כיכר השבת

הבנות עזבו, הסמינר מפונה

אחד החשדות נגד רמתי: "התעללות בחסר ישע"

שעות ספורות לאחר הפשיטה המשטרתית על סמינר 'באר מרים' בשכונת סנהדריה בירושלים ומעצרו של המנהל אהרון רמתי, הבנות התכנסו והחליטו לעזוב את המקום • ל"כיכר השבת" נודע כי בין החשדות נגד אהרון רמתי: "התעללות בחסר ישע" • צפו בבנות עוזבות בזו אחר זו את מבנה הסמינר • בלעדי (חדשות)

98
ישי כהן | כיכר השבת | י"ד באייר | 03.05.15
הבנות עוזבות את הסמינר (צילום: ישי כהן)

שעות ספורות לאחר הפשיטה המשטרתית על סמינר 'באר מרים' בשכונת סנהדריה בירושלים ומעצרו של המנהל אהרון רמתי, הבנות עוזבות את המקום.

ל"כיכר השבת" נודע כי בין החשדות נגד אהרון רמתי בגינם הוציא בית המשפט צו חיפוש בביתו של רמתי ובמבנה הסמינר "התעללות בחסר ישע וקבלת דבר במרמה".

לאחר שיחות עם העובדות הסוציאליות התכנסו הבנות באחד מחדרי הסמינר והחליטו לעזוב את המקום. בזו אחר זו יוצאות הבנות עם מזוודותיהם וחפציהם האישיים.

בני משפחה של חלק מהבנות שהגיעו למקום לאחר הדיווח על הפשיטה המשטרתית, נכנסו פנימה כדי לסייע לבנות המשפחה לארוז את חפציהם.

בנוסף, נקראה למקום חברת הובלות שמפנה את כל החפצים מהסמינר תחת אבטחה של כוח משטרתי שעדיין שוהה במקום לצד כעשר עובדות סוציאליות שנמצאות בסמוך למתן מענה במקרה הצורך.

צו החיפוש (צילום: כיכר השבת)

פקחים של עיריית ירושלים החרימו את כל צרכי הבשר והעופות שהיו בסמינר והם הועברו לבדיקה האם פג תוקפן של חלק מהמוצרים.

מחוץ לסמינר מתקהלים שכנים המתגוררים בסמוך המתווכחים ביניהם האם אכן מדובר ב"כת מסוכנת" או שמא בהתנכלות לסמינר.

יצויין כי בתו של המנהל אהרון רמתי הגיעה למקום ושהתה בתוך הסמינר במשך כחצי שעה ולאחר מכן עזבה את המקום.

נופר ועקנין, שהודיעה לפני מספר שבועות כי עזבה את הסמינר בעקובת המחאה שעוררה אמה, נמצאת בשעה זו בתחנת המשטרה לא ברור האם היא נעצרה או שרק זומנה לתת עדות.

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
53
בואו נעזוב בצד את כל מה שמסביב לפרשיה, מה נכון ומה לא, אבל תסבירו לי איך זה שבנות [חרדיות לשעבר שחזרו בתשובה או חרדיות מאז ומעולם] שומרות על אורח חיים חרדי סגור ביותר ושומרות על חוקי התורה קלה כבחמורה אבל על כיבוד הורים הם לא שומרות? לא מדברות עם אמא ואבא? לא מזמינות אותם לחתונה? ממתי בת עושה לאבא ש
חרדית שכואב לה04.05.15
52
מיסטר רמתי, כל כלב בא יומו, אדוני!!!!! יומך הגדול הגיע!!!! ממש ביום פסח שני, היום, הבנות יוצאות מבית הפרעון, ולא יחרץ כלב לשונו!!!! יצאה מגלות לגאולה!!!!! חשבת שיש לך חסינות עדי עד!!! הוכחנו לך שלא!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמחה03.05.15
51
בשעה טובה!! כל הכבוד למשטרה ולכל הגורמים!! הגיע הזמן!! אף אחד לא מסכן. עכשיו לטפל טיפול שורש בבנות שנמצאות שם שלא יפתחו למקום כזה במקום אחר!!!
אני 03.05.15

הצגת כל התגובות

50
אם לא מוצאים שום דבר כל כך הרבה זמן נראה שכאילו רוצים להלביש משהו על רמתי ואשתו. כל הבנות נראות שמחות ומרוצות ונראה שסך הכל הם מקפידים יותר מהסמינרים האחרים בתלבושת. האמת אינני יודע מה באמת הסיפור אבל לא מריח טוב מכל הצדדים מה גם שהבנות (כנראה חלק קטן מהן) לא בקשר עם ההורים. אבל כל זמן שהתקשורת נראה
לא ברור03.05.15
הרב עוזי משולם נפטר לפני שנתיים. כגולש כאן , חפש קצת ברשת אודותיו ותקבל הרבה תשובות
לוי03.05.15
.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
..03.05.15
49
אמרו שלא יודעות איפה הן נימצאות . זה אומר המון דברים של רישעות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רבי בבר 03.05.15
48
חילול ה' , מה יאמרו שוב על הדתיים , תנו לו עם חשבון שמים , למה להוסיף ועוד בימי ספירת העמר?!.!
יוספטל04.05.15
להשאיר לו חשבון שמיים??? ומה עם הבנות?? צריך וחובה עלינו כיהודים להציל אותם מהאיש הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
47
יכול להיות שהיו שם דברים לא נכונים, אבל אין ספק שהכוונה - גם של רמתי וגם של תלמידותיו היתה טהורה וטובה לגמרי. חבל. זה היה בית עבור בנות רבות, שהבתים שלהן הציעו אלטרנטיבה גרועה פי מאה מאשר רמתי. לאן כולן תלכנה עכשיו?
תחייה03.05.15
לרוב הבנות יש בתים לחזור אליהם והורים שמחכים להם בקוצר רוח מי שלא, אפשר לדאוג לה משירותי הרווחה, אבל זה לא מצדיק את ההתנהלות של האיש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
46
אין חוק נגד כתות ולכן הולכים מסביב, בימים הקרובים תשמעו עוד ועוד דברים חמורים שכבר לא יהיו קשורים לכספים וכדומה, אלא לבנות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
45
לי נראה שמחפשים לו בציציות, ומנסים למצוא האשמות, כגון התעללות בחסר ישע, מרמה ימציאו דברים, רק שלא יעשו לו כמו לרב עוזי משולם שהרגו אותו נפשית ופיזית
מיכל05.05.15
44
ורמתי יתן את הדין
דינה04.05.15
43
מהדורה מרכזית 3/5/15 עדות "יישנם דברים שאי אפשר לאמר ברדיו דתי לכן ובית הדין פסק שעליו לסגור ולעזוב את ירושלים לאלתר" יש עדיין ספק?
טלי04.05.15
42
תפסיקו להיות חכמים יותר מהרבנים ומהבתי-דין שכבר יצאו עליו ועל דרכו! ברוך ה' יש לנו גדולי ישראל שיודעים לתת לנו הדרכה בענייני צניעות. אנחנו לא צריכים איזה משוגע שיכניס את הבנות לתוך אפוריה ושטיפות מוח משונות. יש להתנהג באופן נורמאלי ולא להתחרפן!!! שילך לחפס עבודה אחרת... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלו
אלמוני04.05.15
41
התחרפנו לגמרי.. לא מצאו שום רבב בסמינר אז נטפלו לבדוק את תאריך תפוגת העופות.. הרב רמתי היקר! חזק אמץ! אולי חרגת קצת מהנוהל המקובל, אבל אלו שפועלים נגדיך לא רק חרגו, אלא מושחתים ורשעים. סוף האמת להתגלות! לשקר אין רגליים!
מוישה03.05.15
מוישה הטיפש הלוואי שהוא היה עושה לך את מה שהוא עשה לבנות אם אתה קורא לו צדיק אז אתה אחד הרשעים תתבייש לך טפו עליך
אני בהלם04.05.15
40
טוקבקיסטים שמנסים לעוות את העובדות!!! היתכן להתנות את הזמנת הורי הכלה בתנאי כל שהוא???? כנראה מדובר במכושפות של רמתי!!
כאוב03.05.15
39
ככה הוא עושה לבנות מגיע לו איך הוא נתק אותם מקשר עם ההורם ישנות על הרצפה... פששוט אין להאמין מישו יכול להסביר למה אין לבנות לאן ללכת?
שילת03.05.15
38
את כל הבתי בושת שמתעללים בבנות!! שיתביישו להם בנות אומללות שסוף סןף מצאו מקום שאירח אותן באהבה גם אני עברתי טראומה דומה, הפנימיה שבה למדתי ואהבתי כ"כ נסגרה מחוסר תקציב, הרבה בנות פשוט יצאו לרחוב, והשאר ניסו לשקם עצמן במקום אחר אבל זה לא היה אותו הדבר עד היום הפצע לא מגליד וזה היה לפני יותר מ15 שנים!
rh03.05.15
זה לא אומר שזה מקום טוב לכל הבנות יש מקום לחזור אליו !!! הביתה!!! הרי הם אומרים ש90% מהבנות בקשר עם הוריהם. ואלה שלא בקשר אני מכירה משפחה משפחה ומדובר על הורים נהדרים שמצפים לשובם של בנותיהן. אז תפסיקו לבלבל את המוח!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
37
שמעתי את הראיון איתם, לא נראה על פניו סיבה לסגור את המקום יתכן שיש כשלים שנובעים מבעיה כלכלית. אז צריך לעזור להם, להרים אותם, לתרום להם ולא להרוס אותם. כמובן... אחרי שיבדקו שהדברים האחרים הם עלילה והסתה.
יעל03.05.15
36
מזה, בזכות האמונה הפשוטה שלך
בן03.05.15
35
נאחל להם שי3קום מהיר
שונא מזרוחניקים03.05.15
34
מתנהגים כאילו איזה ארגון פשע. יבוא יומכם
ניר03.05.15
33
חלקן אין להם מקום לחזור אליו אל הורים פושעים מתעללים...
.03.05.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.03.05.15
32
שבוי, כדי לא להפגע משתף פעולה מתוך הנחה שלא ייפגעו בו בשל כך, לאט לאט מפתח הזדהות עם השווה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
31
זה ניראה שמי ש״חסר ישע״ בכל הסיפור הזה הוא רמתי ... אם היה משהו דרסתי כבר מזמן היו רצים לפרסם!! כניראה שאין. סך הכל אין לו אמצעים כלכליים!!! שום התעללות. בסך הכל היה רצון טוב. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צופה מהצד03.05.15
כתבת את זה לפני שמצאו מעטפות של עשרות אלפי שקלים בביתו??????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
30
הגיע הזמן לחקור את המקום אפוף המסתורין.
י.א מירושלים03.05.15
29
כן אוייבי הרב רמתי הם חרדים חבריהם של חילונים שונאי ה' בושה וחרפה אוי שכך עלה בימינו צריך משיח דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
אבי03.05.15
לא יתכן כשלא מצליחים להאשים את הרב רמתי ביחוד עים בנות מנשים בדרכים אחרות ע"י העלמת מס או מיבנה לא תקין בקיצור יש איבוד דין וזה זועק לשמים כל מי שלחמם ניגדו יתין את הדין
שמעון אופניים03.05.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.03.05.15
28
זה הסיפור שמוכר לבנות, מי שחוטא בבן אדם לחברו, איזה חלק יש לו בעולם הבא???? וכל שכן מי שחוטא בכיבוד הורים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
27
מזכיר את הרעש סביב פרשת הרב עוזי משולם זצ"ל. ראיתי את הראיון עם הרב רמתי ועל פניו נראה לי שנטפלים אליו לחינם. שתיקת הרבנים גם חשודה. כך גם עם הרב עוזי משולם הרבנים שתקו בעניין מכירת ילדי תימן.
אבישי אברהם03.05.15
26
בזכות התקשורת החרדית וההפגנה הגיע סופו ברוך ה של הנוכל דמתי שציער הרבה משפחות מישראל... תמשיכו לעלות נושאים חשובים לסדר היום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ש03.05.15
25
לא יתכן כשלא מצליחים להאשים את הרב רמתי ביחוד עים בנות מנשים בדרכים אחרות ע"י העלמת מס או מיבנה לא תקין בקיצור יש איבוד דין וזה זועק לשמים כל מי שלחמם ניגדו יתין את הדין
שמעון אופניים03.05.15
היחיד שיתן את הדין זה רמתי, וכל הבנות תחזורנה להורים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
24
ולכל אותם המגיבים הצדקניים, יש לי 2 בנות דודות יקרות, ממשפחה חרדית חמה ואוהבת שנסחפו בעקבות,'הרצאה' והיום.... בקיצור לא מאחלת לכם לעבור עשירית ממה שהמשפחה עברה. ותזכרו ש'כל המרחם על...' (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עשיתם לי את היום03.05.15
23
החרדים שמסרו אותם
איש03.05.15
22
עד שיש מי שאכפת לו מצניעות ויראת שמים חבל
נועם03.05.15
21
הבנות לא בורחות, הרי הם טוענות שהם בקשר מצויין עם ההורים ורק חמש בנות לא רוצות לחזור, בגלל זה לא צריך להיות אצל אדם כזה כל הבנות יחזרו לבתים והשאר יטופלו ברווחה או ישכירו דירה, הרי הם עובדות ומשתכרות. אם לא טוב בבית זה לא אומר שצריך להיות במקום רע אחר. זה לא פותר את הבעיה!!! (נשלח באמצעות כיכר הש
צילי05.05.15
20
מה ההורים ניזכרו בילדות שלהם? היה עדיף יותר שהבנות האלו יהיו נרקומניות ואז לא היה באמת אף אדם מתיחס אלהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הניחו לבנות הם בוגרות03.05.15
על מה את מדברת יש לי אחיינית שם יש לה משפחה חמה ונפלאה אין לה שום סיבה להיות בגיהנום של רמתי
מכירה מקרוב03.05.15
תפסיקו לנפנף בטענת רמתי, בוגרות מעל גיל 18... אמא ואבא לא מפסיקים להיות ההורים שלהם בגיל 18. עד יום מותם הם ידאגו להם. והם לא נזכרו עכשיו, הם מעולם לא שכחו!! הם קמים בבוקר עם הבת והיא איתם עד שהולכים לישון. והצער, צער גדול, והדמעות הדמעות לא מפסיקות, אבל בורא עולם לא ישיב אותם ריקם!!!! (נשלח בא
צילי05.05.15
19
שהמשטרה מזיזה את הידיים לכיוון הנכון .......
חני03.05.15
18
יבוא גם יבוא, אבל לא בזכות רמתי אלא בזכות ההורים שמתפללים לבורא עולם וזועקים להחזיר את הבנות הביתה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
17
לא הוא...תמיד תחפשו לכם להתעלל בחרדים... לא חסר פושעים בציבור שלכם!!!! לכו תחפש אותם...תמצאו אותם די מהר.... מספיק!!! אל תתערבו בחינוך שלנו... אם הם עוברים עבירה פלילית.. אז מה אתם?? כל יום ויום עוברים עבירות..לכו תחזרו בתשובה..
יעל03.05.15
אין קשר בן רמתי לחרדים. האיש פושע ולא מחנך לכלום מלבד ניתוק מהורים. מה לומדים שם? מתי לומדים שם? מי צוות המורים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
16
עוד לא הבנתי מה הסיפור שם , אך לפי לבוש של הבנות , המקום שומר על קדושה, וכל מקום שבקדושה הסטרה אחרה פוגע ,פשוט וידוע
gil03.05.15
שוב ושוב, שיירים משטיפות המוח!! יצר הרע נמצא באדם הרע הזה ולא במקום שיש בו צניעות. הסמינר הזה הוא לא היחיד שידוע בצניעותו!! מדוע על סמינרים אחרים יצר הרע לא פוגע???????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
15
מסכנות לאן הן יעזבו עכשיו????? אם אין להם קשר אם ההורים ורמת במשטרה
אודליה03.05.15
14
רחמנות עליהן הם ניראות עצובות שאין להן לאן לחזור...מישו צריך ליתוח להם בית מחסה...אולי ניקרא לאהרון רמתי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביגיל03.05.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
.03.05.15
13
ה' ירחם איך הם נראות מפוחדות
טליה באהבה 03.05.15
12
איזה בנות נהדרות יש שם מה רוצים מהם? הרב כ"כ דואג להם. ברור שלחלק מהבנות יש אמהות לא הכי נורמליות. אז מה, בשביל זה סוגרים סמינר כ"כ מעולה? לא צריך לשתוק. מה היו עושים אם היה מסיון, גם סוגרים? תעשו חשבון נפש ותראו מה אפשר לעזור לבנות איכותיות אלו.
אלמונית04.05.15
איך את יודעת שמדובר בבנות איכותיות, בגלל החצאית הארוכה והצמה ??? סמינר מעולה ??? מאיפה לך, גדולי ישראל יצאו נגד הסמינר ומי שעומד בראשו , אז אני לא יודעת על מה את מסתמכת כדי להיות כ"כ בטוחה בדברייך, אבל אולי כדאי שתשתפי בזה את כולנו..
שרה07.05.15
כל כך דואג להם??? לנתק אותם מהוריהן? איזה משפחות לא נורמליות?? את מכירה? בדקת? אני בדקתי, משפחות טובות ומתגעגעות!! דואג להן? אז למה יש לו מעטפות כסף בערימות והבנות ישנות בצפיפות על מזרונים ואוספות שאריות בשוק??? למה? כי הוא מספר להן סיפורים של ייסורים מכפרים וצניעות, כולל תעניות מזון ודיבור. יש
צילי05.05.15
11
הכוונה של רמתי היתה טובה, אך מעשיו אינם רצויים. מדוע הרווחה לא דאגה לבנות קודם? נראה שאין להם לאן לחזור. היה צריך לטפל בבנות קודם ולדאוג להם כי נראה שהם מבתים לא טובים. לאן ילכו עכשיו?
ירושלמיות03.05.15
המשפחות בסדר גמור! יש להן לאן לחזור, רק שירצו לחזור!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צילי05.05.15
10
רמתי צודק בלי ספק בפרט למה שהוא סיפור לגבי הרבנים ולב לאחים וכל חסידות אותו דבר ולהזכירכם רבי אהרן ראטה בזמנו לפני המלחמה היה עליו בדיוק חרמות כאילו והנה בסוף הצליח וגם אדמור מסאטמר בכבודו ובעצמו יצא נגדו ובסוף תראו היה שמה מסירות נפש מצד ר ארהלע ובאמתיית דרכו ולמרות שהסתכלו עליו כמו כת לכל דבר
מענדי03.05.15
די עם הצניעות, המקום הזה לא הכי צנוע עלי האדמות. יש הרבה מקומות צנועים שמתנהלים בצורה תקינה וביושר, על עקרונות היהדות ואף אחד לא יוצא נגדם. סמינר הוא תחנת מעבר, לא מקום של קבע, למה רוב הבנות לא מתחנות, יש שם בנות שבע שנים, את מי חיתן?? רק את הבנות שההורים יצאו נגדו! למה? כדי להשתיק אותם!!! אבל
צילי05.05.15
9
להיגאל, ב"ה הרב רמתי ימצא לכם מקום יותר טוב
רבקה03.05.15
8
התעללות לשמה. להביא את חברת הגז ואת פקחי העירייה לבדוק עם הבשר בפיקוח, התנכלות חמורה שעל כל אדם שפוי למחות בכל הכוח. בלי שאני מכיר בכלל את הסיפור, אם יש טענות שהמשטרה תחקור את הטענות. זה נשמע כמו עוד תיק שהמשטרה בלחץ התקשורת משתמשת בכלים הזויים לרצות אנשים מסויימים
צבי03.05.15
7
נראה יותר הגיוני להביא לסמינר בנות לוחמות...לא? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מגבני"ק03.05.15
אם היו מוסלמיות אז היו לוחמות לדעתי זה לא מכוון פשוט מחוסר הבנה בצניעות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים04.05.15
6
איזו משטרה מגעילה. וכי מדובר בכת מסוכנת? הרי ייכלו לתת להן זמן להתפנות חוקית בלי כל הטררם הזה, ואם לא היו מתפנות אז היו באים עם כל כמויות השוטרים. האם חשבו שהבנות יתקפו את השוטרים? זה סימן שהמשטרה עבדה כזרוע מבצעת של מישהו בעל כח שסימן את המטרה. אין לי שום דבר עם רמתי שהוא חשוד בעיניי ובפרט לאור פ
איצקו04.05.15
5
רשעים כל אלו שבעד רמתי!!! הרי לא יתכן שאתם יותר צדיקים מכ-ל גדולי הדור שיצאו נגדו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלונית03.05.15
4
תסמונת סטוקהולם היא תופעה שבה אדם המוחזק בכפייה בידי אנשים זרים, מפתח אמפתיה והזדהות נפשית עם האידאולוגיה והמעשים של האנשים המחזיקים בו. תסמונת זו נובעת מהרצון להזדהות עם החזק והשולט. תוכן עניינים [הסתרה] 1 מקור השם 2 מאפייני התסמונת 3 מקרים ותופעות נוספים 4 ראו גם 5 לקריאה נוספת 6 קישורים חיצוני
מי שרוצה להבין 03.05.15
3
נראה עכשיו איזה סמינר המזוהה עם לב לאחים יקבל אותן... כל סמינר שיקבל ביקורת כזו (זג, חשמל, משרד הבריאות, רווחה ועוד) יסגר מיד!! וכמובן שלא עושים זאת. כאן זה עלילה של אנשי המחבלים וד"ל.
זה גירוש03.05.15
2
בצבא למדנו שיש ספקות אין ספקות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתן כהן03.05.15
1
הסוף של אוייבי הרב רמתי יהיה הרבה יותר גרוע, נלחמו לא ברב רמתי אלא בחומת הצניעות הקדושה של בנות ישראלץ
אבנר03.05.15
די להסתתר מאחורי חומות הצניעות. אפשר להיות צנועה, מתחזקת או חוזרת בתשובה ועדיין לכבד הורים!!! לא נשמע כדבר הזה שהורים צריכים לחתום לבנותיהם על מכתב המלצה על המקום למרות שאינם מסכימים לה, אחרת הבת תנתק את הקשר!! הדפוס חוזר על עצמו!!!! ולא סתם מלכה רמתי מנופפת במכתבי המלצה, בדיוק לרגע הזה היא הכינ
צילי05.05.15
מדוע אנו ששים לתת גיבוי לחשוד בהתעללות בחסרי ישע שכל הרבנים כבר יצאו נגדו? מדוע לתת רוח גבית לכתות הסוטים שבתוך מחננו?
רפאל03.05.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 15:37

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 14:41

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 14:22

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 14:22

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 14:22
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 14:21
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 10:00

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 08:27
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

אחרי שנזרקו בקת"בים

האירוע האנטישמי בבירת פולין | כך נציגי הממשל גינו בחריפות

חנני ברייטקופף | 07:15

צפו בשיעור על הפרשה

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

השיטור יחל באכיפה מיידית

החגיגות תמו: אלו הסנקציות בב"ב, שיחסלו את ליל שישי בעיר

שאול כהנא | 01.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | 01.05.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם