כיכר השבת

בגלל ש"קנתה הרבה"

עדות מקוממת: ב'אושר עד' השפילו חרדית מול מאות לקוחות

בלי טריקים, שטיקים ו...ברוכות ילדים? לקוחה חרדית שערכה קנייה גדולה ברשת "אושר עד" לקראת פורים, הושפלה על ידי המנהל שהורה "לא למכור לה". ואיך נענו העובדים שהעירו למנהל? (צרכנות)

202
חיים אבני | כיכר השבת | י' באדר ב' | 20.03.16
אושר עד
אושר עד (צילום מסך, ערוץ 10)

מפתים אתכם במבצעים של מחירים זולים, אבל כשאתם מגיעים לקופה אומרים לכם ש"זה מוגבל למספר היחידות": ש', חרדית תושבת שכונת רמות בירושלים, הגיעה אמש (מוצאי שבת) לסניף אושר עד בקניון "רב שפע", זאת על מנת לערוך קנייה לקראת חג הפורים שיחול השבוע ולאחר שראתה מודעות על מבצעים ומחירים מיוחדים. אולם לאחר שעות ארוכות של בחירת המוצרים שבמבצע, נאמר לה בקופה כי הרשת מסרבת לאפשר לה לבצע את הקנייה בגלל שהמבצע "מוגבל במוצרים" ומנהל הסניף השפיל אותה מול מאות הקונים בחנות.

ש' ביקשה לרכוש, בין היתר, 40 אריזות של "ופלים" שהיו במבצע, עבור משלוחי מנות, אולם בקופה נאמר לה כי הרכישה מוגבלת לחמישה עשר מוצרים בלבד, ולכן היא לא תוכל לרכוש את 40 אריזות הוופלים. הלקוחה תהתה מדוע אין כל שילוט בחנות שמורה על הגבלת מכירת המוצרים ל-15 בלבד והופנתה לקופה הראשית. לטענתה, לאחר שהסבירה כי היא רוכשת את המוצרים למשלוחי מנות שהיא מכינה לפורים, מנהלי החנות אישרו לה לרכוש 20 יחידות של המוצר שבמבצע.

אלא שכאשר הלקוחה הגיעה לקופה על מנת לשלם על הקנייה כפי שאישרו לה מנהלי החנות, הזעיקה הקופאית את מנהל הסניף למקום וזה החל לצעוק עליה ולהשפיל אותה מול מאות הקונים ששהו במקום.

לדבריה, גם לאחר שהסבירה שוב ושוב כי היא שוהה במשך שעות בחנות על מנת לערוך קנייה גדולה וביקשה להבין מדוע הרשת איננה מפרסמת בשום מקום כי היא מגבילה את הרכישה ל-15 מוצרים בלבד, המשיך מנהל החנות לצעוק עליה ולהשפילה לעיני כל. בסופו של דבר, הורה מנהל החנות לקופאית לצאת להפסקה ולא למכור את המוצרים ללקוחה. לטענת ש', המנהל צעק לעברה: "אני מנהל כאן ואני החלטתי שאני לא מעוניין למכור לך".

"בחיים לא הושפלתי ככה, ועוד על מה? על זה שרציתי לערוך את הקניות שלי לפורים באושר עד?" אומרת ש' בשיחה עם "כיכר השבת". "אני לא מבינה איך קורה דבר כזה, במקום להתנצל על כך שאין שילוט על הגבלת המכירות אני נאלצת לצאת בידיים ריקות לאחר שפיניתי שעות לקניות העמוסות. בנוסף, אני נאלצת לספוג השפלות וצעקות ממנהל הסניף בלי שום סיבה".

ש' מספרת כי גם כאשר ביקשה לשלם את המחיר המלא על המוצרים שבמבצע, מנהל הסניף צעק עליה והורה לקופאיות "בשום פנים ואופן אל תעשו לה חשבון, היא לא תקנה אצלי". הלקוחה התחננה והסבירה כי לצורך הקניות היא נאלצה לקחת "בייביסיטר" לילדיה, אבל גם טיעון זה לא ריצה את מנהל הסניף שהתעקש שלא לאפשר ללקוחה לקנות בחנות, ללא שניפק שום סיבה.

מלבד ההשפלה והנזק שנגרם ללקוחה, מדובר לכאורה בעבירה על חוקי הגנת הצרכן שקובע (סעיף 15, א) כי בעל עסק שמפרסם מוצרים במבצע עליו לפרסם את כל התנאים למכירה. על פי חוות דעת שניתנה בעבר על ידי המועצה הישראלית לצרכנות, אי מתן הצהרה עבור מגבלת מספר יחידות ללקוח במבצע, מהווה הטעיית לקוחות ומפרה את החוק.

בחוק נכתב כי "עוסק שהודיע ברבים או במקום העסק על מכירה מיוחדת, יבהיר אילו טובין או שירותים כלולים בה ואילו טובין או שירותים אינם כלולים בה, את מחירם אצלו לפני המכירה ואת שיעור ההנחה או המחיר לאחר ההנחה, וכן תנאי המכירה המיוחדת", כאמור, בחוות דעת שניתנה בעבר על ידי המועצה הישראלית לצרכנות, נקבע כי ב"תנאי המכירה המיוחדת" נכלל גם הגבלת מספר המוצרים ללקוח.

ניסיונותינו לפנות לרשת "אושר עד" לקבל את תגובתה לא נענו.

עובדים בסניף אמרו ל"כיכר השבת" כי לאחר התקרית ניגשו חלק מהעובדים למנהל והעירו על הדברים. לטענתם, המנהל הגיב כי יתכן שטעה אך בשעת עומס שכזו (ערב פורים ח.א.) אין לו זמן לבדוק לעומק את הדברים ועל כן החליט שלא לאפשר ללקוחה לרכוש שום מוצר.

גילוי נאות: המקרה אירע עם קרובת משפחתו של הכותב.

תוכן שאסור לפספס
202 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
137
בעלי הלך לקנות חבילת טיטולים במכולת הקרובה לבית. (יש לציין שמדובר ברשת אחת גדולה שלה שייכות כל המכולות לא אציין את שמה כרגע) על החבילה היה נקוב מחיר ואילו המוכרת בקשה מחיר גבוהה יותר, למרות החוק מחייב למכור במחיר המצויין על המוצר!!! פשוט חוצפה. בנוסף יש לציין כי הרבה פעמים יש בחנויות בלאגן, סחי ומי
אילה מירושלים21.03.16
גם אני חשבתי שיהיה לנו טוב וכי שפע שוק לא טוב ובמקום זה יהיה אושר -עד יותר טוב , אבל התאכזבתי בגדול, השירות שם הוא על הפנים , והמחירים הם מלאי טריקים ושטיקים - למי שבודק באמת, אז אל תתגגעי כל כך
ירושלמי21.03.16
136
הם מוכרים מוצרים של כל החברות שמספקות מוצרי ניר, אבל מחרימים חברה חרדית שומרת שבת - שניב ! חוצפה!
קוקי21.03.16
135
הכל יזום לכתחילה ע"י חוקרים פרטיים של מתנגדים לאושר עד. שימו לב לכתבות ותבחינו. זאת לא הפעם הראשונה, גם בשבוע שעבר זייפו תקלה ע"י חוקרים פרטיים הכל מזוייף, ותחרות עסקית. הדיוק בפרטים מלמד על תיכנון מראש. מוכן להתערב עם מי שרוצה
משה- חוקר פרטי 21.03.16

הצגת כל התגובות

134
לא סתם המנהל צעק על האשה יש סיבה לכך. ואמשיך לקנות באושר עד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי21.03.16
תקנה איפה שאתה רוצה זה לא קשור לכתבה.
....ל9321.03.16
133
שאין מבצעים. המחיר הוא פשוט זול כל הזמן בלי טריקים. אבל בכל זאת לפרסם סיפור כזה על אושר עד לפני תגובתם זה פשוט לשון הרע מדאורייתא!! איך אפשר להאמין לצד אחד בלי לשמוע את הצד השני? המפרסם פשוט רשע!!
דודו21.03.16
132
פ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צרי20.03.16
131
חלקים בתוכנו אוהבים להיות המסכנים אל תהפכו את כולנו לכאלה
למה חרדית?21.03.16
130
שנה שעברה היה מבצע כלשהו של קפה. וכשהגענו לקופה אמרו שמוגבל ל-3 יחידות. הדבר לא היה מוזכר בשום שילוט. אחרי השפלה לא יפה כל משפחתנו לא דורכת שם יותר.
שרי21.03.16
129
חשוב לדעת איך טיפלת במקרה זה, להתנצל ולפצות עוד היום יהיה הכי טוב לכולם- לך, ללקוחה ולנו לקוחות הרשת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מ21.03.16
128
נורא מסקרן למה בוחרים העורכים לכתוב נגד אושר עד. לי כקורא מהצד זה נראה כמו נקמנות עסקית ועיתונאות רדודה. חבל כי בסה"כ יש פה אחלה אתר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי21.03.16
127
הייתי עובד מחסן באו"ע.. נשברה לי הרגל ופוטרתי באסמס... הלוואי ייפשטו את הרגל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עובד לשעבר21.03.16
126
של כובעים וחליפות בציבור החרדי - שמוכרים סיפורי טרקלין, כמו אירופה וכו'. ןהמחירים מאמירים..... איפה איש הקוט'ג שירים את הכפפה.
בן ישיבה21.03.16
125
ולדאוג לכך שהמנהל יפוטר בבושת פנים ולפרסם שם המנהל אי קניה במקום לא פוטר את הבעיה אלא ע"י הגשת תלונות ואז יפורסם בכל האתרים
אריה21.03.16
124
מהכותרת משתמע שהמנהל העליב אותה בכך שהיא הביאה הרבה ילדים! מה הקשר????!?!?!.
קושרת20.03.16
123
אני קורא נלהב שלכם אבל אין ספק שאתם עושים על אושר עד אמבוש רציני וזה נראה ממניעים לא כשרים וזה מוריד לי מכם. אתם אתר אתר מצוין לחו זרים בתשובה וכולם מרגישים את זה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מתן20.03.16
122
ככה זה אושר עד עושים מבצעים על שני יחידות , ואח"כ יגידו בלי טריקים ובלי שטיקים
מיכאל21.03.16
121
כל הקונים להתאחד יחדיו או לעשות חרם או לדרוש שינויים קיצוניים בכל ההתנהלות באושר עד . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רי21.03.16
120
הפתרון הכי מוצלח ויעיל בימינו זה לשלוף את הטלפון הנייד ולתעד. עם זה אין וויכוח ואי אפשר להכחיש שהיה. במקום אחר הוא היה מזמן מפוטר והיו מפצים הלקוחה על עוגמת הנפש שחוותה. אני הייתי ממליצה לה בתור חרדית אמיתית להבין שזה קרה לה ורק לה בהשגחה פרטית מדוייקת להפליא ובאותו יום היא כיפרה לעצמה עוונות רבים.
@@@@@@@@@@@@@@@21.03.16
119
לשון הרע ואסור להאמין לדברים. הכותב אמנם קרוב משפחה אבל הוא לא נכח באירוע-כך שלדעתי זה לא נחשב מקור ראשון . כל אחד מספר ומכניס את רגשותיו...-בכל אופן יש בעייה גם לגבי שאר התנאים בהם מותר לספר לשה"ר-כמו חקירת נסיבות האירוע שיש לחקור היטב-דבר שקשה לעשות. לפני פרסום כתבה כזו מומלץ לשאול רב.
יוסי21.03.16
118
קונה הרבה
יאיר21.03.16
גסה.
123421.03.16
117
אושר עד.......הקופה
לוי21.03.16
116
לא פעם ראשונה בחנות הזאת גם לי קרה סיפור דומה פשוט הפסקתי לקנות שם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שאול20.03.16
115
מה שקרה לנו בסניף הזה, לפני כמה שבועות נכנסתי ובעלי החנה את האוטו, כשביקשתי מהם לאפשר לו להיכנס (כבר סגרו דלתות) כדי לעזור לי לסחוב המנהל הזה בשום אופן לא הסכים, גם כשראה את בעלי מסתכל מהחלון איך אני סוחבת (לא היתה עגלה) פשוט לא הזיז לו והעליב נורא. עד שהוא לא מתפטר גמרנו איתם וכך עוד קרובי משפחה של
מלי20.03.16
114
כולא קנתה את כל המבצעים כדי למכור ולא כדי להשתמש, העלתה את חמתו של המנהל, עשתה תור ארוך וכל הלקוחות היו צריכים להמתין לה הסתובבה בכל החנות עם מיליון עגלות ואח"כ לקופה הראשית ואח"כ בלאגן בקופה שקנתה ואתם עוד רוצים שאושר עד יגיבו ויספרו כל מה שהנכסית עוללה ..... כל הכבוד על שתיקתם - עליהם נאמר ואוהביו
חבללל20.03.16
113
אתה גדול... אתה יכול לכתוב פשעטיל ממש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתי20.03.16
112
אולי אולי ילמדו לקח אם זה היה חילונית היתה תובעת אותם עד העצמות גועל אבל בתור אחד שקנה שם אין יותר ממתאים
אושר לא לעד21.03.16
111
אני קונה רק ב"רמי לוי". אושר עד = גועל של אנשים.
נחמי20.03.16
110
הפתרון הכי מוצלח ויעיל בימינו זה לשלוף את הטלפון הנייד ולתעד. עם זה אין וויכוח ואי אפשר להכחיש שהיה. במקום אחר הוא היה מזמן מפוטר והיו מפצים הלקוחה על עוגמת הנפש שחוותה. אני הייתי ממליצה לה בתור חרדית אמיתית להבין שזה קרה לה ורק לה בהשגחה פרטית מדוייקת להפליא ובאותו יום היא כיפרה לעצמה עוונות רבים.
@@@@@@@21.03.16
109
קראתי את הכתבה משום מה זה לא נראה לי אמין ואני ממש לא מאמין לאשה שזה נראה כמו חיסול חשבונות ברור שעדיף לקנות באושר עד מאשר לקנות ברמי לוי חייב להיות שהאשה היא פריינקית מאומללת
יואל 21.03.16
אני לא מקנאה באישה שלך...
אחת22.03.16
108
אני ירושלמי ואני מעיד כי אושר עד זה חלאת מקום הן מצד מחירים הן מצד יחסים בואו נתרחק משם
ירושלמי21.03.16
107
אם הפרטים נכונים הרי שהרשת עברה על החוק בזה שהיא לא מפרסמת את התנאים באופן בולט חוץ מזה שהמנהל הזה נכשל בתפקיד העיקר כותבים בלי טריקים חחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היא זוכה20.03.16
106
בעיות יש לי עם רשתות שונות
ג'וני20.03.16
105
אני הייתי קופאית באושר עד במשך 3 חודשים. האמירות שנאמרו פה הם ממש לא מכבדות יש פה לשון הרע וזלזול ענק!! אושר עד לא נועד לקנייה בכמויות מסחריות. זה רשת טובה שברוב הסניפים שהמנהלים שם הם אנשים טובים. חבל סתם ללכלך על אנשים אם אתם לא יודעים את האמת. ויכול להיות שהאישה הזו גם לא בסדר ואתם רואים רק את הצ
מוריה21.03.16
אצלינו החרדים זה כמות רגילה... אצל ה"חילוני" מרגליות אולי זה כמות מסחרית
ירושלמי06.04.17
דבר שני אם יש הגבלת כמות צריך שלט מאיר עיניים כדי לא להטעות את הצרכן .דבר שלישי המנהל לא יכול להשפיל לקוחה מה גם שקיבלה אישור מהקופה הראשית . היית קופאית 3 חודשים אז אולי לא ראית הכל? או שבסניף שלך זה לא היה קיים אבל בסניפים אחרים כן?? ואם זה היה קורה לך? גם היית רוצה שיתעלמו?
123421.03.16
104
אם מנהל ניגש לצעוק על לקוחה כנראה היא שיגעה את כל הסניף. הרבה אנשים נהנים מהקניה באושר עד. הלקוחות ברובם המוחלט הם בעלי משפחות ברוכות ילדים ועד היום אף אחד לא הוגבל. כתבה שמנסה להסית את הלקוחות לקנות ברשתות מתחרות?! אולי.
לירון ל21.03.16
103
אם אושר עד לא מעונינים למכור לציבור שיש לו משפחות ברוכות ילדים אנא מכם על תפתחו סניפים בתחומי הציבור החרדי המשיכו לפתוח סניפים בכל מיני מקומות המרוחקים לציבור החרדי כמו שהיה עד היום ברגע שהחלטתם לפתוח חנות בתוככי הציבור החרדי קחו את זה בחשבון ותזכרו כי לא לעולם חוסן ויבוא יום וגאוותו נשבתה! זה לא המ
די להשפלות20.03.16
102
לכבוד האתר ככר השבת. האם ידוע לכם מזה הוצאת שם רע ? החפץ חיים כותב שע"פ דין אדם שמספר לשון הרע ומוציא שם רע ניקרא רשע ואסור להאמין והוא בודאי שקרן, כן שקרן ! 2 זה גם נגד כל הגיון הסיפור המצחיק הזה. 3 אין ספק שזה לא נכון, גם אני קונה שם בד"כ ולא ראיתי אף פעם דברים חריגים, ובודאי שלא משהו יותר מרמ
בנימין פרידמן20.03.16
הרע, ולגבי הערבים, גם באושר עד יש עובדי קבלן של תנובה,טרהו כדו' שהם ערבים (בעיני ראיתי).
לבנימין21.03.16
101
אין להם כבוד והערכה לבני אדם וזה לא הסיפור הראשון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד20.03.16
100
גם לי היה קטע אחר עם ההנהלה הם פשוט חסרי טקט
אבנר20.03.16
99
ופועלים של רמי לוי עשו פיגוע פעמים מה לעשות כסף מעוור עיני חכמים קל וחומר טיפשים
ללא שם26.03.20
98
אושר עד יש להם יחס מבזה ביותר
יוסף22.03.16
97
זו הכתבה השלישית נדמה לי נגד אושר עד. בדקתם את יש??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חרדית22.03.16
96
מה יותר גרוע -האיפונים ,,,,,,,, או החרדים המתגייסים ,,,,,,,או התנהגות שיוצרת חלול ה !!!!! נשאל את הרב ברלנד שמקלל את כל מי שמחזיק אייפון - מה אתם אומרים ? מה יותר גרוע ?
חכם קארקוש 21.03.16
95
אחרת למה שלא ימכרו את כל הכמות הם הרי מרווחים ואדם רגיל לא קונה 40 חבילות וופלים
רמי20.03.16
94
הבדלים גדולים בין מחירי מוצרים במדבקות לבין הקופה ועוד דברים שאי אפשר להעלותם על הכתב
אהרן20.03.16
93
אין כמו אושר עד! חוויה של קניה! הכל ובזול :)
שני20.03.16
לאשה הנ"ל זו גם היתה חווית קניה, וחבל מאוד על חוויות כאילו.
נכון21.03.16
92
זה עובד הפוך. אתם שמים לוגו אושר עד, כותבים ומכניסים לתודעה. למרות המסר הישיר השלילי.
ari320.03.16
אף אחד לא סבל דרעי אחרי אוסלו אבל המשפט האידיוטי שלו העלה אותו בדיוק כך ר' ישי אף אחד לא שם עליו והנה היום יש לו מעריצים רבים
לא מצביע כלל20.03.16
91
המחירים רשומים, היחס אדיב ויש אורזים אם צריך.
שרה20.03.16
90
האושר עד הקופה הכי יקר שיש זה בלוד
האושר עד קופה ה24.03.16
89
עובדת העבירה בקופה פאפיה במקום מנגו כי חשבה שראתה מנגו בשקית. שמתי לב כשבדקתי חשבונית. כשהערתי לה, אמרה הייתה כבר שותק כי עכשיו התשלום גבוהה יותר (כי עלה יותר)
ראובן18.07.21
88
נתקלתי בכמה מקרים דומים והוא פשוט מתייחס רע ללקוחות.
איציק20.03.16
בכל הסניפים השירות דוחה במיוחד
לא21.03.16
87
היום הגעתי בעשר לקנות כדי שיהיה למשפחה מה לאכול הערב ומחר ומצאתי סניף סגור. מדוע לא מפרסמים באינטרנט וכד' שב יום כזה הם פותחים בשעה 13:00 . לא עדכנו. הפסידו, כי הלכתי לרשת אחרת
פנינה18.07.21
86
רק שערי רווחה. זול יותר,נקי, צוות זריז, מסודר, יחס מדהים!
חיים20.03.16
85
קיבלתי שרות גרוע. אל תקנו מוצר המצריך קבלת שירות או החלפה כמו ביגוד ומוצרי חשמל מבלי לבדוק את תנאי החלפה. קניתי בגד ולא הסכימו להחליף בשום אופן מאחר והאריזה הייתה פתוחה. כל חנות בגדים מחליפה בלי בעיות.
אור אל05.04.17
84
רשת נהדרת ,למרות שיש הרבה קונים תמיד נקי ,תמיד עובדים הרבה קופות , זה היכול לקרות בכל מקוםובכלל לא אופייני . ורשתות אחרות שמפסידים לקוחות שישתדלו יותר במקום להכפיש
ברכה22.03.16
83
הבעיה באושר עד שיש שם מנהלים בלי נסיון עובדים מחסן שנה שנתיים ואז מקבלים ניהול סניף ועפים אחרי כמה שנים או שהם משפחה של המנהל
יוסף שפר22.03.16
צודק בכל מילה ומילה הכל נכון אני מכיר את זה מקרוב
אור 22.03.16
82
סופר זול איכותי נקי ומצוין ממליץ בחום
יוני22.03.16
81
ממורמרים................
ישי22.03.16
80
בעבר היתה זול פה לאחר שהחליפו שם ונקראו אושר עד הגיעו כאילו כבשורה חדשה האמת שמדובר באותם אנשים ואותם שיטות מי שמעז לקנות מעבר למכסה ,מקבל יחס של גנב ,מזמינים לו קב"ט ומשפילים אותו . זו המדיניות דבר לא השתנה.כך היה בזול פה שהוחלף ל"אלף" נמכר לשופרסל. והבעל בית(ידוע לכולם) פתח את אושר עד.וכיום מתחר
מישהו21.03.16
79
ממש חוצפה אם לא כתוב שזה מוגבל , אסור להגביל אחרי שהגעתי לקופה גם אם היה טעות במחיר חיביים לתת את המחיר שיש על המוצר
אריאל21.03.16
78
השם ירחם עליו!!!!!!!!
מרים21.03.16
77
תגובות שמונים וחמש שיגעון😲😲😲 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאור21.03.16
76
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי21.03.16
75
מה קרה? נחרב העולם? ברב המקומות מס' הפריטים מוגבל. אז מה?? שימו לב שניסה לבוא לקראתה ואישר לה 20, גם נחמד מצידו. מה אתם נסחפים?? באמת נראה לכם הוא כזה דפוק? כנראה דיברה לא יפה, עשתה פרובקציות מול כל הלקוחות וכו וקצת לדון לכף זכות, אוקי? ערב פורים, יש לחץ מטורף... בעיני היא היתה צריכה להתקפל ולשמור ע
ירושלמית24.03.16
במיוחד שלא היה רשום הגבלה, ואל תשכחי שגם את ה20 הוא לא הסכים למכור לה. לא קונים באושר עד. כי הם עושים "שטיקים" ואנחנו לא "פרייארים" של לנדאו ומרגליות.
ירושלמי06.04.17
74
הגלוי נאות היה חשוב לכן ירדתם לפרטי פרטיםר
רפאל23.03.16
73
תגיעו מיד אחרי חג שיוצא יומיים ותבדקו את הקפואים. הם מופשרים!!! לחיסכון בחשמל הם מכבים את המקפיאים בשבתות וחגים וסומכים על המוצרים הקפואים שישמרו על הקור. ומי שיודע המוצרים מתקלקלים כשמקפיאים אותם פעם שניה.
אם כבר באושר עד22.03.16
72
בשביל ליצור לחץ חברתי מטופש על החנות. הייתי שם ולא היו דברים מעולם. סתם אשה צעקנית חסרת בושה שהתעקשה לעשות מהומה על לא מאומה. ניצלה את היותה בעלת חזות חרדית בשביל לעשות חילול שם שמים . בושה שאנחנו נגררים אחרי מר שמועתי ומשמיצים כל מי שאפשר.
מאיר גרינוואלד21.03.16
71
ב בהצלחה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זהר20.03.16
70
פשוט התנהגות מכוערת זה לא יפה בכלל כל הדבר הזה זה הלבנת פנים וצריך לעשות עליהם חרם והם צריכים לעשות הגבלת מחירים וכמה מותר לקנות
יעקב 28.03.16
69
על פי הגמרה במסכת בבא מציעא דף נח עמוד ב אין למנהל עולם הבא
יאיר מיבסקי 23.03.16
68
יש בעיה בניהול של מנהלים שמתנהגים לאנשים לא יפה ואחרי שואלים למה הם מושמצים באתרים
יוסף שפר22.03.16
67
כל הכבוד כיכר השבת!!! אני מזדהה עם כל מילה! אני מכיר תסניף ומכיר תמנהל.כל מי שגר בשכונה מודע להתיהרות ולהעלבות שהנהל הזה מטיף באנשים. מה שיזעזע אותכם שהיה לי את אותו סיפור כשעשינו קנייה תלת חודשית קנייה של 15.0000 שח. והמנהל אותו הדבר התחיל להתיהר ולצעוק עלינו כי מידי הרבה זמן לקח בקופה!! בידיוק או
מוישי ליפשיץ22.03.16
66
כיף לקנות שם מחירים אחלה מנהל גבר בחיים לא עושה בעויות
חיים קוסובסקי22.03.16
65
אני כלקוח במקרה כזה יהפוך שולחנות ולא יצא בלי כלום מהחנות ואח"כ יתבע כי יש חוק סימון שההגבלה צריכה להיות בגודל יחסי למודעת המבצע . ואת הלחץ של מנהל בעב פורים אני גם מבין גם אני מתפוצץ לפעמים ללא צדק .... אבל שישלם פיצוי והתנצלות
אריה26.03.16
64
שלא יפרסמו בככר השבת בתמורת להטבות ברשת
שרית20.03.16
63
התקשרתי לסניף ב"ש. ההודעה המוקלטת הודיעה כי הסניף נסגר ב- 15.00. בשעה 14.06 סירבו להכניסני למרות שהצבעתי על המענה המוקלט . עובד החנות ,חרדי, ככל הנראה סגן המנהל, אף התנהג באופן מזלזל כשהגיב להתראתי כי אפנה לבית המשפט וזאת משהגיב , לעיני לקוחות, במילים "אתה לא הולך לשום מקום". בגלל התנהלותם הפסולה
יעקב 04.12.19
62
מתחת לכל שילוט של מחיר מבצע רשום בקטן מוגבל לכמות ואם תוכיחו לקופאי או אחמש שלא הם יתנו לכם בכמות שלקחת. מנסיון. כנראה שכל הצדדים התלהטו בדיבורם ובשעת שיא ולחץ אלו התוצאות .
רפאל23.03.16
61
כל אחד להוציא כמה מוצרים ולהניח אותם במקום אחר בחנות. לשם מחאה. אולי ככה הם יתנהגו יותר יפה ללקוחות.
כולם להגיב במעש22.03.16
60
איפה הכבוד לאישה !!!!גועל נפש של מנהל ,אפילו אם תיהנה לו מליון סיבות לא צועקים על אישה, ובשביל מה וופלים מפגר !!! יכל לדבר איתה בצד לא מול כל החנות . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
esti22.03.16
59
לפני מספר חודשים קראה הקופאית למנהל וההוא החל לנזוף בי על שלקחתי כמות שחרגה ממה שנראה לו למרות שלא מוזכרת הגבלה כזו בשום מקום יש לציין שזהו הסניף היחיד בו המנהל מתנהג בבריונות ואגרסיביות, חשבתי שהוא כבר לא עובד שם...
אהרן21.03.16
58
אני מכיר תסניף המדובר ומכיר תמנהל ויותר מקומם שהיינו באותה סיטואציה שעשיתי פעם קנייה של 15.000 אלף שקל.ולא קניתי לא מבצעים ולא נעליים קנייה גדולה לכמה חודשים.גם לנו נצמד המנהל והתחיל לצעוק ולהשפיל.אמיתי!!! מנהל שמתיהר מאוד על הלקוחות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוישי21.03.16
57
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה21.03.16
56
איזה מין שם טפשי בחרו להם המעיד על חוסר חוש טעם, לפעמים זה יכול להעיד על חוסר רגשיות
אסטטי21.03.16
55
אושר עד הקופה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק21.03.16
54
מתפרסמת ישירות כמו תמיד מישהו למעלה צריך לסנן??
יוני יוני21.03.16
53
האם שכחו את כל מהמבין פני חברו ברבים כאילו שפך דם? בושה
אזרחית24.03.16
52
הם רומסים את כל הספקים הקטנים לוחצים עליהם במחירים עד כדי איומים בחוסר התחשבות משווע תפסיקו לקנות שם את המחירים שלהם תשיגו בכל רשת דומה
חיה22.03.16
51
בציבור שלנו לצערי הרב שוכחים לפעמים שדרך ארץ קדמה ללבוש החרדי ולפעמים החסידי.... פוגעים באנשים ברבנים באלמנות וכל זה עוד באיצטלה של שמירה על הדרך ועל היקר לנו מכל.... כואב הלב שהפוגע עוד חשוב שעושה בך מצווה חשובה... זו עוד אבן אחת מ"ההתפרקות" שלהחרדים
יוסי22.03.16
50
בהתחלה חשבתי ש"כיכר השבת" מגזים בכתבות על ההטעיות במחירים ב"אושר עד" עד שעשיתי קניות לפורים וראיתי שחבילת 7 שוקולדים של עלית עולה 26.90 אבל בבודד שוקולד עולה 3.50 -- יוצא שבמרוכז אתה משלם 3.84 במקום 3.50 ...
שמוליק21.03.16
49
גם בסגולה יתיחסו אלי ביחס מזלזל לפני כמה זמן.. בושה וחרפה.. ומאז אני מדיר את רגלי משם.
תושב פתח תקווה21.03.16
48
כתבה חסרת פואנטה
אבי21.03.16
47
זאת הבעיה שלנו, שנותני שירותים חושבים שהם עושים טובה ללקוחותיהם, ולא הוא! אנחנו מפרנסים אותם, והגיע הזמן להצביע ברגליים. מי שאינו מכבד את זולתו, כל שכן את המפרנסו, אינו ראוי וצריך ללמדו לקח.
איתן21.03.16
46
הכוונה: כי הדתיים והחרדים מגישים תמיד את הלחי השני לקבל סטירה נוספת
דתי21.03.16
45
ממש חוצפה לא אקנה שם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתי20.03.16
44
על סך 1000000 שקל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהשוע20.03.16
אפשר לתבוע אותם פי מאה.
אפשר21.03.16
43
בתור ספק חרדי שעובד עם הרשת אני מזדעזע מחדש כל בוקר על יחס נוראי! שהם נותנים לספקים כולל סוכנים נהגים וסדרנים .... מיותר לציין שבתור אחד שנמצא יום יום בסניפי אושר עד אני נתקל שוב ושוב גם בזלזול בלקוחות.. הגיע הזמן שמישהו שם יתעשת ומהר.... (אני אישית כבר לא עורך שם קניות מזמןןן!!) מומלץ גם ל
שלמה המאירי 20.03.16
42
הייתי עד לסיטואציה.. הלקוחה לא בדיוק דיברה יפה ובתמימות כמו שמראים בכתבה פשוט בושה שמנסים להשחיר את הרשת!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי20.03.16
שעובר קורסים (כמו בכל רשת) יחסי ציבור והם צריכים לעמוד בכל לחץ עבודה.
נו נו21.03.16
41
בתור אחד מהצפון שרגיל לקנות כל שבוע בסניףקרית ביאליק -צור שלום במאות שקלים , לאור האמור אני מפסיק את קניותי ברגע זה עד שאראה התנצלות בכתב בפני הלקוחות לא אפרנס רשת שמשפילה ומבזה את לקוחותיה הנאמנים י.ח.ל- חיפה (נשלח באמצעות כיכ
בושה20.03.16
תמיד מציינים שם מחירים על מוצרים ולא מציינים הגבלה של מספר הפריטים אין לנו כוונה לעזוב את הסניף. הוא ממש נוח! אנחנו לא קונים לפי יחס אלא לפי מחירים וזמינות. ואני לא יודעת איך התנהגה אותה אישה, אולי היא יצרה בעצמה דיברה בתוקפנות ויצרה אוירה שקוראת לעוד קונים להיות לא שבעי רצון?
לאה20.03.16
40
ברשת מתחרה שדווקא על המוצרים שהיה במבצע היה הגבלה וכשהסברנו להם שיש לנו שבת חתן איחלו לנו מזל טוב ונתנו לנו לקנות חופשי חופשי במחיר מבצע אז יש רשתות אחרות שמתנהגות יפה לכו לשם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנשה20.03.16
39
יש באתר זה משהו מגמתי נגד אושר עד. למה אף אחד לא שואל את עצמו על מה התעקשה האשה? גם כמות של 15 יחידות במחיר הפסד זה יפה למה צריך להגזים? את רוצה עוד , תשלמי מחיר רגיל. ברוב המוצרים המחירים סבירים ואפילו זולים יחסית. ברמי לוי יותר טוב??? כל העובדים ערבים כולל הקופאיות והסדרנים.
אילנה20.03.16
ואחר כך תעיר הערות. אפילו כשהיא הייתה מוכנה לשלם מחיר מלא והתנצלה המנהל המשיך להתנהג אליה לא יפה
אלי20.03.16
למה לא קראת עד סוף הכתבה הנה חלק: "ש' מספרת כי גם כאשר ביקשה לשלם את המחיר המלא על המוצרים שבמבצע, מנהל הסניף צעק עליה והורה לקופאיות "בשום פנים ואופן אל תעשו לה חשבון, היא לא תקנה אצלי". אושר עד מפוצץ בטריקים ומפוצץ בשטיקים!!!! רמי לוי אין טריקים ושטיקים!!!!
לאילנה20.03.16
גם אם הטענות מול אושר עד צודקות, עדיין זה ממש מוזר. אם יחפשו, ימצאו על כל רשת תלונות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צודק20.03.16
יפיל אדם עצמו לכבשן האש ואל יבש אדם מישראל כל שכן אשה כנראה את לא מהמגזר החרדי ולא מבינה כמה משלוחי מנות צריך ואיזה טירחה את כנראה קונה 2 מוצרים
שרית ישראלי20.03.16
38
זה משו מגמתי תמיד לפני כל חג עושים רוע לאושר עד יש פה משו מאוד מסריח באתר הזה.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד20.03.16
ויש הרבה דברים כאלה!!
מה הקשר20.03.16
37
אני מקווה שזה לא יעבור בלי פיטורי המנהל
שלומי20.03.16
36
ממש חוצפה לא אכנס לאושר עד המנהל צריך לעשות חשבון נפש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתי20.03.16
35
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כרחם אב על בנים20.03.16
34
לי היה כמעט אותו סיפור לפני חצי שנה רציתי לקנות קרקרים לבר מצוה ולא היה שום שילוט עם הגבלה וכשבאתי לשלם הם לא רצו לקבל אותי בשום קופה וכשמנהלת הסניף הגיע היא התחילה לצעוק עלי ןעל אשתי מול מאות לקוחות ופגעה בנו מאוד אישית אני יותר לא נכנס לשם
יהודי אמיתי20.03.16
חלד (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נכון חסידי גור שחזיקים כוללים של ספרדים20.03.16
33
א. עודר שלא חושב = טיפשים שלא בודקים מחירים וכדאיות. ב. אנשים משועממים מובטלים שמחפשים מה לעשות עם הזמן = שיודעים שהקניה גם בתחילת שבוע תארך כמה שעות ובסוף שבוע יותר. ג. אנשים עם כבוד עצמי מתחת לאפס שמוכנים להמתין בתור שעות ובסוף החשבון להכניס את תכולת העגלה העמוסה לשקיות תחת לחץ אטומי. מבלי לחשו
יוסף ל 20.03.16
איך אתה יודע? אתה מוציא שם רע לציבור שלם, מבלי לדעת בכלל מי הוא בכלל...
שרה20.03.16
32
אני באמת לא מבינה איך אושר עד חושב שהם הולכים להצליח בארצות הברית. תקחו סקר של האזרחים או אנשים שגרים מיסביב אושר עד ברחוב שמגר: כמה מהם באמת נהנים לקנות שמה. האחוזים מאד נמוכים. אוהבים שערי רווחה הרבה יותר... אף אחד לא אוהב לתת הכסף שלו למקום שחושב שמגיע לי.. ושלא נותן שום הרגשה בחזרה שהזמן והכסף ח
nechama20.03.16
31
שם המנהל המשפיל היה חסיד כמוני אבל מלא ברישעות ושחצנות כמו הרבה אנשים אצלנו שמרימים את האף כי הם כבר מרוויחים יותר מאלפיים שקל של הכולל ומתיזים דם ברוע שלהם כולם אותו זבל מגעיל
אנשים רעים20.03.16
30
עם כל הוופלים האלא רק בגלל זה מגיע לה השפלה שתפסיק להתקמצן
אדם20.03.16
תפסיק להסתכל בצלחת של אחרים
אלי20.03.16
יש לך בעיה איתה. למה אתה הייתה רוצה שיעשו לך ככה, אל תעוף אל עצמך... למה אתה מקבל את המשלוח?!
תאיר20.03.16
29
מי זה המנהל החמור הזה???? צריך להחרים את הרשת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהילה20.03.16
28
כולם יודעים עכשיו לצעוק טוב מאד. איפה היו מאות הלקוחות? למה אף אחד לא התערב וניסה לעזור. בטח שהמנהל עשה מה מה שבא לו כולם שתקו כמו דגים!!
ערבים זה לזה???20.03.16
27
לא תוכלו לשבור את מהפכת אושר עד אנשים מצביעים ברגליים... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחלה פרסומת20.03.16
אושר עד היו יכולים לתבוע על הוצאת דיבה
אלי20.03.16
מהדברים הם זול אך מלא גועל נפש, ומה שמדבר לאנשים בשורה תחתונה זה הכסף.
אמנם20.03.16
26
לקחתי מוצר שלא היה כתוב עליו הגבלת קניה, ובקשתי לקחת יותר ממה שהם תכננו שאקח,המנהל צעק עלי ולכלך את הפה בצורה מזוויעה, היתה חויה לא נעימה אבל אני עדין קונה שם כי זה הכי זול לי. ההתנהגות הזו ללקוחות היא מגמתית וחוזרת על עצמה ולא קשורה לאתר כיכר השבת כמו שכתבו כאן למטה בתגובות. כי זה קרה לי ולמשפחתי ב
אלכסה20.03.16
25
חבל מאוד גם אנחנו קונים באושר עד ולא תמיד כתוב מוגבל ובקופה מתחילים משחקים וחבל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודו20.03.16
24
בארה״ב זה לא עובד ככה אם אתם הקונה כל פעם צודק. תחשוב פעמיים לפני שאתם פותחים שמה
זאב20.03.16
23
הרשת הזו זה בזיון מה שגיסתי עברה באותו סניף סרט פשוט שונאי ישראל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם20.03.16
22
בבקשה תגידו אם זה היה קורה למישהו ממנו, יש איזו שהיא דרך לפנות לאתר כדי שיפרסמו? (דף או אימייל או פקס, מה שלא יהיה?) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאן דהו20.03.16
21
אם הייתי שם הייתי מבקש ממנה ברכות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גבי20.03.16
20
אחד שמבין טוען :יש מקום ועניין ציבורי בעניין זה, להקים תביעה משפטית , על 3 סעיפי טיעון עיקריים, הטעיית הציבור , לתבוע את רשת אושר עד, ונתבע צד ג המנהל , אני משוכנע שעורך דין טוב ומבין עניין יצליח להוריד את הרשת הארורה הזאת על הברכיים,והרגשתי כאחד שמבין ומבין טוב, זו הזדמנות נהדרת להעמיד אותם על הח
אוריאל20.03.16
19
רק לאחר חקירה של משרד הכלכלה בשטח הם יבינו שלא עושים כך חייבים לעמוד ולעבוד לפי החוקים
יפית20.03.16
18
אבל אין ערכים בימינו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפי20.03.16
17
אין טריקין ואין שטיקים רק בלוף אחד גדול זה לא פעם ראשונה שבקופה אומרים לך שזה מוגבל
ישראל חדד20.03.16
16
בלגן גדול הולך גם בגבעת שעול יש שלט עם מחיר כשאתה מגיע לקופה המחיר אחר מגיע האחראי אומר את לא חייבת לקחת מתנהגים מאוד בברוטליות והרבה פעמים אין עם מי לדבר וחבל שכך חיבים לשנות את היחס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל 20.03.16
15
לא קונים האושר עד עד שהם יתנצלו ויפצו את הלקוחה הזאת בקניות חינם למשך שנה שלמה!!!! אושר -עד , איזה אושר? עד - לביזיונות.......... בושה נפש.
אני20.03.16
14
האדם..
שירי20.03.16
אם כן, למה אין שמה מוצרי נייר של חברה ששומרת שבת. רק מחברות מחללי שבת?
ירושלמי06.04.17
13
כל יומיים, עד שכל טיפש שעדיין לא הבין עד עכשיו-יבין את האובססיה שיש לכם נגד אושר עד, איכססס הקוראים שלכם זה לא עדר של גלמים שרואים כל יום כתבה חדשה נגד אושר עד על מוצר שפג תוקף וכו' וכו'
מבין עניין20.03.16
ברוך השם יש תביעה בשמיים על מנהלי האתר!! ברגעים אלה גזר הדין מובא בפני הקדוש ברוך הוא על תרמית שמנהלי האתר ביצעו אושר עד זו גזרה משמיים!! תוך שנה הם כובשים את ארה"ב ויפיצו אוכל כשר למהדרין
מתן23.03.16
12
זה משהוא רגיל בסניף הזה במיוחד עם המנהל הזה שחושב שהוא מלך העולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עדי20.03.16
11
מציע לכם לבדוק את המחירים היטב מחיר בסניף אחד אינו דומה למחיר בסניף אחר אם זה לא שטיק??? מה זה? טריק?!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים20.03.16
10
חבל שהגררס משוכנעים שלא יתבעו אותם. שימו לזה סוף תתבעו את הגררס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים20.03.16
9
עורכים נכבדים, לאחרונה יש פה מגמה להשחיר את אושר עד אני מעולם לא קניתי שם. אבל המגמה שלכם שקופה ודוחה. על הדרך אתם עושים להם אחלה פרסום בחינם!!!
שרי20.03.16
לא נורא המקום הזה ובכל הסניפים בארץ דוחה, ובעיקר את הלקוחות החרדים ואני כבר מזמן מדיר את רגלי ממקום מגעיל ודוחה הזה
החפץ חיים20.03.16
8
היום כל דבר מצלמים בפרט החרידים כנראה סיפור מצוץ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק20.03.16
7
קצת כבוד לבני אדם גם שהם לא מחסידות גור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסף20.03.16
6
לא קונה בלי נדר יותר שם
יוסף20.03.16
5
להוריד להם את האף...מאז שהושפלתי אני לא נכנסת לרשת זו גם אם היא זולה השם משפיל גאים ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתי20.03.16
4
זה ברור שפתחתם חזית נגד אושר עד. בכל סופר לא ניתן לקנות מוצר בכמויות, המכירה ברשתות המזון היא קמעונאית ולא סיטונאית. בינתיים אושר עד מצליח ומתפתח.
אורי20.03.16
חוץ מאושר עד שאינו כפוף לשום חוק (קשור לג') כגון אי שילוט, אי סימון מחיר על מוצרים, מלא הטעיות צרכן בקופה, ...
בעיה רצינית20.03.16
3
רשע מרושע. צריך לעשות עליו חרם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני20.03.16
2
יכול להיות שהלקוחה פשוט הייתה חצופה ואני מכירה כאלה... היא כנראה הגיעה לקופה הראשית והתחילה לצעוק... למה.. למה למה!!!?? למה גברת ככה לא מנהלים דו שיח!!! תני כבוד לעצמךךך אני ממש לא דנה את המנהל לזכות או חובה אבל שום דבר לא ילך בעצבים ובאיומים זה מוציא את המנהלים משלוותם..
חצ'פי20.03.16
1
להפסיק מיידית לקנות באושר עד ולהקים עצומה חרדית עם חתימות עד לפיטורי המנהל ומתן פיצויים שיבינו שהציבור החרדי לא זבל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צדק צדק תרדוף20.03.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24