כיכר השבת

התקפה חריפה

'יתד נאמן' נגד עופר וינטר: "חרב עקירת התורה בידו"

מפקד חטיבת גבעתי, אלוף משנה, עופר וינטר, התבטא בראיון אחד בחשיבות לומדי התורה ובראיון אחר הביע את שאיפתו לראות את החרדים נלחמים בשורות צה"ל. כעת, "יתד נאמן" יוצא בהתקפה חריפה נגדו ומזהיר: "סכנתם גדולה שבעתיים כי רוממות היהדות בגרונם וחרב עקירתה בידם" (חרדים, בארץ)

110
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ג באב | 19.08.14
אל"מ עופר וינטר
אל"מ עופר וינטר (צילום: פלאש 90)

דבריו של מפקד חטיבת גבעתי אלוף משנה עופר וינטר, בעד גיוס החרדים לצה"ל ורצונו לראות את החרדים נלחמים, ממשיכים לגרום לסערה בציבור החרדי.

הבוקר (שלישי) בוחר העיתון "יתד נאמן" לתקוף את וינטר בחריפות על דבריו בראיון שהעניק לעיתון "ידיעות אחרונות" במסגרתם דיבר בפתיחות על רצונו לראות את הציבור החרדי משתלב יותר בצבא.

קראו עוד:

תחת הכותרת "עבודה זרה בשיתוף", נכתב במאמר המערכת של העיתון כי "אל"מ עופר וינטר מפקד חטיבת גבעתי עלה לכותרות ערב מבצע צוק איתן כאשר פרסם בין פיקודיו דף מפקד לקרב ובו דברי חיזוק ברוח יהודית מפתיעה".

"'אני נושא עיני לשמיים וקורא עמכם שמע ישראל. אלוקי ישראל היה נא מצליח דרכינו אשר אנו הולכים להילחם למען עמך ישראל נגד אויב המנאץ את שמך", מצטט יתד את איגרתו של וינטר לחייליו.

"על הדברים הללו", כותב העיתון, "יצא קצפם של גורמים שונים שונאי יהדות למיניהם שתקפו את המסרים הדתיים שעלו מאותו דף מסרים מתוך חשש פן הצבא החילוני כור ההיתוך של הישראליות משנה את פניו ואת דמותו. התקשורת החרדית לכל גווניה וגם עיתון זה יצאו להגנתו של וינטר וציינו את דבריו כ"שכר שיחה נאה" ערב היציאה לקרב".

"יתד נאמן", בוחר לעקוץ את עיתון "משפחה" שאף קיים ראיון נרחב עם וינטר במהלך ימי המבצע וכותב: "הדברים הובאו לפחות בעיתוננו בהסתייגות הראויה מהמסרים הצבאיים והלאומנים אבל אחרים העניקו חיבוק חם למפקד הבכיר".

"דווקא בעת של מלחמה, שבה הרצון להצטרף ללוחמים הוא עז, צריכים לחזור ולהדגיש שמה שהכי נדרש לעם ישראל זה שבני התורה ימשיכו ללמוד ביתר עוצמה ועוז", כותב יתד ומצטט את דברי וינטר מתוך הראיון שהעניק ל'משפחה': "לימוד התורה מגן על עם ישראל יותר מכל דבר אחר".

"אבל לא חלפו ימים ספורים מאז אותו ראיון", ממשיך מאמר המערכת, "והנה אל"מ וינטר מעניק ראיון לעיתון הנפוץ במדינה שם דוחה את כל ההאשמות שהטיחו בו כאילו ובכוונתו להפוך את הצבא לדתי יותר. גם הערצתו ללומדי התורה אינה כפי שאמר".

"נפגשתי עם הרבה רבנים במטרה לעודד את גיוס החרדים לצה"ל ולגבעתי בפרט. הקשר עם הציבור החרדי חושב לעם ישראל ואני מקווה שאנחנו בדרך לשינוי ושנראה יותר חרדים שותפים אתנו בלחימה", מצטט יתד את וינטר מהראיון לידיעות אחרונות.

"רגע", תוהה יתד, "הרי אותו וינטר צוטט בראיון ה'חרדי' כמי שאומר 'שמה שהכי נדרש לעם ישראל זה שבני התורה ישבו וילמדו תורה ביתר עוצמה ועוז', ודעתו לא נחה עד שהוא מוסיף ואומר כי 'לימוד התורה מגן על עם ישראל יותר מכל דבר אחר', אז איך זה מתיישב עם הדברים שהוא אומר למראיין בעיתון החילוני, שהחרדים לא צריכים להיות פטורים משירות?".

"איך דבריו 'הדתיים' כביכול, עולים בקנה אחד עם פעילותו הנמרצת לגייס משת"פים מבפנים, שיפעלו למשוך בני ישיבות אל הצבא ולהקים גדוד 'חרדי' בתוככי 'גבעתי'? האם מדובר בפיצול אישיות? האם הציטוטים שנשמעו מפיו באחד המקומות לא היו מדוייקים?", תוהה יתד נאמן.

"סביר להניח", משיב מאמר המערכת ב'יתד נאמן', "שהוא אכן אמר את שני הדברים הללו הנראים בעין חרדית כסותרים. אבל הם לא סותרים כלל ועיקר. בשעתו כאשר היתה מפלגה שקראו לה דתית לאומית נשאל היו"ר שלה יוסף בורג מהי נקודת הכובד של מפלגתו? הדתית או הלאומית?", העיתון מביא את דבריו של מרן הגר"א וסרמן זצ"ל שכתב כי מדובר בהוספת תורה חדשה שהיא הלאומיות הדתית אך עליהם לדעת כי כל המוסיף גורע.

"אסור לנו להתבלבל", כותב יתד נאמן, "כאשר אנו רואים את נאמני הדת הלאומית, נאבקים נגד לומדי התורה, מתחברים לעוקריה ושונאיה, ומסייעים להם לעקור יהדות מדמותה של המדינה שהם עצמם סוגדים לה ורואים בה 'ראשית הגאולה', זה נדמה לנו כסתירה. כפיצול אישיות. אבל זו מהות הלאומיות הדתית. זו מהותם של הפוסחים על שתי הסעיפים, שיכולים להניח תפילין בבוקר ולסגוד לבעל אחר הצהריים".

"הם לא רואים סתירה במעשיהם, כי כל חייהם זו סתירה אחת גדולה. אפשר לרומם את מעלת לומדי התורה ולראות בהם כמגיני עם ישראל, ובאותה שעה לגייס משת"פים שיפתו לומדי תורה לזנוח את תלמודם לטובת השירות הצבאי. הם לא רואים בכך תרתי דסתרי, כשם שאין הם רואים כל סתירה בין שמירת שבת למשל לבין עבירה של 'אביזריהו דעריות'. הכל מסתדר אצלם לפי האידיאולוגיה של שיתוף הדת הלאומית ולפי 'תחושות הבטן' שלהם", כותב יתד נאמן.

"סכנתם גדולה שבעתיים כי רוממות היהדות בגרונם וחרב עקירתה בידם", נכתב במאמר המערכת.

תוכן שאסור לפספס
110 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
60
יתד. רשעים ארורים. פותחים את הפה על מי שמוסר נפשו עליכם. יבוא המשיח בקרוב - לא יישאר מכם זכר מה הקשר בינכם ליהדות לא ברור. אין ספק כי עליכם התכוון מוהרח"ו בהקדמתו ל"עץ חיים" - ערב רב ארורים המעכבים הגאולה
משה29.08.14
59
דת יהודית צביון יהודי בארץ ישראל,> רק כך ננצח!
דת יהודית צביון20.08.14
58
לך בכחך זה והושעתה את ישראל
אהרן19.08.14

הצגת כל התגובות

57
אני קורא לאחדות גדולה ושלימה בציבור החרדי כולו... הציבור החרדי כולו צריך להיות מאוחד בעזרת השם, לשמור על תורת ישראל ולומדייה-הסטטוס קוו-דת יהודית צביון יהודי בארץ ישראל, רק כך ננצח!
יהודי לא ציוני-19.08.14
56
כל אלו שמגיבים פה,ומקומות אחרים ומנסים להשחיל מילים לפגוע בכבודה של תורה ולהחליש את כוח התורה בעם ישראל בדרך זו או אחרת הם כמו דתן ואבירם של הדור הזה!!!! יתרה מכך: הם נותנים גיבוי וכוח לשלטון הציוני חילוניהאנטי דת יהודית לרדוף את תורת ישראל ולומדייה,יש להם דין רודף ומוסר!
יהודי לא ציוני-19.08.14
55
Osgood-Schlatter Disease
Osgood-Schlatte19.08.14
54
הוא היה רוצה לראות בצבא את מי שלא לומד בישיבה, הוא לא התכוון להוציא תלמידי ישיבה מהספרים שלהם. יתד נאמן, מספיק לחפש כותרות ולהיות נבדלים בזמן שכל העם מאוחד וחזק! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד שהיה19.08.14
53
(זה אחד מהשניים..)
יודע דבר.20.08.14
52
חוץ מהקומץ שם של הפלג הירושלמי ורבניו, לא מעניין אותם שום דבר. אין להם חוט שידרה, ולא הנהגה, ולא השקפה, ולא דעת תורה. כרגע היה נראה להם שאם יתקפו, הם יוכיחו שרירים לאנשי הפלס. יראו ת'צמם ישיבישערס, בני תורה, מחזיקים מומדי תורה, אבל באמת מה כבר הציפיות מישראל פרידמן, מאיפה הוא אמור להבין בכלל מה זה ל
יהודה קירשנבוים19.08.14
51
נראה שכל מטרתו של עיתון זה ודומיו האחרים המופצים בקהילותינו מטרתם לפרק את עם ישראל עצוב לי שהגענו לכזה מצב אם היה אפשר לארגן עיתון כשר לגמרי בלי דברים אנטי מגזריים זה היה צעד מקדם לגאולה נקווה שה' יעזור
חרד לתורה אמיתי19.08.14
50
אם אתם חרדים אני מחזיר ציוד כי אני ממש לא רוצה ליקראות יותר חרדי . אני מחזק את אלוף משנה וינטר שהוא אדם גדול וענק שמסר נפשו למען ארץ ישראל ותורת ישראל ישראל ועשה קידוש השם בלתי יאומן במכתבו לחייליו בחטיבת גבעתי . אם אתם אנשי יתד נאמן פרזיטים ומשתמטים שבורחים מהגנת המדינה ומביאים מיסים וכו וכו עדיף ש
יהודה19.08.14
49
באים אומנם כך התבטא אזי , אבל יש כאן בעיה שורשית עמוקה יותר!!!
שמואל19.08.14
48
החרדים שאין להם שום דרך ארץ ושום טיפה של הכרת הטוב עוד באים ומטיפים שהם בני תורה .התורה לא נקנית על כאלו פושעים!שקרנים חסרי הגיון ודעת! על מה חיירם? כדי שיהיה להם סיפוק ממשהו?? על שנאת האחר!! משלהבים את ההמונים הנבערים שלהם לשנוא את מי שהם חבים לו את חייהם!! אין בעיה תקימו צבא , רפואה מדינה משלכם וא
חרדית לשעבר19.08.14
47
זה שהוא לובש כיפה סרוגה זה לא אומר שהוא לא טוב הלוואי ועורכי יתד נאמן ושותפיו היו תורמים לעמ"י כמהו הם יושבים במשרדי התעמולה שלהם ולא רק שלא מצדיעם לו על דוגמא למופת לעם היהודי אלא גם מנעצים את שמו ובימים אלו של אחווה כה גדולה בעם גורמים פירוד וכל זה רק לעלות את הרייטינג שלהם ולהיתנצח עם עיתונים אח
גידעון19.08.14
צודק מיליון אחוז!!!!!!!!!!!!!!!!
חרדי19.08.14
46
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נעמה20.08.14
45
אני חרדי למהדרין וסבור כי וינטר צודק לחלוטין, ויש לו דעת תורה הרבה יותר מכלבלרי היתר שאינו נאמן הבודים תורת שקר מליבם.
חנניה מישאלי19.08.14
44
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בלוג19.08.14
43
מי שקורא את העיתון חושב שהסכנה הכי גדולה היא לעם ישראל היא לא ערבים וכו' אלא הציבור הדתי לאומי. מילא היו יוצאים נגד השוליים בציבור הדתי לאומי- יוצאים נגד שמנה וסלתה- הרב אריה שטרן, אל"מ עופר וינטר. יושב כתב מדושן ענג במזגן וחושב לעצמו איך אני יוצר כתבה מעניינת. מתעניין קצת בויקיפדיה (יש לו אישור מרב
דורון19.08.14
42
חבל חבל על הטוקבקים המתלהמים תענו בכבוד ותתמודדו עם הביקורת באופן אמיץ. האם אתם לא שמים לב שוינטר סתר את עצמו לגמרי?? ודרך אגב, אין חרדי אחד שלא מזדהה עם הדברים במלואם
חרדי גאה19.08.14
ששם לו כמטרה להשמיץ את צה"ל יש מצווה לשרת בצה"ל{סה"מ לרמב"ם השגות הרמב"ן מצווה ד} ואם אתם רוצים זכויות קונטרא אז יללא תתרמו א"א לאחוז במקל משני קצותיו
שלום19.08.14
האם אתה משתתף במצעד הגאוה ?
אהרן19.08.14
לימוד תורה מעל הכל ומה שמקיים את עם ישראל. כמובן. וכל מי שלא לומד או שמתאים לו מסיבותיו אז כדאי שנראה אותו שתף בלחימה גם אם הוא חרדי. לא צריך להיות גאון בשביל להבין. (בישיבות קוראים לזה חילוק פשוט)
שלמה19.08.14
41
יתד צודקים צריך לעקור את התורה המאוד מצומצמת של יחידים או מקסימום קהילות קודש שהתרגלנו עליה ב2000 שנות גלות , ולעלות קומה לתורת חיים של אומה , למשל כמה מבין לומדי התורה שיחיו אם הם היו צריכים לכתוב את המכתב שעופר וינטר כתב לחיילו בפתיחת צוק איתן היו מסוגלים לכתוב מילים מרוממות כאלה התוך תורה ??? "ל
יוסף19.08.14
40
יתד נאמן, כפויי טובה. העיתון עם הלשונ"ר מספר אחד בנייעס החרדי. פשוט בושה.
חרדית19.08.14
39
וחלקם מיתחזים לחרדים....
יודע דבר.20.08.14
38
יתד נאמן -יתד סכסכן-מטרתו ומטרת אחרים המופצים לצערי בקהילותינו היא לעכב את הגאולה ע"י פירוק עם ישראל והסתה פרועה
חרד לתורה אמיתי19.08.14
37
לא קראתי את הכתבה, אבל אם יתד כותב נגד וינטר סימן שהוא בחור טוב.
בני19.08.14
36
העתקה מדויקת מהפלס שכבר תקף אותו , בוקר טוב יתד נאמן!!!!!!
משה 19.08.14
ביתד לא מפסיקים לפזול בפחד לכיוון הפלס
אבי19.08.14
35
מעניין מה העיתון שלא יתד ולא נאמן היה אומר היום על דוד המלך יהושע בן נון וכל צדיקי התנ"ך שהיו ראשי סנהדרין ויחד עם זה ראשי הצבא ונלחמו רק לראות את הרמב"ן כל פרשת עקב מי היו אבותינו ומה נכתב על דוד המלך ישיבות ההסדר והקצינים הדתיים המחוברים לתורה הם השקפה התורה הצרופה האמיתית והמשך דרך אבותינו הקדוש
הסדרניק- מגבעתי19.08.14
34
כמה יהודים הצילו יתד נאמן? כמה זמן מהחיים שלהם הם הקדישו בשביל עם ישראל? בטוח שעופר וינטר הציל יותר יהודים מהם ותרם יותר זמן מהחיים שלו.
סימה19.08.14
33
ה "יתד הנאמן" יכול לכתוב מה שהוא רוצה , מר וינטר שיח' מוסר וימסור את נפשו למען עם ישראל כולו, ,ה "יתד הנאמן" ימשיך ויתקוף ללא רחם את מי שלא דואג לאינטרסים שלו , ה "יתד הנאמן ימשיך לייצג את עצמו כשופרם של גדולי ישראל ,מר וינטר אוהב תורה לא פחות וכנראה יותר, מאנשי ה"יתד הנאמן". אז יעלה בוא נתחיל להב
דני 19.08.14
32
יתד הפך להיות פתאום קנואי. אין להם שום שיטה או דרך או הנהגה. הם משדרים מסרים כפולים וסותרים. בשקט בשקט מעודדים אנשים להתגייס או לצאת למעגל העבודה, כמובן רק את אלו שלא רוצים ללמןד כל חייהם, ואחר כך כשמרגישים שהציבור מתפכח, מתחילים לצייץ ציוצי קנאות. חבורת נוכלים שרלטנים שהשתלטו על העיתון כדי להיות סמ
יהודה קירשנבוים19.08.14
31
לומדי תורה זה דבר אחד אך כל הציבור החרדי כציבור זה דבר אחר. ההתקפה עליו היא חוצפה, ןמעןררת אותי מחדש באופן קבוע לחשוב על כל הלימוד התורה שלכם, זה מה שאתם מצליחים להוציא? כאלה שנלחמים במפקדים בעלי מסירות נפש ועם חזון דתי תורני?
דוד19.08.14
30
רבותי שימו לב שאנחנו לא נגררים ע"י היצה"ר למחלוקות שמרחיקות את הגאולה בואו נתחזק באחדות ולא ח"ו נהיה מבעלי מח' (שהגר"א כתב שהם...) בואו נעצור פה זה נכון שיש לעמ"י עוד דברים להתקדם בהם וזה לא הדרך כתיבת תגובות חסרות עומק לא ישכנעו אף אחד הבירור בין דת"ל לחרדים אין מקומו פה הוא צריך להעשות בבית המדרש
מעורר19.08.14
29
איזה תורה אתם מייצגים? רק הוצאת שם רע. וינטר לא אמר שצריך לגייס את כל החרדים זה לא משמע מהדברים כלל. לא כל מי שבעד התגברות מרצון כמובן של גיוס חרדים בעד כפיה על גיוס אלא רק על בטלנים שולי ישיבות שעם מידת אמת שרוצים לעשות משהו עם חייהם. איזה הוצאת שם רע על איש ישראל רק בגלל צבע הכיפה שלו. אני מתבייש
גבע19.08.14
28
פשוט אל תתייחס. הם לקקנים סופר דופר. כרגע נראה להם שיותר משתלם לחצרץ קצת קנאות, כי אמרו עליהם מיזרוחניקעס, אבל אין לזה שום, אבל שום קשר אליך.
יהודה קירשנבוים19.08.14
27
וינטר עובד ה' מאיים על ה"עבודה בשיתוף" של החרדים. אשר כמו הערב רב עבדו את ה', אבל גם עבדו את משה כאליל, "כי זה משה האיש אשר העלנו מארץ מצרים" והם פוסחים על שתי הסעיפים.לכן קשה להם לראות עובד ה' בלבד.
דן סגל19.08.14
26
כי רוממות היהדות בגרונם וחרב עקירתה בידם !
שמואל19.08.14
25
אם הי' לכם אפשרות לתת לחמס את אל"מ עופר וינטר הייתם עושים את זה????????????? הרי הוא מבחינתכם עוכר ישראל שמנסה לגיס בכל הכח בחורים ולהמיר את דתם. כנופית שיכורים חולי נפש.
אורן19.08.14
24
החברה פה במגזר החרדי.רובם לא סובלים אותם ולא רואים בהם שופר של אף אחד.לכן אתה גיבור ישראל אתה העומד בראש המחנה אתה הוא השליח של ה' לקדש שם שמים ולהילחם בגבורה ובעוז מול האכזרים שבאויבנו. ולכם הביובון המתפורר יתד נשאר רק לחפש עוד גנרטור ועוד מלחמות וסיסוכים.אתם בושה לאנושות ולעם כולו.
ברוך19.08.14
23
זו התשובה לכל המשומדים של יתד והכנופיה החולנית הזאת . יתד ליטאים ושאר ירקות אתם כבר לא שייכים לעולם הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טובי19.08.14
22
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה19.08.14
21
או שאולי תמצאו תירוצים יותר טובים למה אין סתירה בין מלחמה לבין תורה, כי אברהם, משה, יהושוע , דוד ועוד הוציאו חילים לקרב למרות שידעו שהתורה מגינה על עם ישראל יותר מהכל. בכל התחומים החרדים מודים שלצד התפילה מוכרחת השתדלות, אז על סמן מה הם יוצאים נגד הצבא?
יהודי פשוט19.08.14
פעם הוא יוצאים צדיקים, היום הצבא מעורב ומלא בטומאת נדה, אתה משווה בין השתיים?
יניב19.08.14
כנראה לא למדת תנ"ך. רבים מגיבורי דוד היו גויים. הוא עצמו לקח אשת יפת תואר (ורוח חכמים לא היתה נוחה הימנו). וכו' וכו'.
דוד19.08.14
לדוד המלך היו רק חיילים חרדים, לכן היו מאות חיילים גויים מ"אשת יפת תואר". בצה"ל החילוני, יושבים על זה בכלא, ואין אחד כזה.
דן סגל19.08.14
20
התורה..שלו נעליכם מעל רגליכם כשאתם מדברים על איש שכזה......
מוישה19.08.14
19
לכל המלהגים והמתייגים- גם לו היתה לכם טענה צודקת ואיני חושב שיש כזו הרי לעת כזו כאשר גיבור ישראל אל"ם עופר וינטר סיכן בראש ובראשונה את עצמו בצעדו בראש חייליו לתוך מלכודות מוות ואיבד כמה מטובי חייליו כדי שבבני ברק וירושלים ושאר מרכזי תורה יוכלו ללמוד בשלווה לעת כזו הייתם צריכים להחשות.תלמדו מהאדמו"ר
ישראל שרפר19.08.14
18
1. קראתי את הראיון המדהים עם עופר וינטר בסוף השבוע. אני לא חושבת שיש סתירה בין הדברים שאמר. אפשר להאמין שציבור לומדי התורה הם חשובים וחיוניים וגם מצד שני לעודד את הגיוס לצה"ל. זה לא סותר! ראינו במלחמה הזו יהודים עם כיפות שביום לחמו בעזה ובערב כולם יושבים ללמוד גמרא ולהתפלל. זה מדהים ומרגש בעיניי. וז
ש.ת. 20.08.14
לסגור את הגמרא ? ולעבור לכוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה ??? לתורת ה"ציונות" המקוללת ?!
לסגור את הגמרא?20.08.14
17
רשעות גזענות שחצנות וגאוה הוא עלילתון לא עתון הלואי שמדינת ישראל תתן צו סגירה לעתון הרפש הזה
אתם נבלות19.08.14
16
אך אני מסכים עם כל מילה שנאמרה בכתבה, ובפרט עם הפסקה האחרונה.
s d h19.08.14
15
לבנתיים מדברים עליו פעם ראית את המוות בעיניים לא בנתיים הוא ראה וסיכן את החיים שלו למענכם איו לכם רשות לדבר עליו קטגורים
דוד19.08.14
14
כל מילה מיותרת!
חיים אבידן19.08.14
13
שלי להבין שעופר וינטר הוא עם ישראל הוא תורה הוא צבא הוא עבודה והכל.ולא כמוכם חבורת אפסים ליצנים עגלה ריקה מתוכן וכל היום מה שאתם עושים זה לעביר ביקורת על כולם ולתת מוסר לכולם ...אתם חבורת גוים משומדים.
יוקי19.08.14
12
אני קורא פה דברי שנאה נגד כל מה שאינו חרדי-אשכנזי וחבל! כך לא מקרבים אנשים לתורה ולמצוות וכך משניאים את הדת. להשמיץ מי שמוכן לחרוף את נפשו כדי שיוכלו ללמוד תורה בישראל ולחיות כיהודים אינו חכם וספק גדול אם כתבה זו מוצאת חן בעיני הבורא.
ציקי27.08.14
11
בדור שלנו זה העיתון המשוקץ הזה טמא טמא יקרא ישב בדד מחוץ למחנה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הכהן הגדול19.08.14
10
על איזו סתירה אתם מדברים. לימוד תורה מגן וחשוב ולכן מי שבאמת לומד שימשיך ללמוד ולתרום לעמ"י בלימודו ועידוד גיוס של בטלנים שרק רשומים בישיבה בשביל תקציב ולא לומדים כלום הוא חיוני... מה כ"כ מורכב כאן?
אלי19.08.14
9
לכו להלחם במקומו 😄ניראה אותכם מנצחים 😫ניראה מי ישרוד ביום הדין אחרי בוא המשיח 😄וזה קרוב קרוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם19.08.14
8
הלוואי וכל מפקדי צהל יהיו כמוהו. ירבו כמוך בישראל. חזק ואמץ העם כולו אתך.
חרדי שחושב 19.08.14
7
ברצינות! זה כל מה שיש לכם לומר על דבריו של אל'מ עופר וינטר? וכל זאת משום שהוא רוצה לראות יותר חרדים בצבא וכלוחמים בעוד הוא עצמו וחייליו נלחמים כדי שחרדים יוכלו להמשיך לשבת בישיבה וללמוד? האם נראה לכך שחרדים יוכלו להציל את המדינה היהודית בישיבה בבתי מדרש? כל הכבוד לחרדים המתגייסים לצה'ל והמשרתים נאמנ
אא20.08.14
6
עופר היקר אנא ממך אל תיחס חשיבות לכתבה זו של כת החשמ"ל !! איש אמת אתה! ירבו כמוך בישראל ! אחרי עזה מצפה לראות אותך בעז"ה רמטכ"ל , המשך בדרכך זו והושעת את ישראל ה' עימך גיבור החייל
חרדי קיצוני 19.08.14
5
יתד נאמן כולו גאווה ושנאה לדתיים לאומיים לרבניהם ולגיבורים שלהם . אני מזמן לא מנוי עליו !!
יאיר19.08.14
4
מה אתם רוצים מוינטר???????????????. א אנחנו? אנחנו לא משדרים מסרים כפולים ומבולבלים?
יהודה קירשנבוים19.08.14
3
וינטר הצבוע, אומר לכל אחד מה שרוצה לשמוע.... הזהרו מן הצבועים...
תלמיד מרן19.08.14
הדבר היחיד שאתה יודע זה לבלבל במח ולשקר ולגלוש באינטרנט זה גם מה שבש"ס עושים אז סבבה אתה יכול להגדיר עצמך כתלמיד מרן כי הרי אתם ידעתם להעלים ממנו הכל ובזה אתה ל שונה מעו"ד דבל'ה הלברטל'ה
שלום19.08.14
אין לכם זכות להזכיר אותו בכלל פיכם טמא יותר מעמלק
אותך?????????19.08.14
2
שמישהו יספר להם על העוונות של מדברי לשון הרע, מחטיאיי הרבים מוציאי שם רע וגורמים לשנאה ופירוד. מי שממשיך לקנות את העיתון הזה, מפרנס ושותף ביודעין עם עוכרי ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שוקי19.08.14
1
בישיבה עם הפלג שלא כ"כ רוצה בכם .הוא וינטר נלחם עם מחבלים וסיכן את החיים שלו למענכם ...בטלנים ארורים אוכלי אדם שכמותכם.תתבישו לכם אין מקום בגהנום לפושעים כמוכם.
ראובן19.08.14
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

סמנכ"ל משרד הרווחה, בביקור בישיבת 'רוממות הלב' בגבעת זאב

חיים רוזנבוים | 19.05.24

"גזירת שמד, חייבין למסור נפש"

ההיסטוריה חוזרת: כך גדולי ישראל התבטאו בחריפות נגד גיוס תלמידי הישיבות לצבא

ישראל שפירא | 19.05.24

"בלי ס"ד לא נצליח" • צפו

הגר"מ מאזוז: "אנו מפחדים מביידן ואובמה? להשתחרר מהם"

חנני ברייטקופף | 19.05.24
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 19.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

ומשפע מצוות תפילין

שמחת הבר מצווה לנין ה'באבא סאלי'

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24

סערה בעולם הרבנות 

היועמ"ש לבתי הדין מבקש לעצור את מינוי הדיינים; השר מלכיאלי במכתב חריף נגדו

ישי כהן | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24