כיכר השבת

הווידוי של מנהיג "שובו בנים"

ערוץ 2 חשף את הקלטת: "הרב ברלנד הודה במעשים חמורים"

בהקלטה שנחשפה בערוץ 2 נשמע לכאורה הרב ברלנד מודה במעשים חמורים. עורכת דינו: "סיפור בדים" • במקביל: איומים על חיי החתן של הרב ברלנד בעקבות עדות שמסר כנגד חמיו (אקטואליה)

158
חיים אבני | כיכר השבת | כ' בתמוז | 26.07.16
הרב אליעזר ברלנד
הרב אליעזר ברלנד (צילום: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

הקלטת המפלילה נחשפה? במשך שלוש השנים האחרונות ניסו במשטרה להגיע להקלטות שבוצעו לפני כארבע שנים על ידי חסידיו לשעבר של הרב אליעזר ברלנד, ובהן הוא לכאורה נשמע מודה בביצוע מעשים חמורים. החסידים טענו שהקלטות נשרפו בכדי לא לשתף פעולה עם המשטרה, אולם השבוע, במסגרת החקירה, הן הגיעו לידי חוקרי המשטרה.

בקטע מההקלטות, שנחשף הערב על ידי העיתונאי משה נוסבאום בערוץ 2, נשמע לכאורה הרב ברלנד מודה בקולו בביצוע מעשים חמורים. לפי הדיווח, ההודאה שנשמעת בקלטת עשויה להיות חלק מכריע בחקירה נגד הרב ברלנד.

עוד דווח כי לפרקליטות יש קושי להאשים את הרב ברלנד במעשים החמורים בהם הוא לכאורה מודה בהקלטה, מאחר ובבקשת ההסגרה שלו לישראל צויין כי הוא חשוד רק במעשים ממדרג נמוך יותר, וכתב האישום חייב להסתמך על פרטי בקשת ההסגרה.

בתוך כך, ל"כיכר השבת" נודע כי הערב הגיש הרב צבי צוקר, מבכירי "הוועד למען טוהר המחנה" וחתנו של הרב אליעזר ברלנד, תלונה במשטרה נגד אנשי "שובו בנים", זאת לאחר שעשרות ממעריציו של הרב ברלנד התאספו סביב ביתו, קראו קריאות "מויסר" ואיימו להכותו. הסיבה לאיומים נגד הרב צוקר הוא עימות שנערך בינו ובין חמיו ועדות שמסר נגד חמיו במשטרה.

כזכור, מעצרו של הרב ברלנד הוארך בצהריים ביממה נוספת, בפעם השלישית מאז הסגרתו. בית המשפט המחוזי בלוד קבע כי הרב לא ישתחרר למעצר בית למרות ההחלטה אתמול של בית המשפט בראשון לציון, ובכך קיבל את ערעור המשטרה.

שופטת בית המשפט המחוזי דבורה עטר הפכה את ההחלטה והכריעה להשאיר את הרב ברלנד יממה נוספת במעצר. לטענתה היו פעולות חקירה וחומר חקירה שלא היה בפני בית המשפט אתמול ולכן היא רואה לנכון להותיר את הרב במעצר קצר נוסף.

במהלך הדיון, אמר נציג הפרקליטות כי בדיון אתמול המשטרה התכוונה להגיש הצהרת תובע ואף כבר הדפיסה אותו, אך מאחר והגיע מידע נוסף, המשטרה עיכבה בינתיים את הצהרת התובע.

עו"ד רחל תורן שמייצגת את הרב ברלנד מסרה כי "מדובר בעוד סיפור בדים, פרי מדרשם של מתנגדיו של הרב, העושים כל מאמץ אפשרי על מנת לגרום למעצרו ולהכפשת שמו, ביניהם בני משפחה. לו היה בסיפור שמץ של אמת היתה אותה אישה מגישה תלונה במשטרה על אונס. וגם אז לא ניתן היה להוסיף זאת לאשמות נגדו בשל גדר צו ההסגרה. מדובר במעשיה נוספת שמטרתה להצדיק מעצר שווא בתיק שלא מצדיק מעצר של יום אחד".

תוכן שאסור לפספס
158 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
65
בשיר של אמיר בתנין אחי תוקע סכין בגב מדובר עלייךךךך אתה זה כןן כןןןן כןןן זה שאנןנן ברואשו ממש אחי תוקע סכין בגב אתה לומד דרך ארץ תורה הוראה משהו לימוד יסוד יתיכון מה אתה ממש שונא ישראל ואין מילה ישראל ואין לטהר מה הקטע להמשיך לעלות את הדיברים האלו תימחקו אותם
יהודי 27.07.16
64
אין מה להסס ביכלל.. פתאום קלטות שלפני שלוש שנים צצו פתאום ניזכרו להעביר את זה לבית המשפט?? לכול השוטרים והשוטרות הזבלות למיניהם: דייי לחפש הוכחות מתחת הבלטות תודו שאתם מחפשים להוציא אותו חייב ביגלל הגאווה המסריחה שלכםם.. הרב ינצח כולם יראו!!! אוהבים אותך הרב מיתפללים לשלומך. (נשלח באמצעות כיכר השבת
127.07.16
63
מי אמר שזה הוא, לא שומעים כלום, המלל לא ברור, וכולכם קופצים כמו קופים??. אתם יכולים להוכיח שזה בוא??? פחחחחחחח ואגב זה לא קביל בית משפט אז מה העניין סתם להכפיש את שמו?
נחי27.07.16

הצגת כל התגובות

62
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בודק27.07.16
61
הרב הביא את האור של רבנו לעולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה27.07.16
60
כל מי שמכיר את הרב יודע שהרב היה אומר מה שהם יגידו לו, בלי היסוס ,על עצמו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפירא27.07.16
59
אני לא מאשים אף אחד אני לא יודע אם הרב עשה או לא עשה אבל לבוא ולכתוב בעזות מצח שזה לטובת האישה כדי לרומם אותה תגובה כל כך מפגרת ועוד אשת איש לא משנה במי מדובר גדול ככול שיהיה ישכב עם אשת איש הרי זה אחד מהאיסורים הקשים ביותר שיש ויש גדולים ראשונים ואחרונים שאומרים שאין תקנה ותיקון לדבר הזה אז
יניב26.07.16
58
הרב תמיד מבזה את עצמו בשביל עם ישראל אותו עם שביזה את משה רבינו ועכשיו אותו הר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי 26.07.16
57
הקבלה לא יכולה לסתור בשום פנים ואופן הלכות ברורות ומה שכתוב בתורת הנגלה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפרת26.07.16
56
כלבים רשעים מנובלים לא מתביישים לעשות זיופים ושקרים על הרב---שיחקרו את כל השקרנים--הם צריכים לשבת בכלא לא הרב!!!!!!!!!!!! להרוג ככה אדם בן שמונים וצדיק בסדר גודל כזה---כל המעלילים למיניהם יקבלו את העונשים הקשים ביותר מהשם הקשים ביותר שיכולים להיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ש26.07.16
יותר גרוע מבלעם שהקללות שלו הפכו לברכות
אלי26.07.16
55
יום טוב חשין רגיל לחקות את הרב ברלנד. איכות השמע בהקלטה ירודה מאד, כדי שיהיה קשה לשים לב שזה חיקוי ולא הקול האמיתי של הרב ברלנד. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יואב איתיאל31.07.16
54
גם אם ברלנד מחר בבקר יודה בהכל יודיע לחסידיםהשהוא מפרק את החסידות החסידים ימשיכו להאמין בו !! זוהי אמונת חכמים החרדית משודרגת ומה דאהי קורה הטמטום החרדי החרדים לקחו את הככל אשר יורוך והפכו אותו לעבודה זרה !! החוזרים בתשובה של ברלנד חיפשו עבודה זרה ומצאו !! לכן לא יעזור כלום ושם דבר ברלנד בעינהם
james27.07.16
53
אלא תוך כדי שיעור, הרב ברלנד אמר, שפלוני אומר "אני עשיתי כך וכך..." אז זה נשמע בגוף ראשון אבל זה קטע משיעור ולא דיבר על עצמו בכלל?
אני27.07.16
52
מן המחלוקת ותנצלו מהגהינום הנורא שמחכה לכל מי שבוחש בפרשיה הזו. מבטיחה לכם שאנחנו לא יודעים כלוווווום! לא יודעים מה נכון ומה לא. כל אחד צריך להתחזק בדברים שלו ולהתמקד בעצמו. זה מה שיקרב את הגאולה ולא שום דבר אחר. שנזכה כולנו לביאת גואל במהרה בימינו אמו!!!
אאא27.07.16
51
עקב מאסר הרב, דרוש מקובל ותיק ומנוסה לתיקון יסודי עד לעולם האצילות, מי שמתאים מוזמן לפנות לקהילת שובו בנים. יש אפשרות גם לתיקונים קבוצתיים?
נשים נואשות27.07.16
50
ימשיכו לטעון ברלנד צדיק בסך הכלעשה לה טובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
james26.07.16
49
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד26.07.16
48
העבירות שלו הוא לא התכוון.... זה חיקוי.... הוא עשה בדיחה....
מיכאל26.07.16
הרע על רב? איפה זה מותר בהלכה?
מסכן26.07.16
כל שכן אם יש הקלטה
חן 27.07.16
כמו שהוא עשה? אמממ... אתה בטוח שהוא רב??
אביגיל~!28.07.16
47
מה הוא אומר שם?
א27.07.16
46
הרב קודש קודשיםם מספיק להשפיל אותו אנחנו אחריו באש ובמים האמת תצא לאור וכל המגיבים פה נגד הרב יקברו את עצמם
מעיין--27.07.16
אכן קבר את עצמו....................
ש27.07.16
45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד27.07.16
44
מי ששומע את הקלטת רואה שזה באמצע דיון, זה נשמע כמו גוף שלישי כאילו שהוא מתאר הלכה, לא שומעים את ההתחלה וזה לא נראה שהוא מדבר על עצמו בכלל (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד26.07.16
43
בשיעורי תורה מדברים בנושאים הללו עד שבא טמבל שלא מבין ומעליל עלילות
מאיר26.07.16
ממש נראה שזה היה
איש אמת27.07.16
42
שלהן ממש קשה עם החשיפה שזה ילווה במשטרה עדות בית משפט וכדומה אני כלום אבל למה שכמה נשים יחשפו? לא מוזר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שאלה28.07.16
41
אני לא מבינה! למה שישחד מישהי שתאשים אותו בהאשמות ככ מבזות?! ואיפה כבוד התורה? איפה חילול השם שאין עליו כפרה?! מה יש לכם ברסלבים.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
טענה לא הגיונית27.07.16
קשה מעם ישראל דוחה חילול השם זמני. רק 3 עבירות החמורות דוחות פיקוח נפש ולא חילול השם.וכל שכן כשמדובר סגזירה קשה שהרב צפה ברוח קודשו על רבים מעם ישראל.וגם הרב יודע שהכל יהפך לקידוש השם נצחי בקרוב כך שלא ישאר שום חילול פה
אחד28.07.16
40
ממש מקרוב על הרב הצדיק. ואוי לכל מי שמעז לדבר עליו רע.. חבל חבל שכל התקשורת מצליחה לבלבל לכם תמוח.....זה קשה לראות שהרב עושה כלכך הרבה בשביל עמ"י וכך מדברים עליו......אבל זה הדרך שהוא בחר לכפרת עמ"י,אשריו, אלוקים יברך אותו ויתן לו בעז"ה בריאות ושמחה ושהאמת תצא לאור בזמן הנכון....תודה לך בורא עולם על
ש.מ27.07.16
39
טיפשיםםםםםםםםםםםםםםםםם
רמיבןשלמה ותקוה28.07.16
38
וזה ממש בושה. המשיח צריך לבוא
ורד27.07.16
37
לכול המגיבים המטופשים שעונים בלי לשים לב!! לפני שאתם פותחים תפה על תלמיד חכם תחשבו רגע מי אתם?? שיש לכם הזכות לדבר על צדיק מייי?? לעזאזאל איתכם אתם לא מגיעים לציפורן הקטנה של הרב תיתביישו לכם אנשים שפלים!! על שום צדיק אסור לדבר מעולםם!! אין לכם הוכחות ביכלל ומשמועות אתם חיים? בוא ניראה שימציאו על
127.07.16
שמאשימות אותו בפשעים חמורים
אאא27.07.16
36
"ובזוהר משמע בכמה מקומות שעתיד המשיח לעשות דברים הנראים מכוערים,באותה שעה עומדים ישראל ואומרים אוי לנו שתעינו אחר זה ומחרפין את משיח שנאמר "אשר חרפו עיקבות משיחך ,ואומר הקב"ה על המשיח מעיד אני שהוא צדיק " (מ.תלפיות ענף אותות )
חיים27.07.16
35
ברגעים קשים וכואבים אלו יש לנהוג במידת אהרון הכהן:״וידום אהרון״ עלינו לחכות שהאמת תיצא לאור מחד גיסא יש הקלטה מאידך גיסא טוענים שזה מזוייף ושזה חיקוי אודה ולא אבוש שאני אוהב את הרב וכן נאמר בחפץ חיים שעלינו לדון לכף זכות בפרט תלמיד חכם מרגע שתצא האאמת ננהג כפי אשר יורו לנו אם חס ושלום הרב נפל וודאי
דניאל27.07.16
34
למשטרת ישאל, כמו למתנגדי הרב [ה'חרדים'] קשה לרדת מן העץ. 'כסילים מתי תשכילו. אתם רק עושים לעצמכם בושות!!!
נמאס כבר26.07.16
ולא כל האמת
דובר27.07.16
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי 26.07.16
32
נורא
דני26.07.16
31
מי שמתנכל לרב שליטא מתנכל לקהילה שלממה, אלפי משפחות, ילדים, הורים. תפסיקו להכפיש את שמנו. זה קשה לכולנו.
רשעים26.07.16
שיפנימו שהוא רימה אותם, שיפנימו שהם נפגעי כת, שיפנימו שהוא נוכל ופושע ונואף ויתעוררו מתרדמתם ויעשו תשובה ויתחילו לקיים את התורה בלי "הצדיק" כי יש מנהיג לבירה, ואי אפשר לעשות עבירות ולקרוא להן מצוות. זה כמו הסיפור המלך עירום, יש פה דברים נשגבים שפשוטי העם לא מסוגלים להבין, אבל אנחנו עמי הארץ הפשוטים
שמעון26.07.16
ערום מדעת ושוטה שמודד צדיק יסוד עולם לפי מידותיו הנבזיות והבהמיות.מדומיין היית ומדומיין תישאר (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי27.07.16
במה שקשור לרב.חסידי הרב מכירים אותו ואת הנהגותיו המתוחכמות והיחודיות ןהנשגבות מדעתינו עשרת מונים ממך ומכל מי דאינו נלווה לרב יום יום ושמע אותו במאות שיעורים.הפרספקטיבה שלך באשר לרב צרה כעולמה של נמלה ואילו לחבידי הרב המוארים והמודעים לקדושתו יש זווית ראייה והבנה רחבה ממכם לאין שיעור וחקר.אתה יודע
משה27.07.16
אותכם שולל
משה26.07.16
אמיתי שקיבל על עצמו יסורים ובזיונות למרות שאתה יודע שהוא כזה מכה הרבה חסידים שצמודים אליו כה הרבה שנים ומכירים את רבם הקדוש ואת סתריו ואת עומקי הנהגותיו הקדושות הרבה יותר טוב ממך המרוחק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניסים27.07.16
ותגנו על הנשים. להציל עשוק מידי עושקו. חילול ה' שזועק לשמים. כל יהודי, פשוט כאחד העם או צדיק כמשה רבינו - אין לו רשות לעבור על איסורי תורה, ואם הוא עושה כן - לא צריך להגן עליו אלא לברר זאת ואם צריך - להתנתק ממנו. תזכור שאתה עובד את ה' ולא את הרב
yonivav26.07.16
ובע"ה בעולם הזה ובעולם הבא עם הרב - תאכלו תלב ותחזרו בתשובה. רב שמחזיר אנשים מעולם המתים לחייםמה עוד יש לומר? קודש קודשים של רב - תתביישו אתם - אתם המסכנים ואתם האומללים ואתם כת. כת של דוברי לשון הרע. ממתי מותר לדבר לשון הרע אם התקשורת מוציאה שקרים אז זה בסדר?
הכת האמיתית26.07.16
ועדיף שהמשטה תחקור להגיע לחקר לאמת
אני 26.07.16
30
כל הקליפות של עמלק רודפות את הרב !!! לא יעזור לכם ערב רב שכמותכם כי עם ישראל ינצח !!!!!!!!!!!!!!!!!!
גיא28.07.16
29
אשת איש זה מותר ....יפה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתן 27.07.16
28
אף אחד לא יודע מה היה ואנחנו גם לא נדע כול השמועות והלשון הרע תראו מה קורא לעם ישראל כמה צרות רק בגלל הלשון הרע אז תפסיקו לדבר אחרי הכל זה רב ואנחנו לא יכולים לומר דבר בלי לדעת את. האמת וזה לא שאני חסידה של ברסלב אני יהודיה שמאנינה בה אז בבקשה די לררכילות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תהילה 27.07.16
27
החשידים שלו ימשיכו להאמין בו. כבר היינו בסיטואציה הזה
נתי27.07.16
26
הרי אפילו הנשים עצמן לא מתלוננות על אונס... ומי שמכיר את הרב אז זו דרכו, הוא אומר בלו יצוייר היה מקרה אז הן מותרות, והכל בשביל לקחת על עצמו בזיונות. פעם שמענו על אדם שמאשים את עצמו בעבירות פי מיליון חמורות ממה שהמשטרה מאשימה אותו?? זה שקוף שהכל שטויות. רק התשקורת עטה על כל בדל לכלוך על הצדיק
רוני26.07.16
חחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הצחקת אותי
צפניה שינפלד29.07.16
25
צריך טיפונת שכל כדי ליראות שזה רדיפה .... אומרים שיש הקלטה ומראים סרט זה ערוך על בלאי....משיח דחוףףף (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלוקים26.07.16
24
זה לא לפי ההלכה ולהבדיל בכל מדינות המערב אדם לא יכול להרשיע את עצמו וכן דעת כל הפסיכולוגים שאדם עשוי להודות במעשים שהוא לא ביצע
האמת26.07.16
23
הרי חותנו גולדבלום הוציא הספר שמתיר
נפתלי סלמנוביץ26.07.16
22
לא מוזר איך 4 שנים אחרי שנגמרו כל הראיות וחייבים לשחרר את הרב, "צצה" הקלטה חדשה
אליהו26.07.16
21
ידוע שר' חיים מבריסק אמר שעל 3 קושיות עדיף לתרץ תירוץ אחד. אנחנו שומעים על מקובלים שמעלים לעולם האצילות נשים, הרי אנחנו לא באמת מבינים בקבלה. אז אולי באמת יש בזה משהו, אולי זה באמת מתקן ומסתירים את זה הצדיקים מאיתנו פשוטי העם. מי רוצה ללמוד איתי קבלה ולהתחיל לתקן תיקונים?
מקובל בחברה26.07.16
אתה תמים או רשע
קובי27.07.16
נשמע מופרך אבל הגיוני
מקובל גדול27.07.16
20
לעולם? או שרק בכתב אישום הנוכחי, ויוכלו לערוך לו כתב אישום נוסף.
יחיאל26.07.16
19
לא שמעתי אף רב שמביע חמלה כלפי עשרות הנשים הדתיות שעברו כל מני סוגים של התעללות וחוסר צניעות!הן נושאות את צערן העמוק,זה משפיע על היחס בתוך המשפחה עם הבעל,ועל הדימוי העצמי שלהן כנשים דתיות שמרגישות שחוללה טהרתן. לא שמעתי שכתבו על זה,שום חמלה של עיתונאים או מנהיגי ציבור.הרי אם אשתו של מי מהם הייתה עוב
שרה27.07.16
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
t27.07.16
תקראו את פרשת נביא השקר בספר דברים ואז תבינו. כל נביאי השקר "חוללו ניסים" לכאורה והשתמשו ב"כוחות הרוחניים" (שהם כוחות הכישוף של הסטרא אחרא) כדי להפיל נשים שדעתן קלה במעשי זימה חמורים. ה' יציל וישמור. כל בת ישראל יראת ה' צריכה לדעת חד-משמעית: אסור, אסור, אסור כל נגיעה בגבר זר שזה בגדר "ייהרג ובל יעבו
אלישבע01.08.16
צדיקי אמת שחשדו בהם שהם שבתאים והתברר שממש לא ונגרם נזק לדורות מהחשדות והמחלוקות.וגם אחרי אלו שנחשדו כשצים הלכו רבים וטובים ולא בחינם
לוי28.07.16
17
כל אדם אחר היה מזמן ניתלה. כבוד הרב שקרן...אנס...סחטן..רשע.. צבי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק27.07.16
16
חילול השם
דני26.07.16
15
איך הם יכולים? לא מובן.
אבי26.07.16
מה אתה כזה תמים? כזה רב שהחזיר כל כך הרבה אנשים בתשובה בטח שהס"מ ירקוד עליו.
ש26.07.16
נראה לך שזה נכון די לטיפשות ולפיגור
חכם27.07.16
נראה לך שהרב באמת עבר חס ושלום עבירות. מטומטם!
איש אמת26.07.16
14
ראיה של צדיקי הדור הגה"צ הרב שכטר והרב קרמר והרב ליברמנש
צפניה27.07.16
13
תפסיקו כבר לדבר על תלמיד חכם.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה27.07.16
12
עליו לעשות לעצמו בזיון וגם ההודאההיא מהסיבה הזאת.סיפור בדוק ומנוסה שרץ בקהילה כבר 4 שנים עוד טרם התפוצצות הפרשה
אני26.07.16
לאישה הזאת סכום לא מבוטל כדי שתגיד שנאנסה וכו כדי להעמיק את הבזיונות ואני זוכר שדיברו על זה בקהילה ממקור ראשון כבר ממזמן עוד לפני כל הפירסומים וכו...אמרו שהיא התווכחה עם הרב ולא רצתה להתלונן אז הרב הציעה לה כסף .אגב הוידוי של הרב בא בתגובה למישהו ששאל אותו האם נכון שהוא עשה כך וכך ובא עם מכשיר הק
דוד27.07.16
איזה שטויות ... איזה רב יבזה כך את עצמו מיילא עצמו..אבל הוא מבזה כך את כל הרבנים !!!!ואם יש אמת בדבריך אזי זה חילול ה' גמור. שרב ימציא סיפורים כאלו על עצמו שכאילו אנס נשים...איפה השכל ? נשים כאלה ייאסרו לבעליהן ,למה למוטט בתים? אם נהג כך הרי זה מזעזע ואם המציא על עצמו סיפורים ונתן שוחד לנשים בשביל ה
חנה01.08.16
11
איך פיתאום מצאו הקלטה?? הכל מפוברק וחסר אימון לחלוטין הרב הוא צדיק ואין מה לערער על זה בכלל האמת עוד תצא לאור (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה26.07.16
10
כנראה שטעיתי בו
שימי26.07.16
למרות שעיניך הרואות לכאורה לדון לכף חובה, הרב ברלנד הוא אדם לא שגרתי, כל המהלכים אצלו אינם בגדר 'הנורמה' . בידוע שהוא בדרגות רוחניות גבוהות מאד. שמעתי מרב חשוב בבני ברק שלאחר התייעצות עם מקובלי בני ברק (שאוסרים פרסום בשמם כרגע)ככל הנראה הרב סופג בזיונות ככפרה על חטאי עם ישראל, בבחינת צדיק סובל בשביל
אח27.07.16
מי התיר לשון הרע?
כ26.07.16
כל הכבוד לך על השמירת הלשון.... רק מעניין ששמירת הלשון שלכם מסתכמת רק בברלנד....
שרה27.07.16
9
רק אנשים רעי לב שרע להם בחיים נהיים לי פתאום מוכיחים. לרוב מדובר בגברים סמרטוטי ריצפה של האישה שמוצאים את התסכול שלהם בטוקבקים. ליבי איתכם סמרטוטים בלי משמעות לחיים
ליאור26.07.16
8
תצאו נגדו אתם בעצמיכם ותיבדלו מהרוע הזה אתם תמימים אבל יש גבול מה אתם רוצים שנכשיר לכבודכם את האלוהים שלכם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Victor 26.07.16
7
הקלטת מקורית אמיתית של כבוד הרב....??? אם מסתמכים על אוזן אנושית הרי זו עלילה שיקרית מאד
רמיבןשלמה ותקוה27.07.16
6
הוא עברין חייב כלא
חיים26.07.16
מודה כדי לקבל בזיונות טמבל.
לירור26.07.16
הריי שמענו במהלך כל הדורות סיפורים על רבנים צדיקים שלקחו על עצמם בזיונות בשביל לכפר על עמ"י ....... אז מה זה פתאום לא הגיוני........הוא לוקח את כל הבזיונות האלה אך ורק בשבילנו.
שירה27.07.16
5
ניסיתי דרך פרוטקציות ומה לא . אמרו לי שכלל לא מקבל נשים ובנוסף ... אישתו יושבת ומשגיחה תדיר . ואצלו חוק בל יעבור לא לקבל נשים ובצדק בגלל כמה אנשים שמתנגדים לו שמנסים להפילו ... וברור שינסו להוציא דיבה רעה ועלילות שווא . היום אני מבינה בברור מדוע הרב כל כך הקפיד לא לקבל נשים אפילו בליווי הבעל . חכם ע
ש27.07.16
4
האשה הזאת קיבלה שוחד מהצדיק הרב ברלנד ש....תתלונן עליו לא פחות ולא יותר.מדברים על זהבישיבה עוד לפני התפוצצות הפרשה.הרב שילם לה סכום סכום בשביל להתבזות כמה שיותר ולהראות כפושע וודאי.זה הרב חברים .כל חייו היה עושה דברים קיצוניים תמוהים ומשונים כדי להתבזות ולהיות מודפל וכך הגיע לדרגת אין
אחד מבפנים26.07.16
3
רק תחכו עד שיבואו העידים לבית משפט ואז תראו באמת באיזה ייצור האמנתם, אני שואל את כל מי שאוחז מברלנד "על מה ברלנד נחקר?????????????????... הוא הכן צדיק הדור על מה הוא נחקר????????????........ לא היו סיפורים על מה הוא נחקר??????????????...... לא היו סיפורים על מה י
ברסלבער אשכנזי 27.07.16
2
אין בכוחו של חסיד ברסלב להבין עומק מחשבותיו ומעשיו של הרב ברלנד. מה שנחשב בחוקי המדינה מעשים אסורים, נאמר בחסידים ולא ברב ברלנד שמעשיו כולם קודש קודשים, ואם באשת חסיד מדובר, הרי שהרב מעלה אותה לרקיע העליון, וכשחוזרת לבעלה החסיד, מעלה אותו עד שרואה מראות אלוקים שאם אדם רגיל יראה, ימות.
דן סגל26.07.16
גם אני כשההיתי שם ראיתי את זה ככה וכל העביורת שהוא עשה לידי חשבתי אותם למצוות כי רק לו מותר לעשות את זה הוא אלוקים וכו וכו תגדל תתפקח ותיבן שאתה חי בטעות גדולה לי למשל לקח 20 שנה להבין את זה חבל על כל יום אצל הפושעים האילו תברח!!!!
נחמן26.07.16
מדי כדי להבין בדרכי הצדיקים .זו לא המצאה של שובו אלא גמרות מפורשות מדרשים ספרי חסידות מחשבה ווכו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ניסים27.07.16
1
דבר ידוע אני ידעתי כבר על ההקלטה לפני המון זמן שבתאי צבי
ברלנד פושע26.07.16
כמה אפשר להיות טיפש ומטומטם נראה לך שאם היה חוטא היה מודה בפני מישהו? כמה אפשר להיות סתום
שופט26.07.16
אולי גם יעניין אותך
חדשות חרדים

רגע לפני שמירון נסגר - כך נראה ציון הרשב"י מהאוויר • צפו

חזקי שטרן | 11:39
ש

תפקיד מאתגר וייחודי

כך הפך השירות האזרחי למסלול מבוקש ואטרקטיבי למתנדבים החרדים

כיכר בשיתוף מעלות | מקודם

לקראת פתיחת כנס הקיץ

שר חרדי: "חוק הגיוס שנתניהו מקדם מסוכן לעולם הישיבות, אסור לנו להסכים לו; זה אסון"

ישי כהן | 10:09

שומרי מצוותיה 

מנהל האתר בבני ברק מצהיר: "לא עוד חילולי שבת במקום"

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בְּהִלּוּלָא דְּבַר יוֹחָאי

מעמדי ההדלקות יתקיימו בחצר ההילולא בקבר שמעון הצדיק

חנני ברייטקופף | 17.05.24
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

יוסי אליטוב מגיש:

אור החיים אקטואלי: הכוח בידינו ליצור חיים חדשים בעולם | צפו

יוסי אליטוב | 16.05.24

ההסכמה שעלולה להתהפך על החרדים

התרגיל של נתניהו לגנץ? גורם חרדי בכיר מזהיר: "עבדו עלינו; החוק מסכן את עולם התורה"

חנני ברייטקופף | 16.05.24

ל"ג בעומר תשפ"ד

המשרד מסביר: מדוע אי אפשר לעלות השנה להתפלל במירון?

קובי אטינגר | 16.05.24
ש

בסמוך לציון הקדוש

מאות מתפללים קיבלו סיוע מאיחוד הצלה בקערעסטיר

כיכר בשיתוף איחוד הצלה | מקודם
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"לשמוע להנחיות צה"ל"

הרבנים הראשיים: "לא לעלות השנה להר מירון בל"ג בעומר"

שאול כהנא | 16.05.24

כל סודות המקצוע

המדריך לנוכל המתחיל: כך תקימו מיזם נוכלות מתקדם ואמין שיכניס לכם מיליונים

בן חנניה | 16.05.24

"הצורך בא מהשטח"

כשחסיד בעלזא חובש כובע של ד"ר לפסיכולוגיה | יהדות ארה"ב ובריאות הנפש

ישראל גראדווהל | 16.05.24

הכנות היא הפרק הראשון בספר החכמה

בדרך לרכב, אני שומע צרחות; מנחם הבן שלי נדרס על-ידי השכנה | סיפור מטלטל

משה רבי | 16.05.24
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תיעוד נרחב

'מזרח' של רבנים בפתיחת הזמן ב'שערי מרדכי' | גלריה 

חיים רוזנבוים | 16.05.24

"יש מניעה משפטית" | לוין זעם

היועצת נגד התרגיל: "החוק שעבר לא עדכני ומתעלם מצרכים"

חנני ברייטקופף | 16.05.24