כיכר השבת

פרשת רמתי מסתעפת

לאחר מעצר רמתי: צו פינוי, סגירה והריסה הוצא למקום

במהלך פשיטת המשטרה על סמינר 'באר מרים' ברחוב שאול המלך בירושלים, ביקר במקום גם מהנדס עיריית ירושלים שהחליט להוציא צו סגירה והריסה מיידי לסמינר • "הבניין נתון בסכנה של התמוטטות מיידית", כותב המהנדס ומורה לפנות מיידית את המקום • מוקדם יותר נעצר אהרון רמתי לחקירה (ארץ)

62
ישי כהן | כיכר השבת | י"ד באייר | 03.05.15
שוטרים בכניסה לסמינר רמתי, הבוקר
שוטרים בכניסה לסמינר רמתי, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: מהנדס עיריית ירושלים הוציא הבוקר (ראשון) צו הריסה למבנה של סמינר 'באר מרים' בהנהלתו של אהרון רמתי בשכונת סנהדריה בירושלים.

במהלך פשיטת המשטרה על סמינר 'באר מרים' ברחוב שאול המלך בירושלים, ביקר במקום גם מהנדס עיריית ירושלים שהחליט להוציא צו סגירה והריסה מיידי לסמינר.

במכתב שהוציא מהנדס העירייה הוא קובע כי למקום דרגת סכנה 'א-'א' ולכן הוא מורה על פינוי מיידי של המבנה והריסתו.

בהחלטת מהנדס העירייה נכתב כי "הבניין נתון בסכנה של התמוטטות מיידית".

המשטרה הגיעה עם צו של שופט שקובע כי על המקום להתפנות בתוך שעתיים.

הצו שהוצא לסמינר (צילום: באדיבות המצלם)

כפי שדווח מוקדם יותר בהרחבה, כוחות גדולים של משטרה בליווי כוחות מג"ב, חוקרים, עובדות סוציאליות ועובדי עירייה, פשטו הבוקר על סמינר "באר מרים" בהנהלת אהרון רמתי בשכונת סנהדריה בירושלים.

אשתו של מנהל הסמינר ובתו עוכבו לחקירה יחד עם ארבע תלמידות נוספות.

מנהל הסמינר אהרן רמתי, נגדו יצא צו מעצר, לא אותר בתחילה והמשטרה פעלה להביא למעצרו אך כעבור שעה קלה הוא נעצר על-ידי צוות בילוש של מחוז ירושלים בבית כנסת סמוך.

מדוברות מחוז ירושלים במשטרה נמסר כי "במהלך החודשים האחרונים מתנהלת חקירה ביחידת ההונאה במשטרת ירושלים בעניין מדרשת 'באר מרים' וזאת בעקבות תלונות שהוגשו שעניינן חשד לביצוע עבירות פליליות וכלכליות במקום.

"במשטרת ירושלים הוחלט על הקמת צח"מ ביחידת ההונאה המחוזית לו שותפים כלל גורמי הטיפול והאכיפה וכן נציגי העיריה ובמסגרתו נבדקים חשדות לעבירות פליליות, כלכליות, וכן בתחום הרווחה, בטיחות, בריאות הציבור ועמידה בתקני משרד החינוך.

"במסגרת הצח"מ ועפ"י צו של בית המשפט הגיעו הבוקר צוות החקירה בהובלת ר' יחידת ההונאה של משטרת ירושלים, רפ"ק אייזיק סימון, יחד עם כלל הגורמים השותפים לפעילות למבנה המדרשה ולמבנים השייכים למדרשה.

"כאמור לצוות התלוו נציגי כלל גופי החירום בהם כב"ה, רשות הגז, נציגי חקירות מס הכנסה ירושלים, ביטוח לאומי, משרד הבריאות, משרד הרווחה, רשות האכיפה והגביה במשרד המשפטים וכן גורמי העירייה. במהלכו ביצע כל אחד מהגורמים במקביל חיפוש ובדיקה כנגד עבירות שבתחומו.

"מבדיקה של חברת הגז עלה כי במקום חיבור גז פיראטי. חברת הגז מנתקת ברגעים אלו את בלוני הגז למען בטחון דיירי הבית והמבנים הסמוכים.

"חוקרי ההונאה תפסו ממצאים בדירות שאליהן נכנסו ועיכבו עד כה לחקירה 6 בגירות החשודות בקבלת דבר במרמה.

"אהרון רמתי לא אותר במקום והמשטרה פועלת לאיתורו. בידי המשטרה צו מעצר כנגדו וכן הוצא כנגדו צו עיכוב יציאה מהארץ, המשטרה כאמור פועלת לאיתורו ומעצרו וקוראת לו להגיע לחקירה ביחידת ההונאה של משטרת ירושלים.

"פעילות זו הינה נדבך נוסף וחשוב במסגרת המאבק הנחוש המקצועי והבלתי מתפשר של משטרת מחוז ירושלים בשיתוף כלל גופי האכיפה והטיפול תוך מיצוי כלל כלי האכיפה העומדים לרשותה".

כעבור זמן קצר מסרה המשטרה כי "חוקרי ובלשי יחידת ההונאה של משטרת ירושלים עצרו את אהרון רמתי והוא בדרכו לחקירה במשרדי ההונאה".

תוכן שאסור לפספס
62 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
37
מהיכרות של המקום בתקופת לימודי בכולל הסמוך מדובר בעלילת שווא ומדוחים האיש נורמלי לגמרי והדברים הוצאו מפרופורציות
ישראל03.05.15
36
זו מדינה של יהודים! מדינת ישראל שייכת ליהודים!!! ולקב״ה!!! מי שרוצה להצטרף בכבוד.. ערב רב מטונף לא יעצר בעדנו שיעברו לאמריקה אם לא ניראה להם.. או שילכו יד ביד עם הקב״ה והנהגותיו! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עם ישראל חי03.05.15
35
איני חרדי ואיני בעד או נגד הסמינר. אבל, ככה מחסלים במדינה דמוקרטית ובכלים דמוקרטים אדם. החליטו מה הוא ורק חפשו סיבה לחסל את הסמינר (הביאו את כל בעלי המקצוע בבת אחת על מנת למצוא בעיות - בכל מוסד שיעשו מהלך כזה תמצאנה כמה תקלות). בושה וחרפה!!!
משה03.05.15

הצגת כל התגובות

34
איזה גיבורים... 50 שוטרים יכולים על אברך בן 40+ ממש חזקים!!! על מה בדיוק עצרו אותו? חיבור גז פיראטי? אולי יבדקו לפני כן כמה מאות מוסדות, בתנאים הרבה יותר גרועים?
יוסי03.05.15
כי אתמול קראו לך "דוד" "גידי" וכו'...אז היום בחרת ללכת על יוסי... חסידת רמתי היקרה מאוד! לא יעזור לכם כלום! האמת תנצח ואתם בעל כרוחכן תצטרכנה להתרגל למציאות החדשה של עולם ללא רמתי. עכשיו זה נשמע לך סוף העולם, אבל לאחר תקופת התנתקות ממנו ואפילו תקופה קצרה כבר תזכי לצאת מהשבי הננפשי הזה לחירות ואז תבי
חסידה מתחזה03.05.15
33
בלי השלטון הציוני?
רפאל03.05.15
32
כל המעללים לאיש זה שתפו פעולה עם עוכרי הדת..שיבינו ש"המוסדות"שלהם בסכנה..הם יגמרו עם רמתי ויתחילו לטפל בשחיתויות,העלמות מס,וכו...של שאר החרדים....
ראובן04.05.15
31
הביאו את חברת הגז, התברואה, מס הכנסה, מבנים מסוכנים, משטרה, עובדות סוציאליות, העיקר שימצאו משהו..? תחוקקו חוק נגד כתות וזהו..!! אם זה אסור - זה אסור. אם מותר - תניחו להם..!!
כת03.05.15
30
זה ידוע שהחרדים יכולים לשרוף מישהו אם הם רק רוצים אני לא חי בחברה הזאת יומיים... חבל על הזמן‬ עובדה שהמשטרה לא מצאה כלום. וגם עכשיו נטפלו אליהם בשטויות אני לא מבין איזה זכות יש להם להתערב בתנאי מגורים של בנות בגילאים האלה זה כמו שיבואו אלי הביתה ויעצרו אותי כי יש גבינה פג תוקף במקרר.‫ מדינה משוגעת ח
"חרדים"03.05.15
לטבוע אותו????
אבגד03.05.15
כותבים "לתבוע"!
כתיב וכתב05.05.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.03.05.15
ואם יתבררו דברים נוספים - האם תואיל לאכול את הכובע שאין לך?
יעקובי03.05.15
29
קראתי פה הרבה תגובות של אנשים שאומרים שהביאו אנשים מכל התחומים כדי למצוא סיבה לעצור אותו! אולי במקרה אחר זה לא יהיה צודק... אבל במקרה הזה ספציפית,אני שמח שעשו בו צדק! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד03.05.15
28
זה הסוף של מי שמתמרד נגד גדולי ישראל בחוצפה עצומה ובהיתממות מזוייפת, באופן סדרתי ובפרהסיא, ומנסה להרוס את כל אושיות אמונת חכמים עליהם חונכנו, איך נפקיד בידי אדם כזה את ילדינו? שיפנה לאלי ישי ולפלג הירושלמי אולי שם ימצא לו תומכים.
משה03.05.15
27
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עליבבה03.05.15
26
אינני מתמצא בעניין הסמינר אבל זה נראה שסימנו מטרה לחסל את הסמינר ואחר כך לחפש סיבות.. בטיחות גז עובדות סוציאליות מס הכנסה מע"מ סכנה במבנה הריסת המבנה....
ממש מעניין03.05.15
25
לא מצאו דברים אחרים שבחרו לחפש מתחת לבלטות? משטרע.
עמך03.05.15
24
הוא נצל את המסכנות"הבוגרות" לטעון שהן בחרו ואי אפשר היה לעשות לו כלום כל השנים. הממצאים נגדו נכונים אולי קצת מנופחים אבל בטוח שעכשיו יצא עוד הרבה לכלוך.
ישי03.05.15
23
רמתי נקי כלפי שמיא אז אני לא מקנא לרגע במה שעובר לו בלב, אם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבנר03.05.15
22
תתביישי משטרת ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה03.05.15
21
הצדק צריך גם להיראות, והצורה המוזרה הזו שמביאים ביחד כמות של נציגים כדי למצוא בכוח משהו - זה לא נראה טוב ומשדר מדינה קומוניסטית. גם צו ההריסה מעורר הרבה תמיהות (האם המבנה מסוכן או התוספת?) ונראה כמעט ברור שהוא הוזמן וסומן מראש. אני נגד האיש וסגנונו, אבל צורת הטיפול בו מעוררת מחשבות נוגות על הצדק ב
יאיר03.05.15
20
בלי כל קשר לרמתי ולמקרה הזה - הלוואי והיעילות והכוחות הרבים יושקעו גם מול הערבים בירושלים.
יהודי03.05.15
19
כל כך הרבה כוחות על סיפור שלא אמור לעניין אותם. נראה אותם מביאים כוחות כאלה לדברים באמת חשובים מדינה מפגרת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.03.05.15
18
בהמדורה המרכזית -3/5/15 העיד אחד מעובדי בית הדין שדן את רעמתי ופסק לסגור ולעזוב את ירושלים שיש דברים שאי אפשר לאמר ברדיו דתי אז בואו נפסיק להיות תמימים! מרבה נשים מרבה.... אין אפוטרופוס ל ....
טלי03.05.15
17
אני שמעתי את הסיפור מקרוב גועל נפש ככ, הרבה שנים מחכים לסןף ברוך ה,
ענת אברהם03.05.15
16
שהוא לא תפס את עצמו קודם, לעשות שלום עם ההורים, ובמקום זאת הוא השמיץ אותם, ברור לי שכוונותיו טובות, אבל הוא נפל בדברים קטנים שהפכו לגדולים אחרי שהמשטרה והתקשורת החילונית מתלבשים על מישהו זה כבר מאוחר ומסוכן, למרות שאני מאמין שהוא לא יישב יום אחד בכלא, אבל הייסורים בדרך קשים.
יאיר03.05.15
15
כמה כל לעצור אדם יהודי שלא ידרוס אותך...
דוד03.05.15
14
פרופורצי'ה בין הרודף לנרדף, בכתבות שנתפרסמו בכיכר השבת , נוצר רושם שהאשמות הן מצד הורים הן מצד בחורות שפרשו מן הסמינר לא לגמרי מאוזנות .
מדורה בלי אש03.05.15
13
2) להכריז על הילדים שלו כנזקקים. 3) ו.... לסיביר.... איזה גועל נפש של התנהלות.
חיים03.05.15
12
אין לי שום דבר בעד סמינר רמתי אבל השיטות הסובייטיות מקוממות אותי. היכן היה המהנדס שקבע שהמבנה בסיכון עד עכשיו ? היכן היו כל האחראים על הבטיחות ? מה המצב במקומות אחרים שכנגדם אף אחד לא הפגין ? שם הכל תקין ? במה המבנה הזה שונה משאר המבנים באותה סביבה ?
א03.05.15
שהחליט למחוק את רמתי... זה ממש מפחיד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ממש מסכנים אני ממש מרחמת03.05.15
11
לאחר חקירת הפרשה לעומק יגעתי למסקנה כי אין שום רבב בסמינר רמתי...מלבד זאת שאינו נשמע לגדולי ישראל של הקבוצה השלטת..... ובאים ללמדינו כי ככה יעשה לכל מי שלא יתכופף למנהיג הנכון...ראו הוזהרתם !!!!
ירושלמי שכן03.05.15
מי הם בכלל הם זבלים עשו כמוני שימו פס עליהם רמתי רוץ לכנסת תרמס הנבלות הללו
הנגעל04.05.15
10
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ממש לא..03.05.15
9
מעניין למה אין תגובות היום איפה כול הבנות השפחות שלו המסכנות זה רק מראה שכול התגובות הייו מגיעות ממינו ברוך ה שנתפסתה עכשיו לך תוציא פישקולים אשרך שנתפסתה על דברי תורה שקרן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סוף גנב 03.05.15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהיו הגיוניים03.05.15
8
הכנסת לאסוף תרומות כופר נפש לב לאחים
אליהו03.05.15
7
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
..03.05.15
6
אם גם עכשיו ישבו על המעריצות שלו ויסתמו את פיהן ולא יסכימו להוציא מילה אחת ולספר כל מה שקורה שם...אז לא ייצא מזה שום דבר!! הבעיה זה שהן שפוטות שלו! מעריצות שלו באש ובמים! וכל מה שהוא אומר -קדוש קדוש! קודם צריך לטפל בהן ולהוציא אותן מהשטיפת מח שהוא עשה להן ורק אח"כ(וזה תהליך ארוך...) אולי יהיה עם מי
רחל03.05.15
אבל בדיוק כמו נשות גואל רצון שהיום מדברות נגדו. גם בבנות האלה יטפלו והן יתחילו לזמר...
ת03.05.15
5
נראה אותם פועלים באותה נחישות כנגד בניה מסוכנת או בלתי חוקית של ערבים בארץ.?
אבישי אברהם03.05.15
אחרי הכל זה מדינה של ערב רב!
ש03.05.15
4
אתם לא יודעים מתי אתם כת מתי אתם תלמידים מתי אתם חסידים האם כל החרדים לא כת של הרב שטימן או של האדמור מיגור אם אתם ניטבלים לנצרות אתם לא כת העיקר שלא תהיה חרדי אז זה לא כת
אמיתי04.05.15
3
כדי לנסות להקדים רפואה למכה ...
אני03.05.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
..03.05.15
2
פגע בהורים וצערם צריך להתפלל שיצליחו לעזור לבנות להשתחרר מהתלות בו ובדרך החיים העקומה שלמד אותם.
לי03.05.15
1
הגיעה חברת הובלות
עדי03.05.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

"הקוד" | כך תגלו האם החמץ יוצר לאחר הפסח

חזקי שטרן | 08:18

אילן במה אברכך 

גאב"ד העיירה רקד עם הילדים בחורשת עצי הפרי | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אשר גאלנו וגאל אבותינו

בעיצומו של הקבלת פני רבו: הראשון לציון נשא תפילת הרש"ש עקב המצב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

תיעוד מיוחד

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

הרב זמיר כהן:

"הטענה של אחיכם יצאו למלחמה לא נאמרה על בני תורה"

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

כל חמירא 

הגוי התקבל בבית הרב ורכש את החמץ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

ארבע שנים להסתלקותו 

נחנך בת המדרש החדש בביתו הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל

חזקי שטרן | 27.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

פארק מגורים חדשני

דירת החלומות שלכם במיקום הכי מבוקש בירושלים >>

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם