כיכר השבת

מתקפה

רבני קהילות בביתר במכתב אזהרה למנחם זיידה

דרמה בביתר: מכתב חסר תקדים וחריף בו מספר רבני הקהילות בביתר עילית יוצאים במכתב אזהרה אישי נגד מנחם זיידה ועוזריו. לראשונה במכתבים הוזכרו שמות המעורבים (חרדים)

98
ישראל כהן | כיכר השבת | כ"ב באב | 07.08.15
מנחם זיידה
מנחם זיידה (צילום: כיכר השבת)

מכתב חריף וחסר תקדים נגד חבר האופוזיציה בעיר ביתר, מנחם זיידה: במכתב חדש מהשבוע עליו חתמו רבני הקהילות בעיר, מזהירים הרבנים, ולראשונה עם שמם המפורש: מנחם זיידה, עוזרו דוד גוטליב, ושותפם הנוסף פנחס כהן. וכך נכתב: "היות וראינו מכתבים ופעולות בהם הנך מעורב, אשר גורמים במישרין ובעקיפין, נזקים למוסדות התורה והחינוך בעירנו, 'אין עונשין אא"כ מזהירין' ולכן באנו בזאת באזהרה חמורה כי עליך לחדול, באופן מידי, ממעשים חמורים אלו".

על המכתב, חתומים שבעה חשובי רבני הקהילות בביתר עילית – הרה"ג רבי מאיר שמחה אוירבאך שליט"א – רב שכונת הדקל, הרה"ג רבי דב רבינוביץ – רב דקהילת חסידי באיאן, הרה"ג רבי יהושע שמעון בריזל - רב דקהילת חסידי קרלין סטולין, הרה"ג רבי ישראל ברזובסקי – רב שכונת הגפן ורב דקהילת חסידי סלונים, הרה"ג רבי יעקב סופר שליט"א – רב דקהילת חסידי ערלוי, הרה"ג רבי אברהם שרגא שטיגליץ – רב דקהילת חסידי צאנז, והרה"ג רבי משה דוד אדלר – רב קהילות בני תורה בגבעה ב'.

"הננו להזהיר בזאת", כתבו רבני הקהילות, "ככל שיימשכו פעולות חמורות אלו שמסכנות את קיומם של מוסדות התורה והחינוך בעירנו, יש בכך עבירה חמורה על פי דין תורתנו הק' ויעלה הצורך לפעול ע"פ הנפסק בשו"ע".

תגובתו של הרב מנחם זיידה לדברים: "בד"ץ ביתר עילית בראשות המרא דאתרא הגאון רבי דוד צבי אורדנטליך שליט"א מינה מורה הוראה חשוב על מנת שיורה לי את הדין וההלכה בעניין פעילותי הציבורית. כך נהגתי וכך אנהג בע"ה. מעולם אף אחד מהרבנים לא שאל אותי דבר בקשר לפעולות הרשומות במכתב. את המכתב האמור לא קיבלתי מימי. נודע לי עליו באמצעות האינטרנט.

"פניתי לחלק מהרבנים החתומים ושאלתי אותם לפשר המכתב והם טענו שבאו אליהם עסקנים ובקשו מהם מכתב וכאשר הם טענו שאינם יכולים לחתום לפני שישמעו אותי, התחייבו העסקנים שלא יפרסמו את המכתב וזה יהיה אך ורק מכתב אישי וחסוי. למעשה הרבנים הוחתמו בלא בירור העניין ו"אינשי דלא מעלי" (ציטוט מאחד הרבנים) פרסמו את המכתב. מיותר לציין למי כוונת הרבנים. מיותר לציין שמעולם לא פניתי למשרד החינוך כדי להזיק למוסדות החינוך היקרים לליבי".

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
59
רובינשטיין הביתה, אשריכם ר' מנחם זיידה ור' דוד גוטליב. המשיכו אל תפחדו מאף אחד. העם איתכם.
רובינשטין הביתה10.08.15
58
תמשכו לריב מאחורי סורג ובריח.
אברהם09.08.15
57
יש לו מנה רוצה 200 זה התוצאות. !!! הקבה יחזיר אותכם בתשובה שלמה מהרה! אמןןןן
איציק כהן07.08.15

הצגת כל התגובות

56
אינני ביתרי אבל לשים רק דעה של צד אחד + תמונה לא מחמיאה של בן אדם ברגע של מנוחה זה נמוך אני קורא את התגובות ומבין שהוא לא כזה מושחת אז אולי תהיו יותר הוגנים ! מה עם ארור מכה רעהו בסתר ? חברה זה אלול!!!
יודא18.08.15
55
עד מתי תהיה עיר ואם בישראל כביתר נשלטת ע"י קבוצת רבנים גזענים אשר בעל כרחינו שמו אותם עלינו ,חיו ותנו לחיות . תכלס זיידה מראה להם את האמת הכואבת........ הגיע הזמן שגורם חיצוני ממשלתי יעשה סוף לכל התרבות ההזויה הזאת
בית כלא11.08.15
54
על שנתנו את קולינו ל-מאיר רובינשטיין לראשות העיר ולא מחינו מספיק ראה מה עלה כבר בידם להחריב רובינשטיין ושות' - מושחתים נמאסתם
בנימין09.08.15
פרוש טמן לנו ראש עיר מהסוג הגרוע ביותר... עדיין לא הזיז את עצמו במ"מ וכבר מוקף בפרשיות שחיתות ענקיות
ביתרי12.08.15
53
לטפל במושחתים, מטפלים בלוחמי השחיתות?
אברהם שוליאקוב19.08.15
52
חילול ה גדול
ינקי13.08.15
לא מבחירה חופשית אלא ממחלה כזאת או אחרת.
אברהם13.08.15
בוחר איך להיראות! אבל לבחור איך להתנהג ולדבר יכול לבחור!
אברהם13.08.15
51
מנחם חזק ואמץ גם לנו נמאס מהמושחתים ואולי, מי יודע אולי המכתב הזה מראה כבר על גסיסתו של. הרוע מכה אחרונה שרובינשטיין מנסה לתת, הלוואי!!!! העיקר, מנחם אנחנו מתפללים עליך תצליח בכל!! איש מיוחד אוהבים אותך!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליצנות07.08.15
50
האם שמעו אלו הרבנים צד שני???????????????????? לדע"ש דמינו האם לאסד ובית דינו היינו
אבו כמונא07.08.15
49
לא מצליח להבין, היה לכם ראש עיר מצוין ולפני שבע וחצי שנים העפתם אותו בגלל אי אלו פוליטיקות מטופשות, אז כבר אמרו לכם, עיר שרובה עיזים - שיאכלו קש. האם הגענו למצב של עיר אוכלת ראשיה? ומה יקרה אם פינדרוס יחזור, האם הייתם רוצים אותו שוב בראשות העיר? אם היית מצביע לפינדרוס תלחץ על הירוק, אם לא תלחץ על הא
יוסי שטרית11.08.15
48
(רובינשטיין וחרביו)! רב תופיק שליט"א מקיים זאת ואתם?
אברהם09.08.15
למה? כל בית ספר או ת''ת או כל מוסד שאין לא רישיון שיסגרו אותו גם ככה התנאים שם לא משהו
נעמושששששששש16.08.15
אחד מהאופוזיציה גם לא רוצה זאת, על אף שזה רשום במכתב הרבנים! אלא פשוט שבמקום חנויות בת"ת יהיו כיתות לימוד! ושלא ינתקו חשמל לת"ת של חינוך מיוחד!
אברהם19.08.15
47
הרבנים צודקים צריך לעשות סוף לזיידה הוא לא יכול להרוס את העיר בסך הכל יש פה ראש עיר צדיק שדואג לקהילות הגדולות וגם לחברים שלו אז לפעמים צריך לגנוב אז בגלל זה הוא צריך לשבת בכלא ? או בחקירות ? חסר אנשים שגונבים? אז מה אם הוא נוסע לאומן על חשבון העירייה ? אני גם נסעתי היה חיזוק גדול ואם אפשר להוציא את
יהודה דייטש09.08.15
"אז מה אם הוא נוסע לאומן על חשבון העירייה? אני גם נסעתי... ואם אפשר להוציא ממחלקת תרבות תורנית אז למה לא?" עם הודאת בעל דין כזאת לא צריך באמת את זיידה, תפרסמו לבד את שחיתויותיכם!!!
יהודי13.08.15
46
כי מי שיש בקודקודו מעט שכל, מבין שרוב הציבור נשמע לרבנים, ומי שמחזק את ידי אלו שהרבנים פרסמו מכתב כנגדם, הם האנשים שאליהם נכתב המכתב, או/ו בני משפחותיהם
מבין ענין18.08.15
מידי פעם מפעילים לחצים על רבנים כדי לרדוף אינטרסים של עצמם! כמו שהיה לפני 12 שנים כאשר הצליחו לשכנע את רב אלישיב זצ"ל שצריך לאסור מסרונים (סמס), ולפני כשלוש שנים אמר רב אלישיב שאולי לא היה צורך לאסור! אז מי מחליט? הרבנים או עסקנים?
אברהם שוליאקוב18.08.15
לחץ על רבני העיר על ידי גורמים בעירייה. וכך עולה מהמכתב עצמו. פועלים נגד כלל מוסדות חינוך בעיר כתוב במכתב! איזה כלל ואיזה בטיח?! סה"כ ת"ת אחד שהשכיר שטחים לחנויות! ת"ת אחד ויחיד נקרא כלל מוסדות חינוך בעיר?
אברהם18.08.15
אצלך האינטרנט הוא לצרכי הפרנסה? לא מדבר על אלו מהציבור שלנו שעדיין יש להם אינטרנט לא כשר! וכמה מחזיקים בטלפונים הלא כשרים?
אברהם19.08.15
ברובינשטיין והוא ביקש מהרב שליט"א לצאת מהעיר! אף אחד לא יכול להכתיב לרב תופיק (חוץ מגדולי הדור) מה לעשות! כל שכן עסקן כמו רובינשטיין! חוץ מרבנים אשכנזים שחתמו על המכתב יש גם רבנים הספרדים אשר לא חתמו!
אברהם שוליאקוב18.08.15
45
הוא דיקטטור חי בנהנתנות וחוגג על חשבון הציבור והכריח את הרבנים שמקבלים אצלו משכורת לחתום. שילך כבר לכלא עדיף. זיידה יהודי צדיק הפועל במסירות נפש למען תושבי ביתר. חי בעוני ובמחסור למען הציבור.
nav11.08.15
44
אני מכיר אישית את דוד גוטליב הוא בן אדם מצוין
חיים09.08.15
43
את התגובות! תושבי ביתר כבר מתחילים להבין מי הוא ראש העיר!
אברהם09.08.15
42
מעטים מרבני העיר חתמו על מכתב זה (השני) ולא בכדי ובפרט שהרבנים הראשיים לא חתמו לאפרים פתרונות
למה לא מפרסמים את מכתב ההכחשה שהוציא בי"07.08.15
41
ומדוע האתר לא כותב בפירוט מהם טענותיהם לגביו? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובי07.08.15
40
מהרב אומר הרב תופיק בנושא
חמי07.08.15
39
איפה הם היו בתקופת הבחירות כאשר השמיץ חירף וגידף ורץ עצמאית מול כל גדולי ישראל!?!? הכתובת הייתה על הקיר והם שתקו!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אזרח07.08.15
38
מה קשור כל דבר לרבנים ורבנים וכי כבוד הרב אחראי על ניקוי פחי הזבל ? על הכבישים השבורים שהרסו לי את הרכב ? דייי כבר כל דבר מה הרבנים יגידו שיסתמו תפה שלהם כבר ויפסיקו להתערב לטובתם העצמית !!!! דואגים אך ורק לעצמם לבתי כנסת שלהם והישיבות שלהם בלבד לא מעניין אותם כלום ממקורות התעסוקה שאין בעיר המסכנה ה
תושב ביתר ...08.10.18
37
יהודה צודק בכל מילה זיידה סתם מקנא בנו שאנחנו קיבלנו מרובינשטיין והוא לא, אם הוא היה מתחבר למאיר הוא גם היה נהנה מהכסף, די לקנאה תן לנו לחיות מה אתה רוצה אוטו? נדאג לך גם, רק תפסיק לרדוף אותנו תן לו לגמור את הקדנציה בכבוד ממילא בבחירות הבאות תצטרכו לשלב ידיים נגד פרוש
חיים גרינוולד09.08.15
36
כי בוד שנה יתקיים כבר בחירות חדשות לביתר מכיוון שראש העיר רובינשטיין ועוד כמה חברים יכנסו לכלא בגלל רמת השחיתות הגבוהה שלהם צאתכם לשלום
מגיב09.08.15
35
לא שמעו לרב אלישיב שאמר לבחור בפינדרוס. עם הרבנים בבחירות הבאות לראשות העיר ידיגו לא לבחור או כן לבחור במשהו, התושבים יקשיבו לקולם? לא בטוח.
אברהם09.08.15
34
עדיף ערכאות מהדין תורה שאתם תהיו מעורבים............. הוא לא הסכים לחתום לו שיהיה בי"ד ביתר כאילו מייצג קרלין. וכל אחד יודע שמנחם זיידא איש טוב לב, וכל רצונו להטיב........ שום יהודי לא מחפש לרדוף בכוונה מוסדות חינוך.
היודע מהצד07.08.15
יש מקור/ ראיות/ סיפור בענין
מענין13.08.15
33
רובינשטיין תוציא ציפרניך מביתר ולך לכלא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רובינשטיין10.08.15
32
הרבנים התייחסו נגד חבורת מחרחרי ריב, שעושים נזק עצום לציבור ולמוסדות התורה, בלי כל קשר למלחמה הפוליטית נגד מאיר רובינשטיין, ומי שיודע במה מדובר יודע, הרבנים לא טיפשים ולא תמימים, מדובר בנזקים ממשיים ועצומים, (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זילברמן09.08.15
עשו עליו כתבה שהם השכירות שטחי בית ספר לחנויות ועוד ת"ת של חינוך מיוחד שסגרו להם חשמל! כי העירייה משלמת חשמל רק למקורבים והמקומבנים! מי שלא בקומבינה לא מקבל כלום!
אברהם09.08.15
31
"גם בשעת מלחמה צריך לדעת לא להתחבר לרשעים" כך אמר מרן הגאון הצדיק הגרי"י קלמנוביץ שליט"א, מבני ברק, "המלחמה האמיתית היום היא נגד "הערב רב ועמלק של השלטון והצבא" "גם היום יש להזהר מלהתחבר לרשעים", כך מתריע מרן הגאון הצדיק רבי ישראל יצחק קלמנוביץ שליט"א. מאות אברכים ובחורי ישיבות השתתפו בבני בר
דן סגל07.08.15
30
הרב איצקוביץ לא יכול לצאת נגד בנאדם שהוא מקבל משכורת מאחיו.
תושב ביתר07.08.15
שקר וכזב
יהודי18.08.15
29
כתושב ביתר אני אומר לכם שהמכתב הזה הוא לא יותר מאשר תעודת הוקרה למנחם התותח שלנו. זה מראה כמה הוא עובד וכמה הוא מפריע לכל העסקונה שבראשם עומד מאיר רובנשטיין.
תושב ביתר07.08.15
28
מקופת הצדקה ביתר פמילי! הנשמע כדבר הזה או הנהיה כמוהו? גם רבני העיר שמעו על כך! למה לא מבררים ולא מטפלים? פוחדים מראש העיר?
אברהם שוליאקוב19.08.15
27
זיידה, הגדול והענק, (תרתי משמע), אל תחדל, הם נמושות, מגנים על נוכל, שהרס אותנו, בורח מהעיר לוילה במרון, גוזל אותנו, כולם אינטרסנטים, בראשות הדיין צ"ב, למי יש כ"כ פרקים בגוף כמו מס' הגגות והדירות שלו כאן בעיר. מנחם, חזק ואמץ רוב העיר אתך!!!!
ביתרי12.08.15
26
בתוכנית קייטנות הקיץ הודיעה עיריית ביתר למורות שתחת חסותה כי הכסף שיועד לכך מהמדינה ואמור להגיע אל המורות כשכר על עבודתם בזמן החופשה למטרת הקייטנות העירייה תחלט חלק מהסכום לטובתה והמורות יקבלו ממה שנשאר... גזל לאור יום ועוד באיצטלה חרדית עסקנית... רשעים וגזלנים....!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלו
עמיקם08.08.15
ורק זה?? למה יש כל כך הרבה מוסדות שעוד לומדים בקרוונים בתת-תנאים, ולא מקבלים מבנה ראוי לשמו? ורק המקורבים מקבלים.... להביא ראש עיר חדש!!!
האמת? היכן היא?12.08.15
25
זה נראה לא טוב , כי הרבנים שחתמו על המכתב כנראה לא יודעים על השחיתויות בעיריה וכעת הובילו אותם בשקרים שלשכת ראש העיר מומחית בהם,
יוסי07.08.15
24
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמוליק07.08.15
מפני איש! והאשכנזים ככל הנראה לא!
אברהם09.08.15
23
במקום לטפל במושחתים הידועים בציבור מטפלים בלוחמי השחיתות? כמו שעשו לירון זליכה שהגיש תלונה במשטרה על המכרז התפור של מכירת בנק לאומי, במקום לטפל במושחתים טיפלו בו ופיטרו אותו!
אברהם09.08.15
22
זה לא סוד איך הגיעה החוילה המפוארת במרון לאיש שעד לפני מס שנים לא רבות היה פותח את עיניו בבוקר עם גוגינג לגמח וכך גם מסיים את יומו וכעת במקום לשלם לערבים שספגו מחזיק בחוילה מפוארת במרון במס דירות בביתר ובעוד מס דירות באשדוד וכעת הניף ידו בחריש צאו ובדקו
מכר וידיד לשעבר11.08.15
21
שרובינשטיין ושות' הבטיחו שהמכתב ישלח אל הנמענים, ולא יתפרסם בכלל. רק שרובינשטיין ושות' עושים מה שבא להם וכאילו שהרבנים הם מורי דרכם, חוץ מזה שכמה רבנים אמרו שהם לא ידעו מה הנושא והם לא בררו את צד השני בכלל
מגיב09.08.15
20
כל הכבוד על זה שאתתה חושף שחיתויות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מני08.08.15
19
זה ראה כמו ליצן לא כמו חרדי
מוטי07.08.15
18
לכם זה ברור?! ויעלה הצורך? יש צורך! אלא מאי איכא למימר? דיודעים הם רבני העיר מי המושחת ומי ישר הדרך, ומבדילים הם בין תכלת לקלא אילן, וכל מה דאית להו למיעבד כנגד רובינשטיין וגונדא דיליה הוא לזעוק על מנחם זיידה, דהוא היחידי דקם ואמר "המלך מעורטל". וכבר היה מעשה בזמן שהיה רעב בארץ, ובאו כל בעלי החיים ו
מוטי07.08.15
17
תפסיקו עם פירסום של מכתבים זדוניים שחתומים עלהם רבנים. תלמדו מרבני קהילת חב"ד וברסלב שלא יחתמו על מכתבים כאילו. תתביישו על שנאת חינם שאתם זורעים ומפיצים באתרים כאילו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תושב ביתר07.08.15
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני09.08.15
15
אם ארגנו נגדך ציד מכשפות כנראה אתה נוגע לרובינשטיין איפה שכואב!! תמשיך לדאוג לאיש הפשוט נגד המאכרים.
מאיר07.08.15
14
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דיי לחפש אקשן07.08.15
13
צריכים לפתור בעיות בצורה הרבה יותר מכובדת ואחראית בלי כל הזוהמה שמוציאים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד חב"ד07.08.15
12
מי זה זיידה ומה הוא עשה?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אסף09.08.15
11
משמח מאד לראות איך שרובינשטיין נלחץ שאוטוטו הוא ישב בכלא ממילא בבחירות הבאות פרוש מביא את הבן שלו לביתר ואז כל הרבנים האלו ישכחו ממנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גלסנר07.08.15
10
לא תירא ולא תחת מזנבות האודים (העסקנים) העשנים הללו
איזקובסקי07.08.15
9
תוכן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה דייטש07.08.15
8
חשבתי שהוא קיצוני לא אמור להיות לו מחשב ובכלל נייד עם קליטה לאינטרנט
רות07.08.15
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת07.08.15
6
מנחם זיידה הוא נציג ציבור ומחוייב רק לחלק מבני עירו ולא לקהל של הרבנים שמכתחילה לא תמכו בו. והוא נבחר ציבור ורבנים לא יכולים להשתיק אותו ואת הציבור ששלח אותו. הוא לא הגיע מהאוויר לעיריה, רק אנשים הצביעו עבורו. ולא הרבנים הללו
רבנים רע-בנים07.08.15
5
איפה הרב איצקוביץ?
צבי07.08.15
הוא חתם ביחד עם הרב אורדנטליך שליט"א ור' צבי ברוורמן
בתריסט12.08.15
4
דיקטטורה לשמה, העיריה רודפת גוזלת וחומסת ועושקת אזרחים , וכמובן הבית דין הרי עובד אצל העיריה כי הרי משלמים את המשכורת, אז בלית ברירה האזרחים העשוקים פונים לגורמים הרלוונטיים, אז הנה הבית דין מתעורר, וזועק כמו הקוזק הנגזל, לוקחים רבנים תמימים שטיגליץ וכדו' ואת אבי התמימים ברזוסקי ומחתימיםאותם, אם לפח
ביתרי07.08.15
באיזה שכונה זה הרב שטיגליץ
מברר13.08.15
3
כתושב ביתר המעורה היטב, האוירה ברחוב נוטה מאוד לכיוונו של זיידה. כך גם היה לפני הבחירות, אלא שתושבים רבים נאלצו להצביע לרובינשטיין משום שהרבנים שלהם הורו להם כך. לא ברור מדוע הרבנים מתעקשים לתמוד במישהו שתושבי העיר ממש לא מרוצים מתפקודו ומיחסו לצרכים שלהם. כל מי שישוחח עם תושבי ביתר יגלה מהר מאוד ש
אליהו07.08.15
בחירות שלא להצביע לרובינשטיין!! הרב תופיק אורדטליך הבי"ד וכולם בני העיר בחרו ברובינשטיין כי הוא "חסיד" אע"פ שרבני העיר והרב אלישיב הצטרף וטענו כי הוא לא מתאים וכעת למי באים בטענות ? לאותם רבנים.. תושבי ביתר, בישלתם דייסה, תאכלו אותה אתם
שטויות11.08.15
2
הסיעה החזקה בביתר זה ש"ס ויהודה עוביידי ללא ספק אז מדוע הבדץ הספרדי לא חותם ג"כ נגד מנחם זיידה ושות' שעושים צרות גם לספרדים בעיר? האם הבית דין הספרדי מפחד ממשהו או ממישהו? הבד"ץ הספרדי צריך שינוי גדול. אם הרב תופיק הרב מעלם הרב מזרחי לא חותמים שיפנו את הכסאות לטובת הרב זמיר כהן והרב דוד טהרני. (נ
ירון07.08.15
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני07.08.15
אם באמת ככה זה היה זה היה טוב
naorchoen65@gmail.com12.08.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

ניסיונות ומסירות נפש | כך התמודדו בנות 'טלז' בשואה • צפו

כיכר השבת | 05.05.24

בחורות הסמינר - בראש

גאווה חרדית | מבחן רואי החשבון - חרדיות עברו בפער גדול

קובי אטינגר | 05.05.24

"גם מי שלא במסגרת" | חשיפה

גדול הרבנים התימנים במכתב חריף: 'אסור לבחור ללכת לצבא, וחובה למסור על כך את הנפש'

חנני ברייטקופף | 05.05.24

"תתן לו"

במעמד נדיר ומיוחד: המקובל קיים את מצוות 'ראשית הגז'

חיים רוזנבוים | 05.05.24

יחליף את הרב בלייך

"המצב בקהילה היהודית עדיין קשה" | הרב גנוט חזר לקייב

חיים רוזנבוים | 04.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

"כדי לבלבל את המשטרה"

הרצ"פניקים יוצאים לחסום את הכבישים - ולא מודיעים היכן

איצלה כץ | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24