כיכר השבת

אדמו"ר נולד

פתאום קם אדם ומחליט להיות אדמו"ר: הכירו את המנהיג מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ

את ראשו של "האדמו"ר מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ" מעטר שיער סרוק בקפידה, הוא מתנדב במג"ב ושימש כעיתונאי, אבל זה לא מפריע לאדמו"רות מבחינתו. "אל תשפטו אותי לפי החיצוניות" הוא אומר (חרדים, ראיון)

76
ישראל כהן | כיכר השבת | ו' באייר | 14.05.16
"האדמו"ר מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ"
"האדמו"ר מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ" (באדיבות המצולם)

בערב יום השואה האחרון, התנוססה מודעה גדולה בעמוד השער של עיתון "הארץ" בה יוצא חוצץ "הרב" שחתם כ"האדמו"ר מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ" כנגד מוסד יד ושם, שזילזל לדבריו במורשת יהדות רומניה ולא מצא לנכון לכבד בהדלקת משואה את אחד משרידי הניצולים מהיהדות המפוארת שספגה מכה איומה במלחמת העולם השנייה.

רבים שנתקלו במודעה הביעו תמיהה מיהו האדמו"ר ומהן מטרותיו. בימים האחרונים, שוחח "כיכר השבת" עם טברסקי, נכדם של האדמו"ר מאזארניץ-חאטין מצד אביו והאדמו"ר מקופיטשניץ מצד אמו, בניסיון ללמוד על מטרותיה של ה"חסידות" שבראשותו.

הוא חריג מאוד בקהילת האדמו"רים ואולי אף בכלל ביהדות החרדית. הוא אינו לובש עדיין קפוטא המהווה אדרת חסידית ואינו חובש שטריימל לראשו, אם כי הוא מציין שבתקופה האחרונה החל לגדל זקן. האדמו"ר מודע לחריגותו בנוף החסידי אך לא נראה שהוא מתפעל מכך. "העיקר זה הפנימיות והתפקיד שלנו כמנהיגים רוחניים זה להביא לאחדות פנימית בעם היהודי" הוא אומר.

עיתונאי, מתנדב למג"ב, ושמר על מושבים ב"צוק איתן"

הוא נולד בניו יורק לפני 52 שנה ולפני כשנה וחצי הוכתר לאדמו"רות לאחר סיום השלושים לפטירת הרבנית חיה פערל טווערסקי ע"ה, בתו של האדמו"ר רבי אברהם יהושע העשיל מקופיטשניץ זצ"ל, דור שביעי למגיד ממעזריטש וצאצאית הרבי מאפטא זי"ע.

מרדכי ישראל טברסקי הוא "האדמו"ר מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ"

במעמד ההכתרה שלו הוא אמר כי "אנחנו נמצאים ב'עת צרה ליעקב'. שוחטים, רוצחים ושורפים יהודים בקרבנו. הגיעו מים עד נפש וכלל ישראל חייב להתאחד ולקרב את הגאולה במעשים". לדבריו: "עלינו להתפלל לשלומה של מלכות ושל אחינו כל בית ישראל הנתונים בצרה ובשביה. שה' ישמע את קול שוועתנו ויגאלנו, ושנהיה ראויים להיגאל".

טברסקי למד בניו יורק בישיבת רבינו יצחק אלחנן אצל רבי דוד ליפשיץ ורבי ניסן הלפרט זצ"ל. ב-1998 הוא עלה לארץ ושימש כעיתונאי. הוא גם מתנדב למג"ב בקביעות ובשנת 2014 קיבל תעודת הוקרה על תרומתו בשמירת המושבים במטה יהודה ב-"צוק איתן".

מנהיג רוחני? קשה להאמין שתמצאו חרדים חרדים שיסכימו להכתיר אותו בתואר הזה, אבל זה לא מה שיפריע לאדמו"ר מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ שרואה בעצמו כמי שמייצג שושלות חסידיות מפוארות מאוד.

"כל אחד יכול לקנות בעקיטשע מכובד או שטריימל גבוה ולומר שהוא רבי"

בשיחה עם "כיכר השבת" סיפר טברסקי כי ההחלטה להתמנות לאדמו"ר התקבלה לאחר שביקר בניחום אבלים אצל משפחה לאחר הפיגוע הקשה בבית הכנסת בהר נוף: "מיד כשיצאתי התקשרתי לאמי שהיא בת הרבי מקופישניץ זצ"ל, והעברתי לה את המסר מהמשפחה האבלה. אמא התרגשה ולאחר כמה ימים לקתה בשבץ ונפטרה. כשישבתי שבעה עליה חשבתי מה אני יכול לעשות לעילוי נשמתה, והחלטתי להמשיך במסורת הרבנית והאדמו"רית, שהשושלת לא תיפסק".

"לא מודדים אדמו"ר לפי החיצוניות", הוא אומר בהתייחסו לזלזול כלפיו. "כל אחד יכול ללכת לחנות ולקנות בעקיטשע מכובד או שטריימל גבוה ולהגיד שהוא רבי, זו לא חוכמה. העיקר זה הפנימיות. מה זה משנה האורך של הזקן או הסוג של הכובע? העיקר לנהוג בקדושה ובטהרה ויראת שמיים. כל השאר זה שטויות והבלים".

"מוזר לחשוב שיש מי שמסתכל על זה כעיקר" הוא ממשיך. "מה זה משנה איזה פרווה או עם איזה מקל מכסף הרבי הולך? זה שטחי. אנחנו צריכים לעמוד באתגרים הרוחניים. אני מפציר בקוראים לא למדוד את האדמו"ר על פי החיצוניות אלא על המעשים והפנימיות. תנו לי הזדמנות, מדינת ישראל והעם היהודי עומדים בפני אתגרים קשים ונסיונות לא קלים והכי חשוב לדון אין מוצאים פתרונות לכל המשברים".

בטיש שערך בביתו ברמת רזיאל בה' באייר - לא לרגל יום העצמאות כפי שחשבתם, אלא לרגל יום ההילולא של בי ברוך מאיר מאזאריניץ - אמר טברסקי כי "חייבים לתת תקווה לעם ישראל ולגשר על הפערים בחברה הישראלית".

דבריו של "האדמו"ר" באים ימים ספורים אחרי שפרסם בערב יום השואה מודעה על גודל של כרבע מעמודו הראשי של עיתון "הארץ" תחת הכותרת: "75 שנים לטבח יהודי רומניה, ולא מגיע לניצול/ה להדליק משואה בעצרת הממלכתית?", בהמשך המודעה הוא מתאר את השתלשלות האירועים ומעשי הטבח הזוועתיים ביהודי רומניה, ביניהם סבו, האדמו"ר מאזאריניץ-חוטין, רבי מרדכי ישראל, הי"ד, שנרצח על ידי הגרמנים ועל ידי אנשיו של הדיקטטור הרומני איאון אנטונסקו.

רבי מרדכי ישראל טברסקי - האדמו"ר מאזאריניץ-חוטין הי"ד (באדיבות המשפחה)

"מאיזושהי סיבה הוועדה לבחירת מדליקי המשואות לא רואה לנכון לציין את יום השנה ה-75 לטבח יהודי רומניה בעצרת הממלכתית," כתב טברסקי במכתב גלוי אל הרב ישראל מאיר לאו, יו"ר מועצת יד ושם ולאבנר שלו יו"ר יד ושם.

מה דעתך על המאבק בפגעי הטכנולוגיה?

"מי שיש לו יציבות רוחנית מהבית ומהישיבה, הרי שעליו להתמודד מול כל ניסיונות היצר להפילו. אנחנו לא יכולים לחפש כל דקה עוד איסור או עוד חומרה ולנסות לחסום הכל. זה עולם אחר היום" הוא מוסיף, "אי אפשר לחנוק מבחינה כלכלית ומקצועית. חייבים לתת ליהודי אחרי שנות חינוך ומוסר להתמודד בהצלחה. אפשר להתגבר ולנצח יחד עם כל המכשירים. אני מאמין בתורה עם דרך ארץ. אי אפשר בלי שניהם".

"אי אפשר עם זה שבכל אירוע רואים חרדים שאוספים כסף"

נושא שמקומם את האדמו"ר מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ הוא הקבצנים שמפריעים לו להתפלל בכוונה בכותל המערבי, לדבריו: "אי אפשר גם עם הדבר הזה שבכל שמחה ובכל חתונה או בר מצווה רואים חרדים שאוספים כספים, זה נותן לנו תדמית לא טובה. למה שלא ייצאו לעבוד. ראשי הקהילה והמנהיגות הרוחנית צריכים לתת כלים לבני הקהילה החרדית כדי להשתלב בשוק העבודה והתעסוקה".

רבי ברוך מאיר טווערסקי מאזאריניץ זצ"ל (סריקה)

גם המנהיג מאזארניץ-חוטין-קופיטשניץ נוהג בדומה לחצרות אחרות להתפלל על קברי קדמוניו בחו"ל. לפני מספר שנים הוא ערך מסע מיוחד לתפילות על קברי צדיקים במהלכו פקד את קבר האחים בחוטין שבו נמצא סבו, דודו, וכ-60 יהודי העיר שנרצחו, ביקר במז'בוז, מקום קבורתם של רבי ישראל בעל שם טוב וסבו הרבי מאפטא זי"ע, וגם על קברי אבות אבותיו בהוסיאטין, סדיגורה, צ'ורטקוב, מוגילב, ומוראכווא.

מקורביו של "האדמו"ר" אמרו ל"כיכר השבת" כי בעוד כחודשיים, במהלך היארצייט לאדמו"רים מאזאריניץ-חוטין ומקופיטשניץ, הוא יערוך לראשונה טיש כשהוא חבוש בשטריימל לראשו.

תוכן שאסור לפספס
76 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
50
אדם יקר וצדיק בעל חסד עצום ירבו כמהו בישראל מי שמכיר את ר׳ מורדכי יודע ללא ספק שמדובר במלאך שרודף חסד ואהבת ישראל בכול מחיר!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי23.09.16
49
אוטובוס אדמו"רים מיניבוס משמשים ואופנוע של חסידים. אני זוכר לפני כ20 שנה זה היה בדיחה על חסידות שיש לה בניין ענק בב"ב ו90% מושכר לכל מיני מויסדוית. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יענקי15.05.16
שילכו לעבוד?יותר טוב להיות אדמורים. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמית16.05.16
48
זצ"ל שירת בצה"ל, וכנ"ל האדמו"ר הקודם ממונקאטש
דבש, ירושלים15.05.16
זו השוואה בזויה.האדמו"ר מסערעט זצוק"ל היה קדוש וברח מפני הרבנות ובקושי הצליחו לשכנעו לשבת על כסא אביו בעל הקור ברוך זי"ע ואילו כאן,האדמור הכריז על עצמו. אז מה בכלל ההשוואה.
יהודי16.05.16
רק ציינתי שאפשר לשרת בצה"ל ולכהן פאר כאדמו"ר. לא השוויתי אף אחד לאף אחד אחר
דבש, ירושלים16.05.16

הצגת כל התגובות

47
אדמו"רים אחרים
דבש, ירושלים15.05.16
46
חצוף הזוי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לימור15.05.16
45
הוא נכד אדמורים חשוב ובכל זאת אף אחד לא יבוא אליו לטישים למה? כי חסר לו סממן חיצוני. הכל חיצוני היום, מוחצן, לא פנימי.
מערומי האדמורים15.05.16
44
מי שמאמין לא מפחד, רבים מחפשים את הרבנים האלו שלא כל דבר אוסרים ולא כל דבר מנדים הקדוש ברוך הוא הכל יכול שברא את הבריאה הוא ברא אותה בשלמות שאין דבר מיותר או נברא בטעות הגיע העת שלא צריכים יחוס ולא תנאים להיות צדיק ומנהיג, בדורנו אנו רואים שלא כל המנהיגים צדיקים ולא כל הצדיקים חכמים ולכל החכמים נבו
חניוק15.05.16
43
הלוואי ויצילנו מפגעי הטכנלוגיה ויעשה כינוסים ותקנות וכו'
מתקדם14.05.16
42
משוגע טוטאלי
גלעד14.05.16
41
מה שמו? ושם אביו? האם הוא אחיו של ר' יצחק מאיר טברסקי מניו יארק, שהוציא לאור הספר המפואר על אדמור'י צ'רנוביל?
חיימ'ל24.05.16
40
לא ידעתי שמשתלם להיות אדמו"ר...
ירושלמית15.05.16
39
סוף סוף הוא לא לבד www.kikar.co.il/191
קוקריקו15.05.16
38
אחחחח....איזה שיר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כיכר החתולות14.05.16
37
עוד תצליח והאדמורי"ם הזייפינים יקנאו בך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים חיים14.05.16
36
אתם מזלזלים איש באחיו . עוד לא שמעתם את דברי התורה בפיו של האיש והייחוס שיש לו לא הספיק לכם ישר שללתם אותו והשמצתם אותו בגלל הלבוש שלו .הרי אתם מלאים כולכם בשנאה עצמית כנגד המתנגד, החילוייני, הציוייני, המתנוחייל, החסיד חב"ד הברסלייב, החוזר בתשובה, הנשים, הגויים, השפחות והעבדים. ואחר כך אתם תוהים למה
גיא17.05.16
מילים כדורבנות כל הכבוד
אני19.05.16
35
אני ציירת פרוטרטים יום אחד מתקשר אליי מישהו שרוצה להיפגש איתי הוא מגיע ומספר לי שהוא רוצה לפתוח חסידות יש לו בנ"א בעל הדרת פנים והוא רוצה שאני יצייר דמות שתהיה דומה לאותו אחד בתווי הפנים אבל שיראה יותר זקן ושהתמונה תראה מיושנת,שאלתי למה-והוא ענה שיש אדמור אבל צריך את הסבא שלו... זה מה שקורה היום,הזו
ציירת15.05.16
34
יאריך ימים על ממלכתו ממנו יראו וכן יעשו כולם
שמרל15.05.16
33
חזק ואמץ שירבו כמוך בישראל , באפשרות כל אחד לצמוח ולגדול, לא צריכים לבקש אישור מאף אחד בשביל להיות רב או אדמור הרבנות עדין לא השתלטה על האזור הזה לא ירחק היום וגם לזה יצטרכו אישורים אבל רבים הצליחו ויש להם חסידים ואוהדים וזה בזכות האמונה בהשם שיצליחו בזכות אבותם עם ישראל לא נגאל רק בגלל שנאת חינם
עמי15.05.16
32
הוא סיפר שגוי עני ראה את חברו אוסף כסף בן מנחה מייריב אמר לו כמה נותנים לך 20 אג'. למחרת גם הוא בא ואמר יהודים רחמניםם וכו' נתנו לו. ראה שלשני נותנים חצי שקל. שאל למה? הוא הנכד של הבעש"ט. למחרת צעק יהודים וכו' נכד של הבעש"ט נתנו לו חצי שקל. אבל ראה אחד שנותנים לו שקל, שאל למה? הוא גר צדק אגרויסע מצו
אבנר14.05.16
31
משוגעים אנוכי?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירושלמית14.05.16
30
מה שונה הוא מכל האדמורים למינהם ולסוגיההם!!!! הוא לפחות עבד למחייתו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סיסי17.05.16
29
אפשר לשלוח קוויטל במייל ולשלם פדיון באשראי! חחחח
קובי שטרן15.05.16
28
יש לי הרגשה שהולך להיות לו הרבה חסידים אדמור שמתיר איפון וכו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי15.05.16
27
יענקלה מרחוב ירושלים ווערצקי אז יש גם את האדמו"ר אזארניטץ זה באותו רמה לדאבונינו
רובי 14.05.16
26
דרושים חסידים לאדמור חדש. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מוטי14.05.16
יש גם מבצע 1+1
חוסיד15.05.16
25
לידעתכם. הבן אדם חולה רח"ל. אינו בקו... מדי פעם מתפרץ. המשפחה שלו הרחבה לא יכולה להרגיע אותו. מרחמים עליו ולכן נותנים לו לעשות את הדברים. על אף הבזיונות שבדבר. הוא בן דודו של האדמו"ר מבאיאן
יציק15.05.16
24
אדמ"ור, בואו נראה מי יהיה מן הפטריוטים שלו....................
חסד ואמת15.05.16
23
פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש כי הוא עם ומתחיל ללכת
אבי15.05.16
22
עדיף אדמו"ר כזה שינסה להוכיח את עצמו וימלא עצמו בפנימיות מאשר הרבה מאוד אמורים שיודעים לצעוק או' אויייייייי בתפילה משפה ולחוץ ולאכול קוגל עד כלות הכוחות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוני14.05.16
21
ומי יתן את כל עם ה' נביאים בעזרת ה' שכל אחד ואחד ללא יוצא מן הכלל יהיה אדמו"ר. האדמור מקאנטע האדמור משאנטע האדמור מקלאקע האדמור מהונצל האדמור מפונצל האדמור מלאלא האדמו"ר מיאנטע האדמור מקאלע האדמור מגלג האדמור גלגלןהאדמור ם'תבם האדמור קםןסתסן
מונית בלי חסידי14.05.16
והמקוריות, רשמת את השמות כבר כזכויות שמורות ???
ראב"ד אוםאלפחם14.05.16
התכוונתי לאדמו"ר ולא ח"ו לראב"ד אדמו"ר כל אחד יכול להיות ראב"ד או רב פוסק - זה אחד מעשרת אלפים או יותר (צריך ע"ז לעבוד קשה)
מונית בלי חסידי17.05.16
20
או אדמור מבוכרה
RAFI14.05.16
אבל זה מחייב שטריימל...:-) (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלישע14.05.16
אגב...
א14.05.16
REBBALE. SFELT MIR NOCH MESHIGUIM DO?
MOISHE KOHEN18.05.16
19
ואל לנו לשכוח לשיר לו ימים על ימי מלך תוסיף כשיבוא לבקר ק"ק ולהוסיף ולחזק ביר"ש
מאיר17.05.16
18
רוב האדמורים הקטנים קמו פתאום והחליטו שזו פרנסה טובה, בזה אינו שונה מאחרים, רק שהוא קורא לחרדים לצאת לעבוד...
מורי ורבותי15.05.16
17
חפש ותמצא את הטוב עדיף בכלל לא לשפוט כי מי אנחנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נחמן 15.05.16
16
אם הוא אכן יחסן, הוא מבזה את השמות בק' ואת זכות אבותיו, הזהרו בגחלתן
חסיד14.05.16
15
חח.. מתמי"ד מג"ב כבוווד!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וולף 14.05.16
14
ישמע החכם ויוסיף לקח, וכי יש צדיק ממנו?!!!!!!!
טעם כעיקר18.05.16
13
הלוואי ויציל את עם ישראל מנפגעי הטכנלוגיה ובלי כינוסים ותקנות איסורים וחרמות שנזכה לראות בביאת גואל האמיתי במהרה בימינו אמן
אפרים15.05.16
12
קשה לקבל את הדברים אבל זו מציאות, שהציונים מנצחים את החרדים, מנצחים את חברי החכי"ם חרדים לשעבר. מדברים על ה'חרדיות' השייך למועצת גדולי התורה שנכשלה בארץ ישראל כשלון טוטלי, כולם מן המתבדלים ועד לפשרנים נכנעו לחילוניות ובדרך מתוקה. החילוניות לא הפעילה שוט, לא איימה ולא היכתה, היא עבדה בשיטת אמריקה שהי
אדמור חדש14.05.16
מי ישב לקרוא את התגובה שלך?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מה מסגר14.05.16
אתה צודק במליון אחוז אין היום חרדים לצערנו. יש מתחרדים=מתיוונים
אבנר15.05.16
חחחחחחחחחחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי מ 15.05.16
תבלע משהו ותנוח הכל יהיה בסדר נשמה..
חמץ ומצה15.05.16
11
הוא כבר פעם חלם וכתב על זה מה היה אז שאין היום???
חסיד14.05.16
10
כשהטיח ראשו בעץ... לא הכובע קובע ולא הייחוס הייחוס הוא כמו תפו"א החלק הטוב מתחת לאדמה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך14.05.16
9
בסך הכל רצה כותרת בעיתון הארץ, אז מצא לעצמו איזה תואר חריג...
...16.05.16
8
אדמו"ר ראשי תיבות ואמוני ואדרת שיער (עשיו כפשוטו)
לזר15.05.16
7
עוד חולה נפש עוד אחד שמחפש. כבוד כסף וכנראה לשלוט לדעתי הוא מסוכן כי ילכו אחריו קיצונים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
קובי14.05.16
6
יש גם לתיש." מקל סבא, מכסף, מעץ ומפלסטיק טובים לפורים.
חזקי14.05.16
5
וקטנים. כך ענה העש''ט, שנשאל, כיצד ייראו האדמורי''ם לפני בוא משיח ממש. וענה ''כמו שומשום'' !! שאלו לפשר דבריו, ואמר: ''כשומשום, היינו, הרבה וקטנטנים''. ואידך זיל גמור
קארפטניק15.05.16
4
הבן אדם הזה מעורער בנפשו כבר כמה שנים, התחתן בגיל 48 עם אטיופית שפגש באיפה שהוא וד''ל, ואחרי שנה וחצי עזבה אותו שגם קלטה מיהו וכו', היום הוא משועמם ומחפש כל היום איך להציק ולהזיק לאדמור''י רוזין (בפרט לאדמו''ר מבואין*) לכן הוא נראה כך , לפני כמה שנים הוא רצה לרוץ לכנסת וכו' וכו' בקיצור המשוגינער
היסטוריון15.05.16
3
אהבתי שהוא החליט על עצמו... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיקי שטטמן14.05.16
2
פשוט לא יאומן. רק השם של החסידות נשמע כמו התחלה של בדיחה טובה
חיים16.05.16
1
ירדתם לו לחיים מה יש לכם נגדו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נטיריי קרטא14.05.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

למה הכהן הגדול יכול להתוודות על חטאים של אנשים אחרים?

כיכר השבת | 07:07

רבנים, ראשי ישיבות ו... כינור

כך נראה חג הפסח במחיצת הגאון רבי דב לנדו | תיעוד נרחב

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

באישור הנציגים החרדים?

המדינה לבג"ץ: עובדים על חוק לגיוס חרדים בטווח המיידי

חנני ברייטקופף | 01.05.24

היסטוריה ואקטואליה

הגאון הקדוש שמשרווליו נפלו חרקי "מילבין" מול החתם סופר

ישראל שפירא | 01.05.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם
ש

תמיכה נרחבת

קהילת 'אחוות תורה' מתרחבת: הרב מנחם מנדל שפרן מצטרף לנשיאות הארגון לצד הרב דוד לייבל

יוני גבאי | מקודם

הקבלת פני רבו

חג הפסח אצל הגרמ"צ ברגמן | תיעוד ענק

חיים רוזנבוים | 01.05.24

בשל המלחמה עם חיזבאללה

ההמלצה של צה"ל: לבטל את הילולת בל"ג בעומר במירון | גורם בקבינט: לא תהיה הילולה

ישי כהן | 01.05.24

גלריית ענק

אלפים בראשות גדולי ראשי הישיבות והאדמורי"ם נהרו לביקורי החג אצל זקן הפוסקים

חנני ברייטקופף | 30.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24

צפו בתיעוד

עם תחבושות על הראש: ניצולי הפיגוע חגגו את נס ההצלה

שאול כהנא | 30.04.24

צפו בתיעוד

הגר"ד לבחורים: "כל אחד מכם מכריז שהקב"ה לא פשט רגל"

איצלה כץ | 30.04.24
ש

ראיון מרתק

איפה נמצא 'עם הספר' ב- 2024?

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

היסטוריה ואקטואליה

התלמידים חששו שרבם נכשל - עד שהתגלה מהיכן הגיע החרק

ישראל שפירא | 30.04.24

פני רבו ברגל

הרבנים נעמדו לתפילה נרגשת מול ספרי התורה | תיעוד

חיים רוזנבוים | 30.04.24