כיכר השבת

ראיון נטול כפפות

דרעי: "'הפלג הירושלמי' עושה קמפיין ללפיד"

באמצע מבחן חייו יו"ר ש"ס אריה דרעי התפנה לראיון מיוחד ונטול כפפות עם "כיכר השבת" • "ישי כמעט לא פוגע בש"ס" • "הפלג הירושלמי עושים קמפיין חינם ללפיד" • "קמפיין הנשים זו פריצת גדר חמורה" • "הסנקציות הפליליות יבוטלו" • על מה מכל ההבטחות יתעקש ומה סירב לאחל לאלי ישי? • צפו בראיון (חרדים)

197
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ג בשבט | 12.02.15
(צילום: כיכר השבת)

בחירות 2015 • ראיון מיוחד: יו"ר ש"ס אריה דרעי נמצא כעת במבחן חייו, האם יצליח להביא את ש"ס להישג בבחירות הקרובות או שמא ש"ס תידרדר לשפל חדש. כעת, בראיון מיוחד ל"כיכר השבת" הוא מדבר על הכל - פרישת אלי ישי והנזק לש"ס, במי יתמכו לראשות הממשלה, איזה תיקים יבקשו ועל איזה הבטחות יתעקשו, הפגנות הפלג הירושלמי, קמפיין 'הנשים החרדיות', החרדים העובדים והסנקציות הפליליות בחוק הגיוס.

בפתח הראיון דיברנו עם דרעי על מצבה של ש"ס, קמפיין השקופים נמצא בשיאו אבל ש"ס ממשיכה לדשדש בסקרים סביב השישה-שבעה מנדטים.

"אנחנו עכשיו עולים דרגה בקמפיין, עד היום לא ירדנו לשטח, עכשיו פתחנו את המטות, לא התחלנו את ביקורי הבית, אנחנו מתכננים לבקר בחצי מיליון בתים ועוד, לכן אי אפשר לראות אף פעם רבע תמונה. עכשיו התפקיד לזרוע את מה שקצרנו".

עד כמה הפרישה של אלי ישי והקמת מפלגת 'יחד' פגעה בש"ס?

"תראה, היא פגעה מאוד קשה מבחינה מורלית, בלבול האנשים בתחילת הדרך. אדם שהיה שלוש עשרה שנה יו"ר ש"ס, שכל הזמן צעק 'דעת תורה' ופתאום עושה מעשה כזה שהוא לא פשוט. בהתחלה היה מאוד בלבול, במיוחד שהוא השתמש במרן.

אריה דרעי בראיון לכתב "כיכר השבת" ישי כהן (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

"היום זה הרבה יותר פשוט בגלל שאנשים מבינים שזה לא פילוג בש"ס, אחד פרש, כל הרבנים מלבד הרב מזוז, כולם תומכים בש"ס, הוא הלך והתחבר עם אנשים שלא קשורים בש"ס, כך שהפגיעה מבחינת מנדטים וקולות היא לא גדולה, קטנה אפילו, אתה רואה את זה בחוש".

בתקופת הבחירות הפוליטיקאים מבטיחים אין ספור הבטחות, ברובן הם לא עומדים לאחר הבחירות, על איזו הבטחה אתה תעמוד ולא תיכנס לממשלה בשום מצב אם היא לא תתקבל

"הורדת המע"מ על מוצרי יסוד, העלאת שכר המינימום, הטלת מס על העשירים, אלה שלוש ההבטחות, בלי זה אנחנו לא בממשלה".

בימים האחרונים נשמע אריה דרעי שאומר כי הוא יבקש את תיק הפנים ותיק החקלאות, שאלנו האם אלו תיקים חברתיים

"לא שמעת ממני שום דבר, לא הפנים ולא החקלאות. אני אמרתי שאנחנו לא דורשים לא חוץ ולא ביטחון, אנחנו רוצים תקים חברתיים, הכל תלוי במנדטים. אני לא דורש שום תיק, בשביל מה להקדים את המאוחר".

"אלי ישי לא פוגע במנדטים של ש"ס" (צילום: פלאש 90)

"זה מגוחך שאנשים אומרים שהם רוצים להיות שר הביטחון או שר האוצר", עוקץ דרעי את אביגדור ליברמן שדורש להיות שר ביטחון ומצהיר: "שום תיק הוא לא וטו בשבילנו, התפקיד פחות חשוב".

לא סוד שש"ס בראשותו של נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן היא ש"ס יותר חרדית, יותר ישיבתית, אך מנגד קמפיין ש"ס עוסק רק בנושא החברתי, שאלנו את דרעי מה המסר שלו לבני התורה הספרדים, האם ש"ס היא המפלגה החרדית שלהם

"אנחנו לא צריכים להוכיח לאף אחד שאנחנו מפלגה חרדית. עצם העובדה שאנחנו אומרים שאנחנו כפופים באופן מוחלט למועצת חכמי התורה, וכשחזרתי מההתפטרות זה היה רק בגלל הרב שלום כהן, כך שאני לא צריך להוכיח. אנחנו עכשיו רוצים להגיע לציבורים חדשים".

בימים אלו יוצאים אנשי "הפלג הירושלמי" בציבור הליטאי להפגנות סוערות ברחבי הארץ כמחאה על מעצר תלמידי ישיבות בידי צה"ל, ב'יהדות התורה' אומרים כי ההפגות גורמות להם לנזק, שאלנו את דרעי האם ההפגנות גורמות נזק גם לתנועת ש"ס

"תראה, נעזוב ש"ס ויהדות התורה, אנחנו יהודים חרדים", יוצא אריה דרעי במתקפה: "יש לנו עניין לקדש את שמו יתברך, יש לנו עניין לקרב את הציבור, לא לוותר על עקרונות, אבל יש עניין שהציבור לא ישנא את התורה ולומדי התורה. ההפגנות הללו, שרפת הפחים, ההשתוללויות הללו, עצירת הרכבים בצמתים, כל הדברים הללו זה לא מה שחינכו אותנו אבותינו. זו לא דרכי אבותינו, אין ספק שזה גורם לנו נזק".

"'הפלג הירושלמי' עושים קמפיין חינם ללפיד" (צילום: פלאש 90)

דרעי ממשיך במתקפה נגד הפלג הירושלמי ואומר: "בעיקר בתקופת מערכת בחירות, שעשינו כל מה שאפשר כדי שלפיד לא יעלה שוב את נושא החרדים, לא עשינו שום טעות ופתאום נופל לך כל ההפגנות הללו, אנחנו נותנים לו קמפיין בחינם, מה המטרה? שהוא יקבל יותר מנדטים? המגמה להחליש אותנו? לא מבין מה המגמה בכל העניין הזה?!".

אולי השאלה בכלל צריכה להיות למה לא פניתם אליהם שיצבעו ש"ס, מדובר בכ-25,000 קולות שישרפו

"תראה, אני קודם כל פונה לכל הציבור. אבל אני לא יכול להתחייב לשום דעה אחרת שהיא לא דעה של מועצת חכמי התורה. ש"ס היא לא יהדות התורה שיש לה סיעות סיעות. אם הכוונה להכפיף את חברי הכנסת שלנו לדעת תורה אחרת, אני לזה לא מוכן".

אז אתה כן קורא להצביע ש"ס?

"ודאי שאני קורא, אסור ששום קול ילך לאיבוד".

בשלב הזה מספר דרעי על ישיבת מועצת חכמי וגדולי התורה של ש"ס ויהדות התורה שמתוכננת: "בעז"ה אני מאמין שלקראת הבחירות יצא 'קול קורא' של כל המועצות יחד לקרוא לכל הציבור להצביע ש"ס ויהדות התורה, יכול להיות שתהיה ישיבה משותפת, זו המגמה".

אריה דרעי בראיון ל"כיכר השבת" (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

שוחחנו עם דרעי גם בנושא החרדים העובדים, דרעי נפגש עם חלקם והקים להם לובי מיוחד בתוך ש"ס בראשות עו"ד ארז מלול, שאלנו את דרעי האם הוא חושב שהוא איש בשורה לחרדים העובדים, והאם לדעתו הם יצביעו ש"ס

"כן, כן. אנחנו הודענו להם וסיכמנו על איזה שהוא אמנה, אנחנו הבית שלהם, אחרי הבחירות ח"כ יצחק כהן ילווה אותם, הוא הנציג שלהם בכנסת".

בחודש האחרון החלו מספר נשים המגדירות עצמן "חרדיות" בקמפיין 'לא נבחרות - לא בוחרות' שאלנו את דרעי האם הוא מבין אותן ומה הוא חושב עליהן.

"לא מבין, אני לא רוצה להגיד אישית. אני חושב, שעם כל הכבוד, אם הן קוראות לעצמן חרדיות, אסור לשבור את הבסיס של היהדות החרדית שזה דעת תורה, ללכת לפרוץ מתוך המחנה נגד הדעת תורה של כל גדולי ישראל? ועוד מציגים את זה כצעד אמיץ, ועוד כביכול שהן מדברים בשם אלפי בנות חרדיות, לדעתי זה פריצת גדר חמורה מאוד".

"קמפיין הנשים הוא פריצת גדר חמורה מאוד" (צילומסך מתוך התוכנית 'עובדה' בערוץ 2)

"אני לא רוצה לדבר במילים קשות, אני לא רוצה לתת להן במה", מוסיף דרעי.

עברנו לדבר על הרכבת הממשלה לאחר הבחירות, שאלנו את דרעי במי יתמוך, ביבי או בוזי'?

"תראה, אני חשבתי שבגלל שאנחנו הולכים על הנושאים החברתיים עד הסוף, למה אנחנו צריכים להביע דעה בנושא הזה. יש לי טענות בנושאים החברתיים על ביבי ובוז'י, אבל מתברר שהציבור רוצה לדעת".

דרעי עובר באמצע לנושא אחר, המתקפות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, ומבקר את כלי התקשורת: "כל העליהום של התקשורת נגד נתניהו, אישית, ונגד אשתו, אני חושב שזה פשוט סטייה לגמרי וזה טעות אדירה, הם הפכו את נתניהו לנרדף, ביבי מנצל את זה ועלה על הגל".

נחזור על השאלה, ביבי או בוזי'? אתה תתן את ידך שציפי לבני תהיה ראשת ממשלה בישראל?

"לא, היא לא תהיה ראש ממשלה - אני מבטיח לך. אני לא רואה אפשרות שתקום ממשלת שמאל, אנחנו לא נשב בממשלת שמאל", עם זאת אומר דרעי כי בימים הקרובים הוא יסיים סבב התייעצויות עם כל חברי מועצת חכמי התורה ואז יוציא החלטה ברורה בנושא.

"היא לא תהיה ראש ממשלה - אני מבטיח לך", ציפי לבני (צילום: פלאש 90)

חזרנו לרגע לנושא החרדי, נושא הסנקציות הפליליות בחוק הגיוס, בראיונות של דרעי בשבועות האחרונים היה נשמע פעם אחת שדרעי יציב את ביטול הסנקציות כתנאי, פעם אחרת היה נשמע שלא, שאלנו את דרעי לדעתו.

"אני שמח להגיד לך שבשיחה שקיימתי עם כל ראשי המפלגות, חוץ מלפיד שעדיין מתעקש בזה".

ואיווט, חברך הטוב.

"לא שמעתי, באמת? אז הוא לא ישב בממשלה, הוא הקל עלינו - כל ראשי הסיעות, כולם הודיעו שהסנקציות הפליליות הם דבר מיותר, לא יהיה סנקציות פליליות, הממשלה הבאה תסיר את הסנקציות הפליליות".

לקראת סיום, תציב תנאי לא לשבת עם אלי ישי באותה ממשלה?

"אין תנאים כאלה אצלינו, אני לא פוסל אף אחד".

אתה חושב שאחרי הבחירות תעבדו בשילוב ידיים?

"ימים יגידיו, אני לא יודע".

אתה מאחל לו לעבור את אחוז החסימה?

דרעי שותק.

אם אתה אומר שהוא לא לוקח לך קולות, אתה מאחל לו לקבל ארבעה חמשה מנדטים?

דרעי שוב שותק ומסרב להגיב.

תוכן שאסור לפספס
197 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
85
במשפט מטופש ולא אחראי הפסדת עשרות אלפי קולות.מה אכפת לך מלפיד זה על חשבונך זה הרי על חשבון השמאל.ישי הרוויח
דעת13.02.15
84
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה13.02.15
83
ועד הרבה רבנים כולם אומרים לבחור יחד
יש מועצת13.02.15

הצגת כל התגובות

82
הדברים מתועדים בוידאו "מרן בוכה". "אשפוך לפניו שיחי צרתי לפניו אגיד. אני בצער גדול מכל מה שעושה לנו גם כן אמנון יצחק שגוזל מאיתנו קולות ומחליש אותנו. אני מאוד מצטער מדבריו וממעשיו הרעים. זה איש ירא שמים? אין לו יראת שמים! כל מה שהוא עושה, בשביל הכבוד שלו. אני מצטער מאוד ממנו. וכל מי שיתמוך בו, א
מרן13.02.15
81
תפסיק להציג את הספרדים כעניים כמסכנים ואנחנו תמי מתיחת לקו העוני ואתה וכל משפחתך משתכרים מאיפוא וממפלגת ש״ס כל הזמן אתה עושה לביתך ולא לקהל שלך יש לך תעוזה לשקר ולדיאלוג למסכנים יש לך מיסכן אחד מקורב לך אני עונה לך לאאאאאאאאאתבין שאתה מאוס על הקהל השפוי לא קונים את השקרים שלך מי אצל ישי מקורב במיפל
ראובן 13.02.15
80
אבל איך לעזזאל הרב בעדני חכם שלום רב מאיה רב דודו יוסוף עולים שלוש קומות לביתו של הארכיפושע דרקי שלא יתפטר? אשאל אתכם דרעי זה הוא משיח? הוא תרנגולת שמטילה ביצי זהב? מה הוא עשה בעשור האחרון? האדם רדוף קללות שפך דם ישראל כמים באוסלו לא בחל בשום דבר בעל אגו מנופח ללא פרופורציות איה כבוד התורה לעזזאל???
דרעי=ארכיפושע12.02.15
79
בשס בפעם הבאה. כך אמר עדינה בראיון לגלי צהל, שהבטחת לה מקום בקדנציה הבאה?
חסיד מרן12.02.15
78
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מני12.02.15
77
חושבים שלא יודעים ששוכרים מטקבקים בתשלום, יושבים בהר חוצבים 18 שעות ביממה.
דודי12.02.15
76
בראיון לווינט - נשב עם לפיד. בראיון לרשת ב' - לא נשב עם לפיד. בראיון לווינט - לא נשנה את חוק הגיוס. אחר כך - נדרוש שינוי חוק הגיוס. בהתחלה - או ביבי או בוז'י. באמצע - ממשלת אחדות. עכשיו - נתניהו. לאיזה דרעי נאמין?? אל תאמינו לאף מילה שלו.
חסיד מרן12.02.15
75
בהצלחה
אבי12.02.15
74
הנוכל בפאניקה זה ברור,אבל כלום לא יעזור לו
מכלוף12.02.15
73
כל זה דיבורים בסוף תמורת כיסא הוא יישב עם בוזי וציפי בממשלה. לא לענות על השאלה אם רוצה שישי יעבור את אחוז החסימה זו בושה וחרפה . מעדיץ ף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גוגו12.02.15
72
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחד12.02.15
71
ראיון אמיתי רהוט מבין עניין בע"ה הצלחת ש"ס מובטחת
יוסי12.02.15
70
אריה היה ונשאר מספר1 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק גאה12.02.15
69
הרב אמר את דברו , עכשיו כולם יודעים דרעי עברין מורשע אסור להאמין לשום מילה שלו !!!!!!!!!!!
יהודי12.02.15
68
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיני12.02.15
אתה הכלב הנובח של דרעי ?
עדר12.02.15
67
למה הוא לא מדבר על הקלטת של מר"ן ???
מר"ן זצ"ל 12.02.15
66
ישי מפרגן לו מכל הלב. והדיקטטור דרעי לא מסוגל לפרגן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה12.02.15
בפרגון שלו, רק כדי להראות "טוב יותר"
שירה ס.ג12.02.15
הוא ליצן גדול ותחכמן!
חרדי ספרדי12.02.15
65
מבזה ת"ח שכמוהו לא נשכח את מה שאיים על מרן שיקים מפלגה חדשה וגם היום מתנהג לוקח השוחד הזה כאילו המדינה של אבא שלו מהלך אימים על מועצת חכמי התורה שעליה הוא שולט שליטה מלאה כל המצביע לאריה אדולף דרעי מעריז ע"ע שהוא שוטה הכפר
בושה וחרפה12.02.15
64
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק 12.02.15
63
הדברים מתועדים בוידאו "מרן בוכה". "אשפוך לפניו שיחי צרתי לפניו אגיד. אני בצער גדול מכל מה שעושה לנו גם כן אמנון יצחק שגוזל מאיתנו קולות ומחליש אותנו. אני מאוד מצטער מדבריו וממעשיו הרעים. זה איש ירא שמים? אין לו יראת שמים! כל מה שהוא עושה, בשביל הכבוד שלו. אני מצטער מאוד ממנו. וכל מי שיתמו
מרן13.02.15
62
דרעי שתגיד לו מה לעשות
יאיר אלון13.02.15
61
מתוחכם ומסוכן לעם ישראל בכל המובנים - בראש ובראשונה ראש מאפיה
ארט13.02.15
60
גאוה ספרדית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק13.02.15
59
מה שאי אפשר להגיד עליך
רות ל.12.02.15
58
זה רק מוריד לו קולות החוסר פרגון הנ"ל
0512.02.15
57
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחד12.02.15
56
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי שעבר על לא תגנוב..12.02.15
55
ימח שמו וזכרו
מרוקאנים אפריקא13.02.15
54
מחללי שם שמים.
הפלג חרדקים12.02.15
53
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוד12.02.15
52
ישי פוגע ועוד פוגע בש"ס, ואתן דוגמה להמחשה בלבד, היום היסתפרתי אצל ספר מוכר בי-ם והוא שסניק וותיק..שוחחנו תוך כדי על פוליטיקה פנים שסי"ת.. והוא גילה לי שיצביע הפעם עבור אלי ישי וכך גם יעשו שני אחיו הלומדים בישיבות ספרדיות, שאלתי את הספר אם לדעתו אנחנו קומץ מצביעים קטן לישי? והוא אמר לי שהוא מכיר עוד
שסניק וותיק12.02.15
אתה אף פעם לא היית שסניק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק12.02.15
אני בן 46 והצבעתי ש"ס מהכנסת הראשונה של שס דהיינו מיום הקמת ש"ס, ואתה כנראה איזה "נער" מתבגר... שלא יודע חצי דבר על שס ודרעי... אז קפוץ לי
שסניק וותיק13.02.15
51
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברי12.02.15
50
אנחנו צריכים אריה בכנסת!!
נתן12.02.15
49
שקרן ואת מועצת החכמולוגיות שלך מי אישר לך ואת ניסים זאב זרקת אחרי ששקרת לו 0000000000099 בעז״ה שס הביתה לפירוק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי12.02.15
48
12 מנדטים
דוד15.02.15
47
אלי ישי לא פגע ברב עמאר והרב אמנון אז ברור שיצליח בע"ה
רואה עתידות13.02.15
46
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים13.02.15
45
תודה לפירסום הראיון בכל הזמן רבי אריה דיבר בעדינות וברגישות גם לאנשים שהם בדיעה אחרת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם ליפקין13.02.15
44
איתיות דרעי = עדר
עדר עדרי12.02.15
43
כדרכם של נוכלים וערמומים (סגנון דרעי ) הוא מרחף על גלי עבריינות שמאפיינת אותו
אטיאס שלומי 12.02.15
42
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחד12.02.15
41
תבחרו שס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בני12.02.15
40
בס"ד כל מילה יש לה חשבון ועוד בתפוצה החשבון כפול ומכופל מי שמשחק באש היחתה... ובגדיו לא ... כל העניין לא בריא והמשכיל בעת ..
שמואל מרדכי23.02.15
39
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי13.02.15
38
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הדס13.02.15
37
דרעי לא שומע את עצמו
דרעירשע13.02.15
36
ועכשיו יחד. עוד הרבה אברכים שסניקים לשעבר מצביעים כעת יחד. רק פוחדים מהתנזים ואומרים את דעתם בשקט.
חסיד מרן12.02.15
35
הם ילמדו אותם מהי הפקרות לשמה, הם ילמדו אותם איך המיעוט הקטן והצעקני מזיק לרוב הציבור השפוי.
הפלג=סיקריקים12.02.15
34
מה שמיוחד בכל הראיונות של דרעי זו האמת שלו. זה נכון שהוא פוליטיקאי ממולח (וגם בגלל זה אנחנו צריכים אותו בכנסת) אבל עם זאת הוא אמיתי וזה דבר מיוחד
אמת12.02.15
חחחחחחחחחחחחחחחחחח איפה מצאת אמת רק שקרים בפיו
אמת מארץ תצמח12.02.15
33
אם הוא שומע לדעת תורה איך הוא יודע איפה הוא יישב ואיפה לא? ניסים זאב אמר כבר זה לא המועצה שמנהלים את דרעי. דרעי מנהל את המועצת. נגמר עידן המושחתים. ואכמ"ל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טל12.02.15
32
מלגרוף 36000 ש"ח בחודש,מה הם עושות???
רון23.02.15
31
זה מה שבורא עולם רוצה אחדות!
אופיר ביטון22.02.15
30
חבל שנאה לשמה במקום לאחד את כולם
דוד22.02.15
29
מי שמדבר על קמפיין ללפיד
דהגגגכה17.02.15
28
מדהים. ראיון מדהים כנה ואמיתי. אוהבים אותך אריה. תודה על כל מה שאתה עושה בשבילנו.
לא משנה17.02.15
על כל הרכבים שאנו שוכרים אין עליך אריה!
בן סירה23.02.15
27
הרב אריה דרעי- לשמוע אותך זה ללמוד מוסר ודרך ארץ, אתה ראוי לכל הערכה, ירבו כמותך
יהודית16.02.15
26
אולי האיש החכם ביותר בפוליטיקה הישראלית
גאון יעקב15.02.15
25
דרעי הרשע וחבריו מהתנזים עשו את המוות למרן 13 שנים! עד שמרן נידה את ראש התנזים יהודה אזרד!
מרן מתהפך בקברו23.02.15
24
אתה בנאדם גנב מושחת ושקרן אין לך שום זכות להמשיך לשקר על הציבור, בעזרת ה אתה תיפול וכול השקרנים והגנבים שלך. וכול מה שעשית לח"כ נסים זאב תדע לך שאין לך מחילה . אתה צריך לנשק לו את הידיים והרגליים שלו. ואל תשכח שבסך הכול הייתה נהג במעלה עמוס, מושחת. שתסבול כל החיים שלך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסל
ישראל 13.02.15
23
ולא עושה שום דבר שלא על דעתי ושלא ברצוני" (מתוך מכתב ששלח מרן זצ"ל לרבי אריה. המכתב מופיע באוצר החכמה ויעקב ריבלין ציטט אותו לאוזני אלי ישי בתוכנית פילפוליטיקה כ"ד טבת תשע"ה 15/01/2015 בכתבה "מתפלל שש"ס לא תרד").
מרן: רבי אריה14.02.15
22
כולם נגד "העצניקים" אבל אף אחד לא מקלל
שונא מזרוחניקים13.02.15
21
שאת כל התגובות שלי צינזרתם ואפילו אחת לא העליתם. אציין שזה תגובה לתגובה. נוכלים הייתם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק13.02.15
20
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שיר13.02.15
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שסניק12.02.15
18
דרעי הרשע, הטוען שהולך בדרכי מרן זיע"א, יוצא כנגד הפלג הירושלמי? מרן אמר לפני פטירתו, ובניחום אבלים לבנו הרב יעקב זצ"ל, לבנימין נתניהו, שכואב לו מאוד על פטירת בנו, אך יותר כואב לו על חוק הגיוס. היחידים שלא התחנפו, ולא התפשרו, ועמדו ועדיין עומדים בתוקף על המשמר - הפלג הירושלמי! דרעי הרשע המגוכח! מספי
דון קישוט12.02.15
17
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק שס12.02.15
16
כן, עשיה ציבורית, מה שהיה זה מאחורינו, על אף שלא היינו "קשורים לאריה אז, אבל היום, כן בימים אלו הציבור , שם את הנושא ההוא מאחוריו, וחי את ההו'ה, מה שחשוב לו דוקא זה אדם שליכאורה נכשל והיום הוא זך וישר, אז מה שזוכרים לאדם, זה את מעשיו הטובים, משל למה הדבר דומה???? לחבר שלך שלימים "גנב" לך אוקיי, והנה
שס צו 812.02.15
15
אז שיטול קורה מבין עיניו. צבוע
דרעי איים 12.02.15
14
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק שס12.02.15
13
פוגע ברבנים ואומר להם מה לעשות בושה ליהדות
אבי13.02.15
12
יש חקירה נגד דרעי שגנב 120 מליון שקל ממעיין החינוך התורני. עכשיו הוא יודע. לכן הוא רוצה ש"ס חזקה כיד להציב תנאי לראש הממשלה הבא, שתתבטל החקירה ויסגר התיק נגדו, כמו שעשה עם אהוד ברק בתיק בציבורי. ואם לא יסגר התיק הוא לא ישב בממשלה. כך הוא יפיל את הממשלה. לדרעי לא אכפת משקופים וממדינת ישראל ולא מדמם ש
עדר12.02.15
11
הרב יעקב יוסף העיד, שדרעי היה מבקש אחוזים מהתמיכה לישיבות. קרי: שוחד. ומי שלא הסכים לשלם לא קיבל. והוא רימה את הרב עובדיה, והעביר לו דפים פיקטיביים על ישיבות שבאמת לא קיבלו את התמיכה, כאילו הוא כן תמך בהם. שקרן עלוב, עבריין מורשע!!!
חסיד מרן12.02.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני12.02.15
מי שאתה תלך כפרה עליו . נכון שזרקו אותו מבית הרב ואת כל זה בישל הצדיק אריה. הוא הרב יעקב יוסף בחיר המשפחה ואף אחד לא יגיע ליושרו. שים בפיך מחסום
למגיב 9015.02.15
10
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גדעון 12.02.15
9
לך תמכור תותים
בכל ביתי12.02.15
8
בן אדם חכם משכיל נבון לא יורד לקטנות כיף לי שהוא מייצג אותי
שלום12.02.15
7
אני בוחרת בו רק בגלל הרב מאזוז
חני לוי12.02.15
6
ה' יתברך יתן דעתו עליך!!!!
דרעי הרשע13.02.15
5
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד יוסף13.02.15
4
כל פעם שהוא צץ אפשר לקבל בחילה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב12.02.15
תקיא ותקיא ותקיא עד לצאת נשמתך. טיפש מטופש. גועל נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק13.02.15
3
זה גועל נפש אלו בנות שמוסיפים אש בגיהנום הם גורמות לבנות ישראל בושה איכס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה12.02.15
2
תנועתינו הקדושה כולנו למערכה הקדושה
יואל אשדוד12.02.15
לעשות על האש עם יין אדום וחברים מפוקפקים כמוהו התורה חוגרת שק אם בניה כאלה
סוף גנב לאיטליה12.02.15
1
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני12.02.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24