כיכר השבת

בעקבות "כיכר השבת"

פרסום ראשון: תביעת ענק של ההסתדרות נגד חברת "נט-סורס"

בעקבות חשיפת "כיכר השבת" על כוונת חברת "נט-סורס" לפטר 600 עובדות חרדיות, הגישה ההסתדרות תביעת ענק נגד החברה על סך מעל ל-100 מיליון שקל, בגין 465 הפרות זכויות (חדשות)

29
חיים אבני | כיכר השבת | כ"ד בשבט | 03.02.16
פרסום ראשון: תביעת ענק של ההסתדרות נגד חברת "נט-סורס"
(צילום אילוסטרציה: נתי שוחט - פלאש90)

פרסום ראשון: בעקבות חשיפת "כיכר השבת", על פיטורי 600 העובדות החרדיות בחברת נט-סורס, ההסתדרות החדשה הגישה תביעת ענק נגד בעלי חברת נט-סורט, שהוגדרה כ"תביעה הגדולה ביותר בגין פגיעה בהתארגנות".

עוד בנושא:

ההסתדרות הגישה לפני זמן קצר, תביעת ענק על סך למעלה מ-100 מיליון שקל, נגד הבעלים הלל יעקובזון וחברת נט סורס, בגין 465 עבירות של מניעת ניסיונות להתאגדות.

בכתב התביעה נכתב בין היתר כי גורמים בחברה מסרו לאתר "כיכר השבת", כי החברה תיסגר בתוך 60, בעקבות מה שהם כינו, פגיעה אישית בבעלים ותחושת מיצוי של הבעלים.

בין היתר טוענת ההסתדרות, כי הנהלת החברה שלחה מעקב אחרי חברי הוועד, וכן כי אחריות המשמרת ניסו להחתים עובדות נגד ההתאגדות, לעיתים תוך כדי שימוש באיומים, ולכאורה בניגוד לחוק.

בתביעה נכתב: "במסגרת מסע לחצים זה לא בחלו בעלי החברה ומנהלים בה מלאיים על העובדות תוך אזכור מצבן המשפחתי, איום כי תוצאת ההתארגנות תהיה שלא יהיה להם לחם לילדיהן,פניה למשפחות על מנת שילחצו על חברות ועד, הזמנת המשטרה בתגובה להחתמת טפסי הצטרפות, הסברים כי ניתן להחליפם בקלות ושבעצם המעסיק "עושה להן טובה" כך שהוא מעסיק אותן, החתמת עובדות על טפסי ביטול ועוד ועוד. הפגיעות בחופש ההתארגנות של העובדות הינן בדרגת החומרה המקסימלית ובוצעו כלפי כל עובדות החברה, באינטנסיביות ובבוטות, תוך שימוש בחולשתן ובמרות המעסיק".

התביעה מפרטת כאמור, לא פחות מ-465 הפרות ופגיעות שכוונו נגד העובדות בנטסורס, בניסיון לסכל את התארגנותן, בגין כל אחת מההפרות המפורטות, ההסתדרות מבקשת לחייב את החברה ואת בעליה בתשלום פיצויים, ללא הוכחת נזק, בסכום של 223,452 שקל להפרה ובסך הכל - 103,905,180 שקל.

כאמור, בהסתדרות מגדירים את התביעה כ"התביעה הגדולה ביותר בגין פגיעה בהתארגנות". בהסתדרות מדגישים כי מטרתם להגן על העובדות ולמנוע את פיטוריהן. עוד הוסיפו בהסתדרות כי כל הפיצויים שיפסקו בתביעה, ימסרו ישירות לעובדות.

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אמר הבוקר: "ההתנהלות של נטסורס במקרה הנדון משמשת כדוגמה למעסיק שמרגיש כי הוא מעל החוק. נזכיר כי במוקד הדיון עומדות מאות נשים אמיצות מהמגזר החרדי שכל בקשתן היא להתפרנס בכבוד ולממש את זכויותיהן הבסיסיות. הגיע הזמן לתקן את המעוות. ההסתדרות תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה ותמשיך לעמוד לצידו של כל עובד מתארגן".

יו"ר ועד הפעולה בנטסורס, אדל אלבז: "בשבועות האחרונים ספגנו יחס משפיל ומזלזל מצד החברה רק בשל ההחלטה הפשוטה לממש את זכות ההתארגנות. ההחלטה להתאגד היא לא החלטה נגד המעסיק, היא החלטה בעד זכויות העובדים. על אף העובדה שיש מעסיקים שמתנגדים לזכויות אלו ומנסים לקחת אותם בכוח, אנחנו עדיין מקוות כי הנהלת נטסורס תתעשת ותפתח דף חדש ביחסיה עם כלל העובדים".

תוכן שאסור לפספס
29 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
18
אינני בקיא בסיכסוכי העבודה שקמו בנטסורס אבל קיבלתי מהם שירות מצויין למשך שנתיים וחצי ובכל ביקורי במוקד של בית שמש התפעלתי מהפרוייקט המעולה הזה שהעניק פתרונות תעסוקה מכובדים למאות נשים חרדיות, צעירות ומבוגרות. הקשר שלי מול המוקד היה קשר מקצועי מציין, הקשבה, תודעת שירות גבוהה, יחס אדיב ומקצועי ולא פחו
דניאל15.02.16
17
עובדים נגד המעסיקים שלהם, כדי שהם יוכלו לקבל דמי חבר של 50 שקל כל חודש , 600 עובדים זה 360000 ש"ח הכנסות בשנה ממיסי חבר, את זה ההסתדרות רוצה, הם מסיתים עובדים, מאימים על בעלי חברות, זה ממש פרוטקשן מה שהם עושים, כל דבר קטן הם עושים תביעה, הם מזייפים ראיות, מקליטים בסתר, בקיצור, מאפיה, מאפיה לכל דבר
אחת שיודעת24.03.16
16
אבל כמי שהקימה בעבר עסק והעסיקה הרבה עובדים אני חושבת שאין לאיש זכות להתערב בהחלטות המעסיק. עבודה היא לא בית כלא ומי שלא מוצא חן בעיניו שיעזוב, או שלחילופין שיקים עסק בעצמו ואז ניראה אותו חכם! הקמת עסק דורשת משאבים, זמן והרבה אחריות. אף עובד לא שותף (ולא צריך להיות) להתחייביות של בעל העסק אבל גם לו
אני03.02.16
הכל יכול להיות גם להכריח בעל עסק להשאיר את העסק פתוח אפילו שהוא מפסיד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
jack from Brooklyn 04.02.16

הצגת כל התגובות

15
חריידים.
דן סגל03.02.16
14
הסיפור הזה יצא מכל פרופורציה!!! בעל החברה - איש אמת! די להחפיש!!!!
רר03.02.16
.
נכון!!!03.02.16
13
יום יבוא והיה אפשר לכתוב על זה ספר עובדות נט סורס כל הכבוד לעובדות מטריקס לכו בעקבותם לא לפחד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני03.02.16
בגללך כולנו הולכות להפסיד מקום עבודה. ויש המון נשים שאין להן סכוי למצוא עבודה אחרת... וגם את, מי יקח אותך? כל בעלי העסקים יפחדו שתלחמי בהם.... את הורסת לעצמך. העולם כמו גלגל מתגלגל לו.
אחת מבפנים03.02.16
12
עכשיו הם מפחדים שהם פשוט לא יוכלו להמשיך להתלל ב450 עובדות בגלל זה הם מפחדים מהוועד כל העובדות הפחדניות שנגד שטפו לכם את המוח רוצים שתישארו שבויות צאו מזה ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ענת03.02.16
ההנהלה אכן מבינה שזה הסוף וסוגרת את החברה. הבעלים מחזיק כמה חברות ובאף אחת לא טענו שהוא מתעלל... בחברת הנדל"ן שלו מתים עליו...
???04.02.16
11
העסק הזה מרויח טוב מאד..יש שם דיוחים פקטיביים על שעות עבודה לגולן.. שהם מקבלים על זה כסף ובפועל אין למי להעביר את הכסף כי לא היה באמת שעות עבודה כאלה וזה כסף נרי שעובר לכיס ההנהלה ..והגיע הזמן שכל המעסיקים שחושבים שכח עבודה של חרדיות הוא כח זול שניתן לזלזל בו. יבינו שנגמר עידן הניצול. די לעשות מיליו
עובדת מפוחדת03.02.16
לה את המח נשארו 8 בנות בעד הועד. אז יותר סביר להניח שהתגובות בעד הועד הן מבנות הועד וכל השאר הן מעובדות נורמליות ההסתדרות שטפה את המח של הבנות האלה שההנהלה עושה מיליונים על גבם וזה שטויות. וגם אם כן. קומו תפתחו מוקד. מישהו מפריע לכן?
אני03.02.16
10
החברה תפשוט רגל והם תשארנה מחוסרת עבודה. ואז מה ? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
jack from Brooklyn 03.02.16
ההסתדרות מבטיחה להן 200,000 ש"ח פיצוים בלי בסיס.. אף אחד לא יכול לכפות על בן אדם לא לסגור את החברה שהוא פתח. נקודה.מדובר בנשים תמימות. מוקדניות. מה אתה מצפה מהן? אם היה להן שכל לא היו מתחילות בכלל ומבינות שאין לזה בסיס אין שום מוקד בארץ שיש לו ועד כי מוקד עם ועד נסגר. הלקוחות בורחים ממנו. אבל הן ה
יעל03.02.16
9
תתביישו לכן. הוא רק מפסיד מהפרויקט, וכל מטרתו לעזור לחרדיות להתפרנס. די עם ההתאגדויות הללו. אתן כורתות את הענף שעליו אתם יושבות. מר יעקובסון אל תיכנע ואל תיכנס לדיונים. סחטנים שבו בבית (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים03.02.16
מה הגאווה הזו הוא לא עושה טובה זה עסק עושק ומנצל. מענין כמה הוא מושך לעצמו. למה הוא אוסר על הנשים להתאגד סלח לי זה רשע זה לא צדקה
שלמה03.02.16
הוא משלם שכר כדין עם כל ההטבות על פי חוק. מכיוון שזה הפסדי אז הוא לא יכול לאפשר ההתאגדויות פתאום ירצו עוד שכר ולמנוע פיטורין של מי שלא עובד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים03.02.16
8
הגיע הזמן להפסיק עם הפגיעה בעובדות חרדיות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי05.02.16
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסרי תרבות05.02.16
6
אני גם עובדת שם בפרוייקט אחר מגולן. והמנהלת שלי אמרה שהכל נעשה בהוראה מההנהלה הגבוהה שום פגיעה במשכורת לבנות או פיטורים או יחס זה לא רק קשור לאחמשיות.. אלה הן מקבלות הוראות על איך להנהיג ובאיזו צורה לפגוע!! אני חושבת שמקום כזה חייב בו וועד.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הכל קשור לההנהלה הגבוהה05.02.16
5
אני עובדת שם וכל התלונות הם לא קשורות בכהוא זה לבעלים זה קשור רק לראשי צוותות ולאחראיות משמרת ובשביל זה ההסתדרות לא תעזור והבעלים צודק שהוא נפגע כי הוא הכל הכי טוב שהוא יכל ובאים אליו בטענות כאילו מה הוא עשה... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירה04.02.16
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שיר04.02.16
3
תגגלו קצת. תראו שההסתדרות תבעה חברות ענק הרבה יותר גדולות מנטסורס העלומה כמו הוט וסלקום ושם היו הוכחות שההנלה התערבה (מה שכאן אין. כי זה לא קרה) ובתביעות ההם זכתה ההסתרות בכמה מאות אלפים עד מיליון. ממש לא מתחיל להתקרב ל100 מיליון. זה סכומים מופרזים רק כדי להגיע לכותרות...
טמטום האנושי04.02.16
מה שתובעים זה את מקסימום הפיצוי הסטטוטורי, בידיעה שבית דין לא נותן את המקסימום. בעקרון זה חלק מהתהליך. בעקרון גם קנס של 150,000 לחברה קטנה זו מכה אנושה או מכת מוות.
דוגלי05.02.16
2
חיזקו ואימצו כל הכבוד לנשים האמיצות סך הכל הן רוצות לעמוד על הזכיות שלהן, וזה מותר להן זה חוק במדינת ישראל! הן לא צריכות לחפש עבודה ולעזוב, אולי זה הגיע ממקום שונה?! הן לא ילחמו אם הן לא היו אוהבות את מקום העבודה חשבתם על זה?! הם פוגעים להם המשכורות ועוד..בהצלחה מחזיקה אצבעות (נשלח באמצעות כיכר הש
שיר עובדת באורנג04.02.16
1
אדם מדהים,אוהב שלום ורודף שלום!!! לא להאמין ללשון הרע!!!
מיש03.02.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 13:38

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 11:45

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 09:13

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

קרקע למכירה ליד ירושלים?

זכות לדירה ירושלמית ב-140 אל"ש - ממש בהישג ידך

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24

הדרך לחיים טובים

מה הטעות הגדולה שאנחנו עושים הרבה והקשר לפרשת שבוע

כיכר השבת | 02.05.24