כיכר השבת

"בן באביו"

נחמן ברלנד תוקף את אביו בחריפות: "חורבן!"

הרב אליעזר ברלנד, אמור להתחיל הערב את תהליכי ההסגרה האחרונים ביוהנסבורג ובינתיים מתפרסמת כנגדו הקלטה חריפה במיוחד בה בנו, נחמן ברלנד, מגולל שורת טענות (חרדים)

109
חיים אבני | כיכר השבת | י"ב בתמוז | 18.07.16
נחמן ברלנד
נחמן ברלנד (FLASH90)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

הרב אליעזר ברלנד, שכלוא בחודשים האחרונים ביוהנסבורג שבדרום אפריקה, אמור להתחיל את הליכי ההסגרה לישראל. גורם בכיר בצוות החקירה אמר ל"כיכר השבת" כי רק בערב ידעו אם הוא יוסגר לידי האינטרפול, כחלק מתהליך ההסגרה שלו חזרה לישראל, בה הוא צפוי להיחקר בנוגע לחשדות נגדו.

בני משפחתו של הרב ברלנד אומרים ל"כיכר השבת" כי הרב נמצא עדיין באותו תא מעצר אך לדבריהם הרב אומר כי מבחינה משפטית הוא הועבר לידי האינטרפול.

כזכור, סביב ההסגרה והתהליך כולו ישנה סערה גדולה כששיאה בסוף השבוע שעבר כאשר שלושה רבנים מבכירי המשפיעים בחסידות ברסלב, הגרי"מ שכטר, הגרש"מ קרמר והגר"נ ליברמנטש יצאו במכתב חריף כנגד הרב ברלנד.

"אחרי שהוברר שהאיש המכונה הרב אליעזר ברלנד ראש ומנהיג קהילת "שובו בנים", תועה ומתעה בעיקרי ויסודי הדת וההלכה ובפרט בענייני קדושה בדיבור ובמעשה, ומהווה תקלה וסכנה נוראה וחמורה. הננו לגלות דעתנו שאין לנו שום חלק ונחלה ושייכות לאדם הזה ולכל קהל מאמיניו, שומר נפשו ירחק ממנו ומסביבתו", נכתב במכתב עליו חתמו הרבנים, מגדולי רבני ברסלב.

הרב ברלנד מצדו הכריז מלחמה מהכלא והורה לתלמידיו לבטל את העצרת שתכננו ביום חמישי הקרוב במערת המכפלה בחברון, ולהגיע להפגין מול בתיהם של הרבנים שחתמו נגדו.

גורם נוסף שיצא נגד הרב ברלנד הוא בנו, נחמן ברלנד, שהיום מתפרסמת הקלטה חריפה ביותר שלו שהוקלטה במהלך שיחה פרטית שלו בשנת תשע"ב.

מבירור של "כיכר השבת" עולה כי למרות שמדובר בהקלטה ישנה, נחמן ברלנד עומד גם היום מאחורי הדברים החריפים נגד אביו.

התמלול המלא:

"אם הבד"ץ לא מחרימים את אבא שלי אז זה נס. מה אתה מדבר?

אני, אם אני ילך לרבנים ויספר רק מה אבא שלי, מה אבא שלי עושה, והוא מתחזה לצדיק הדור. לא מתבייש, אבא שלי.

צביקה גיסי (הרב צבי צוקר) פוחד שיקבל מכות אז הוא לא הולך להסגיר אותו לבד"ץ, פשוט מאד, הוא פוחד שיהרגו אותו. הבד"ץ יידעו, יידעו את הפשעים שאבא שלי חי, יגידו שאסור להתקרב אליו. אני יביא לך עדויות. חורבן! אתה יודע על איזה חורבן בכלל מדובר פה?

אז אבא שלי כזה פושע, סלח לי שאני אומר לך. או שהוא מנותק או שהוא חולה נפש, לא אכפת לי מה.

אבא שלי רוצה להחזיק, להחזיק את האנשים לידו, הוא דואג, הכל הוא דואג בשביל שהם יהיו קשורים אליו.

יש כאלו שאומרים שהוא צדיק ויש לו פיצול אישיות, יש כאלו שאומרים שיש לו שבע נשמות, יש ויכוח עליו, אין לי ויכוחים עליו.

מצד שני הוא, הוא... זה קושיה גדולה עליו, אני גם חסיד שלו במובן מסוים שהוא מחזק אנשים, והוא החזיר הרבה אנשים בתשובה ואלפי אנשים מניחים תפילין בזכותו, ואת זה לא ניקח לו, אתה מבין אותי? אבל מצד שני, מה שהוא עושה! מה, סתם סגרנו אותו? מה, אני משוגע? סתם סגרנו אותו? רק בחודשיים האחרונים מה שהוא עשה, כשהוא לא היה סגור.

עכשיו, עכשיו הוא עצמו לא יוצא החוצה, בגלל שהוא נבהל, או שמישהו אמר לו שהולכים לבית דין, שמעתי ברחוב שכבר הבד"ץ כמעט הולכים להוציא עליו פאשקוויל, אני לא יודע אם זה נכון, מישהו אמר לי ברחוב, זה הגיע אליו.

אני דיברתי על אבא שלי בחדרי חדרים, בשיחות סגורות נגדו, וזה יצא החוצה אליו והוא כעס עלי והוא זרק אותי.

אדרבה, אני שמח שהוא זרק אותי, אני לא נבהל, אני לא איש שקר, אני לא ישרת אותו בשקר. כשאני תפסתי את הפשעים שלו אני נהייתי יותר חזק מר' יעקב מאיר שכטר.

כשתפסתי שאבא שלי, באמת, באמת כולם צודקים, אז סגרתי אותו ושלום.

ברחוב אומרים, כל מיני דברים אומרים עלי ברחוב, איזה שקרים, מכאן עד אמריקה. שיגידו, שיגידו.

אני מוכן לבוא עם עדות לכל רב ורב. לי יש אלף קבלות יותר ממך. והם (החסידים) רואים (את מה שהרב ברלנד עושה), אז, אז (מבחינתם) אבא שלי הוא אלוקים! אבא שלי הוא אלוקים! אתה מבין, הוא אלוקים! מותר לו, הכל מותר לו! אתה מבין, אותו האיש (ישו הנוצרי) הוא, הנצרות, אמרתי להם: אתם נוצרים אתם, ככה אמרתי להם: אתם נוצרים!

הייתי ב'חבורות' צועק שמה, הייתי צועק שאבא שלי אפילו... הייתי אומר ברבים: אם תופסים את הרב ברלנד על סעיף שולחן ערוך צריכים לדפוק על השולחן, ככה הייתי אומר ב'חבורות', היו מתווכחים אתי: 'אליהו בהר הכרמל', 'הוראת שעה' (כאילו שיש לרב ברלנד דין נביא שמותר לו לעקור דבר מן התורה בהוראת שעה) אתה יודע, כל הגמרות, היינו דנים שמה.

לא היו צריכים להוקיע את זה ברבים? מה, העדה החרדית היתה נותנת את זה?

אז הייתי מגיע במסירות נפש, יום יום, ודיברתי נגד אבא שלי. אמרתי שהוא שמש, ככה אמרתי, ככה, זה המילה שהייתי אומר, הוא שמש והוא שורף, צריך לעמוד בצל, ככה בכל 'חבורה' הייתי אומר את זה בפני ארבעים אברכים. כשהוא תפס את זה הוא זרק אותי. זהו, מה אני יכול לעשות".

תוכן שאסור לפספס
109 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
57
איך סחט את אביו ואיים עליו שיאשפז אותו בכפיה אם יתנגד לסחיטה בסוף הבן עשה את זה יותר מקצועי- עלילה .
רות21.07.16
56
הערצה עיוורת לאדם הובילה את האנושות לשואה חורבן והרס. די. לא להיזהר מגחלת ולא שקשוקה. מי שראוי להערצה והערכה יקבל זאת. מי שלא שיקבל את הביקורת הציבורית ויתמודד עם הפאדיחה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מצפה לגאולה19.07.16
55
אוי להם שחושבים כך הכל שקר וכזב הרב הוא קדוש מאז ולתמיד אף על משה רבינו דיברו כך אוי להם שהולכים אחרי הרשעים הללו שרוצים להפיל את הצדיק לתוך כבשן האש........
ארי18.07.16

הצגת כל התגובות

54
אם הבן יוצא נגד האבא זה הסימן הגדול מכולם. ולא תוכלו להגיד שזה בגלל השד העדתי ולנלחמים באותו האיש יישר כח
יהודה18.07.16
53
דוד המלך ורצה להורגו ועליו נכתב "ויגנוב אבשלום את לב העם " .חזל אמרו שהיה מחכה מחוץ לכותלי ארמון אביו ,והיה אומרי לבעלי הדין שיצאו מהמשפט ששפט דוד, "איך אבי המנוול עשה לך כך וכך, איך הפושע הזה חייב אותך ,איך הפושע הזה לא זיכה אותך,..
אריה18.07.16
52
אם זה היה רק הרב שכטר הייתי אומר קיצוני- אם זה היה רק נחמן ברלנד הייתי אומר רוצה להשתלט אילו זה היה רק נחמן שלום הייתי אומר מדומיין אילו זה היה רק חשין הייתי אומר לא ירד לסוף דעתו, אילו זה היה המשטרה הייתי אומר מחפשים לתפור תיקים לרבנים.... אבל כשזה כולם ביחד זה אומר דרשני!
יוסף משי זהב18.07.16
51
על פרקי אבות פרק ב -"והעבירה בכל עניין היא מגונה ,אבל אם יצטרך אדם לעבור על דעת קונו מפני צורך השעה ,יכוון בזה לעשות רצון אביו שבשמיים,ואמרו חז,ל שזו פרשה קטנה שכל גופי תורה תלויים בה והיא -"בכל דרכיך דעהו " ואפילו לדבר עבירה כדאמר שם רבא "
אחד18.07.16
50
כמו שכתבתי הרבה פעמים בנושא זה, השולחן ערוך הוא האינדיקציה היחידה בדורינו מי שלעובר בגסות על דברי השולחן ערוך כנראה חרטא וצריך להתרחק ממנו, וכך גם חסידיו של הרב אם רואים שעובר על שולחן ערוך, וזה לא מבחינת "אם ראית תלמיד חכם שעבר עבירה בלילה - אל תהרהר אחריו", אז תרחקו ממנו.
כמו18.07.16
וזה אחת מהעבירות הכי חמורות בתורה!! גילוי עריות. אסור לתת לזה יד ולעודד!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דתיה18.07.16
כ"א סימן קטן ה ברמא שמתיר לת"ח להתקרב לערווה לשם שמים
אני18.07.16
או אישפוז או אישפוז. אין הלכה כזו ואפילו לא דומה לזו
ר יוסף קארו18.07.16
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלבר מזוייף20.07.16
48
בס"ד ברלנד פשוט חושש ופוחד, שהאמת תצא לאור והוא זה שישלוט בכל חסידות ברסלב וכל החסידים של כל הרבנים שיצאו נגדו ילכו עם הרב ברלנד וזה החשש הכי גדול של כ ו ל ם!!!! אוי לך נחמן הכסף עיוור את עינך תתבייש לך אתה פוחד שהאמת תצא לאור וכל אותן נשים יגלו את האמת מדוע הוציא דיבה רעה על אביך, שבסופו של דבר צו
רבקה18.07.16
47
נראה שהבחור אליעזר ברלנד פשוט חולה נפש ויחד עימו הרס הרבה נשמות תמימות כואב
יוסי18.07.16
46
לכלא לכלא לכלא...
מזעזע 18.07.16
45
דף עט -"אך אמרו חז"ל [נזיר כג ] גדולה עבירה לשמה ממצוה שלא לשמה,ויעל תוכיח, והדבר הזה אי אפשר שיתבאר בתורה כי הוא לפי המקום והזמן וכפי אהבת הנפש לרצון השם יתברך,אשר בעבור אהבתו לשם יתברך תסכים הנפש שתרד בגיהנום עבור שמו הגדול ...כי כמקרה הזה קרה לאברהם אבינו הגם שידע שהוא עושה עבירה בזה שמוסר עצמו,
אחד18.07.16
44
המציאות תטפח על פניהם.
מזעזע18.07.16
43
תמיד הייה נגד הרב וניסה להסתיר את זה, גם היום הוא משקר שזה בכלל לא הוא אמר את הדברים הנ"ל... שיתבייש
אלי 20.07.16
42
מסכנים, לכו ללמוד תורה.
התעוררי...19.07.16
41
אני לא מסוגלת לחשוב, איך מעיזים לדבר על הרב, אוי, אויי, מי שלא יעצור עכשיו, יצטרך לעשות תשובה גדולה וזה לא הקולללל של נחמן ברלנדדד זה שקר ברהסיה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ת18.07.16
40
רבי אברהם חיים מזלאטשוב בספר אורח חיים פרשת מטות -"זה יתכן רק באדם הנמצא במדרגה גבוהה מאוד עבודת י, ולפעמים הוא מפקיר עצמו מכל וכל אפילו להיענש על זה בגיהנום ,ואפילו את נשמתו הוא מפקיר בכדי לעשות נחת רוח ליוצרו ,עליו נאמר גדולה עבירה לשמה "
אחד18.07.16
חולי נפש.....
יוסי18.07.16
כלומר כל הדיוט באצטלת רב נאמר שהוא בעל מדרגה כמ"ש?
אבנר18.07.16
להביא עצמו לידי עונש ? מה הערך של זה ?
שטוסים18.07.16
אין פלא שאצלכם במגזר משתיקים דברים כאלה. כשהבן שלך /האישה תחטוף דבר כזה- אז תקלוט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דתיה18.07.16
פירסמתי פה עוד 10 תגובות שלא עלו בנושא הזה ,אלו דברי תורה דברי אלוקים חיים והם שרירים בכל זמן ותקופה בצדיק אמיתי- בוודאי שאחד קדוש ושמיימי ועילאי כמו הרב ברלנד .העבירה כולה שלך ורק שלך -בעצם החשד בצדיק יסוד עולם שאין כמותו ,וההתחפרות שלך בחשש הזה שמגיע ממומך שלך בלבד ,כי הפוסל במומו פוסל ,בהתכחשות ש
אני18.07.16
39
אם היה אדם קדוש באמת- לא היה נלחם באלה שמדברים עליו. מה שאומר שיש לו אגו מטורף שיוצא עליהם. כל הכבוד לבן שלו שלמרות הכל מספר את האמת. מעניין מתי יקלטו. מקווה שלא יספיק לעשות עוד כמה דברים בדרך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דתיה18.07.16
הרב רק מלמד זכות על שונאיו אם לא שמעת ,על חשין, על רבני השול ,על הרב מדרום אפריקה על כולם אמר שבחים שהם הכי צדיקים וידידים שלו .גם קרח אמר על משה שהוא מתנשא על עדת יי, משה גאוותן, העיני האנשים האלו תנקר ...משה שקרן ורמאי . את/ה חתיכת קרח עלוב
אבי18.07.16
38
הרב ברלנד צדיק גמור, ומי שלא יודע בכל הדורות היו צדיקים גדולים שכל חייהם ביזו אותם והמציאו עליהם דברים, ומאיפה יש לכם את האומץ לומר ככה על רב!!! מי אתם!!? שתגידו מי הוא, היום התקשורת כל כך שולטת שאתם כולכם נמשכים אחריה.. מה נראה לכם שלתיקשורת קשה להשיג את מה שהם רוצים?! אוי לו לאדם שמזלזל בצדיקים ,
שירה22.07.16
37
תלמידו של הרב ברלנד שהגיע לקבל ממנו ברכה ורבי דוד אמר על הרב ברלנד שהוא מלאך ה' זה נכון או לא???
אביגיל20.07.16
והאנשים ה "חכמים " שבדורנו חושבים שיודעים הכל ויכולים לומר מי צדיק ומי לא.
נכון 22.07.16
36
כשהרב יגיע לארץ ותראו באמת מי זה הרב ברלנד צוחק מי שצוחק אחרון והכלון לבן לרבנים ולכל מי שיוצא נגד הרב חחחחחחח
רבקה18.07.16
35
מכשירים את הטמא!!!!!! במלוא מובן המילה ממתי לצדיק מותר לחטוא ולעבור על איסורים חמורים של אשת איש ממתי???? די למצוא הסברים ותירוצים לכל בואש (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליז18.07.16
34
הסיבה היחידה שנחמן ברלנד ידבר נגד אבא שלו, זה רק אם הוא רוצה לומר את האמת, לא יכולה להיות סיבה אחרת, וודאי לא כלכלית, אבא שלו רק נתן לו כבוד כלפי חוץ. כנראה שכלפי פנים הוא יודע את האמת והוא מתבייש בכבוד השקרי הזה.
אהרון118.07.16
33
הוא מנסה להצדיק את מעשיו הנלוזים והנוראים ולכן מפליל את אביו די לשקר!
איש אמת18.07.16
32
זה שהוא היה "אדם גדול" לא אומר שהוא לא נפל בעבירות הכי חמורות שימו לב איזה תגובות רדודות כמו עיוורים אתם הולכים אחריו כנראה גם אתם כאלה.
אפרים22.07.16
31
מי שמדבר על הרב הוא גויי תיתבישו לכם הרב זה צדיק ומי שלא מאמין יוריד תזקו ותכיפה הוא מחופש שנאת חינם הגלל זה מיתעכב המשיח בגלל אחד כמוכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה 19.07.16
30
נחמן ברלנד ידע טוב מאוד כמה אביו סכנה וחורבן לכן סגרו מאחרי סורג ובריח למשך כמעט עשר שנים
מנחם 18.07.16
29
האמת תצא לאור בקרוב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חסיד של הצדיק18.07.16
תחליף רב ומנהיג אחר.
אתה הזוי 18.07.16
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חבל18.07.16
27
המלך ערום (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ארדן18.07.16
26
מגונים .מדרש תלפיות ענף "אותות "- ובזוהר משמע בכמה מקומות שעתיד המשיח לעשות דברים הנראים מכוערין,ואומר הקב"ה על המשיח מעיד אני עליו שהוא צדיק גמור ".
לוי18.07.16
בהסכמה למהדורת לעמברג כותב הגרי"ש נתנזון, שהדבר הזה נסתר מכל המדרשים שמדברים על גדלות המשיח, ולכן הוא מעריך שזה נוסח שהוכנס בידי כת הש"צ. (וההיסטוריה חוזרת)
וללוי אמר20.07.16
אומר שזה שקר וכזב, לא המשיח ולא אף צדיק לא יחטא בשום חטא ואפילו קל, ואין לזה אפילו רמז בזוהר, ומי שחולק על זה הוא אפיקורוס.... כל זה מתוך דברי הקומארנער החריפים ....
קאמארנא22.07.16
25
לפה את כל הכביסה המלוכלכת.
123418.07.16
כשקורה מקרים כאלו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת18.07.16
24
כולם עליו כנראה יש משהו חמור שאנחנו לא יודעים... שומר נפשו ירחק מברלנד
כלו הקיצין18.07.16
סנהדרין נגד משה, מרים ואהרון נגד משה על אודות האישה הכושית ,כל העם חשדו במשה באשת איש[ סנהדרין ]-כנראה היה במשה משהו חמור שאנו לא יודעים, שומר נפשו ירחק מלקרוא על משה בתורה או לשבחו מכאן ולהבא.היית ונשארת חסר דעת .שומר נפשו ירחק מסביבתך ד מאות פרסה ,ועלייך נאמר כל החושד בכשרים לוקה בגופו
לוי18.07.16
מה שהוא רוצה, כי גם כשיתפרסם.. יגידו שגם על משה חשדו..
תכל'ס19.07.16
23
החולי נפש העובדי עבודה זרה (אליעזר ברלנד) פושעים כסילים
מנחם01.02.17
22
מה שהרבנית ברלנד מדברת על בעלה זה כאין וכאפס לעומת נחמן ברלנד היא מקללת אותו בקללות נמרצות ללא הרףףףףףףףףף
מנחם 18.07.16
21
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אטיח18.07.16
20
מאוד קיוויתי שכל השמועות שקר. קיוויתי שהם טובים באמת. קיוויתי. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכי18.07.16
ברלנד גורמת לך לשגות בדמיונותיך ולרצות שימצאו עליו אשמה .-וזו האשמה שרובצת עלייך
מתי18.07.16
19
איזה מיסכן אתה. פחדן תשלם על הכל תחזיר את הכסף לאנשים אבא שלך ברח רק ביגללך עלוב נפש
חנה19.07.16
היחיד שגונב כספים זה הבן בעצמו.
צודק22.07.16
18
אפילו על משה רבינו דיברו כך וחשדו כך אוי להם שחושבים כך הזהרו בגחלתן של צדיקים משפחת חשין הזהרו..........
ארי18.07.16
17
אאא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל18.07.16
16
ליקוטי מאמרים עמוד 173 -" אבל באמת עבירה לשמה לשם שמים ,היא באמת עצמה רצון השם יתעלה ,שגם זה מקרא כתוב "עת לעשות ליי הפרו תורתך " וכותב הרל"בג על פרשת וירא -" שראוי שנישפוט בעניני הפעולות האנושיות לפי הכוונה בהם ,,לא לפי עניינם עצמם למראית העין ,הלא תראה שבנות לוט מפני שהיתה כוונתם טובה בזה הפועל ה
אחד18.07.16
15
הרב ברלנד לא התיימר אף פעם להחליף את הקדוש ברוך הוא ואף פעם לא התלהב אפילו מהתואר רב הוא נותן קרדיט מלא לקדוש ברוך הוא ולרבינו בכל דיבור ודיבור שלו זה אחד , שתיים אם הוא כל כך רשע כמו שמתארים אותו הוא לא היה עובר את עיני גדולי הדור שחיזקו אותו במהלך כל השנים אל תזלזלו רוח הקודש מתעברת בצדיקים שכאלו
ר18.07.16
אחד מהכללים זה ששומרים את כל התורה ולא עושים עבירות ככ חמורות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת18.07.16
14
אויבי איש אנשי ביתו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המעורר24.07.16
13
דייי שיבוא כבר משיח אי אפשר יותרררר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משהי18.07.16
12
"הצדיקים האמיתיים ששיברו את גופם לגמרי הם מלאים רזין וסודות עילאיים ונפלאים בכל מעשיהם דיבוריהם ותנועותיהם, וקורח הגיע לכפירות שלו במשה על ידי ש-כ-פ-ר שכ-ל -מ-ע-ש-י-ו של מ-ש-ה ו-כ-ל ד-י-ב-ו-ר-יו -ו-כל ת-נ-ו-ע-ו-ת-י-ו מ-ל-א-י-ם ס-ו-ד-ו-ת ו-ר-ז-י-ן ע-ל-י-ו-נ-י-ם , וזה היה ע-י-קר- ה-כ-פ-י-ר
אחד18.07.16
11
למה הולכת אותנו שולל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל18.07.16
10
משועממים.
בעלי לשון הרע.19.07.16
9
מילא משפ חשין נגדו ,מילא הרב צוקר נגדו ,מילא בד"צ העדה החרדית בתקדים הסטורי נגדו ומוקיעים אותו ,מילא הרב קרמר והרב ליברמנש נגדו,אבל גם הרב שכטר נגדו!! וכל האנשים הצדיקים והטובים האלה ועוד רבים מזקני ברסלב כולם טועים??!! ורק אותו האיש אשר שם עצמו במו פיו לאלוה ואשר בהבל פיהו מבקש לעקור עיקר מן התורה
יהודה18.07.16
8
הפנים שלו עושות רושם של אדם חולה רוח...
ג'וש18.07.16
לשון הרע.
ירחם השם.19.07.16
7
איך בן מסוגל לדבר באביו זה מעיד על פחיתותו ועברינותו המפורסמת.
איש צדק18.07.16
6
רצה להשתלט על כל הכספים ואביו זרק אותו מהבית זה כל הסיפור
משה18.07.16
רק זה מה שיש לברלנד בראש. איזה צדיק רב על כסף תגידו לי???? זה לא אמור לעניין אותו בכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת18.07.16
אם הדמות המשתקפת במראה היא עלובה.. אתה שובר את המראה.
קונספירציה18.07.16
5
תתבייש לך גועל נפש ככה אתה מדבר על אדם שגידלת אותך ועשה ממך בן אדם אוי לך ולעולמך בעולם הזה ובעולם הזה.
בושה בושה וחרפה18.07.16
4
די לרשעות של בן שמסוגל לדבר באביו, זה מעיד על חפות אביו ועברינות הבן
איש צדק18.07.16
3
לאיפה הדברים מגיעים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הנרי18.07.16
2
איום ונורא!!!!
ברסלבער18.07.16
1
מעניין שהיום תשפ"ג הוא חוזר בו מכל מה שהוא אמר אז/פה
אברך12.03.23
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

אור החיים אקטואלי: איך מייקרים ומקדשים את הזמן? צפו

כיכר השבת | 03.05.24

חידוש מגן עדן

לא אוכלים סעודת מלווה מלכה? זה מה שאתם מפסידים

כיכר השבת | 03.05.24

לקראת אישום?

"מודל כלכלי לא ישים": מה קורה בחברת ההשקעות החרדית

דוד הכהן | 03.05.24

תיעוד ענק 

אז נדברו יראי ה': גדולי ישראל התוועדו בכינוס השנתי | גלריה

חיים רוזנבוים | 03.05.24

נגד העתירה

היועמ"שית לבג"ץ: אין להתערב בהחלטה לתת פרס לראשל"צ

חזקי שטרן | 02.05.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

צפו בתיעוד

שנה בלי הבעל מנגן: המונים עלו לקברו במונסי | גלריה

חיים רוזנבוים | 02.05.24

פונתה בטיפול נמרץ

מים רותחים נשפכו על ילדה בשיכון החסידי; מצבה קשה

מישאל לוי | 02.05.24

פרשת

זהירות בל תשחית במצוות קמחא דפסחא | פינתו של ראב"ד ת"א • צפו

כיכר השבת | 02.05.24

וקווי ה' יחליפו כח 

מה רבו מעשיך ה' | כך נראה בין הזמנים ניסן במרכז הארץ 

חיים רוזנבוים | 02.05.24
ש

כלי קודש

אברכים טוענים: זאת השיטה להישאר בכולל ולהתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

תן דעתך שלא תחריב

"החרדים אולי לא מלכלכים יותר - אבל הם מתים יותר בתאונות שיכלו להימנע"

משה מנס | 02.05.24

קבלה מעשית

טיסת המקובלים ושחיטת התרנגולים בשמי הארץ כנגד הנאצים

ישראל שפירא | 02.05.24

מסר חינוכי להורים

אשתי הצליחה לשבור את רוחי במריבה הקבועה שלנו בערב פסח; השנה - זה רק עזר לי

מרדכי רוט | 02.05.24

חמץ שבלב

תחנכו את הילדים להחמיר, זה בסדר. אבל בלי 'להוריד' את האחר | טור מטלטל

משה רבי | 02.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם
ש

רבים כבר נושעו

זהו הספר של הצדיק, הידוע כסגולה בדוקה לישועה ורפואה

כיכר בשיתוף ניצני הקודש | מקודם

הטור השבועי

"אוקירו לנשייכו" // הרב בן ציון נורדמן

הרב בן ציון נורדמן | 02.05.24