כיכר השבת

רצה לסייע ונפגע

600 נשים חרדיות בסכנת פיטורים; "הבעלים נפגע מהכפשות"

הלל יעקובזון, בעליה של החברה החרדית "נט סורס" המעסיקה מאות נשים חרדיות החליט לסגור את החברה. ברקע: ניסיון התאגדות של העובדות וטענות להשמצות מצד ההסתדרות נגד המעסיק (ארץ)

74
חיים אבני | כיכר השבת | י"ז בשבט | 27.01.16
אילוסטרציה, למצולמות אין קשר לנאמר
אילוסטרציה, למצולמות אין קשר לנאמר (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

הלל יעקובזון, בעליה של החברה החרדית "נט סורס" העוסקת בשירותי טלפון עבור חברות התקשורת בארץ הודיע כי בכוונתו לסגור את החברה בה מועסקות מאות נשים חרדיות תוך 60 יום. ההודעה מגיעה כשברקע ניסיונות לאגד את העובדות בהסתדרות העובדים ובצלן של טענות כי החברה אינה רווחית.

ל"כיכר השבת" נודע כי בשבועות האחרונים החלו בהסתדרות הלאומית ובהמשך גם בהסתדרות החדשה לאגד את 600 העובדות החרדיות של החברה. בתחילה, ההתאגדות הייתה כחלק מהתארגנות עובדים בחברת הסלולר גולן טלקום, הלקוחה המשמעותית ביותר של חברת נט סורס.

עובדים במקום טוענים כי ההתארגנות החלה בעקבות התנהלות בעייתית לטענתם של חלק מאחראיות המשמרת בחברה. בהסתדרות טענו כי ההנהלה הבכירה של החברה סרבה לשבת עמם לדיונים.

ניסיונות ההתאגדות (סריקה)

ביום שני האחרון, לאחר מספר שבועות סוערים בחברה, שלחו המנכ"לית מזל שרים ובעלי החברה הלל יעקובזון מכתב לעובדות בנט-סורס בו נכתב כי "חברת נטסורס לא מרוויחה עדיין כסף ובעליה משקיעים ללא הפסקה מכספם בפיתוח התשתית ומערכות מתקדמות על מנת לתת שירות טוב יותר ללקוחות, על מנת להוסיף עוד ועוד מקומות עבודה לחברינו מהמגזר החרדי ועל מנת לתגמל את העובדים בשכר ראוי ומכובד".

"בימים האחרונים נודע לנו שחלק מהעובדים רואים את בעלי החברה והנהלתה כמעסיקים נצלנים, מפלים ומקפחים. לא חשבנו שזו דרכנו. סברנו שהעובדים מעריכים את נחישותינו ואת המלחמה שאנו נלחמים עבור העובדים כדי לשמור על מקום עבודתם ולייצר עוד מקומות עבודה. בנוסף, בחודש האחרון אנו חווים ירידה קשה בהכנסות של החברה".

"לאור הדברים הללו ובכאב גדול אנו נאלצים להודיעכם כי בעלי החברה והנהלתה החליטו לסגור את מוקדי נטסורס בירושלים ובבית שמש. משמעות הדבר היא סיום עבודת כל עובדי החברה בתוך 60 ימים ונעילת המוקדים בכפוף לקיום שיחות שייערכו לכל אחד מהעובדים" נכתב במכתב שנשלח ל-600 העובדות בחברה.

ההודעה על סגירת החברה (סריקה)

מקורבים לבעלי החברה עימם שוחחנו מספרים כי לטענתו נציגי ההסתדרות הסיתו נגדו עד שהחלו לכנות אותו אישית בכינויי גנאי והוא חווה התקפות אישיות על רקע דברי נציגי ההסתדרות. לטענתם, מכיוון שאת המיזם הוא פתח כמיזם חברתי ולא כמיזם עסקי, הרי שהוא החליט באופן סופי לסגור את החברה.

הבעלים, הלל יעקובזון, מספר בשיחה עם "כיכר השבת" כי גם במידה והעובדים יחזרו בהם מההתאגדות, הוא עדיין סוגר את החברה וזאת מלאחר שספג השמצות ולאחר שהעובדות במקום הוסתו נגדו: "אני לא התכוונתי להרוויח כסף כשפתחתי את החברה, רציתי לעזור לנשים החרדיות להתפרנס, אבל אם הם חושבים שאני גנב, אני לא אמשיך להשקיע בחברה" יעקובזון.

לטענתו, כל החברות עימן עובדת החברה קיבלו גם הן הודעה על סגירתה. אלא שבהסתדרות טוענים כי משיחות שניהלו עם חלק מחברות התקשורת עולה כי החברות קיבלו את המידע על סגירת החברה רק מהשיחות שקיימו עם נציגי ההסתדרות. בהסתדרות טוענים עוד כי יתכן והודעת הסגירה נועדה ללחוץ על העובדים במקום לחזור בהם מההתאגדות, כשהם טוענים כי גם במידה והחברה תיסגר תשקול ההסתדרות תביעה נגד הבעלים בגין פגיעה בהתאגדות העובדים.

מכתב ההסתדרות נגד סגירת החברה (סריקה)

מחברת נטסורס נמסר בתגובה: "חברת נטסורס הוקמה לפני חמש שנים עם חזון של יצירת פלטפורמה תעסוקתית הולמת למגזר החרדי. למען מטרה זו בעלי החברה השקיעו ועודם משקיעים ממיטב מרצם וכספם כדי לקדם מאות מקומות תעסוקה לגברים ונשים במגזר החרדי. ואכן, עובדים בחברה היום מאות עובדים, והחברה עסקה רבות בפיתוח משרות עבור מאות נוספים".

"החברה מכחישה מכל וכל את האשמות וההכפשות נגדה, החברה איננה נוהגת לדון ביחסיה עם עובדיה ולקוחותיה מעל ערוצי התקשורת. החברה רוצה לציין כי ההחלטה לסגירת מוקדי החברה נובעת אך ורק משיקולים אישים וכלכלים ולא עקב לחץ על ידי שום גורם".

מההסתדרות נמסר בתגובה: "חברת נטסורס אינה החברה הראשונה וגם לא האחרונה שבוחרת להתמודד עם ההתארגנות של העובדים בצורה כוחנית ובריונית, תוך הפעלת דופי במאות עובדים חרדים מסורים ונאמנים, שבסך הכול מבקשים לקבל את הזכויות המינימליות המגיעות להם. בעקבות הודעת ההסתדרות על הקמת וועד יציג, פתחה הנהלת החברה במהלך לאיים, להבהיל ולהלחיץ נשות אברכים שעמלות לפרנסתם".

"בניגוד לנטען, הנהלת החברה לא מסכימה להידברות עם וועד העובדים וככול שהייתה עושה זאת היינו נענים לכך בחפץ לב. הנהלת החברה מתבקשת להפסיק לנקוט בדרכה הנוכחית ולפנות למשא ומתן בלב פתוח עם נציגי ההסתדרות. כל טענה וניסיון לפגיעה בהתארגנות לרבות איום בסגירת החברה, תקבל מענה משפטי ראוי והולם".

תוכן שאסור לפספס
74 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
47
אנשים מיוחדים במינם.אני מדבר בתור עובד לשעבר שם. יש להם יחסי אנוש מהרמה הגבוהה ביותר שאפשר לצפות ממנהלים. שילמו בזמן כמו שעון.על מה למען השם אנשים בוכים פה ?אף אחד לא חייב לכן כלום תפנימו את זה.
מחלקתמחשובנטסור31.01.16
46
אז ככה, כמה טלפניות שחשבו שיוכלו לקבל תנאים טובים יותר פנו להסתדרות הלאומית שהתחילה להחתים עובדים. באיזה שהוא שלב, ההסתדרות הלאומית הבינה שברגע שיהיה ועד אין לחברה קיום בגלל שזו חברת אאוטסורס שנותנות שירותי טלפנות לחברות חיצוניות וברגע שיהיה ועד. הלקוחות יברחו מפחד משביתות של העובדים ומחוסר תפקוד של
אחד מבפנים28.01.16
45
כשלא נותנים לאשה בהריון מתקדם ללכת לשירותים, וצריך לחכות שעה עד שמשחררים אותה, !!! אשתי עובדת שם! מה שקורא שם שהבנות רצו קצת יחס יותר הולם כמו שאר העובדים של גולן, והדרך שבה העובדים האחרים קיבלו יחס הולם יותר היה דרך ההסתדרות! אז שהלל יעקובזון יפסיק לשטוף לכם ת'ראש פשוט תלכו לתחנה מרכזית קומה חמש ות
יוני28.01.16

הצגת כל התגובות

44
וזה גרוע ושפל מעבדות מצרים !
akuo28.01.16
43
איזה בן אדם מגעיל במדינה נורמלית הוא היה נכנס לכלא אנשים באים לעבודה לא לבית תמחוי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני28.01.16
42
טוב יעשו עוד כמה חברות גדולות נוספות אם יסגרו את שעריהן. בכל מקום עבודה, בפרט אלה בהם משולם שכר נמוך יחסית, קיימות כמה עובדות חסרות מנוחה, המוציאות דיבת החברה אל החוץ, ומאכילות לבלרי אתרים בפטפוטי הבל. התוצאה היא, השמצות חסרות גבולות, מחאות חסרות טעם וגרימת תחושות כאב ועגמת נפש לאנשים שהשקיעו את כל
משה ראובני27.01.16
41
פתאום איפה ההסתדרות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פלונית27.01.16
כנראה הן לא עוברות כאלו השפלות והתעללויות שם
אלמונית28.01.16
40
הוזמנתי לראיון בחברת בת של נטסורס (נראה לי נטאיק) והציעו לי שם תנאים משפילים כל זה כמובן מתוך "חסד עצום" ו"רצון לשלב חרדים". בס"ד חתמתי בחברה חילונית שהציעה לי שכר קצת יותר מכפול מההצעה המביכה של נטאיק ועם תנאים נלווים הרבה יותר טובים. להערכתי עלולים להיות שם אלמנטים של ניצול.
מישהו28.01.16
39
ממה הוא מפחד
י27.01.16
38
לבעלי האתר - האם רק תגובות נגד המפעל מאושרות? מה שבעד - מצונזר? אפילו פה אתם אינטרנסטיים?
יחזקאל שטיינר28.01.16
37
קודם כל לפני ששופטים מי מהצדדים, אף אחד לא חייב את אותן נשים לעבוד שם. כל אחת יכולה לבחור לעצמה מקום עבודה. ואם החלטת מסיבות שלך לעבוד שם כי זה קרוב לבית ויש חברות חרדיות בצוות. אז משלמים על זה מחיר. יש מי שמוכנות לנסוע למקומות רחוקים ולבזבז זמן על נסיעות שלא משלמים לך על זמן זה, אבל מקבלות יותר כסף
לא הכל שחור לבן28.01.16
36
תשאלו את כל העובדים/ות ברשת ברכת הרמ"א
יונה28.01.16
באמת לא הוגן שהמשיכו להעסיק אותך
משה01.02.16
35
אני אישית מכירה שם נשים שהם המפרנסות העיקריות וביום שהחברה תיסגר ,אותם משפחות יהיו בבעיה רצינית... מי שלא מתאים לה שתעזוב למה נשים שמרוצות צריכות עכשיו לשלם את המחיר? בבית שמש קשה מאוד למצוא משרות באווירה חרדית עם תנאים כמו שנתנו בנט סורס... כן והן עכשיו בטח מתחרטות
רותי28.01.16
34
הציבור עדין לא הפנים שמי שאין לה תואר לא שווה יותר משכר מינימום בעבודה! ישר כוח ליעקובזון שהעסיק עד כה בנות בית יעקב שעשו "מצוות אנשים מלומדה" ולמדו הוראה בסמינרים ומאבטלה בהוראה וחוסר תעסוקה מצאו עיר מקלט אצל הרב יעקובזון. שהעסיק אותן למרות שהן היו לא מקצועיות...שיעשו תארים ויחטפו אותן בעבודה!!
ירושלמית31.01.16
33
שלא יבלבל במוח היעקובסון הזה! עבדתי שם שנה פלוס לפני שחזרתי מחופשת לידה, הבטיחו לי מלא דברים, לא רק שלא קיימו אלא גרמו לי להרעת תנאים ליולדת. לא ברור לי מה הם חשבו לעצמם, הרי יש חוקים ברורים ליולדות! בכל מקרה לא ויתרתי ונלחמתי על שלי! אני לא שמחה מכך שהם סוגרים (אם זה לא סתם איום) אבל היחס שם משפיל
עבדתי בנטסורס28.01.16
32
מה לעשות יש שכר מינימום שמתאים לעבודות בסגנון מסוים, לא כל עובד במשק מגיע לו שכר מעל המינימום , אם אין לו מקצוע וזה סגנון העבודה שהוא עושה התנאים הם שכר מינימום כך משלמים על זה בכל מקום מי מדבר פה על הייטק? זה טלמרקטינג
ב.כ28.01.16
31
הבעיה הינה שההסדרות דואגת לקבל מה שמגיע עפ''י חוק אלא הדרישה לקבל יותר. ההיינו אחר שמתאגדים מגיע אח''כ דרישה לעלות משכורת למה ככה החליטו יש שכר מינימום ואיני מחוייב לתת אגורה אחת יותר
צבי 28.01.16
30
מעוטי יכולת וזה גרוע ושפל מעבדות מצרים !
akuo28.01.16
29
מהיכרות אישית, הפרטים בכתבה שפורסמה הערב בלילה כלכלי בערוץ 10 לחלוטין לא מדויקים. וזה בלשון המעטה. ההסתדרות פעלה בבריונות ובאכזריות באופן שגרם לחברה להגיע למצב שהם לא יכולים להמשיך פעילות סדירה עד שהחליטו לסגור את החברה. הלל יעקובסון הבעלים שמוצג באופן שלילי הינו אדם נפלא שפתח את החברה על מנת ליצור
מכירה מקרוב28.01.16
28
ההסתדרות שכל רצונה הוא בעוד דמי חבר של 600 עובדות דפקה להם את הפרנסה, הגיע הזמן לפרק את הסתדרות העובדים
על טעות משלמים28.01.16
זה מר יעקובזון הנכבד שבגללו לא יהיה ל600 נציגות פרנסה להביא הביתה שהוא יקח את האחריות ההסתדרות היא שעוזרת לבנות להגיע לתנאים שמגיעים להם!!!
הצדק ינצח28.01.16
במקום שיסגרו מקור פרנסה למשפחות רבות 600 ליתר דיוק שיסגרו את ההסתדרות וילמדו את הלקח על העוול שעושים לחרדיות.
נציגה מנטסורס28.01.16
27
ההסתדרות הורסת כל חלקה טובה במשק והיא אינה מבינה את ההבדל בין ייצוג עובדים במגזר הציבורי כמו חב' חשמל והנמלים וכו' לבין המגזר הפרטי שם אנשים משקיעים מכיסם וההסתדרות חושבת שהיא תקבע להם מה יעשו מכספם .... הגיע הזמן שעובדים כפויי טובה כאלו יבינו פעם אחת על בשרם שמי שזורק אבן לבור ששתה ממנו שיאכל חצץ..
יוסי27.01.16
תנסה קצת לברר מה באמת קורה שם ואחרי זה תבין שאין שום קשר להסתדרות. הגוף היחיד שיכול לתת מענה לאותם נשים מנוצלות זה ההסתדרות. ואני אומר את זה כאחד שניהל תביעה נגדם. וזכה בתביעה וגם לנו הם בכו את אותם בכיות שהם לא רווחיים בלה בלה בלה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי27.01.16
זה לא קשור לריווחיות!!!!!! זה קשור לזה שזה חברת אאוטסורס שנותנת שירות מוקדנות עבור חברות אחרות. (כמו גולן, ביטוח לאומי וכו...) ברגע שיהיה ועד. כל הלקוחות יברחו. יחפשו חברה של מוקדים וטלפנות שאין להם ועד שמאיים לשבות כל יומיים.
נעמה28.01.16
26
לצורך צדקה? על מי בדיוק עובדים? חסד? הכל ביזנס!
חרדי27.01.16
רובן בנות בלי הכשרה, נשות שאלים, מעמד סוציו אוקונומי נמוך. רמת אינטלגנציה נמוכה. רב הבנות שם היו מובטלות לפני ויהיו מובטלות אחרי. כי מי יעסיק אוכלוסיה כזו. וכן, יש משבר עבודה בבית שמש ויש אנשים בעולם שאכפת להם.
אחת שיודעת28.01.16
25
בבית שמש אין מקומות תעסוקה ורובן מוצאות את עצמן בסגנון עבודה כזה או אחר . הגיע הזמן שהעירייה תטפל בתעסוקה לתושבים. ולא רק לדעת לגבות ארנונה יקרה, העירייה לא עושה למען התושבים!! שתדאג לתעסוקה בבית שמש ולא יצטרכו לעבוד במינימום כסף!! מעבר לכל הנשים שאין להם עבודה , עוד יצטרפו נשות נטסורס. הגיע הזמן לש
מכירה מקרוב28.01.16
24
אני רוצה לראות חברה שתקבל כל עובד כמו שחברת נטסורס מקבלת!! הסתדרות דואגת נטו לכיס שלה ולרווחים שלה על חשבון עובדים ועובדות
רעות28.01.16
23
אישתי לא חתמה..ידעתי מה יהיה.. המצב בשוק לא משו,נותנים לכם מקום עבודה עם תנאים מסוימים..אתם לא מעונינים??תעזבו..אל תגרמו נזק לאחרים..איך יש לכם מצפון לזה עכשיו?? ושימו לב שאף אחד לא מסביר איך התנהגו אליהם..רק אומרים שהתנהגו רע..אני אישית יודע למה הם מתכונים..ותאמינו לי הם ירו לעצמן ברגל.. (נשלח באמ
בעל של עובדת בנטסורס28.01.16
22
וזה גרוע ושפל מעבדות מצרים !
akuo28.01.16
21
כן תפסיקו להביא לרשע הזה 720אלף שקל כל חודש ואז הוא לא היה ריוחי והיה לו סיבה ליסגור נ.ב אם הוא להיה ריווחי הוא היה פושט רגל ולא היה משלם פיצוים ל600 בנות אז אל תאמינו לו בן אדם נצלן גונב מכבשת הרש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני28.01.16
20
אני עובדת בנטסורס כבר שנתיים וכן יש הרעת תנאים קנסות בשכר איומים בפיטורים ויחס משפיל מההנהלה כן התאגדות זה משהו חוקי משהו שמגובה הלכתית עם גדולי הרבנים אנחנו לא כפויות טובה!!! אנחנו בסה"כ מבקשות תנאים סוציאליים שמגיעים לנו לפי חוק וברגע שהקימו את הוועד ישר מאיימים על סגירה איזה חסד זה אם ברגע שהנצ
נציגת נטסורס28.01.16
איזה תנאים סוציאליים שמגיעים לכן לפי חוק לא קיבלתן? את מוכנה לפרט?? ....
חפץ חיים28.01.16
ואני אומרת לכם. יש הקפדה על כל התנאים שמגיעים להם והבעלים, הלל, רק חושב איך לתת ולעשות יותר טוב. הוא בנה מעצמו אחרי שהעיריה התנגדה תחנת אוטובוס שתהיה קרובה למוקד כדי שהמוקדנית שבאות באוטובוס לא יצטרכו ללכת ברגל בגם ובחום מהתחנה שהייתה רחוקה. את זה לא מספרים גם לא מספרים לכם שהוא עושה שמיניות לתת משכ
גם אני בנטסורס28.01.16
אני ועוד מאוד בעלים הפסידו מזה..עכשיו לא יהיה להם עבודה.. יצאנו קרחים מכאן ומכאן.. כשתבקבלת לעבודה ידעת לאן את מתקבלת..להביא פרנסה בכל מחיר..מקום אחר לא יקבל אותך..המצב בשוק על הפנים..לא טוב לך??תתפטרי..אבל למהלגרום נזק לאחרים??? שדרך אגב חלק מהמארגנות חזרו בהם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בעל של עובדת בנטסורס28.01.16
19
א (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד27.01.16
18
עבדתי בעבר בחטיבת התכנה והמנכלית מזל שרם בכל פגישה אפשרית הדגישה ואמרה שכל הרווחים שלהם הם רק מהמוקד... בקיצור הלל יעקובזון בנ"א מדהים שלא מבין מה קורה למטה כדאי שיפטר את כל המנהלים החדשים בנטיק על מנת שלא יסובבו גם אותו יום אחד ויעיפו אותו
עובדת לשעבר28.01.16
17
אני קורא את המגיבים כאן שמדברים על התעמרות ומהללים את ההסתדרות וקובלים על שכר של סודנים... איפה אתם חיים? אשתי עובדת ב'סופר' בקריית ספר והלוואי שתרוויח 25 שקל לשעה. בכלל, אם הבירורים שלי נכונים אז להגיד על הלל יעקובסון שהוא מתעמר זה קצת מוגזם. כרטיס הביקור שלו זה הטוב-לב שלו. חבל שאנשים לא מאמינים
יחזקאל שטיינר28.01.16
16
אני חיב להגיד לכם שכל העובדות שמחות בזה שהביאו את ההסתדרות היחס שם מצד האחראיות משמרת(חוץ מאחת) יחס גרוע יותר מלעובדות ניקיון!!! כדי לצאת להפסקת שירותים צריך להרים יד ולשאול?!?!?! הם מתנהגים ליך כמו אל הזבלות של אחרוני הנשים איזה כמה אחראיות משמרת שלא למדו כלום בחיים ומתעללות בצורה אכזרית ביותר!! אש
אריאל28.01.16
15
ואני חשבתי שהוא רצה להרויח כסף וכמה שיותר תוך ניצול הנשים החרדיות. איזה תמים......
דוד28.01.16
14
מקריאת הכותרת אפשר כבר להבין כמה כסף שילמו לכותב ע"מ שיכתוב טור אוהד על הבעלים ("רצה לסייע ונפגע").... כעובד לשעבר אני יכול להעיד שזה רק קצה הקרחון... משטר דיקטטורי, בוסים קשים שמביעים ביקורת בצורה מגעילה ועוד ועוד. בסופו של דבר, אלו שמנצלים את החרדים בצורה המשפילה ביותר, הם אחיהם - החרדים... אדם
עובד לשעבר28.01.16
13
מכיר את החברה מבפנים גם כי עשיתי שם פרוייקט כלקוח וגם כי אני מכיר אישית גם את הבעלים וגם את המנכלית. למרות שזה אולי לא מקובל בעולם העסקים, החברה הזו הוקמה מלכתחילה כדי לספק תעסוקה למשפחות חרדיות ולא כדי להפיק רווחים. מי שהוא בעלים של חברת בניה גדולה וייזום נדל"ן לא באמת פותח חברה כזו עם כל כאב הראש
אחד שמכיר מבפני28.01.16
12
החברה קמה במטרה להעסיק נשים חרדיות שבלעדי החברה היו יושבות היום בבית חבל מאד שנציגת נטסורס חושבת שתקנה את המעמד והקידום המדומין שלה דרך פרסום שלילי בתקשורת היו כמוה ויהיו אחריה ....שהשתן עלה להם לראש ובמקום להודות בכל רגע לזה שנותן את נשמתו בשביל שלכן יהיה משכורת להביא הביתה אתן בוחרות לירוק לו בפרצ
אני28.01.16
11
אני יודע מודיעה אישית שאכן מטרת הלל יעקובסון לפרנס נשים חרדיות. חבל שכאן במדינה העובדים לא מבינים שגם למעסיקים יש זכויות. אני שמח שהעובדים אכלו את המרק שבישלו. מר יעקובסון אל תחת ואל תפחד. כנראה אתה נפלת על עניים שאינם מהוגנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים27.01.16
אם הוא היה לא ריווחי הוא מזמן היה סוגר את החברה. היא ריווחית וחצי זה סתם איום על העובדים. בסוף הוא יתקפל וישלם משכורות ראויות לנשות אברכים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי27.01.16
היא עוד לא ריווחית. היא תהיה ריווחית. אבל בגלל הועד הלקוחות יברחו ולא יהיו עבודה ואז לא תוכל לכסות על ההשקעה הכספית שהשקיעו בהקמתה.
אחת שיודעת28.01.16
רואים שאין לך מושג ולא חצי מושג בעולם העסקים
גאון פלוס28.01.16
10
דעתו של מרן לא נוחה מכך שנשים חרדיות עובדות בהיי טק. וד"ל.
איציק27.01.16
זאת עבודה בטלפנות ורק מזינים את התשובות במחשב
t28.01.16
מרן הבית יוסף נפטר לפני הרבה זמן , לא היה אז חברות הייטק ולכן לא הביע את דעתו בנידון. ודרעי הוא לא מרן. וגם לא יחליט מי מרן ולא יחליט שאחרים יחליטו מי מרן. כי כידוע אין סמיכה בימינו ... ולכן אין מרן. כפיש
יודע הסטוריה28.01.16
9
אז נכון שלגבי גובה השכר יתכן ואין צורך בהעלאה דרסטית! אבל מה עם יחס???? אף אחד לא מעוניין לעבוד מתוך תחושה שמזלזלים בו!!! ולרוב עדיפה משכורת דלה ושמחה בה ממשכורת שמנה וזלזול מחפיר!!! ולא! יחס לא תמיד ואולי אף פעם לא קשור ליכולת ורווחיות כלכלית! זה קשור לרצון לתת אותו! וזהו! לדעתי גם העובדות המתוסכלו
לויש31.01.16
8
תאמינו או לא יש אנשים שאכן מעוניינים לעשות לטובת הכלל, יש עוד אנשים כאלו!!! לא חסר לו עבודה בתחום שלו ויש לו מספיק לאן להתפתח זה בהחלט לא חלק מהעסקים שלו. הוא עשה את זה מתוך רצון לעזור. החברה הזו עדיין לא ריווחית וזה לא בגלל שהוא לא יודע לעשות עסקים אלא כי איכפת לו מהציבור בו הוא יושב. אבל מכאן ועד
ב.כ28.01.16
7
אני לא מדברת על יעקובזון, הוא לא ידע מה הלך שם,הוא איש טוב, הוליכו אותו באף: עבדתי בנט סורס בחטיבת החומרה. הלוואי מקום לחרדיות: מקום לחרדיות זה מקום שקוראים לך ואומרים לך: כאן ועכשיו תחליטי מה את בוחרת: משפחה או קריירה? עם שכר של 4800 ש"ח לחודש- 9 שעות עבודה בכל יום? התעללויות והשפלות הם החלק הקטן
עובדת נטסורס לש28.01.16
6
וזה גרוע ושפל מעבדות מצרים !
akuo28.01.16
5
וזה גרוע ושפל מעבדות מצרים !
akuo28.01.16
4
כדי שיורו לכל מי שמתחתן לצאת ולפרנס את אישתו.
דן סגל28.01.16
3
בדיוק גפני אמר השבוע שהחדיות שבויות כמו צפון קוריאה זה בדיוק מה שקורה שם אז כיכר השבת תפסיקו להגן על יעקובסון צריך להעמיד אותו לדין על מה שהוא עושה להם אסור להם לפתוח את הפה למה כי הם חרדיות !!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישי28.01.16
2
אני דווקא מאמין להסתדרות,להעסיק נשים בלי זכויות בלי רשות להתאגד,זו ניצול ולא חסד אכן גם במטריקס צריך לעשות זאת. די לניצול נשים חרדיות
שלמה28.01.16
הבעלים אדם טוב שרוצה רק לעשות טוב לאחרים בזכות ולא בחסד שיוכלו לפרנס בכבוד וזו ממש כפיות טובה מצד העובדות שרואות רק רע במקום להסתכל על המטבע בצורה חיובית ולראות כמה טוב יש להן ומשכורות יפות בכל חודש ברוך ה'
נציגה מנטסורס28.01.16
אף אחד לא הפריע להן להתאגד. לא דיברו איתן על זה בכלל מטעם ההנהלה. זה חברת שמוציאה שירות. וכל הלקוחות יברחו אם יהיה ועד עובדים בגלל הפחד משביתות. ולכן סגרו את החברה. ברגע שיש ועד אין קיום לחברה.
טליה, מוקדנית28.01.16
1
אשתי עובדת במקום הזה והתוודעתי מספר פעמים להתנהגות ויחס מחפיר לעובדות כאילו שמדובר בסודניות עם שכר בסיס של 25 ש״ח לשעה עם בונוסים של 25 אגורות לשעה ואחרי זה טוענים שלא עושים עלינו קופה מספר פעמים שאשתי היתה חולה היתה מקבלת טלפון מהר״צ שלמרבה הארוניה לא גילתה התחשבות מינימלית וכל פעם היתה מסימת את ה
מרדכי27.01.16
נראה אותה "מספר פעמים חולה" בשוק ההיי טק החילוני, היתה עפה כמו טיל...
5.528.01.16
אם כבר סודנית, אז עד הסוף... תביא לך 50 שקל לשעה עוד לפני בונוסים. במקום זה אתה מכריח אותה ללכת כל יום ולסבול יחס מחפיר שכזה... טיפת רחמנות על האישה
משה27.01.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

המגיד הרב ברוך רוזנבלום בשיעור ל'אחרי מות' • צפו

כיכר השבת | 01.05.24

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם