כיכר השבת

ברק צברי לישראל פרוש: אתבע אותך על לשון הרע

לאחר שפוטר מתפקיד יו"ר ועדת המכרזים בעיריית אלעד, מגיב ברק צברי במכתב חריף לראש העיר ישראל פרוש בו הוא בין היתר מאיים להגיש נגדו תביעת לשון הרע (חרדים)

40
צביקה גרוניך | כיכר השבת | י' באב | 06.08.14
ראש העיר ישראל פרוש
ראש העיר ישראל פרוש (צילום: באדיבות המצלם)

רוחות הסערה במסדרונות עיריית אלעד מסרבות להירגע: יומיים אחרי פיטוריו מתפקיד יו"ר וועדת המכרזים, בעקבות טענות של אנשים בעירייה על התנהלות לא מקצועית לכאורה, סגן ראש העיר, ברק צברי שיגר מכתב נוקב לראש העיר שפטרו.

את מכתבו פתח ברק צברי בכך שלדבריו הוא לא רואה סיבה להגיב לדברי שקר: "אין צורך שאגיב לשקרים במכתבך, אך ישנן מספר שאלות שאני מצפה ממך לקבל תשובות .... והמון חומר למחשבה!!!! בטוחני שלאחר קריאת השאלות אולי תעשה בדק בית ואולי יחדיו נצליח למגר מקצת מהתופעות השליליות שמתחוללת באלעד הרי ברור שאנו רוצים בטובת העיר ולא בטובתנו האישית".

במכתבו שואל צברי: "מי הזמין את המכרז? (תתפלא מה ענתה מנהלת מחלקת הרווחה). למה הזמינו את המכרז? (הרי לא היו כל תלונות נגד הקיים והבטחת למסור לי מכתבי תלונה, עד כה לא קיבלתי)".

"למה מכרז שבדרך כלל מפורסם כחצי שנה לפני פתיחת השנה במקרה שלנו יוצא כחודשיים לפני פתיחת שנת הלימודים? (מה התועלת "במינימום" זמן לפרסום). למה משעת פרסום המכרז ניתן 14 יום בלבד לקבלת הצעות? (מהו הרווח של הציבור בלהתנהל בפזיזות הרי אנו מפסידים מציעים פוטנציאלים?!)", הוסיף לתהות.

עוד שאל צברי את ראש העיר: "למה סירבו לבקשתי לסיור באחד המעונות? (וההפך ממה שנכתב לעיתונות -שסירבתי?!?). למה לשקר שהיועץ המשפטי הנחה אותי? בזמן שהוא בכלל לא היה כשננעלה הישיבה. (לשאול את חברי הועדה שנכחו , אם יהיו אמיצים לומר את האמת)".

לקראת סיום המכתב בחר סגן ראש העיר לאיים בתביעת דיבה נגד ראש העיר. "לגבי המכתב ששלחת אלי אני מבטיח לך שתקבל תגובה משפטית בנושא בגין לשון הרע בימים הקרובים", כתב והוסיף, "ישנן עוד מספר שאלות שהחלטתי לא לפרסם בשלב זה".

"אדוני ראש העיר", כותב צברי, "הציבור לא טיפש אומנם יתכן והאמין לך כשאמרת צוות מאה הימים אבל מה שבטוח שהוא קיבל בתמורה יותר ממאה לילות קשים".

בסיום מכתבו בחר הוא לשתף את ראש העיר במחשבותיו: "רציתי לשתף אותך קמעא בתחושותיי. חלק קטן מהציבור אומרים לי "עזוב אותך תהיה פוליטיקאי .... רק ככה מצליחים..." אני מודיע לך ראש העיר בלב כבד, כל עוד אני בעירייה לא אהיה חלק בפעולות הנוגדות את השכל הישר!".

"הגעתי לשרת את הציבור באמונה ובישרות , אין לי רגע אחד של חרטה באחיזתי באמת, ברור לי ראש העיר שתנסה "להפוך" כל דבר נגדי אבל שוב אני מבטיח לעמוד כצוק איתן מול כל שקר ומחטף!", הוסיף צברי.

הרקע להדחה הם טענות של חברי וועדת המכרזים שסוערת בשבועות האחרונים לאחר שחברי הוועדה טענו בפני ראש העיר כי יו"ר הוועדה, סגן ראש העיר ברק צברי, מתנהל באופן בלתי מקצועי לכאורה.

לאור זאת, ובצעד נדיר, הורה היום ראש העיר להדיחו מתפקידו לצורך בירור מעמיק על אופן התנהלותו, כשבסיומה יוחלט האם להחזירו לתפקיד אותו קיבל במהלך המשא-ומתן הקואליציוני.

לטענת החברים, יו"ר הוועדה ניצל את סמכותו פעם אחר פעם כדי לעכב את אישורי המכרזים, כשכל פעם הוא נתלה בעילות שונות. "המטרה שלו", הם אומרים, "נראית כמטרה תקשורתית בלבד, כשטובת התושבים ומניעת העיכובים המיותרים לא נמצאים מול עיניו".

מעיריית אלעד נמסר בתגובה: "ראש העיר מצפה ממחזיקי תפקידים לפעול במקצועיות וביעילות למען תושבי העיר. ניסיונות התערבות לא מקצועיים לכאורה וכפיית עמדת יחיד של יו"ר ועדה, בניגוד להנחיות יועץ משפטי ובניגוד לדעתם של כל חברי הוועדה מלבדו, ולא בפעם הראשונה, לא יכוסו במכתבי השמצה זולים. טובת העיר היא מטרתנו היחידה כשרתי הציבור, כך פעלנו וכך נפעל גם בעתיד בעז"ה. לצערנו עושה צברי כל שביכולתו כדי לשמש נציג לתקופות עבר חשוכות בניהול העיר, שהובילו רק למחלוקות ושנאת חינם. לא נאפשר זאת".
מכתבו של ברק צברי (צילום: כיכר השבת)
תוכן שאסור לפספס
40 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
31
למה אתם לא מצטטים את השאלות על אח של ראש העיר ומה מעורבותו בנושא?
יצחק07.08.14
30
צברי איש קטן שמתעסק בבעיות עוד יותר קטנות. ילד שנפגע מכל דבר ומשמיץ כל אחד העיר אלעד יכולה להתמודד איתו בברכה משגיח כשרות
שימון06.08.14
29
תגובה יפה נתן שי נתן בשם העירייה. כמה כסף הוא מקבל עבור תפקידו ומאיפה מקבל את הכסף? כי קשה להאמין שהוא בעירייה בהתנדבות. שעומד מאחורי תפירת תפקידים לעובדים ללא מכרז ובלי תקנים ומתעלל בהזזת עובדים קיימים. שי נתן נהייה העובד השפוט של פורוש מאז שקנה אותו בתפקיד. שי נתן מייצג את פורוש ולא את מי שצריך לי
דליה06.08.14

הצגת כל התגובות

28
ותראו איך אני הופך את העיר למקום חלומי מדהים ומבוקש . ללא עסקנים וללא רבנים וללא מגזרים . אלה כל הבעיות של העיר הזאת !!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוקי06.08.14
27
ספינה שהגלים מובלים אותה ללא שום בקרה או היגיון. חושבני שהגיע הזמן לעצור ולחשוב מה עושים . הרי ברור שבחירות הבאות באלעד זה מלחמת עולם שלישית,וברור שלא יאפשרו לפורוש לעבוד ולגמור את הקדנציה בשלום. לכן לעשות חושבים עכשיו , לפני שוועדה קרואה תנחת בעיר ואז זה מאוחר מאוד . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלול
אלי06.08.14
26
מבלי לשים לב, צועק מתגובתכם שהבוס פרוש שלח אותכם להגיב בזה אתם יודעים לתקתק ענינים , בטח אתם צרכים להצדיק את המשכורת שתפר לכם הבוס עם משכורת של מעל 15 אלף ש"ח ,עם יועצים ויחצנים ,בזה הוא מעולה , אתם יכולים להכניס את נושא העדתיות, תמני ,וכו ,נולדתם גזענים ותמותו כאלה ,גם אם תסלסלו סליחות בבתי הכנס
צור06.08.14
25
ישר כח גדול לברק צברי, שירבו כמותך בישראל חזק ואמץ ואל תחת כי אמת מארץ תצמח. אולי סוף סוף משהו יצליח להציף את כל המכרים מאלעד
צוף06.08.14
24
כדי שתתחיל להתנהל בצורה חוקית , ולא כמו שריף. העיר לא שלך . ויפה שעה אחת קודם .כי גם כשתעזוב את העיר חזרה לירושלים עם פנסיה שמנה מעירית אלעד ,לא יהיה לך חסינות ולא חוק התישנות , עיין ערך הגברדיה מירושלים ,כולל ראש ממשלה לשעבר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צור07.08.14
23
חסידים וליטאים יש בעיות מחלוקות ועולם תחתון . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי06.08.14
22
מי במשך תקופה מנסה לישר הדורים בין שכנים? מי לא מזמן הציל אברך בעל משפחה מקבלן שברח עם הכסף??? פורוש????????? חחחחחחח רק ברק איש היקר ... אומר מעט ועושה הרבהההההה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שולי07.08.14
21
סוף נכנס לעיר חסידי שיודע לתקתק עניינים מה התימני הזה יכול לעשות? בגלל שחסידי נכנס אז כל הספרדים מתחילים לבכות
זי12306.08.14
הגזענות היא לחם חוקם של האשכנזים הכל נגזר לפי חמולות,בדיוק כמו ערבים
בוכריס07.08.14
יש פער אינסופי בין פאר קהילות ישראל קהילת קודש תימן, לבין הכוזרים מאירופה. בתימן חיו קדושי עליון, ולכן לא הייתה שם שואה.
בני תורה06.08.14
תשובה אבל אחרי שאני רואה את צמד המילים "התימני הזה" אני מבין שיש כאן עוד גזען שלא שווה לענות לו כמו שלא עונים לגזענים באירופה כי זה מושרש בהם נא לא לצנזר
דוד06.08.14
20
פרוש מדבר על חוסר מקצועיות חחחחח. שעוד שרוליק הקטן היה בישיבה ולא ידע לקרוא סכום של יותר 10000 ש"ח. ועוד לפני שאבא מאיר הדיח את הנציגים הקודמים של כלל חסידי, וסידר לבן שרוליק ג'וב באלעד כדי שיהיה לו פרנוסה, ברק צברי עשה עסקים חובקי עולם .הם כנראה רגילים לנציג תמני רופס , אבל לא הפעם, ברק צברי לא
צור 06.08.14
19
פרוש המלך
אורי06.08.14
18
פרוש תחמן!!!
אבי06.08.14
17
אף אחד בעיריית אלעד עושה למען התושב כמוהו. תמיד יש לו אוזן קשבת לעזור (גם אם הוא נמצא בחו"ל). פשוט תותח!!! ונכס אדיר לתושבי אלעד. חזק ואמץ אל תערוץ ואל תיחת, לך עם האמת עד הסוף. ה' עמך!!
אלעד06.08.14
16
אני חושב שברק צברי הוא איש בשורה. תפסיקו לנגב הכל מתחת לשולחן, העירייה זה לא עסק משפחתי. פרוש מטה מכרזים, מעביר הקצאות לעמותות פרטיות שלו שרשומים תחת שמות פיקטיביים, החבל מתחיל להתהדק. ברק אל תהסס לרגע לפנות לגורמים המשפטיים, ולעצור את טירוף הפשע של המושחתים. ברק אל תדאג בקלפי ביום הבוחר כולנו נשיב
חסיד 06.08.14
15
כל הכבוד לברק צברי שלא עובר על חוק של מכרז תפור למען חברים טובים של פורוש. כשלפורוש לא בא על מישהו שלא הולך בדרך שלו אז הוא יחפש את כל הדרכים להעיף אותו . ומעניין מי הגיב בשם העירייה האם שי נתן עבדו הנאמן של פורוש ? פורוש כבר לא יוכל לעבוד על התושבים התמימים בכך שאכפת לו מהם כי לא אכפת לו מהם. ימים
דליה06.08.14
14
מתבייש שברק צברי חבר עירייה שלנו הוא בושה לעיר ולעירייה מדומיין וחולה כבוד. בכל שבוע הוא עושה מחלוקת חדשה. כולם שונאים אותו ובזים לו איכסה - ברק - לך מהעיר כבר
אלעדי06.08.14
13
ברק מסכן שלי, רוצה סוכרייה?? אל תבכה!!! תתלמד זה הפוליטיקה, ואם אתה לא יודע להתמודד או לנסח מכתב מכובד ונורמלי כמו בוגר עדיף שתברח מהעירייה בטרם יתגלה קלונך ברבים... עוד אחד שכותב מכתבים שקריים בלי ידע מינימלי בניסוח, אל תדאג יש על כל סעיף מה לענות לך ולהוכיח שאתה הוא השקרן, אז תיזהר בדיבורך.
תימני מאלעד06.08.14
12
רבותי נא להרגע , הסוף של שלומי אמונים נראה באופק רק קצת סבלנות והכל יסתדר המושחתים יעופו מהגב של הציבור החרדי, הבנתם את זה משפוחה?
אבי06.08.14
11
תזהרו ממנו איש שכל היום מריבות ומזימות נגד הרב רוזין נגד הרב גרוסמן נגד הרב מלכה נגד הרב אטינגר נגד הרב שלום סורוצקין נגד רבני השכונות ועכשיו הספיק לריב גם מול זישא הורביץ רבו למען הבחירות צא מהעיר מחכים לך בירושלים
דודי 06.08.14
10
תפסיק להתבכיין. אתה משלם עכשיו את מחיר ההתנהלות המצחינה מהתקופה של לפני הבחירות.
לאחר העיון06.08.14
9
הילד פרוש מדבר על מקצועיות חחחח . בזמן שישראל פרוש היה בישיבה.. ולא ידע לקרוא מספרים מעל 10000 ש"ח ,ולפני שאבא מאיר הדיח את נציגי החסדיות הקודמים וסידר לבן שרוליק ג'וב ופרנוסה ,ברק צברי עשה עסקים חובקי עולם ,כנראה הם רגילים משנים קודמות לנציג תמני רופס ,אבל לא הפעם. צברי לא חותמת גומי לקומבינות
צור06.08.14
8
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שולי06.08.14
7
אין יותר טוב מן האמת, הלוואי והיא תהיה נר לרגלי כל העוסקים בציבור! צריך אומץ!וחוצמזה לאלה הטוענים שברק מחפש כותרות, תצאו מזה, זה לא כותרות זה תיעוד! כותרות הן לא הצהרות כמו שקבלנו ערב הבחירות. ודי לחכימא
מוריה06.08.14
6
אם אפשר לומר שהעיר מאז הבחירות האחרונות התקדמה ב-20 שנה
משה06.08.14
5
פשוט לקרוא ולא להאמין , אח של ראש העיר מנהל עסקים בעיריה? מה זה עסק משפחתי, לערב מיד את גורמי החוק ויפה שעה קודם .
אבי06.08.14
4
ברק צברי איש אמת ואיש של שלום, כל מי שמעורה קצת במה שנעשה בחצי שנה האחרונה במסדרונות העירייה, יודע שכל מה שברק צברי טוען זה אמת לאמיתה. אכן עם יחצנים טובים כמו שמשרתים את פרוש אפשר להפוך כל לוחם צדק למושחת תקשורתית, אבל נראה שכאן מדובר באדם עקשן שלא מפחד מהאמת ומהשמצות אישיות. ברק תמשיך כך כל העיר מ
אלייקים06.08.14
3
רד אל העם, אולי קשה לך קצת בגלל ה"גובה" אבל אתה בטח יודע את הפירוש מדוע כאשר עלו לרגל לירושלים לא היה מי שאמר צר לי המקום הזה, ואמנם כשעמדו היו צפופים אבל משתחווים רווחים. כאשר אדם עומד על שלו נעשה צפוף.. אבל כאשר משתחווים, מכופפים קצת את הראש נו אז יש מקום לכווווולם. די לדיקטטורה!
מור06.08.14
2
רק אנדים חיצוניים ולא דתיים צרכים לנהל את העיר . סליחה עם כל הכבוד 15 שנים לא הצלחתם לעשות כלום .וכולם סובלים גם אלה שהצליחו למשוך ממנעמי השלטון את השמנת, הם גם סובלים מחוסר פרגון וכו׳ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך06.08.14
צודק מאד
מסכים06.08.14
1
פרוש היום התנדנד בנדנדה בלשכה ? היום הדשא צמח בלשכה ? היום הוזמן סושי ללשכה
דודי 06.08.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים
ש

הכוונה לשירות חרדי משמעותי - צו השעה

כיכר בשיתוף צו השעה | מקודם

צפו בגלריה

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

היסטוריה ואקטואליה

מלומד נאצי מעל בקודש ומכר רבבות ספרים של הגאון הליטאי

ישראל שפירא | 19.05.24

כך התקיימה הבקשה | צפו

הנכד ביקש מתנה לאפיקומן והגר"ד לנדו הסכים לחרוג ממנהגו

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24