כיכר השבת

לברך הגומל על כישלון הכהניסטים בבחירות / דעה

בואו ונדמיין לרגע את המצב העכשווי, מה היה קורה אם אותה חבורה כהניסטית הייתה חלק מהממשלה או מהכנסת במצב הזה שמלאך המוות מסתובב ברחובות. הרי לא היה מי שיכול אפילו לנסות לעצור אותם לעלות להר הבית עם דגלים ולהדליק את כל המזרח התיכון (דעות)

47
חיים כהן | כיכר השבת | י"ז בחשוון | 30.10.15
חיים כהן
חיים כהן (צילום: עזרא לנדאו, באדיבות מגזין עמי)

בזמן מערכת הבחירות האחרונה לכנסת, היו הרבה אנשים שלא הבינו כמו שצריך מדוע נלחמים כל-כך נגד אותה מפלגה שביקשה בזמנו לרוץ לבחירות, מפלגה שהייתה מורכבת מחבורת הזויים משיחיסטים וכהניסטים.

אם אתם רוצים להבין באמת מדוע נלחמו נגד המפלגה הזאת, אתם צריכים לראות מה המצב שלנו כיום ולהבין את התשובה לבד.

בואו נתבונן לרגע אחד מה המצב שלנו כיום: בממשלה הנוכחית, יש שר אחד בלבד שהוא נקרא הכי קרוב לדעות הקיצוניות, הכהניסטיות. ובואו נראה מה הצליח לעשות אותו שר יחיד, בזה שעלה להר הבית. במעשה הזה שלו, הוא פשוט הדליק את כל המדינה. והרי אין ספק כיום שחלק גדול ממה שקורה היום אצלנו בישראל, מזה שמלאך המוות מסתובב ברחובות, זה בגלל אותו אחד שהחליט לצפצף על ההלכה ועל הרבנים, ולעשות מעשה ולעלות להר הבית, ובכך לפתוח נגדנו שורה ארוכה של מקרי טרור רצחניים ה"י.

נכון שאותו שר הולך ומנסה להצטדק ו"לכסות" את מעשהו בכמה רבנים שכביכול כן התירו לו לעשות זאת, אבל דבר אחד ברור: גם אם הם התירו לו עקרונית, הרי התוצאה של המעשה הזה הייתה ברורה מראש, ופיקוח נפש הלא דוחה את הכל!

וכעת נחזור שוב אחורה, לזמן בו אותה מפלגה שהיו חברים בה אותם כהניסטים ידועים, ביקשה לרוץ לכנסת. אותה מפלגה גם היא רצה לבחירות כשהיא "מכסה" את עצמה ברבנים למיניהם. ועד היום, ישנם כל מיני צדקנים שמנסים עד עתה לשכנע אותנו בכך שהציבור החרדי טעה ובגדול כאשר נלחם נגד אותה מפלגה, כי אם המפלגה הזאת הייתה עוברת את אחוז החסימה - הרי שהיה לנו היום בכנסת יותר מ-61 חברים בקואליציה הידידותית לחרדים.

אבל לנו לא נותר אלא להגיד שאלו רק חסדי ה' יתברך, שעשה עימנו ועם העם כולו חסד, בכך שחבורת הכהניסטים הזאת לא נכנסה לכנסת. בואו ונדמיין לנו לרגע את המצב העכשווי, מה היה קורה אם אותה חבורה הייתה חלק מהממשלה או מהכנסת במצב הזה שמלאך המוות מסתובב ברחובות. הרי לא היה מי שיכול אפילו לנסות לעצור אותם לעלות להר הבית עם דגלים ולהדליק את כל המזרח התיכון.

אבל חלק מהם עדיין לא מבינים את זה, ועדיין יש לחלקם עוד את העוז והחוצפה להטיף מוסר לנציגים החרדיים שכאילו יש להם אפס עשייה.

אני חושב שאחרי שאנחנו עדים למצב כיום, עלינו לברך "הגומל" ולהודות לקב"ה שהמפלגה הזאת נשארה על הנייר בלבד.

עת לעשות לה'

לאחרונה אנחנו מתחילים יותר ויותר להבין את מה שגדולי ישראל בזמנו נחרדו וביקשו דרך הנציגים שלנו לעשות את הכל כדי לפתור את הבעיה של גיוס בני הישיבות, בגלל שכבר אז הם ראו שזה אחד מהמגנים שיש עלינו בארץ, ואחד מהמגנים על ארץ ישראל עצמה.

לכן, טוב יעשו כל הנציגים אם הם יתנתקו רגע אחד מכל שאר עיסוקיהם, כל אחד לפי כבודו ומעלתו, וישקיעו את כל המאמצים שלא לוותר על סעיף אחד כדי לפתור את הגזירה הנוראה הזאת, שאין ספק שהיא רובצת עלינו כמו קטרוג ח"ו.

הטור פורסם הבוקר ב"כל ישראל" מבית 'קו עיתונות'

תוכן שאסור לפספס
47 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
אם אתה חושב שזה בגלל שהוא או אחרים עלו להר הבית. וזה שאתה אומר את זה רק נותן להם את האפשרות להמשיך בתירוץ הזה. הייתי אומר אפילו שזו כמעט בגידה בכך שאתה מסייע להם..
יהודי אמיתי04.11.15
32
הפיגועים התחילו מיד אחרי שביבי הכריז באו"ם על התחייבותו למדינת פלסתין היל"ת! אפשר לראות היסטורית שכל פעם שדיברו על החזרת שטחים איזה צרות זה גרם !!!
אריה30.10.15
31
הנבל שמנסה לנחיות את תעמולת הכזב הערבית אודות הר הבית,מנסה אגב כך להפיץ שנאה דמגוגית,נגד יותר מ120000 יהודים יקרים שסירבו לתת את קולם לאנשי דמים ומרמה,
אבי30.10.15

הצגת כל התגובות

30
אולי הפוך, אולי אם היו נותנים להם בשיניים כל הזמן היו מפחדים, זה מה שהי' כל הזמן עד שהטפשים כמוך התחילו לרקוד מה יפית, ונתנו להם להרגיש שהם בעמדת כח. זה דבר אצל כל הערבים, הם מבינים רק שפת הכח ואז הם נרגעים כמו בובות. רק שחקו אתם לפי כללי המערב, בדיוק אותו טעות שהנשיא בוש עשה, הוא חשב הערבים כמו היפ
שכל ישר30.10.15
29
מי שמפחד מהצל של עצמו צריך רופא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי30.10.15
28
מפחד הם יודעים עם מי יש להם עסק דרך אגב הם מבינים רק כך
אתה נכנך30.10.15
27
כולם לא שווים מנסה לטיח את שחיתות של דרעי מנסה להעביר נושא
מתלמידי מרן30.10.15
26
אני לא יודע מי זה הכותב הזה או מה הוא כתב - אני רק יודע שיש אנשים שבשביל טיפת רייטינג ותמונה לצד הטור - יכפישו, יעוררו שנאה בין חלקי העם היהודי, ולא משנה המחיר!
אני30.10.15
25
מאמר מזעזע אולי כהנא קיצוני קצת אבל השמאל והשמאל החרדי מפקירים חיי יהודים בשביל אינטרסים הרב כהנא היה כולו נתינה לעם ישראל השם יקום דם נקמת עבדיו השפוך בקרוב.
h03.11.15
24
חצוף!
כלום30.10.15
23
יש דין מי שבא להורגך השקם להורגו זה מה שבאים לעשות המחבלים מי שמרחם עלרשעים בסופו של דבר מתאכזר על צדיקים לפני שמדברים ונותנים דעת צריך להבין מה אומרים ואם יש משהו במה שאומרים
שסניק לשעבר30.10.15
22
הרב עובדיה בעצמו אמר אני אדבר לשלום והמה למלחמה לא לתת להם כלום מביה"ס מלמדים אותם איך להרוג לשנאות יהודים עושים להם חוגים של קראטה קרב מגע שבסוף בזה יהרו אותנו נכון איזה מדינה תמשיך לתת ובסוף נמצא אותך מחוץ למדינה הזאתי שכולה מלאה ערבים וממשיכה להתמלאות אם מלא תנאים טובים אפילו ביית לא נתנו להרוס ל
שסניק לשעבר30.10.15
21
אני לא מבין אותו? הרי הוא מודה לה' על זה שהם לא נכנסו ודרעי כן,אפשר לדעת מה ש"ס עושים בכנסת למען שלימות הארץ? הרי הם עשו את אוסלו, הם עשו את הגירוש ב2005, והם עשו ועשים עוד הרבה דברים נגד ה' ותורתו בפרסייא אז בנינו מה אתה מבלבל את השכל? ועוד בזמן כזה שאם הם היו בממשלה אז אולי היו נמנעים עוד הרבה דב
דוד30.10.15
20
לא שאני מסכים איתו אבל אתם כולכם אומרים שבכתבות שלו הוא גורם לשנאה בין מגזרים ומקללים אותו אומרים לו רמאי אז מה אתכם ??!! כמו שאומרים כשאתה רוצה לשכנע מישהו בדעתך תתחיל אם זה שבמראה כשתרצו באמת שיהיה שלום בעמישראל לא תכתבו כאלה תגובות למישהו אפילו אם הוא כותב דברים שלא מוצאים חן בעינכם תחשבו על זה ל
לךלך02.11.15
19
הוא אומר לערביפ: תרצחו עוד ועוד (העיקר לא חרדים) והסמרטוטים היהודים יכנעו לכם יותר ויותר ! הוא לא אומר מללה נגד זה שמחבלים במוצצהר כמו טיבי זועבי וכלה יושבים בכנסת ומנהלים ישיבות כנסת!
גדעון ארליך30.10.15
18
שבינתיים הם לא היו בעמדת השפעה ואתם כן ולכן רק חמור יכול לגלגל את האחריות
מח הפוך30.10.15
17
מספיק הערבים דוקרים לא צריך אותך לעשות עוד סיסוכים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום מני30.10.15
16
הרב פינטו זצ"ל והרב מז שליט"א והרב שלמה עמר שליטא והרב המקובל בניהו שליט"א, שלא חושבים כמוך ולא מושכים אותם באף כמו חבריך.
אליהו30.10.15
15
הר הבית המקום אליו ציפינו 2000 שנה אפילו דגל ישראל לא מתנופף שם
אבי30.10.15
אם זה בשטח ישראל זה לא עושה את הר הבית שלנו ואם אתה רוצה לראות עוד דגל ישראל נשרף אז לך תתלה שם אחד כזה
לל02.11.15
14
מתחרים איזה "הוגה" אומר יותר שטויות גועל נפש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ok30.10.15
13
זה עיתון שאלהים שלו זה כסף הם כמו מיסיונרים מפיצים תעמולה חינם בתיבת דאר לאנשי דרקי ורעיו השמאלנים שימכרו עם וארץ ישראל תמורת כמה ג'ובים להם ולאנשיהם הערב רב
ימח שמכם אמן01.11.15
12
כל הטור שלך הוא רק להסיט את האש מהחבר שלך שהביא אפס השיגים לציבור, נכון מאד זה אריה דרעי, כעת הוא מחליף משרד כאילו לעזור לציבור, אז איך מסיטים את הנושא ? תוקפים בעקיפין את הרב אלי ישי ובא לדרעי גואל, מר כהן הציבור לא מטומטם כמו שאתה חושב, תחזור לקונכיה שלך ותפסיק להסית איש ברעהו, וכשאנחנו לא נשמע ממ
כהן 30.10.15
11
אתה כמו כל השמאלנים שלא מסתכלים על המציאות ומנסים להיות כמה שיותר "יפי נפש". האמת שלא ציפיתי מחסיד של דרעי שיחשוב אחרת......
משה30.10.15
10
ברוך ה' שאין כהניסטים ויש שקט ובטחון במקומותינו. תמיד חשבנו שהבעיה היא היהודים.
אלון01.11.15
9
אין לי שום בעייה עם ה"דעת תורה" שלך, או עם המפלגה שבחרת לך. אך לא מבין את עזות הפנים שלך מהיכן אתה שואב עוז וחוצפה לקבוע ש"אותם רבנים למיניהם" כפי שכינית אותם, שתמכו במפלגה אחרת ממה שאתה וחברך "דרעי" בחרתם. טועים. ועוד שצריך לברך הגומל על כך.. אתה יודע בדיוק באיזה רבנים מדובר. ואתה יודע שאינך מג
חצוף מחוצף30.10.15
שמאל ונוצריות החפצים להשמיד עמ''י הכתב הזה הוא ודרקי ימח שמם וזכרם אמן
אמן30.10.15
8
שימחוק מהתורה את סיפור עקדת יצחק שזה היה בהר המוריה, ושישים טיפקס שחור על פירוש רש״י שזה מקום המקדש. וכדאי גם לשרוף לשיטתו את כל נבואות הנחמה מחשש להבעיר את המזרח התיכון. ולשים איקס גדול על ״הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב״. טיפשי ונגד התורה !
בור ועם הארץ ! 30.10.15
7
הרב אברג'ל בשמים והוא ידרוש לתקן את עוול שנגרם על ידיך ועל ידי דרעי.
ספרדי30.10.15
6
כך אמר הנאמן
נחמן30.10.15
5
חסר תוחלת
חבקוק31.10.15
4
רק לייצר שנאה!
משה30.10.15
3
כהן אתה כבר שקרן
משה 30.10.15
2
אולי אם הם היו בממשלה, היו פועלים בצורה אחרת כדי למגר את הטרור והיו מוציאים לפועל את ה"טרנספר" שכהנא דיבר עליו. אנשים כמוך גורמים לעוד פיגועים ופצועים ור"ל נרצחים! צריך למגר את הטרור ביד קשה ולא לחשוב איך אחיך לא בסדר. כולנו יחד ננצח!
יהודי ארצישראלי30.10.15
1
כאילו מה?? ? מפחדים אפילו להגיד את שם המפלגה טפו עליכם ועל כל מי שחושב כמוכם ארץ ישראל שייכת לעם ישראל נטורי חרטא שכמוכם לכו גם להתחבק עם הערבים מי יתן וישרפו הידיים שכתבו את הטור הכל כך מטומטם ולא רלווטני הזה אז מה? ? לתת לערבים לעלות למקום קודשינו ולשתוק?? בושו לכם חרדים מזוייפים נראה אם תהיו מס
כהניסטית לצורך העניין31.10.15
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רבנים, אישי ציבור ועמך בית ישראל בהקבלת פני רבו לראש"ל

ישי כהן | 28.04.24

עמדו צפופים גג על גג

המונים בשמחת חג והקבלת פני רבו אצל ראש הישיבה | גלריה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

המונים עלו לרגל

רחוב בן זכאי: ראש הישיבה קיבל את העולים בסבר פנים יפות

חיים רוזנבוים | 28.04.24

זמן חרותנו 

המונים עלו ברגל להתברך בחג מהגרמ"ש אדלשטיין 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

חג האמונה

חוגגים את המימונה בשידור חי ב'כיכר השבת' | כל הפרטים

כיכר השבת | 27.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם
ש

מול שריד בית מקדשינו

צפו בסרט המרגש: מאות חולי סרטן ובני משפחותיהם בערב תפילה ושירה

אסף מגידו | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מי שקלקל, יקום ויתקן בעצמו | צפו

יוסי אליטוב | 27.04.24

הילולא דצדיקיא 

המונים השתתפו בהילולת הצדיק שערך בנו באשדוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

נגיל ונשיש בזאת התורה

הרבנים ולב לבייב הוקירו את לומדי התורה מבני העדה הבוכרית | גלריה 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

להרבות בהם בדברי תורה

זקן רבני חוג 'חזון איש' בשיעור כללי בענייני חג ומועד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מורשת יהדות תימן

בני הישיבות התימנים הקבילו את פני הגר"ש מחפוד | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

הותר לפרסום

לא ייאמן: זה מה שניסה תושב בני ברק להבריח פנימה לישראל

דוד הכהן | 26.04.24

מאמר

האריז"ל חושף את הסוד: קיבלת סטירה? הגיעה גאולתך!

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

הרי אתה מקדש!

מאות כבר הוכשרו: קורס מקיף לעריכת חופה וקידושין

כיכר בשיתוף למען ילמדו | מקודם

תיעוד בלעדי

הגראי"ש לגר"ד לנדו: "עם הכלי הזה החזו"א היה מודד מרור"

חנני ברייטקופף | 25.04.24