כיכר השבת

פשיטה על "סמינר רמתי"

המשטרה עצרה את אהרן רמתי; עוד 6 עוכבו חקירה

כוחות גדולים של משטרה בליווי כוחות מג"ב, חוקרים, עובדות סוציאליות ועובדי עירייה, פשטו הבוקר על סמינר "באר מרים" בהנהלת אהרון רמתי בשכונת סנהדריה בירושלים • אשתו, בתו וארבע תלמידות עוכבו לחקירה • מנהל הסמינר אהרן רמתי, נגדו יצא צו מעצר, אותר כבר כעבור זמן קצר ונעצר לחקירה (אקטואליה)

74
ישי כהן | כיכר השבת | עודכן ב-י"ד באייר תשע"ה | 03.05.15
הכתבה פורסמה ב-י"ד באייר תשע"ה | 03.05.15
אהרון רמתי בעת מעצרו, הבוקר (צילום: כיכר השבת, באדיבות המצלם)

כוחות גדולים של משטרה בליווי כוחות מג"ב, חוקרים, עובדות סוציאליות ועובדי עירייה, פשטו הבוקר (ראשון) על סמינר "באר מרים" בהנהלת אהרון רמתי בשכונת סנהדריה בירושלים.

בנוסף, באורח נדיר ומפתיע, מפקד המחוז צ'יקו אדרי, הגיע בעצמו למקום ועורך סיור בין כותלי הסמינר בליווי צוות הפיקוד וחוקרי המשטרה, לאחר שיצא קיבל אדרי תדרוך מהחוקרים והעביר הנחיות.

בשעה זו נמצאות בסמינר עובדות סוציאליות רבות שמשוחחות עם הבנות, מסיירות במקום ובודקות את כשירות הסמינר. העובדות נשמעו מתעמתות עם התלמידות על המתרחש בסמינר.

אשתו של מנהל הסמינר ובתו עוכבו לחקירה יחד עם ארבע תלמידות נוספות. בנוסף, בסמינר מדברים על חמש תלמידות שהם לא יודעים היכן הן נמצאות וייתכן כי גם הן נלקחו לחקירה.

מנהל הסמינר אהרן רמתי, נגדו יצא צו מעצר, לא אותר בתחילה והמשטרה פעלה להביא למעצרו אך כעבור שעה קלה הוא נעצר על-ידי צוות בילוש של מחוז ירושלים בבית כנסת סמוך.

המשטרה אוסרת על הבנות לצאת מהמקום לפני שהן עוברות תשאול על ידי החוקרים.

חוקרי משרד התשתיות שהגיעו גם הם למקום ערכו בדיקה בסיומה הוחלט להחרים את בלוני הגז השייכים לסמינר.

ל"כיכר השבת" נודע כי המשטרה תבקש לסגור את המקום כשהיא תתבסס על דו"ח משרד הבריאות שנחשף ב"כיכר השבת" וקובע שהמקום לא ראוי ולא מתאים לאכלוס של הבנות.

כזכור, בראיון מיוחד שהעניקו אהרון רמתי ורעייתו מלכה ל"כיכר השבת", בו הם התייחסו לכל החשדות והשמועות נגדם, נשאל רמתי האם הוא לא מפחד מחקירה פלילית נגדו והשיב: "ממש לא. לא נחקרתי מעולם במשטרה".

מדוברות מחוז ירושלים במשטרה נמסר כי "במהלך החודשים האחרונים מתנהלת חקירה ביחידת ההונאה במשטרת ירושלים בעניין מדרשת 'באר מרים' וזאת בעקבות תלונות שהוגשו שעניינן חשד לביצוע עבירות פליליות וכלכליות במקום.

"במשטרת ירושלים הוחלט על הקמת צח"מ ביחידת ההונאה המחוזית לו שותפים כלל גורמי הטיפול והאכיפה וכן נציגי העיריה ובמסגרתו נבדקים חשדות לעבירות פליליות, כלכליות, וכן בתחום הרווחה, בטיחות, בריאות הציבור ועמידה בתקני משרד החינוך.

"במסגרת הצח"מ ועפ"י צו של בית המשפט הגיעו הבוקר צוות החקירה בהובלת ר' יחידת ההונאה של משטרת ירושלים, רפ"ק אייזיק סימון, יחד עם כלל הגורמים השותפים לפעילות למבנה המדרשה ולמבנים השייכים למדרשה.

"כאמור לצוות התלוו נציגי כלל גופי החירום בהם כב"ה, רשות הגז, נציגי חקירות מס הכנסה ירושלים, ביטוח לאומי, משרד הבריאות, משרד הרווחה, רשות האכיפה והגביה במשרד המשפטים וכן גורמי העירייה. במהלכו ביצע כל אחד מהגורמים במקביל חיפוש ובדיקה כנגד עבירות שבתחומו.

"מבדיקה של חברת הגז עלה כי במקום חיבור גז פיראטי. חברת הגז מנתקת ברגעים אלו את בלוני הגז למען בטחון דיירי הבית והמבנים הסמוכים.

"חוקרי ההונאה תפסו ממצאים בדירות שאליהן נכנסו ועיכבו עד כה לחקירה 6 בגירות החשודות בקבלת דבר במרמה.

"אהרון רמתי לא אותר במקום והמשטרה פועלת לאיתורו. בידי המשטרה צו מעצר כנגדו וכן הוצא כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, המשטרה כאמור פועלת לאיתורו ומעצרו וקוראת לו להגיע לחקירה ביחידת ההונאה של משטרת ירושלים.

"פעילות זו הינה נדבך נוסף וחשוב במסגרת המאבק הנחוש המקצועי והבלתי מתפשר של משטרת מחוז ירושלים בשיתוף כלל גופי האכיפה והטיפול תוך מיצוי כלל כלי האכיפה העומדים לרשותה".

כעבור זמן קצר מסרה המשטרה כי "חוקרי ובלשי יחידת ההונאה של משטרת ירושלים עצרו את אהרון רמתי והוא בדרכו לחקירה במשרדי ההונאה".

תוכן שאסור לפספס
74 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
47
איש צדיק הציל הרבה בנות,בית יעקב צריכות ללמוד ממנו צניעות
סלימן03.05.15
46
חשבתי שהבעיה חשד לפלילים בנושא ג עבירות לא כך דיברו??? כנראה שהכל עורבא פרח, הוא יקבל גושפנקא ודחיפה גדולה! יש לי הרגשה שהם הולכים להיות מאוד גדולים מהסיפור הזה! מה הקשר גז תיקני?? יש איזה מוסד חרדי שעובר ביקורת משרד הבריאות היום?? מס הכנסה,עוד כמה גזלנים באיצטלא רבנית...
חוקר צחוקים03.05.15
45
אז רק הצבא לא השתתף בחגיגה...
אור03.05.15

הצגת כל התגובות

44
המוני דמעות ההורים מורידים מידי יום שאבדו את בנותיהן לטובת רמתי,נראה לכם הגיוני שכמעט כל מי שנכנסת לשם מנתקת קשר סופי עם הוריה? ועוד אמירות חסרות פשר שהן מדקלמות כמו: אמא היא שטן אבא הוא גהינום וכו' רק תנסו לשים את עצמכם במקום ההורים..
לאי05.05.15
רובן בקשר, והראי' שהם הגיעו לבית המשפט לטובתו
סימי10.05.15
43
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
*03.05.15
42
סוף סוף עצרו את הנוכל עכשיו הבנות צריכות שיקום וטיפול נפשי אחרי מה שהרשע הזה עשה להן
מאושרת03.05.15
41
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הקורא03.05.15
40
עכשיו שיוכיחו שהכל בסדר!!
סוף סוף03.05.15
39
ממש בהמות ככה לזרוק נשמות לרחוב??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היייתי שם04.05.15
38
דווקא עכשיו כל המוני התגובות לטובתו התמעטו כי הבנות המסכנות עסוקות מאד. מי יתכנת אותם מעכשיו? מי ישתול להם עוד שקרים בראש מהיום?
צופיה03.05.15
37
וכל האנשים שדיברו נגדו גיהינום ישר אי אפשר למחול על דבר כזה. כמה הורים חילונים טיפשים שהחליטו לעשות מאומה מזה שהם לא רצו את הבנות שלהם...
יהודי03.05.15
36
לא יאומן! זה מה שנשאר למשטרת ישראל לעשות? גמרו עם כל הפושעים, הגנבים והרוצחים, שהסמינר מעניין אותם? אלו בנות גדולות, שבוחרות מרצונן להיות שם, שמחות ומרוצות, אז על מה הסער? נגמרו הבעיות האמתיות, שמתעסקים בכאלה קטנות?
אכפת לי03.05.15
35
רק הצבא ומשמר הגבול לא היו שם, פשוט פארסה אמיתית... כשהם רוצים לעצור בן אדם יחפשו אותו מתחת לאדמה, צו הריסה לבנין שהוא שוכר...אפילו לא שלו ממש בדיחה.
אור03.05.15
34
ערב רב רוצים לעקור כל דבר שבקדושה. תראו את כל החילונים בתמונה איך הם קופצים כמו חיות טרף כאילו שמדובר בארגון פשע. הרב רמתי צדיק שמחזיק בבנות ישראל במקום שיפלו לידיים של הרשעים ממשרד הרווחה
מוטי03.05.15
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימי03.05.15
32
מגיע לו אבל למה כזה הרבה שוטרים לא אבנתי
יצחק07.05.15
31
בבית הכנסת הוא לא נעלם לשום מקום
הגזימו03.05.15
30
הרב נחום ראזענבערג דיווח על זה לפני שבועיין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלוני בן פלוני03.05.15
29
תסמונת סטוקהולם היא תופעה שבה אדם המוחזק בכפייה בידי אנשים זרים, מפתח אמפתיה והזדהות נפשית עם האידאולוגיה והמעשים של האנשים המחזיקים בו. תסמונת זו נובעת מהרצון להזדהות עם החזק והשולט. תוכן עניינים [הסתרה] 1 מקור השם 2 מאפייני התסמונת 3 מקרים ותופעות נוספים 4 ראו גם 5 לקריאה נוספת 6 קישורים חיצוני
תסמונת סטוקהולם03.05.15
מאיפה העתקת? מה קשור לתסמונת שטוקהולם??.??
חרטה04.05.15
28
אמרו שזו כת.... פתאום עוצרים על תברואה וחיבור גז פיראטי... יש אלפי מוסדות בתנאים פי מאה יותר גרועים... רק שהם מיישרים כנראה קו .... בושה למדינת ישראל!
יוסי03.05.15
27
על פניו נראה שסתם מתנכלים אליו
מיכל03.05.15
26
ניסה להקדים רפואה למכה אז יצא מהחור ומהמאורה שלו והכריח גם את אשתו הצדקנית לצאת ממחבואה... ממש צדיקים תמימים
אכן נודע הדבר03.05.15
25
לכל מין תפקיד במינו!!רבנים לתלמידים רבניות לתלמידות מזה השטות הזו להכניס לבית 70 בנות( מזכיר לי לא עלינו את ההבטחה של המחבלים שמתאבדים מה מחכה להם בשמים...) צניעות!! איפה הפחד? איפה הצעקות של התנא נראה לי.. אש אש אש בבית?? סלחו לי הבנות כל כך עמוק נסחפו שהן רואות ושומעות שכולם נגדו ומדברים דברים חמ
יועצת03.05.15
24
הוכחה שזה עלילה. אין בשר מחפשים מתחת לאדמה.
משמה03.05.15
23
בינתיים חשדות כלכליות וכו' יכול לסדר בקלות בקנסות ולפתוח את המאורה במקום חדש...יהודים רחמנים לא להרפות מתפילות!!! זקוקים לנס!!!
אחותי שם03.05.15
22
רק משטרה וחילונים יכולים לעזור . אף בית דין או רב לא יעזור .ישר כח למשטרת ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי אברהם 03.05.15
21
דינו כמוסר המבואר בשו"ע
רשעים יעלוזו03.05.15
20
ראשית כל הכבוד לעיתונאים שלחצו עד שהביאו לתוצאה המצויינת - לבינתיים העסק של רמתי מסריח מהשורש, זו כת ! לא בחינם יצאו הרב אלישיב והרב עובדיה נגדו . ולכל המגיבים האידיוטים, הסיבה שהביאו כל מיני גורמים שוליים כמו גז וכו', זה רק בכדי למצא את העילה הראשונית, כי כידוע במדינת חוק אתה לא יכול לעצור פושע עד
יהודי שפוי03.05.15
אתה מבין את מה שאתה מדקלם ?? הסיבה שצריך "תשתית ראייתית" היא לא בירוקרטיה, היא צורך בסיסי להצדיק את המעצר ואת גזילת חירותו של הנאשם . בלי זה, החשוד נהנה מחזקת חפות מוחלטת והוא נקי בדיוק כמוך , ולא משנה כמה השמצות רצים עליו ברחוב ובתקשורת. המשטרה במעשי הביריונות שהיא נוקטת כלפיו תפסה צד בסיפור ומצ
אני04.05.15
19
עד הבוקר הייתי ממש נגדו. עכשיו אני בעדו ומדוע? שימו לב כ"כ הרבה גופים באו לחפש עבירות בתחומם - זה מריח לי מאד לא טוב. נראה כאילו חיפשו אותו בנרות. שימו לב לציטוט: "לצוות [המשטרתי] התלוו נציגי כלל גופי החירום בהם כב"ה [כיבוי הצלה], רשות הגז, נציגי חקירות מס הכנסה ירושלים, ביטוח לאומי, משרד הבריאות
יפית03.05.15
מה ניראה לך שסתם כל ענקי התורה יצאו נגדו?! ניראה לך שמשעמם להם בחיים?! יש להם ארבה מה לעשות ולא לבזבז את הזמן על עיבלי עבלים זאת אומרת שזה נכון!!!!!!!!!!!!!
0506.05.15
חבל לי לשמוע שיש פה עוד אחת מחבורת חולי הנפש של הרמתי.עוד מושחתת אחת שנותנת יד כמו כלום לפושע, רוצח בנות, הורים, ומשפחות למאות, וביחד עם כל זה תחמן מטורף שדאג בגאונות מטורפת לא להשאיר עקבות ולשחק שהכל חוקי. רק אדם הכי תמים וטפש או הכי רשע ואכזר יכול להגיב כך. אני מתפללת שאלוקים יחזיר לרשע הזה ולכל מ
לאה05.05.15
18
כי היא נגד האתר "החרדי" הזה.
שפוי03.05.15
17
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכל03.05.15
16
ב"ה אנחנו זוכים לשמוע על איזה דבר טוב שעושה המשטרה נגד הפושע שחשוד על כל העבירות שבתורה...
חרמתי03.05.15
15
סוף סוף
לא משנה14.05.15
14
זה פשוט מביש כל הסיפור הזה , נודף ממנו ריחמצחין וממש לא ממוצרי הפג תוקף . הסיפור הזה מתגלגל לפחות שנתיים , שנתיים שמחפשים כל עילה בכדי לעצור את האיש ולהרוס לו את הסמינר הכניסו מרגלת, תיחקרו עשרות בנות , הורים , שכנים , כל מה שאפשר - ולא מצאו כלום . אז במקום להרפות מחפשים בעיות תברואה מס הכנסה וכו
מייק03.05.15
הספור מתגלגל כבר כמה שנים ולא רק שנתיים, וסוף סוף מבינים שזה לא ענינים פנים חרדיים אלא אדם שמנצל תמימות של בנות ושולט בהן ומנצל אותם. אני חברה של בנות שהיו שם, מהתקופה שזה עוד לא פורסם והוא לא נזהר מהציבור אז, הדברים הם מסריחים לגמרי... הוא הזהיר אותם מגברים ואמר שלו כבר אין יצר הרע...
צופיה03.05.15
אני לא מודע לעובדות אלא ניזון מהתקשורת, ככל שידוע לך מכלי ראשון על מעשים שנעשו שם וכו, אין מקום לשאלה שצריך לעצור את זה. וחובה עלייך ועל מי שיכול להגיש תלונה במשטרה. אבל ממבט חיצוני אני מתרשם שהסיפור מוזר מאוד . אין אף אחת שהגישה תלונה אפילו לא מהבוגרות שכבר לא תחת חסותו . גם בחקירות המשטרה, המשט
מייק04.05.15
13
לא יעזור לכם כלום האמת תנצח לשקר אין רגליים הוא ינמק שם בכלא עד שיהיו לו בצקות בעה ולכול המגנים עליו בכבוד תפתחו גם אתם סמינר ותקחו את אשתו שתהיה המנהלת תמנים עד כמה אנשים יכולים להיות אטומים וחהכשיר את השרץ מעניין כמה הוא שילם לכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נוכל03.05.15
12
לא מפחד מחקירה, רק נעלם לו פתאום...
שקרן03.05.15
11
חזרה בתשובה זה דבר יפה אך חבל מאוד שזה כך
יוסי03.05.15
10
אני היתי שם וזה לא היה צריך להיסגר ואני מצטערת שזה נסגר ואני לא לא בטוחה אים יש עוד סמינר כזה וכול אחד יעזור ויקדם את מה שהוא יכול ולא היו צירכים לעצור אתו בגלל שתי אמהות לא בסדר בוא קולם נתפלל לאבא שהוא יעטיר משימם על עם ישראל כול אחד יקח על עצמו קבלה בטלפון ;0537978570 ישועות בקרוב אמן.
עמיג03.05.15
9
האתר הזה מציג פרסומות של "רב רפורמי שיקדש אתכם", "תעודת זוגיות-משפחה חדשה", ועוד פרסומות מכוערות. ובנוסף, הקישורים למטה, מפנים לכתבות מזעזעות באתרים לא כשרים. כל הכתבות כאן מגמתיות, גם בסרטון ראיון של הר' רמתי, חקרו (כן, ממש חקרו) אותו כמו שני חוקרי משטרה ובצורה בכלל לא עניינית ולא מקצועית. האתר הז
שפוי03.05.15
ולא מחזיק אינטרנט (אלא באישור רב)
שונא מזרוחניקים03.05.15
8
לאחר שכולם התלוננו, אמהות בכו, דמעות נשפכו ומשפחות התפרקו. סופסוף "המשטרה" שכולם מדברים נגדה מראה לנו את האמת. הנה, זה מה שהם עושים. כל הכבוד לכל השוטרים והחיילים! הוא פירק משפחות, שלח איומים לרבנים שדברו נגדו. שטף לבנות את המוח דרך התת מודע והפנה כלפי העולם אצבע מאשימה לאחר שטען שהוא צודק, נלקח "הר
תחי המשטרה!03.05.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.03.05.15
7
הכותרת שלכם דרמטית, יש לחץ של עסקנים על מערכת המשטרה ובעקבות כך הם נאלצו לעכב לחקירה את גב׳ רמתי ובתה וזה בכדי לנסות ולפגוע בחוליה החלשה. לדעתי, מעז יצא מתוק. לאחר שהמשטרה לא תמצא עילה, אדרבה רמתי יקבל הכשר חוקי לחלוטין. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שונא עסקנים03.05.15
6
כעת הבנות יתרחקו פי מאה מהוריהם החילוניים. סתם רדיפה נגד הרב רמתי. החרדים שמסרו למשטרה, לא מבינים שהם המוסרים הכי גדולים, והמשטרה מתעניינת בעיקר בלעשות צרות לחרדים, ולא במקרה הספיציפי זה.
נטריילי03.05.15
5
לכן יעצרו אותו ? על בלוני גז ? חוץ מזה אין כלום ? בדיחה.
אלמוני03.05.15
4
אז לאן נעלם המנוול??? אולי הוא שכח את עצמו בבית הקברות עם אחת הבנות...
לא מפחד...03.05.15
כפי שהוא הצהיר בראיון הוא כמעט לא נמצא שם. הוא היה לתומו בבית הכנסת מאור חיים והגיעו לשם לעצור אותו...
ניטראלי03.05.15
3
שה' יצליח ידיהם של המשטרה. הגיע הזמן שהאמת תצא לאור!!
לטובה03.05.15
2
יאללה תתפסו אותו ותתנו לו מאסר עולם על כל בחורה שהוא איבד להוריה
052483029403.05.15
1
מה אתם עושים עניין זה בדיחה לעומת מה שקורה בכת ברלנד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בת ישראל 03.05.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

ערב ל"ג בעומר

בזבוז כספים בלתי נתפס: חקלאי מירון נגד המדינה

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם