כיכר השבת

לא שיקסע, אבל לא חרדית! הרב אברהם לביא על המתמודדת "החרדית" באקס פקטור

אישה העומדת בפריים טיים, במצח נחושה ומשוררת שירי עגבים תוך רמיסת הכלל הבסיסי "קול באישה ערווה", אינה חרדית! יש לעצור את טירוף "החרדים הטלוויזיונים" (חרדים, דעות)

272
אברהם לביא | כיכר השבת | כ"ז בסיון | 14.06.15
המתמודדת "החרדית" האנונימית באקס פקטור
המתמודדת "החרדית" האנונימית באקס פקטור (צילום מסך מתוך רשת)

הכותרות זועקות: "צפו במתמודדת החרדית באקס פקטור" והציניות חוגגת.

בכל פעם מוצאים מלהקי תוכניות הריאלטי המשחרים לטרף "חרדי מחמד" אחר, ושואבים אותו אל ביב השופכין של הריאלטי. לאמור: כמונו אתם, גם אליכם חדרה התועבה. כביכול בכל חרדי מסתתר אורן חזן קטן (אורן חזן של התדמית. לא ברור לי עד כמה חזן האמיתי, אכן כפי שמציירים אותו).

כך היה אמש בתוכנית הכשרונות המוזיקלית 'אקס פקטור'. השופטים, חילונים המנותקים מכל ריח של יהדות שמו אקס על היהדות וכמובן נהנו לראות את החרדית ש"שוברת מוסכמות "ומסתתרת" מתחת למשקפי שמש רחבים ופאה. אחת השופטות אף הגדילה לעשות והבטיחה לה כי היא "תלווה אותה בכל המסע לקילוף השכבות" (אם כבר מסע לציפוי בקליפות וד"ל).

אז גברתי הנכבדת, החפצה בעילום שמה, את לא חרדית. אל תקראי לעצמך חרדית ואל תשמשי בזה כמקדם מכירות.

שיא החוצפה, עומדת אישה, שכביכול מקפידה על גדרי הצניעות בלבושה, ומכשילה עשרות אלפי גברים, הצופים בתוכנית, באיסור החמור של "קול באשה" (ראו עוד מסכת ברכות דף כ"ד). הגיע הזמן לצעוק ברחובות קריה, אין בינם של אותם "חרדים" טלוויזיונים לבינינו מאומה!

בלי להיכנס להגדרה המסובכת של "מי הוא חרדי", הפרמטר הבסיסי הוא, שמירת ההלכה (לפחות כלפי חוץ). אישה העומדת בפריים טיים, מול עם ישראל, במצח נחושה ומשוררת שירי עגבים תוך רמיסת התורה הקדושה. אינה חרדית!

ובזה זה לא נגמר, אותה אישה שהציגה את עצמה כביכול כמקורבת לחסידות חב"ד, ועשתה בכך עוול לחסידות זו - כרבים אחרים הנושאים שם חב"ד לשווא - טרחה להצטלם קודם התכנית, כשהיא מחזיקה בידה את ספר החת"ת ומתפללת שתצליח.

הבנתם? היא מחזיקה בידה חמישה חומשי תורה, תהילים ותניא, ומעזה להתפלל שתצליח לעבור בהצלחה מרובה על איסור כה חמור. מה היא מבקשת מאלוהי עגל הזהב?? שתוכל להמשיך ולהופיע בתוכנית, לעבור על איסורים ולהמשיך ולהכשיל רבבות. איי, הלב נשרף למראה התועבה הנועצת ציפורניה בחומות המקדש!

והאמת שנמאס!

נמאס מאנשים שלא מצליחים לשווק את עצמם, ומנסים לרכב על "הטיקט" של "חרדי חדש" - "כי זה מוכר בתקשורת החילונית".

אודה ולא אבוש, גם אני לא עומד בכל הניסיונות. גם לי יש מעידות. כך הוא דרכו של עולם. אבל לצאת ולהכריז על זה בפהרסיה?! להתגאות בכשלון שלי ולבנות עליו קריירה?! איה בושת הפנים שהתברכנו בה, בני זרע אברהם יצחק ויעקב?!

ובכן מתמודדת נכבדה, הרי כולנו יודעים, שפאה ומשקפי שמש, כהים ככל שיהיו, לא באמת מסתירים את זהותך. הרי ידעת שבין רגע וכל מכריך ובני קהילתך ידעו בדיוק מי את, ואם חששת מסנקציות חברתיות, לא היית הולכת כלל אל ביב השופכין של הריאלטי.

אפילו אני, הנמנה על הציבור הליטאי, ואיני מבני הקהילה החב"דית, כבר מחזיק בידי את שמה וכתובתה של הגברת האלמונית. ולא, לא השקעתי בזה יותר משיחת "נייעס" קצרצרה עם חבר.

אלא מה? זה אחלה גימיק. הנה שוב האישה החרדית, שרוצה לצאת ולפרוץ ולהשמיע את קולה. אבל אוי ווי, נעבאך, היא "כבולה וכלואה" במסגרות מיושנות, המאלצות אותה להסתתר מאחרי תחפושת. הבו לי חבילות טישו בכדי לנגב את דמעותי.

ומן הפרט אל הכלל, גברת אקס פקטור איננה היחידה, גם עסקן קטן כל שהוא, המוכן להסתגר בבית המצולם 24 שעות, עם נשים, בפריצות נוראה ואיומה, איננו חרדי! גם אם הוא מנהל ארגון חסד ענק. גם חבר פאנל חרדי המופיע עם נשים פרוצות על מסך הטלוויזיה, בשם "ההסברה" איננו חרדי - גם אם הוא קשור לעיתון נחשב.

יש לעצור את טירוף "החרדים הטלוויזיונים" ולזעוק מרה, רדו מעל מסך הטלוויזיה, איננו מעמכם ולא מהמונכם, אין לכם חלק ונחלה במגזר החרדי, נתפלל שיש לכם חלק, באלוקי ישראל.

חרדים טלוויזיונים שכמותכם - נשאלכם ברורות - ממי אתם חרדים? ממה אתם חרדים? ברור שלא מיום ה' הגדול והנורא.

וכדרכו של סנגורן של ישראל, רבי לוי יצחק מברדיטשב, אסיים בתקווה ובלימוד זכות על בניו של הקדוש ברוך הוא, שבכל מעשיהם מתכוונים לשם שמיים ולהרבות את כבוד ה' בעולם. כוונתם רצויה אך מעשיהם, לחלוטין לא רצויים.

והשיב לב אבות על בנים ולב בנים על אבותם.

תוכן שאסור לפספס
272 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
153
לא מבינה היום בדור שלנו אפשר להגשים כל חלום בגדר הכללים אם היא הייתה כ"כ רוצה להשמיע את קולה יכולה להופיעה בפני קהל נשים ויש הרבה זמרות לדוגמא כמו חדווה לוי מישל אלבז זה נראה שיותר היא רצתה תהילה ופרסום יותר מאשר להשמיע את קולה או שזה בעצם היה החלום שלה בדת אין משחקים או שאתה עם השם לאורך כל הדרך א
יהודיה 16.08.15
152
שבת שלום יהודים:)
HADAS07.08.15
151
חוסר פרגון
לייק22.06.15

הצגת כל התגובות

150
מי שמך להחליט מי חרדי או לא גם אתה עיתונאי לא בדיוק לומד תורה ליום הדין אז שאט דה פאק אפ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליץ17.06.15
149
מגוחך לשים פאה ולשיר לפני המון גברים במדינה
שאלה16.06.15
148
מה אתם לא שמים לב שהיא מחופשת חחחחחח
ריאליטי15.06.15
147
דברים כדרבנות!! ועל כגון דא נאמר "אין מזרזים אלא למזורזים" שהרי את אותם המדוברים בכתבה, הדברים הללו לא מעניינים, הם רק מאירים את עינינו להסתכל בפרספקטיבה נכונה.
אביגיל15.06.15
146
לדחוף את האף לעניינו של הזולת, לעקם את האף ולומר: פויי, לא כשר. ואם זו אשה אז להוסיף, כמובן, גם לא צנוע.
שלמה15.06.15
145
שהיא מזכירה את מייקל ג'קסון
א.ל.15.06.15
144
ים החבדיות כידוע אינם צנועוו המזרחיסטים אז על מה הקצף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק15.06.15
נישמע שאתה יודע איך היא שרה, ואני גם מאמין שצפיתה בתוכנית. על העיינים שלך באינטרנט אתה לא שומר, על האוזניים שלך אתה גם לא שומר, המלצה תתחיל לשמור על הפה שלך!
שמור על עינך!15.06.15
143
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי14.06.15
142
העיקר הוא היראת שמיים, לא ההגדרה המגזרית. למה כל הזמן מעסקים במיהו חרדי? צריך להתעסק ב"חבר אני לכל אשר ייראוך". אין מתפקידנו למדוד אחרים! עלינו לבדוק את עצמנו ולהרבות ביראת שמיים. הרב לביא, אלא תתימר לאחוז בדרכו של רבי לוי יצחק מברדיצ'ב, הוא לא היה מקטלג יהודים! תפקדינו הוא להיות מתלמידיו של אהרון ה
יושר14.06.15
"חרדים" בתור ציבור, ואי אפשר שתבוא אישה שפורצת את כל חוקי התורה הקדושה שעליה אנחנו החרדים שומרים מכל משמר ותתהדר בתווית הזאת "חרדית" זה לא אנחנו!!!
אלמונית15.06.15
141
הרב עובדיה היה מאזין לזמרות ערביות
אשש14.06.15
ערביות א---ב----ל----!!!! הרב היה אומר שזה בגלל שהוא לא הכיר את את הזמרת והוא לא הבין את השפה שבה היא שרה ופה רו מי הזמרת וגם הכירו והבינו את השיר חוצמיזה שהרב עובדיה היה גדול הדור והיה מותר לו כי הוא ידע מתי זה מגיע לעבירה ואנחנו לא יודעם....
ללא שם17.06.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דבי16.06.15
המצאה חסרת בסיס
עלמה12.09.18
140
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי14.06.15
139
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רעות16.08.15
138
לפעמים החרדים צועקים בשם הדת לפעמים זה בשם הגאוה שכואב לראות שאישה היא בפרונט ולא במיטבח... כיף לצותת פסוקים ולנופף באיסורי תורה שמדובר בפריצה החוצה של אישה..אבל שמדובר לשמו ר עיניים של גברים לצפות בתוכניות כאלה ולכתוב מאמרים באינטרט..
א18.07.15
137
חס וחלילה שאני יצא נגד רב או גדול בישראל ונכון אסור לאישה להשמיע את קולה אבל הכתבה הזאת משמיצה חסרת טעם לחלטין!!!כי אף אחד בעולםם לא יכול לדעת באיזה ניסיון היא עומדת (אני גם עומדת בניסיון הזה וזה הדבר שהכי קשה לי לעשות) אז נכון יש אנשים שקשה להם יותר-צריך לכבד אותם ולחזק אותם!! אז עם כל הכבוד כתוב
רות24.06.15
את כל על צודקת כל אחד הולך בדרך שלו ואם כל הכבוד לרבי שאני מכבדת מאוד מאוד זה ניבול פה
חסוי 02.08.15
136
אתם מזהים את המשפט הזה..?? מי אנחנו שניתן דין וחשבון לאישה הזאת ?! ועל זה שהיא בקשה סליחה מה" שהיא עושה את זה זה לא כמו לאכול חזיר ולבקש סליחה!!!! אנחנו צריכים להיסתכל על הצד הטוב שבא ! היא חזרה בתשובה!!!! ועזבה את הכלל למען קיום תורה ומצוות ! באו נחשוב מי מאיתנו היה יכול לעשות זאות?? כמה היו עומדים
שני19.06.15
135
כבוד הרב היקר אתה אדם חשוך ושפל ובגלל אנשים כמוך המדינה שלנו תקועה. מה אכפת לך אם היא שרה? וגם אם היא מגדירה את עצמה לחרדית מותר לה לשיר די עם האפליה הזו.
אנטיתאיסט 17.06.15
134
אתם מאמינים בכוח התפילה בבקשה ממכם, אחרי כל הוויכוחים, הכעס, והבלאגן, אפשר להתפלל עליה שתחזור בתשובה... אל תסגור את ההודעה לפני שאתה אומר פרק תהילים או משנה לחזרתה בתשובה!
פשושון17.06.15
133
אם אתה רוצה שינדו אותה מהקהילה זה דבר אחד אבל תתעורר חרדי זה לא מי שחרד לדבר ה אלא קבוצת אוכלוסיה מסויימת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי16.06.15
132
"אני אומרת להקב"ה תודהה ואני גם מבקשת סליחה תביון אותיי???."זה כמו שאני עכשיו יאכל חזירר ואני יגיד הקב"ה עשר דקות אני גומרת וחוזרת עליךך..אפילו אם קשה תתאפקיי יש היום הופעות לנשים בלבד לכי ותשירי שם..יש לך קול יפה אבל שאת שרה מול בנות הוא יהיה יותר יפה גם בהופעה וגם למעלה הקב"ה יהיה מבסוט..תודה
מישהי16.06.15
אז מה עדיף להתייאש לגמרי? לנתק את הקשר עם הקב"ה עד הסוף? פעם אמר אחד הצדיקים "אם כבר אתה אוכל חזיר לפחות אל תלקק את השפתיים בסוף" עלינו היהודים נאמר "עזים שבאומות" יש לנו עזות להתפלל ולקיים מצוות אפילו אחרי מליון עבירות. ודווקא בזכות זה נתנה לנו תורה. אבל צדקת שהיא צריכה להתאפק ואהבתי את ההצעה
פשושון16.06.15
131
כנראה הרב שמע על המיקרה מאחר והציבור דיבר על החרדית מהתוכנית. כל הכבוד לרב שכנראה לאחר ששמע מצא באינטרנט במה מדובר והרגיש חובה להתריע על התופעה הפסולה של חרדים שמקדמים עצמם תוך חילול השם הגדול שהם עושים. לפעמים חרדים לשם פרנסה צריכים להתחכך עם חברה ששונה בערכים שלה משלהם אבל מי שעושה זאת בראוותנו
נעה16.06.15
130
בתוכנית בטלוויזיה - אתה כן חרדי?????
פרידוש15.06.15
129
האמורא שמואל אמר שקול באשה ערווה. לא ידוע למה התכוון אבל אם התכוון לשירה יש לו בעייה, כמו שירת מרים. איך התורה יודעת מה שרה אם לא האזינו לה? שירת דבורה קשה עוד יותר, כי היא חיברה את השיר לבד וגם שרה אותו. ובנות ישראל ששרו הכה שאול באלפיו ודודו ברבבותיו, מאין יודע ספר שמואל מכך אם לא האזין לשירה? וגם
פיפה15.06.15
לפי השו"ע אסור לראות ולשמוע אשה שרה, נקודה. מה אתה מבלבל את המח? בתנ"ך מדובר על נשים רבות ששרות יחד, אין בזה איסור
צ'רלי15.06.15
במילה אחת סיכמתי את כל מה שכתבת
אלי15.06.15
כדי לדעת מה שרה מרים? וכתוב בפירוש שמרים שרה עם תופים כדי שלא ישמעו אותה גברים
א15.06.15
128
מה מועיל אחרי ששפכת עליה טונה של זבל ובוץ? מספיק לקצר את המאמר שלך לפסיקה האחרונה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לימוד זכות15.06.15
127
מה שחשוב היא האמת שבלב
רמת גן14.06.15
126
אני מכירה אותה. היא חוזרת בתשובה שעברה הרבה קשיים. חבל שהגיע למצב הזה
חבדניקית14.06.15
125
אצלכם החרדים זה רק כלפי חוץ!!
חוצניק14.06.15
124
ולא, ממש לא כל הרוצה ליטול את השם 'חרדי' יבוא ויטול. יען כי 'חרדיות' אינה (רק) פאה בעל אורך כשר ואף לא חצאית נטולת שסע. 'חרדית' היא זו האמונה על 'כל כבודה בת מלך...'. אחת היא לנו - פנימה!
ראשון להגיב14.06.15
123
אדוני, בוא תרגע. ענייניה עם הקב"ה הם שלה בלבד. "קול באשה ערווה" רחוק מלהיות כלל בסיסי - הוא אינו מבוסס על התורה כלל אלא על שיר השירים. הגדרה מוזרה ל"בסיסי". מלבד זאת - האיסור הוא על הגבר לשמוע את קולה בזמן שמתפלל או לומד תורה. כל השאר - החמרות. אתי אנקרי (וסביר שלא רק היא) קיבלה היתר לשיר מול
ליבי16.08.15
122
היא עברה הרבה בחיים היא חזרה בתשובה וזה נורא קשה לה להתהפק היא נורא רוצה להיות זמרת גדולה במגזר החרדי אבל כדי להיות אחת כזאת היא הלכה להשתתף בתוכנית שהיא גדולה מהחיים ונורא הרבה סבלה כי הכניסו לה גברים לשיר איתם והיא אמרה או שאני הולכת הביתה או שאני שרה רק עם בנות. בקיצור אף אחד לא יכול לתת לה דיני
משיח05.08.15
121
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המוכיח20.07.15
120
אולי הגיע הזמן שכל אחד יסתכל על עצמו? תראו כמה תגובות יש כאן. כולם מגלגלים עיניים בצדקנות, מדברים על לשון הרע, ועל מצוות ועל שולחן ערוך, רק שוכחים שההתעסקות הזאת היא בדיוק הוכחה לשיפוטיות מתנשאת. תתחילו להתעסק בעצמכם, וכשתהיו מושלמים - נדבר!
מירי ש.30.06.15
119
בוא תהיה יותר דרמטי, חתיכת שוביניסט. נכון שיש בדבר צביעות רבה, אבל היא בחורה עם חלומות וזה אחד מהם, היא רוצה לשיר וזו זכותה המלאה. בסך הכל אישה חרדית שמאמינה בקיום מצוות, אך גם רוצה קצת מקום לאני העצמי שלה, דבר שהיהדות האורתודוקסית מוחקת - זה שהיא אישה חרדית לא צריך לפסול את אפשרותה לשיר, אני בעד ש
שי20.06.15
118
האישה הזו חזרה בתשובה ובטור בחורה חילונית היה לה חלום ענק ליהיות זמרת. 15 שנים היא הבליגה על רצונה למען רצונו וגם אם עכשיו היא שרה הקב''ה מחשב לה את כל השנים האלה שהיא התאפקה ובעזרת ה' שתזכה לתשובה השלמה אבל אנחנו לא יכולים לדון אותה!וכמו שזה ברור שאסור לה לשיר כי כתוב קול באישה ערווה ככה זה ברור שא
מישהי17.06.15
117
הכותב וודאי שמע בציבור על הפריצות שהייתה ובדק באינטרנט במה מדובר כדי להגיב ולהוכיח כדי למנוע מאחרים בציבור החרדי להמשיך עם בזיונות בטלווזיה. שידע כל חרדי שעל הבזיונות שהוא מבזה את הדת בטלווזיה יש מעקב ופיקוח של דמויות תורניות וטוב שכך.
מיכאל16.06.15
116
יישר כח אחלה כתבה
אחלה כתבה!15.06.15
115
אה, גברים, שכחתי קול באישה ערווה-הי גבר, שמעת פעם ערווה שרה? פעם אחרונה שבדקתי היא לא הוציאה קול.
פיפה15.06.15
114
הייתי בטוח שהיא עיוורת
יוני15.06.15
113
החבדנקיות "באמת" לא חרדיות. על מה יצא קצפך. ראית איך לבושה חבדניקית ממוצעת ?
לא מבין15.06.15
מאיפה אתה כ"כ בקיא איך נשים לבושות?? עלאק עוד אחד שמשחק אותה דתי...
יפה15.06.15
אי אפשר לעשות הכללות, יש גם חבדניקים יראי שמיים...
אלמונית15.06.15
רובם ככולם יראי שמים
בומז'ה15.06.15
112
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב14.06.15
111
כל מילה בסלע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד14.06.15
110
כל הכבוד אין מה להוסיף! אישה כזאת עושה בדיוק ההפך מקידוש ה'! ממש בושה!
בת מלך14.06.15
109
ועוד קורא לעצמו רב אז איך הוא יודע על האישה ששרה באקס פקטור??? זה לא קול אישה ערווה??? קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים...
מאיר14.06.15
108
הפראפרזה (מכיר את המילה הזו?) שאתה עושה עם הביטוי שלקוח מספרו של רבי יהודה הלוי - "כוונתך רצויה, אך מעשיך אינם רצויים" היא לא יותר מחוצפה - אתה לא בת קול,ולא נציג של הקב"ה עלי אדמות. טור שלם אתה מכפיש ציבור שלם שמואס בך ושכמותך, ואז עוד מתהדר בשם קודשו של אוהב ישראל ר' לוי יצחק - שאלת את עצמך מה הוא
רמח"ל23.08.15
107
אתה כ"כ טיפש. ועוד מצהיר זאת בריש גלי. תתביש לך. ואל תכניס את האף שלך למקומות שלא צריך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איש יקר22.06.15
106
לקול באישה - לעצמך.
אני16.06.15
105
כל הגברים שמגיבים נגד האישה ויודעים לצתת מה אמרה, קשוט עצמך ואח"כ קשוט אחרים. לא מצדיק את מה שהיא עשתה אבל ולא תתורו אחרי לבבכם מופנה גם אליכם.
גבי16.06.15
104
בסה"כ אישה לשעבר חילונית עם חלום משל עצמה להיות זמרת ... תאמינו לי שלכל אחד יש חלום שהוא חייב להגשים אבל עוצרים בעדו "כי אסור" האישה עשתה צעד אחד יותר מידי והלכה לתוכנית חילונית כי היא חייבת זה היה התוכה כל השנים האלה והיא הרגישה שהיא תהיה חנוקה אם לא תעשה את הצעד הזה ... אני מצדיע לאישה הזאת כל ה
אביאל 15.06.15
לחוף מעורב.
מינה16.06.15
103
תתביישו לכם. הפוסל במומו פוסל. תוך ביזוי של אותה אישה ודיבור על "אורן חזן" וככה מלעיזים עליו! ואתם חושבים שלכם נתונה הזכות להחליט מי חרדי ומי לא?
אדון15.06.15
102
אני מזמן אמרתי שהכל תחפושות ,רק חבל שכל הציבורים המחופשים לא מורדים לפחות את התחפושת , לדעתי הציבור החילוני יותר טוב מהם מכמה סיבות , אחת שלא מרמה את עצמו ואת אחרים . 2שאותם אנשים עושים חילול ה, שאין לו כפרה אפילו ביום הכיפורים ומזלזלים בכל הקדוש .תוך שהם נשארים עם התחפושת החרדית , "כאילו" .3מקלקלים
יצחק15.06.15
101
הנשים תמיד אשמות - צניעות? שלא יפילו את הגברים... קול באישה..? כנ"ל. מתי בגברים יקחו על עצמם אחריות, סוף סוף?
ברכה15.06.15
גם אם גבר ילך לשיר בתוכנית ריאלטי הוא לא חרדי. וכן את מסוג האנשים שטוענים שכשגבר מסתכל על אישה פרוצה זה בעיתו?
יעל15.06.15
100
נשים אין בעיה וכבר התירו רבותינו, וזה לא קשור כלל למקרים השונים שהובאו, שלגבי זה הכותב צודק לחלוטין
ריאלי14.06.15
99
ועל זה נאמר קשוט עצמך תחילה
ז'וז'ו14.06.15
98
אני לא אומרת שזה בסדר חס ושלום ולהיפך זה חילול השם אבל מי אנחנו שנשפוט ??
הודיה14.06.15
97
היא חסידה אמיתית...!!! חבל שאישה עם כשרון וגם אהבה לקב"ה צריכה מסתתרת מאחורי פאה ומשקפיים בגלל חברה לא סובלנית. לא יודע מי את אבל ממש תכלית ששת יכולה לגעת הנשמה של כולם, כל הכבוד, תשמורי המתנה שד, נתן לך ושכוייח...!!!
שמילו14.06.15
96
ניראה לכם שהאנונימית תזכה? כי היא אמרה בפרק האחרון שהיא תוריד את המשקפיים.. האמת שכולם יודעים כבר מה שמה...היא הייתה זמרת חרדית ...
HADAS11.08.15
95
לדעתי אתם צריכים להתבייש לכם, נכון היא שרה ויש לה קול יפה אז היא תשמיע אותו מה זה החוק החשוך הזה שאישה לא צריכה להשמיע את קולה.. אני קורא את התגובות ואני פשוט בהלם אתם פשוט רכלנים וצריך לברך את האישה הזאת על קולה המשובח ואתכם צריכים לשפוט על הדברים שיוצאים לכם מהפה.
אלון15.07.15
94
אולי עדיף שלא תתחזקי ממתחזקים כמוך יצאו אנשים כמו שי פירון וחבריו משחתי היהדות אז אנא ממך שחררי אותנו וצחזרי אחורה ומהר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה17.06.15
עד פההה!!!!!!!!!!!! הבנאדם עושה השתדלות
מישהי26.06.15
93
חתמו על עצומה כנגד אפליית החינוך החרדי http://www.atzuma.co.il/
אהרן לב16.06.15
92
מחזיקה לה עצבאות. לכול דבר אחר היא כן נחשבת כחרדת רק בזה לא? איזה צביעות.
Judit16.06.15
91
בושה וחרפה שאתה פותח דיון בציבור חרדי על תוכניות שלא אמורים לדעת ולשמוע עליהם, ונראה שרק אתה ישבת לצפות בתכנית בסדר ג' כדי לפסוק בסוגיא ההלכתית. אז הרבה "יישר כח"?!
דוד15.06.15
90
וישנה כתבה באתר של עומר חיון שהיא בכלל מופיעה במגזר החרדי בפני בנות אז ללכת ולהיות מסכנה ולהגיד שכלאו את הקול שלך, פשוט מזעזע! באמת נותר לאחל לה שתחזור בתשובה שלימה כי היא מזויפת.
הילה15.06.15
89
מה קרה לךך???????
מישי15.06.15
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה 17.06.15
88
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הקורא15.06.15
אתה חרידי? אולי נחשוף את שימך?
יוסי15.06.15
87
זה בושה האישה הזאות הגיעה לפת לחם עם איזה 4 ילדות ומה לעשות שזה המיפלט היחיד שלה מה קורא לכן אי מיסכנה נקודה למי שיש איזה 200000 שח מיותר מבטיחמלכם שאי תירד מיזה אס אל תדונו במיוחד אמא חד הורית שזה המיפלט היחיד שלה להביא פרנסה הבית מה אתם רוצים שאי תעשה עוד בשביל פת לחם דברים יותר גרועים בבית עובדה
אור15.06.15
תמיד היא כזאת מעופפת עם חלומות גבוהים. לא ממש על הקרקע... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טליה15.06.15
86
אמנם הקול שלי לא גורם לאנשים לרצות לשמוע אותי שר אבל יחד עם זאת אני יכול להבין או לא לנסות לשפוט אדם שיודע מה הוא יכול לגרום לאנשים ולעצמו על ידי הקול המיוחד שלו. אל תדין את חברך עד שתגיע למקומו ואין מקום כלל להשוות בין זה לבין ישיבת עמי ארצות בבית סגור או באולפן פתוח זה שונה לחלוטין.פה זו תחרות שמנ
אורי14.06.15
85
הדבר היחיד שחוסר צניעות זה הפאה שלה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי14.06.15
כל היתר אסור. שירה בפני גברים וכו'. אצלך הכל הפוך כי אתה עם הארץ...
מנדי15.06.15
כי על הגבר האיסור.אם כן מה הבעיה בפאה?
אורי14.06.15
תשובה מוחצת אגב יש "לפני עוור"
חזק25.06.15
84
חרדית היא רק האמונה של כבודה כל כבודה בת מלך פנימה? צא מהמארה החשוכה שבה אתה גר,לא מבינה איך יש לך שם אינטרנט ותלמד טוב מה שכיוונו בכל כבודה בת מלך פנימה-המשמעות המקורית .
חנה14.06.15
היי צנועה!!
מיכל15.06.15
83
שלא מכיר אותה יזהה מי היא.
?!?!14.06.15
82
ממש לא בסדר הכתבה הזאת על שלומית ...תבינו יש לה עבר לא פשוט היא התמודדה עם דברים חוזרת בתשובה עדיין קשה לה הדת !!!!תהיו בני אדם אנשיםם!!! ותדונו אותה לכף זכות. זה נכון שאני ואתה וכל אחד חרדי אחר לא היה עושה דבר שכזה שנוגד את ההלכה מכל הבחיניות אבל היא שונה משהוא אחר שונה שאתה לא ההיתה !!!
אנונימי16.08.15
81
שתעזוב את החתת עלאק חבדניקית. שרה לפני גברים.
חבדניקית06.08.15
80
האישה ההזו עברה משבר קשה הבנתי לא סתם בן אדם קם ועושה דבר כזה אפשר להבין אותה בגדול בואו נירא אותכם לא שאני מכירה תאישה או משהו אני יודעת את שמה ואפ0שר כולכך להבינן אותה אז בואו נירא אותכם בסדר חוצפיםםם מפרסמים עליה כתבההההה איפה הכבודדדדדדדד!!!!!!!!!!!!
אחתתתתתת25.06.15
79
ניבולי פה ולקרוא "טיפש" איש לרעו בשל ויכוח על בחירה שעשתה אשה שאינה קרובה לאיש מימכם? לכו שתו מים. דחוף!
דפנה22.06.15
78
זה לגמרי לא אותו דבר!! יש חרדים שלא שומרים מצוות ויש שומרי מצוות שאינם חרדים. תחשבו על זה...
תהילה היפה19.06.15
77
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרה16.06.15
76
באמת בכלל לא רואים אותה......
ננה16.06.15
75
וישר יש דיונים על זה בציבור החרדי וכל אחד מגיב, חושף את השם וכו'. מה זה אומר עלינו, הציבור, החילוניות כ"כ נכנסה אלינו עד שאנחנו מתחילים לחיות כמוהם, להתעניין באותם דברים. חבל שחייהם נהיו חיינו...
יפית16.06.15
74
כתוב "שבע יפול צדיק וקם" מי שנלחם, אפילו שנפל כמה פעמים, ממשיך לנסות לעלות אל ה', ממשיך לקיים מה שהוא יכול, זה חרדי. על זה הדרך- מה זה שומר מצוות? "על הפסוק "ואביו שמר את הדבר" פירש רש"י "היה ממתין ומצפה שיבוא הדבר"
משה15.06.15
73
מי זו? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוב15.06.15
72
מאוד קל לך. לעמוד מול אשה אנונימית ולרמוס את כבודה. ולהוקיע אותה נגד השמש. רק כי אין לה את השפה המושחזת שלך. היית במרומים שאתה יודע כמה שוה תפילתה של הזמרת??? א (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דדי15.06.15
71
התוכנית שודרה בליל שבת כנראה באותו זמן אותה אנונמית אכלה געפילטה פיש ושרה "וזכני לגדל....". ה' ירחם
קובי15.06.15
כל מה שקרה בפועל לא התקיים בשבת אז מה הבעיה אולי תתחילו לחפור לה לחיים האישיים גם
.16.06.15
70
האם ההשקופה הנאמנה מסכימה שתצפה בתרבות יוון הזאת? מה אומרים על כך הגדויילים?או שזה היה כתוב ביתד ההמן?או בפסל?
ב14.06.15
69
למה לכם אתר כמו כיכר השבת להכניס כגון זה וליפא לאתר. למה??? מה זה מוסיף לכם? לחשוף את החרדים לשוליים?? אנא שאלו את עצמכם וקבלו על עצמכם שלא להמשיך עם הקליפות כגון אלו....
חן14.06.15
68
יותר ככה אני מבינה כמה כולם צריכים לחזור בתשובה ואתם אפילו גרועים יותר, מתחסדים עם צורך ענקי לעשות עבודה על המידות. החילונים לפחות לא צבועים. רק מחזק אותי שאת הקרבה שלי לקדוש ברוך הוא אני עושה לבד. עושה עבודה על המידות והכי חשוב!!! אהבת חינם!!! כמו החילונים גם אתם מחפשים את הלינצ' הבא ואת הראש הבא ל
מתחזקת14.06.15
יישר כח, צדיקה, המשיכי בדרכך, האמת אחתך., ואת רואה נכון את במציאות. לא ארחיב כדי לא לקטרג. השם יברך אותך!!"
טוּביה היהודי15.06.15
67
כל מילה אמת!!!וזה שהיא שמה פאה זה לא אומר שהיא חרדה לדבר ה!!
אני14.06.15
66
אני מסכים עם כל מילה אבל לא יודע כמוך על מה מדובר: ואיך אתה יודע עליה, לך מותר לצפות בתוכניות הנ"ל ? כדי להזהיר אחרים????????????? אה, אתה ממשמרת הצניעות- כן, כן גם בלוי המסכן מחזיק אייפון לצורך פרנוסע ובינתיים עובר על תרי"ג מלא כדי להציל את צעירי הצאן מ... (אולי מאנשים כמותו) צבועים מכל כיוון נמאסת
למוכיח שבשער14.06.15
65
חיחיחי
בעעע14.06.15
עוד אחד שהיה מת שאישתו תלבש פאה.. הדבר הכי צנוע! מה עדיף? מטפחת שכול השיערות יוצאות מימנה? תפסיקו להמציא דברים ולצטט אנשים אם לא בדקתם את הנושא!
יהודה15.06.15
משפט אחד: שכלך בל עמך המבין יבין.
HADAS07.08.15
קודם כל פאה זה לא הדבר הכי צנועע!!!זה כמו שיערר!!!אמא שלי הולכת עם מטפחת ולא רואים לה שערהה ואתה אמרתה להפסיק לצטט לאנשים אם לא בדקתםםם אתה לא יודע איך כל הבנות שהולכות אם מטפחות הולכות יש כאלה חשוף ויש כאלה לאאא אז אל תשפוט לפני שאתה צטט אנשיםם!!
מישהי26.06.15
אני רואה את התגובה שלך יצחק היקר ואני לא יודע אם למרמר בבכי או לצחוק גדולי ישראל אמרו פאה זה גיליו ראש .. אוקי ועכשיו כיסיו ראש זה הדבר הצנוע היחידי ביותר וזה לא חוכמה לאמר שמיכיסיו ראש יוצאים כול השערות כי בכיסיו ראש גם אם יוצאים שערות זה לא מתקרב לפאה שבה רואים את כול השערות
ישראל16.06.15
מטפחת זה הצנוע פאה זה גיליו ראש ובפאה את כול השערות רואים ואם אשתך שמה זה לא אומר שמותר ולחלום שאישתי תשים פאה כפי שכתבת למה נראה לך תפתח תשכל ותבין
ישראל16.06.15
אסור לשפוט ,איננו יודעים מה עבר על האישה הזאת לפני ואחרי. לפעמים ירידה היא לצורך עלייה ומי יודע עם ב"ה היא עוד תעלה ותזכה את הרבים עשרות נשים לחזרה בתשובה.על ידי השירה.
דוד 14.06.15
חיצוניות משפיעה על הפנימיות. אני מאמין שכל יהודי יכול לחזור לה' מאיפה שהוא נמצא
שוב אני15.06.15
גם שבתאי צבי וחבר מרעיו התאסלמו ואמרו שזו ירידה לצורך עלייה. האיסור של שירת נשים הוא איסור דאורייתא ואין שום היתר גם לא ל"צורך עליה"
אלמונית15.06.15
64
נמאס מגברים חרמנים יותר מי זה אין מה להגיד
נוי15.08.15
63
היא מסכנה בסך הכל.
HADAS07.08.15
62
אני מצטרף לגמרי לדבריו ורוצה להוסיף עוד שאחת כזאת שעוברת במזיד על ההלכה ולפי הדין היא גם עוברת על "דת יהודית" שמפסידה כתובתה, ועוברת על חילול ה' ששקול כנגד ג' חמורות הרי היא בכלל פושעי ישראל וה' ירחם
אחד22.06.15
61
האיסור חל על השומע ולא על האשה לאשה מותר לשיר. מי שהאיסור חשוב לו (ירא שמיים אמיתי) אסור לא לשמוע. האשה עצמה לא עובדת עם שום איסור.
תמיר17.06.15
ומי שמסתכל עובר עבירה!
מר ציפן24.06.15
60
מצטערת שכך היא תפיסתכם .אך ראשית כל חבישת פאה זוהי הוראתו של הרבי נקודה . ולאן שהיא הגיעה שה׳ יחזיר אותה בתשובה.!! זה סימן בשבילינו להתחזק !!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חנה16.06.15
אין בדור אף פוסק שיתיר פאה פרוצה נקודה! אפילו שיודעים את חומרת האיסור ממשיכות ללכת עם פאה אחרי רבים לרעות פוחדים להודות בטעות והרבנים שלם שותקים!
קדאיף24.06.15
59
מבדיקה מסתבר שמדובר בזמרת ששרה לקהל נשים חרדיות וזה לא סיפק אותה ורצתה לפרוץ ולשיר גם לגברים. ההפקרות הזו מושכת רייטינג והגברת הזו שותפה במשחק של ההפקה. היא הלא ידעה שמהר מאוד יזהו מי היא, אבל זה התאים לה להופיע כחרדית כלואה כביכול כדי למשוך תשומת לב. בקיצור שימוש בדת כקרדום לחפור בו,לא משנה לה איזה
נגד חילול השם16.06.15
58
אתה כותב מאמר שלם נגד אשה שהופיע בצורה אנונימית. אבל אתה צפית בתוכנית הזאת - וידעת שיופיעו שם גם נשים. לפחות היית מתבייש בזה שצפית! אבל לא, ברוב חוצפתך אתה עוד מעז לכתוב נגדה. הפוסל במומו פוסל. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו!
חרדית15.06.15
57
רוצה לשיר שתשיר מה אתם רואים טלביזיה בכלל הפכתם את הטפל לעיקר יותר חשוב מאשר מורה צדיקה שלא שרה אבל מפלה תלמידות ומשפילה אנשים מעדה אחרת
קורא ותיק15.06.15
מסכימה אתך באמת בחברה החרדית לא צועקים על גזענות ואפליית ילדים וזריקת בחורים לרחוב שזה ודאי עבירה ענקית וסרטן בלב הציבור אבל על דגל ביום העצמאות או עמידה בצפירה מדברים ללא סוף בקיצור אין פרופורציות....
ניני15.06.15
56
אשה ששרה היא לא חרדית אבל גברים שצופים בתוכנית ושומעים נשים ששרות הם כן? ממש צביעות... אני חושב שהגיע הזמן שמישהו יסביר מזה חרדי אני יודע שיש יהודים דתיים ויהודים שלא שומרים תורה ומצוות (כמובן שאני מתכוון ליהודים שהם נקראים יהודים על פי ההלכה היהודית בן לאמא יהודיה וגיור לשם קבלת מצוות) אני לא מבין
יהודי15.06.15
וחושבים שזהו הם צדיקים,מה עם לשון הרע ורכילות, אינטרנט וכו וכו...
וגרוע מזה15.06.15
55
הרב שניידר סיפר כי "בפתיחת השבוע, כבר נראה רבינו הגרי"ל שליט"א מודאג, היות והשבוע זה פרשת "קורח", ואמר "סאיז נישט פריילאך…" זה לא שמח… וכך יודעים כל הנכנסים לרבינו, כבר הרבה שנים, כי בימים אלו חושש רבינו מאד, עפ"י המבואר בספר תולעת יעקב, שיש השפעה לפרשת השבוע, לימי השבוע, ואומר שהניסיון הראה שהרבה ח
הרב שניידר סיפר15.06.15
54
אין ספק הגברת שרה מדההההים....אבל לא עמדה בנסיון הגדול שהיה לה להשתמש בזה לפני נשים בלבד והיום זה מצוי ויש אפשרות שתשמיע קולה ותביא לידי ביטוי את כשרונותיה ולספק את עצמה ...ואף מבחינה כספית תוכל להתפרנס...אך לצערינו טעתה ונכשלה ברבים שאינו דומה חטא ביחיד לחטא ברבים ולחלול ה גדול ....העניין לא פשוט
Tאושי14.06.15
53
היא עוד מספרת שהיא בעלת תשובה, לא הבנתי - מישהוא הכריח אותה לחזור בתשובה? שתשאר שם ותשיר למי שרק מוכן לשמוע.
שרה14.06.15
52
מספיק עם הטפות המוסר. שכל אחד יתקן את עצמו!
חיים14.06.15
51
אולי תתנו לה פתרון שלא תצטרך ללכת לכאלו מקומות היא אומרת שזה היה המעכב של החזרה בתשובה שלה ויש לה כשרון אז יאללה פתרנות
12314.06.15
50
לא חרדית ולא מאמינה בדרך אך אהבתי את הכתבה את הנחישות והדביקה בעקרונות, יהיו זרים לי ככל שיהיו... מנקודת מבט הצופים הלא חרדים - מדובר היה בגימיק שיוסיף תבלין לתכנית הלעוסה והמאוסה ממילא... ה'חפירה' הבלתי פוסקת בחששות של ה'אלמונית', הלבטים, העיסוק האובססיבי ב'תפאורה' משקפיים וכו', אני אישית הייתי מעד
...16.08.15
49
היא שרה יפה אין מה לומר , וזה שקשה לה מאוד א"א לדון אותה,אבל ברצינות,למה היא חושבת שאם היא שמה משקפי שמש אנשים שמכירים אותה לא יזהו אותה? מה היא הופכת לאדם אחר? וזה לא רק זה שהיא שרה בפני גברים..החלק העיקרי של חילול ה' פה הוא זה שחילונים שצופים בה חושבים " אוי מסכנים החרדים האלה הם כ"כ רוצים ואסור ל
הדס07.08.15
48
יש לבני אדם נסיונות, תבינו את זה! אז זה שהיא נכשלה בניסיון הזה-זה לא הופך אותה לרשעית. אני לא שמעתי שאומרים על גבר חרדי שמסתכל באישה-שהוא אינו חרדי ורשע! וזה מותר? אז מה אתם משחקים אותה צדיקים ומוחים 'לשם שמיים'? ממש צדיקים מעונים... וזה שאתם יודעים על המקרה הזה? תגידו- מחברים... אז החברים שלכם (במק
עידית24.07.15
יש הבדל גדול בין לעשות דבר בהצהרתיות כאילו זה בסדר, וזה הופך אדם לבאמת לא חרדי, לבין לחטוא ולהכיר בחטא.
אלי27.07.15
47
שאין הבנה בססית במטרת החיים ושהדת הצבועה לא מספקת רוחניות לכל דורשיה הסומים ילכו בקיר ובחושך
בנימין25.06.15
46
משמיצים ומלגלגים .מניין לכולם מושג לגבי התכנית???????
יוגלי22.06.15
45
ג'רסי בתוכנית משווקת עצמה כחרדית, היא עושה שימוש בחרדיות כגימיק. החילונים שם מתמוגגים מהקוריוז שהיא הציגה כמשהיא חרדית 13 שנה שמרגישה כלואה עם השירה שלה בגלל החברה החרדית. היא יצרה מצב שכולם מרחמים עליה שם בתוכנית מהאומללות שלה, רחמנא לצלן שלא יכולה לממש את השירה שלה. היא לא מספרת שהיא זמרת שהופיע
עם הנצח לא פוחד17.06.15
44
אני מזהה אותה היא שרה במופע של נשי ובנות חבד!!!!
חנה16.06.15
43
כחרדית אני חושבת שהיא חוזרת בתשובה שלא קבלה הדרכה נכונה !!!! אני מכירה אישית בעלות תשובה שרבנים אמרו להם להמשיך לעסוק בעיסוקן כחילוניות על מנת לא לכבות את הנפש לדוגמא לשיר לנשים ויש מספיק פורומים מתאימים ויכלה לקבל את כל ה"צומי" שבעולם . הבעיה שבעלי התשובה ממשיכים לחיות בראש חילוני בלבוש חרדי ועל זה
ניני15.06.15
42
יפה כתבת...כל מילה בסלע. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חמוש15.06.15
41
כמה מסכנה היא כי אז חושבים שזה נורא להיות דתי או חרדי. ולדעתי זה נורא מסכנות להיות חילוני. מי שהולכת לשיר שפשוט תשיר וזהו. באשר לביקורת עליה-היא חוזרת בתשובה-חזרה בתשובה למי שבקיא זה תהליך שנמשך שנים ארוכות ואולי היא עדיין לא סיימה אותו. (אני מכירה מקרוב (קרובי משפחה) חוזרים בתשובה ולכן אני יודעת.
תגיד כמה מסכנה 15.06.15
40
לא חרדית, כי חרדי, בהגדרה, זה מי שמקפיד על קלה כבחמורה? אז היא בסך הכל עובדת השם. וכמי שהגיעה מהעולם החילוני זה תואר שלא כל חרדי יכול להתהדר בו. אז חברהלך': אל תשוטטו במקומות שההלכה לא מתירה לכם, ולא תצטרכו להתבזות לעיני כל. ואני מתכוונת דווקא לגברים שביניכם!
ברכה15.06.15
39
מחפשת תשומת לב שאין לה...
שירה314.06.15
38
מחילה על הבוטות, אני מכיר אותה אישית, מסכנה האשה מחפשת תשומת לב, גרושה מתוסכלת ובעיקר חסרת שכל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה14.06.15
37
מערכת כיכר השבת לפני כמה שעות הפרסום באתתר היה אובייקטיבי לגמרי מה קרה שפתאום חששתם וגייסתם רב שיכתוב טור נוקב על הזמרת? ממה אתם מפחדים? נראה ממש לא טוב שמחליפים כתבה וכותרת לאחר כמה שעות.......!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי14.06.15
36
כל מילה אמת!!! המשך כך! אנשים כאלו צריך להוריד!!!
אני14.06.15
35
מי אנחנו אל תדין חברך עד שתגיע למקומו
יש לה קול מדהים14.06.15
34
שנכנס לאח הגדול או מופיע באקס פאקטור אינו חילוני (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james14.06.15
33
עם כל הכבוד לשולמית ה"אנונומית" היא לא יכולה לרכב על הגב של החרדים כדי לקבל גב מהשופטים במיוחחחדד לא כשהיא בעם חוזרת בתשובה ואפחד לא הכריח אותה "לכלוא" את הקןל שלה בחירה שלה הייתה לחזור בתשובה ובחירה שלה לשיר בפני גברים - חרדית היא לא! הגב שלה החזיק מעמד עד השניה שהיא חשפה את זהותה ועפה...
נועה17.08.15
32
אני לא מבין אפשר להיות כל כך בוטה. זו הייתה הכתבה הכי דוחה שקראתי. איך אפשר לשפוט מישהי שהולכת אחרי חלומותיה שהיו קבורים במשך 13 שנה? איך? את זה אף פעם לא אבין... כתבה מיותרת ביותר.
אנונימי09.08.15
31
ורות מסכימה איתך דיברת עם מלא היגיון בושה איפה הכבוד אנשיםםםםםם??????????
אחתתתתתת25.06.15
30
הקול שלה עובר עיבוד מהמיקרופון למערכת ההגברה ומשם זה יוצא כאות חשמלי אל הרמקול. זה לא "קול" של האשה אלא קול הרמקול...
מהרמקול21.06.15
29
מתי תפסיקו עם האמונות התפלות שלכם? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום סגל18.06.15
28
תפסיקו עם כל הבולשיט הזה. תעשו סדרות במתמטיקה במקום לחפש בתורה רצף מדומיין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליץ17.06.15
27
אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו שמענו על זה פעם? למרות שהדברים נכונים לגבי "חרדים טלויזיונים" שעושים ממש חילול ה' ומציגים את היהדות בצורה מכוערת למדי אין לדון אף אדם ובודאי שלא חוזר בתשובה שאין לו גרסא דינקותא ועצם הדרך שעשה ראויה להערצה! ועוד נקודה קטנה לגבי כל המכירים את התכניות הנ''ל ומוקיעים את
נעה16.06.15
26
אישה שרוצה להגשים חלום שאף אחד לא יעמוד בדרכה כל האיסורים וההלכות מה אתם חושבים שזה רובוטים כן תעשה אל תעשה , כתבה נוראית שובניסטית כמו כל הדתיים כמובן ואני מקווה שזה לא ישפיע על אותה בחורה אמיצה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלי15.06.15
איך את מסכימה למעשה כזה נורא פושעת האישה הזאת ..... מכשילה ברבים... בושה .....חרדית היא בטח לא מ-ז-ע-ז-עעעעעעעעעעעע
משהי...15.06.15
את מי שברא את האדם
אלי15.06.15
25
למה רק אני לא יודעת??! בלי להתיחס לאיסור של הגברת לשיר בפני גברים נדמה לי שזה קצת צביעות להכיר תכנים של עולם הטלויזיה ולצאת חוצץ נגד מה שנראה במכשיר הטמא. מי שהלך לשם לא כיוון להופיע מולך. ובענין הפרהסיה גם הידע שלך פה פורסם בפרהסיה . ואני בכלל לא ידעתי! מתי ימי השידור???
נעה15.06.15
24
מספיק כבר עם קיתונות השופכין. נכון, היא לא בסדר. אבל מכאן ועד ההתחסדות הצבועה של רוב המגיבים, אלו שיצעקו "שיקסע" אבל ינהגו בפראות ויסכנו ילדים ועוברי אורח, יקללו חילונים אחים שלהם, ינבחו על הסרוגים "עמלק" - אתם שונאי ישראל הגדולים ביותר! מתי תלמדו כבר לטפח אהבת חינם? מתי תתחילו לרחם ולא לשנוא? התעור
טוּביה היהודי15.06.15
23
מול נשים וכדאי גם שנשים ילכו למופעים של נשים ולא של גברים. כדי שנשים דתיות וחרדיות ירגישו שיש להן סיכוי לפתח עצמם בתחום השירה במסגרת ההלכה המותרת.
מישהי15.06.15
22
לא ידעתי שחרדים אין להם עבירות, זה כמו שחילוני יגיד שמי שמעשן סמים הוא אינו חילוני.
גד15.06.15
21
זה לא חכמה לקטרג ולקטרג ולבסוף להעמיד פנים של סנגורן של ישראל.
ליאור14.06.15
20
מדוע אינו זועק על הגנבות והרמאויות, כמו דרעי ושו"ת, דומב ושו"ת הברברביות בישיבת פונוביז' ועוד ועוד. כשם שאין זמרת חרדית ואין מחלל שבת חרדי, כך אין גנב חרדי ואין רמאי חרדי. מצוות בין אדם למקום ובין אדם לחברו, ירדו יחד כרוכים.
מאיר14.06.15
19
זה ניסיון עצום מי אנחנו שנישפוט....
יש לה קול מדהים14.06.15
18
לא הבנתי עדיין למה לאישה אסור לשיר ולגבר כן???????????
שולמית המדהימה!19.08.15
17
אולי לכולנו יש חלומות לא טובים וגם הרבנים הגדולים לפעמים עושים מאבק קשה אם היצר הרע לבין היצר הטוב אבל אין צורך לעשות את זה בפרסיה! היא סתם מחפשת עוד פרסום ורוצה שיעבירו אותה בגלל הסיפור אולי מותר לה להגשים חלום אבל להגיד שהדת החרדים רעה ודקדקנית ולא טובה את זה אסור לה.
אנונימית 02.08.15
16
אי אפשר להבין את האישה הזאת יש לה ניסיון גדול מאוד - באו נשאיר את השפיטה להקב"ה -ונתפלל עליה שתחזור בתשובה .
הדר28.06.15
15
ובלי הסתרה. כל אחד ישמור על עצמו ומספיק עם משטר האייתולות
ר' נחמיה23.06.15
14
לפי דעתי בסופו של דבר כולם אחים נכון והיא עשתה צעד שהיא חזרה בתשובה או אולי התקרבה לדת ... צריך לתמוך בה ולעזור לה אם אתם לא רוצים שהיא תחזור בשאלה כמו שרובם עושים אם לא נותנים את התמיכה הזאת ...תחשבו על זה אולי בסופו של דבר תחשבו כמוני ...
שירה 17.06.15
13
היא מוגדרת כחרדית בדיוק כמו שאורן חזן מוגדר כחילוני לשיטתך !!! זה מה שהחברה שלך מגדלת !!! אתה זה שאוהב להכליל ולהקטין ולהתכבד בקלונם של אחרים !! יש חטאים הרבה הרבה יותר חמורים ש "חרדים " מכף רגל ועד ראש עושים בסתר ובגלוי . היא עוד יכולה לעשות תשובה !!! אבל המתכבד בקלונו של חבירו .... וד"ל ( כמו שאתה
חילוני17.06.15
12
אישה בלי יראת שמים עושה מה שהיא רוצה ולא סופרת אף אחד. שתוריד את הפאה ותלך עם מכנסיים יותר טוב. תופסת טרמפ על הדת..וכל מי שמגונן עליה צבוע כמוה ..אחלה חרדים יש פה יא מגעילים!!!
200816.06.15
11
שורות לעומת מאמר שלם. היא חבדניקית, שזה סוג נפרד של חרדים, ועוד חוזרת בתשובה! אז קשה לה..אז לא יודעת מה היה לה... מסכנה. אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו, בא נשאיר את המשפט לה'. אין ספק שצריך לעצור את התופעה, אבל זה מתחיל עוד הרבה קודם...בבית, בבתי הספר, בשכונה.. בעז"ה משיח יבוא לתקן את העולם כולו!!
ש.16.06.15
10
בספר של חיים זיכרמן(משפטן חרדי המרצה באונו) "שחור כחול לבן" הוא מסביר ה היא ההגדרה של חרדי .חרדי הוא אחד מהדברים הבאים: 1)גר וגודל בתוך קהילה חרדית 2)רואה את גדולי הדור בתור המנהיגים של הדור 3)יש לו השקפות חרדיות ועוד איזה הגדרה שאני לא זוכר..... זה לא מצטבר ההגדרות אלא או זה או זה וההגדרה לפעמים
עומרי15.06.15
שתפסיקו להשתמש במונחים כאלה, חרדי הוא מי שחרד לדבר ה'. ולא כל אדם שהלבוש החיצוני או משפחתו או קהילתו חרדים
אלי15.06.15
9
לכל אלא שכותבים "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" עוד מעט ירשמו את על קורח ועדת. זה מראה עד כמה אתם בורים ועמי הארץ.
יוסי15.06.15
רק אם יש לך תשובה
מישהי18.06.15
8
היא אמרה בסוף שתגיד קריאת שמע עם ילדיה ככה לכולםםם
חני15.06.15
7
לשון הרע זה יותר גרוע!!אגב גם אינטרנט אסור לפיהם של הרבנים!!והאתרים החרדיים גם מושכים אנשים לטרף עצם העובדה שמנדי פעם מפרסמים תמונות של נשים!!אז דיי להתיפיף על חשבון גבם של אנשים שאתם אפילו לא יודעים מה הם עוברים...ומי אנחנו שנשפוט אותה??!!
אנונימית15.06.15
6
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלי14.06.15
5
נאבעך גועל נפש מביישת את חב"ד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי14.06.15
4
לדבר ולכתוב לשון הרע יותר גרוע היא צדיקה תעשה המון קידוש ה".איכס למי שכתב את התינופת הזאת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודית14.06.15
3
אין לי מה להוסיף. הייתי רוצה להבין יותר את הדחף להופיע במקומות כאלה, פרסום? הכרה? אהבה? תמהני. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
David14.06.15
2
על עצמנו,האם אנחנו כן חרידים? לא מחזיקים אינטרנט או אייפון וקוראים הרבה לשון הרע ורכילות?.
יוסי14.06.15
כנראה שיש לך בעיות בהבנת הנקרא הכותב הנכבד ציין שגם אנו לא מושלמים וגם לנו יש מעידות אבל אנחנו לא רצים לפרסם את זה בריש גלי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם14.06.15
אז מה שאתה אומר הוא שחרדיות הגדרתה היא להסכים להיות חלון ראוה שמציג רק ת הטוב והיפה ומכחיש את השאר. אכן, הגדרה מדויקת.
מיכל15.06.15
כל עוונותיו (ברכות יב ע"ב) אם אתה מפרסם כנראה שאתה לא מתבייש..אז לא מוחלין
משה16.06.15
1
כבוד הרב, אם המתמודדת משתדלת לעשות את כל המצוות , במיוחד צניעות המצווה הכי קשה אצל אישה תזרוק את כל המעלות שלה בגלל שהיא נכשלת בקול באשה ערוה? היא לא יכולה לקרוא לעצמה חרידיה אם היא נכשלת במצווה אחת?
אנ30.01.24
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

ברוך שאמר

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 01.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

תשואה פוטנציאלית של מאות אחוזים!

קרקע להשקעה במרכז הארץ, החל מ- 150,000 ₪

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24