כיכר השבת

כפו עליהם דרעי חגיגית / תגובה להלברטל

אתה מעז בחוצפתך להציג את מאות אלפי מצביעי ש"ס כנבערים מדעת. כולנו מפגרים אחר תעלולי השר דרעי • הבנו שאתה שונא את דרעי והבנו את ההתנשאות, הפטרונות והעליונות שלך עלינו (דעות)

83
חגית בן אהרון | כיכר השבת | ח' בשבט | 18.01.16
שר הפנים אריה דרעי
שר הפנים אריה דרעי (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

מר הלברטל הנכבד,

זו הפעם השניה שהנך מטריח אותי להקדיש מזמני היקר ולהשיב כסיל כאיוולתו. הפעם הראשונה היתה במאמרי אשר כתבתי בבמה זו: 'עצור, ספרדי גנב!', בתגובה למאמרך המשתלח 'כאן הוא הרג את האשכנטוזי', שכתבת בעקבות שיחת ילדים שחלפה לצידי אוזנך, ובנית עליה טונות של סלידה.

בתמימות מזרחית המתנתי לכתבת תשובה מצדך, אשר בוששה להגיע עד כה... מסתבר, כי על טענות אמת קולעות - גם להלברטל הפרובוקטור אין מה לענות.

שנאתך הנוטפת לשר הפנים אריה דרעי (אהה...תענוג לכתוב את זה!!! ועוד יותר תענוג לדמיין את פניך המתעוותות במשטמה יוקדת...) אינה יודעת את גבולות ההגיון.

מה ברצונך שיעשה השר דרעי? כאשר במאמר אחד, לפי דבריך, הוא כופה את עצמו על מליונים של בני אדם, אגב - למה ביבי נתניהו אינו 'כופה את עצמו' על כל אותם מליוני בני אדם אשר הצביעו למחנה הציוני ולשמאל שכל ססמתם היתה 'רק לא ביבי'?! סתם שאלה רטורית, אדון הלברטל, חבל שתנסה להשיב כל עוד אינך מבין את יסודות הדמוקרטיה וכלליה. והגדלת לעשות במאמרך הנוכחי, כאשר האשמת את דרעי בתמיכתם המלאה של מצביעי ש"ס. מה שיעשה - הרי הוא אשם.

יקבל את תיק הפנים בדרך שמימית עלומה - הרי הוא כופה עצמו על מליונים.

יקבל את תמיכת בוחריו במאת האחוזים - הרי הוא דיקטטור חסר מעצורים, (הלברטל, לא מתאים לך, ממש פספסת... למה לנסות להשוותו לפוטין?? למה לא להשוותו להיטלר, גם הוא קיבל תמיכה מרקיעת שחקים מקהל בוחריו, ולשניהם עבר משותף של ישיבה בכלא ומי יודע מה עוד צפוי לנו בהמשך הדרך... לא מתאים לך! בפעם הבאה כשאתה כותב על דרעי והספרדים כדאי שתקשיב יותר להיסטוריה!).

יתפטר ממשרד הכלכלה - הרי הוא השחקן הראשי במשחק הגז, למרות שבעיני הוא הילד ההולנדי שעמד חודשים שלמים עם אצבע תחובה בחור הסכר בכדי לעצור את השיטפון, כאשר כחלון הוא זה אשר ברח מאחריות עוד לפני שלקח אותה על כתפיו, וביבי היה מאלו שסייעו לחורר את הסכר...

ינצח את יריביו בבחירות ויקבל משרת שר - הרי הוא חוזר לזירת פשע.

השנאה שלך כבר עברה מזמן את ההגיון, המשטמה שלך וכאב הקנאה היוקד כבר עברו את גבול הטעם הטוב.

אוקיי, הבנו שאתה שונא את דרעי נוראות.

הוא אשם בכל תחלואי המדינה ומכאוביה.

לדידך, חבל בכלל שהוא נולד ובא לעולם...

עד כאן הבנו, אבל המשכנו עוד קצת להבין - - -

הבנו את ההתנשאות, הפטרונות והעליונות שלך עלינו.

אתה מעז בחוצפתך הרבה לכתוב על ציבור של מאות אלפי מצביעי ש"ס ולהציגם נבערים מדעת, חסרי כל הגיון וישות עצמית! כולנו מפגרים אחר תעלולי השר דרעי... כולנו חסרי הבנה בסיסית באורחות החיים הטובים עבורנו, אולי כולנו בעלי פיגור ברמה כזו או אחרת...

מי שמך למנתח עבורנו? מי מינה אותך למאבחן שלנו??

אתה מנפנף בהתנשאות ברמטכ"ל, ובמפכ"ל ובכל תפקיד מהולל...

האם חול אתה זורה בעיננו???

ראשית, בשישים ושבע שנות המדינה עוד לא היה ראש ממשלה מזרחי אחד! לא נשיא ביהמ"ש העליון ספרדי אחד! לא ראש עיר הבירה פרענק אחד! ועוד שורה של תפקידים בכירים בצמרת השלטון המשפטי, הכלכלי והבנקאי! שים לב שיש תקרת זכוכית אותה לא הצליחו גם הספרדים החילונים לעבור.

אבל מעבר לזוטות של התפקידים המעטים והנחשקים האלו - בוא ונדבר על משרות עממיות ורגילות, על פרנסה קלאסית לאדם החרדי:

לך לסיבוב קצר בקופות החולים בשכונות החרדיות, במינהלים הקהילתיים, בבתי הספר החרדיים, ברשויות המקומיות החרדיות ובעוד זרועות של השלטון הציבורי הארצי והמקומי: כמה ספרדים עובדים וכמה אשכנזים. (ובציבור החרדי, אין כמעט נישואי 'תערובת' כך שאחוזי הטעיה מזעריים) הפער לטובת האשכנזים ברור. אבל אם תכנס לעומקו של הסקר, ותחדד את ההבדלים בין אחוזי המשרה, הדרגות וגובה המשכורת, הפער הנו מחריד. יכול להיות שכ-40% עובדים הינם ספרדים, אבל ברור כ-90% מהם הינם במעגל העובדים הנחות המקבל שכר מינימום).

כן אדון הלברטל, עם דרעי ובלעדיו (היו שנים שהוא עשה לביתו ולא הרגשנו כל הבדל לטובה, תתפלא!) אנו הספרדים, ובמיוחד בציבור בחרדי, חיים את המציאות הזו יום יום, בכל ראיון עבודה שנוזמן ונראה כי ממתין לראיון הזה גם אחד מאחינו האשכנזים, נדע היטב כי המשחק כבר מכור מראש, ולא יעזור כמה עשינו ופעלנו ולמדנו והחכמנו, ואיזה פרוייקט גמר הפקנו.

זה המצב. ועוד לא דיברנו על הקבלה למוסדות הלימוד, על הקבלה לפרוייקטי מגורים... שושושו... חילול השם!!!!

אז טבעי שמצביעי ש"ס שמחים שהמצביא הגדול חזר אל הקרב אותו נאלץ לעזוב, ובאורח ניסי הוא גם חזר לזירה הלוהטת של הבפנוכו של מדינת ישראל רבת הגוונים והאתגרים... אכן, הש"סניקים כפו על עצמם את דרעי חגיגית.

מאה אחוז מצביעים אומרים בגאווה: מי שלא רצה אותו שר, קיבל אותו שר, אבל דאבל מוכשר...

תוכן שאסור לפספס
83 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
48
שעשה במשרד הפנים.דרעי לא הואשם
שעשה במשרד הפני20.01.16
47
בידי האשכנזים בא דרעי ורומם את קרנם של הספרדים הקים להם מפלגה משלהם ונתן להם תקציבים משלהם ולא עוד אלא אף נתן לאשכנזים ובכך הפכו הספרדים לאדוניהם וגם אם קרה שנעזרו באשכנזים זה היה עם פת בסלו ולא כעניים בפתח מאז האשכנזים ניסו לפחות 4 פעמים לעשות הפרד ומשול - פעם עם יצחק פרץ ופעם עם המרביצים פעם עם
אשר20.01.16
את המפלגה מהמקימים
נסתדר בלעדיו21.01.16
כך הרב אברהם יוסף בראיון לקו עיתונות דרעי אחד ממקימי שס וכך גם בויקיפדיה
ד22.01.16
46
גאים בך!! כתבת מצוין, עם הבהרות ברורות לאחד שדעותיו מזרחיסטיות, ובא לכפות עצמו עלינו
שמעון18.01.16

הצגת כל התגובות

45
הכותב ספרדי מתוסבך הלברטל דווקא בעניין הזה צדק דרעי רומס את הספרדים ומבטיח להם כבוד
מנשה18.01.16
44
לצדיק הדור
זלמן18.01.16
43
הרי הכותבת המוכשרת טוענת שבציבור החרדי האפליה זועקת עד לשמים ובציבור החילוני היא פחותה בהרבה. והלא ש"ס עוסקת בציבור החרדי
ס"ט20.01.16
הספרדים שלנו, התמימים שלנו המתוקים מדבש שלנו שרק הרב שך ושאר הגדולים גדולי ישראל זצ"ל ויבדלחט"א השכילו להבין את זכויותיהם, עשיקתם ושדידתם, והאשמתם במצבם, וגם בהצלחתם. הם שקמו והקימו ומלוים בעשר אצבעות ובחרדת קודש את הספינה הזאת. ואם ישנן חריקות ואכן ישנן, לא נגמר העולם. מפיקים לקחים ושואטים קדימה כי
נקוה לטוב22.01.16
לא יעזור: ש"סניקים ממתגים את עצמם כפרועים, לא מתחשבים, שתלטנים, צעקניים (על ה"תנזים" שמעתם?) - וכל זה במקרה הגרוע, במקרה הטוב - סתם עסקנים בגרוש, בטלנים ונהנתנים. לא אנשים שרוצה סביבי. וההזדהות של ספרדים רבים וטובים עם המפלגה הזו - בעוכריהם. מכבד - ואפילו אוהב את שיטת הלימוד הספרדית, מקשיב לפנות
הרב הגאון שליט"21.01.16
מה המאפיין? ומה הגורם, שש"ס כל כך בעייתית?
נקוה לטוב22.01.16
42
ובית המשפט שיבח אותו על אפליה מתקנת שעשה שם אבל בשביל הלברטל אפליה מתקנת היא זירתפשע
דרעי זוכה מהחשד20.01.16
41
מתבייש בזה שדרעי השמאל מיצג אותנו ומתחרט שבחרתי בו אפילו הרב עובדיה ...... לא......... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה18.01.16
40
הלברטל טרול מקלדת
יוסי18.01.16
39
הלברטט גזען ומקומו לא כאן שילך לעזאזל מי הוא ביכלל?? לא לתת לו במה ואם נתנו לו לא להתייחס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף18.01.16
38
אף על פי שדב לא שווה תגובה!
פוליגרף 18.01.16
37
גב' חגית היקרה, אומר לך מה הבעיה במינוי דרעי. מנוי דרעי אומר בעצם שלציבור הספרדי אין משהו יותר טוב מדרעי ואם אין דרעי, אין מחליף ראוי הימנו כלל. יש לזה שם.. קוראים לזה "תעודת עניות...".
יצחק18.01.16
36
היום שהלברט המסריח הזה ימות אני מאחל לך שתדרס כבתור יהודי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדי 18.01.16
35
חד משמעית, ואת תמשיכי ללקק וללקק לצמרת המושחתת של דרעי, ואת רק יכולה לחלום שהם ירקו לכיוונך, טיפשה
ספרדי גאה24.01.16
34
דרעי זוכה מהחשדות במשרד הפנים ובית המשפט שיבח אותו על אפליה מתקנת שעשה שם אבל בשביל הלברטל אפליה מתקנת היא זירתפשע
דרעי זוכה מהחשד20.01.16
33
אריה תמשיך בעשייה ואל תשים לב למקטרגים..אוהבים אותך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בחור ישיבה18.01.16
32
איזה טובות הנאה את מקבלת מהעבריין על הכתבה? תספרי לכולם
שר הכיכר18.01.16
31
"תהיתי אם הגשת כתב האישום היתה מוצדקת בהתחשב במעשי הנאשם" דרעי לא הואשם במשרד הפנים להיפך ביהמ"ש שיבח את דרעי על אפליה מתקנת שעשה שם
אפליה מתקנת20.01.16
30
ידוע בשם הרב שך שאמר מה שעשה דרעי בשנה לא עשו הנציגים האשכזים בעשור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דרעי המלך18.01.16
29
כל שבוע הלברטל עם השטויות שלו. ואחרי זה כתבת תגובה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי18.01.16
28
האיש הזה מסוכסך בנפשו איש אומלל וריקני שנואי בכל סביבתו הכל מתרחקים ממנו הוא בדיוק כמו עזרא נאוי וסליחה מעזרא שהשויתי אותך לאדם חולה נפש ומזוכיסת
חיים18.01.16
27
דרעי לא הואשם במשרד הפנים להיפך בית המשפט שיבח אותו על אפליה מתקנת שעשה שם. זירת פשע?
מנהל20.01.16
26
הגב' חגית, אין מילים שיכולות להביע טוב יותר. זה לא הענין אם אריה כן או אריה לא, מי אתה עוכר הדין שפוסל אנשים שלא מוצאיםחן בעיניך, עד כמה החוצפה מרקיעה שחקים ?
יוסי20.01.16
25
לא קראתי את תוכן דבריו של הלברטל ובגדול הוא לא שווה תגובה. צומיסט בן שנתיים מגעיל
דני18.01.16
24
מה ..אין לו איסור של לשון הרע????? ואני באמת עד עכשיו תמה, כי פשוט כל הטור שלו היה לשון הרע גמור..... איפה הגענו??????? ותסלחו לי מנהלי ככר השבת אבל איך אתם נתנים במה לאדם שפשוט לוקח טור ומספר בו לשון הרע בלי שום תועלת..רק מתוך הקנאה שבו????לדעתי צריך להוריד את זה בדחיפות..הרי זה אתר שנקרא אתר חרדי.
מעיין18.01.16
23
הוא רוצה את הספרדים מפולגים וחלשים
ך20.01.16
22
דרעי זוכה מהחשדות במשרד הפנים ובית המשפט שיבח אותו על אפליה מתקנת שעשה שם אבל בשביל הלברטל אפליה מתקנת היא זירתפשע
הלברטל מערבב20.01.16
21
כן מר דרעי הרשע כל השסניקים הם נבערים מדעת. כמו ג'וקים
אחד מן העדר18.01.16
20
אני ספרדי גאה. ולא נוח לי בכלל שדרעי בראשות שס. קומבינטור שהיחידים שנהנו ממנו עד עכשיו היו משפחתו, חבריו, מקורביו, ושאר מלחכי הפינכה, זה קיבל מנכ"ל משרד, ההוא דובר, ההוא נהג. כל הרבנים רועדים ממנו. כולם יודעים את זה. הצבעתי שס למרות דרעי, לא בגללו. אל תכניס לנו מילים לפה, ואל תדבר בשמנו ב
ספרדי גאה18.01.16
19
שהלברטל שונא את דרעי אבל את אוהבת את דרעי מה שנכון נכון..
דוד18.01.16
18
ניקרגואה?.... דרעי לא הואשם במשרד הפנים להיפך בית המשפט שיבח אותו על אפליה מתקנת שעשה שם
ניקרגואה20.01.16
17
פעם הבאה יאיר לפיד הולך לשים כמה נציגים חרדים כי הולכים להצביע לו הרבה חרדים שרוצים שהוא ישקם את דרעי וכך תהיה תקווה לספרדים כל זמן שדרעי עליהם אין להם תקומה עולמית ואם ימשיכו אתו סופם שיתפרקו ויפוצו לכל עבר שנאמר אוי לרשע[כפי שקראו מרן]ואוי לשכנו וסופם שיורדים עד שאול תחתית שנאמר: ותפתח האדמ
דוד אברך19.01.16
16
אין כמו אריה בעולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל 18.01.16
15
זו ההבחנה הפסיכולוגית .אני בעל ההשקפה למרות שהוא לא יותר מבחור ישיבה שטעם את כס העריכת דין ומבחינת הרבה חרדים זה יצאה לתרבות רעה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד18.01.16
14
מלא שנאה לכל מי שלא בקו המתנשא ו"האצילי" (פיכככ... הוא עוד יחשוב שזה אמיתי) בעל ההשקפה היחידה והמיוחדת במינה שהם הם זכו להיות מצילי ומושעי עם ישראל..... פחחחח-בעלי גאווה...
חזק.... 18.01.16
13
ביהמ"ש שיבח את דרעי על אפליה מתקנת שעשה במשרד הפנים
שעשה במש20.01.16
12
כל מילה זהב
אני19.01.16
11
חגית בן אהרון..בגלל כתבות כאלו דביליות כמו שלך אנחנו ממשיכים להאמין לפושע הזה דרעי. כמה ש"ס שלמו לך על הכתבה הזאת?
גולן18.01.16
10
הלברטל, תחפש טוב טוב ביחוס שלך יד שמה בטח תערובת של נאצים בדם.. קנאי שלא מתבייש.. והרי עם ישראל ביישנים?! אז משו פגום אצלך.. לך תבדוק חרש חרש.. או שאה יודע כבר והנה לך תשובה לארס המפעפע הזורם לך בין הורידים.
שרוליק ורדיגר19.01.16
9
צודקת בכל מילה הלברטל מגזים עם הגזעניות שלו לא מבין למה מעלים כתבות תת רמה שלו שאין בינם להגיון שום כלום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
די לגזענים18.01.16
8
מתחילה מהבית אדם מחוייב למשפחתו ראשית כל ואחר כך לעולם כולו חסד ועשיה מתחיל מהבית המצביא אלק רמס חבריו בתוך שס זרק אותם ללא בושה
חבל מאוד18.01.16
7
אריה דרעי גנב! אריה דרעי חוזר לזירת הפשע! יופי לך, שהצלחת" להבין את"הפטרונות, ממש כשרון!!!!!!!!!!!!!!! למ ה את מצפה לתשובה????????? הלברטל משוגע אבל הוא לא הידיוט!!! !!!!! !!!
אלעזר18.01.16
6
אינה יודעת גבולות כל ספרדי שאומרים לו פרענק נפגע עד עמקי נשמתו במקום להיות גאים במי שאתם ובמה שיש לכם אתם (הספרדים) מעדיפים להתבכיין ולהגיש נחותים ליד האשכנזים המציאות הראתה שהספרדים הרבה יותר מלוכלכים מהאשכנזים הרבה יותר פרוצים מהם והרבה יותר מקולקלים אבל... הרבה יותר פגועים הכבוד משחק אצלכם חזק ו
גדי18.01.16
5
מילים כדורבנות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמואל לנקרי18.01.16
4
ובלי כפפות לזה אנו מצפים ולזה בחרנו בו . ממש לא מעניין מה הדיוט כזה ואחר אמר דרעי לעבודה אם לא מה שווה ?
יעקב החרדי 18.01.16
3
אתה רק מחזק את הכתבה של הלברטל. רואים כמה דרעי דיקטטור. לא זכור לי עוד מעולם תגובה כ"כ מתרפסת כלפיי איש ציבור. צריך לזכור שמנהיגי הציבור שלנו הם גדולי התורה ולא אישים פוליטיים!!! אכן הרב עובדיה זצ"ל חזה ברוח קדשו ובחכמתו שדרעי הוא עצמאי מדי שלא מקשיב לרבנים. חבל אנו זקוקים לשליח ציבור נאמנים. דרעי א
לוי18.01.16
2
הרב אריה חזר ובגדול עושה את העבודה כמו שצריך וכל מי שמדבר זה נובע רק מקנאה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צעירי שס20.01.16
1
אין אין כמו אריה אין כמו אריה בעולם לטמטם לכם את המוח שתהיו עבדים סתומים שלו זה מה שאתם שווים וזה מה שקיבלתם אם היתה תקווה שהספרדים ישתקמו עכשיו צריך לחכות שדרעי יעוף שתשתקמו ממנו ואז אולי בסוף תשתקמו בכלל במקום כל זה הייתם נותנים לרבי יאיר לפיד בן מוהר"ר טומי זנצ"ל לשקם את דרעי לבד....
דוד אברך18.01.16
כנראה שאתה עובד בפינוי אשפה לפי השפה הזולה שלך
אני19.01.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

כישלון המרד שהפך נשים וילדים קטנים ל"חיות מחמד"

ישראל שפירא | 14:54

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: מסע הכרחי לתוך נבכי הנפש  | צפו

כיכר השבת | 14:26

לזכר הקדושים

תיעוד מרגש: 'א-ל מלא רחמים' במחנה ההשמדה זקסנהאוזן 

כיכר השבת | 11:03

עם מוט ארוך

תושב בית שמש ניסה להסיר דגל ישראל - ונעצר בידי השוטרים

קובי אטינגר | 10:37

שוטרים ימנעו את הכניסה | הפרטים

צה"ל מבטל את הילולת הרשב"י במירון בגלל המלחמה: "חשש לפגיעה ממשית בחיי אדם"

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

קידוש השם

הפרס היוקרתי של אירופה הוענק לגר"פ גולדשמידט

חנני ברייטקופף | 09.05.24

התכנית נקבעה

עם 3 אירועים מצומצמים: כך תראה השנה ההילולה במירון

נחמן שטרנהרץ | 09.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

אשריכם תלמידי חכמים

עשרות מסכתות לע"נ הגר"ש בעדני | מעמד הסיומים נערך בצפת

חיים רוזנבוים | 09.05.24
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

פלפול מעמיק

"כל מה שיאמר לך בעל הבית - עשה" | הליצנים הוסיפו "חוץ מצא"?

ישראל שפירא | 09.05.24

הדרך לחיים טובים

מהפרשה אנו למדים: האם יש מושג של "חיה ותן לחיות? | צפו

כיכר השבת | 09.05.24

הלחצים שהופעלו ולמי יש סיכוי?

סערה בקהילה החרדית בשוויץ: התקבלה החלטה לערוך שוב בחירות לרבנות העיר | סיקור

חיים רוזנבוים | 09.05.24

הטור השבועי

מותר כבר לבכות? // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 09.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

"המקום שורץ עמלקים"

הפוסק נגד העלייה לקבר יהושע בן נון: "מסכנים חיי חיילים"

ישי כהן | 09.05.24

פרשת השבוע | צפו

האם כל יהודי יכול להיות קדוש, או שרק יהודים רמי מעלה?

כיכר השבת | 09.05.24
ש

עד מתי??

מרטיט: הבכי של היתום הקטן המתחנן וזועק "אמא!" • צפו

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם