראל והשבתם לאביהם שבשמיים בוחרים ב"בית היהודי". מאות שכאלה. ש"ס הביאה את אוסלו ומחללת שם שמיים בניחוחה הפופוליסטי השמאלני רודף השלמונים. כואב הלב, שותת הדם על מרן של ישראל שמוסט ע"י בי ריש גלותא. אלו שמכאיבים למרן באמת, אוי להם מ
יונתן19.01.13
72
ים
ייגר19.01.13
71
ש"ס התנגדה לפני חודש לפסילת מפלגת רע"ם-תע"ל ! שוב ש"ס השמאלנית של אריה מאכזבת ובגדול ! רע"ם-תע"ל מפלגת של מחבלים , וש"ס תומכת בהם ??? מה השלב הבאה ? אוסלו 2 ? לא נשכח ולא נסלח ! ב"ה הפעם יש לנו אופציות רבות מלבד ש"ס ! רק לא ש"ס !!!
חרדי שפוי וחרד21.01.13
רקקקקקקקקקקקקקקקקק ש''ס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ג'21.01.13
70
נפתלי בנט ומפלגתו הביית היהודי הם עם מסורת אוהבים תורה אבל יהדות נחמדה הומנית של שולחן שבת אבל לא יהדות של הלכה שפעמים היא נוקשה היא אינה מתפשרת ו...כן צריך לומר את האמת פעמים גם אינה הומנית ולכן צריך להצביע ש"ס
זעליג בוזגלו 20.01.13
69
הרב יורם אברג'ל: "לכל היהודים! גדול כמו מרן הרב עובדיה יש פעם באלף שנה, וחייבים כולנו, דהיינו כל מי ששייך לעם ישראל בין דתי בין חרדי, בין איש בין אשה לתמוך בדעתו הקדושה ביום שלישי. אני מבטיח מי שישמח את מרן לא יחסר מזונו ולחמו ובריאותו לעולם. מוקירכם בכל עת יורם אברג'ל. מצווה להעביר לחברים. (ולשתף ג
אייל שקד20.01.13
68
"הקול שלך בקלפי זה משהו רציני, בקול שלך אתה יכול לשנות את פני ההיסטוריה, בקול אחד אתה יכול להרכיב ממשלה טובה או ממשלה רעה. בקול אחד אתה יכול לגרום להמשך קיום עולם התורה, או חלילה, לסגירת הישיבות והפסקת קול התורה. "כן, וזו הבעיה, שיש לך רק קול אחד. ואת הקול היחיד שיש לך, אתה חייב לתת למפלגה שמתאי
פני20.01.13
67
בהצלחה לבית היהודי
יהודה19.01.13
וש''ס מתחזקת ל12 ותמיד ש''ס מקבלת 2 מנדטים יותר
יוסי20.01.13
66
הנו בין הטועים המוטעים.... לא תארנו לעצמנו שזו דעת הגדולים (תמיד האמנו שמוליכים אותם באף...ומדברים בשמם) רוצים לבקש מחילה ברבים מכבוד מר׳ן!!! וודאי שכולנו נבחר ש׳ס!!!
מלכה שלום19.01.13
די .
אלון20.01.13
65
בזיון התורה!
חצקל19.01.13
64
כהגרש"ז אויערבך והגר"מ אליהו זצ"ל
חרד19.01.13
63
לחזן בית הכנסת שהוא דתי מסורתי ורומז לבחור בנט או לגדול הדור????????????
גאולה19.01.13
62
בנט-הבית היהודי. ביבי-הליכוד. עם שלם-הרב אמסלם.הכוח להשפיע-הרב אמנון יצחק. העיקר לא להצביע ש''ס!!!!!!!!
אריה דרעי 19.01.13
61
אלף גיורים. אם רוצים ימין יש את עוצמה לישראל.
אורי19.01.13
שגם עליו אני לא יכול לסמוך בנושא גיוס בחורי ישיבות
כן בטח20.01.13
60
מפתיע ואף כואב שזוהי דעתו של כבוד הרב . אני מבחינתי כבר החלטתי לעזוב את שם ולבחור בבית היהידי .
טליה 21.01.13
59
הזו, זה סתם גורם לשנאת חינם בין הציבור. והאתר הזה נהיה יותר מידי גורם שישנאו את החרדים. יש דברים שיפה הצנזורה שלהם בכל דבר. שימו לב מה אתם מפרסמים לפני שאתם מפרסמים. אין לנו יותר גדול ממרן זה ברור.
...20.01.13
58
לפי הפסק יחדש של המרן היין של חלק גדול מחסידי חב"ד הוא יין נסך.
ירון20.01.13
57
לא שס ולא בנט
טיו20.01.13
56
פרשת בא פרק י"ב {כח} וַיֵּלְכוּ וַיַּעֲשׂוּ בְּנֵי יִשְׂרָאֵל כַּאֲשֶׁר צִוָּה יְהוָה אֶת מֹשֶׁה (מרן שליט"א– ש"ס) וְאַהֲרֹן (הרב אהרן לייב שטיינמן – ג' ) כֵּן עָשׂוּ: {כט} וַיְהִי בַּחֲצִי הַלַּיְלָה וַיהוָה הִכָּה כָל (ר"ת: כח להשפיע) בְּכוֹר בְּאֶרֶץ מִצְרַיִם מִבְּכֹר פַּרְעֹה (גימטרי'ה אמנון
הלמדן20.01.13
55
היחיד ללא חשש מחלוקת ללא חשש לשון הרע ללא חשש שנאת חינם ללא חשש שפיכות דמים !!
יוסף20.01.13
אתה יודע שאישתו לא דתיה והדיעות שלו בגיורים מקילות מאוד ובנישואים אזרחים הוא מיקל ויש לו גם חכ'ית חילונית איתו שבעד גיוס בחורי ישיבות אז תחשוב לפני הרב עובדיה צודק הם מסתירים מהציבור את האמת
בי20.01.13
54
קודם הוא פסל את הרב אמנון יצחק עכשיו הוא פוסל תבית היהודי? אבל הבית היהודי באמת לא טובים בזה הוא צודק אבל בכל מקרא אני מצביע "כח להשפיע" (ומאד אוהב את מרן הרב עובדיה אין ספק)
c.kff19.01.13
אם אתה אוהב את מרן אתה צריך לעשות מה שהוא אומר זה כמו אלה שאומרים שהם אוהבים את הקבה והם בכלל לא שומרים מצוות דתים בלב אם אתה אוהב אז תעשה בשבילו אפילו שקשה זה מראה אהבה די להיות מושפע מכל המסיתים מרן זה האמת היחידה אל תנסה להרגיע את המצפון שלך בזה שאתה אומר והרבה כמוך אומרים שהם אוהבים אבל לא מצבעי
יוסי20.01.13
הרב דניאל זר אמר מי שלא מוחה באמנון ידונו אותו בשמיים !
מאור בטאשוילי19.01.13
סלח לי, אבל הגיע הזמן שתפסיק להשתמש בפה ותתחיל להשתמש במוח. לא נעים, אבל כל הסיפור הזה של אנשים שמצביעים בשביל העולם הבא (ואז מפסידים אותו מרוב קללות) כבר עבר כל גבול. אני לא אצביע למפלגת העבריין המורשע וחבר מרעיו גם עם כל גדולי ישראל יאמרו לי לעשות זאת- במקום חילול השם אין חולקין כבוד לרב!!!
יענקל סטודנט20.01.13
איך אתה בתור חרדי מודרני מאמין לערכאות ? כתוב על זה אין לו חלק לעולם הבא זה מרים יד בתורת משה מי דן את דרעי ערכאות אסור להאמין לערכאות
ליענקל20.01.13
**********תקציר משפט דרעי********** תמצית הוויכוח: כשרובין הפקיד לדרעי את ה-100 אלף דולר מטרתו היתה לתת לו: התביעה - שוחד. ההגנה - החזר חוב. הכרעת ביהמ"ש - ללא ספק שוחד. *** חקירה **** יום טוב רובין הפקיד בחשבונך 100 אלף דולר בשנת 85' (דוגמא) שבהם קנית דירתך? - כן. מה זה, שוחד? - לא! זה החזר הלוו
נחמד מאוד20.01.13
בשביל להלחיץ יש לרב אמנון יצחק הוכחות שהוא בסדר ב 100 אחוז ורוצים רק להפליל אותו ולהאשים אותו בדברים שהוא לא עשה וניראה לי שהולכים לדון את כל ש''ס בשמים על השפיכות דמים שעושים לרב אמנון יצחק שהם לא מתקרבים לקרסוליים שלו גם אני הייתי כמוכם עד אתמול שסיפרו לי וראיתי ובדקתי מי זה באמת ש''ס השפלים והמסכ
c.kff20.01.13
כול הקטע הזה של יורקים זבל.... ואח'כ חותמים ב:"אוהבים את הרב עובדיה" וכיוצ"ב זה סתם זריקת אפדורל להרדים את המצפון שלכם
חן20.01.13
כל הזמן תקפת את אמנון יצחק פתאום אתה מצביע לו
חיים20.01.13
קראתי שניסו להרוג את הרב אמנון יצחק אלא מש''ס אז ברורר שאני ישנה את דעתי אנשי ש''ס הם אנשים מושחתים שמוכנים להרוג בישביל מנדטים הם אנשים שפלים ומסכים מסכן הרב אמנון יצחק מה שהם עושים לו ולא יעזור להם באמת שרציתי להצביע ש''ס אבל עכשיו אין לי ברירה רק כח להשפיע הכי טוב מכולם תאכלס..!!!
c.kff20.01.13
להרוג את לפיד, גם תצביע לו? אף אחד לא רצה להרוג אותו ואתה סתם מלכלך ומתלכלך.
שי20.01.13
ניסו להיתנקש בחייו קראתי זה היה כתוב באינטרנט, ואני בחיים לא יצביע ללפיד הוא רשע הייתי מעדיף למות ולא להצביע ללפיד אתם מדברים שטויות חבל
c.kff20.01.13
53
מרן קודש קדשים. הוא מזהה סכנות שעיננו הטרוטות אינן מצליחות אפילו להבין. בנט מסמל את הדתי לייט בעיני הכל. והוא גם התבטא בצורה מפורשת בעד גיורים מקילים, ובעד תחבורה בשבת. מה לכם נזעקים על כבודו? והשכינה זועקת: על כבוד בשר ודם דתי לייט מחיתם על כבודו של מרן ושלוחיו, שבנט ומפלגתו מבזים כל העת לא מחיתם?!
ארז לבנון19.01.13
מקום 4-ספרדי(הרב בן דאהן) מקום 5 חצי ספרדיה(שקד) מקום 7 ספרדי(זבולון כלפה ) מקום 10 ספרדיה (אורית סטרוק, אני מכירה את המשפחה הם ספרדים!) מקום 11 ספרדי(יוני שטבון) מקום 12 ספרדיה (שולי מועלם) מקום 16 ספרדי(הרב רחמים נסימי).7 מתוך 16 מקומות לספרדים זה 44% ספרדים! מאכילים אותך בשקרים ארז לבנון. ולצערי
חרד"לניקית20.01.13
מגדל קלפים אין שם מנהיג שינהיג עדת המוקיונים שם יש שם מוזאיקא של דעות אבל אין מלט שידביק אותם לקיר לכן אוטוטו הכל יתמוטט יתפרקו ויתחברו לשמאל ולימין כי אין אידאולוגיה כרגע האדאולוגיה זה הכסא וזהו
תזכרו דברי20.01.13
52
זהו זה שמענו מפי מר'ן והרבנים והצדיק את דעתם
גואל19.01.13
51
אני חרדי וגאה בהתנהגות של הכיפות סרוגות דרך ארץ לתפארת, שראוי לנו הספרדים בני המחלוקת ללמוד מהם כנרה כיום מי שלא שסניק הוא רשע, השם ירחם מה הבחירות עושים לנו..
דניאל19.01.13
50
מזגז כמו בנט
ירוחם 19.01.13
49
וואלה צודקים!!!
עדי19.01.13
48
כל המשפחה שלי בחרה המפד"ל אנחנו בעד בנט!
שירה22.01.13
47
אז מה הפלא שהתחילו לשרוף ספרים?
אם בארזים..20.01.13
46
זה שעכשיו בחירות זה לא מתיר לשון הרע ושפיכת דמים של אחרים!!! ש"ס אתם גורמים לחילול ה' נוראי בכך שאתם מכפישים כל אחד שהוא שוננה מהדעה שלכם! מי התיר לכם לשפוך דמים מי התיר לכם לדבר לשון הרע והוצאת דיבה??? לצערי הרב אתם גם גורמים לביזיון תלמידי חכמים ובעיקר פוגעים בכבוד מרן הרב עובדיה שאתם מטעים אותו ו
ירא שמיים20.01.13
45
אתה שומע את החכ'ים של הבית היהודי בנושא גיורים גיוס בני ישיבות והבטן שלך מתהפכת הרב בא להאיר לאנשים את העיניים עליהם
דוד20.01.13
44
רק הבית היהודי!
משה20.01.13
43
היחיד שלא מדבר על אף אחד
משה20.01.13
42
לא זה רק ש׳ס מתרסססססססססקקקקקקתתתת!?
אילן רמון21.01.13
41
הרבה דברים מספרים הר"ע ביניהם איזה אוהב ישראל גדול הוא. לכן בטוח שהוא לא אמר מה שמפיצים בשמו הכל שקר.
פחימה20.01.13
אמרו בשמו???? מה אתה לא רואה את הוידאו???? מה אתה לא שומע אותו אומר את זה בעצמו??? אין לך אוזניים או שפשוט לא בא לך להאמין שהרב שאתה מחזיק ממנו מדבר שטויות ודברי כפירה וביזוי התורה בכל הזדמנות ששמים מולו מיקרופון? מה הבעיה שלכם חבורה של בנות יענה, תוציאו את הראש מהחול כבר!! חבורה של בובות על חוט....
גיא21.01.13
40
אם הם כופרים מה בינם למר"ץ . ותראו שלאחר הבחירות גם בנט יהיה כבר כשר וגם כוח להשפיע וגם שולי, ליבני ואפילו יאיר לפיד . אז זה הכל תעמולת בחירות ותו לא!. והאם אין באמירות אלו מין המתכבד(מגדיל כוח מפלגתו) בקלון חברו.והאם ביבי וחבריו יותר בית יהודי מבנט. אז למה לא אמר עליהם כופרים. . ותראו אחרי הבחירו
יוחאי-20.01.13
אתה נותן כח למפלגות שלא שומרות תורה ומצוות עם רב שפוסק להם והוא דיבר לקהל של ש'ס שאם נהיה חזקים אז לא יעבירו גזירות של גיוס וגיור
שי20.01.13
39
בעזרת ה' יתברך תדעו לכם שיש מנצחים לבחירות האלו כבר- 'הבית היהודי'. ואפילו אם יזכו רק בתשעה מנדטים הם המנצחים הגדולים. "הנעלבים ואינם עולבים שומעים חרפתם ואינם משיבים"!!! כל המפלגות הגדולות מלכלכות אחת על השנייה ובמיוחד על 'הבית היהודי' (למהדרין...) ורק הבית היהודי באצילותו הנפלאה הולך בדרך בית הלל
עמ"י חי20.01.13
38
שישבו בכלא...
בן בסט20.01.13
37
הרשעים האלה רוצים להפוך את המדינה לשל גויים תחבורה ציבורית בשבת נישואי תערובת יש מצווה להציל יהודים משמד לכו עם הרב עובדיה ותדבקו בו זה גדול דור
מלחמת שמד 20.01.13
36
אבל אחרי דברים כאלו ששמענו מהרב ב.ה נבחר רק שס
אילן20.01.13
35
ייייחחיח
שמואל19.01.13
34
אני בבית היהודי וגאה להיות שם.
פופאי19.01.13
33
סיבה טובה להצביע בית יהודי. כדאי שגם הרבנים יבינו שאנחנו קצת פחות מטומטמים ממה שהם חושבים.
אברך19.01.13
32
אמנון יצחק=355 פרעה=355 פ"ז=פח זבל תהילים מזמור פז מתחיל למנצח לבני קורח, יוצא שאמנון הוא פרעה וקרח במפלגה של פח זבל
חיים19.01.13
בדיחות של כתה א'
דוד20.01.13
מגניב יש לך לייק ממני
שס20.01.13
31
וגם מתגייס לצבא
פופאי19.01.13
30
והרי אני במו עיני ראיתי שבתוכנית אצל נסים משעל [ביום ה' האחרון] בנט קפץ וחיבק את יאיר לפיד כאילו אין מחר, ואמר לו בזו הלשון: "אני מסכים עמו ברוב דבריו, ביותר מ70% אנו מסכימים (!!!)". עכשיו תגידו אם דברי הרב אינם נכונים [שהרי כולם מכירים את מצעו השמאלני-חילוני-אליתיסטי של לפיד, האיש שמתלהם ומסית בכל
המשפיעה21.01.13
לברר לפני שאת זורקת לאויר כל מיני שטויות. זה אכן היה, ואין שום בעיה להסכים עם יאיר לפיד ב70% מהדברים. הבעיה היא של הציבור שלכם שאין לו שמץ מה יאיר לפיד אומר, והכי קל לכם לכנות אותו "כופר" אבל את יודעת, עם תמיכה כ"כ רחבה של העם, אולי בכל זאת כדאי שתבררו מה הוא אומר.. אל תסכימו, אבל תבררו.
יאיר02.04.13
29
גדול הדור !!!!! אין כאלה אצלינו כיום , תפקחו את העיניים, תתעוררו! מרן לא אומר סתם דברים , רק ש''ס
מאי20.01.13
28
נמצא בסביבה של אנשים שמנדטים חשובים להם יותר מאשר מהוצאת דיבה והם מסיטים אותו כנגד אנשים תמימים יראי ה' כמו הבית היהודי והרב אמסלם. חבל שהם גורמים לחילול ה' כזה גדול כנסו תראו מה אומר הרב מלמד http://www.inn.co.il/Ne בואו נפסיק את שנאת האחים הזו!!! במקום שנעשה תיקון לשנאת חינם
ירא שמיים20.01.13
27
כי הרב עובדיה אמר רק ש"ס ש"ס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס שס
אליהו גבאי20.01.13
26
החיים והמוות ביחד הלשון. מעולם לא שמענו מבנט, קללות, העלבות, הכפשות.כי כל אשר הוא עושה, ה' מצליח בידו. ואילו המרן אין כוחו אלא בקללות והכפשות. עת צרה היא למרן, לכן צריך למחול לו.
דן סגל20.01.13
25
הם באים כמפלגה דתית אבל בעד נישואים אזרחים נישואי תערובת רק שתדעו למי אתם מצביעים צריך לומר את האמת לגבם
אליהו20.01.13
24
לראות את מרן ולדמוע!!!!! אשתי עוד חשבה להצביע לבנט,,,,,, עכשיו!!!!! רק מרן!!1
אהוד19.01.13
23
אני ביי שכולה כיפות סרוגות ופשוט הכתבה הזאת בושה ושינאאאאאת חינם אני חרדי עם כיפה שחורה פשוט בושה כוווווווולה בחירות!!!!!!
ר׳ שפוי20.01.13
זה לא סתם בחירות זה התבוללות בעם היהודי והשאלה אם אתה שותף להתבולולת הזאת בעם היהודי
פקח עיניים20.01.13
תפסיקו לשחק אותה כאילו אתם הטובים וכל השאר רוצים ברעתכם, אין כאן שום התבוללות ושום בתיך, מי שצריך לפתוח עיניים זה רק אתה!!!
y02.04.13
22
למה ראשי הישיבות והרבנים הספרדים מתבטאים תמיד בגסות. רב עובדיה, רב אמנון יצחק, רב מאיר מאזוז וכו' הרי גדול בתורה צריך לדבר בלשון נקיה ולא במילים גסות ובקללות. הם נותנים דוגמה שלילית מאד לעם ובמיוחד לנוער. והכל רק בשביל פוליטיקה ובחירות וכדי לנגח אחד את השני. תורה לשמה צריכה לעדן את האדם ואת התנהגותו
נפתלי20.01.13
21
יש לנו שני מרן מרן הפוסק ומרן המחזיר בתשובה מסביב כל אחת מהן יש את החסידים הצדיקים וכו׳ באו נחזיר בתשובה את החרדים ולאחר מכן ניתן יהיה לפסוק ולהחזיר בתשובה כרגע המאמץ להחזיר בתשובה את השחקנים עם הכובעים
חיים20.01.13
20
http://youtu.be/nrdbidlo
כח להשפיע20.01.13
19
היה בהסכם אם האיחוד הלאומי שאף רב לא התערב להם ומרן צודק בכל מילה
יוסי20.01.13
18
תורם לאמנון יצחק? דרוש בדיקה להיכן הולך הכסף! יהודי יקר יתכן ששוכנעת באחת הרצאותיו של אמנון יצחק לתרום לארגון שופר, יכול להיות שהכסף שלך משמש היום לצורך השפלת מרן הרב עובדיה יוסף? באותה מידה שאותה אשה תמימה שתרמה כסף לערב חיזוק, וללא שוב בושה, השתמשו בכסף זה לארגון כנס בחירות! יתכן שגם בכספי הת
.19.01.13
17
לא צריך להתרגש... אנו לא תלמידים של הגר''ע יוסף שליט''א... אנו תלמידים של הגר''מ אליהו זצוק''ל ושל הגר''א שפירא זצוק''ל... ושל הרב אבינר ושל הרב זלמן מלמד ושל הרב דב ליאור... הרב שמואל אליהו ושל עוד הרבה .... והם מורים לנו להצביע או הבית היהודי או עוצמה לישראל.... אנו שומעים להם!!... וגם רוב עם יש
דתי לאומי19.01.13
מה אתה מיתמם?! רוב עם ישראל החילוני שומע לרבנים דלי"ם? עובדה היא שכשחילוני זקוק לרב הוא יעדיף רב חרדי! אתה מנופף בשמות של רבנים נכבדים אבל בנט מצהיר בפירוש שהוא לא יתייעץ עימם! ואךל תדבר בבקשה על שנאה אם זה מה שהציבור הד"ל בעיקר בעיני החילונים משדרים שנאה משורש שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים.
ארז לבנון20.01.13
אני מעריך את זה
דוד יורם20.01.13
משה רבנו יש רק אחד בכל דור ודור עד בא גואל צדק!!!
המוכיח20.01.13
16
וואלה צודקים!!!
עדי19.01.13
15
איילת השקד החילונית לא תכתיב מדיניות בנושאים כאלו במפלגה דתית. אני לא יודע איך הוציאו את זה מהרב עובדיה אבל למפלגה שבה תיקים פליליים יותר פופולריים מתיקים בממשלה אני לעולם לא אצביע. עם הכל, יש לי בית.
Harui19.01.13
14
חזק ואמץ לדבריו של פיו מפיק מרגליות שר התורה פוסק הדור רשכבה''ג משה רבינו של דורינו מעוז ומדול הגאון האדיר הענק שבענקים מורינו ורבינו ועטרת ראשינו גאון עוזינו ותפארתינו שר התורה והיראה מרן הגרע''י שליט''א וכן לגדוליומאורי הדור שליט''א שבאו וטרחו להביע דעתם לשמוע לגדול הדור מרן שליט''[במוצ''שק פרש
יוסף19.01.13
13
יהי רצון שיגיע משיח צדקנו ולא נצטרך את כל הבחירות האלו כל הבחירות הם לשון הרע
יוסף19.01.13
12
כמו שהוריד בבחירות שעברו לליברמן 3 מנדטים
שסניק19.01.13
הוא יצא מדעתו לחלוטין. אתיופים הם יהודים אבל הבית היהודי לא. אוי ואבוי איזו בושה ואיזו כלימה... עצוב שזה נקרא מנהיג הדור.
אבוקסיס20.01.13
שמעת מה עונשו של המבזה תלמיד חכם וכל שכן המבזה את גדול הדור?! איך לא רעדה ידך?! חזור בך!! נכון האתיופים הם יהודים. והבית היהודי מעודדים בעקיפין גיורי קפיצה ומכניסים זמורת זר בקרב ישראל. אתה ודאי לא אבוקסיס אני מוכן להתחייב שאתה המתבטא בגזענות כלפי אתיופים, ממגזר אחר לחלוטין וד"ל. אתם שתקפתם את מרן
ארז לבנון20.01.13
11
פוסק הדור, יש עוד הרבה אתרי אינטרנט שעוד לא מכנים אותו בתואר. היו רגילים לרב אלישיב זצוק"ל, צריך להבין, בעל שבט הלוי והגר"ע הם פוסקי הדור שלנו היום והליטאים עוד מתלבטים מי יהיה המרן שלהם..
חרדי19.01.13
10
אולי אצביע לו במקום ג
סעדיה19.01.13
מה אתה רוצה עבירות על הראש שלך יש גדולי ישראל והם מחליטים לא אחד עם כיפה בשקל
תגיד זה רציני19.01.13
תתביישי לך
רוצה19.01.13
9
אני ואין בלתי.
מני19.01.13
8
ש'ס וג' שאר המפלגות אין בהם רבנים וגדולי ישראל שיפסקו להם
דני19.01.13
הקב"ה נותן אפשרות הן לספרדים והן לאשכנזים לבחור בו ובתורה הקדושה חוץ מזה הכל שקר יש מי שקונה עולמו בשעה אחת בבחירות!!!
המוכיח19.01.13
אמנון יצחק=355 פרעה=355 פ"ז= פח זבל תהילים פרק פז למנצח לבני קרח
חיים19.01.13
7
היחיד ללא חשש מחלוקת ללא חשש לשון הרע ללא חשש שנאת חינם ללא חשש שפיכות דמים !!
חסיד דן סגל19.01.13
6
לפני ההתנתקות ישבו המסרוחניקים עם טומי לפיד וביטלו את משרד הדתות, תוך הטלת גזרות כלכליות קשות על הציבור החלש. כל זה היה בטענה כי ימנעו את ההתנתקות ע"י השפעה מבפנים, ואת התוצאות כולנו מכירים. אלו אנשים חסרי יראת שמים לחלוטין כפי שאמר עליהם בפירוש מר"ן החפץ חיים. כל עניינם למצוא חן בעיני הכופרים, והם
י.19.01.13
מחליפים כיפה ובוחרים מפלגה תורנית מה יותר קל מלהגיד טעיתי בדרך ומודה ועוזב ירוחם ועל זה אומר שלמה המלך ע"ה אל תוכח לץ פן ישנאך הוכח לחכם ויאהבך!!!
המוכיח20.01.13
הרב קוק זצ"ל היה מקורב מאוד לחפץ חיים.(החפץ חיים ביקר בבית אביו של הרב קוק זצ"ל ומשם החל הקשר בינהם...) אם הח"ח היה רואה את תגובתך היה בוכה נורא על עוון לשוה"ר שהעזת להצמיד לשמו הטהור. ולעצם העניין: רוב הציבור הדתי לאומי היה נגד המהלך של הפוליטיקאים ההם בתקופת "שינוי".
חרד"לניקית20.01.13
בדרכו תפסיקו להתהדר בנוצות לא לכם על חשבון צדיקים כמו הרב אליהו ע"ה אתם הבאתם עלינו שנאה מכל קצוות תבל ולא די בזה עוד מכעיסים את הקב"ה בכל מיני רפורמות חסר רק שתצאי נגד מרן שליטא שאמר שמי שבוחר בנציגים שלכם כופר בכל התורה כולה אז כדאי שתעשי תשובה ומהר כי לעתיד לבוא לא יהיה אמצע=ערב רב!!!!!!!!!!!!!!!
המוכיח20.01.13
יורקים ומבזים את מרן הראי"ה קוק ואת מרן הרב אליהו ואת מרן רבי אברהם שפירא ועוד ועוד ופתאום אתם אומרים הוא היה חרדי... רמאים זה מה שאתם! אוהבי שנאה! אוהבי לשוה"ר! שונאי שלום! שונאי ארץ הקודש! תאבי הבצע והממון! הכבוד והשנאה מוציאין אתכם מן העולם!
בית יהודי21.01.13
להלן העובדות. 1. הרב קוק לא היה חרדי לפי הגדרות שלך.נכון שהיה לו שטריימל אבל הוא היה ציוני חד משמעי, בעד הקמת מדינת ישראל ובעד העלייה וישוב הארץ ותחיית עם ישראל בארצו- החרדים(אנשי הישוב הישן) דאז התנגדו לו נחרצות ואסרו על העלייה לארץ! הם קראו ליום צום ומספד ביום שבו הוא הקים את הרבנות הראשית לדוג'!
חרד"דלניקית20.01.13
היום לא קשה למצוא את האמת שהסתירו ממך הכופרים הציונים. אם אמת את דורשת, מיצאי אפילו ברשת מגוון גדול של התבטאויות על המזרוחניקים מאת החפץ חיים זצוק"ל. ובנוגע לרב קוק, הוא כתב בפירוש כי תלמוד תורה קודם לשירות בצבא (אלו דברים פשוטים לכל בן תורה אמיתי (ותלמוד תורה כמגד כולם). הלוואי והייתם שומעים לרב ק
י.20.01.13
5
ויש שם חילונים. זה איסור תורה.
משה19.01.13
4
מעזים לכתוב דעה שונה משל מר"ן שליט'א
פנחס19.01.13
3
שלוש מאות אלף גיורים. זה לא פשוט.
שרון 19.01.13
2
אז איך זה שהספרדים הם עדיין הצבור הכי דפוק והכי טעון טיפוח מכל בחינה במדינה?
אני שאלה19.01.13
1
לא אגיב מעבר לזה בגלל שאנו מכבדים את כבוד התורה למרות הכל.
אלון19.01.13
אתה יודע עד כמה זה חמור נישואים אזרחיים מה זה רק בגלל זה איפה הראש נעלם, כולנו יהודים בוחרים בשס
חיים19.01.13
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 07:15

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"הוא בעצמו קופץ"

"חיקוי של הרפורמים" | הראשון לציון נגד הרב אייל עמרמי

ישי כהן | 01.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24