כיכר השבת

מועצת חכמי התורה התכנסה ב'יזדים': "לרב שלום כהן יש פה קדוש"

מועצת חכמי התורה השתתפה בכנס בחירות של תנועת ש"ס בבית הכנסת 'היזדים' בשכונת הבוכרים בירושלים. אתר "כיכר השבת" העביר שידור חי מהאירוע. כל הנאומים (חרדים,בארץ)

202
ישי כהן | כיכר השבת | כ"ג באדר | 14.03.15
נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן
נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן (Flash90)

בחירות 2015: מועצת חכמי התורה משתתפת בשעה זו בכנס בחירות של תנועת ש"ס בבית הכנסת 'היזדים' בשכונת הבוכרים בירושלים. "כיכר השבת" העביר שידור חי מהכינוס.

ראשון הנואמים היה הרב חיים רבי מחולון שאמר למשתתפים: "מרן ייסד את ש"ס, אנחנו ממשיכים את המפלגה שכולה קודש לזכות את הרבים, לקדם את המקוואות, זה המחשבה האחרונה, אין מקום לערער, מי לה' אלי".

"חכם שלום כהן והרב בעדני הם גדולי ישראל שלנו שהעמידו תלמידים עשרות בשנים, יש לך דאגה לחיילי ישראל יותר מזה?, רבינו הגדול הסמיך אותם והוא חי אתנו כל רגע ורגע".

לדבריו: "מי ששומע למרן עכשיו, אני בטוח שמרן ישמור עליו מהשמיים. מרן רבינו הקדוש קידש שם שמיים עשרות בשנים, רואים את מרן רואים בן תורה אמיתי שלא שייך לדור הזה, כמה צריך להודות לה' יתברך שאנחנו שומעים לקולו של מרן. התפקיד שלנו להמשיך הלאה ולחזק את זה".

דרעי בכנס, הערב (צילום: מטה ההסברה של ש"ס)

הרב רבי התייחס לנושא הפגיעה בחכמי ישראל שלא תומכים בש"ס ואמר: "אנחנו לא פוגעים ולא מעליבים, לא על ראשי ישיבות חס ושלום, ולא על עסקנים".

ראש ישיבת 'חוט של חסד' הגאון רבי שלום הרוש, ממנהיגי חסידות 'ברסלב' אמר: "מרן הרב עובדיה מינה את מועצת החכמים שלנו, זהו, זו הדרך, על זה אין מה להתבלבל, זה הדרך. לחשוב שמורינו הסתלק מן העולם? הוא חי וקיים. מה יש לבחור? אין מה לבחור בכלל".

הרב ארוש התייחס למחלוקת בציבור הספרדי ואמר: "צריכים לדעת שבשביל לנצח צריך שיהיה שלום, לא לדבר רע על אף אחד. לא צריך לדבר על אף אחד, לא צריכים לדבר רע, לא צריכים שנאת חינם. התנועה היא מקום ראשון וראש התנועה הוא מקום ראשון בלי לדבר דבר רע על אף אחד".

לדבריו: "אנחנו הולכים בדרכו של מורינו ורבינו, לעמוד ליד מורינו ורבינו זה כמו גן עדן, איזה אהבת ישראל. התורה זו דרך של אמת ושלום. מאוד חשובה לי הנקודה הזאת. גדול השלום, גדול השלום, גדול השלום".

חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף, אמר בפתח נאומו כי היחיד שמרן מינה אותו הוא יו"ר ש"ס אריה דרעי: "לפני שנתיים היו בחירות, אנחנו השתדלנו ועבדנו, אבל כנראה לא עבדנו מספיק. היו חסרים לנו פחות מ - 15.000 קולות בשביל המנדט ה -12. מי קיבל את הקולות? אלו שקוראים לעצמם ה'בית היהודי'".

"הם עשו ברית נגד התורה הקדושה, ביחד היה להם רוב, לא יפרדו גם בעולם הבא, לא היה אפשר להקים ממשלה בלעדיהם. הממשלה האחרונה הייתה הממשלה הרעה ביותר במדינת ישראל. רוצים לבנות כאן מדינה דמוקרטית, מה זה הדמוקרטיה שלה? שהולכים לצפון בתל אביב בשבת - זה יותר גרוע מפריז".

בשלב הזה יצא הגר"ד יוסף במתקפה חריפה נגד מפלגת 'יחד': "איך דואגים לתורה? בזה שנעמוד עם ברוך מרזל ונצעק 'מוות לערבים', זו הייתה דרכו של אביו מורי? שכל כולו היה קודש, ופתאום משתמשים בשם שלו לימין הקיצוני, לצעקות מוות לערבים".

"האם הדרך שלנו זה הדרך של יוני שטבון, האיש הזה הרים את ידו על כל החוקים כנגד תלמידי הישיבות, האיש הזה פעל במשך השנתיים שלו למוק את הישיבות, האם הוא הפך לכשר?". בסיום דבריו אמר הגר"ד יוסף כי הוא פוסק הלכה לפיה: "כל מי שחלילה לא יצביע ש"ס שידע שהוא מרים את ידו כנגד אבי מורי, אוי לו מיום הדין".

חבר מועצת חכמי התורה וראש מוסדות 'אור החיים' הגאון רבי ראובן אלבז אמר: "החלטותיו של מורנו ורבנו הן ההחלטות, בשם ה' נעשה ונצליח. ממתי שרבינו הקים את התנועה, כמעט כל קדנציה קם מישהו, ומרן אמר לו תלך ותעשה מה שאתה רוצה, אף אחד לא הצליח, אף אחד. הם מגרדים, מגרדים, אין לנו מה לדאוג. בשם ה' נעשה ונצליח".

יו"ר ש"ס אריה דרעי עלה לנאום לקול שירת המשתתפים בשיעור ואמר: "כולם זוכרים את הדרשה האחרונה של מרן, ואיך מרן אמר על מרן ראש הישיבה 'יש לו פה קדוש, כל מה שיאמר לכם תשמעו לו', ממש כמו צוואה".

דרעי הוסיף ואמר: "אני רוצה שנקבל על עצמינו כולם, מחר נקדיש שעה, אני מבקש שכל אחד יקח את הטלפון ונשב להרים טלפונים, למשפחה - לחברים. המעט שאנחנו מבקשים למען כבודו של מרן".

דרעי סיפר כי ביום שלישי יקיימו תפילת שחרית בנץ החמה בציונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל בבית העלמין סנהדריה, יחד עם נשיא המועצת הגר"ש כהן.

הנואם המרכזי היה נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן: "ממשלת זדון רוצה לעקור את התורה. על מה העולם יעמוד? איפה יהיה להקב"ה לרדת כאן בארץ? הם לא יצליחו".

"רבותי, אנחנו לא עושים טובה לאף אחד, כל אחד יודע שהוא עושה טובה לעצמו. אם אתה יש לך חבר שאתה אוהב אותו, למה לא תקרב אותו. רבותי, יש להאמין שיש עוד אחד שעושה לשם שמיים? אפילו אחד?. יש כאלו שעושים לשם שמיים, הכיסא שלהם זה השמיים, מסכנים האנשים האלה, לשם כיסאו, למה? תצביע על דבר אחד שאתה עושה לשם שמיים".

הגר"ש כהן הוסיף ואמר: "אנחנו צריכים שמרן יברך אותנו, אני בטוח שזכותו היא הרבה יותר גדולה, עכשיו שנמצא בעולם האמת כוחו הרבה יותר גדול". נשיא המועצת הוסיף ואמר: "איזה קדוש ה' גדול יהיה כאשר יהיו לנו עשרים וארבעה מנדטים, אנחנו מוכנים, קדוש ה' גדול, הקב"ה מחכה שיתקדש שמו, אין כמו קידוש ה' בעולם".

תוכן שאסור לפספס
202 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
84
עוד מעט תצא הקלטת של מרן ואז ניראה מה תגיד. עבד קטן וסנגר של דורעי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכה15.03.15
83
חשפו את פרצופם האמיתי..
יוסי15.03.15
82
אם לא דרעי יסגור לארה"ב את המוסדות..
ברצינות אבל...15.03.15

הצגת כל התגובות

81
זה מה שהרב עובדיה רצה. לא גנבים ופושעים ולא מלביני פנים ברבים.
נועם14.03.15
לצערינו בשם האחדות והדרך ארץ מפלגת יחד מקללים ומשמיצים את כל המתנגד לדרכם
אוהב ה'14.03.15
80
מי מוכן להתערב שיחסרו ליחד 15000 קול? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי14.03.15
79
בגיהנום...ככה מנסים לשווק בשס..
יוסי14.03.15
78
ובעזרת פליטות הפה של מועצת החכמולוגים
שמואל ג14.03.15
77
ועוד פנינים. ג'ורה
ראובן18.03.15
76
שנה,מכר את מר"ן בשביל נזיד עדשים...
יוסי15.03.15
75
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הייתי שם15.03.15
היה עומס
הייתי שם- רק שס15.03.15
74
סוף סוף החרדים מתחילים להבין מיהו הצדיק האמיתי של הדור, הרב קוק שהתווה את הדרך הנכונה. כיום עומד הרב מזוז ואלי ישי ומחליטים לפתוח לחרדים את העיניים. הם אומרים: תבינו מה התכוון הרב קוק, תבינו שציונות זו גאולה ולא סוג כיפה. תעזבו את החרדיות תלכו בדרכו של מרן הרב קוק. וסוף סוף החרדים יכולים להפנים ולש
רק יחד15.03.15
מהמילים ניכרים שזה כתב שסניק מובהק מזרחניק בחיים לא יכתוב כאלה מילים, רק שס'ניק שמחפש ללכלך על ישי ומפלגתו כותב בסגנון כזה. המבין יבין
יהודי חכם15.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב15.03.15
בכל אופן יש הבדל בהשקפה בין הפלגים זכותו של מי שהולך בדרך הרב קוק ללכת בדרך הזו, וזכותו של מי שהולך בדרך אחרת לנהוג כך. אני אשאל אותך שאלה, ותחשוב עם עצמך באמת, [איני יודע בדיוק לאיזה זרם אתה שייך], האם אחד שייך למחנה א' ירשום את ילדיו לבית ספר של זרם ב'? [לבוש אחר, סוג של כיפה, וכו']. האם משפחה חוב
אלי15.03.15
73
שס לאבדון בעה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה14.03.15
72
ובכן נכבד את הבקשה של מורנו הרב אברג'ל כולנו לתמוך בקץ
אריה מכלוף דרעי14.03.15
71
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד של מרן14.03.15
70
אמר שאת אלי ישי הוא אוהב אהבת אמת ....מצטער ..אני מצביע לאלי ישי מה ששמעתי ממרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה15.03.15
69
כשהם רוצים לשים 'יחד'...לרב מזוז יש רק את הרב אברג'ל מכל הרבנים החרדים....ועוד יגידו שזו מפלגה חרדית... כל הבנים של מרן עם שס, כל גדולי הדור הספרדים עם שס [למעט מיעוט שבטל ב-60 במיוחד שהוא לא עביד לטעמא...] כולנו שומרים על דרכו והשקפתו של מרן ושומעים למועצת החכמים. ולא חלילה למועצת המתחזים.
משה15.03.15
יוסף זצ''ל תבין ששס זה בלוף המאה תזכר גם יהושע בן נון וכלב יפונה היו יחידים מול עשרת המרגלים
ראה 'שעהטובה'15.03.15
68
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מני15.03.15
67
מפוזר ומפורד צער עצום אנחנו עסוקים בלהכפיש אחד את השני והערבים יימח שמם יתאחדו כבר 15 מנדטים..!!!!!!!!!!!!!!! השםםםםם ישמורררררררררר פחד פחדים
ישנו עם אחד ...15.03.15
66
מי שבאמת הרים יד על מרן ונגדו. זה רק אתם!!!!!!!! לא תמכם בש"ס! נותנים מוסר????????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ספרדי אמיתי14.03.15
גם המפלגה שאריה פתח בחיי מרן לא מתבייש
במחשבה תחילה15.03.15
65
עד שמשקיעים שיעור שלם ושידור חי כדי לדבר על נאמן ביתו של מרן היחיד שאמר עליו "פיו כפי". מה לעשות , שהסקרים הפנימיים שם לא מעודדים. וביחד הם מצויינים.... אז חיה פצועה תוקפת. ולסיום : היום נערך כנס פעילים גדול של ש"ס כאן בעיר שלי בדרום (אני נמנע לנקוב בשמה מטעמי לשה"ר), בפתח הישיבה ישב יו"ר ש"ס בעיר
yosi770814.03.15
64
כבר לפני חצי שנה האסטרולוג ינון בן דוד כתב על הקדמת הבחירות , היחלשות של נתניהו ומפלת ש"ס שאחרי הבחירות יתפרק סופי כנסו לאתר מאקו
אתר מאקו14.03.15
63
בחזון עובדיה או שום תשובה ביביע אומר שכתוב להצביע ש״ס. מהיכא תיתי לומר שזו מצוה!? הכל ענין של כסף וטובת הנאה וזה דבר פשוט. תמימים רק מצביעים!
חיים14.03.15
62
יש לו פה קדוש. וכל מה שיוצא מפיו קדושה. וגם אם יאמרו המלעיזים כי בבוקר כאשר הוא קם יש מעט סרחון לילי בפיו אזי נענה להם שהקדושה של קולגייט מסלקת את הסיטרא אחרא הריחני הזה מפיו וממלא אותו בניחוחות דקדושא.
משה19.03.15
61
יחיד ורבים הלכה כרבים!!!!!
מני15.03.15
60
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פאני15.03.15
59
כשמרן הכריז על הקמת תנוועת ש"ס לפני 30 שנה ביקש מרבנים לבוא אל ההשקה אף אחד לא היחידי שישב איתו היה הרב מזוז. היכן היו המאתיים הרבנים של היום? היו עם תנועה אחרת שקמה ונעלמה (עץ).
אלי כהן 15.03.15
58
אהב אהבת עולם את אלי ישי
רחל15.03.15
57
לפקוח עינים בקלפיות. יש שמועה בווטסאפ שש״ס הכינו אלפי פתקים מזויפים של מפלגת יחד שכתוב עליהם הרב אלי ישי במקום אלי או אליהו ישי. ראו הוזהרתם!!! אין גבול לרשעות של ש״ס . אחר כך הם עוד יצעקו את צעקת הקוזק הנגזל שהלכו אלפי קולות לאיבוד. כך הם עשו בערך גם לרב אמנון יצחק. מקווה שתפרסמו את הטוקבק הזה. (נ
רוני15.03.15
56
בושה וחרפה.
יוסי15.03.15
55
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד15.03.15
54
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורה15.03.15
53
כל עם ישראל ראה איך חכם שלום חירף וגידף חיילי צהל בכותל כשהיו מקיזים דמם במבצע צוק איתן כאב לו הפריע לו לברך חיילים יהודים בשר ודם אחינו בני ישראל ההיפך הגמור ממרן ע''ה שהיה מחבק ומנשק החיילים עינו כל כך צרה בנו שילך לנטורי קרתא שהם יצביעו לו
חייל חרדי15.03.15
52
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סימה15.03.15
51
אלי ישי לא יעבור את אחוז החסימה...וכל המצביעים שלו ימותו מקנאה מש"ס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק שס15.03.15
50
איך יכול להיות שרבנים מסויימים לא שמעו לקריאותיו ובכיו של מרן זצוק"ל לבוא ולהצביע ש"ס או לתמוך בה.. לפתע פתאום לאחר פטירתו של מרן, הם מביעים תמיכה כה עזה בדרעי.. איך יכול להיות?? דרעי נחשב יותר ממרן?? או שמא....... ד"ל
לואי15.03.15
והחליטו שלא עת לחשות
לאונה15.03.15
הם מבינים שעתיד היהדות הספרדית עכשיו בסכנה. קם ספרדי אחד ורוצה לקרוע את הספרדים. לכן עכשיו כל חכמי ישראל נעמדים על הרגלים וצועקים נגד הפורשים.
ההוא אמר15.03.15
כן. לשסניקים דרעי זה יותר ממרן כל השנים צעקו רק מרן וכשמרן אומר עליו רשע זה כלום אינשאללה יוציאו הקלטת יום לפני הבחירות כמו שעשו שס לר. אמנון ויקבלו בראש. אבל שאלתי שסניקים גם אם מרן ירד בעצמו זה לא יעזור עבדים ומלחכי פינכה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גו15.03.15
לכן אף אחד לא התערב, כי גם כך אף רב לא יכל לעמוד נגדו, ולכן הרב אמנון לא הצליח, עכשיו יש בלבול אצל הרבה אנשים לכן הם יוצאים לעזור. אגב גם הרב מאזוז לא יצא לעזור עד שהרב עובדיה נפטר.
אלי15.03.15
ואלו שהשתלטו על ש"ס אינם עושים רצונו של מרן אבא מה עשו לך הילדים שלך
במחשבה תחילה15.03.15
49
לא הפריע להם לכפות את דעתם על הרב ,עוד בחיים חיותו, ואח"כ מספרים לנו סיפורים
מקורב למרן15.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחחח15.03.15
48
ראיתי את כל הכנס וגם את הסרטון של הרב עובדיה ופשוט ירדו לי דמעות מהעניים. מי שלא מצביע ש"ס מרן לו מוחל לו..
שירה15.03.15
47
אני שומעת בקול מרן שאמר שדרעי רשע וגנב ועוד ועד.. ועל אלי הרעיף כמויות חיבה ומילים טובות.. מה שמרן זצוק"ל אמר - אני עושה!!!! ולא משנה לי כמה רבנים אחרים יאמרו אחרת...
נעמי. ש14.03.15
כמה שעות מהמילים הטובות וה"סטירות" שחטף מהרב עובדיה במשך השנים,זה רק מראה כמה אתם משוחדים ושונאים את אריה דרעי. [אגב גם על ישי הוא אמר משהו בקשר לזה שהריץ מועמד אחר כנגד הבן שלו, לא?]
יצחק15.03.15
מר"ן אמר הוא זכאי, הוא אמר לשמוע לחכם שלום כהן שיש לו פה קדוש, הוא אמר להצביע ש"ס, הוא אף פעם הסכים לתנועה אחרת אם את רוצה להתלות במה שאת רוצה לשמוע ולהתעלם מהשאר.... כנראה השכל לא נותן יותר כמו כל המגיבים של ישי בתשלום שיש להם IQ נמוך הרבה מהנורמה
חושב...15.03.15
46
מרן פוסק להצביע שס והוא פוסק להצביע קץ
רב מזוז חולק על14.03.15
אתה קרוב לודאי פעיל ש"ס משולהב לכן אני כותב לך את הדברים בעדינות. אני מציע לך לבדוק את סגנון דיבורו והנהגתו של הרב מזוז ואז תבין שהדבר הכי קרוב למרן זה הרב מאזוז שליט"א.
דניאל 15.03.15
45
כמענה תשובות,לתגובות של טוקבקיסטים מתנועת-יחד!
ש"סניק14.03.15
דברים בעד יחד מתפרסמים דברים לטובת ש"ס לא מתפרסמים או שמפרסמים ומחפשים להוציא כותרת נגד ש"ס.
שמעון15.03.15
44
הרב הליאו פסק שאבסור להצביע שס גנב בראש
אבי 14.03.15
הם אלו שניסו להפיל את אריה, וכשזה היה משתלם לכם צעקתם על העוול והרדיפה שעושים לציבור שלנו, אולי שכחת אבל גם את הרב אברג'ל רדפו, אני רואה כאן הרבה כפיות טובה, כי גם הציבור המזרחיסטי נהנה מהעבודה שאריה דרעי עשה.
שמעון15.03.15
אפילו על חצי יד...בקושי...
יוני15.03.15
43
מי שסם בקלפי ש"ס שם את הפתק הנכון רק ש"ס רק אריה דרעי תהיה חזק
דוד18.03.15
42
וַיְהִי בִישֻׁרוּן מֶלֶךְ בְּהִתְאַסֵּף רָאשֵׁי עָם יַחַד שִׁבְטֵי יִשְׂרָאֵל. כולנו יח"ד עם י'חד ש'בטי י'שראל – אלי ישי. כאיש אחד בלב אחד כולנו מצביעים - "קץ" הימין, "קץ" הגאולה.
י15.03.15
41
אוסלו חדש הוא רוצה..
דוד15.03.15
40
כשתגיע למאית של הרב מזוז תתחיל לדבר אז עכשיו סתום תפה
alhnane15.03.15
39
כמובן כל פעילי יחד עסוקים בלטקבק כל הזמן במקום לשמוע דברי תורה מתוקים מדבש בשיעור. בעז''ה נעשה ונצליח לשם שמים נקיים הוראות מרן הברורות כשמש, השאיר לנו פה קדוש הרב שלום הכהן שליט''א. חשוב להדגיש! איננו מצביעים לפוליטיקאים, אלא לרבנים! בשמחה ובצהלה נגרום נחת ביום שלישי ע"י שנצביע ש''ס!!!! (נשלח באמצ
יהודה14.03.15
מצבך קשה [לא בסקרים]
במחשבה תחילה15.03.15
שלום כהן מקלל ודרעי אמר שזה פה קדוש פחחח
רק לא ש"ס15.03.15
עדיין רב ויש להשתמש בכבוד הראוי.
א15.03.15
פעילי יחד כרגע עסוקים בלטפל בעצמם לאחר שהותקפו קשות ע''י אותם פעילי ה'ביריון' ההוא אני קורא לכולם תפתחו את העיניים ותיראו עם יש לכם עסק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאמן למרן מצביע אלי ישי15.03.15
38
למה בשס רק מקללים ומנאצים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב14.03.15
37
למעלה מער פעמים בשיחה דואג מאד!!
רבנו14.03.15
36
פשוט אין דרך אחרת.
רק ש"ס.15.03.15
35
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א15.03.15
34
אנחנו לומדים שס ומצביעים שס לא בשביל דרעי פרץ.ומרגי הם רק עסקנים ,שליחים הם לא עיניין בכלל,לא כלום!! אנחנו עושים מצוות דרבנן,כי כך פסק מרן! מי שעושה כמו מרן חייב להצביע רק שס!!!!!!
משה יוסף15.03.15
33
יחד יחד כולם ביחד ..!!!
יחד יחד יחד יחד14.03.15
32
שנתקע רק עם הרב אברג'ל מכל הרבנים החרדים....ועוד יגידו שזו מפלגה חרדית... כל הבנים של מרן עם שס, כל גדולי הדור הספרדים עם שס [למעט מיעוט שבטל ב-60 במיוחד שהוא לא עביד לטעמא...] כולנו שומרים על דרכו והשקפתו של מרן ושומעים למועצת החכמים. ולא חלילה למועצת המתחזים.
משה14.03.15
31
אם כן הם אמרו.. המבזה תלמידי חכמים בכלל אפיקורוס, והמשכיל יבין! אני פשוט לא רוצה לקבל איומים אז כותבים ברמז
איש אמת14.03.15
30
אלי ישי, מרן בוכה בגללך. מה היה אומר מרן, אם היה שומע שרק בגלל שיקולי כבוד, אתה גורם לפילוג אכזרי של המחנה הספרדי ומרחיק את הגאולה? מה היה אומר מרן, אם היה שומע שחברת לאלו הפועלים לשכנע בחורי ישיבות להתגייס לצבא?! מה היה אומר מרן, אם היה שומע שחברת לאלו ששנאו אותו והפגינו בחוצפה ליד ביתו, עד כדי
מיואש15.03.15
29
את מצביעי יחד, גם אם יש לישי הקלטה הרי הוא לא בירך את המצביעים בטוחני שאם הוא היה חי הוא גם היה מקלל אותם. כמו כל פורשי ובוגדי שס.
מעט הגיון15.03.15
28
שס לא עזרה ולא תעזור לעניים לכן אם את מצביעה שס את פוגעת בעניים אהובים של בורא עולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם 15.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנצי15.03.15
27
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני 15.03.15
26
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרן14.03.15
25
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמון מועלם14.03.15
ה' ידבר יתן דעתו עליכם רשעים ארורים!
עוד מרוקאני14.03.15
24
רק יחד
דניאל פרץ14.03.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני14.03.15
23
כמו אחד שנכנס למסעדה וראה איש גלוי ראש למטה, ומעליו תמונת הבבא סאלי, אמר לו: "אם הרב היה למטה, ואתה למעלה הייתי קונה ממך". כשדרעי יור שס, כל הרבנים שווים בעיניו כקליפת השום, ואין שום ערך לדבריהם עכשיו לפני הבחירות.
תלמיד מרן14.03.15
הבעיה היא שהם יצטרכו לשמוע לו
במחשבה תחילה15.03.15
22
אסור להצביע בכלל וש"ס בפרט.
ש"ס גוים14.03.15
21
ולא דרעי המציא את זה נא לדייק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני15.03.15
20
בואו נהיה סוחרים ולא הדיוטים. ראשית מצביעים כי אנו מאמינים. אם אני מצביע אלי ישי אני לא יודע מה אני בוחר. 1. אולי מרזל שאני מאוד ימני אבל הוא יוכל רק לצעוק. 2. אולי שטבון שבכל ההצבעות הצביע נגד התורה ולומדיה חוץ מלהכניס אותנו לכלא שבזה הוא היה נגד. 3. אולי אלי ישי שלא הוכיח את עצמו כלל וכלל בעשיה.
לא להתבלבל15.03.15
19
והאלוקים יבקש את נרדף
יעקב15.03.15
של מפלגת יחד, ואתה מדבר, תעבור על התגובות ותראה כמה תגובות ענייניות וכמה דיבורים בגנות ש"ס, בגנות מועצת החכמים.
חיים ב.15.03.15
18
רק יחד. לא יבוש מן המלעיגים עליו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מולי עטיה15.03.15
17
דרעי כבר הצהיא שילך עם השמאל ובעד הסכמי "שלום" מטופשים ופינוי התנחלויות. שמים "קץ " בקלפי . מינימום 7 מנדטים בהתחייבות בעז"ה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד הנחלאוי14.03.15
16
משס לא ישאר פירור. כך אמר הרב הצדיק אמנון יצחק רואים את האיבוד עשתונות בחוש ממציאים הלכות אוי לו לפוסק כזה מנין המקורות להלכה זו בשולחן ערוך ברמבם ובתלמוד מה זה שוע חדש אני פוסק הלכה באמת כול הכבוד אולי תפסוק גם שנתן לך את החסכונות ואת הכסף כול יום יבוא מישהוא ויפסוק הלכה לאן נגיע הלכה זה אך ורק מה
איציק14.03.15
אומרים שמה שלפיד לא עשה בשנתיים אלי ישי עשה בחודשיים וזה נכון תיראו מה נשאר משס היום ועוד הרי מה כבר אלי ישי עשה שרף את הכרמל שרף את שס והלך... לחשוב ולהבין למה כוונתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאמן למרן מצביע אלי ישי15.03.15
15
בקלפי
אליהו123414.03.15
מרן פוסק להצביע שס והוא פוסק להצביע קץ
רב מזוז חולק על14.03.15
14
שבת אם תביע שס תגיע לגן עדן,בדיחה עצובה
בני14.03.15
13
האינטרסים שקופים. הם בפאניקה.
הרב דניאל כהן14.03.15
אבא מה עשו לך הילדים שלך
במחשבה תחילה15.03.15
12
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מבואסת משס15.03.15
11
אין אופציה אחרת מצביעים ש"ס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוני15.03.15
10
היום בערוץ 2 וערוץ 10 קיבלנו 5 מנדטים, וכמה שקשה לסקור את שס את יחד קשה פי כמה!!! בנוסף פורסם סקר ש 100% ממצביעי יחד נעולים על עצמם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
להמשיך ולשכנע14.03.15
9
לכל המצקצקים "דרך מרן" "דרך מרן" במה בדיוק מתבטאת דרך מרן??? היום לצערינו הרב עובדיה זצ"ל נפטר וברוך ה' כשהוא היה חי הקים מוסדות ועצר הידרדרות של אלפי יהודים ממוסדות חילוניים למוסדות חרדיים, אך כעת מה שנשאר הוא לדאוג לעתידינו וצריך לבדוק תכל'ס במה עזר אריה דרעי למעמד הביניים ולשכבות החלשות וכל אחד י
יוני14.03.15
שכמעט נסגרה רשת החינוך ? או לחרחר ריב ולהפריע להנהיג את ש"ס? כשאריה היה לפני 14 שנה הוא עשה המון הרבה יותר ממה שאף ח"כ חרדי עשה בהסטוריה
בודק15.03.15
החינוך,השאיר גירעון של 100 מיליון שקל,טיפשים הוא לא עשה כלום חוץ מלגנוב.
יוסי15.03.15
נניח וישי כן ניסה לעזור, [גם זה לא בטוח, אולי הם ירצו להקים רשת חינוך בנשיאות מועצת החכמים שלהם], אתה חושב שראש הממשלה יהיה מוכן להתקפל בפני כמה דרישות של כל נציג שיושב שם. אז מרזל ירצה תקציבים לפעילות בהר הבית [ קודם כל שיכנס לכנסת], ושטבון אולי מעדיף את האולפנות וישיבות ההסדר לא? אז מה קודם?
יצחק ק.15.03.15
8
אלי ישי צבוע"איש של אחדות"?! האיש שגרם למחלוקת ולקרע בעולם הספרדי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש14.03.15
7
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוריה 14.03.15
6
בניגוד לכל המפלגות בשאלה האם אתה בטוח שתצביע למפלגה אצל יחד היה 100% בטוחים
אברמסקי 14.03.15
5
ר זמיר כהן רב שכונה בביתר עלית ר רובן אלבז רב שכונה בירושליים ר דוד יוסף רב שכונת הר נוף איך מותר להם לדבר פוליטיקה?
SUSU14.03.15
לא דיברת, [לא משנה שעשו מזה כותרת כאילו מה הוא אמר], כמובן שהרבנים אומרים שאסור להם להתערב ולכן הם רק מרמזים, ומה לעשות שלפי החוק זה מותר. בכל אופן בגלל הרצון להצלחת יחד אתם נשמעים לפעמים כמו אלו שמבקשים לעקור את הדת, אין ענין להוריד את השני כדי להצליח, זה לא עובד.
א. ב.15.03.15
4
ימותו הקנאים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי14.03.15
צודק אבל לא צריל לדבר ככה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אאא14.03.15
3
אילו מרן היה חי היום היה אומר להצביע ש״ס!!
א.ד14.03.15
2
לא צריך עוד הרבה בשביל להגיע למסקנה, כי הצלחתו של אלי ישי היא ישועת הימין והחרדים, היא תבטיח כי בנימין נתניהו ירכיב את הקואליציה הבאה, ולכן, כל מי שרוצה להבטיח את העתיד היהודי בארץ ישראל,חייב להצביע ל'יחד' ולחזק אותה,וח"ו מלבחור בש"ס ,שהולכים עם השמאל והערבים ! וככה להבטיח כי אכן רשימה של ישי זו
חיים14.03.15
אתם הורסים לא רק את המפלגה, אלא את אמון הציבור ברבנים גדולים, אתם קוראים לנציגי הציבור גנבים, והרבה חילונים יברחו חזרה לליכוד. ומה הכוונה שהחרדים ישמרו על כוחם? עם כל הכבוד לנציגים חלקם לא חרדים, ויש להם ציבור שלהם לדאוג לו לפני שהם ידאגו לחרדים.
ראובן15.03.15
גם אני ומשפחתי ניבחר ביחד ! לא יאומן כמה אנשים שאני מכיר יבחרו גם בו לדעתי ישי יהיה הפתעת הבחירות עם 8 -10 מנדטים בע"ה
יוסף סוליקה14.03.15
1
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני14.03.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

התולעים שנשלחו משמים לתוך הלחם החם שיצא מהתנור

ישראל שפירא | 17:17

גלריית  תמונות

עצרת הזיכרון וההספד במלאת י"א חודש לצדיק מבת ים

חיים רוזנבוים | 16:20

"משרד האוצר לא עושה דבר"

גפני מאשים: "הממשלה נחלה כישלון במאבק ביוקר המחיה"

ישי כהן | 11:48

מה קיבלו ומי ויתר?

אחרי שסגרו, חזרו בהם וכעת 'דגל' סגרה רשמית עם ליאון

חנני ברייטקופף | 11:31

אחר התקרית המבישה 

גדולי ישראל בתפילה בציון הקדוש בחיפה המסוגל לישועות | צפו

חיים רוזנבוים | 10:24
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

אין גבול לשנאה

חרפה: גזירות חדשות שנערי האוצר רוצים להטיל על האברכים

קובי אטינגר | 06.05.24

יוריך מוריך

בראשות הגאב"ד: הדיינים התאגדו בהתכנסות השנתי

חיים רוזנבוים | 06.05.24

סיפור שפחות מוכר

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24

"מיהרו לנכס לעצמם פעילות"

אבידן: "לא להעסיק בשום דרך את זק"א ת"א, הדליפו פרטים"

שאול כהנא | 04.05.24

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24